Начните консультацию с юристом онлайн
На товаре в минимаркете бирка с надписью "гарантія 1 рік" штрих-кодом , названием манимаркета , его логотип (довольно популярный в Украине) . Имеется чек об оплате , что грозит за невыполнение гарантийных обязательств перед покупателем ? Товар пришел в негодность, не по вине покупателя.
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (4)
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня, Кириле!
За відсутності жодної інформації про товар надати Вам відповідь доволі складно.
З повагою, адвокат Айвазян.
Товар : кабель с USB разьемом . Помтавщтик маркетинговая сеть Аврора .
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеВ такому випадку згідно закону "Про захист прав споживачів" Ви можте повернути товар протягом 14 днів.
Юрист, г. Полтава, 4 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня!
Відповідно до частини першої статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів"
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов`язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
З повагою, юрист Дерій В.О.!