Задайте вопрос юристу

880 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Гражданское право, 05 октября 2020, вопрос №30265 100₴

Как мне получить id карту

У меня старого образца паспорт, я хочу заменить на ld. Но,т.к я из неподконтрольной территории и у меня кроме паспорта и идентфикц. номера больше документов с фото нет, а также родственники не могут приехать в качестве свидетелей. Как мне его получить, может в суд обратиться?

Ответы юристов (8)

    Адвокат  Євген Олександрович
    15%
    Адвокат Євген Олександрович 4 года назад

    Адвокат, г. Киев, 31 год опыта

    Добрий день, Сергій!

    Вам бажано отримати довідку внутрішньо переміщеної особи, тоді.

    Відповідно до статті 6 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» оформлення паспорта громадянина України у формі картки внутрішньо переміщеним особам здійснюється за місцем їх фактичного проживання.

    Якщо Ви не отримували довідку ВПО та маєте зареєстроване місце проживання на території Донецької або Луганської області де органи державної влади не здійснюють свої повноваження, документи, необхідні для оформлення паспорта замість втраченого або викраденого, обміну паспорта зразка 1994 року, необхідно подавати до будь-якого територіального підрозділу ГУДМС України в Донецькій області та відповідно УДМС України в Луганській області, який здійснює свої повноваження.

    Паспорти громадянина України у формі книжечки не підлягають обов’язковій заміні на паспорти громадянина України у формі картки.

    Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 302 «Про затвердження зразка бланка, технічного опису та Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, знищення паспорта громадянина України» (зі змінами) здійснюється оформлення і видача паспорта громадянина України у формі картки громадянам України, яким паспорт громадянина України оформляється вперше після досягнення 14-річного віку.

    Новий паспорт у формі картки оформляється та видається також у разі втрати або викрадення паспорта особі замість втраченого або викраденого.

    Згаданою постановою передбачено, що обмін паспорта здійснюється у разі: 1) зміни інформації, внесеної до паспорта (крім додаткової змінної інформації); 2) отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (РНОКПП) або повідомлення про відмову від прийняття зазначеного номера (за бажанням); 3) виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта; 4) закінчення строку дії паспорта; 5) непридатності паспорта для подальшого використання; 6) якщо особа досягла 25- чи 45-річного віку та не звернулася в установленному законодавством порядку не пізніше як через місяць після досягнення відповідного віку для вклеювання до паспорта зразка 1994 року нових фотокарток; 7) наявності в особи паспорта зразка 1994 року (за бажанням).

    Порядок оформлення паспорта громадянина України у формі картки висвітлено на сторінці «Паспорт громадянина України (ID)».

    Законодавство України не визначає кінцевої дати чинності паспортів громадянина України зразка 1994 року. Однак у даний час законодавством передбачено обмін паспорта громадянина України зразка 1994 року на ID-картку за бажанням власника.

    Також ID-картка видається у всіх випадках, коли необхідна заміна паспорта зразка 1994 року (втрата, крадіжка,псування, зміна прізвища або інших даних власника документа).

    Крім того, паспорт-книжечка обмінюється на ID-картку, якщо власник не вклеїв фото в паспорт протягом одного місяця після досягнення 25 або 45 років.

    • Особам віком від 14 до 18 років паспорт громадянина України у формі картки видається зі строком дії 4 роки.
    • Особам, яким виповнилося 18 років, паспорт громадянина України у формі картки видається зі строком дії 10 років.

    Оформлення паспорта громадянина України у формі картки здійснюється всіма територіальними підрозділами ДМС та центрами надання адміністративних послуг, у яких встановлено відповідне обладнання та які забезпечені матеріально-технічними ресурсами, необхідними для оформлення і видачі паспорта громадянина України у формі картки. Перший паспорт-картка оформляється за зареєстрованим місцем проживання.

    Тим, хто отримує паспорт вперше, послуга надається безкоштовно. У разі обміну паспорта з підстав, передбачених Порядком оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, знищення паспорта громадянина України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України № 302 від 25.03.2015, стягується адміністративний збір, розмір якого можна дізнатися на сторінці: сервісу «Платіжні реквізити».

    Внутрішньо переміщеною особою (ВПО) є громадянин України, іноземець або особа без громадянства, яка перебуває на території України на законних підставах та має право на постійне проживання в Україні, яку змусили залишити або покинути своє місце проживання у результаті або з метою уникнення негативних наслідків збройного конфлікту, тимчасової окупації, повсюдних проявів насильства, порушень прав людини та надзвичайних ситуацій природного чи техногенного характеру.

    По приїзду в нове місце проживання Вам необхідно отримати "Довідку про взяття на облік особи, переміщеного з тимчасово окупованої території України і районів проведення антитерористичної операції".

    Довідка переселенця дозволить:

    • отримувати щомісячну адресну допомогу (як її оформити, читайте тут);
    • переоформити соціальні виплати, пенсію (докладніше тут);
    • влаштувати дитину в садок/школу (докладніше тут);
    • отримати доступ до медичного обслуговування (докладніше тут) і багато іншого.

    Підставою для постановки на облік ВПО є проживання на тимчасово окупованій території або в районі проведення антитерористичної операції.

    Для отримання довідки переселенця особам від 14 років і старше необхідно особисто звернутися із заявою до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення (собес) за місцем фактичного проживання або до уповноваженої особи, що визначена виконавчими органами сільських та селищних рад. Недієздатні особи та особи, дієздатність яких обмежена, звертаються через законного представника.

    Заява про постановку на облік в якості ВПО містить наступну інформацію про заявника:

    • прізвище, ім'я та по батькові;
    • громадянство;
    • дата та місце народження;
    • стать;
    • відомості про малолітніх, неповнолітніх внутрішньо переміщених осіб, які прибули разом з ним (у разі необхідності);
    • відомості про законних представників, які супроводжують малолітню дитину, недієздатних осіб або осіб, дієздатність яких обмежена;
    • відомості про зареєстроване і фактичне місце проживання;
    • адреса, за якою з особою може здійснюватися офіційне листування або вручатися офіційна кореспонденція, та контактний номер телефону;
    • обставини, що спричинили внутрішнє переміщення;
    • повідомлення особи про непричетність до скоєння злочинів або співучасті у злочинах;
    • відомості про житлові, соціальні, медичні, освітні та інші потреби;
    • відомості про наявність інвалідності та потреби в технічних та інших засобах реабілітації;
    • відомості про місце навчання / виховання дитини (найменування закладу);
    • відомості про працевлаштування, освіту, спеціалізацію професійної освіти, посаду, професію.

    Для отримання довідки переселенця разом із заявою необхідно подати один з документів, що засвідчує особу та підтверджує громадянство України:

    • паспорт громадянина України (для повнолітніх);
    • свідоцтво про народження дитини (для повнолітніх);
    • інший документ, що посвідчує особу та підтверджує спеціальний статус заявника.

    Якщо в документі є відмітка про реєстрацію місця проживання на тимчасово окупованій території України або в районі проведення АТО, довідка переселенця або відмова у видачі довідки (із зазначенням причин та підписана керівником уповноваженого органу) видається заявнику в день подачі заяви.

    Якщо в документі немає відмітки про реєстрацію місця проживання на тимчасово окупованій території України або в районі проведення АТО, заявник надає докази, що підтверджують факт проживання на цій території.

    Такими доказами можуть бути:

    • військовий квиток з відомостями про проходження військової служби;
    • трудова книжка з записами про трудову діяльність;
    • документ, що підтверджує право власності на рухоме або нерухоме майно;
    • рішення державної адміністрації, виконавчого органу міської чи районної ради про влаштування дитини до дитячого закладу, в прийомну сім'ю, дитячий будинок сімейного типу, встановлення опіки чи піклування;
    • медичні документи;
    • фотографії;
    • відеозаписи;
    • інші документи.

    Якщо заява про взяття на облік подається законним представником заявника, додатково подаються:

    • документ, що засвідчує особу законного представника;
    • документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника (родинні стосунки між дитиною і заявником). Батьки / усиновителі такий документ не подають.
    • свідоцтво про народження дитини, якщо оформляється дитина.

    Обмін паспорта здійснюється у разі:

    1. зміни інформації, внесеної до паспорта (крім додаткової змінної інформації);
    2. отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (РНОКПП) або повідомлення про відмову від прийняття зазначеного номера (за бажанням);
    3. виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта;
    4. закінчення строку дії паспорта;
    5. непридатності паспорта для подальшого використання;
    6. якщо особа досягла 25- чи 45-річного віку та не звернулася в установленному законодавством порядку не пізніше як через місяць після досягнення відповідного віку для вклеювання до паспорта зразка 1994 року нових фотокарток;
    7. наявності в особи паспорта зразка 1994 року (за бажанням).

    Для обміну паспорта заявник подає такі документи:

    1. паспорт, що підлягає обміну;
    2. документи, що підтверджують обставини, у зв’язку з якими паспорт підлягає обміну (крім випадків, передбачених підпунктами 4 і 6 пункту 6 Порядку);
    3. посвідчення про взяття на облік бездомних осіб (для бездомних осіб);
    4. довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщених осіб);
    5. документ, що посвідчує особу законного представника/уповноваженої особи, та документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника/уповноваженої особи;
    6. документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, або оригінал документа про звільнення від його сплати. Оригінал документа про звільнення від сплати адміністративного збору повертається заявнику, а до заяви-анкети додається його копія, засвідчена працівником територіального органу/територіального підрозділу ДМС, уповноваженого суб’єкта шляхом проставлення відмітки “Згідно з оригіналом” та підпису із зазначенням його посади, прізвища, ініціалів та дати;
    7. документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія та у паспорт (за наявності таких документів):про місце проживання - довідку органу реєстрації встановленого зразка (крім випадків, коли здійснюється обмін паспорта зразка 1994 року);про народження дітей - свідоцтва про народження дітей;про шлюб і розірвання шлюбу - свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт;про зміну імені - свідоцтво про зміну імені, свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт;довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків або повідомлення про відмову від його прийняття.
    8. одну фотокартку розміром 10 х 15 сантиметрів для внесення відцифрованого образу обличчя особи шляхом сканування із застосуванням засобів Реєстру - для оформлення паспорта особі, яка не може пересуватися самостійно у зв’язку з тривалим розладом здоров’я, що підтверджується медичним висновком відповідного закладу охорони здоров’я, оформленим в установленому порядку, або особі, яка відбуває покарання в установах виконання покарань або перебуває на тривалому стаціонарному лікуванні в закладах МОЗ закритого типу (в разі потреби). Фотокартка повинна відповідати вимогам рекомендацій Міжнародної організації цивільної авіації (IКAO) Doc 9303.

    Всього доброго!

    Успіхів Вам!

    Ковальчук Владимир
    15%

    Теперь, оформляя паспорта граждан Украины по достижению 14 лет, или в случае обмена паспорта, взамен утраченного или похищенного, больше не выдают документ в форме книжечки образца 1994 года, но делают специальную ID-карточку. Лицам, проживающим на неподконтрольной территории Донецкой, Луганской областей и не являющимся внутренне перемещенными лицами (ВПЛ), необходимо обращаться в территориальное подразделение Миграционной службы Украины, на которое возложено выполнение функций того подразделения ГМС, который находится по месту регистрации лица и временно не выполняет своих функций вследствие АТО.

    Перемещенным лицам необходимо обращаться в территориальное подразделение ГМС, расположенное по месту их регистрации в качестве ВПЛ.В случае обмена паспорта:

    • паспорт, подлежащий обмену;
    • документы, подтверждающие обстоятельства, в связи с которыми паспорт подлежит обмену (свидетельство о браке, смене фамилии и т.п.);
    • паспортный документ законных представителей и документ, подтверждающий их полномочия (например, решение суда об установлении опеки над лицом);
    • документы, подтверждающие уплату административного сбора;
    • идентификационный номер или документ, подтверждающий отказ от его принятия;
    • документы, подтверждающие регистрацию места жительства (домовая книга или карта Ф.16);
    • свидетельство о браке, смене фамилии и т.п. (для подтверждения причины обмена паспортного документа);
    • справка про взятие на учет как ВПЛ (для ВПЛ).В случае если паспорт образца 1994 года был оформлен территориальным подразделением ГМС, который прекратил свою деятельность в результате проведения АТО или находится на временно неподконтрольной украинской власти территории, для оформления паспорта взамен утраченного/украденного дополнительно необходимо предоставить:
      • документы, подтверждающие выдачу паспорта (копия паспорта и т.д.);
      • документы, удостоверяющие личность с фото (водительское удостоверение, загранпаспорт и т.д.);
      • при отсутствии документов, удостоверяющих личность, с целью установления лица, может также быть проведена процедура установления личности, для которой необходимо присутствие 3-х близких родственников.При подаче документов личное присутствие лица является обязательным – при оформлении заявления-анкеты необходимо оцифровывать лицо заявителя, его подпись и отпечатки пальцев (по согласию лица или его родителей/законных представителей), вносимого в бесконтактный электронный носитель.Исключение для ВПЛ: оформление паспорта без непосредственного участия человека возможно, если такое лицо находится на подконтрольной территории Украины и:
        • не может передвигаться самостоятельно в связи с длительным расстройством здоровья, что подтверждается медицинским заключением соответствующего учреждения здравоохранения, оформленным в установленном порядке;
        • отбывает наказание в учреждениях исполнения наказаний на подконтрольной территории Украины;
        • находится на длительном стационарном лечении в учреждениях Минздрава закрытого типа.
        В указанных случаях, по обращению лица, представители Государственной миграционной службы должны предоставить паспортные услуги по месту нахождения такого лица. В общий пакет документов лицу необходимо добавить также одну фотографию размером 10х15 см.Законом запрещается требовать от лиц персональные данные, свидетельствующие об этническом происхождении, расе, политических, религиозных или других убеждениях, обвинении в совершении преступления или осуждении к уголовному наказанию, а также данные относительно здоровья или половой жизни.С ID-карточкой лицо имеет возможность пересечь линию соприкосновения на территории Донецкой и Луганской областей.Законодательством установлен срок обращения по паспорту – месяц со дня наступления условий для обращения.Срок рассмотрения документов и выдачи паспорта – не менее 20 дней (если паспорт в форме карточки выдается впервые). При повторном оформлении паспорта в форме карточки возможный срок также в 10 дней.Паспортный документ в форме карточки выдается:
        • лицам в возрасте от 14 до 18 – сроком действия 4 года;
        • лицам с 18 лет – сроком действия 10 лет.
        ОПЛАТАЕсли паспорт выдается впервые, административный сбор не требуется и услуга предоставляется бесплатно.В других случаях административный сбор взимается в размере 279 грн.
    Фараон Катерина Леонідівна
    20%
    Фараон Катерина Леонідівна 4 года назад

    Юрист, г. Каменец-Подольский, 9 лет опыта

    Доброго дня, Сергію. Відповідно до норм ЗУ «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492 - VI та Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою ВРУ «Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон» від 26.06.1992 №2503-XII

    Для обміну паспорта на ІД картку Ви маєте подати такі документи:

    1. паспорт, що підлягає обміну;
    2. документи, що підтверджують обставини, у зв’язку з якими паспорт підлягає обміну (крім випадків, передбачених підпунктами 4 і 6 пункту 6 Порядку); у Вас має бути довідка з непідконтрольної території.
    3. посвідчення про взяття на облік бездомних осіб (для бездомних осіб);
    4. довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщених осіб);
    5. документ, що посвідчує особу законного представника/уповноваженої особи, та документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника/уповноваженої особи;
    6. документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, або оригінал документа про звільнення від його сплати. Оригінал документа про звільнення від сплати адміністративного збору повертається заявнику, а до заяви-анкети додається його копія, засвідчена працівником територіального органу/територіального підрозділу ДМС, уповноваженого суб’єкта шляхом проставлення відмітки “Згідно з оригіналом” та підпису із зазначенням його посади, прізвища, ініціалів та дати;
    7. документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія та у паспорт (за наявності таких документів):про місце проживання - довідку органу реєстрації встановленого зразка (крім випадків, коли здійснюється обмін паспорта зразка 1994 року);про народження дітей - свідоцтва про народження дітей;про шлюб і розірвання шлюбу - свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт;про зміну імені - свідоцтво про зміну імені, свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт;довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків або повідомлення про відмову від його прийняття.
    8. одну фотокартку розміром 10 х 15 сантиметрів для внесення відцифрованого образу обличчя особи шляхом сканування із застосуванням засобів Реєстру - для оформлення паспорта особі, яка не може пересуватися самостійно у зв’язку з тривалим розладом здоров’я, що підтверджується медичним висновком відповідного закладу охорони здоров’я, оформленим в установленому порядку, або особі, яка відбуває покарання в установах виконання покарань або перебуває на тривалому стаціонарному лікуванні в закладах МОЗ закритого типу (в разі потреби). Фотокартка повинна відповідати вимогам рекомендацій Міжнародної організації цивільної авіації (IКAO) Doc 9303.
    Мєньков Андрій Васильович
    15%

    Доброго дня Сергію!

    Відповідно до статті 6 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» оформлення паспорта громадянина України у формі картки внутрішньо переміщеним особам здійснюється за місцем їх фактичного проживання.

    Відповідно до Порядоку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 509 “Про облік внутрішньо переміщених осіб”.

    Для отримання довідки необхідно звернутися із заявою із заявою про взяття на облік, форму якої затверджує Мінсоцполітики, до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад.

    Особа пред’являє паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або документ, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, або свідоцтво про народження дитини;

    За наявності – документ, що підтверджує факт проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення.

    Форма заяви наступна:

    До структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві державних адміністрацій, структурного підрозділу з питань соціального захисту населення виконавчих органів міських, районних у містах рад ___

    (вказати від кого: □ заявник, □ законний представник, □ родич малолітньої дитини, □ вітчим, мачуха, з якими проживає (перебуває) дитина, □ представник органу опіки та піклування, □ керівник дитячого закладу, закладу охорони здоров’я або закладу соціального захисту, до якого влаштовано дитину-сироту або дитину, позбавлену батьківського піклування, недієздатну особу або особу, цивільна дієздатність якої обмежена)

    ___

    (П.І.Б. заявника, законного представника, родича, вітчима, мачухи, з якими проживає (перебуває) дитина, представника органу опіки та піклування або керівника дитячого закладу, закладу охорони здоров’я або закладу соціального захисту, до якого влаштовано дитину-сироту або дитину, позбавлену батьківського піклування, недієздатну особу або особу, цивільна дієздатність якої обмежена)

    Про взяття на облік:

    (заповнюється законним представником, родичем малолітньої дитини, вітчимом, мачухою, з якими проживає (перебуває) дитина, представником органу опіки та піклування, керівником дитячого закладу, закладу охорони здоров’я або закладу соціального захисту, до якого влаштовано дитину-сироту або дитину, позбавлену батьківського піклування, недієздатну особу або особу, цивільна дієздатність якої обмежена)

    ___

    (П.І.Б. малолітньої дитини, недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена)

    Відомості про внутрішньо переміщену особу:

    Громадянство ___

    Останнє зареєстроване місце проживання / перебування внутрішньо переміщеної особи на території, де виникли обставини, зазначені у статті 1 Закону України „Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб” ___

    ___

    Останнє фактичне місце проживання / перебування внутрішньо переміщеної особи на території, де виникли обставини, зазначені у статті 1 Закону України „Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб” ___

    ___

    Документ, що посвідчує особу: серія ___, номер ___, виданий___

    Дата видачі„___”___ р.

    Дані про документ, що підтверджує її спеціальний статус ___

    ___

    Свідоцтво про народження дитини: серія ___, номер ___

    Адреса, за якою може здійснюватися офіційне листування або вручення офіційної кореспонденції, та контактний номер телефону ___

    Дата народження„___” ___ ___ р.

    Місце народження ___

    ___

    Стать ___

    Заява про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (Затверджено наказ Міністерства праці та соціальної політики України від 8 червня

    Фактичне місце проживання / перебування ___

    (вулиця, номер будинку, номер квартири, назва населеного пункту, району,

    ___

    області, найменування дитячого закладу, закладу охорони здоров’я або закладу соціального захисту, до якого влаштовано

    ___

    дитину-сироту або дитину, позбавлену батьківського піклування, недієздатну особу або особу, цивільна дієздатність якої

    ___ ___ 20___р.

    обмежена, та з якої дати проживає)

    Категорія ___

    (пенсіонер, одержувач соціальної допомоги, працездатна особа, безробітний, дитина-сирота, дитина, позбавлена батьківського піклування, недієздатна особа, особа, цивільна дієздатність якої обмежена, малолітня дитина, яка переміщується без супроводу законних представників, тощо)

    Відомості про наявність інвалідності:

    причина настання інвалідності ___

    група (підгрупа) інвалідності ___

    нозологічні ознаки ___

    потреба у технічних та інших засобах реабілітації ___

    ___

    потреба у санаторно-курортному лікуванні ___

    ___

    Відомості про працевлаштування ___

    (посада, найменування підприємства, установи, організації)

    ___

    Освіта ___

    Спеціалізація за професійною освітою ___

    Професія ___

    Посада за останнім місцем роботи ___

    Види соціальних виплат, які отримує___

    (пенсія за віком, пенсія по інвалідності, пенсія у зв’язку ізвтратою годувальника, допомога сім’ям з дітьми тощо)

    ___

    Обставини, що спричинили внутрішнє переміщення:

    проведення АТО або заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічіі стримування збройної агресії Російської Федерації, тимчасова окупація територіїу Донецькій та Луганській областях

    тимчасова окупація Автономної Республіки Крим і міста Севастополя

    зруйноване житло

    інші причини (зазначити, які) ___

    Відомості про членів сім’ї, які переміщуються разом з внутрішньо переміщеною особою (заповнюється одним із членів сім’ї):

    П.І.Б.

    Родинні стосунки

    Дата народження

    Серія, номер документа, що посвідчує особу, або свідоцтва про народження, дані продокумент, що підтверджує спеціальний статус особи

    Категорія (пенсіонер, одержувач соціальної допомоги, працездатна особа тощо)

    Відомості про законних представників, які супроводжують малолітню дитину, недієздатних осіб або осіб, цивільна дієздатність яких обмежена, родичів (бабу, діда, прабабу, прадіда, тітку, дядька, повнолітніх брата або сестру) або вітчима, мачуху, з якими проживає (перебуває) дитина:

    П.І.Б.

    Родинні стосунки

    Громадянство

    Дата народження

    Серія, номер документа, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус

    Місце проживання

    Відомості про місце навчання / виховання дитини (найменування закладу) ___

    ___

    ___

    Потреби внутрішньо переміщеної особи (житлові, соціальні, медичні, освітні тощо) ___

    ___

    ___

    Наявність у будь-кого з членів сім’ї на депозитному банківському рахунку коштів у розмірі, що перевищує 25-кратний розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб:

    такні

    Наявність у будь-кого з членів сім’ї у власності житлового приміщення / частини житлового приміщення, розташованого в інших регіонах, ніж тимчасово окуповані території в Донецькій та Луганській областях, Автономної Республіки Крим і міста Севастополь, населені пункти, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та населені пункти, що розташовані на лінії зіткнення:

    такні

    Відомості про реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків,повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, або які не є громадянами України) ___

    Я, ___,

    (П.І.Б.)

    повідомляю, що непричетний до скоєння злочинів або співучасті в злочинах ___

    (підпис)

    Я, ___,

    (П.І.Б.)

    даю згоду на обробку, використання, зберігання та надання Адміністрації Держприкордонслужби, Мінфіну для верифікації моїх персональних даних / персональних даних особи, від імені якої подається заява, відповідно до Закону України „Про захист персональних даних”.

    Інформація щодо персональних даних може передаватися до агенцій ООН та Міжнародного Комітету Червоного Хреста для надання допомоги.

    Даю згоду Не даю згоди

    ___ ___м.п.

    (дата)(підпис заявника, законногопредставника,керівника (П.І.Б.) (закладу, до якого

    дитячого закладу, закладу охорони здоров’я або закладу влаштовано дитину,

    соціального захисту, до якого влаштовано дитину-сиротунедієздатну особу

    або дитину, позбавлену батьківського піклування, або особу, цивільна

    недієздатну особу або особу, цивільна дієздатність якоїдієздатність якої

    обмежена, родича малолітньої дитини, вітчима, обмежена, або

    мачухи, з якими проживає (перебуває) дитина,органу опіки та

    представника органу опіки та піклування)піклування)

    Костромина Виктория
    Костромина Виктория 4 года назад

    Адвокат, г. Киев, 20 лет опыта

    https://dmsu.gov.ua/poslugi/pasport-gromadyanina-u...

    Тільки до територіального підрозділу ДМС:

    • повернення на проживання в Україну особи, яка постійно проживала за кордоном;
    • оформлення паспорта особі, яка не може пересуватися самостійно у зв’язку з тривалим розладом здоров’я, що підтверджується медичним висновком відповідного закладу охорони здоров’я, оформленим в установленому порядку, якщо така особа не отримувала паспорта, оформленого із застосуванням засобів Реєстру;
    • відбування особою покарання в установах виконання покарань або перебування на тривалому стаціонарному лікуванні в закладах МОЗ закритого типу.

    Якщо Ви маєте довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (ВПО) - до територіального підрозділу ДМС, а також центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП), центрів обслуговування «Паспортний сервіс» ДП «Документ» за місцем фактичного проживання, яке зазначене у довідці;

    Якщо на момент подання документів Ви втратили довідку ВПО, у заяві про втрату паспорта обов’язково зазначаєте обставини втрати документа та структурний підрозділ з питань соціального захисту населення районний, районний у м. Києві держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад, яким видано згадану довідку, з метою подальшої перевірки цієї інформації працівником територіального підрозділу ДМС.

    Якщо Ви не отримували довідку ВПО та маєте зареєстроване місце проживання на території Донецької або Луганської області де органи державної влади не здійснюють свої повноваження, документи, необхідні для оформлення паспорта замість втраченого або викраденого, обміну паспорта зразка 1994 року, необхідно подавати до будь-якого територіального підрозділу ГУДМС України в Донецькій області та відповідно УДМС України в Луганській області, який здійснює свої повноваження.

    Якщо Ви проживаєте на тимчасово окупованій території України АР Крим або м. Севастополь документи, необхідні для оформлення паспорта замість втраченого або викраденого, обміну паспорта зразка 1994 року Ви можете подавати до будь-якого територіального підрозділу ДМС, а також центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП), центрів обслуговування «Паспортний сервіс» ДП «Документ» за місцем звернення.

    • отримати паспорт у місці, де подавалася заява.

    Для обміну паспорта заявник подає такі документи:

    1. паспорт, що підлягає обміну;
    2. документи, що підтверджують обставини, у зв’язку з якими паспорт підлягає обміну (крім випадків, передбачених підпунктами 4 і 6 пункту 6 Порядку);
    3. посвідчення про взяття на облік бездомних осіб (для бездомних осіб);
    4. довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщених осіб);
    5. документ, що посвідчує особу законного представника/уповноваженої особи, та документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника/уповноваженої особи;
    6. документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, або оригінал документа про звільнення від його сплати. Оригінал документа про звільнення від сплати адміністративного збору повертається заявнику, а до заяви-анкети додається його копія, засвідчена працівником територіального органу/територіального підрозділу ДМС, уповноваженого суб’єкта шляхом проставлення відмітки “Згідно з оригіналом” та підпису із зазначенням його посади, прізвища, ініціалів та дати;
    7. документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія та у паспорт (за наявності таких документів): про місце проживання - довідку органу реєстрації встановленого зразка (крім випадків, коли здійснюється обмін паспорта зразка 1994 року); про народження дітей - свідоцтва про народження дітей; про шлюб і розірвання шлюбу - свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт; про зміну імені - свідоцтво про зміну імені, свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт; довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків або повідомлення про відмову від його прийняття.
    8. одну фотокартку розміром 10 х 15 сантиметрів для внесення відцифрованого образу обличчя особи шляхом сканування із застосуванням засобів Реєстру - для оформлення паспорта особі, яка не може пересуватися самостійно у зв’язку з тривалим розладом здоров’я, що підтверджується медичним висновком відповідного закладу охорони здоров’я, оформленим в установленому порядку, або особі, яка відбуває покарання в установах виконання покарань або перебуває на тривалому стаціонарному лікуванні в закладах МОЗ закритого типу (в разі потреби). Фотокартка повинна відповідати вимогам рекомендацій Міжнародної організації цивільної авіації (IКAO) Doc 9303.

    ідентифікація особистості

    Це так званий процес порівняння даних людини з інформацією, яка є у державній базі даних. Як правило, для підтвердження особи в місцевих інстанціях вимагають надати закордонний паспорт, водійське посвідчення або інші документи, які були занесені в інформаційну базу до 2014 року.

    Це можуть бути як оригінали, так і копії раніше отриманих документів. Після отримання підтверджуючих документів, співробітники міграційної служби направляють запит до державних установ і чекають підтвердження про їх дійсності. Така процедура досить тривала і може зайняти півтора-два місяці.

    Якщо людина, зареєстрований на нашій території, не може пред'явити підтверджуючих документів, він повинен надати свідків, які можуть потвердеть його особистість. Це можуть бути свідчення трьох родичів або близьких знайомих, яких теж потрібно привезти в міграційну службу.

    Кирда Вячеслав Володимирович
    15%

    Доброго дня, Сергію!

    І. Обмін паспорта здійснюється у разі:

    1. зміни інформації, внесеної до паспорта (крім додаткової змінної інформації);
    2. отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (РНОКПП) або повідомлення про відмову від прийняття зазначеного номера (за бажанням);
    3. виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта;
    4. закінчення строку дії паспорта;
    5. непридатності паспорта для подальшого використання;
    6. якщо особа досягла 25- чи 45-річного віку та не звернулася в установленному законодавством порядку не пізніше як через місяць після досягнення відповідного віку для вклеювання до паспорта зразка 1994 року нових фотокарток;
    7. наявності в особи паспорта зразка 1994 року (за бажанням).

    ІІ. Оформлення паспорта замість втраченого або викраденого.

    Відповідно до статті 6 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» оформлення паспорта громадянина України у формі картки внутрішньо переміщеним особам здійснюється за місцем їх фактичного проживання.

    Перелік документів:

    Довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особиКількість примірників: 1

    довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків або повідомлення про відмову від його прийняття;Кількість примірників: 1

    довідку про реєстрацію місця проживання або довідку про зняте місце проживання (за наявності)Кількість примірників: 1

    Документи, що підтверджують обставини, у зв'язку з якими паспорт підлягає обмінуКількість примірників: 1

    Документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, державного митаКількість примірників: 1

    заява-анкета за зразком , затвердженим наказом МВС від 26.11.2014 №1279формується та роздруковується працівником територіального підрозділу ДМС/центру надання адміністративних послугКількість примірників: 1

    Одна фотокартка розміром 10 х 15 сантиметрів для внесення відцифрованого образу обличчя особи шляхом сканування із застосуванням засобів Реєстру - для оформлення паспорта особі, яка не може пересуватися самостійно у зв’язку з тривалим розладом здоров’я, що підтверджується медичним висновком відповідного закладу охорони здоров’я, оформленим в установленому порядку, або особі, яка відбуває покарання в установах виконання покарань або перебуває на тривалому стаціонарному лікуванні в закладах МОЗ закритого типу (в разі потреби). Фотокартка повинна відповідати вимогам рекомендацій Міжнародної організації цивільної авіації (IКAO) Doc 9303Кількість примірників: 1

    паспорт, що підлягає обмінуКількість примірників: 1

    посвідчення про взяття на облік бездомних осібКількість примірників: 1

    про народження дітей - свідоцтва про народження дітей; про шлюб і розірвання шлюбу - свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт; про зміну імені - свідоцтво про зміну імені, свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт; довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків або повідомлення про відмову від його прийняття;Кількість примірників: 1

    Успіхів Вам!

    Гончаренко Константин
    10%
    Гончаренко Константин 4 года назад

    Юрист, г. Сумы, 5 лет опыта

    Добрый день!

    По Вашему вопросу сообщаю следующее:

    чинним законодавством передбачено, що оформити паспорт у вигляді ID-картки може будь-який громадянин України по досягненні 14-річного віку. Також надається можливість замінити наявний паперовий паспорт-книжечку на ID-картку по досягненні 25- або 45-річного віку, при втраті чи викраденні паспорта, у разі виявлення в паспорті помилок, пошкодження чи закінчення терміну його дії.Особам, які проживають на непідконтрольній території Донецької, Луганської областей і не є внутрішньо переміщеними особами, для отримання ІD картки необхідно звертатися до територіального підрозділу Міграційної служби України, на який покладено виконання функцій того підрозділу ДМС, який розташований за місцем реєстрації особи й тимчасово не виконує своїх функцій унаслідок ООС.

    Переміщеним особам слід звертатися до територіального підрозділу Міграційної служби, розташованого за місцем їх реєстрації як ВПО; центру надання адміністративних послуг/державного підприємства, що належить до сфери управління ДМС, або його відокремленого підрозділу – за умови наявності обладнання для оформлення заяв-анкет засобами Єдиного державного демографічного Реєстру.Якщо особа визнана судом обмежено дієздатною або недієздатною, документи та заява-анкета подаються одним із її законних представників (одним із батьків (усиновлювачів), опікунів, піклувальників або інших законних представників).

    Перед зверненням до територіальних органів ДМС Вам було б добре отримати довідку тимчасово переміщеної особи з непідконтрольної зони проведення ООС(Довідка переселенця) згідно Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» паспорт Вам буде виготовлено у установі за місцем звернення на підставі довідки , заяви та доданих до неї документів( паспорту РНОКПП(ИНН).

    С уважением,

    Константин Гончаренко

    Савченко Олександр
    10%
    Савченко Олександр 4 года назад

    Юрист, г. Чернигов, 10 лет опыта

    Доброго дня, Сергію!

    Якщо Ви не отримували статусу переселенця (не маєте відповідної довідки) та прописані на тимчасово окупованій території, то для обміну паспорту у формі книжечки на ID-картку Вам необхідно звернутися до будь-якого підрозділу Міграційної служби, який розташований на підконтрольній території в Донецькій або Луганській областях.

    Для обміну паспорта треба подати такі документи:

    паспорт, що підлягає обміну;

    документи, що підтверджують обставини, у зв’язку з якими паспорт підлягає обміну (свідотство про шлюб, зміну імені чи прізвища тощо);

    квитанція про сплату адміністративного збору;

    документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія та у паспорт: довідку про місце проживання, свідоцтво про народження дітей, свідоцтво про шлюб або його розірвання, свідоцтво про зміну імені;

    ідентифікаційний код або документ про його відмову.

    Всього доброго!

    Успіхів Вам!


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України