Задайте вопрос юристу

917 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Гражданское право, 16 октября 2020, вопрос №31008 100₴

Добрый день! Как написать заявление о том что я не согласна с долгом за тепло?

Добрый день!

Как написать заявление в теплосети о том что я не согласна с долгом за тепло? есть нарушение с их стороны (на мой взгляд). И на что я могу рассчитывать в данном случае?
не плачу уже три года
с того момента как поставили счетчик. Причины

у меня в доме приемная мера, центральная городская библиотека
с момента как поставили счетчик стали приходить огромные платежки, ни разу от своих знакомых не слышала чтобы начисляли столько. Есть ощущение что нам включают лишние площади. Ни разу расшифровку не получали.

второе - мы планировали управлять температурой а оказалось что это невозможно. Пришли мастера и сказали что если мы прикрутим температуру то не сможем ее увеличить обратно потому что у нас старое оборудование

третье - трубы в доме на чердаке в плохом состоянии и теплопотери они перекладывают на нас.

вопросом занимались разные инициативные граждане нашего дома но результата нет. Теперь у меня долг около 44 000 грн и нужно уже срочно что-то решать. Могу ли я рассчитывать на перерасчет или списание части долга (какой?).

мой город Каменское (бывший Днепродзержинск) Днепропетровской области, в вашем списке не ищется почему-то
Спасибо!

Ответы юристов (6)

    Гончаренко Константин
    25%
    Гончаренко Константин 4 года назад

    Юрист, г. Сумы, 6 лет опыта

    Доброго дня!

    По Вашому питанню повідомляю наступне:

    Якщо так чи інакше Вас не задоволняє якість наданих житлово-комунальних послуг в тому числі постачання гарячоі, води , ОПАЛЕННЯ та іншого , згідно ст. 7 ЗУ Про житлово-комунальні послуги ви маєте право у разі неналежного постачання послуг звернутися до надавача послуг з претензією, щодо усунення недоліків у наданні послуг, покращення їх якості, або здійснення перерахунку за час коли послуги не надавались або були неналежної якості.

    Якість послуг та порядок їх надання та оплати , повинно бути передбачено у договорі про надання послуг ЖКГ УКЛАДЕНИМ З КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ. ( якщо договору немає то необхідно звернутись до підприємства та з ясувати факт його підписання та вам мають надати копію.)

    У претензії необхідно детально описати суть проблем та обгрунтування порушення якості послуг, до претензії додати акт обстеження мереж , з даними, щодо температури води , показниками її якості , обстеження має проводити спеціаліст комунального підприємства та підписати акт обстеження з зазначенням посади на бланку, на основі акту зазначити у претензії , що показники надання послуг не відповідають зазначеним у договорі , отже вимагати перерахунку вартості послуг (якщо гаряча вода нижче 40 градусів ви маєте право оплачувати її за тарифами холодної.) як доказ додати всі оплачені квитанції, від підприємства.

    Документи направити поштою , рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення на ім я директора на юридичну та фактичну адресу комунального підприємства.

    У претензії зазначити , що у разі ігнорування претензії ви залишаєте за собою право звернутися до суду за захистом своїх прав у 30 ти денний термін.

    Далі звертаєтесь до суду додаючи всі докази, договори квитанції, акти , претензії , письмові відмови підприємства, інші документи , що доводять неналежну якість послуг , вимагаєте перерахунку тарифу відповідно до якості послуг.

    З повагою,

    Костянтин Гончаренко

    Гончаренко Константин
    Гончаренко Константин 4 года назад

    Юрист, г. Сумы, 6 лет опыта

    ПРИКЛАД ЗВЕРНЕННЯ

    (вказати найменування органу місцевого самоврядування)

    (зазначити поштову адресу органу місцевого самоврядування)

    (вказати ПІБ споживача)

    (зазначити поштову адресу споживача)

    (вказати контактний номер телефону,

    адресу електронної пошти споживача)

    Звернення

    про виконання рішення Уряду щодо перерахунку цін/тарифів на послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води для населення з урахуванням граничних цін/тарифів на зазначені послуги

    Рішенням Уряду України від 26 червня 2019 року[1] (далі – Рішення Уряду) встановлено на опалювальний сезон 2019/20 такі граничні ціни/тарифи на послуги для населення міст обласного значення та м. Києва:

    з постачання теплової енергії: у разі оснащення приладами обліку - 1400 гривень за 1 Гкал (з урахуванням податку на додану вартість); у разі відсутності приладів обліку - 35,21 гривні за 1 кв. метр (з урахуванням податку на додану вартість);

    з постачання гарячої води: за умови підключення рушникосушильників до систем постачання гарячої води - 83,66 гривні за 1 куб. метр (з урахуванням податку на додану вартість); у разі відсутності рушникосушильників - 75,74 гривні за 1 куб. метр (з урахуванням податку на додану вартість).

    Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям, органам місцевого самоврядування міст обласного значення та м. Києва доручено вжити заходів до неухильного дотримання вимог визначених Рішенням Уряду, та забезпечити здійснення перерахунку цін/тарифів на послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води для населення до 1 вересня 2019 року.

    Крім того органам місцевого самоврядування міст, які є адміністративними центрами районів, міст районного значення, селищ рекомендовано під час встановлення відповідних цін/тарифів для населення на опалювальний сезон 2019/20 років використовувати розміри цін/тарифів, визначені Рішенням Уряду.

    У зв’язку з викладеним, прошу:

    Відповідно до Рішення Уряду здійснити перерахунок цін/тарифів на послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води з урахуванням граничних цін/тарифів на послуги з постачання теплової енергії та послуги з постачання гарячої води для населення на опалювальний сезон 2019/20 років.

    Про результати розгляду звернення прошу повідомити мене в строки, визначені чинним законодавством, на адресу:.

    (поштова адреса або адреса електронної пошти)

    (Дата) (Підпис) (ПІБ)

    Малик Олександр Володимирович
    25%
    Малик Олександр Володимирович 4 года назад

    Адвокат, г. Винница, 10 лет опыта

    Начальнику КП «ЖЕК «___»

    прізвище, імя та по батьковівул. ___, б.___

    ПРЕТЕНЗІЯпро неналежне надання або ненадання послуг

    м.Київ, Шевченківський район «___» ___ 2020 р. ,Споживач ___(прізвище, ім’я, по-батькові)висловлює претензії виконавцю щодо якості надання послуг з___(види послуг)___в частині ___(види порушень, кількісні / якісні показники надання послуг)___В період з ___ ___ 20___р. по ___ 20___р.У зв’язку з викладеним, вимагаю зробити перерахунок розміру плати за неналежно надані (або ненадані) послуги, зазначені в даному Акті споживачем (ами) згідно з умовами Договору №___ про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій

    У разі ігнорування даної претензії, я звернуся до суду та понесу витрати на правничу допомогу, які у разі задоволення позову будуть з Вас стягнуті.Споживач ___(П.І.Б.) (адреса, телефон) (підпис)

    Гончаренко Константин
    Гончаренко Константин 4 года назад

    Юрист, г. Сумы, 6 лет опыта

    Загальний термін позовної давності в Україні - 3 роки згідно ст. 257 Цивільного Кодексу України.

    З дати коли Ви дізналися або могли дізнатися про істотне порушення Ваших прав, що випливали з договору чи інших немайнових відносин.

    Якщо за цей час ніхто не звертався до суду з позовом про стягнення заборгованості, то не треба давати комунальним службам надію на поновлення строків позовної давності.

    Далі необхідно звернутися письмово із заявами до усіх служб ЖКГ про укладення договору реструктуризаії на послуги додавши копію .

    Штрафів не буде , бо для того аби їх стягнути необхідно було звертатись до суду з позовом про стягнення заборгованості.

    відповідно до ст.322 ЦК України, на власника покладається тягар утримання майна.

    У Вашому випадку було б добре добровільно укласти договір реструктуризації та сплачувати борг частинами відповідно встановлених умов у договорі.

    Вам необхідно звернутися з письмовою заявою до комунального підприємства в порядку ст.11 ЗУ Про звернення громадян в якій просити укласти договір реструктуризації сплати боргу.

    Якщо підприємство подало позов до суду необхідно перевірити наявність інформпції про накладені обмеження у реєстрі боржників https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors

    Якщо Ви там зазначені необхідно у судовому порядку ОСКАРЖИТИ борг за останні роки з моменту подання позову , а інші суми визнавати безнадійною заборгованістю .

    З повагою,

    Костянтин Гончаренко

    Савченко Олександр
    25%
    Савченко Олександр 4 года назад

    Юрист, г. Чернигов, 10 лет опыта

    Доброго дня, Світлано!

    Якщо Ви незгодні з заборгованістю та вважаєте, що теплопостачальна організація порушує ваші права, то необхідно направити на її юридичну адресу заяву, оформлену відповідно до вимог ст. 5 ЗУ "Про звернення громадян" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/393/96-%D0%B2%...). У заяві вкажіть, що незгодні з нарахованою заборгованістю (наприклад, по причині того, що лічильник показує завищені обсяги споживання теплової енергії), просите провести відповідну перевірку (надати документи, які підтверджують справність лічильника, установленого у вашому будинку, та документи, які містять розрахунок та суму наявної на сьогоднішній день заборгованості по теплу) та повідомити Вас про прийняте рішення у передбачені законодавством строки.

    ПРАВИЛА користування тепловою енергією, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 3 жовтня 2007 р. N 1198 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1198-2007-%D0%...):

    Установка та експлуатація приладів комерційного обліку

    17. Для обліку відпуску та споживання теплової енергії застосовуються прилади комерційного обліку, занесені до Державного реєстру засобів вимірювальної техніки, або ті, що пройшли державну метрологічну атестацію.

    18. Прилади комерційного обліку теплової енергії в діючій системі теплопостачання, які використовуються для розрахунків за теплову енергію між теплопостачальною організацією та споживачем, повинна придбати і встановити теплопостачальна організація за умови, що такі витрати передбачені в договорі. Якщо використовуються інші джерела фінансування придбання та встановлення приладів комерційного обліку, то відносини між теплопостачальною організацією та споживачем визначаються окремою угодою відповідно до законодавства.

    19. Після технічного огляду вузла обліку теплопостачальна організація видає акт про його прийняття в експлуатацію. Споживач за показами вузла обліку визначає обсяг спожитої теплової енергії та параметри теплоносія і заносить ці дані до журналу обліку споживання теплової енергії.

    20. Облік обсягу споживання теплової енергії і параметрів теплоносія ведеться на межі балансової належності теплових мереж теплопостачальної організації та споживача або за домовленістю сторін в іншому місці.

    У разі відсутності, пошкодження та/або неправильної роботи приладів комерційного обліку оплата здійснюється відповідно до визначених у договорі навантажень з урахуванням середньомісячної фактичної температури теплоносія в теплових мережах теплопостачальної організації, середньомісячної температури зовнішнього повітря та кількості годин (діб) роботи тепловикористального обладнання в розрахунковому періоді.

    Проведення розрахунків за спожиту теплову енергію

    23. Розрахунки за спожиту теплову енергію здійснюються на межі продажу, яка є межею балансової належності (відповідальності), відповідно до договору на підставі показів вузла обліку згідно з діючими тарифами (цінами), затвердженими в установленому порядку.

    У споживачів, що не мають приладів комерційного обліку, обсяг фактично спожитої теплової енергії розраховується відповідно до теплового навантаження, визначеного у договорі, з урахуванням середньомісячної фактичної температури теплоносія в теплових мережах теплопостачальної організації, середньомісячної температури зовнішнього повітря та кількості годин (діб) роботи тепловикористального обладнання в розрахунковому періоді.

    24. У разі коли обсяг постачання теплової енергії менший, ніж зазначений в договорі, теплопостачальна організація повинна зменшити плату шляхом проведення перерахунку за фактично спожиту теплову енергію відповідно до договору.

    У разі відхилення параметрів теплоносія в бік зменшення від затвердженого температурного графіка, передбаченого договором, споживачеві проводиться відповідний перерахунок.

    25. У договорі зазначається максимальне теплове годинне навантаження за кожним видом і параметром теплоносія на опалення, вентиляцію, кондиціювання, максимальне, середньогодинне і середньодобове теплове навантаження на гаряче водопостачання, а також місячний, квартальний та річний обсяг постачання теплової енергії.

    28. У разі несплати за спожиту теплову енергію теплопостачальна організація має право обмежити або припинити постачання теплової енергії споживачеві та нарахувати штрафні санкції.

    У разі виникнення у споживача заборгованості за спожиту теплову енергію сторони за взаємною згодою та у порядку, передбаченому законодавством, можуть укладати угоду про реструктуризацію заборгованості.

    Тобто, якщо у Вас є борги за комунальні послуги і Ви визнаєте їх повністю, проте немає фінансової можливості сплатити відразу, то Ви можете домовитися з постачальником, уклавши відповідний договір про реструктуризацію заборгованості, де буде передбачено графік погашення боргів та інше. Такі дії передбачено ЗУ «Про реструктуризацію заборгованості з квартирної плати, плати за житлово-комунальні послуги, спожиті газ та електроенергію» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/554-15#Text).

    Також, необхідно знати чи надсилала Вам теплопостачальна організація претензію з вимогою сплатити заборгованість (все-таки Ви не платите вже цілих 3 роки). Така претензія повинна містити реквізити з найменуванням боржника, виконавця, суму заборгованості, дату, підпис виконавця та його печатку.

    Якщо так, і Ви не сплатили борг за такою вимогою, постачальник послуг може звернутися до суду з заявою про видачу судового наказу, без виклику сторін до суду, відповідно до Розділу 2 Цивільного процесуального кодексу України.

    У відповідності до частини 2 статті 625 Цивільного кодексу України, кредитор має право вимагати сплату заборгованості з урахуванням індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від суми боргу. Якщо боржник не реагує на повідомлення, заклики сплатити за спожиті послуги, свідомо накопичує борги, не звертається за допомогою, то справа передається до суду. А вже за рішенням суду на боржника накладають санкції – від заборони виїзду за кордон до арешту рухомого й нерухомого майна.У разі позитивного рішення суду, відбувається стягнення боргу в примусовому порядку. У першу чергу - на кошти боржника, шляхом їх арешту та списання з рахунків без згоди власника рахунку. У разі відсутності у боржника коштів та цінностей, достатніх для задоволення вимог, стягнення невідкладно звертається на майно, за умови перевищення суми боргу 83 460,00 грн.

    При цьому споживач право не оплачувати заборгованість, строк якої перевищує 3 роки (позовна давність). Позовна давність – це строк, у межах якого особа може звернутися до суду з вимогою про захист свого цивільного права або інтересу, а не період за який кредитор має право на пред’явлення вимоги до боржника щодо погашення заборгованості. Відповідно до частини 3 статті 267 Цивільного кодексу України, позовна давність застосовується судом лише за заявою сторони у спорі, зробленою до винесення ним рішення. Отже, поки судом не встановлено, що до вимог кредитора настали наслідки спливу позовної давності, кредитор має право вимагати у боржника погашення всієї суми заборгованість навіть понад 3-ох років.

    Див: Цивільний кодекс України (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/435-15).

    Всього доброго!

    Успіхів Вам!

    Адвокат  Євген Олександрович
    25%
    Адвокат Євген Олександрович 4 года назад

    Адвокат, г. Киев, 31 год опыта

    Добрий вечір, Світлана!

    Права споживачів житлово-комунальних послуг визначені у ст. 7 Закону України «Про житлово-комунальні послуги».

    Споживач має право:1) одержувати своєчасно та належної якості житлово-комунальні послуги згідно із законодавством і умовами укладених договорів;

    2) без додаткової оплати одержувати від виконавця житлово-комунальних послуг інформацію про ціни/тарифи, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни/тарифу, норми споживання та порядок надання відповідної послуги, а також про її споживчі властивості;

    3) на відшкодування збитків, завданих його майну, шкоди, заподіяної його життю або здоров’ю внаслідок неналежного надання або ненадання житлово-комунальних послуг та незаконного проникнення в належне йому житло (інший об’єкт нерухомого майна);

    4) на усунення протягом строку, встановленого договорами про надання житлово-комунальних послуг або законодавством, виявлених недоліків у наданні житлово-комунальних послуг;

    5) на зменшення у встановленому законодавством порядку розміру плати за житлово-комунальні послуги у разі їх ненадання, надання не в повному обсязі або зниження їхньої якості;

    6) на неоплату вартості комунальних послуг (крім постачання теплової енергії) у разі їх невикористання (за відсутності приладів обліку) за період тимчасової відсутності в житловому приміщенні (іншому об’єкті нерухомого майна) споживача та інших осіб понад 30 календарних днів, за умови документального підтвердження відповідно до умов договорів про надання комунальних послуг;

    7) отримувати від управителя, виконавців комунальних послуг штраф у розмірі, визначеному договорами про надання відповідних житлово-комунальних послуг, за перевищення нормативних строків проведення аварійно-відновних робіт;

    8) на перевірку кількості та якості житлово-комунальних послуг у встановленому законодавством порядку;

    9) складати та підписувати акти-претензії у зв’язку з порушенням порядку надання житлово-комунальних послуг, зміною їхніх споживчих властивостей та перевищенням строків проведення аварійно-відновних робіт;

    10) без додаткової оплати отримувати від виконавця відповідної послуги чи іншої уповноваженої на розподіл комунальної послуги особи детальний розрахунок розподілу обсягу спожитих комунальних послуг між споживачами багатоквартирного будинку;

    11) без додаткової оплати отримувати інформацію про проведені управителем, виконавцем комунальної послуги нарахування плати за житлово-комунальні послуги (з розподілом за періодами та видами нарахувань) та отримані від споживача платежі;

    12) у встановленому законодавством порядку відключитися від систем централізованого теплопостачання та постачання гарячої води;

    13) розірвати договір про надання комунальної послуги, попередивши про це виконавця відповідної комунальної послуги не менш як за два місяці до дати розірвання договору, за умови допуску виконавця для здійснення технічного припинення надання відповідної послуги. Це право не поширюється на договір про постачання теплової енергії, укладений зі споживачами у багатоквартирному будинку, крім випадку розірвання такого договору колективним споживачем.

    Право споживача на несплату послуг

    Як передбачає ст. 7 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», споживач має право на несплату вартості житлово-комунальних послуг на період тимчасової відсутності споживача та/або членів його сім’ї. Для реалізації цього права споживач повинен звернутися до виконавця послуг з письмовою заявою та офіційними документами, що підтвердять факт відсутності. Це можуть бути документи з місця тимчасового проживання, роботи, лікування, навчання, проходження військової служби, відбування покарання.

    Наприклад, щоб не платити за послуги холодного та гарячого водопостачання на період тимчасової відсутності споживача і членів його сім’ї, слід звернутися із заявою до виконавця зазначених послуг для опломбування запірних вентилів на вводі в квартиру або власний будинок. За письмовою заявою споживача виконавець протягом доби відновить надання послуг, знявши пломби. Такий порядок встановлений п.32 Правил надання послуг централізованого опалення, подачі холодної і гарячої води і водовідведення, затверджених постановою КМУ від 21.07.05 р. № 630.

    Відшкодування матеріальної шкоди споживачам комунальних послуг

    Матеріальна шкода відшкодовується на підставі наданих доказів. Доказами можуть бути будь-які дані, що мають відношення до справи та засвідчують факт заподіяння шкоди, а також понесення матеріальних витрат, причинний зв'язок між заподіяною шкодою і діями відповідача. Для визначення розміру заподіяної шкоди та встановлення причинно-наслідкового зв'язку буде необхідно провести відповідну експертизу за рахунок позивача. В подальшому витрати на експертизу можна включити в ціну позову.

    Оформлення акта-претензії, як механізм досудового врегулювання спору

    Якщо рівень надаваних послуг не відповідає вимогам, що пред’являються, споживач має право вимагати захисту своїх прав в рамках Закону України "Про захист прав споживачів та Закону України "Про житлово-комунальні послуги". Цей вид захисту прав споживачів житлово-комунальних послуг реалізується через складання та підписання актів-претензій у зв’язку з порушенням порядку надання житлово-комунальних послуг, зміною їхніх споживчих властивостей та перевищенням строків проведення аварійно-відновних робіт; безоплатному отриманні від виконавця відповідної послуги чи іншої уповноваженої на розподіл комунальної послуги особи детальний розрахунок розподілу обсягу спожитих комунальних послуг між споживачами багатоквартирного будинку; безоплатному отриманні інформації про проведені управителем, виконавцем комунальної послуги нарахування плати за житлово-комунальні послуги (з розподілом за періодами та видами нарахувань) та отримані від споживача платежі. Порядок оформлення претензій споживачів передбачено статтею 27 Закону України "Про житлово-комунальні послуги".

    Разом з тим споживач має право на зменшення розміру плати за надані послуги. Для цього споживач відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги» має право викликати представника виконавця для складання та підписання акта-претензії, в якому зазначаються строки, види, показники порушень тощо.

    Виклик представника виконавця має здійснюватися у спосіб, обумовлений у договорі між споживачем і виконавцем. Найбільш зручним і надійним є направлення письмової заяви, яку необхідно зареєструвати у канцелярії виконавця із одержанням вхідного номера виконавця та підписом особи, яка прийняла заяву.

    Зміст заяви про виклик представника виконавця послуг для оформлення акта-претензії або перевірки якості надання послуг:

    • на підставі якого пункту договору вам мали бути надані послуги,
    • послуги надані з порушеннями, чи не надані взагалі,
    • вказати, де (адреса, за якою надаються послуги) і коли (як правило, протягом двох днів з моменту отримання заяви виконавцем) має з‘явитися представник виконавця.

    За результатами перевірки якості надання комунальних послуг або якості послуг з управління багатоквартирним будинком складається акт-претензія, який підписується споживачем та виконавцем комунальної послуги або управителем (щодо послуги з управління багатоквартирним будинком). Виконавець комунальної послуги або управитель (щодо послуги з управління багатоквартирним будинком) зобов’язаний прибути на виклик споживача у строки, визначені в договорі про надання послуги, але не пізніше ніж протягом однієї доби з моменту отримання повідомлення споживача. Акт-претензія складається виконавцем комунальної послуги або управителем (щодо послуги з управління багатоквартирним будинком) та споживачем і повинен містити інформацію про те, в чому полягало ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості комунальної послуги або послуги з управління багатоквартирним будинком, дату (строк) її ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості, а також іншу інформацію, що характеризує ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі або неналежної якості. У разі проведення перевірки якості наданих послуг з централізованого водопостачання, централізованого постачання гарячої води або постачання природного газу, споживач має право здійснити забір проб. Інформація про забір проб включається до акта-претензії. У разі встановлення за результатами дослідження відібраних проб факту постачання послуг неналежної якості витрати споживача на оплату проведених досліджень проб підлягають компенсації за рахунок виконавця відповідної послуги.

    У разі неприбуття виконавця комунальної послуги або управителя (щодо послуги з управління багатоквартирним будинком) в установлений строк або необґрунтованої відмови підписати акт-претензію такий акт підписується споживачем, а також не менш як двома споживачами відповідної послуги, які проживають (розташовані) в сусідніх будівлях (у приміщеннях - якщо послуга надається у багатоквартирному будинку), і надсилається виконавцю комунальної послуги або управителю (щодо послуги з управління багатоквартирним будинком) рекомендованим листом. Виконавець комунальної послуги або управитель (щодо послуги з управління багатоквартирним будинком) протягом п’яти робочих днів вирішує питання щодо задоволення вимог, викладених в акті-претензії, або видає (надсилає) споживачу обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензії. У разі ненадання виконавцем (управителем) відповіді в установлений строк претензії споживача вважаються визнаними таким виконавцем (управителем).

    Статтею 28 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" регламентовано порядок оформлення претензій споживачів у багатоквартирному будинку, який ґрунтується на тих же принципах. Однак, є деякі особливості, як-от:

    • у разі ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості комунальних послуг, що надаються у багатоквартирному будинку на підставі індивідуальних договорів, виклик виконавця для перевірки кількості та якості наданих комунальних послуг, підписання акта-претензії, відібрання проб здійснюються співвласником - стороною договору або його представником,
    • на вимогу співвласника - сторони договору в перевірці кількості та якості наданих комунальних послуг беруть участь представник об’єднання співвласників багатоквартирного будинку або управитель, якщо управління багатоквартирним будинком здійснює відповідно об’єднання співвласників багатоквартирного будинку або управитель, які в такому разі також підписують акт-претензію,
    • у разі неприбуття представника об’єднання співвласників багатоквартирного будинку або управителя на вимогу співвласника для участі в перевірці кількості та якості наданих комунальних послуг в установлений строк або необґрунтованої відмови підписати акт-претензію така відмова не є перешкодою для проведення перевірки кількості та якості наданих комунальних послуг та/або підписання акта-претензії. Інформація про відмову зазначається в акті-претензії,
    • у разі ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості комунальних послуг, які надаються у багатоквартирному будинку на підставі договору, укладеного між виконавцем таких послуг та об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку як колективним споживачем, виклик виконавця для перевірки кількості та якості наданих послуг, підписання акта-претензії, відібрання проб здійснюється представником об’єднання співвласників багатоквартирного будинку. Співвласники беруть участь у перевірці за бажанням,
    • на вимогу об’єднання співвласників багатоквартирного будинку - сторони договору в перевірці кількості та якості наданих комунальних послуг бере участь управитель, який у такому разі також підписує акт-претензію.
    • у разі неприбуття управителя на вимогу об’єднання співвласників багатоквартирного будинку для участі в перевірці кількості та якості наданих комунальних послуг в установлений строк або необґрунтованої відмови підписати акт-претензію така відмова не є перешкодою для проведення перевірки кількості та якості наданих комунальних послуг та/або для підписання акта-претензії. Інформація про відмову зазначається в акті-претензії,
    • у разі ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості комунальних послуг, що надаються у багатоквартирному будинку на підставі колективного договору про надання комунальних послуг, укладеного між виконавцем таких послуг та управителем або іншою уповноваженою співвласником особою, виклик виконавця для перевірки кількості та якості наданих послуг, підписання акта-претензії, відібрання проб здійснюються таким управителем або іншою уповноваженою співвласником особою. Співвласники або представники об’єднання співвласників багатоквартирного будинку беруть участь у перевірці за бажанням,
    • у разі ненадання, надання неналежної якості послуг з управління багатоквартирним будинком виклик управителя для перевірки якості наданих послуг, підписання акта-претензії здійснюється стороною договору про управління багатоквартирним будинком.

    Зразок Акта-претензії для споживачів житлово-комунальних послугАкт-претензія (файл).

    Всього доброго!

    Успіхів Вам!


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України