Начните консультацию с юристом онлайн
Слышал, что появилось такое понятие - регистрация квартиры. Требуют при продаже. Что это такое. В каких случаях она необходима. И какая процедура проведения регистрации.
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (7)
Адвокат, г. Киев, 31 год опыта
Здравствуйте, Михаил!
Регистрация квартиры после заключения договора купли-продажи у нотариуса, происходит сразу же за новым собственником в Государственном реестре вещных прав:
https://kap.minjust.gov.ua/services?product_id=1
Такую процедуру сразу же проводит нотариус, который удостоверяет договор купли-продажи квартиры, после чего выдаёт извлечение из реестра.
Всего доброго, удачи Вам!
Юрист, г. Харьков, 33 года опыта
Каждый раз когда осуществляется любая сделка по отчуждению объектов недвижимого имущества жилого или коммерческого назначения, неважно, происходит государственная регистрация права собственности этого имущества в государственном реестре прав на недвижимое имущество. Это обязательная процедура.
Юрист, г. Сумы, 6 лет опыта
Доброго дня !
Будь-яка угода купівлі продажу майна нерухомості посвідчується ВЛАСНИКОМ в офісі нотаріуса з внесенням відомостей про власника до реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень ця процедура проходить миттево відразу після підписання та росвідчення договору.
За бажанням може бути видано витяг з реєстру про право власності та історію власності.
Витяг з реєстру надають ЦНАПи за заявою особи, або онлайн через кабінет електронних сервісів Мінюсту попередньо зареєстрованим особам через ЕЦП(КЕП) https://kap.minjust.gov.ua/services?product_id=1
З повагою,
Костянтин Гончаренко
Адвокат, г. Киев, 20 лет опыта
Слышал, что появилось такое понятие - регистрация квартиры. Требуют при продаже. Что это такое. В каких случаях она необходима. И какая процедура проведения регистрации.
при оформлении сделки у нотариуса - нотариус вносит договор в реестр и выдает вытяг - это сейчас происходит всегда
Юрист, г. Чернигов, 10 лет опыта
Доброго дня!
Реєструється не квартира, а право власності на неї.
Цивільний кодекс України (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/435-15/conv#n1...):
Стаття 182. Державна реєстрація прав на нерухомість
1. Право власності та інші речові права на нерухомі речі, обтяження цих прав, їх виникнення, перехід і припинення підлягають державній реєстрації.
Стаття 334. Момент набуття права власності за договором
4. Права на нерухоме майно, які підлягають державній реєстрації, виникають з дня такої реєстрації відповідно до закону.
Закон України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1952-15#Text):
Стаття 4. Речові права та їх обтяження, що підлягають державній реєстрації
1. Державній реєстрації прав підлягають:
1) право власності та право довірчої власності як спосіб забезпечення виконання зобов’язання на нерухоме майно, об’єкт незавершеного будівництва;
Стаття 19. Строки проведення реєстраційних дій та надання інформації з Державного реєстру прав
2. Державна реєстрація права власності та інших речових прав проводиться у строк, що не перевищує п’яти робочих днів з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав, крім випадку, передбаченого статтею 31-2 цього Закону.
Корисна інформація - https://wiki.legalaid.gov.ua/index.php/%D0%A0%D0%B...
Якщо буде потрібна допомога, звертайтеся через контакти (пошту) в моєму профілі або через Звернутися біля фото.
Всього доброго!
Щасти Вам!
Юрист, г. Днепр, 31 год опыта
Закон України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1952-15#n336):
"Стаття 32. Надання інформації з Державного реєстру прав
1. Інформація про зареєстровані права на нерухоме майно та їх обтяження, що міститься у Державному реєстрі прав, є відкритою, загальнодоступною та платною, крім випадків, передбачених цим Законом..."
ПОРЯДОК надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1127-2015-%D0%...):
"2. Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення:
надавач інформації з Державного реєстру прав - державний реєстратор прав на нерухоме майно (далі - державний реєстратор), адміністратор центру надання адміністративних послуг або помічник нотаріуса...
5...Пошук відомостей про зареєстровані речові права здійснюється за одним або декількома з таких ідентифікаторів:
щодо нерухомого майна:
- реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна;...
- адреса закінченого будівництвом об’єкта;...
щодо суб’єкта речового права, ... - фізичної особи:
- прізвище, ім’я та (за наявності) по батькові;...
10. Для отримання інформації з Державного реєстру прав у паперовій формі особа, яка бажає отримати таку інформацію, звертається до будь-якого надавача інформації з Державного реєстру прав...".
Кожна особа має право звернутись до надавача інформації про надання інформації з Реєстру речових прав на нерухоме майно щодо певного об'єкта майна (квартири). Якщо відомості до Реєстру ще не внесені, нотаріус при посвідченні договору робить запит до БТІ, після чого вносить ці відомості до Реєстру.
Адвокат, г. Ровно
Доброго Дня
Щодо вашого питання, додам до зазначеного колегами
Оформлення процесу документального оформлення квартири має ряд особливостей а саме: Необхідно оформити технічний паспорт. Для цього треба продати заяву на проведення технічної інвентаризації, до якої прикріпляються копія паспорта і ідентифікаційного коду, інвестиційний договір, – той, який підписувався із забудовником, доповнення до нього, акт прийому-передачі квартири. Законодавчий термін підготовки документу – один місяць. По-друге, вже з виготовленим техпаспортом треба звернутися до нотаріуса або в органи місцевого самоврядування, центр надання адміністративних послуг із заявою про реєстрацію права власності на квартиру в новобудові.
При цьому треба подати такий пакет документів : паспорт громадянина України; ідентифікаційний номер; договір, підписаний із забудовником, і усі доповнення до нього; акт прийому-передачі квартири; документи від забудовника, які підтверджують, що об’єкт ввели в експлуатацію і присвоїли йому поштову адресу; довідку повного розрахунку із забудовником.
Реєстрація права власності на квартиру, придбану на вторинному ринку нерухомості, відбувається в момент підписання договору купівлі-продажу у нотаріуса.
Для цього продавець готує наступні документи: паспорт громадянина України; ідентифікаційний номер; документ, який підтверджує право власності на квартиру продавця; техпаспорт квартири, внесений в державний реєстр (можна отримати в БТІ); звіт про оцінку об’єкту нерухомості(дійсний упродовж шести місяців); довідку про склад сім’ї(узяти її можливо в ЦНАПі); якщо нерухомість купувалася в шлюбі, то треба письмовий нотаріальний дозвіл чоловіка/дружини на продаж і копію свідоцтва про шлюб/розлученні; квитанція, що підтверджує оплату адміністративного збору; квитанція про оплату довідки з Державного реєстру.
Покупець повинен надати наступні документи: паспорт громадянина України; ідентифікаційний номер; письмову нотаріальну згоду іншого з подружжя на угоду; свідоцтво про шлюб. Після цього нотаріус ретельно перевіряє усі документи, готує договір купівлі-продажу, призначає певну дату і час, запрошує продавця і покупця, а також їх подружжя або співвласників об’єкту нерухомості. Наступний етап – безпосередньо проведення угоди, після якої нотаріус вносить відповідні зміни в єдиний державний реєстр нерухомості. У результаті покупець отримує виписку з цього реєстру і договір купівлі-продажу, які і є документами, що встановлюють право власності.
Успіхів