Задайте вопрос юристу

833 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Права человека, 28 мая 2021, вопрос №42946 100₴

Місце спеціального поліцейського контролю

Добрий день . В законі " Про Національну поліцію", а саме ст. 32 п. 3 сказано " якщо особа перебуває на території чи об’єкті із спеціальним режимом або в місці здійснення спеціального поліцейського контролю" . Хотілось би дізнатись що це за об'єкти чи території де встановлений спеціальний режим . Чи є метро, наприклад , таким місцем ? Дякую. Цей пункт вони часто використовують як причину для перевірки документів

Ответы юристов (5)

    Карпенко Андрей Владимирович
    100%

    Добрый день!

    1. «Специальный полицейский контроль» - это контроль, осуществляемый полицией, строго на определенной территории, на протяжении строго определенного времени, а также в случае неотложной необходимости на определенной территории на определенное время при наличии достаточных оснований считать, что совершено или будет совершено преступление, или иное правонарушение. Письменное распоряжение про проведение специального полицейского контроля выдает Министр Внутренних Дел.

    2. Специальный полицейский контроль действует на стратегических объектах.

    Перечень стратегических объектов устанавливается Кабинетом министров Украины.

    9 июня 2010 года Кабинет Министров Украины внес в перечень предприятий, имеющих стратегическое значение для экономики и безопасности страны, Коммунальное предприятие «Киевский метрополитен».

    УДАЧИ!

    Костромина Виктория

    Відповідно до Закону України “Про Національну поліцію”, поліцейський має право вимагати в особи пред’явлення нею документів у таких випадках:

    1) якщо особа володіє зовнішніми ознаками, схожими на зовнішні ознаки особи, яка перебуває в розшуку, або безвісно зниклої особи;

    2) якщо існує достатньо підстав вважати, що особа вчинила або має намір вчинити правопорушення;

    3) якщо особа перебуває на території чи об’єкті із спеціальним режимом або в місці здійснення спеціального поліцейського контролю;

    4) якщо в особи є зброя, боєприпаси, наркотичні засоби та інші речі, обіг яких обмежений або заборонений, або для зберігання, використання чи перевезення яких потрібен дозвіл, якщо встановити такі права іншим чином неможливо;

    5) якщо особа перебуває в місці вчинення правопорушення або дорожньо-транспортної пригоди, іншої надзвичайної події;

    6) якщо зовнішні ознаки особи чи транспортного засобу або дії особи дають достатні підстави вважати, що особа причетна до вчинення правопорушення, транспортний засіб може бути знаряддям чи об’єктом вчинення правопорушення.

    Підстави для проводення поліцейським опитування особи

    Поліцейський може опитати особу, якщо існує достатньо підстав вважати, що вона володіє інформацією, необхідною для виконання поліцейських повноважень.

    Для опитування поліцейський може запросити особу до поліцейського приміщення.

    Важливо! Надання особою інформації є добровільним. Особа може відмовитися від надання інформації. Проведення опитування неповнолітніх допускається тільки за участю батьків (одного з них), іншого законного представника або педагога.

    Перед проведенням такого опитування особи поліцейський роз’яснює їй підстави та мету застосування поліцейського заходу, якщо це не перешкодить виконанню поліцією повноважень, покладених на неї Законом України "Про Національну поліцію".

    Особливості поверхневої перевірки і огляду

    Поверхнева перевірка як превентивний поліцейський захід є здійсненням візуального огляду особи, проведенням по поверхні вбрання особи рукою, спеціальним приладом або засобом, візуальним оглядом речі або транспортного засобу

    Для здійснення поверхневої перевірки особи поліцейський може зупиняти осіб та/або оглядати їх, якщо існує достатньо підстав вважати, що особа має при собі річ, обіг якої заборонено чи обмежено або яка становить загрозу життю чи здоров’ю такої особи або інших осіб.

    Зверніть увагу! Поверхнева перевірка здійснюється поліцейським відповідної статі. У невідкладних випадках поверхневу перевірку може здійснити будь-який поліцейський лише з використанням спеціального приладу або засобу.

    Отже, поліцейський може здійснювати поверхневу перевірку речі або транспортного засобу:

    • якщо існує достатньо підстав вважати, що в транспортному засобі знаходиться правопорушник або особа, свобода якої обмежується в незаконний спосіб;
    • якщо існує достатньо підстав вважати, що в транспортному засобі знаходиться річ, обіг якої заборонено чи обмежено або яка становить загрозу життю чи здоров’ю такої особи або інших осіб;
    • якщо існує достатньо підстав вважати, що річ або транспортний засіб є знаряддям вчинення правопорушення та/або знаходиться в тому місці, де може бути скоєно кримінальне правопорушення, для запобігання якого необхідно провести поверхневу
    • перевірку.

    Поверхнева перевірка речі або транспортного засобу здійснюється шляхом візуального огляду речі та/або транспортного засобу або візуального огляду салону та багажника транспортного засобу. При здійсненні такої поверхневої перевірки поліцейський має право вимагати відкрити кришку багажника та/або двері салону.

    Однак, під час поверхневої перевірки речі або транспортного засобу особа повинна самостійно показати поліцейському вміст особистих речей чи транспортного засобу. При виявленні в ході поверхневої перевірки будь-яких слідів правопорушення поліцейський забезпечує їх схоронність та огляд відповідно до вимог статті 237 Кримінального процесуального кодексу України.

    особливо важливий об’єкт - об’єкт незалежно від форми власності та управління, що має стратегічне значення для економіки та безпеки держави, забезпечує стале функціонування життєдіяльності населення, руйнація або пошкодження якого призведе до людських жертв, техногенних катастроф, порушення транспортної та енергетичної систем, втрати історико-культурної спадщини держави, матеріальних збитків (шкоди) в особливо великому розмірі;

    Чи є метро, наприклад , таким місцем ? - да

    Гончаренко Константин

    Доброго дня!

    Повідомляю наступне:

    Згідно зі статтею 13 Закону України "Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус" документи, оформлення яких передбачається цим Законом із застосуванням засобів Реєстру відповідно до їх функціонального призначення поділяються на:

    Документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України:

    паспорт громадянина України;

    паспорт громадянина України для виїзду за кордон;

    дипломатичний паспорт України;

    службовий паспорт України;

    посвідчення особи моряка;

    посвідчення члена екіпажу;

    посвідчення особи на повернення в Україну;

    тимчасове посвідчення громадянина України;

    Документи, що посвідчують особу та підтверджують її спеціальний статус:

    посвідчення водія;

    посвідчення особи без громадянства для виїзду за кордон;

    посвідка на постійне проживання;

    посвідка на тимчасове проживання;

    картка мігранта;

    посвідчення біженця;

    проїзний документ біженця;

    посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;

    проїзний документ особи, якій надано додатковий захист.

    Підстави перевірки документів особи

    Згідно зі статтею 32 Закону України "Про Національну поліцію" поліцейський має право вимагати в особи пред’явлення нею документів, що посвідчують особу, та/або документів, що підтверджують відповідне право особи, у спосіб, який дає можливість поліцейському прочитати та зафіксувати дані, що містяться в документах, у таких випадках:

    Якщо особа володіє зовнішніми ознаками, схожими на зовнішні ознаки особи, яка перебуває в розшуку, або безвісно зниклої особи;

    Якщо існує достатньо підстав вважати, що особа вчинила або має намір вчинити правопорушення;

    Якщо особа перебуває на території чи об’єкті із спеціальним режимом або в місці здійснення спеціального поліцейського контролю;

    Якщо в особи є зброя, боєприпаси, наркотичні засоби та інші речі, обіг яких обмежений або заборонений, або для зберігання, використання чи перевезення яких потрібен дозвіл, якщо встановити такі права іншим чином неможливо;

    Якщо особа перебуває в місці вчинення правопорушення або дорожньо-транспортної пригоди, іншої надзвичайної події;

    Якщо зовнішні ознаки особи чи транспортного засобу або дії особи дають достатні підстави вважати, що особа причетна до вчинення правопорушення, транспортний засіб може бути знаряддям чи об’єктом вчинення правопорушення.

    Пред’явлення поліцейським посвідчення

    Згідно з частиною третьою статті 18 Закону України "Про Національну поліцію" звертаючись до особи, або у разі звернення особи до поліцейського, поліцейський зобов’язаний:

    Назвати своє прізвище, посаду, службове звання;

    Пред’явити своє посвідчення на її вимогу;

    Дати можливість ознайомитися із наявною там інформацією;

    Поліцейський не зобов’язаний передавати особі своє посвідчення, а повинен тримати його у своїх руках.

    У разі відмови пред’явити своє посвідчення, особа має право одразу зателефонувати на номер "102", викликавши наряд поліції (можливо це самозванці) або на номер "гарячої лінії" Міністерства внутрішніх справ України - 1536, а у випадку грубого порушення прав - звернутися до прокуратури та за правовою допомогою до адвоката.

    Алгоритм дій у випадку зупинення особи поліція

    Співробітник зобов’язаний привітатися, повідомити про свою посаду, звання, прізвище та причину зупинки.

    Особа маєте право:

    - попросити пред’явити посвідчення співробітника поліції;

    - якщо особа не впевнена, що дана людина є співробітником поліції, то вона можете зателефонувати за номером 102 (0800 500 202) або запитати телефон підрозділу (на вимогу громадянина, співробітник поліції зобов’язаний його надати) і упевнитися в наданій інформації.

    Статтею 32 Закону України «Про Національну поліцію» визначено конкретний перелік підстав для перевірки документів. Перевірити, чи є підстава визначена законом.

    Співробітник поліції не має права вилучати документ, що посвідчує особу, наприклад, паспорт. Вилучати паспорт можуть лише за рішенням суду.

    У разі відсутності документа, що посвідчує особу, співробітник поліції має право доставити особу в найближчий пункт поліції, де повинен в комп’ютерній базі перевірити інформацію про особу. Час, який особа проводить в пункті поліції не повинен перевищувати 3 години. Також особа маєте право зателефонувати своїм рідним/друзям з проханням доставити паспорт в даний пункт поліції

    Щодо поліцейського контролю:

    Для охорони прав і свобод людини, запобігання загрозам публічній безпеці і порядку або припинення їх порушення поліція застосовує в межах своєї компетенції поліцейські превентивні заходи та заходи примусу, визначені Законом України "Про Національну поліцію".

    Зокрема, мова йде про такі превентивні поліцейські заходи:

    • перевірка документів особи;
    • опитування особи;
    • поверхнева перевірка і огляд;
    • зупинення транспортного засобу;
    • вимога залишити місце і обмеження доступу до визначеної території;
    • обмеження пересування особи, транспортного засобу або фактичного володіння річчю;
    • проникнення до житла чи іншого володіння особи;
    • перевірка дотримання вимог дозвільної системи органів внутрішніх справ;
    • застосування технічних приладів і технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, засобів фото- і кінозйомки, відеозапису;
    • перевірка дотримання обмежень, установлених законом стосовно осіб, які перебувають під адміністративним наглядом, та інших категорій осіб;
    • поліцейське піклування.

    Зверніть увагу! Під час проведення превентивних поліцейських заходів поліція зобов’язана повідомити особі про причини застосування до неї превентивних заходів, а також довести до її відома нормативно-правові акти, на підставі яких застосовуються такі заходи.

    Право поліцейського вимагати в особи пред’явлення нею документів, що посвідчують особу

    Поліцейський має право вимагати в особи пред’явлення нею документів, що посвідчують особу, та/або документів, що підтверджують відповідне право особи, у таких випадках:

    • якщо особа володіє зовнішніми ознаками, схожими на зовнішні ознаки особи, яка перебуває в розшуку, або безвісно зниклої особи;
    • якщо існує достатньо підстав вважати, що особа вчинила або має намір вчинити правопорушення;
    • якщо особа перебуває на території чи об’єкті із спеціальним режимом або в місці здійснення спеціального поліцейського контролю;
    • якщо в особи є зброя, боєприпаси, наркотичні засоби та інші речі, обіг яких обмежений або заборонений, або для зберігання, використання чи перевезення яких потрібен дозвіл, якщо встановити такі права іншим чином неможливо;
    • якщо особа перебуває в місці вчинення правопорушення або дорожньо-транспортної пригоди, іншої надзвичайної події;
    • якщо зовнішні ознаки особи чи транспортного засобу або дії особи дають достатні підстави вважати, що особа причетна до вчинення правопорушення, транспортний засіб може бути знаряддям чи об’єктом вчинення правопорушення.
    Підстави для проводення поліцейським опитування особи

    Поліцейський може опитати особу, якщо існує достатньо підстав вважати, що вона володіє інформацією, необхідною для виконання поліцейських повноважень.

    Для опитування поліцейський може запросити особу до поліцейського приміщення.

    Важливо! Надання особою інформації є добровільним. Особа може відмовитися від надання інформації. Проведення опитування неповнолітніх допускається тільки за участю батьків (одного з них), іншого законного представника або педагога.

    Перед проведенням такого опитування особи поліцейський роз’яснює їй підстави та мету застосування поліцейського заходу, якщо це не перешкодить виконанню поліцією повноважень, покладених на неї Законом України "Про Національну поліцію".

    Особливості поверхневої перевірки і огляду

    Поверхнева перевірка як превентивний поліцейський захід є здійсненням візуального огляду особи, проведенням по поверхні вбрання особи рукою, спеціальним приладом або засобом, візуальним оглядом речі або транспортного засобу

    Для здійснення поверхневої перевірки особи поліцейський може зупиняти осіб та/або оглядати їх, якщо існує достатньо підстав вважати, що особа має при собі річ, обіг якої заборонено чи обмежено або яка становить загрозу життю чи здоров’ю такої особи або інших осіб.

    Зверніть увагу! Поверхнева перевірка здійснюється поліцейським відповідної статі. У невідкладних випадках поверхневу перевірку може здійснити будь-який поліцейський лише з використанням спеціального приладу або засобу.

    Отже, поліцейський може здійснювати поверхневу перевірку речі або транспортного засобу:

    • якщо існує достатньо підстав вважати, що в транспортному засобі знаходиться правопорушник або особа, свобода якої обмежується в незаконний спосіб;
    • якщо існує достатньо підстав вважати, що в транспортному засобі знаходиться річ, обіг якої заборонено чи обмежено або яка становить загрозу життю чи здоров’ю такої особи або інших осіб;
    • якщо існує достатньо підстав вважати, що річ або транспортний засіб є знаряддям вчинення правопорушення та/або знаходиться в тому місці, де може бути скоєно кримінальне правопорушення, для запобігання якого необхідно провести поверхневу
    • перевірку.

    Поверхнева перевірка речі або транспортного засобу здійснюється шляхом візуального огляду речі та/або транспортного засобу або візуального огляду салону та багажника транспортного засобу. При здійсненні такої поверхневої перевірки поліцейський має право вимагати відкрити кришку багажника та/або двері салону.

    Однак, під час поверхневої перевірки речі або транспортного засобу особа повинна самостійно показати поліцейському вміст особистих речей чи транспортного засобу. При виявленні в ході поверхневої перевірки будь-яких слідів правопорушення поліцейський забезпечує їх схоронність та огляд відповідно до вимог статті 237 Кримінального процесуального кодексу України.

    Зупинення транспортного засобу

    Поліцейський може зупиняти транспортні засоби у разі:

    • якщо водій порушив Правил дорожнього руху, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року № 1306;
    • якщо є очевидні ознаки, що свідчать про технічну несправність транспортного засобу;
    • якщо є інформація, що свідчить про причетність водія або пасажирів транспортного засобу до вчинення дорожньо-транспортної пригоди, кримінального чи адміністративного правопорушення, або якщо є інформація, що свідчить про те, що транспортний засіб чи вантаж можуть бути об’єктом чи знаряддям учинення дорожньо-транспортної пригоди, кримінального чи адміністративного правопорушення;
    • якщо транспортний засіб перебуває в розшуку;
    • якщо необхідно здійснити опитування водія чи пасажирів про обставини вчинення дорожньо-транспортної пригоди, кримінального чи адміністративного правопорушення, свідками якого вони є або могли бути;
    • якщо необхідно залучити водія транспортного засобу до надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або поліцейським або як свідка під час оформлення протоколів про адміністративні правопорушення чи матеріалів дорожньо-транспортних пригод;
    • якщо уповноважений орган державної влади прийняв рішення про обмеження чи заборону руху;
    • якщо спосіб закріплення вантажу на транспортному засобі створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху;
    • порушення порядку визначення і використання на транспортному засобі спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв;
    • якщо зупинка транспортного засобу, який зареєстрований в іншій країні, здійснюється з метою виявлення його передачі у володіння, користування або розпорядження особам, які не ввозили такий транспортний засіб на митну територію України або не поміщували в митний режим транзиту.

    Поліцейський зобов’язаний зупиняти транспортні засоби у разі:

    • якщо є інформація, що свідчить про порушення власником транспортного засобу митних правил, виявлені органами доходів і зборів відповідно до Митного кодексу України, а саме: порушення строків тимчасового ввезення та/або переміщення в митному режимі транзиту іншого транспортного засобу особистого користування, використання такого транспортного засобу для цілей підприємницької діяльності та/або отримання доходів в Україні, розкомплектування чи передачу у володіння, користування або розпорядження такого транспортного засобу особам, які не ввозили такий транспортний засіб на митну територію України або не поміщували в митний режим транзиту;
    • якщо є інформація, що свідчить про те, що транспортний засіб, який зареєстрований в іншій країні, не зареєстрований в Україні у встановлені законодавством строки чи перебуває на території України з порушенням строків тимчасового ввезення та/або переміщення в митному режимі транзиту, чи використовується для цілей підприємницької діяльності та/або отримання доходів в Україні, чи переданий у володіння, користування або розпорядження особам, які не ввозили такий транспортний засіб на митну територію України або не поміщували в митний режим транзиту.

    До уваги! Поліцейський зобов’язаний поінформувати водія про конкретну причину зупинення ним транспортного засобу. При цьому, поліцейський повинен детально описати підстави цієї зупинки.

    Законне обмеження доступу до певної території та обмеження пересування особи

    Поліцейський уповноважений вимагати від особи (осіб) залишити визначене місце на певний строк або заборонити чи обмежити особам доступ до визначеної території або об’єктів, якщо це необхідно для забезпечення публічної безпеки і порядку, охорони життя і здоров’я людей, для збереження та фіксації слідів правопорушення.

    Окрім цього, поліцейський може обмежувати або забороняти рух транспорту і пішоходів на окремих ділянках вулиць і автомобільних доріг у разі затримання осіб відповідно до закону, під час аварій, інших надзвичайних ситуацій, якщо це необхідно для забезпечення публічної безпеки і порядку, охорони життя і здоров’я людей.

    Поліція уповноважена затримувати особу на підставах, у порядку та на строки, визначені Конституцією України, Кримінальним процесуальним кодексом України та Кодексом України про адміністративні правопорушення, а також іншими законами України.

    Важливо! Відлік часу утримання затриманої фізичної особи в спеціально відведених для цього приміщеннях рахується з моменту її фактичного затримання.

    За необхідності, у таких випадках, поліцейські повинні негайно викликати медичних працівників до місця фактичного знаходження таких осіб, а також, за можливості, поінформувати членів сім’ї.

    Також поліцейський може тимчасово обмежити фактичне володіння річчю або пересування транспортного засобу для запобігання небезпеці, якщо є достатні підстави вважати, що річ або транспортний засіб можуть бути використані особою з метою посягання на своє життя і здоров’я або на життя чи здоров’я іншої людини, або пошкодження чужої речі.

    До уваги! На вимогу особи поліцейський зобов’язаний повідомити про причини застосування ним відповідних заходів.

    Обмеження фактичного володіння річчю здійснюється на підставах та в порядку, визначених Кримінальним процесуальним кодексом України та Кодексом України про адміністративні правопорушення.

    Таке обмеження здійснюється шляхом вилучення речі в її фактичного володільця, обмеження її перенесення або перевезення.

    При цьому, поліцейський зобов’язаний у письмовій формі повідомити свого керівника про тимчасове обмеження фактичного володіння річчю особи, а також зобов’язаний скласти протокол про здійснення тимчасового обмеження фактичного володіння річчю та вручити протокол цій особі.

    Якщо немає необхідності здійснювати тимчасове обмеження пересування особи та перенесення або перевезення речі, то такий захід негайно припиняється.

    Підстави для проникнення поліції до житла чи іншого володіння особи без вмотивованого рішення суду

    Поліція може проникнути до житла чи іншого володіння особи без вмотивованого рішення суду лише в невідкладних випадках, пов’язаних із:

    • рятуванням життя людей та цінного майна під час надзвичайних ситуацій;
    • безпосереднім переслідуванням осіб, підозрюваних у вчиненні злочину;
    • припиненням злочину, що загрожує життю осіб, які знаходяться в житлі або іншому володінні.

    Зверніть увагу! Проникнення поліцейського до житла чи іншого володіння особи не може обмежувати її права користуватися власним майном.

    Про застосування вказаного поліцейського заходу обов’язково складається протокол.

    Поліцейське піклування

    Поліцейське піклування може здійснюватися щодо таких осіб:

    • неповнолітньої особи віком до 16 років, яка залишилася без догляду;
    • особи, яка підозрюється у втечі з психіатричного закладу чи спеціалізованого лікувального закладу, де вона утримувалася на підставі судового рішення;
    • особи, яка має ознаки вираженого психічного розладу і створює реальну небезпеку оточуючим або собі;
    • особи, яка перебуває у публічному місці і внаслідок сп’яніння втратила здатність самостійно пересуватися чи створює реальну небезпеку оточуючим або собі.

    Наслідки поліцейського піклування:

    • щодо неповнолітньої особи віком до 16 років, яка залишилася без догляду, - передання батькам або усиновителям, опікунам, піклувальникам, органам опіки та піклування;
    • щодо особи, яка підозрюється у втечі з психіатричного закладу чи спеціалізованого лікувального закладу, де вона утримувалася на підставі судового рішення, а також особи, яка має ознаки вираженого психічного розладу і створює реальну небезпеку оточуючим або собі, - передання відповідному закладу;
    • щодо особи, яка перебуває у публічному місці і внаслідок сп’яніння втратила здатність самостійно пересуватися чи створює реальну небезпеку оточуючим або собі, - передання у спеціальний лікувальний заклад чи до місця проживання.

    Важливо! Поліцейський зобов’язаний негайно повідомити особі зрозумілою для неї мовою підставу застосування поліцейського заходу, а також роз’яснити право отримувати медичну допомогу, давати пояснення, оскаржувати дії поліцейського, негайно повідомити інших осіб про її місце перебування.

    Повідомлення про права і їх роз’яснення поліцейським може не проводитися у випадку, коли є достатні підстави вважати, що особа не може усвідомлювати свої дії і керувати ними.

    Крім цього, поліцейський уповноважений вилучити у особи зброю чи інші предмети, якими особа може завдати шкоди оточуючим чи собі, незалежно від того, чи заборонені вони в обігу.

    При цьому, поліцейському заборонено здійснювати обшук особи, щодо якої здійснюється поліцейське піклування.

    Про застосування поліцейського піклування складається протокол, в якому зазначаються: місце, дата і точний час (година і хвилини) застосування поліцейського заходу; підстави застосування; опис вилученої зброї чи інших предметів; клопотання, заяви чи скарги особи, якщо такі надходили, наявність чи відсутність видимих тілесних ушкоджень.

    Протокол підписується поліцейським і особою. Копія протоколу негайно під розпис вручається особі. Протокол може не надаватися особі для підписання, а його копія - вручатися особі у випадку, коли є достатні підстави вважати, що вона не може усвідомлювати свої дії і керувати ними. У такому випадку протокол надається особі чи органу, передбаченому абзацом другим частини першої статті 41 Закону України "Про Національну поліцію".

    Окрім цього, поліцейський зобов’язаний надати особі можливість негайно повідомити про своє місце перебування близьких родичів, членів сім’ї чи інших осіб за вибором цієї особи.

    Також поліцейський зобов’язаний негайно повідомити батьків або усиновителів, опікунів, піклувальників, орган опіки та піклування про місце перебування особи, яка є неповнолітньою.

    Відповідно до пункту 4 частини першої статті 14 Закону України "Про безоплатну правову допомогу" особи, до яких застосовано адміністративний арешт, мають право на правові послуги, передбачені пунктами 2 і 3 частини другої статті 13 цього Закону (тобто здійснення представництва інтересів осіб, що мають право на безоплатну вторинну правову допомогу, в судах, інших державних органах, органах місцевого самоврядування, перед іншими особами; складення документів процесуального характеру.) Для отримання професійної правової допомоги необхідно в разі адміністративного затримання звернутись за безкоштовним номером телефоном - 0 800 213 103 особисто або ж це можуть зробити близькі родичі.

    Нормативна база

    Закон України "Про Національну поліцію"

    Закон України "Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус"

    Закон України "Про безоплатну правову допомогу"

    З повагою,

    Костянтин Гончаренко

    Адвокат Евгений Александрович

    Добрий день, Андрій!

    Спеціальний поліцейський контроль — це контроль, здійснюваний поліцією на попередньо обраній території протягом певного часу, а також в разі невідкладної необхідності на відповідній території на відповідний термін за наявності достатньої підстави вважати, що вчинено або буде скоєно злочин або інше правопорушення. Письмове розпорядження про здійсненні спеціального поліцейського контролю видає міністр внутрішніх справ.

    Демілітаризована зона– це частина території держави, просторова сфера, космічні тіла, на якій за міжнародним договором забороняються усі види та форми військової діяльності.

    Всього доброго!

    Пуха Наталія ТендерОк

    Доброго Дня

    Щодо Вашого питання

    Відповідно до статті 32 Закону України «Про Національну поліцію» поліцейський має право вимагати в особи пред’явлення нею документів, що посвідчують особу, та/або документів, що підтверджують відповідне право особи, у таких випадках:

    1 — якщо особа володіє зовнішніми ознаками, схожими на зовнішні ознаки особи, яка перебуває в розшуку, або безвісно зниклої особи;

    2 — якщо існує достатньо підстав вважати, що особа вчинила або має намір вчинити правопорушення;

    3 — якщо особа перебуває на території чи об’єкті із спеціальним режимом або в місці здійснення спеціального поліцейського контролю;

    4 — якщо в особи є зброя, боєприпаси, наркотичні засоби та інші речі, обіг яких обмежений або заборонений, або для зберігання, використання чи перевезення яких потрібен дозвіл, якщо встановити такі права іншим чином неможливо;

    5 — якщо особа перебуває в місці вчинення правопорушення або дорожньо-транспортної пригоди, іншої надзвичайної події;

    6 — якщо зовнішні ознаки особи чи транспортного засобу або дії особи дають достатні підстави вважати, що особа причетна до вчинення правопорушення, транспортний засіб може бути знаряддям чи об’єктом вчинення правопорушення.

    Спеціальний поліцейський контроль — це контроль, здійснюваний поліцією на попередньо обраній території протягом певного часу, а також в разі невідкладної необхідності на відповідній території на відповідний термін за наявності достатньої підстави вважати, що вчинено або буде скоєно злочин або інше правопорушення. Письмове розпорядження про здійсненні спеціального поліцейського контролю видає міністр внутрішніх справ.

    Детальний перелік об'єктів за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/83-2015-%D0%BF...

    Успіхів


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України