Задайте вопрос юристу

885 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Военное право, 24 декабря 2024, вопрос №124513 350₴

Є vin-код в тимчасовому посвідченні, але резерв не знаходить дані.

Резерв не підтягує дані з тимчасового посвідчення, пише "не на обліку". Навчаюсь в ВНЗ, там же сказали, шо можна буде оформлювати відсрочку через резерв, і попросили там авторизуватись. Військовозобов'язаний, освіта перша.
Дані оновив через ТЦК рівно рік тому, потім ще раз влітку в тцк вклеяли VIN-код в тимчасове посвідчення.

Прочитав про цей vin-код наступне: "VIN-код це — обліковий запис кожного військовозобов’язаного в єдиному державному реєстрі "Оберіг". Тобто виходить, фактична наявність цього коду має з необхідністю означати наявність даних в реєстрі оберіг, значить ТЦК дані туди вносили, а інакше звідки взявся код, не з голови ж вони його видумали.

Враховуючи все це, чі можна вирішити цю проблему дистанційно, через службу підтримки "резерв" (така є, але чі вона працює насправді?), або якшо в тцк все ж треба звернутись, чи є в цьому питанні якісь дедлайни? Бо є "чутки" шо ці питання краще закривати до нового року, але з навчального закладу нічого такого не казали, хоча могли й не знати.

Тут читав, що можна надіслати листа з заявою на виправлення даних до тцк укрпоштою- які документи треба для цього зібрати? В тому числі можливо треба брати довідки з внз?
Але наявність він-коду викликає сумнів у тому, що це помилка саме з боку тцк, можливо програмний збій в самому реєстрі.
Є бажання скоротити до можливого мінімуму прямі контакти з тцк.

Ответы юристов (7)

    Айвазян Юрій Климентійович
    24.6%

    Доброго дня, Євгене!

    Прочитав про цей vin-код наступне: "VIN-код це — обліковий запис кожного військовозобов’язаного в єдиному державному реєстрі "Оберіг". Тобто виходить, фактична наявність цього коду має з необхідністю означати наявність даних в реєстрі оберіг, значить ТЦК дані туди вносили, а інакше звідки взявся код, не з голови ж вони його видумали.

    Так, штрих-код (він же vin-код) відповідає окремому номеру запису в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів.

    Згідно статті 14 Згідно Закону України «Про Єдиний державний реєстр призовників, військовозобов’язаних та резервістів»:

    «1. Ведення Реєстру включає:

    1) внесення запису про призовників, військовозобов’язаних та резервістів до бази даних Реєстру для взяття на облік або при відновленні на військовому обліку з перевіркою відповідності персональних та службових даних призовників, військовозобов’язаних та резервістів існуючим обліковим даним;

    2) внесення змін до персональних та службових даних призовників, військовозобов’язаних, резервістів на підставі відомостей органів виконавчої влади, інших державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, закладів освіти незалежно від підпорядкування і форми власності, а також відомостей, що подаються органу ведення Реєстру призовниками, військовозобов’язаними, резервістами.

    3) знищення повторного запису Реєстру в разі його виявлення.

    2. У разі якщо відомості про призовника, військовозобов’язаного, резервіста вносяться до Реєстру вперше, автоматично формується окремий номер запису в Реєстрі та фіксуються час, дата та відомості про особу, яка здійснила запис (у електронній формі)».

    Отже, можливо, ТЦК внесло відомості щодо Вас до реєстру, але не внесло дані щодо Вашого перебування на обліку.

    Враховуючи все це, чі можна вирішити цю проблему дистанційно, через службу підтримки "резерв", або якшо в тцк все ж треба звернутись, чи є в цьому питанні якісь дедлайни? Бо є "чутки" шо ці питання краще закривати до нового року, але з навчального закладу нічого такого не казали, хоча могли й не знати.

    Через службу підримки вирішити цю проблему не вдасться. Органом ведення реєстру є ТЦК.

    Тут читав, що можна вирішити питання надіславши листа з заявою до тцк укрпоштою- які документи треба для цього зібрати? В тому числі можливо треба брати довідки з внз?

    Так, Вам потрібно надіслати до ТЦК заяву щодо внесення коректних даних про Ваше перебування на обліку та докласти до останньої копію тимчасового посвідчення.

    Відповідно До Постанови КМУ №559 від 16.05.2024 року «Порядок оформлення (створення) та видачі військово-облікового документа для призовників, військовозобов’язаних та резервістів»:

    "4. У разі невідповідності відомостей, зазначених у посвідченні призовника, тимчасовому посвідченні військовозобов’язаного, військовому квитку осіб рядового, сержантського і старшинського складу та військовому квитку офіцера запасу, відомостям, що містяться у Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів, громадянин України для внесення відповідних змін:

    у паперовій формі — повинен звернутися до районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки або його відділу (органу СБУ, розвідувального органу) за місцем перебування на військовому обліку;

    в електронній формі — повинен скористатися засобами електронного кабінету призовника, військовозобов’язаного, резервіста для звернення до районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки або його відділу за місцем перебування на військовому обліку.

    Зміни вносяться протягом п’яти робочих днів з дня реєстрації заяви".

    Статтею 9 Закону України «Про Єдиний державний реєстр призовників, військовозобов’язаних та резервістів» визначено:

    "1. Призовник, військовозобов’язаний та резервіст має право:

    1) отримувати інформацію про своє включення (невключення) до Реєстру та відомості про себе, внесені до Реєстру, в тому числі через електронний кабінет призовника, військовозобов’язаного, резервіста;

    2) звертатися в порядку, встановленому адміністратором Реєстру, до відповідного органу ведення Реєстру з мотивованою заявою щодо неправомірного включення (невключення) до Реєстру запису про себе, виправлення недостовірних відомостей Реєстру.

    2. Призовник, військовозобов’язаний та резервіст зобов’язаний подавати до органу ведення Реєстру достовірну інформацію про свої персональні дані, що вносяться до Реєстру».

    Але наявність він-коду викликає сумнів у тому, що це помилка саме з боку тцк, можливо програмний збій в самому реєстрі.

    Не грає ролі чи то сбій у реєстрі (маю сумніви), чи то проблема невнесення даних до реєстру уповноваженими на те особами ТЦК. У будь якому випадку вирішити питання зможе тільки ТЦК.

    Реєстр - інформаційно-комунікаційна система, призначена для збирання, зберігання, обробки та використання даних про призовників, військовозобов’язаних та резервістів, створена для забезпечення військового обліку громадян України.

    Основними засадами ведення Реєстру є обов’язковість та своєчасність внесення до Реєстру передбачених цим Законом відомостей про призовників, військовозобов’язаних та резервістів.

    Згідно Закону України «Про Єдиний державний реєстр призовників, військовозобов’язаних та резервістів»:

    8. Органами ведення Реєстру є районні (об’єднані районні), міські (районні у місті, об’єднані міські) територіальні центри комплектування та соціальної підтримки, Центральне управління Служби безпеки України та регіональні органи Служби безпеки України, відповідні підрозділи розвідувальних органів України.

    9. Органи ведення Реєстру забезпечують ведення Реєстру та актуалізацію його бази даних».

    З повагою, адвокат Айвазян.

    Турчин Ярослав Олексійович
    25.1%

    ДОБРОЇ НОЧІ, ЄВГЕНЕ!

    Вам давно виповнилося 25 років?

    Якщо проблема не у категорії обліку, то можливо у помилці в Ваших персональних даних в банківській установі, адже реєстрація / авторизація та підтягування даних йде автоматично через Bank-ID. Десь помилка могла закрастися. Або у "криворуких адміністраторів" в ТЦК, або у банківській установі.

    Перевірте чи правильно та на українській мові зазначено Прізвище, ім"я та по батькові, адже підтягування даних йде саме через ПІБ та РНОКПП в банківській установі.

    Наприклад Приватбанк дуже часто грішив зазначенням прізвища, імені або по батькові на російській мові або не ті певні букви. Може програма не співставляє дані в Реєстрі.

    Спробуйте отримати еВОД через ДІЮ на комп"ютері (не мобільний застосунок) з використанням власного ЕЦП (Електронного цифрового підпису) за посиланням:

    https://diia.gov.ua/services/vijskovo-oblikovij-do...

    Також може допомогти авторизація в Резерв+ через інший банк-ID. Як правило найбільш адекватно спрацьовують дані через Монобанк. Спробуйте.

    Якщо нічого не допоможе, то дійсно треба звернутися до служби підтримки Резерв+.

    https://chats.viber.com/reserveplusbot

    І лише після цього вирішувати питання дистанційно з ТЦК, якщо вони не можуть допомогти.

    Ви коли вперше пробували зареєструватися? Наразі дуже багато реєстрів і баз під хакерськими атаками... фактично було знищено сховище даних ДРАЦС... інші реєстри Міністерства юстиції заблоковані. Не відомо що з Реєстром призовників та військовозобов"язаних та податковою. Можливо якщо Ви вперше спробували отримати дані в цей період - то просто реєстр або поклали, або відключили, щоб не знищили ще й його.

    Спробуйте повторити спроби після новорічних свят (якщо Вам не горить ці дні), або уточніть у служби підтримки Резерв+ чи працює реєстр в штатному режимі? (звісно якщо служба підтримки працює, а не святкує).

    Згідно з пунктами 1 - 5 Порядку оформлення (створення) та видачі військово-облікового документа для призовників, військовозобов’язаних та резервістів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 травня 2024 р. № 559 передбачено:

    Військово-обліковий документ є документом, що визначає належність його власника до виконання військового обов’язку, який оформляється (створюється) та видається громадянину України, який є призовником, військовозобов’язаним або резервістом, у тому числі, якщо він був виключений з військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів відповідно до пунктів 3 і 4 частини шостої статті 37 Закону України “Про військовий обов’язок і військову службу” та не отримував такий документ до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 16 травня 2024 р. № 559 “Про затвердження Порядку оформлення (створення) та видачі військово-облікового документа для призовників, військовозобов’язаних та резервістів і форми такого документа”.

    Військово-обліковий документ оформляється (створюється) та видається (замінюється):

    • в електронній формі - засобами електронного кабінету призовника, військовозобов’язаного, резервіста та/або Державного веб-порталу електронних публічних послуг у сфері національної безпеки і оборони та/або Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (далі - Портал Дія), зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія) (у разі технічної реалізації);
    • у паперовій формі — на бланку, форма якого затверджується постановою Кабінету Міністрів України від 16 травня 2024 р. № 559.

    Особа може мати на бланку лише один військово-обліковий документ.

    Відомості, що зазначені у військово-обліковому документі громадянина України, який перебуває або був виключений з військового обліку Збройних Сил, СБУ, розвідувального органу, повинні відповідати відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів.

    У разі коли відомості, зазначені у графах 1-5, 13 та 14 військово-облікового документа на бланку, не відповідають відомостям, що містяться у Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів, він вважається недійсним.

    ...

    У разі невідповідності відомостей, зазначених у посвідченні призовника, тимчасовому посвідченні військовозобов’язаного, військовому квитку осіб рядового, сержантського і старшинського складу та військовому квитку офіцера запасу, відомостям, що містяться у Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів, громадянин України для внесення відповідних змін:

    • у паперовій формі - повинен звернутися до районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки або його відділу (органу СБУ, розвідувального органу) за місцем перебування на військовому обліку;
    • в електронній формі - повинен скористатися засобами електронного кабінету призовника, військовозобов’язаного, резервіста для звернення до районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки або його відділу за місцем перебування на військовому обліку.

    Зміни вносяться протягом п’яти робочих днів з дня реєстрації заяви.

    Військово-обліковим документом призовників, військовозобов’язаних та резервістів, а також громадян, виключених з військового обліку відповідно до пунктів 3 та 4 частини шостої статті 37 Закону України “Про військовий обов’язок і військову службу”, в електронній формі (далі - військово-обліковий документ в електронній формі) є відображення в електронній формі відомостей про громадянина України, що містяться в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів, а також відомостей щодо звернення або повідомлення про вчинення адміністративного або кримінального правопорушення до Національної поліції.

    Найгірше, якщо проблема закралася у неправильному внесенні даних в Реєстр військовозобов"язаних. Тоді треба звертатися до ТЦК, а якщо звернутися до ТЦК навіть дистанційно, у відповідь може прийти повістка. І потім можна довго доводити право на відстрочку, бо мобілізують зараз і без документів, і без військового квитка. Будь-кого. А уже коли хочеш відстрочку, то починається вичитування кожної коми в документах.

    Якщо вже звертатися до ТЦК, то можна спробувати і на електронну пошту.

    Перелік поштових адрес ТЦК за посиланням. https://www.mil.gov.ua/content/dovidnyk.pdf

    Також можна відправити Укрпоштою лист про вправлення даних, приклавши до нього фотокопію військово-облікового документу з QR/штрих-кодом ТЦК, який свідчить, що Вас зареєстрували в Державному реєстрі військовозобов"язаних "Оберіг".

    Лист направляється з описом вкладення та повідомленням про вручення.

    Бланк опису вкладення Укрпошти за посиланням:

    https://www.ukrposhta.ua/doc/samples/Blank_opysu_v...

    Бланк рекомендованого повідомлення про вручення за посиланням:

    https://www.ukrposhta.ua/doc/samples/Blank_rekomen...

    Маю надію надана інформація допоможе вирішити проблему.

    З повагою та розумінням, юрист Ярослав Турчин (м. Гамбург, Німеччина)

    • Євген Клиент 19 часов назад

      Так, 28 років.Вперше пробував авторизуватись в резерві ще десь в середині осені, було те ж саме як і зараз. Заходив всі рази через підв'язку до приват банку, але ім'я точно написано українською, бо там є буква "і". Про всяк випадок спробую інші способи авторизації. Дякую!

      • Турчин Ярослав Олексійович

        Прошу. Спробуйте у ДІЇ сформувати з використанням цифрового підпису військово-обліковий документ.

        Якщо вдасться - то значить проблема не зі сторони Реєстру військовозобов"язаних.

        Якщо ні - то скоріш за все оператор комп"ютерного набору в ТЦК щось не так вніс, помилившись у Ваших даних. Можливо навіть у податковому номері.

        Ви ж маєте податковий номер? Не відмовлялися від РНОКПП через релігійні мотиви? Бо у таких людей дійсно виникають проблеми з даними, бо автоматично в Україні нічого не підтягується. Все треба вручну об"єднувати у конкретних державних органах.

    Кирда Вячеслав Володимирович
    25.1%

    Вітаю Вас.

    Враховуючи все це, чі можна вирішити цю проблему дистанційно, через службу підтримки "резерв" (така є, але чі вона працює насправді?), або якшо в тцк все ж треба звернутись, чи є в цьому питанні якісь дедлайни? Бо є "чутки" шо ці питання краще закривати до нового року, але з навчального закладу нічого такого не казали, хоча могли й не знати.

    На жаль, але є нюанси. Зокрема, зовсім нещодавно хтось із Міністерства оборони України на пресконференції звертали увагу, що найближчим часом оформити відстрочки від мобілізації через Резерв + буде неможливим. Причина - сервісні роботи. Можливо - наслідки кібератаки.

    Ось ця новина: https://www.slovoidilo.ua/2024/12/20/novyna/suspil...

    Чому такі проблеми з Резерв+ сказати складно. Рекомендую спробувати замовити електронний ВОД через портал ДІЯ: https://diia.gov.ua/news/vijskovo-oblikovij-dokume...

    Дійсно, якщо Ви маєте VIN, значить Ви 100 % були внесені до "Оберіг". І що відбувається зараз, питання. Можливо, технічна помилка, а можливо - щось більше.

    Як вийняток - Ви маєте право направити заяву про надання відстрочки до ТЦК поштовим зв'язком, вона має бути розглянута у визначені законодавством строки.

    КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА

    від 16 травня 2024 р. № 560 Київ

    Про затвердження Порядку проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період

    60. Комісія вивчає отримані заяву та підтвердні документи, оцінює законність підстав для надання відстрочки, за потреби готує запити до відповідних органів державної влади для отримання інформації, що підтверджує право заявника на відстрочку, або використовує інформацію з публічних електронних реєстрів.

    Комісія зобов’язана розглянути отримані на розгляд заяву та документи, що підтверджують право на відстрочку, протягом семи днів з дати надходження, але не пізніше ніж протягом наступного дня від дати отримання інформації на запити до органів державної влади.

    На підставі розгляду отриманих документів комісія ухвалює рішення про надання або відмову у наданні відстрочки. Рішення комісії оформляється протоколом.

    Про прийняте комісією рішення повідомляється засобами телефонного, електронного зв’язку або поштою заявнику не пізніше ніж на наступний день після ухвалення такого рішення.

    У разі позитивного рішення військовозобов’язаному надається довідка із зазначенням строку відстрочки за формою, визначеною у додатку 6.

    У разі відмови у наданні відстрочки військовозобов’язаному повідомляють письмово із зазначенням причин відмови за формою, визначеною у додатку 7. Таке рішення може бути оскаржене у судовому порядку.

    До ухвалення комісією рішення військовозобов’язаний не підлягає призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період.

    Відстрочка від призову на військову службу під час мобілізації надається на строк дії відповідних законних підстав, але не більш як на строк проведення мобілізації, встановлений Указом Президента України. У разі продовження строку проведення мобілізації перевірка підстав у військовозобов’язаного на відстрочку від призову на військову службу під час мобілізації, крім підстав, зазначених у пункті 2 частини першої, пунктах 3, 4, 5 частини третьої статті 23 Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”, здійснюється за допомогою Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів.

    Тут читав, що можна надіслати листа з заявою на виправлення даних до тцк укрпоштою- які документи треба для цього зібрати? В тому числі можливо треба брати довідки з внз?

    Поки не бачу в цьому сенсу, спробуйте завантажити е-ВОД через портал ДІЯ. Якщо інформації про Вас не буде знайдено, тоді так, треба подавати до ТЦК листа про виправлення інформації.

    Але наявність він-коду викликає сумнів у тому, що це помилка саме з боку тцк, можливо програмний збій в самому реєстрі. Є бажання скоротити до можливого мінімуму прямі контакти з тцк.

    Це можливо зробити, зокрема, через листування з ТЦК по Укрпошті. Все ж таки, спробуйте дотриматися запропонованого мною алгоритму:

    1. Оновіть застосунок Резерв+.

    2. Завантажте е-ВОД за посиланням: https://diia.gov.ua/news/vijskovo-oblikovij-dokume...

    3. Направте заяву до ТЦК про виправлення інформації.

    4. Направте заяву до ТЦК про надання відстрочки.

    З повагою!

    Дерій Владислав Олегович
    25.1%

    Доброго дня, Євгене!

    Резерв не підтягує дані з тимчасового посвідчення, пише "не на обліку".

    Якщо не підтягує дані, то скоріш за все ТЦК не вніс інформацію в Реєстр Оберіг.

    Навчаюсь в ВНЗ, там же сказали, шо можна буде оформлювати відсрочку через резерв, і попросили там авторизуватись.

    Найближчим часом з оформленням відстрочки онлайн можуть бути складнощі, адже внаслідок кібератаки на державні реєстри онлайн-бронювання в Дії і відстрочки в Резерв+ призупинені https://sud.ua/uk/news/publication/318700-onlayn-b...

    Враховуючи все це, чі можна вирішити цю проблему дистанційно, через службу підтримки "резерв" (така є, але чі вона працює насправді?), або якшо в тцк все ж треба звернутись, чи є в цьому питанні якісь дедлайни?

    Дедлайнів немає.

    1. Ви можете спробувативиправити даний статус звернувшись до техпідтримки Резерв+ та надіслати опис проблеми на електронну пошту — cabinet-support@mil.ua або скористатися чатботом.

    2. Відправте до ТЦК лист із проханням виправити помилковий запис в Резерв+ та прикріпіть до нього нотаріальну копію тимчасового посвідчення військовозобов'язаного

    3. Направити до ТЦК адвокатський запит щодо причин невнесення інформації з тимчасового посвідчення до Реєстру Оберіг.

    4. Можете самостійно або разом з адвокатом явитись до ТЦК (попередньо записавшись в електронну чергу та повідомивши родичів) та оформити відстрочку і подати заяву про внесення відомостей до Реєстру Оберіг.

    5. Якщо йти до ТЦК не збираєтесь - носіть з собою довідку з ЄДЕБО (Додаток 9 до Постанови КМУ № 560) та заповнену заяву про відстрочку (Додаток 4 до Постанови КМУ № 560), щоб в разі необхідності надати працівникам ТЦК.

    Бо є "чутки" шо ці питання краще закривати до нового року, але з навчального закладу нічого такого не казали, хоча могли й не знати.

    Такої вимоги законодавством не передбачено. Поки Ви навчаєтесь - Ви маєте право на відстрочку і його можете реалізувати в будь-який час.

    Тут читав, що можна надіслати листа з заявою на виправлення даних до тцк укрпоштою- які документи треба для цього зібрати? В тому числі можливо треба брати довідки з внз?

    Ви можете направити поштою рекомендованим листом з описом вкладеного:

    Направлення документів про відстрочку рекомендованим листом з описом вкладеного - в першу чергу це буде доказом того, що Ви бажаєте скористатись своїм правом на відстрочку, якщо при особистому візиті до ТЦК вони не будуть реєструвати заяву про відстрочку.

    По друге, є можливість оформити відстрочку дистанційно, адже вже є достатньо судових рішень, де Cуд звертає увагу, що обов`язок «особисто подати», не є тотожним обов`язку «особисто прибути», при цьому ні Закон України «Про військовий обов`язок і військову службу», ні Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію", ні Порядок № 560 не зобов`язують військовозобов`язаного особисто прибувати до територіального центру комплектування та соціальної підтримки для реалізації права на відстрочення від призову під час мобілізації з підстав, передбачених статтею 23 Закону № 3543-ХІІ.

    Таким чином, відсутність належним чином оформленого рішення про надання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації або мотивованої відмови у наданні відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, на думку суду, свідчить про протиправну бездіяльність суб`єкта владних повноважень.

    Тому, якщо Ви подасте заяву про відстрочку укрпоштою існують такі варіанти розвитку подій:

    1. Вам нададуть відстрочку та внесуть зміни до Реєстру Оберіг.

    2. Вам відмовлять у відстрочці та внесенні відомостей в реєстр Оберіг

    3. Ваші заяви взагалі не розлянуть та не нададуть Вам відповідь.

    В двох останніх випадках Ви можете оскаржити протиправну бездіяльність ТЦК в судовому порядку.

    З повагою, юрист Дерій В.О.!

    Богун Сергій Павлович

    Доброго дня.

    Таке повідомлення може означати, що дані щодо вас не оцифровані або ж внесені некоректно. В такому випадку Вам необхідно звернутися до ТЦК, в якому ви стоїте на обліку, аби відредагувати цю інформацію.

    Як варіант - можете спочатку звернутися до ТЦКСП з офіційним запитом.

    Відповідно до статті 1 Закону України “Про звернення громадянˮ громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

    Відповідно до статті 20 Закону України “Про звернення громадянˮ звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

    Відповідно до статті 24 Закону України "Про звернення громадян" особи, винні у порушенні цього Закону, несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність, передбачену законодавством України.


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України

Новое в блогах Юристи.UA