Начните консультацию с юристом онлайн
Вітаю Вас!
В мене проблема з ОСББ.
Вони відключили мені воду та електроенергію, через причини, не пов'язані із заборгованістю. В мене по всіх рахунках все сплачено.
Забудовник замислював облаштування квартир спеціальними корзинами для кондиціонерів. По факту їх нема. Забудовник/ОСББ наполягають, що я можу встановлювати зовнішні блоки лише на балконі, проте це не можливо, бо квартира 2-кімнатна та має 3 кондиціонери. Уявіть собі 3 блоки на балконі....Більш того, відстань від дальньої кімнати до балкона - 17-20 метрів траси кондиціонера. Фахівці сказали, що так не можна зробити.
Я вирішив повісити блоки під вікна, при цьому як порядна людина - злив конденсату я організував у каналізацію.
Причина відключення комунікацій - вони наполягають, що я маю вивести кондиціонер (зовнішній блок 3 шт.) на балкон. Про те я не спевнений, що в них є юридичні аргументи мене змушувати це робити и тим паче відключати мені воду і світло.
Буду вдячний за консультацію.
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (1)
Адвокат, 25 лет опыта
Доброго дня. Для того щоб надати Вам повну та обгрунтовану консультацію необхідно бачити ті документи, які регламентують Ваші відношення з ОСББ (договори на надання комінальних послуг, договвор на участь в витратах, обов'язкові рішення загальних зборів ОСББ, тощо).
За загльним правилом, у відповідності до З ст. 7 Закону України «Про житлово-комунальні послуги", Споживач житлово-комунальних послуг має право:
на безперебійне та своєчасне отримання комунальної послуги належної якост Це право передбачає отримання послуги на постійній основі, без необґрунтованих перерв та перебоїв, у необхідній кількості та відповідної якості
Послугу, яку споживачі отримують, повинна відповідати чітко встановленим вимогам, які також визначені у Законі, правилах чи договорі про надання послуги. Обов’язок забезпечувати відповідну якість покладається на виконавця, тобто на компанію, що надає цю послугу
Надання комунальних послуг здійснюється безперервно, крім випадків, коли проводяться ремонтні та профілактичні роботи, у міжопалювальний період для системи опалення (виходячи з кліматичних умов згідно з нормативно-правовими актами) або при необхідності ліквідації наслідків аварії. Якщо перерва у наданні послуг є плановою, виконавець повинен повідомити споживача про це не пізніше як за 10 робочих днів. Якщо ситуація незапланована і перерва необхідна для усунення наслідків аварії, виконавець повідомляє про це не пізніше ніж через 3 години з початку такої перерви. Під час настання таких перерв плата за житлово-комунальну послугу не нараховується.
Таким чином, відключення електичества та водопостачання, не повязане з порушенням споживачем умов надання цих послуг, є не законною.
Якщо Ви бажаєте отримання повної консультації та надання алгоритму всіх можливих дій в Вашій ситуації, Ви можете звернутися до мене персонально, натиснувши кнопку "Звернутись" вгорі.