Задайте питання юристу

836 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Права людини, 28 жовтня 2020, питання №31721

Як захистити себе від агресивної поведінки колеги

Доброго дня. Порадьте будь ласка як діяти у ситуації: колега по роботі постійно на мене пише скарги, які не стосуються роботи, а просто через особисту неприязнь. Наприклад скарга через те, що моя міміка їй не сподобалась, інша скарга, що я посміхалась в колективі, а вона вирішила, що я з неї сміюся, далі скарга неправильним тоном розмовляю і т.д. Розумію, що звучить безглуздо, якби не було так сумно. Керівництво ці скарги розглядає, мене постійно викликають і ми виясняємо незрозуміло що. Офіційні скарги все пишуться і пишуться. Я розумію, що я людину дратую просто своєю присутністю, але я ж не хочу звільнятися з роботи, бо їй неподобаюся. З іншими колегами у мене дружні стосунки жодних конфліктів. А ця людина якраз конфлікти має з усіма по черзі. І я так розумію, що черга дійшла до мене. Як себе захистити? Чи можна цю поведінку розглядати як булінг і куди звертатися? Дякую.

Відповіді юристів (3)

    Кальницкий Георгий  Валериевич
    Кальницкий Георгий Валериевич 3 роки тому

    Юрист, м. Одеса, 32 роки досвіду

    Загальна рада - подати в суд про захист честі і гідності та визнати її скарги наклепом. Але це довго і копітко, важливо зібрати фактичний матеріал як докази і переконати суддю, що це не так. І не факт ще, що судді буде цікаво в цьому розбиратися. Тобто не чекайте швидкого позитивного результату, але в суд треба подавати обов'язково.

    По хорошому вашому колезі потрібна допомога психіатра, вон явно хвора на голову людина, але це вже не юридичне питання.

    • Марія Клієнт 3 роки тому

      Щиро дякую.

    Пользователь не активен
    Пользователь не активен 3 роки тому

    Адвокат, м. Дніпро, 25 років досвіду

    Добрый день!

    К сожалению однозначно эффективного способа защиты в данной ситуации - нет.

    Исходя из Ваших слов - у коллеги такой стиль жизни и он перемещается от одного сотрудника к другому, поэтому жалобы в отношении Вас - не первые в Вашем коллективе. Думаю, руководство уже проанализировало данную ситуацию и прекрасно понимает что это за сотрудник.

    Могу порекомендовать - при возможности фиксируйте все ситуации общения с конфликтным сотрудником либо просите своих коллег о такой фиксации. Если нет возможности фиксации - старайтесь общаться с конфликтным коллегой только в чьем-либо присутствии. Эти данные помогут Вам доказать правоту в случае появления очередных жалоб.

    Как уже указал мой коллега - обращаться в суд - это достаточно долго. Но если Вы примите такое решение - у Вас должны быть достаточные доказательства необоснованного и неправомерного поведения Вашего коллеги (показания свидетелей, видео, аудио-фиксация общения, копии жалоб и т.д.).

    По большому счету - это уже больше проблема руководства, поскольку по всем признакам Ваш коллега относится к категории "токсичных" и дестабилизирует работу всего коллектива.

    С уважением, адвокат Татьяна Власенко


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України