Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
955 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Уважаемые адвокаты подскажите как нам правильно поступить в нашей ситуации: впо с 22 года, было изменено м/ж три раза, последняя справка от 10.12. 24 г.Днепр
Муж перенес инсульт, начались приступы эпилепсии но сразу инвалидность оформить не смогли, не хватало документов.
11.12.24 подаем письменное заявление через почту в Тцк о взятии на учет и направлении на Влк. Ответ приходит с таким уведомлением- для вирішення цього питання вам необхідно звернутися за містом своєї регістрації в Краматорській Тцк.
Пишем очередное письмо, что они обязаны взять нас на облік как ВПО, ответ вообще не дают. Все письма были с уведомлением о вручении, чеки описи, все у нам на руках
Оставив на время наши переписки с Тцк занимаемся оформлением инвалидности и получаем 3 группу. В резерве обновляемся, отсрочка сразу подтягивается.
Но в Резерве за неделю до Экопфо появилась надпись о розыске. Розыск с 17.09.25
Пишем письма в Тцк в Днепре и Краматорске,просим снять розыск. Днепр присылает ответ- для вирішення вашего питання явитесь лично. Краматорск пишет что нас они не ищут, в розыск подал Днепр
Понимаю что надо идти в Тцк .
Или не идти а ждать до декабря пока истечет год со дня выдачи довидки?
Штраф платить не очень то и хочется,
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (3)
Юрист, м. Полтава, 5 років досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго вечора, пані Світлано!
Розшук ніяким чином не впливає на процес оформлення інвалідності, а щодо штрафу, то його можна уникнути лише, якщо чоловік зачекає до грудня.
На жаль, чоловік зобов'язаний був стати на облік до місцевого ТЦК протягом 7 днів після оформлення ВПО.
Для цього потрібно було звернутися до них особисто (поштою або за допомогою адвоката не вдасться це зробити). Дистанційно ставлять на облік лише за місцем прописки.
У період проведення мобілізації (крім цільової) та/або протягом дії воєнного стану призовники, військовозобов’язані та резервісти, які залишили або покинули своє місце проживання, зобов’язані в семиденний строк з дати взяття на облік внутрішньо переміщеної особи стати на військовий облік у територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки за місцем перебування на обліку внутрішньо переміщеної особи (військовозобов’язані та резервісти Служби безпеки України - у Центральному управлінні або регіональних органах Служби безпеки України, а військовозобов’язані та резервісти розвідувальних органів України - у зазначений строк повідомити про зміну місця проживання відповідному підрозділу розвідувальних органів України).
Згідно статті 38 Кодексу про адміністративні правопорушення адміністративне стягнення за вчинення в особливий період правопорушень, передбачених статтями 210, 210-1 цього Кодексу, може бути накладено протягом ТРЬОХ місяців з дня його виявлення, але не пізніше одного року з дня його вчинення.
Тобто, якщо чоловік оформив ВПО 11.12.24, то стати на облік в місцевий в ТЦК він повинен був до 18.12.24, тому якщо він звернеться до ТЦК після 18 грудня, то йому вже не можуть виписати штраф, а справу про притягнення до адміністративної відповідальності не можуть відкривати, адже сплинуть строки притягнення до адміністративної відповідальності.
Інший варіант - скасувати, а потім заново оформити ВПО через ДІЮ та стати на військовий облік протягом 7 днів після оформлення нового статусу, але такий варіант не завжди спрацьовує, тому краще дочекатися грудня.
Провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за таких обставин:
1) відсутність події і складу адміністративного правопорушення;
7) закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу.
На даний час, проблема лише в тому, що якщо чоловік до 18 грудня натрапить на ТЦК та при перевірці військово-облікових документів виявиться, що він перебуває у розшуку, то працівники поліції, які входять в групу оповіщення можуть його затримати та доставити до наближчого ТЦК.
Це буде тривати поки ТЦК не знімуть статус про порушення в Резерв+ та не повідомлять Національну поліцію про відсутність підстав для його адміністративного затримання.
При оформленій відстрочці єдине, що чоловіку загрожує - це адміністративна відповідальність за ст. 210-1 КУпАП (шраф від 8500 грн).
З повагою, юрист Дерій В.О.!
Бажаю успіхів у вирішенні Вашого питання!
Адвокат, м. Київ, 26 років досвіду
Спілкуватися у чатіВітаю!
САМЕ ГОЛОВНЕ ЩОБ ВАС НЕ ОГОЛОСИЛИ В РОЗШУК ТА НЕ ВІДКРИЛИ ВИКОНАВЧЕ ПРОВАДЖЕННЯ (ЗААРЕШТУЮТЬ РАХУНКИ).
З ПРИВОДУ СТРОКІВ:
Ч.7 ст. 38 КУпАП передбачає, що адміністративне стягнення (за ст. 210, 210-1) може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше року з дня його вчинення.
Тут важливо розрізняти поняття “день вчинення правопорушення” і “день виявлення правопорушення”.
День вчинення правопорушення – це день, коли відповідне правопорушення було вчинено особою (наприклад, наступний день після дня неявки по повістці, чи наступний день після граничного дня на уточнення даних тощо). Відповідно від цього дня необхідно відраховувати один рік, протягом якого ТЦК має право накласти штраф, але тільки у тому разі, якщо не пройшло три місяці з дня виявлення правопорушення (про це нижче).
День виявлення правопорушення – це день, коли посадова особа чи орган, що розглядає справу про адміністративне правопорушення, дізналися чи за всіма обʼєктивними ознаками повинні були дізнатися про те, що особа вчинила адміністративне правопорушення. У разі виявлення правопорушення, у ТЦК за законом є лише три місяці, щоб накласти штраф ( з урахуванням при цьому граничного строку один рік з дня вчинення).
День виявлення правопорушення можна і потрібно доводити у суді. Якщо прямі докази чи певна сукупність непрямих доказів буде підтверджувати той факт, що ТЦК дізналось чи повинно було дізнатись про вчинення правопорушення, то у них з цього моменту є лише три місяці, щоб розглянути справу і накласти штраф.
ВАМ МОЖУТЬ КАЗАТИ ПРО ТРИВАЮЧЕ ПРАВОПОРУШЕННЯ - ДАВАЙТЕ РОЗБЕРЕМОСЯ.
Єдиної практики тлумачення, що таке триваюче правопорушення немає. Так є позиція Верховного Суду у постанові від 11 квітня 2018 року у справі № 804/401/17 , який зазначив, що “триваюче правопорушення – це проступок, пов`язаний з тривалим, неперервним невиконанням обов`язків, передбачених законом”, але вона не стосується ТЦК й не містить жодної конкретизації як цей висновок застосувати до правопорушень у сфері мобілізації. На практиці, це може означати, що ТЦК може тлумачити порушення будь-якого обовʼязку у минулому (рік, два, пʼять років назад) як триваюче правопорушення з відповідними наслідками. На жаль, іноді суди підтримують таку позицію, але й іноді стають і на бік громадян.
А тепер, власне, про строки притягнення до відповідальності у разі вчинення триваючих правопорушень.
День вчинення триваючого правопорушення – це останній день вчинення такого правопорушення. З практичної точки зору це означає, що строк в один рік до цих правопорушень, як правило, застосовуватись не буде. Громадянин приходить в ТЦК (з певним невиконаним обовʼязком у минулому), ТЦК зазначає, що це триваюче правопорушення, яке досі вчиняється, адже обовʼязок так і не був виконаний і ТЦК виявило його у день явки громадянина, отже строк в один рік не буде застосовуватись, оскільки правопорушення вже виявлено, а до виявлених правопорушень застосовується правило щодо 3 місяців.
День виявлення триваючого правопорушення – це день, коли посадова особа чи орган, що розглядає справу про адміністративне правопорушення, дізналися чи за всіма обʼєктивними ознаками повинні були дізнатися про те, що особа вчинила або ще вчиняє адміністративне правопорушення. Тобто тут застосовується такі ж самі правила, як і щодо нетриваючих правопорушень. І це дуже важливо! Зі дня, коли ТЦК дізналося про вчинення триваючого правопорушення (навіть, якщо воно продовжує тривати) у них є лише три місяці для накладення адміністративного стягнення. Тому цю обставину можна і потрібно доводити у суді і це може стати підставою для позитивного рішення на користь громадянина.
Доводити, чи є певне правопорушення триваючим або нетриваючим, є справою досить складною та часто субʼєктивною. А ось доведення факту дня виявлення такого правопорушення з боку ТЦК (наприклад, громадянина оголосили в розшук на підставі вчинення певного правопорушення) може бути тією обставиною, що дозволить захистити свої права у суді та врятує від накладення штрафу.
---
Після прийняття Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення окремих питань виконання військового обов’язку та ведення військового обліку» адміністративна відповідальність за порушення правил військового обліку, що передбачена ст.210 КУпАП значно зросла.
Так само значно актуалізувало дане питання введення на всій території України воєнного стану.
Отож, як уже було зазначено, адміністративна відповідальність за порушення правил військового обліку передбачена ст.210 КУпАП.
Згідно з диспозицією даної статті адміністративна відповідальність настає за порушення призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового обліку.
Вказана норма є бланкетною і відсилає на Порядок організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. №1487 (далі – Порядок).
Саме даний нормативно-правовий акт і містить у собі законодавчі правила військового обліку, порушення яких може стати підставою для застосування адміністративною санкцією.
Найпопулярнішою підставою притягнення до адміністративної відповідальності є порушення п.23 Порядку, який встановлює, що призовники, військовозобов’язані та резервісти в разі зміни адреси їх місця проживання або інших персональних даних зобов’язані особисто в семиденний строк повідомити про такі зміни відповідним органам, де вони перебувають на військовому обліку, зокрема у випадках, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2022 р. № 265 “Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад”, через центри надання адміністративних послуг та інформаційно-комунікаційні системи.
А призовники, військовозобов’язані та резервісти, які не актуалізували інформацію про себе в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів, особисто у семиденний строк з дня внесення змін до персональних даних прибувають із паспортом громадянина України та військово-обліковими документами до відповідного районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки, органу СБУ, підрозділу Служби зовнішньої розвідки, який організовує та веде військовий облік на території адміністративно-територіальної одиниці, для взяття їх на військовий облік, зняття з військового обліку або внесення змін до їх облікових даних.
Громадяни ж дуже часто забувають, або не знають про такий свій обов’язок, а тому не актуалізують у встановлений строк в ТЦК та СП свої дані, що й стає підставою для притягнення їх до адміністративної відповідальності.
Разом з тим, варто пам’ятати, що КУпАП чітко встановлює строки, в межах яких на особу може бути накладено адміністративне стягнення. Так ч.1 ст.38 КУпАП передбачено, що адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як через два місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні – не пізніш як через два місяці з дня його виявлення, за винятком випадків, коли справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу підвідомчі суду (судді).
Відповідно до ст.235 КУпАП, територіальні центри комплектування та соціальної підтримки розглядають справи про такі адміністративні правопорушення: про порушення призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового обліку, про порушення законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію, про зіпсуття військово-облікових документів чи втрату їх з необережності (статті 210, 210-1, 211 (крім правопорушень, вчинених військовозобов’язаними чи резервістами, які перебувають у запасі Служби безпеки України або Служби зовнішньої розвідки України).
При чому, оскільки таке правопорушення є триваючим, то строк накладення адміністративного стягнення буде рахуватися з дня виявлення такого правопорушення уповноваженою особою ТЦК та СП.
Досить часто днем виявлення є саме день, коли особа з порушенням визначеного строку самостійно з’явилась для актуалізації своїх даних, однак в інших випадках варто все ж таки звертатися із запитами про отримання інформації з проханням надати інформації коли саме та з яких джерел стало відомо про порушення особою строку актуалізації даних, оскільки саме з цього моменту буде починати відлік строку для застосування адміністративного стягнення.
Ще одним «популярним» порушенням правил військового обліку є нез’явлення до ТЦК та СП після вручення особі повістки.
Обов’язок прибувати до ТЦК та СП після вручення особі повістки, мобілізаційного розпорядження, розпорядження передбачений п.п. 2 п.1 додатку 2 Порядку.
Дане порушення так само є триваючим, однак тут днем виявлення буде день наступний за останнім днем, коли особа повинна була прибути до ТЦК та СП.
Варто зауважити, що строк, в який особа має прибути до ТЦК та СП, зважаючи на Додаток 11 до Порядку, обов’язково має бути зазначений у документі, яким її викликають.
Таким чином, якщо особа не була притягнута до адміністративної відповідальності протягом 2 місяців з дня наступного за останнім днем, коли вона повинна була прибути до ТЦК та СП, стягнення до неї застосувати не можна.
З огляду на це, вважаю за необхідне звернути увагу на те, що такі дії можуть бути розтлумачені як перевищення військовою службовою особою влади чи службових повноважень, відповідальність за яке передбачена ст.426-1 Кримінального кодексу України.
Крім того, навіть якщо виникне ситуація, за якої подібні справи будуть підвідомчі суду, то знову ж таки відповідно до ст. 38 КУпАП, якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніше як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні — не пізніше як через три місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення.
Тобто, знову ж таки адміністративне стягнення в такому випадку не може бути накладене після спливу тримісячного строку, однак так само варто звертати увагу як на момент вчинення, так і на момент його виявлення і для захисту своїх інтересів заздалегідь підготуватися та отримати докази на підтвердження дати початку відліку строку накладення адміністративного стягнення.
Таким чином, фактично, інформація в тому числі про зміну місця проживання та місця перебування призовника, військовозобов’язаного та резервіста, повинна бути відома територіальним центрам комплектування та соціальної підтримки відразу після такої зміни, тому і відлік двомісячного строку починається саме з цього моменту.
Підсумовуючи вище викладене, зауважую, що строк накладення адміністративного стягнення за порушення правил військового обліку, зважаючи на ст.38 КУпАП та характер правопорушення, становить два місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні — два місяці з дня його виявлення. Як ми з’ясували, перебіг строку порушень, які полягають саме в неповідомлені зміни місця проживання та перебування починається відразу після такої події, а не ніби моменту виявлення. Саме в межах цього строку працівники ТЦК та СП можуть накладати штрафи на громадян за порушення правил військового обліку, а тому важливо розуміти свої права та вміти їх відстоювати в органах державної влади.
Адвокат, м. Миколаїв, 34 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Світлана!
По-перше, хочу зазначити, що ТЦК у місті Дніпро повинен був взяти чоловіка на облік військовозобов'язаних у зв'язку зі зміною місця проживання. Посилання ТЦК у місті Дніпро з'явитися спочатку у ТЦК за місцем реєстрації (я так розумію, задля зняття з обліку) є неправомірним.
Відповідно до Постанови КМУ № 1487 "Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів:
"81. Взяття на військовий облік призовників, військовозобов’язаних та резервістів у районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, органах СБУ, відповідних підрозділах розвідувальних органів здійснюється за їх особистої присутності (крім випадків, визначених у пунктах 15, 15-1 цього Порядку та підпункті 10-1 пункту 1 додатка 2). При цьому взяття на військовий облік здійснюється за умови наявності паспорта громадянина України (паспорта громадянина України для виїзду за кордон у випадку подання заяви про взяття на військовий облік через закордонну дипломатичну установу України згідно з підпунктом 10-1 пункту 1 додатка 2) та військово-облікового документа у разі, якщо він видавався та не був втрачений.
Особиста присутність призовників, військовозобов’язаних та резервістів для зняття або виключення з військового обліку у районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, органах СБУ, відповідних підрозділах розвідувальних органів не обов’язкова.
{Пункт 81 в редакції Постанови КМ № 675 від 07.06.2024}".
Згідно ПРАВИЛ військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів:
1. Призовники, військовозобов’язані та резервісти повинні:
"7) особисто в семиденний строк з дня прибуття до нового місця проживання прибувати із паспортом громадянина України і військово-обліковими документами до відповідного районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки (органу СБУ, відповідного підрозділу розвідувального органу), який організовує та веде військовий облік на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, для взяття на військовий облік".
Окрім того, на момент Вашого звернення до ТЦК існувала також нижченаведена норма у Правилах військового обліку, яка була виключена тільки 30.07.2025 року:
"10-1) у період проведення мобілізації (крім цільової) та/або протягом дії правового режиму воєнного стану:
у разі залишення свого місця проживання стати в семиденний строк з дати взяття на облік внутрішньо переміщеної особи на військовий облік у районному (міському) територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки за місцем перебування на обліку внутрішньо переміщеної особи (військовозобов’язані та резервісти СБУ - в Центральному управлінні або регіональних органах СБУ, а військовозобов’язані та резервісти розвідувальних органів - у зазначений строк повідомити про зміну місця проживання відповідним підрозділам розвідувальних органів)".
Уважаемые адвокаты подскажите как нам правильно поступить в нашей ситуации: впо с 22 года, было изменено м/ж три раза, последняя справка от 10.12. 24 г.ДнепрМуж перенес инсульт, начались приступы эпилепсии но сразу инвалидность оформить не смогли, не хватало документов.11.12.24 подаем письменное заявление через почту в Тцк о взятии на учет и направлении на Влк. Ответ приходит с таким уведомлением- для вирішення цього питання вам необхідно звернутися за містом своєї регістрації в Краматорській Тцк.
В принципі так, але якщо б чоловік з'явився особисто, можливо б питань не виникнуло - "Взяття на військовий облік призовників, військовозобов’язаних та резервістів у районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, органах СБУ, відповідних підрозділах розвідувальних органів здійснюється за їх особистої присутності ".
В якому ТЦК чоловік перебуває на обліку станом на зараз? В Краматорському, вірно?
Цікаво, як у розшук подав ТЦК міста Дніпро, якщо Ваш чоловік не перебуває на обліку в цьому ТЦК?
Відповідно до пункту 79 вищезгаданої Постанови КМУ №1487:
"Районні (міські) територіальні центри комплектування та соціальної підтримки:
"звертаються в установленому законом порядку до органів Національної поліції (у разі неможливості складення протоколу про адміністративне правопорушення на місці його вчинення) для доставлення осіб, які скоїли адміністративні правопорушення, передбачені статтями 210, 210-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, з метою складення протоколів про адміністративні правопорушення, до відповідного районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки, в якому ця особа перебуває (повинна перебувати) на військовому обліку, з урахуванням вимог абзацу третього пункту 56 цього Порядку".
Тобто, виходить так, що ТЦК міста Дніпро звернувся до Нацполіції, аби чоловіка доставили задля складання протоколу у ТЦК міста Краматорськ?
Якщо питання полягає в тому, аби стати на облік, то так, чоловіку потрібно йти до ТЦК, оскільки дистанційно його на облік в ТЦК міста Дніпро не поставлять.
Якщо справа у знятті з розшуку, то так, краще почекати рік і вже потім розбиратися із порушенням Правил ВО, оскільки саме у грудні сплине максимальний термін притягнення чоловіка до адміністративної відповідальності та накладання стягнення.
Відповідно до статті 38 КУпАП адміністративне стягнення за вчинення в особливий період правопорушень, передбачених статтями 210, 210 - 1 цього Кодексу, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше одного року з дня його вчинення.
В той самий час, згідно статті 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у зв’язку із закінченням на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу.
Проте, будьте готові до того, що теоретично ТЦК спробує притягнути чоловіка до відповідальності, навіть за умови того, що пройде один рік після вчинення правопорушення (мова йде про триваюче правопорушення).
В такому разі чоловіку прийдеться або визнати правопорушення та сплатити штраф у сумі 8,5 К або ж намагатись оскаржити постанову керівника ТЦК у судовому порядку.
До прикладу, одне із рішень судів з цього приводу https://youcontrol.com.ua/ru/catalog/court-documen...:
"Згідно з висновками Верховного Суду, наведеними у постанові від 03.05.2018 по справі № 487/2854/17, КУпАП не містить визначення поняття "триваюче" правопорушення. Проте, в теорії адміністративного права під триваючим правопорушенням розуміють тривале невиконання вимог правової норми у вигляді дії або бездіяльності. Характер триваючого правопорушення оцінюється судом у кожному конкретному випадку індивідуально. Триваюче правопорушення це проступок, пов`язаний з тривалим неперервним невиконанням обов`язків, передбачених законом.
Тобто, триваючі правопорушення характеризуються тим, що особа, яка вчинила якісь певні дії чи бездіяльність, перебуває надалі у стані безперервного продовження цих дій (бездіяльності). Ці дії безперервно порушують закон протягом усього часу. Іноді такий стан продовжується значний час і увесь час винний безперервно вчиняє правопорушення у вигляді невиконання покладених на нього обов`язків. Триваюче правопорушення припиняється лише у випадку усунення стану за якого об`єктивно існує цей обов`язок, виконанням обов`язку відповідним суб`єктом або припиненням дії відповідної норми.
З матеріалів справи вбачається, що у позивача виник обов`язок з червня 2023 року після зміни місця проживання, по прибуттю до нового місця проживання стати на військовий облік, отже до набуття чинності Законом №3696-ІХ, яким ст. 210-1 КУпАП було доповнено частиною 3, відповідальність за яку інкриміновано позивачу.
Проте вбачається, що оскаржувана постанова винесена 15.10.2024 у зв`язку з порушенням позивачем законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію, а отже адміністративне правопорушення вчинено в особливий період.
При цьому, всупереч доводам позивача, останнім не надано доказів неможливості прибути до ТЦК та СП для взяття на облік протягом періоду з червня 2023 року по дату винесення оскаржуваної постанови, а саме по 15.10.2024, а відтак мало місце безперервне вчинення позивачем правопорушення у вигляді невиконання покладених на нього обов`язків, тому суд вважає вказане правопорушення є триваючим.
При цьому суд критично ставиться до твердження сторони позивача про відсутність у діях позивача складу адміністративного правопорушення, оскільки доводи позивача спростовуються вищенаведеним і нічим об`єктивно не підтверджуються та зводяться до намагання уникнути відповідальності за вчинене адміністративне правопорушення за ч. 3 ст. 210-1 КУпАП".
Проте, це рішення з багатьох інших, і не факт, що саме такми останнє буде й у випадку з Вашим чоловіком. Наводжу його тільки для того, аби Ви зрозуміли, якою може бути судова практика і були готові до можливого розвитку подій у цьому напрямку.
Так, краще почекати, бо це додає Вам більше шансів на позитивне вирішення питання щодо притягнення до адміністративної відповідальності та сплати штрафу в ТЦК при особистій явці.
З повагою, адвокат Айвазян.