Задайте питання юристу

836 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Автомобільне право, 21 січня 2021, питання №36667 100₴

Езда на растаможенном авто на грузинских транзитных номерах "наклейки". Привлечен по статье 121 ч.6

Доброго времени суток
Приобрел автомобиль в Грузии, и для постановки на учет передвигался из Одессы до Киева своим ходом
На автомобиле были наклеены грузинские номера транзитные(в гугле сразу выдает картинки с такими номерными знаками по запросу "транзитные номера грузия")
Был остановлен полицией и получен штраф по статье 121 ч6, а именно передвижение на незарегистрированном транспортном средстве, еще утверждали то, что авто должно передвигаться на эвакуаторе.
Собственно вопрос, что запрещает передвигаться по дорогам?
Авто было растаможено, из документов был тайтл американский, временных техпаспорт грузинский, это грубо говоря лист А5 с печатью мокрой и данными по автомобилю, договор купли продажи, права , страховка само собой, даже был сертификат, но для полиции он роли не играет

Автомобиль полностью исправен, не имеет каких либо повреждений

И вторая часть вопроса:
Что грозит за повторное привлечение по статье 121ч6??
Штраф 255 это понятно, а исправительные работы, или платное изъятие ТС в каких случаях, и кто выбирает меру наказания?

Відповіді юристів (10)

    Гончаренко Константин
    Гончаренко Константин 3 роки тому

    Юрист, м. Суми, 5 років досвіду

    Доброго дня!

    По Вашому питанню повідомляю:

    ст. 121 ч.6

    Керування водієм транспортним засобом, щодо якого порушено обмеження, встановлені Митним кодексом України, а саме: порушено строки його тимчасового ввезення та/або переміщення в митному режимі транзиту; транспортний засіб використовується для цілей підприємницької діяльності та/або отримання доходів в Україні; транспортний засіб передано у володіння, користування або розпорядження особі, яка не ввозила його на митну територію України або не поміщувала в митний режим транзиту, -

    тягне за собою накладення штрафу на водія в розмірі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Повторне протягом року вчинення порушення, передбаченого частиною восьмою цієї статті, -

    тягне за собою накладення штрафу на водія в розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з позбавленням права керування транспортними засобами на строк один рік та з оплатним вилученням транспортного засобу чи без такого.

    Працівники поліції складають адміністративні матеріали та звертаються до суду і лише суд приймає рішення про накладення штрафних санкцій на порушника , або скасовує постанову інспектора , про що вносить ухвалу.

    Вам необхідно звернутися до суду з заявою про ознайомлення з матеріалами справи Відповідно до вимог статті 294 Кодексу України про адміністративні правопорушення. До канцеляріі суду.

    В подальшому скласти та подати апеляційну скаргу обгрунтувавши обставини та додавши необхідні докази.

    У Вашому випадку згідно Кодексу адміністративного судочинства є підстави для скасування рішення суду вони такі:

    Підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є:...

    неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права...

    Порушення норм процесуального права є обов’язковою підставою для скасування судового рішення та ухвалення нового рішення .

    Враховуючи сказане перспективи позитивного оскарження для вас є.

    З повагою,

    Костянтин Гончаренко

    • Петренко Евгений
      Петренко Евгений 3 роки тому

      Юрист, м. Харків, 8 років досвіду

      Шановний колего, Ви цитуєте ч.8 та 9 ст. 121 КУпАП, а автор питання писав щодо ч.6. ст. 121 КУпАП. За ч.6 ст. 121 рішення по справі приймає уповноважена особа національної поліції, а за ч.7 - у разі повторного порушення - справа розглядається судом. Це виходить з положень ст. 221, 222 КУпАП

      • Гончаренко Константин
        Гончаренко Константин 3 роки тому

        Юрист, м. Суми, 5 років досвіду

        Вибачаюсь напевно помилився номером частини відповідної статті!

        ---

        Шановний колего, Ви цитуєте ч.8 та 9 ст. 121 КУпАП, а автор питання писав щодо ч.6. ст. 121 КУпАП. За ч.6 ст. 121 рішення по справі приймає уповноважена особа національної поліції, а за ч.7 - у разі повторного порушення - справа розглядається судом. Це виходить з положень ст. 221, 222 КУпАП

    Петренко Евгений
    Петренко Евгений 3 роки тому

    Юрист, м. Харків, 8 років досвіду

    Добрый день, если автомобиль имел номерной знак и регистрационный документ, в котором указан этот номерной знак и что он соответствует именно этому автомобилю, то привлечение к ответственности - незаконно.

    По второму вопросу: дела по ч.7 ст. 121 рассматриваются судом. И судья принимает решение о применении того или иного вида административного взыскания.

    Мєньков Андрій Васильович

    Добрый день Владимир. Постановление о привлечении к админ. ответственности по ч. 6 ст. 122 выносит Нацполиция (ст. 222 Кодекса Украины об админ. правонарушениях). Обжаловать его можно в рай (гор) суде в порядке административного судопроизводства (подается исковое заявление по правилам Кодекса административного судопроизводства). Срок на обжалование 10 дней с момента вынесения спорного постановления. Срок на раасмотрение судом тоже 10 дней.

    Петренко Евгений
    40%
    Петренко Евгений 3 роки тому

    Юрист, м. Харків, 8 років досвіду

    Еще добавлю, Вы можете обжаловать постановление в суд по месту жительства, но это стоит делать только из обостренного чувства справедливости. Поскольку на Вас наложен штраф - 170 грн, а судебный сбор за подачу иска составляет 454 грн. Плюс еще Ваше время.

    • Владимир Клієнт 3 роки тому
      • Меня больше волнует вопрос о повторном нарушении, в течении года
      • Потому как планирую еще покупку такого же авто, и понимаю, что это кормушка просто для полиции, относительно неосведомленных граждан, хотелось бы подготовитсяМожете уточнить, в каком документе расписан порядок рассмотрения дел, что именно суд должен принимать решение?
        • Что скажете насчет п.7 ПОРЯДОК державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин... (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1388-98-%D0%BF#Text
      Припоминаю, что ссылались на то, что документы и номера должны быть установленного образца

      В каких нормативно правовых актах прописаны эти моменты?

      • Если автомобиль находится на транзитных номерах другого государства, 10 дневный срок не превышен(А даже если превышен, я так понимаю, это уже забота сервисного центра), то чем регламентируется его передвижение?

    Савченко Олександр
    35%
    Савченко Олександр 3 роки тому

    Юрист, м. Чернігів, 9 років досвіду

    Доброго вечора, Володимире!

    1) Собственно вопрос, что запрещает передвигаться по дорогам?

    - ПРАВИЛА ДОРОЖНЬОГО РУХУ (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1306-2001-%D0%...):

    2.1. Водій механічного транспортного засобу повинен мати при собі:

    б) реєстраційний документ на транспортний засіб (для транспортних засобів Збройних Сил, Національної гвардії, Держприкордонслужби, Держспецтрансслужби, Держспецзв’язку, Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту - технічний талон);

    ПОРЯДОК державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин... (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1388-98-%D0%BF#Text):

    7. Власники транспортних засобів та особи, що експлуатують такі засоби на законних підставах, або їх представники (далі - власники) зобов'язані зареєструвати (перереєструвати) транспортні засоби протягом десяти діб після придбання (одержання) або митного оформлення, або тимчасового ввезення на територію України, або виникнення обставин, що є підставою для внесення змін до реєстраційних документів. Строк державної реєстрації продовжується у разі подання документів, які підтверджують відсутність можливості своєчасного її проведення власниками транспортних засобів (хвороба, відрядження або інші поважні причини).

    Експлуатація транспортних засобів, що не зареєстровані (не перереєстровані) в уповноважених органах МВС та без номерних знаків, що відповідають державним стандартам, а також ідентифікаційні номери складових частин яких не відповідають записам у реєстраційних документах або знищені чи підроблені, забороняється.

    Отже, Ви дійсно не мали права пересуватися на такому авто.

    2) Что грозит за повторное привлечение по статье 121ч6?? Штраф 255 это понятно, а исправительные работы, или платное изъятие ТС в каких случаях, и кто выбирает меру наказания?

    Підставою тимчасового затримання транспортного засобу є адміністративне правопорушення, визначене частиною першоїю статті 265-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі - КУпАП).

    Перелік правопрушень, які є підставою для затримання транспортних засобів:

    1. керування транспортними засобами, що мають несправності гальмової системи, рульового управління, тягово-зчіпного пристрою чи інші несправності, з якими відповідно до встановлених правил їх експлуатація забороняється, своєчасно не пройшли державного технічного огляду (стаття 121 КУпАП);
    2. експлуатація транспортних засобів, ідентифікаційні номери складових частин яких не відповідають записам у реєстраційних документах, знищені або підроблені (стаття 1211КУпАП);
    3. порушення вимог законодавства щодо встановлення і використання на транспортному засобі спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв (стаття 1225КУпАП);
    4. порушення учасниками дорожнього руху правил дорожнього руху, що спричинило пошкодження транспортних засобів, вантажу, автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, дорожніх споруд чи іншого майна (стаття 124 КУпАП);
    5. керування транспортним засобом особою, яка не має відповідних документів на право керування таким транспортним засобом або не пред'явила їх для перевірки, або стосовно якої встановлено тимчасове обмеження у праві керування транспортними засобами (стаття 126 КУпАП);
    6. керування транспортними засобами особами в стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції (стаття 130 КУпАП);
    7. порушення правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів, правил проїзду великогабаритних і великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями або залізничними переїздами (стаття 1321КУпАП);
    8. обладнання власниками або водіями транспортних засобів спеціально прихованими або замаскованими місцями, які використовуються для перевезення нелегальних мігрантів (стаття 2061КУпАП).

    Тимчасове затримання транспортного засобу здійснюється також у разі виявлення транспортного засобу боржника, оголошеного в розшук відповідно до статті 36 Закону України "Про виконавче провадження".

    Законом встановлено, що тимчасове затримання транспортного засобу шляхом доставлення його для зберігання на спеціальний майданчик чи стоянку, в тому числі за допомогою евакуатора, можливе лише в тому разі, якщо розміщення затриманого транспортного засобу суттєво перешкоджає дорожньому руху (частина перша статті 2652КУпАП, стаття 521Закону України "Про дорожній рух").

    У разі тимчасового затримання транспортного засобу працівник відповідного уповноваженого підрозділу Національної поліції зобов'язаний надати особі можливість повідомити про тимчасове затримання транспортного засобу та своє місцезнаходження іншу особу за власним вибором і вжити заходів щодо повернення автомобіля до місця постійної дислокації, а також забороняє експлуатацію транспортного засобу до усунення несправностей, виявлених у процесі його огляду, або до демонтажу спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв (частина друга статті 2652КУпАП).

    При цьому, необхідно враховувати і те, що згідно з Порядком тимчасового затримання та зберігання транспортних засобів на спеціальних майданчиках та стоянках, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 грудня 2008 року. № 1102 (далі - Порядок), якщо правопорушення може бути усунуте водієм у максимально короткий строк, поліцейський не проводить тимчасове затримання транспортного засобу і оформляє протокол про адміністративне правопорушення, а у випадках, передбачених КУпАП, виносить постанову у справі про адміністративне правопорушення без складення протоколу (абзац девятнадцятий пункту 4 Порядку). До того ж акт огляду та тимчасового затримання транспортного засобу, якщо його вже складено, долучається до рапорту поліцейського про факт появи водія на місці правопорушення в момент виконання робіт із завантаження транспортного засобу.

    Звертайтесь, якщо буде потрібна допомога.

    Всього доброго!

    Успіхів Вам!

    • Владимир Клієнт 3 роки тому
      • Регистрационный документ(временный тех паспорт), выписанный Грузией у меня есть. где указаны данные продавца, покупателя, данные по автомобилю - вин код, год выпуска, объем двигателя и т.д., на бланке А5 закрепленный печатью грузинского сервисного центра
      • И согласно п.7 в 10 дневный срок я имею право передвигаться(превысив 10 дней, наказание на сколько я понимаю будет выносить сервисный центр, т.к. я могу предоставить справку о болезни и т.д.)
      • Согласно ст. 265-2 КУпАП выносит решение на месте сотрудник полиции? Если ТС мешает на проезжей части, или не исправноТо есть, желание поставить авто на штраф площадку, будет превышение должностных полномочий, верно?
    Адвокат Евгений Александрович
    25%
    Адвокат Евгений Александрович 3 роки тому

    Адвокат, м. Київ, 30 років досвіду

    Здравствуйте, Владимир!

    Вы можете зарегистрировать автомобиль:

    https://igov.gov.ua/subcategory/1/4/situation/26

    в Сервисном центре МВД Украины:

    http://hsc.gov.ua/index/poslugi/vidacha-posvidchen...

    Может быть административная ответственность в виде штрафа по части 6 статьи 121 Кодекса Украины об административных правоотношениях, в сумме170 грн..

    Кодекс України про адміністративні правопорушення:

    Кодекс України про адміністра... | від 07.12.1984 № 8073-X (rada.gov.ua)

    "Стаття 121. Порушення водієм правил керування транспортним засобом, правил користування ременями безпеки або мотошоломами...

    Керування водієм транспортним засобом, не зареєстрованим або не перереєстрованим в Україні в установленому порядку, його експлуатація без номерного знака або з номерним знаком, що не належить цьому засобу чи не відповідає вимогам стандартів, або з номерним знаком, закріпленим у не встановленому для цього місці, закритим іншими предметами, у тому числі з нанесенням покриття або застосуванням матеріалів, що перешкоджають чи ускладнюють його ідентифікацію, чи забрудненим, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані двадцяти метрів, перевернутим чи неосвітленим, -

    тягне за собою накладення штрафу в розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян".

    Всего доброго!

    Удачи Вам!


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України