Задайте вопрос юристу

833 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Армия и мобилизация, 23 мая 2022, вопрос №65011 250₴

Справка о судимости и приговор вступивший в силу имеют одинаковую юридическую силу?

Скажите справка о судимости и приговор вступивший в силу имеют одинаковую юридическую силу? Где об этом написано и чем регулируется???

Продолжение вопроса: Армия и мобилизация, от 16 мая 2022, вопрос №64449.

Был сегодня в Ужгородском областном военкомате, там юристы сказали, что для исключения меня с воинского учёта им нужна копия приговора суда, с отметкой, что он вступил в силу. Справка о судимости им не подходит. Получить сейчас на руки приговор 12-ти летней давности в Харькове, где ведутся боевые действия, это ещё та задача…

Вообще конечно исключится с учёта военкомата оказалось нереально сложно, законы они или не знают реально, или прикидываются! Стал колом вопрос о копии приговора. Есть военный билет (тимчасове посвiдчення) и справка о судимости - задача выбить из воинского учёта!

П.С. - справка (витяг) о судимости уже нового образца с QR кодом для проверки, после того как старые отменили.

Ответы юристов (26)

    Адвокат Евгений Александрович

    Добрий день, Віталій!

    ТАК, ВИ БУЛИ ЗАСУДЖЕНІ ЗА РЯД ОСОБЛИВО ТЯЖКИХ ЗЛОЧИНІВ (СТУПІНЬ ТЯЖКОСТІ ВИЗНАЧАЄТЬСЯ ЗА СТ.12 КК УКРАЇНИ), ТО ВИ ПОВИННІ БУТИ ВИКЛЮЧЕНІ З ВІЙСЬКОВОГО ОБЛІКУ (НЕВІЙСЬКОВОЗОБОВ"ЯЗАНИЙ), ТОМУ ВИ НЕ ПІДЛЯГАЄТЕ ПРИЗОВУ ПО МОБІЛІЗАЦІЇ ТА МАЄТЕ ПРАВО НА ПЕРЕТИН КОРДОНУ.

    ГОЛОВНЕ - ЦЕ ЮРИДИЧНИЙ ФАКТ ЗАСУДЖЕННЯ ЗА ВИРОКОМ ЗА ОСОБЛИВО ТЯЖКІ ЗЛОЧИНИ.

    ЗАКОН УКРАЇНИ

    Про військовий обов'язок і військову службу

    (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1992, № 27, ст.385):

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2232-12#Text

    "Стаття 37. Взяття на військовий облік, зняття та виключення з нього... 6. Виключенню з військового обліку у відповідних районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки (військовозобов’язаних та резервістів Служби безпеки України - у Центральному управлінні або регіональних органах Служби безпеки України, військовозобов’язаних та резервістів Служби зовнішньої розвідки України - у відповідному підрозділі Служби зовнішньої розвідки України) підлягають громадяни України, які:

    1) призвані чи прийняті на військову службу;

    2) проходять військову службу (навчання) у вищих військових закладах освіти і військових навчальних підрозділах закладів вищої освіти;

    3) визнані військово-лікарськими комісіями непридатними до військової служби з виключенням з військового обліку;

    4) досягли граничного віку перебування в запасі;

    5) припинили громадянство України;

    6) були раніше засуджені до позбавлення волі за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину;

    7) направлені для відбування покарання до установ виконання покарань або до яких застосовано примусові заходи медичного характеру;

    8) померли або визнані в установленому законом порядку безвісно відсутніми або оголошені померлими".

    У ВАШОМУ ВИПАДКУ, ДІЇ ПРАЦІВНИКІВ ТЦКСП (ВІЙСЬККОМАТУ), Є НЕЗАКОННИМИ.

    ТАК, ЗАКОНОМ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ, ТОМУ ДОСТАТНЬО ТИХ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖКЮТЬ САМ ЮРИДИЧНИЙ ФАКТ, ТОБТО НА ДАНИЙ ЧАС ЦІЛКОМ ДОСТАТНЬО ВИТЯГУ МВС УКРАЇНИ ПРО ВАШУ СУДИМІСТЬ, НЕ ТРЕБА КОПІЯ ВИРОКУ (ЯКУ ТИМ БІЛЬШ ФАКТИЧНО НЕМОЖЛИВО ОТРИМАТИ), ВСЕ ІНШЕ БЕЗПІДСТАВНІ ПЕРЕШКОДИ ЗІ СТОРОНИ ПРАЦІВНИКІВ ТЦКСП (ВІЙСЬККОМАТУ).

    ВИ МАЄТЕ ПРАВО ПОДАТИ ОФІЦІЙНУ ЗАЯВУ У АДРЕСУ ТЦКСП (ВІЙСЬККОМАТУ) ПРО ВИКЛЮЧЕННЯ ВАС З ВІЙСЬКОВОГО ОБЛІКУ ЗА П.П.6 П.6 СТ.37 ЗАКОНУ УКРАЇНИ "Про військовий обов'язок і військову службу", ЩОБ ВОНИ ВИВЧИЛИ ЗАКОНИ, НАДАЛИ ОФІЦІЙНУ ВІДПОВІДЬ.

    ЯКЩО ВІДПОВІДЬ БУДЕ НЕГАТИВНОЮ, ТО ЇЇ МОДНА ОСКАРЖИТИ.

    ТАК, НА НЕЗАКОННІ ДІЇ ПРАЦІВНИКІВ ТЦКСП (ВІЙСЬККОМАТУ), ВИ МАЄТЕ ПРАВО:

    1) ПОДАВАТИ СКАРГИ ДО:

    - ОБЛАСНОГО ТЦКСП (ВІЙСЬККОМАТУ);

    - МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ.

    2) ТЕЛЕФОНУВАТИ НА ГАРЯЧУ ЛІНІЮ:

    - МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ:

    0 800 50 04 42

    Гарячі лінії | Міністерство оборони України (mil.gov.ua)

    - УРЯДОВУ ГАРЯЧУ ЛІНІЮ:

    Урядова «гаряча лінія» 1545 працює цілодобово

    Дзвінки на урядову «гарячу лінію» 1545 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.

    ТАКОЖ ШЛЯХОМ: "подачи административного иска в Окружной административный суд, в порядке Кодекса административного судопроизводства Украины":

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2747-15

    ТАКИМ ЧИНОМ, ЗАКОНОМ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ, ТОМУ ДОСТАТНЬО ТИХ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖКЮТЬ САМ ЮРИДИЧНИЙ ФАКТ, ТОБТО НА ДАНИЙ ЧАС ЦІЛКОМ ДОСТАТНЬО ВИТЯГУ МВС УКРАЇНИ ПРО ВАШУ СУДИМІСТЬ, НЕ ТРЕБА КОПІЯ ВИРОКУ (ЯКУ ТИМ БІЛЬШ ФАКТИЧНО НЕМОЖЛИВО ОТРИМАТИ).

    У разі наявності запитань звертайтеся через кнопку зеленого кольору "ЗВЕРНУТИСЯ" (З ПРАВОЇ СТОРОНИ ВІД ФОТО).

    Всього доброго!

    Айвазян Юрий Климентьевич
    Айвазян Юрий Климентьевич год назад

    Адвокат, г. Николаев, 32 года опыта

    Общаться в чате

    Доброго дня, Віталій!

    Дії ТЦКСП в даному випадку абсолютно протизаконні!

    Пункт 6 частини 6 статті 37 Закону України «Про військовий обов'язок і військову службу» каже нам:

    «виключенню з військового обліку у відповідних районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки (військовозобов’язаних та резервістів Служби безпеки України - у Центральному управлінні або регіональних органах Служби безпеки України, військовозобов’язаних та резервістів Служби зовнішньої розвідки України - у відповідному підрозділі Служби зовнішньої розвідки України) підлягають громадяни України, які: були раніше засуджені до позбавлення волі за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину».

    І все, що Вам треба зробити в цьому випадку - це з’явитись в ТЦКСП (військомат) та надати відповідні документи:

    паспорт,

    свідоцтво про народження,

    ІНН,

    медичну карту (за наявності),

    копію вироку суду та/або довідку про судимість, що підтверджує скоєння тяжкого чи особливо тяжкого злочину

    та написати заяву про відстрочку.

    ДОВІДКІ ПРО СУДИМІСТЬ ДОСТАТНЬО, ЯКЩО НЕ МАЄ КОПІЇ ВИРОКУ СУДУ - ЦЕ ДОКУМЕНТИ ОДНАКОВОЇ ЮРИДИЧНОЇ ВАГИ!

    Вам можете негайно зробити наступне:

    По-перше, скарги на незаконні дії представників «військоматів», пов’язані із процесом мобілізації можуть бути в усній формі викладені на гарячій лінії Міністерства Оборони: 0-800-500-410, 0-800-500-442, 044-454-44-99 (нижче більш детально).

    По-друге, скарги на порушення законодавства під час мобілізації подаються керівнику Центру комплектування та соціальної підтримки (воєнкому) або до вищестоячого обласного ТЦКСП (військкомату).

    Скарга має містити детальний опис обставин порушення і клопотання про припинення порушення.

    По-третє, у випадку відсутності належної реакції «воєнкома), незаконні дії, що стосуються мобілізації можуть бути оскаржені до адміністративного суду. Для отримання правової допомоги з цього питання необхідно звернутися до адвоката.

    Гарячі лінії Міністерства оборони та ЗС України

    0 800 50 04 42

    Call-центр Міністерства оборони Українидля вирішення проблемних питань та координації розгляду звернень громадян:

    Розпорядок роботи Саll-центру Міністерства оборони України

    Понеділок — четвер з 09.00 до 18.00

    П’ятниця з 09.00 до 16.45

    Перерва на обід з 13.00 до 13.45

    Субота з 09.00 до 15.00

    Call-центр Збройних Сил України для забезпечення своєчасного та якісного розгляду звернень (заяв) громадян. До нього входять Call-центри видів, окремих родів військ (сил) Збройних Сил України, оперативних та повітряних командувань, Call-центри Командування об'єднаних сил, ОТУ "Північ", ОТУ "Схід", ОУВ "Південь", Головнокомандувача Збройних Сил України, Психологічної допомоги.

    Номер багатоканального зв'язку Call-центру Збройних Сил України — 0800500410, (044) 454-44-99.

    Графік роботи Call-центрів видів, окремих родів війск (сил) Збройних Сил України, оперативних та повітряних командувань - у робочі дні з 09.00 до 18.00.

    Графік роботи Call-центрів Командування об'єднаних сил, ОТУ "Північ", ОТУ "Схід", ОУВ "Південь" —цілодобово, щоденно.

    Графік роботи Call-центру Головнокомандувача Збройних Сил України, Психологічної допомоги — у робочі дні з 09.00 до 18.00. Електронна адреса: Call-center_ZSU@mil.gov.ua.

    «Гаряча лінія» з питань проходження військової служби за контрактом, в тому числі для бажаючих вступити до українського війська, відповіді на телефонні дзвінки за телефоном

    0 800 500 051 — щоденно з 09.00 до 18.00 крім суботи та неділі;

    У разі уточнень чи додаткових питань можете поспілкуватись зі мною в режимі онлайн. Для того треба лише натиснути кнопку "звернутись" біля мого профілю. Вдачи Вам!

    Адвокат Евгений Александрович

    Віталій!

    В ЦІЛОМУ, ВАМ ТРЕБА КЕРУВАТИСЯ:

    ЗАКОН УКРАЇНИ

    Про військовий обов'язок і військову службу

    (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1992, № 27, ст.385):

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2232-12#Text

    "Стаття 37. Взяття на військовий облік, зняття та виключення з нього... 6. Виключенню з військового обліку у відповідних районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки (військовозобов’язаних та резервістів Служби безпеки України - у Центральному управлінні або регіональних органах Служби безпеки України, військовозобов’язаних та резервістів Служби зовнішньої розвідки України - у відповідному підрозділі Служби зовнішньої розвідки України) підлягають громадяни України, які:...6) були раніше засуджені до позбавлення волі за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину;...".

    УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №69/2022

    Про загальну мобілізацію:

    https://www.president.gov.ua/documents/692022-4141...

    "8. Місцевим органам виконавчої влади у взаємодії з територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки, за участю органів місцевого самоврядування та із залученням підприємств, установ та організацій усіх форм власності, фізичних осіб – підприємців організувати та забезпечити в установленому порядку:

    1) своєчасне оповіщення і прибуття громадян, які призиваються на військову службу, прибуття техніки на збірні пункти та у військові частини;

    2) здійснення призову військовозобов'язаних, резервістів на військову службу, їх доставки до військових частин та установ Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Державної прикордонної служби України, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, інших військових формувань України;...".

    ЗАКОН УКРАЇНИ

    Про військовий обов'язок і військову службу

    (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1992, № 27, ст.385):

    Про військовий обов'язок і ... | від 25.03.1992 № 2232-XII (rada.gov.ua)

    "Стаття 1. Військовий обов'язок...9. Щодо військового обов'язку громадяни України поділяються на такі категорії:...військовозобов'язані - особи, які перебувають у запасі для комплектування Збройних Сил України та інших військових формувань на особливий період, а також для виконання робіт із забезпечення оборони держави;...".

    ЗАКОН УКРАЇНИ

    Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію

    (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1993, № 44, ст.416):

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3543-12#Text

    "Стаття 23. Відстрочка від призову на військову службу під час мобілізації

    Не підлягають призову на військову службу під час мобілізації військовозобов'язані:...".

    ПРИ ЦЬОМУ, НЕ МАЄ ЗНАЧЕННЯ ПРИЗНАЧЕНА МІРА ПОКАРАННЯ; Є ВИПРОБУВАЛЬНИЙ ТЕРМІН (УМОВНИЙ СТРОК) ЧИ НІ; ПОГАШЕНА ЧИ ЗНЯТА СУДИМІСТЬ ЧИ НІ.

    ГОЛОВНЕ - ЦЕ ЮРИДИЧНИЙ ФАКТ ЗАСУДЖЕННЯ ЗА ВИРОКОМ ЗА ТЯЖКИЙ ЧИ ОСОБЛИВО ТЯЖКИЙ ЗЛОЧИН.

    Нужна полная консультация алгоритм действий обращайтесь индивидуально через кнопку "ЗВЕРНУТИСЯ".

    Всего доброго!

    Адвокат Евгений Александрович

    Виталий!

    ПРИГОВОР СУДА НЕ НУЖЕН, ВЕДЬ НА НЕГО ЕСТЬ ССЫЛКА В ИЗВЛЕЧНИИ (ВИТЯГЕ) МВД УКРАИНЫ.

    Нужна полная консультация алгоритм действий обращайтесь индивидуально через кнопку "ЗВЕРНУТИСЯ".

    Всего доброго!

    Гончаренко Константин

    Добрый день!

    С судимостью которая не снята судом и не погашена , Вы не можете проходить службу в ЗСУ. По поводу воинской службы по контракту, то по закону, О воинской обязанности и воинской службе Украины. Вас должны были исключить из воинского учёта за совершение тяжких преступлений, если военкомат этого не сделал, возможно они не знали о Вашем привлечении к уголовной ответственности, то в виду погашения судимости, у Вас есть шанс воинской службы по контракту, для этого нужно обратиться в военкомат, который и примет решение в отношении Вас. Не подлежат приему на военную службу по контракту граждане Украины, которые: по состоянию здоровья не пригодны к службе в Национальной гвардии Украины; привлекались к уголовной ответственности, были приговорены судом к лишению или ограничению свободы, содержания в дисциплинарном батальоне, исправительных работ, лишения права занимать определенные должности или заниматься определенной деятельностью; относительно которых проводится досудебное следствие или дело которых рассматривается судом; имеют близких родственников (отца, мать, жену, родных братьев и сестер), которые привлекались к уголовной ответственности (для кандидатов для прохождения службы в частях по охране АЭС, частях и подразделениях по конвоированию, экстрадиции и охраны подсудимых); находятся на учете в органах внутренних дел (в связи с совершением правонарушений), в наркологических или психоневрологических диспансерах; были ранее уволенные с военной службы в Вооруженных Силах Украины, других военных формирований и правоохранительных органов по служебным несоответствием или за систематическое невыполнение условий контракта военнослужащим; во время прохождения срочной военной службы отрицательно характеризуются командиром (начальником) подразделения, на момент обращения о принятии на военную службу по контракту имеют дисциплинарные взыскания. Вы не можете быть принятым на службу по контракту в ВСУ, потому что вы привлекались к уголовной ответственности. Именно так звучит основание для неприятия, а не наличие или отсутствие судимостей.

    Справки о судимости вполне должно хватить , там указана вся информация которая нужна для исключения с учета.

    Вам нужно обратиться письменно в Судову адміністрацію України, описати детально ситуацію дані рішення з довідки та просити видати копію рішення з архіву, нехай хоча б розпочнуть процесс пошуку.

    Адреса:

    Веб-сайт:https://court.gov.ua

    E-mail:inbox@court.gov.ua

    Телефони:(044) 207-35-46 Контакт-центр

    Порядок отримання учасниками судового процесу копій судових рішень регламентується процесуальним законодавством, Законами України «Про доступ до судових рішень», «Про судоустрій і статус суддів» та Закон України «Про доступ до судових рішень.

    Особи, які беруть участь у справі, мають право одержати копію судового рішення у справі в порядку, встановленому процесуальним законом.

    Відповідно до ст. 272 ЦПК України, ст. 251 КАС України - копії повного судового рішення вручаються учасникам справи, які були присутні у судовому засіданні, негайно після проголошення такого рішення.

    У разі проголошення тільки скороченого (вступної та резолютивної частин) судового рішення, учасникам справи, які були присутні у судовому засіданні, за їхньою заявою негайно після його проголошення видаються копії скороченого судового рішення.

    У разі проголошення в судовому засіданні скороченого рішення суд надсилає учасникам справи копію повного судового рішення протягом двох днів з дня його складання - в електронній формі у порядку, встановленому законом (у випадку наявності в особи офіційної електронної адреси), або рекомендованим листом з повідомленням про вручення - якщо така адреса в особи відсутня.

    За заявою учасника справи копія повного судового рішення вручається йому під розписку безпосередньо в суді.

    Учасникам справи, які не були присутні в судовому засіданні, або якщо судове рішення було ухвалено поза межами судового засідання чи без повідомлення (виклику) учасників справи, копія судового рішення надсилається протягом двох днів з дня його складення у повному обсязі в електронній формі у порядку, визначеному законом, - у випадку наявності у особи офіційної електронної адреси, або рекомендованим листом з повідомленням про вручення - якщо така адреса відсутня.

    Якщо копію судового рішення вручено представникові, вважається, що її вручено й особі, яку він представляє.

    Копії судових рішень можуть бути видані повторно за заявою особи у порядку, встановленому законодавством.

    Особа, яка не брала участі у справі, але щодо якої суд вирішив питання про її права, свободи, інтереси та (або) обов’язки, може отримати в суді, який розглядав справу як суд першої інстанції, копію рішення, що є в матеріалах цієї справи, ухваленого судом будь-якої інстанції.

    Кримінально-процесуальним кодексом України передбачено, що учасники судового провадження мають право отримати в суді копію вироку чи ухвали суду. Копія вироку негайно після його проголошення вручається обвинуваченому та прокурору. Копія судового рішення не пізніше наступного дня після ухвалення надсилається учаснику судового провадження, який не був присутнім в судовому засіданні.

    Звертаємо Вашу увагу! Відповідно до Наказу Державної судової адміністрації України, від 31 травня 2013 року № 72 «Про реалізацію проекту щодо обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу», копію рішення можна отримати скориставшись послугою "Електронний суд".

    Особи, які не беруть (не брали) участі у справі, мають право на доступ до судового рішення відповідно до ст. 9 Закону України «Про доступ до судових рішень».

    Такі особи можуть ознайомитися з судовим рішенням у повному обсязі лише у разі, якщо судове рішення безпосередньо стосується її прав, свобод, інтересів чи обов'язків. Вони можуть звернутися до апарату відповідного суду з письмовою заявою про: надання можливості ознайомитися із судовим рішенням; надання можливості виготовити в приміщенні суду копії судового рішення за допомогою власних технічних засобів; виготовлення копії судового рішення.

    ВАЖЛИВО! У заяві особа повинна обґрунтувати, чому вона вважає, що судове рішення безпосередньо стосується її прав, свобод, інтересів чи обов'язків. Якщо ж в результаті розгляду заяви буде виявлено, що судове рішення безпосередньо не стосується прав, свобод, інтересів чи обов'язків цієї особи, такій особі у наданні доступу до судового рішення буде правомірно відмовлено відповідно до пп. 3 п. 7 ст. 9 Закону.

    При підготовці заяви найбільше уваги слід приділити обґрунтуванню того, що рішення безпосередньо стосується інтересів даної особи, - і доводи повинні бути переконливими. Необов'язково вказувати усі реквізити потрібного судового рішення, треба вказати лише ті, що відомі заявникові. Але їх має бути достатньо, щоб службовець апарату суду зміг знайти відповідне судове рішення.

    У разі подання заяви представником необхідно додати документ, який підтверджує повноваження представника.

    Після реєстрації така заява розглядається відповідальною службовою особою апарату суду невідкладно, а якщо вона потребує додаткового вивчення, - протягом трьох робочих днів. Копія судового рішення, виготовлена апаратом суду, засвідчується відповідальною службовою особою апарату суду та печаткою суду із зазначенням дати. За виготовлення копії судового рішення справляється судовий збір у розмірі, встановленому законом.

    Службовець апарату суду може відмовити у доступі до судового рішення лише у разі, якщо:

    1) заявник не має процесуальної дієздатності або від його імені звернулася особа, яка не має на те відповідних повноважень;

    2) матеріали справи передані до іншого суду чи на зберігання до державної архівної установи;

    3) судове рішення безпосередньо не стосується прав, свобод, інтересів чи обов'язків заявника. Цей перелік є вичерпним.

    У доступі до судового рішення не може бути відмовлено заявнику, стосовно якого судом вжито заходів щодо забезпечення позову або запобіжних заходів.

    У разі відмови у задоволенні заяви службовець апарату суду зобов'язаний видати заявнику вмотивоване письмове рішення із зазначенням порядку його оскарження.

    Надання дозволу на доступ до судового рішення або відмова у цьому можуть бути оскаржені заінтересованою особою до голови суду, або ж до суду відповідно Кодексу адміністративного судочинства України.

    Повторне надання копії судового рішення у цивільній, адміністративній, чи кримінальній справі оплачується сьогодні судовим збором у розмірі 1 грн. за кожний аркуш копії (підпункт «1» пункту 4 ч. 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір»).

    С уважением, Константин Гончаренко

    Гончаренко Константин
    20%

    Доброго дня!

    Вам необхідно подати таку письмову скаргу на ім я начальника тцк сп(воєнкомат) через канцелярію установи , або поштою рекомендованим листом.

    Ви виключений з військового обліку не підлягаєте службі взагалі (невійськовозобов язаний), висновок ВЛК також можете отримати про цей факт.

    Зразок заяви:

    Начальнику територіального центру комплектування та соціальної підтримки

    ___

    вул. ___

    ___

    Петренка Івана Петровича

    що проживає за адресою:

    ___ область, ___ район,

    м. ___, вул. ___

    поштовий індекс 29000

    тел.: *** *** ** **

    СКАРГА

    Я, ___ (П.І.П.), 02.01.1988 р.н., у січні 2013 року звернувся до ___ військкомату з проханням видати мені військовий квиток згідно чинного законодавства. Проте працівники військкомату мені повідомили, що у них відсутні бланки військових квитків і запропонували мені почекати 2 місяці. Через два місяці я знову звернувся з проханням видати мені військовий квиток, проте і в цей раз працівники мені відмовили посилаючись на відсутність бланків військових квитків і знову запропонували звернутись до них через «декілька місяців».

    Неправомірні дії працівників військкомату продовжувалися до березня 2013 року. У березні 2013 року мені повідомили, що я можу з’явитися у ___ міський військкомат та отримати належний мені документ.

    Проте, незважаючи на чинні на сьогодні нормативно-правові акти мені була надана «довідка» (від 15.03.2013 р. №000), а не військовий квиток.

    На моє законне запитання чому була видана довідка ?, а не встановлений законом документ прапорщик ___ повідомила, що тим особам, які не служили в Збройних силах України військові квитки не видаються, а подібні довідки є дійсними.

    Дане твердження не відповідає дійсності, так як при мені іншим особам були видані військові квитки, а «вибірковість» працівників щодо надання військових квитків мені не зрозуміла. Будь-які намагання мене особисто дізнатися яким нормативно-правовим атом керуються службовці ___ військкомату щодо невидачі військового квитка не принесли успіху.

    Вважаю, що працівники ___ міського військового комісаріату порушили моє право на отримання військового квитка з наступних підстав.

    Відповідно до ст. 18 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» від 25.03.1992 № 2232-XII (чинний) від призову на строкову військову службу в мирний час звільняються громадяни України які визнані за станом здоров’я непридатними до військової служби в мирний час.

    Згідно п.3. Указу Президента України «Про положення про військовий квиток рядового, сержантського і старшинського складу та Положення про військовий квиток офіцерів запасу» (чинний) від 25 травня 1994 року N 263/94 військові квитки видають районні (міські) військові комісаріати під час призову громадян на військову службу, зарахування їх до військового навчального закладу, звільнення у запас або зняття з військового обліку за станом здоров’я.

    Відповідно до п.29 Постанови «Про затвердження Положення про підготовку і проведення призову громадян України на строкову військову службу та прийняття призовників на військову службу за контрактом» від 21 березня 2002 р. N 352 (чинний) громадяни, визнані непридатними до військової служби в мирний час, обмежено придатними у воєнний час або непридатними до військової служби з виключенням з військового обліку, а також ті, що були раніше засуджені за вчинення злочину до позбавлення волі, обмеження волі, арешту, виправних робіт, зокрема із звільненням від відбування покарання на військовий облік призовників не беруться і на підставі рішення комісії з питань приписки одержують військовий квиток, у якому робиться відповідна відмітка. Оформлення військових квитків цим громадянам здійснюється на підставі витягу з книги протоколів засідань комісії з питань приписки.

    Даним документом підтверджується моє право на отримання військового квитка, а не «довідки». Також, відповідно до п.4. Указу Президента України «Про положення про військовий квиток рядового, сержантського і старшинського складу та Положення про військовий квиток офіцерів запасу» (чинний) від 25 травня 1994 року N 263/94 військовий квиток являє собою зшиту внакидку нитками книжечку розміром 88 х 125 мм, що складається з твердої обрізної з закругленими кутами обкладинки, обтягнутої бумвінілом темно-зеленого кольору, і 32-х сторінок.

    Тобто, мені повинен бути виданий документ встановленого зразка, а не ½ аркуша А4, яка іменується «довідкою».

    Необхідність військового квитка обґрунтовується також тим, що при прийомі на роботу або на вимогу органів державної влади та/або органів місцевого самоврядування вимагається оригінал військового квитка. Надаючи незрозумілий аркуш паперу іменований «довідкою» відчуваю себе ніякового. Також даний факт принижує мою честь та гідність, що вважаю неприпустимим в процесі побудови правової держави.

    На підставі вищевикладеного та керуючись, Законом України «Про звернення громадян»,

    ПРОШУ:

    1. Прийняти скаргу до розгляду.
    2. Поновити мої порушені права.
    3. Видати мені військовий квиток встановленого зразка.
    4. Провести службову перевірку щодо невидачі мені військового квитка та притягнути до дисциплінарної відповідальності осіб винних в порушенні моїх прав.
    5. Ознайомити з матеріалами перевірки.
    6. Дати письмову відповідь про результати розгляду цієї скарги.

    Додатки:

    – Копія довідки видана ___

    – Копія паспорта громадянина України.

    Копія повної довідки про судимість.

    П.І.П. ___

    14 квітня 20 р. /підпис/

    ---

    З повагою,

    Костянтин Гончаренко

    Адвокат Евгений Александрович
    40%

    Віталій!НА НЕЗАКОННІ ДІЇ ПРАЦІВНИКІВ ТЦКСП (ВІЙСЬККОМАТУ), ВИ МАЄТЕ ПРАВО:

    1) ПОДАВАТИ СКАРГИ ДО:

    - ОБЛАСНОГО ТЦКСП (ВІЙСЬККОМАТУ);

    - МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ.

    ЗРАЗОК СКАРГИ:

    Міністру внутрініх справ України___

    Начальнику ОбласногоТЦКС___

    С К А Р Г А

    Відповідно до вимог ст.40 Конституції України - «Усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк».

    Згідно до вимог ст.1 Закону України «Про звернення громадян» - «Звернення громадян. Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення. …».

    Відповідно до вимог ст.4 Закону України «Про звернення громадян» - «Рішення, дії (бездіяльність), які можуть бути оскаржені. До рішень, дій (бездіяльності), які можуть бути оскаржені, належать такі у сфері управлінської діяльності, внаслідок яких: порушено права і законні інтереси чи свободи громадянина (групи громадян); створено перешкоди для здійснення громадянином його прав і законних інтересів чи свобод; незаконно покладено на громадянина які-небудь обов'язки або його незаконно притягнуто до відповідальності».

    Згідно до вимог ст.18 Закону України «Про звернення громадян» - «Права громадянина при розгляді заяви чи скарги. Громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, засобів масової інформації, посадових осіб, має право: особисто викласти аргументи особі, що перевіряла заяву чи скаргу, та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви; знайомитися з матеріалами перевірки; подавати додаткові матеріали або наполягати на їх запиті органом, який розглядає заяву чи скаргу; бути присутнім при розгляді заяви чи скарги; користуватися послугами адвоката або представника трудового колективу, організації, яка здійснює правозахисну функцію, оформивши це уповноваження у встановленому законом порядку; одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги; висловлювати усно або письмово вимогу щодо дотримання таємниці розгляду заяви чи скарги; вимагати відшкодування збитків, якщо вони стали результатом порушень встановленого порядку розгляду звернень».

    Відповідно до вимог ст.19 Закону України «Про звернення громадян» - «Обов'язки органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, засобів масової інформації, їх керівників та інших посадових осіб щодо розгляду заяв чи скарг. Органи державної влади і місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об'єднання громадян, засоби масової інформації, їх керівники та інші посадові особи в межах своїх повноважень зобов'язані: об'єктивно, всебічно і вчасно перевіряти заяви чи скарги; у разі прийняття рішення про обмеження доступу громадянина до відповідної інформації при розгляді заяви чи скарги скласти про це мотивовану постанову; на прохання громадянина запрошувати його на засідання відповідного органу, що розглядає його заяву чи скаргу; скасовувати або змінювати оскаржувані рішення у випадках, передбачених законодавством України, якщо вони не відповідають закону або іншим нормативним актам, невідкладно вживати заходів до припинення неправомірних дій, виявляти, усувати причини та умови, які сприяли порушенням; забезпечувати поновлення порушених прав, реальне виконання прийнятих у зв'язку з заявою чи скаргою рішень; письмово повідомляти громадянина про результати перевірки заяви чи скарги і суть прийнятого рішення; вживати заходів щодо відшкодування у встановленому законом порядку матеріальних збитків, якщо їх було завдано громадянину в результаті ущемлення його прав чи законних інтересів, вирішувати питання про відповідальність осіб, з вини яких було допущено порушення, а також на прохання громадянина не пізніш як у місячний термін довести прийняте рішення до відома органу місцевого самоврядування, трудового колективу чи об'єднання громадян за місцем проживання громадянина; у разі визнання заяви чи скарги необгрунтованою роз'яснити порядок оскарження прийнятого за нею рішення; не допускати безпідставної передачі розгляду заяв чи скарг іншим органам; особисто організовувати та перевіряти стан розгляду заяв чи скарг громадян, вживати заходів до усунення причин, що їх породжують, систематично аналізувати та інформувати населення про хід цієї роботи. У разі необхідності та за наявності можливостей розгляд звернень громадян покладається на посадову особу чи підрозділ службового апарату, спеціально уповноважені здійснювати цю роботу, в межах бюджетних асигнувань. Це положення не скасовує вимоги абзацу дев'ятого частини першої цієї статті».

    Так, за вимогами ст.19 Конституції України – «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України».

    Згіднодо вимог ст.21 Конституції України – «Усі люди є вільні і рівні у своїй гідності та правах. Права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними».

    Відповідно до вимогст.22 Конституції України – «Права і свободи людини і громадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними. Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані. При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод».

    На підставі вищевикладеного, керуючись вимогами Конституції України;Загальної Декларації прав людини; Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод; Міжнародного пакту про громадянські і політичні права; Указу Президента України № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні»; Указу Президента України № 69/2022 від 24.02.2022 року «Про загальну мобілізацію»; Законів України «Про звернення громадян», «Про військовий обов’язок і військову службу», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», -

    ПРОШУ :

    1. Вирішити питання про моє виключенян з віськового обліку.

    2. Про результати розгляду даної скарги, прошу Вас, мене повідомити увстановлений законом строк.

    Додаток:

    1) Копія Витягу МВС Укпаїни на ___аркушах.

    З повагою

    ___П.І.П.

    "___"___2022 року.

    Всього доброго!

    Крикун Сергій  Павлович

    "Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0425-22#Text):

    "... 2. Установити, що довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України видаються у формі витягів з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».".

    Уголовный кодекс Украины (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2341-14#n484):

    "Стаття 89. Строки погашення судимості

    Такими, що не мають судимості, визнаються:...

    9) особи, засуджені до позбавлення волі або основного покарання у виді штрафу за особливо тяжкий злочин, якщо вони протягом восьми років з дня відбуття покарання (основного та додаткового) не вчинять нового кримінального правопорушення.".

    ---

    Здравствуйте, Виталий!

    Ваша справка о судимости является надлежащим и законным документым. Подайте жалобу на имя руководителя областного ТЦК и СП.

    Адвокат Евгений Александрович

    Віталій!

    НА НЕЗАКОННІ ДІЇ ПРАЦІВНИКІВ ТЦКСП (ВІЙСЬККОМАТУ), ВИ МАЄТЕ ПРАВО ПОДАВАТИ СКАРГИ ДО:

    - ОБЛАСНОГО ТЦКСП (ВІЙСЬККОМАТУ);

    - МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ.

    ЗРАЗОК СКАРГИ:

    Міністру внутрініх справ України___--___

    Начальнику ОбласногоТЦКС___

    С К А Р Г А

    Відповідно до вимог ст.40 Конституції України - «Усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк».

    Згідно до вимог ст.1 Закону України «Про звернення громадян» - «Звернення громадян. Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення. …».

    Відповідно до вимог ст.4 Закону України «Про звернення громадян» - «Рішення, дії (бездіяльність), які можуть бути оскаржені. До рішень, дій (бездіяльності), які можуть бути оскаржені, належать такі у сфері управлінської діяльності, внаслідок яких: порушено права і законні інтереси чи свободи громадянина (групи громадян); створено перешкоди для здійснення громадянином його прав і законних інтересів чи свобод; незаконно покладено на громадянина які-небудь обов'язки або його незаконно притягнуто до відповідальності».

    Згідно до вимог ст.18 Закону України «Про звернення громадян» - «Права громадянина при розгляді заяви чи скарги. Громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, засобів масової інформації, посадових осіб, має право: особисто викласти аргументи особі, що перевіряла заяву чи скаргу, та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви; знайомитися з матеріалами перевірки; подавати додаткові матеріали або наполягати на їх запиті органом, який розглядає заяву чи скаргу; бути присутнім при розгляді заяви чи скарги; користуватися послугами адвоката або представника трудового колективу, організації, яка здійснює правозахисну функцію, оформивши це уповноваження у встановленому законом порядку; одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги; висловлювати усно або письмово вимогу щодо дотримання таємниці розгляду заяви чи скарги; вимагати відшкодування збитків, якщо вони стали результатом порушень встановленого порядку розгляду звернень».

    Відповідно до вимог ст.19 Закону України «Про звернення громадян» - «Обов'язки органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, засобів масової інформації, їх керівників та інших посадових осіб щодо розгляду заяв чи скарг. Органи державної влади і місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об'єднання громадян, засоби масової інформації, їх керівники та інші посадові особи в межах своїх повноважень зобов'язані: об'єктивно, всебічно і вчасно перевіряти заяви чи скарги; у разі прийняття рішення про обмеження доступу громадянина до відповідної інформації при розгляді заяви чи скарги скласти про це мотивовану постанову; на прохання громадянина запрошувати його на засідання відповідного органу, що розглядає його заяву чи скаргу; скасовувати або змінювати оскаржувані рішення у випадках, передбачених законодавством України, якщо вони не відповідають закону або іншим нормативним актам, невідкладно вживати заходів до припинення неправомірних дій, виявляти, усувати причини та умови, які сприяли порушенням; забезпечувати поновлення порушених прав, реальне виконання прийнятих у зв'язку з заявою чи скаргою рішень; письмово повідомляти громадянина про результати перевірки заяви чи скарги і суть прийнятого рішення; вживати заходів щодо відшкодування у встановленому законом порядку матеріальних збитків, якщо їх було завдано громадянину в результаті ущемлення його прав чи законних інтересів, вирішувати питання про відповідальність осіб, з вини яких було допущено порушення, а також на прохання громадянина не пізніш як у місячний термін довести прийняте рішення до відома органу місцевого самоврядування, трудового колективу чи об'єднання громадян за місцем проживання громадянина; у разі визнання заяви чи скарги необгрунтованою роз'яснити порядок оскарження прийнятого за нею рішення; не допускати безпідставної передачі розгляду заяв чи скарг іншим органам; особисто організовувати та перевіряти стан розгляду заяв чи скарг громадян, вживати заходів до усунення причин, що їх породжують, систематично аналізувати та інформувати населення про хід цієї роботи. У разі необхідності та за наявності можливостей розгляд звернень громадян покладається на посадову особу чи підрозділ службового апарату, спеціально уповноважені здійснювати цю роботу, в межах бюджетних асигнувань. Це положення не скасовує вимоги абзацу дев'ятого частини першої цієї статті».

    Так, за вимогами ст.19 Конституції України – «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України».

    Згіднодо вимог ст.21 Конституції України – «Усі люди є вільні і рівні у своїй гідності та правах. Права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними».

    Відповідно до вимогст.22 Конституції України – «Права і свободи людини і громадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними. Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані. При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод».

    На підставі вищевикладеного, керуючись вимогами Конституції України;Загальної Декларації прав людини; Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод; Міжнародного пакту про громадянські і політичні права; Указу Президента України № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні»; Указу Президента України № 69/2022 від 24.02.2022 року «Про загальну мобілізацію»; Законів України «Про звернення громадян», «Про військовий обов’язок і військову службу», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», -

    ПРОШУ :

    1. Вирішити питання про моє виключенян з віськового обліку.

    2. Про результати розгляду даної скарги, прошу Вас, мене повідомити увстановлений законом строк.

    Додаток:

    1) Копія Витягу МВС Укпаїни на ___аркушах.

    З повагою

    ___П.І.П.

    "___"___2022 року.

    Всього доброго!

    • Виталий Клиент год назад

      Здравствуйте. Сегодня ездил в Мукачевский Военкомат, решить вопрос полюбовно, без подачи жалобы. Их юрист настаивает на своем, что без копии приговора суда не будут снимать с военного учёта. Чем мотивируется его ответ он не сказал, и где прописан перечень документов, что именно мне нужно предоставить приговор суда он не сказал. В итоге уже заготовленную жалобу (по Вашему образцу) с описанием ситуации я повторно подал на начальника Мукачевского военкомата, а завтра отправлю ещё в Областной военкомат и в МинОбороны. Жалобу приняли, дали наконец-то нормальный входящий номер. После этого пересекся с юристом снова в коридоре - он говорит, что в ст. 43 КПК Украины сказано, что статус судимого доказывается приговором суда. Открываю статью 43 п.2 - Засудженим у кримінальному провадженні є обвинувачений, обвинувальний вирок суду щодо якого набрав законної сили. Но у нас же нет сейчас кримiнального провадження!, насколько я понимаю, это вообще ответ с потолка.

      • Адвокат Евгений Александрович

        Виталий!

        ВЫ СДЕЛАЛИ ВСЕ ПРАИВЛЬНО.

        ВЫ ПРАВЫ, УПК УКРАИНЫ РАСПОСТРАНЯЕТСЯ НА УГОЛОВНОЕ ПРОИЗВОДСТВО (СЕЙЧАС НЕТ УГОЛОВНОГО ПРОЦЕССА И КАКОГО-ЛИБО УГОЛОВНОГО ДЕЛА, ТЕМ БОЛЕЕ С УЧАСТИЕМ ТЦКСП (ВОЕНКОМАТА), ТЕМ БОЛЕЕ В ВИТЯГЕ МВД УКРАИНЫ, ЕСТЬ ССЫЛКА НА ПРИГОВОР СО ВСЕМИ НЕОБХОДИМЫМИ ДАННЫМИ, ЧЕГО ВПОЛНЕ ДОСТАТОЧНО.

        ВАШ СТАТУС ОСУЖДЕННОГО ПОДТВЕРЖДЕН ДАННЫМИ ВИТЯГА МВД УКРАИНЫ И НЕ ВЫЗЫВАЕТ СОМНЕНИЯ.

        ОН ЧТО СТАВИТ ПОД СОМНЕНИЕ ОФИЦИАЛЬНОСТЬ ИНФОРМАЦИИ В ВИТЯГЕ МВД???

        ЕСЛИ ВЫ БЫЛИ НЕ ОСУЖДЕНЫ, ТО НЕ БЫЛО БЫ ТАКИХ ДАННЫХ О ВАС В ВИТЯГЕ МВД УКРАИНЫ.

        ПЕРЕЧЕНЬ ПО ЗАКОНУ НЕ ПРЕДУСМОТРЕН.

        А ВИТЯГ МВД УКРАИНЫ ЯВЛЯЕТСЯ ОФИЦИАЛЬНЫМ ДОКУМЕНТОМ.

        Нужна полная консультация алгоритм действий обращайтесь индивидуально через кнопку "Звернутися".

        Всего доброго!

      • Айвазян Юрий Климентьевич
        Айвазян Юрий Климентьевич год назад

        Адвокат, г. Николаев, 32 года опыта

        Общаться в чате

        Віталій!

        Отримайте нарешті від них письмову відмову! Цікаво подивитись, як той ідіот, що Вам послався на п. 2 ст. 43 КПК, напише те саме, аргументуючи відмову ТЦКСП..

    Рибінцев Сергій Сергійович
    4%

    Добрый день, Виталий!

    Исключение из воинского учета сейчас тяжело для любой категории мужчин и при любых основаниях, не в последнюю очередь по причине военных действий.

    Безусловно выполнить требование по предоставлению решения суда (даже с пониманием, что это не законно), не возможно в текущих условиях.

    Даже реестры судебных решений закрыты.

    Как я вижу, остается путь подачи жалобы на Миноборону (гарячую линию).

    Обращайтесь.

    Савченко Олександр
    Савченко Олександр год назад

    Юрист, г. Чернигов, 9 лет опыта

    Общаться в чате

    Доброго дня, Віталій!

    А кому належать документи, що додані під питанням? Якщо Вам, то незрозуміло в чому проблема.

    Адже, згідно пункту 14 Тимчасового посвідчення 13.05.2022 чоловік виключений з військового обліку військовозобов'язаних Мукачівським РТЦК та СП на підставі ст. 37 п.6 пп.6 Закону України "ПВО і ВС".

    Закон України "Про військовий обов'язок і військову службу" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2232-12/ed2022...):

    Стаття 37. Взяття на військовий облік, зняття та виключення з нього

    6. Виключенню з військового обліку у відповідних районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки (військовозобов’язаних та резервістів Служби безпеки України - у Центральному управлінні або регіональних органах Служби безпеки України, військовозобов’язаних та резервістів Служби зовнішньої розвідки України - у відповідному підрозділі Служби зовнішньої розвідки України) підлягають громадяни України, які:

    6) були раніше засуджені до позбавлення волі за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину;

    Згідно ст. 19 Конституції України (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%...): "Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України".

    Тому в разі порушення ваших прав Ви можете:

    1) Подати письмову скаргу начальнику військкомату

    2) Звернутися в Міністерство оборони України (контакти - https://www.mil.gov.ua/kontakti/garyacha-liniya.ht...)

    3) На телефони гарячих ліній

    0-800-500-410

    0-800-500-442

    044-454-44-99

    4) Також можна зателефонувати на Урядову Гарячу лінію 1545.

    Якщо виникнуть додаткові питання, звертайтеся через кнопку "Звернутися" і я відповім на них в індивідуальному порядку.

    При зверненні вказуйте свою е-пошту, по якій з Вами можна зв'язатися.

    ВСЬОГО НАЙКРАЩОГО!

    Виталий Клиент год назад

    Документы принадлежат мне. Пункт 14 они заполнили, но комиссар на них должен расписаться и поставит печать. На этом этапе они остановились, и не подписывают и не ставят печать! Предлагая мне ехать в Харьков и там сниматься с учёта, или привезти им "аленький цветочек" в виде копии приговора суда, прошитым, пронумерованным, с отметкой о вступлении в законную силу.

    • Савченко Олександр
      24%
      Савченко Олександр год назад

      Юрист, г. Чернигов, 9 лет опыта

      Общаться в чате

      Виталий!

      Но тогда это какой-то цирк со стороны юристов военкомата. Ведь если руководствоваться ихней "логикой", то без решения суда не должны были вносить запись об исключении с военного учета.

      Поскольку это уже сделали, то фактически признали, что вашей справки о судимости достаточно и никакого решения суда ненужно. В противном случае ихние действия вообще можно рассматривать как порчу вашего военного билета. Потому требуйте, чтобы поставили подпись и печать. Обращайтесь напрямую к военному комиссару.

      Всего доброго!

      Удачи Вам!

      • Виталий Клиент год назад

        Согласен с Вами. Порча военного билета налицо.

        Комиссар, как звучит это слово!

        Комиссар Мукачевского военкомата Е.Пильгуй недоступная персона какая-то: приемных часов нет, на беседу к нему не попасть, сотрудники его боятся как огня и охраняют его покой, причём ещё не всегда он есть на своем рабочем месте, короче местный царёк там завелся! Мне кажется даже Президенту нужно заранее записываться на аудиенцию к нему!

        На гарячие линии просто нельзя дозвонится. Гудки часами идут...

        • Савченко Олександр
          Савченко Олександр год назад

          Юрист, г. Чернигов, 9 лет опыта

          Общаться в чате

          Виталий!

          У таком случае советую сначала позвонить на горячую линию Министерства обороны Украины, оставить жалобу, а уже потом снова обращаться у военкомат.

          Уверен после такого звонка "поймать" военного комиссара будет намного проще.

          Всего доброго!

          Удачи Вам!

          • Виталий Клиент год назад

            100% )) Он сам меня найдёт, для полюбовного решения вопроса)

            Спасибо. И Вам удачи!

            • Адвокат Евгений Александрович

              Виталий!

              Даже можно вести речь о служебном подлоге, за что предусмотрена уголовная ответственность по статье 366 Уголовного кодекса Украины, так как на момент заполнения такого понятия как военный комиссар и военкомат, уже не существовало, а есть начальник территориального центра комплектования и социальной поддержки и соответственно территориальный центр комплектования и социальной поддержки.

              Если жалоб будет недостаточно.

              Это можно указать и в жалобах в Закарпатський областной ТЦКСП и Министерство обороны Украины+во время звонков на гарячую линию Министерства обороны Украины:

              https://www.mil.gov.ua/kontakti/garyacha-liniya.ht...

              При наличии вопросов обращайтесь индивидуально через кнопку зеленого цвета "Звернутися".

        • Адвокат Евгений Александрович

          Виталий!

          Даже можно вести речь о служебном подлоге, за что предусмотрена уголовная ответственность по статье 366 Уголовного кодекса Украины, так как на момент заполнения такого понятия как военный комиссар и военкомат, уже не существовало, а есть начальник территориального центра комплектования и социальной поддержки и соответственно территориальный центр комплектования и социальной поддержки.

          При наличии вопросов обращайтесь индивидуально через кнопку зеленого цвета "Звернутися".

    • Адвокат Евгений Александрович

      Виталий!

      Копия приговора cуда не нужна, достаточно в извлечения (витяга) МВД Украины.

      В этом извлечении (витяге) МВД Украины, есть ссылка на приговор суда, что не вызывает каких-либо сомнений.

      Тем более они уже частично заполнили временное удостоверение, но почему-то не до конца.

      Рекомендую сначала подать им заявление о том, чтобы они выдали новый документ, где не будет слова военный комиссар, так как уже не военные комиссариаты, а территориальные центры комплектования и социальной поддержки, заполнили и поставили подписи печать, с приложением копии временного удостоверения.

      Его можно подать через деловода, с отметкой на копии заявления, а можно отправить почтой ценным письмом с описью вложения и уведомлением.

      Они должны решить это дело согласно Вашего заявления.

      Если не будет результата, либо ответ будет отрицательный, тогда рекомендую подавать жалобы в Закарпатський областной ТЦКСП и Министерство обороны Украины+звонки на гарячую линию Министерства обороны Украины:

      https://www.mil.gov.ua/kontakti/garyacha-liniya.ht...

      При наличии вопросов обращайтесь индивидуально через кнопку зеленого цвета "Звернутися".

    Виталий Клиент год назад

    В Закарпатськом областной ТЦКСП, в городе Ужгород я вчера был. Там принял нас местный юрист, и как-раз через 3 минуты появился юрист из Мукачевского военкомата. Картина - 2 ихних юриста убеждали меня вчера, что без копии приговора суда, ничего не могут сделать, разводили руками... а ещё лучше если я буду ехать в Харьков за копией приговора, то там же в местном военкомате и сняться с военского учёта. Но это было в устной форме. Жалею, что вчера не настоял ответить так же в письменной форме, для обжалования Ужгородского военкомата уже в Киеве!

    • Адвокат Евгений Александрович

      Виталий!

      Понятно!

      Да, лучше письменная форма.

      Тогда будет либо исполнение с их стороны согласно закона, либо отказ, который Вы обжалуете, приложив такой ответ с отказом к жалобам.

      Для этого и рекомендую сначала подать им заявление о том, чтобы они выдали новый документ, где не будет слова военный комиссар, так как уже не военные комиссариаты, а территориальные центры комплектования и социальной поддержки, заполнили и поставили подписи печать, с приложением копии временного удостоверения.

      Его можно подать через деловода, с отметкой на копии заявления, а можно отправить почтой ценным письмом с описью вложения и уведомлением.

      Они должны решить это дело согласно Вашего заявления.

      Всего доброго, удачи Вам!

    • Айвазян Юрий Климентьевич
      4%
      Айвазян Юрий Климентьевич год назад

      Адвокат, г. Николаев, 32 года опыта

      Общаться в чате

      Виталий!

      Это первое правило: при отказе получить его в письменном виде. Тем более при незаконном отказе. Иначе нет возможности этот отказ обжаловать. А юристы однозначно не правы: справки о судимости, конечно же, достаточно!

    Адвокат Евгений Александрович

    Виталий!

    ПРИ ЖЕЛАНИИ ВЫ МОЖЕТЕ ЗАРЕГИСТРИРОВАТЬСЯ В СИСТЕМЕ И ПОДАТЬ ЗАЯВЛЕНИЕ ЧЕРЕЗ:

    Електронний суд (court.gov.ua)

    И ЗАПРОСИТЬ КОПИЮ ПРИГОВОРА, чтобы вам прислали на электронную почту:

    1) В ОКТЯБРСЬКОМ РАЙОННОМ СУДЕ Г.ПОЛТАВЫ:

    Відповідно до частини сьомої статті 147 Закону України "Про судоустрій і статус суддів",враховуючи неможливість судами здійснювати правосуддя під час воєнного стану, Верховний суд розпорядженням від 08.03.2022 № 2/0/9-22 змінив територіальну підсудність судових справ на Октябрський районний суд м. Полтави

    Октябрський районний суд м. Полтави (court.gov.ua)

    2) В БОГУНСКОМ РАЙОННОМ СУДЕ Г.ЖИТОМИРА, КОТОРЫЙ ПРИНИМАЛ РЕШЕНИЕ О ЗАЧИСЛЕНИИ СРОКА ПО Ч.5 СТ.72 УК УКРАИНЫ, чтобы вам прислали на электронную почту:

    Богунський районний суд м. Житомира (court.gov.ua)

    При наличии вопросов обращайтесь индивидуально через кнопку зеленого цвета "Звернутися".

    Всего доброго!


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України