Начните консультацию с юристом онлайн
Доброго вечора. Перебуваю у розшуку ТЦК із 01.11.2024 чи є якийсь період часу, коли притягнути до адміністративної відповідальності неможливо та доставка, примусова, до ТЦК - незаконна, так як пройшов термін притягнення до відповідальності. Дякую
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (5)
Юрист, г. Полтава, 5 лет опыта
Общаться в чатеВітаю Вас!
На даний час існують лише терміни притягнення до адміністративної відповідальності і у Вашому випадку це 3 місяці з дати подання Вас у розшук
Згідно статті 38 Кодексу про адміністративні правопорушення адміністративне стягнення за вчинення в особливий період правопорушень, передбачених статтями 210, 210-1 цього Кодексу, може бути накладено протягом ТРЬОХ місяців з дня його виявлення, але не пізніше одного року з дня його вчинення.
Тобто, якщо Ви вже в розшуку більше 3 місяців, то Вам вже не можуть виписати штраф, а справу про притягнення до адміністративної відповідальності не можуть відкривати, адже сплили строки притягнення до адміністративної відповідальності.
Стаття 247 КУпАП передбачає, що
Провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за таких обставин:
1) відсутність події і складу адміністративного правопорушення;
2) недосягнення особою на момент вчинення адміністративного правопорушення шістнадцятирічного віку;
3) неосудність особи, яка вчинила протиправну дію чи бездіяльність;
4) вчинення дії особою в стані крайньої необхідності або необхідної оборони;
5) видання акта амністії, якщо він усуває застосування адміністративного стягнення;
6) скасування акта, який встановлює адміністративну відповідальність;
7) закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу;
8) наявність по тому самому факту щодо особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, постанови компетентного органу (посадової особи) про накладення адміністративного стягнення, або нескасованої постанови про закриття справи про адміністративне правопорушення, а також повідомлення про підозру особі у кримінальному провадженні по даному факту;
9) смерть особи, щодо якої було розпочато провадження в справі;
10) проходження військової служби особою, щодо якої розпочато провадження в справі про адміністративне правопорушення, передбачене статтями 210 і 210-1 цього Кодексу.
Проте в реаліях сьогодення, зняття з розшуку є можливим:
Для зняття з розшуку керівник ТЦК повинен подати клопотання до Національної поліції. Тому, поки не відбудеться розгляд справи та закриття адміністративного провадження розшук висітиме в Резерв+ ще довго. Щоб прискорити цей процес - потрібно подати клопотаня до ТЦК, але в такому випадку Вам можуть повторно направити повістку.
Майте на увазі, що поки ТЦК не повідомлять Національну поліцію про відсутність підстав для Вашого адміністративного затримання та доставлення (якщо надсилалося звернення відповідно до вимог абзацу третього пункту 56 пстанови КМ У 1487), то Ви можете бути затримані поліцейськими та доставлені до ТЦК.
З повагою, юрист Дерій В.О.!
Адвокат, г. Николаев, 34 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня, Євгене!
Ви маєте підставу для відстрочки?
У розшуку ТЦК Ви будете знаходитись до того моменту, допоки ТЦК не відкличе своє звернення з НПУ, яке було подане останнім, або ж, допоки Ви у судовому порядку не зобов'яжите ТЦК видалити інформацію про порушення Вами правил військового обліку із Єдиного державного реєстру та знову ж таки відкликати звернення про розшук.
Відповідно до статті 7 Закону України «Про Єдиний державний реєстр призовників, військовозобов’язаних та резервістів» до персональних даних призовника, військовозобов’язаного та резервіста належать:
"20-1) відомості про притягнення до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого статтями 210, 210-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення (дата, номер, короткий зміст протоколу та/або постанови про адміністративне правопорушення)".
Щодо строків притягнення до адміністративної відповідальності та накладання стягнення.
Відповідно до статті 38 КУпАП, яка регулює питання строків накладення адміністративного стягнення:
Адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як через два місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через два місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначених у частині сьомій цієї статті, та за винятком випадків, коли справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу підвідомчі суду (судді).
Адміністративне стягнення за вчинення в особливий період правопорушень, передбачених статтями 210, 210 - 1 цього Кодексу, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше одного року з дня його вчинення.
Отже, оскільки Ви знаходитесь у розшуку з листопада 2024 року, термін притягнення Вас до адміністративної відповідальності вже сплинув, так як стягнення повинно було бути накладено протягом трьох місяців з того моменту, як ТЦК виявило порушення правил військового обліку.
Однак, це не означає, що Вас не зможуть доставити до ТЦК, так як Ви й досі знаходитесь у розшуку, та не спробують притягнути до адміністративної відповідальності навіть з урахуванням того, що строк вже давно сплинув.
Зазвичай процесс накладання на Вас штрафу починаеться із складання протоколу та подальшої винесення постанови керівником ТЦК про притягнення Вас до адміністративної відповідальності.
Після винесення постанови Ви повинні або оскаржити таку постанову упродовж 10 днів до районного суду або ж упродовж 15 днів сплатити штраф. У разі несплати Вами штрафу в зазначений термін постанова передається у виконавчу службу. Після того відкривається виконавче провадження про примусове стягнення з Вас суми штрафу. При тому сума штрафу подвоюється й до останнього додається 10% виногороди виконавця. Тобто, по суті, це вже буде не мінімальний штраф на 17К, а стягнення майже на 40К.
Першочергово виконавець накладає арешт на Ваші банківські рахунки та, якщо на останніх є кошти, стягує їх. Крім того, у разі недостатної кількості коштів, арешт накладається на рухоме майно.
Тож, як бачите, на жаль, питання зняття з розшуку доволі складне у своєму вирішені й навряд чи Вам вдасться його вирішити без скарг, заяв, запитів до поліції, ТЦК, обласного ТЦК та, в кінцевому варіанті, позову до суду. Принаймні Ви повинні бути до цього готовим, якщо намагатиметесь вирішити цю проблему дистанційно.
Якщо ж Ви можете собі дозволити йти до ТЦК (у разі наявності оформленої відстрочки), то, скорше за все, зіткнетесь вже із оскарженням неправомірного притягнення до адміністративної відповідальності.
З повагою, адвокат Айвазян.
Адвокат, г. Киев, 12 лет опыта
Общаться в чатеВітаю! Якщо Ви перебуваєте у розшуку через порушення правил військового обліку, варто знати, що притягнення до адміністративної відповідальності можливе лише протягом визначених законом строків. Згідно з Кодексом України про адміністративні правопорушення, зокрема статтею 38, стягнення за порушення, передбачене статтями 210 і 210-1 КУпАП, може бути накладено протягом трьох місяців з дня виявлення порушення, але не пізніше одного року з моменту його вчинення. Якщо Ви перебуваєте у розшуку понад три місяці, то цей строк уже сплив, і відповідно до статті 247 КУпАП провадження в справі підлягає закриттю. Це означає, що притягнення до адміністративної відповідальності вже є неможливим, і штраф не може бути накладений. Незважаючи на це розшук може залишатися активним, адже для його припинення необхідна офіційна дія з боку територіального центру комплектування саме керівник ТЦК має подати відповідне клопотання до Національної поліції, яка вносить або вилучає відомості з бази. Якщо ТЦК цього не зробив, розшук триває, а отже, при перевірці документів поліція може здійснити затримання та доставлення до ТЦК. Зняття з розшуку можливе після офіційного закриття адміністративного провадження, сплати штрафу або судового рішення про визнання дій ТЦК протиправними.
Є також варіант звернення до ТЦК із клопотанням про припинення розшуку, однак це може спровокувати повторне вручення повістки або навіть складання постанови незважаючи на те що строки відповідальності вже минули. Якщо Ви вирішите діяти через суд, це дає більше гарантій, адже ухвала суду щодо зобов’язання ТЦК виключити Вас із розшуку та видалити інформацію з реєстрів є обов’язковою до виконання.
Окремо слід враховувати, що відповідно до ЗУ Про Єдиний державний реєстр призовників, військовозобов’язаних та резервістів, інформація про накладення адміністративного стягнення потрапляє до цього реєстру. Але якщо жодної постанови складено не було ці відомості туди потрапити не можуть. Якщо ж порушення зафіксовано та вже винесено постанову, її можна оскаржити в суді протягом 10 днів. Якщо штраф було накладено, але не сплачено у 15денний строк, він передається до виконавчої служби, яка відкриває провадження і може подвоїти суму стягнення. Це тягне за собою арешт рахунків, блокування карток, примусове стягнення коштів або навіть арешт майна.
Якщо Ви маєте офіційне право на відстрочку, її необхідно підтвердити документально, і тоді можна безпечно з’явитися до ТЦК. В іншому випадку слід готувати заяви, звернення до поліції, Міністерства оборони та позови до суду. Отже, саме такий комплекс дій найчастіше дає результат у подібних ситуаціях як у Вас.
З повагою, адвокат Євгеній Середницький.
Адвокат, г. Чернигов, 7 лет опыта
Общаться в чатеВітаю Вас.
Доброго вечора. Перебуваю у розшуку ТЦК із 01.11.2024 чи є якийсь період часу, коли притягнути до адміністративної відповідальності неможливо та доставка, примусова, до ТЦК - незаконна, так як пройшов термін притягнення до відповідальності. Дякую
На жаль, але строки перебування в адміністративному розшуці чинним законодавством не передбачені, як не передбачені й взагалі правові основи для такого розшуку по лінії ТЦК. Тому те, що щодо Вас сплили строки для притягнення Вас до адміністративної відповідальності, не означає, що ТЦК зніме або має зняти з розшуку.
Стаття 38. Строки накладення адміністративного стягнення
...
Адміністративне стягнення за вчинення в особливий період правопорушень, передбачених статтями 210, 210-1 цього Кодексу, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше одного року з дня його вчинення.
Втім, останнім часом ми вже починаємо активно та успішно працювати з подібними розшуками. У якому ТЦК Ви перебуваєте на обліку? Якщо мова про київські ТЦК, там буде складніше, аніж в інших.
У будь-якому випадку, рекомендую Вам почати із одного простого, але дуже дієвого способу (мушу зауважити, що він передбачає погодження з адміністративним правопорушенням та сплату 8500 грн). Подайте до ТЦК заяву про те, що Ви визнаєте порушення і готові понести відповідальність.
Всі ці зміни стали можливі у зв'язку із набранням чинності законопроєктом 12093.
Одначе, що передбачає законопроєкт 12093?
ОСНОВНЕ
КУпАП доповнено статтею 300-3 КУпАП щодо порядку виконання постанови ТЦК про розмір штрафу. Зокрема, передбачається, що у випадку згоди особи із вчиненим правопорушенням та притягненням її до відповідальності, достатнім для виконання постанови є сплата протягом 10 календарних днів не менше ніж 50 відсотків розміру штрафу за постановою про накладення адміністративного стягнення.
Фактично мова йде про надання військовозобов'язаним можливості отримати знижку 50 % від розміру штрафу за умови самостійного звернення особи до органів ТЦК та добровільної сплатити накладеного штрафу.
ВАЖЛИВЕ
- неоплачений за статтями 210, 210-1 штраф буде звертатися до примусового виконання після спливу 30 днів з дня набрання чинності постановою ТЦК про накладення штрафу.
- нарешті змогли прописати, що у випадку проходження особою військової служби будь-які справи про адміністративні правопорушення (стаття 210, 210-1) підлягають закриттю. До цього інколи на практиці траплялися випадку накладення штрафу за порушення правил військового обліку на осіб, які вже проходили військову службу.
ІНШЕ:
- КУпАП доповнено статтею 235-3, якою передбачаються повноваження посадових осіб Служби зовнішньої розвідки України на розгляд справ про такі адміністративні правопорушення: про порушення військовозобов’язаними правил військового обліку, про порушення законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію, про зіпсуття військово-облікових документів чи втрату їх з необережності (лише у частині правопорушень, вчинених військовозобов'язаними Служби зовнішньої розвідки України).
- регламентується, що справи про адміністративні правопорушення, передбачені статтями 210 і 210-1 цього Кодексу, можуть розглядатися за місцем перебування на військовому обліку особи, яка вчинила такі адміністративні правопорушення, або за місцем їх виявлення.
- доповнюється КУпАП статтею 279-9 КУпАП із назвою "Розгляд справ про адміністративні правопорушення,
пов’язані з порушенням призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового
обліку та порушенням законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію, у випадках, якщо
особа не оспорює допущене порушення, згодна на притягнення її до адміністративної відповідальності за її відсутності та подала про це відповідну заяву".
- передбачається, що у випадку згоди особи із вчиненим правопорушенням та притягненням її до відповідальності, розмір штрафу визначається на рівні мінімального розміру штрафу, передбаченого санкцією статті (частиною статті) КУпАП.
Основна мета законопроєкту полягає у стимулюванні військовозобов'язаних до виконання правил військового обліку,
З повагою! Щасти Вам!
Юрист, г. Киев, 9 лет опыта
Общаться в чатеДоброго дня, так званий "розшук" це маніпуляція свідомістю. Тому, як у розшук можуть оголосити лише у кримінальному провадженні. А це не не є розшук.
Адміністративне затримання - це захід забезпечення провадження в справах про адміністративні правопорушення, який полягає в тимчасовому обмеженні свободи пересування, місцезнаходження та дій особи з метою забезпечення дотримання певних адміністративних норм і правил.
В яких випадках може здійснюватися адміністративне затримання?
Адміністративне затримання застосовується у випадках та з метою:
- припинення адміністративних правопорушень, коли вичерпано інші заходи впливу;
- встановлення особи;
- складення протоколу про адміністративне правопорушення у разі неможливості складення його на місці вчинення правопорушення, якщо складення протоколу є обов'язковим;
- забезпечення своєчасного і правильного розгляду справ та виконання постанов по справах про адміністративні правопорушення, також з цією метою допускається: особистий огляд; огляд речей і вилучення речей та документів, у тому числі посвідчення водія; тимчасове затримання транспортного засобу; відсторонення осіб від керування транспортними засобами, морськими, річковими, малими, спортивними суднами або водними мотоциклами; огляд на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння, а також щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції.
На який строк можуть затримати особу?
Загальний строк адміністративного затримання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, може тривати не більш як 3 години.
Варто звернути увагу, що особа вважається затриманою з моменту коли її фактичного обмежено в свободі пересування, а не з моменту складання протоколу.
Яка процедура адміністративного затримання?
Про адміністративне затримання обов'язково складається протокол, в якому зазначаються:
- дата і місце його складення;
- посада, прізвище, ім'я та по батькові особи, яка склала протокол;
- відомості про особу затриманого;
- час і мотиви затримання.
Протокол підписується посадовою особою, яка його склала, і затриманим.
У разі відмови затриманого від підписання протоколу в ньому робиться запис про це.
Орган або посадова особа, яка провела затримання повинна негайно повідомити про місце перебування особи, затриманої за вчинення адміністративного правопорушення її родичів, а на її прохання також власника відповідного підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган.
Також органи (посадові особи), правомочні здійснювати адміністративне затримання, про кожний випадок адміністративного затримання осіб інформують центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги, крім випадків, якщо особа захищає себе особисто чи запросила захисника.
У випадку, якщо під час затримання особа чинить опір, до неї можуть застосовувати фізичну силу, у тому числі спеціальні прийоми боротьби (рукопашного бою) та спеціальні засоби (наприклад кайданки, гумові та пластикові кийки, пристрої для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії та інші).
Під час затримання у особи може бути проведений особистий огляд і огляд речей. Особистий огляд може проводитись уповноваженою на те особою однієї статі з оглядуваним і в присутності двох понятих тієї ж статі.
Крім цього, у затриманого можуть бути вилучені речі і документи, які є знаряддям або безпосереднім об'єктом правопорушення.
Про особистий огляд, огляд речей, вилучення речей і документів складається протокол або про це робиться відповідний запис у протоколі про адміністративне правопорушення або в протоколі про адміністративне затримання.
Які права має затриманий?
1. Користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи.
2. Відмовитись давати показання або пояснення щодо себе, членів сім'ї чи близьких родичів, коло яких визначається законом.
3. Знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання, виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження; оскаржити постанову по справі.
4. Оскаржити у вищестоящий орган (вищестоящій посадовій особі) відносно органу (посадової особи), який застосував адміністративне затримання, особистий огляд, огляд речей і вилучення речей та документів під час затримання або до суду.
5. Право на відшкодування шкоди, заподіяної незаконним затриманням
Ви будете перебувати у базі про адміністративне затримання поки , вас не зніме звіідти своїм зверненням ТЦК.
Якщо ви вийшов строк притягнення до відповідальності, штраф можна буде з легкістю оскаржити.
Штраф можуть накласти лише у вашій присутності або якщо вас належним чином було повідомлено про час і дату розгляду справи, при цьому ви маєте право користуватися правовою допомогою, залучити адвоката.
Додаток резерв плюс, це маніпуляція свідомістю людини. Нажаль всі останні події, та влада діє у не законним спосіб і по суті все,що відбувається фікція, підмін понять.
Можна це все зняти ,але це потребує не мало часу, зусиль. Та фінансів. Але якщо у вас не має броні, або відстрочки, чи є в цьому сенс. Бо завтра ви з'явитись там знов.
Відповідно ст. 38 адміністративного кодексу
Строк притягнення до відповідальності
Адміністративне стягнення за вчинення в особливий період правопорушень, передбачених статтями 210, 210-1 цього Кодексу, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше одного року з дня його вчинення.
Після сплати терміну, вас не мають право притягати до відповідальності, а якщо і притягнуть штраф можна буде оскаржити протягом 10 днів з моменту отримання постанови.