Задайте вопрос юристу

880 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Военное право, 12 августа 2022, вопрос №71154 500₴

Які наслідки і відповідальність за неповернення чоловіка до України в призначенну дату

Міністерство культури України дали дозвіл на виїзд на концерт музикантові-чоловіку. Які наслідки і відповідальність, якщо він не повертається в призначенний термін? Які наслідки і відповідальність для тих, хто повернувся без нього?

Він також є студентом польського університету і у вересні починається навчання, але у воєнкоматі на цій підставі йому не дають відсрочку, ігноруючи закон.
Чи може він виїхати як музикант на концерт, а залишитися на підставі навчання?

Ответы юристов (12)

    Гіммельфарб Станіслав  Олегович
    10%

    Доброго дня.

    Якщо такому чоловікові при виїзді не буде вручена повістка на дату після повернення, то максимум що може бути - це притягнення до адміністративної відповідальності - за порушення прави військового обліку ст. 210 КУАП, яка передбачає покарання в воєнний період в сумі 1700 грн.

    Особи які виїзжали разом, при поверненні не несуть відповідальності за дії інших осіб. У відповідності до діючого законодавства вина та покарання особи є персональними і не передбачають колективної відповідальності.

    Що стосується зміни підстав залишення за кордоном, то Вони не мають значення, так як важливі підстави які надавались при виїзді за кордон

    Якщо Ви бажаєте отримання повної консультації та надання алгоритму всіх можливих дій в Вашій ситуації, Ви можете звернутися до мене персонально, натиснувши кнопку "Звернутись" вгорі.

    Айвазян Юрій Климентійович
    40%

    Доброго дня, Катерина!

    Незалежно від підстави, на якій чоловік виїхав за кордон (в даному випадку вона абсолютно законна!), він має право залишитися на навчання у польсокму ВУЗі, куди він був офіційно зарахований!

    Таке право йому надають роз’яснення Держприкордонслужби від 03 травня 2022 змін до Правил перетинання державного кордону громадянами України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.1995 № 57.

    https://dpsu.gov.ua/ua/Peretinannya-derzhavnogo-ko...

    Зокрема в них зазначається:

    «З метою здійснення заходів правового режиму воєнного стану обмежено виїзд з України громадян України чоловічої статі віком від 18 до 60 років. Однак, така заборона не є абсолютною.

    Так, громадяни України чоловічої статі віком від 18 до 60 років можуть виїхати за кордон:

    3. Є здобувачами фахової передвищої та вищої освіти за кордоном (студентський квиток або студентська віза; перекладені та нотаріально завірені документи про зарахування/навчання особи у закордонному вузі; військово-облікові документи з записом щодо надання їм відстрочки від призову (призову за мобілізацією), довідка видана територіальним центром комплектування та соціальної підтримки для виїзду за кордон для здобувачів фахової передвищої та вищої освіти, асистентів-стажистів, аспірантів та докторантів, які навчаються за кордоном за денною або дуальною формами здобуття освіти);"

    як також

    Стаття 23 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію»

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3543-12#Text

    яка надає вичерпний перелік категорій осіб, які можуть мати право на відстрочку від призову на військову службу під час мобілізації:

    Зокрема в ній зазначено:

    «Призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період не підлягають також:

    здобувачі професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти, асистенти-стажисти, аспіранти та докторанти, які навчаються за денною або дуальною формами здобуття освіти;"

    Вже знаходячисмь в Польщі, чоловік може повідомити про це українське консульство, надавши документи, які підтверджують навчання в ВУЗі та ставши там на консульский облік!

    Будуть питання, натискайте кнопку "звернутись" біля мого профілю. Буду радий надати розгорнуту відповідь на Ваше питання!

    Карпенко Андрій Володимирович
    20%

    Вітаю!

    Станом на зараз прямої відповідальності за подібні дії не передбачено.

    Теоретично можна говорити про відповідальність за ухилення від мобілізації.

    Адміністративна відповідальність

    Кодекс України про адміністративні правопорушення https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10

    Стаття 210-1. Порушення законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію

    Порушення законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію -

    тягне за собою накладення штрафу на громадян від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від двохсот до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Повторне протягом року вчинення порушення, передбаченого частиною першою цієї статті, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, а також вчинення такого порушення в особливий період -

    тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від двохсот до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від трьохсот до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    1 неоподаткований мінімум = 17 грн.

    Притягнення до адмін. відповідальності можливе лише умови складення протоколу та вручення його порушнику.

    НІЯКОЇ КРИМІНАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА НЕПОВЕРНЕННЯ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО.

    НА КОРДОНІ НІЯКИХ ЗАХОДІВ ДО ВАС ПРИ ПОВЕРНЕННІ В УКРАЇНУ ПРИЙНЯТО НЕ БУДЕ - НЕМАЄ ЗА ЩО.

    КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ

    Стаття 33.

    Кожному, хто на законних підставах перебуває на території України, гарантується свобода пересування, вільний вибір місця проживання, право вільно залишати територію України, за винятком обмежень, які встановлюються законом.

    Громадянин України не може бути позбавлений права в будь-який час повернутися в Україну.

    ххх

    ЗАКОН УКРАЇНИ

    Про порядок виїзду з України і в'їзду в Україну громадян України

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3857-12

    Стаття 1. Право громадян України на виїзд з України і в'їзд в Україну

    Громадянин України ні за яких підстав не може бути обмежений у праві на в'їзд в Україну.

    ххх

    ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

    від 27.01.1995 року # 57

    Правила перетинання державного кордону України громадянами України

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/57-95-%D0%BF#t...

    7. Громадяни в'їздять в Україну без будь-яких обмежень.

    ВИСНОВКИ:

    1. ЦЕ ВСЕ ЩО Є В ЗАКОНОДАВСТВІ УКРАЇНИ ПО ПИТАННЮ В'ЇЗДУ ГРОМАДЯН УКРАЇНИ В УКРАЇНУ.

    ЦЕ АБСОЛЮТНЕ ПРАВО, ПЕРЕДБАЧЕНЕ КОНСТИТУЦІЄЮ УКРАЇНИ.

    2. ВИ МАЄТЕ ПРАВО БЕЗПЕРЕШКОДНО ПОВЕРНУТИСЬ В УКРАЇНУ.

    3. ЯКЩО ВИ ЗАКОННО ПЕРЕТНУЛИ КОРДОН, ЯК МУЗИКАНТ, А ПІСЛЯ ЗАЛИШИЛИСЯ ЗА КОРДОНОМ, ТО НІЯКОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ЦЕ ЗАКОНОДАВСТВОМ УКРАЇНИ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО.

    МУЗИЧНОМУ КОЛЕКТИВУ (ЧОЛОВІКАМ) СКОРІШЕ ЗА ВСЕ, БІЛЬШЕ НЕ ДОЗВОЛЯТЬ ВИЇДЖАТИ ЗА КОРДОН

    ВИЇХАТИ ЗА КОРДОН ЯК МУЗИКАНТ, А ЛИШИТИСЯ НА НАВЧАННЯ:

    СИТУАЦІЯ НЕОДНОЗНАЧНА, ТОМУ ЩО ВИЇЗД НА НАВЧАННЯ ЗА КОРДОН ПОТРЕБУЄ СПЕЦІАЛЬНОГО ПОРЯДКУ.

    ЯК РЕАБІЛІТАЦІЯ КЕРІВНИЦТВА МУЗИЧНОГО КОЛЕКТИВУ - З НАТЯЖКОЮ, МОЖЛИВО.

    ОБОВ'ЯЗКОВО ТРЕБА ДОКУМЕНТИ ПРО ВСТУП ДО ЗАКОРДОННОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ АПОСТІЛІРОВАТЬ В КРАЇНІ ДЕ ЗНАХОДИТЬСЯ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД, А ПОТІМ ОФІЦІЙНО ПЕРЕКЛАСТИ В УКРАЇНІ НА УКРАЇНСЬКУ МОВУ.

    ПОТІМ НАДАТИ ЦІ ДОКУМЕНТИ В ТЦКСП (ВІЙСЬКОМАТ).

    Богачевська Ольга Дмитрівна
    30%
    Богачевська Ольга Дмитрівна 2 года назад

    Юрист, г. Днепр, 6 лет опыта

    Доброго дня!

    В даному випадку мова може йти про адміністративну відповідальність і то лише при вручені повістки на кордоні.

    Адміністративна відповідальність настає за статтею 210-1 КУпАП у вигляді штрафу в розмірі від 1700 до 3400 грн (3400–5100 грн для посадовців), якщо йдеться про повістку для уточнення даних або проходження медкомісії.

    Після зарахування Вас у навчальний заклад у вас буде відстрочка від призову на військову службу під час мобілізації. Призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період не підлягають також:

    здобувачі професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти, асистенти-стажисти, аспіранти та докторанти, які навчаються за денною або дуальною формами здобуття освіти.

    Виїзд студентів-чоловіків, які навчаються за кордоном.

    Здобувачі фахової передвищої та вищої освіти, асистенти-стажисти, аспіранти та докторанти, які,навчаються за денною або дуальною формами здобуття освіти (студенти, слухачі) у закладах освіти за кордоном і на час оголошення мобілізації перебували на території України, та не змогли в установленому порядку виїхати за межі України для продовження навчання – мають право на виїзд з України у разі наявності:

    студентського квитка або студентської візи;

    перекладені та нотаріально завірені документи навчання особи у закордонному вузі;

    військово-облікові документи з записом щодо надання їм відстрочки від призову (призову за мобілізацією);

    довідка видана територіальним центром комплектування та соціальної підтримки для виїзду за кордон для здобувачів фахової передвищої та вищої освіти, асистентів-стажистів, аспірантів та докторантів, які навчаються за кордоном за денною або дуальною формами здобуття освіти).

    Відповідальності за відповдні дії чинним законодавством не передбачено.

    Промський Євгеній Сергійович
    Промський Євгеній Сергійович 2 года назад

    Адвокат, г. Киев, 5 лет опыта

    Добрий день!

    Чоловік має право залишитись за кордон незалежно від підстав виїзду через те, що він є студентом закордонного університету. Військкомат не зможе притягнути його до відповідальності, оскільки він має право на відсточку. Те, що військкомат відмовлявся її надавати, не відіграє ролі.

    Відповідно статті 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3543-12#Text ) здобувачі професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти, асистенти-стажисти, аспіранти та докторанти, які навчаються за денною або дуальною формами здобуття освіти не підлягають призову. Закон не визначає чи повинна особа навчатися саме в українських ЗВО чи іноземних.

    Рекомендую звернутись до українського посольства та повідомити, що ви прибули до Польші на навчання, пред'явити відповідні документи та стати на консульський облік.

    Якщо військкомат порушуватиме Ваші права рекомендую скаржитись до Міністерства оборони.

    Гарячі лінії Міністерства оборони та ЗС України 0 800 50 04 42

    Для письмових скарг: 03168, м. Київ-168, Повітрофлотський проспект, 6

    E-mail: admou@mil.gov.ua, тел.факс (044) 226-20-15

    Якщо виникнуть проблеми при перетині кордону, рекомендую такий алгоритм.

    1. Вимагайте надання офіційної відмови у перетину кордону від працівників Державної прикордонної служби України, яку ви маєте право оскаржити, як незаконне рішення до начальника пункту пропуску та одночасно до Державної прикордонної служби України, а також до Окружного адміністративного суду.

    ЗАКОН УКРАЇНИ «Про прикордонний контроль»

    Про прикордонний контроль | від 05.11.2009 № 1710-VI (rada.gov.ua)

    "Стаття 14. Порядок відмови у перетинанні державного кордону іноземцям, особам без громадянства та громадянам України

    1. Іноземцю або особі без громадянства, які не відповідають одній чи кільком умовам перетинання державного кордону на в'їзд в Україну або на виїзд з України, зазначеним у частинах першій, третій статті 8 цього Закону, а також громадянину України, якому відмовлено у пропуску через державний кордон при виїзді з України у зв'язку з відсутністю документів, необхідних для в'їзду до держави прямування, транзиту, в передбачених законодавством випадках або у зв'язку з наявністю однієї з підстав для тимчасового обмеження його у праві виїзду за кордон, визначених статтею 6 Закону України "Про порядок виїзду з України і в'їзду в Україну громадян України", відмовляється у перетинанні державного кордону лише за обґрунтованим рішенням уповноваженої службової особи підрозділу охорони державного кордону із зазначенням причин відмови. Уповноважена службова особа підрозділу охорони державного кордону про прийняте рішення доповідає начальнику органу охорони державного кордону. Таке рішення набирає чинності невідкладно. Рішення про відмову у перетинанні державного кордону оформляється у двох примірниках. Один примірник рішення про відмову у перетинанні державного кордону видається особі, яка підтверджує своїм підписом на кожному примірнику факт отримання такого рішення. У разі відмови особи підписати рішення про це складається акт.

    2. Форма рішення про відмову у перетинанні державного кордону встановлюється спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у справах охорони державного кордону.

    3. Особа, якій відмовлено у перетинанні державного кордону, має право оскаржити відповідне рішення згідно із Законом України "Про звернення громадян" або до суду. Оскарження зазначеного рішення не зупиняє його дії. Оскаржене рішення може бути скасовано чи змінено начальником органу охорони державного кордону або скасовано та визнано нечинним судом.

    2. Скарга до адміністрації Державної прикордонної служби України адресою:

    вул. Володимирська, 26, м. Київ, 01601, Україна

    adpsu@dpsu.gov.uaCлужба «Довіра»:+38(044)527-63-63Факс:+38(044)239-84-80

    Громадська приймальня:

    пн-чт: 09:00 - 17:00

    пт: 09:00 - 16:00

    обід: 13:00 - 14:00

    Громадська приймальня Адміністрації Державної прикордонної служби України розташована за адресою (тимчасово не працює під час карантину):

    вул. Володимирська, 30, м. Київ, 01601, Україна

    zvernennia@dpsu.gov.ua+38 (044) 527-64-29

    пн-чт: 09:00 - 17:00

    пт: 09:00 - 16:00

    обід: 13:00 - 14:00

    Телефон гарячої лінії (Служба «Довіра»)

    Надання громадянам відповідей на питання консультаційного характеру в межах компетенції Державної прикордонної служби України

    1598 (для дзвінків з мобільного)+38(044)527-63-63 (для дзвінків із-за кордону)

    dovira@dpsu.gov.ua

    Подання запитів на отримання публічної інформації

    ПИСЬМОВО - на поштову адресу: вул. Володимирська, 26, м. Київ, 01601. ОСОБИСТО - до Громадської приймальної за адресою (тимчасово не працює): вул.Володимирська, 30, м.Київ.

    (044) 527-64-29(044) 239-84-80 (факс)

    Publicinfo@dpsu.gov.ua

    Подання звернень громадян

    ПИСЬМОВО - на поштову адресу: вул. Володимирська, 26, м. Київ, 01601. ОСОБИСТО - до Громадської приймальної за адресою (тимчасово не працює під час карантину): вул.Володимирська, 30, м.Київ.

    3. Скарга на Урядову Гарячу лінію 1545

    Якщо вам необхідна допомога у підготовці документів або виникли додаткові питання - натискайте кнопку "Звернутися". Буду радий допомогти.

    Мєньков Андрій Васильович

    Доброго дня Катерино.

    Наразі відповідальності як такої за неповернення в Україну не встановлено. Але певні неприємності звичайно можуть бути, бо керівництво не розраховує на те, що чоловік залишиться в Польщі.

    Ідеальним варіантом було б отримання студентської візи для виїзду на навчання за кордон та отримання дозволу військкомату, але для цього треба повертатися в Україну, а цей варіант для Вас неприйнятний.

    Тим не менш громадяни України, які внаслідок російської агресії покинули Україну, можуть перебувати на території Польщі легально впродовж 18 місяців. Це стосується осіб, які прибули до Польщі безпосередньо з України після 24 лютого 2022 р. і хочуть залишитися у Польщі.

    Громадянин України перебуватиме у Польщі легально за таких умов:

    • в'їхав до Польщі після 24 лютого 2022 р. безпосередньо з України,
    • Під час проходження прикордонного контролю – у пункті перетину кордону – його зареєстрував комендант Прикордонної служби.

    Такий громадянин України може перебувати у Польщі легально впродовж 18 місяців.

    Кирда Вячеслав Володимирович

    Вітаю, пані Катерино!

    Я БИ ВСЕ ТАКИ НЕ БУВ ТАКИЙ ОПТИМІСТИЧНИЙ, ЯК КОЛЕГИ. І ЗАРАЗ, КОРИСТУЮЧИСЬ НАГОДОЮ, ХОЧУ ПОДІЛИТИСЬ СВОЇМИ МІРКУВАННЯМИ З ВАМИ, ЗОКРЕМА ПЕВНИМИ РИЗИКАМИ ТА ВЛАСНИМИ ПОРАДАМИ.

    Міністерство культури України дали дозвіл на виїзд на концерт музикантові-чоловіку. Які наслідки і відповідальність, якщо він не повертається в призначенний термін? -

    НАСПРАВДІ ПО ПРАВДІ КАЖУЧИ, ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ЦЕ НАРАЗІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО. АЛЕ ЦЕ НЕ ОЗНАЧАЄ, ЩО МОЖНА ВИКОРИСТОВУВАТИ СТАНОВИЩЕ ЗАРАДИ ВЛАСНИХ БЛАГ. ПОЯСНЮЮ, ЩО МАЮ НА УВАЗІ:

    1. ЧОЛОВІК ЇДЕ ЗА КОРДОН НА ПІДСТАВІ ДОЗВОЛУ МІНІСТЕРСТВА КУЛЬТУРИ УКРАЇНИ. НЕ ПОВЕРТАЮЧИСЬ, ВІН ДИСКРЕДИТУЄ НЕ СЕБЕ, А СВОЮ УСТАНОВУ ТА МІНІСТЕРСТВО КУЛЬТУРИ УКРАЇНИ.

    2. ЧОЛОВІК ЇДЕ НЕ САМ, А НАСКІЛЬКИ Я ЗРОЗУМІВ В СКЛАДІ ПЕВНОЇ ГРУПИ. ПОВЕРНЕННЯ ТАКОЇ ГРУПИ БЕЗ ЧОЛОВІКА. ТОБТО НЕ У ПОВНОМУ СКЛАДІ, ТОЧНО МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ПИТАННЯ НА КОРДОНІ ВЖЕ В УКРАЇНІ.

    3. ЧОЛОВІК ОТРИМУЄ ДОЗВІЛ НА ВИЇЗД ЯК МУЗИКАНТ, А НЕ ЯК СТУДЕНТ ІНОЗЕМНОГО ВУЗУ. І ВІДПОВІДНО, ЗАЛИШАЮЧИСЬ ЗА КОРДОНОМ, ВІН ПОПРОСТУ НЕХТУЄ ЙОГО ОБОВ'ЯЗКОМ ПОВЕРНУТИСЬ І ПОТІМ ЗАКОННИМ СПОСОБОМ ВИЇХАТИ ЯК СТУДЕНТ.

    4. МОЖУ РОЗЦІНЮВАТИ ЦЕ ЯК ЗЛОВЖИВАННЯ ДОВІРОЮ ТА ОБМАН, ОСКІЛЬКИ НІХТО НЕ ПОЗБАВЛЯЄ ЧОЛОВІКА ЗАКОННИМ СПОСОБОМ ОТРИМАТИ ДОКУМЕНТИ НА ВИЇЗД В ЯКОСТІ СТУДЕНТА.

    Які наслідки і відповідальність для тих, хто повернувся без нього? -

    ЇМ ТОЧНО НІЧОГО НЕ БУДЕ. ЗА ЦЕ НАВІТЬ МОЖНА НЕ ХВИЛЮВАТИСЬ ТА НЕ ДУМАТИ.

    Він також є студентом польського університету і у вересні починається навчання, але у воєнкоматі на цій підставі йому не дають відсрочку, ігноруючи закон -

    ЦЕ НА НАДАЄ ПРАВО ЧОЛОВІКУ ЗАЛИШИТИСЬ ЗА КОРДОНОМ НА ТІЙ ПІДСТАВІ, ДОЗВІЛ НА ЯКУ В УКРАЇНІ ВІН НЕ ОТРИМАВ.

    Є ЗАКОННІ СПОСОБИ ОТРИМАННЯ ДОЗВОЛУ ВІД ТЦК та СП: НЕ НАДАЮТЬ - СКАРГИ... ПОРУШУЮТЬ - СКАРГИ... ВІДМОВЛЯЮТЬ - СКАРГИ...

    Чи може він виїхати як музикант на концерт, а залишитися на підставі навчання?

    ЗВИЧАЙНО, ВІН МОЖЕ ТАК ЗРОБИТИ.

    АЛЕ ПИТАННЯ В ТОМУ, ЯКІ НАСЛІДКИ В МАЙБУТНЬОМУ ЦЕ МОЖЕ ЗА СОБОЮ СПРИЧИНИТИ. НЕЗВАЖАЮЧИ НА ВІДСУТНІСТЬ НА ДАНИЙ МОМЕНТ ЮРИДИЧНОГО СКЛАДУ ПРАВОПОРУШЕННЯ ЗА ДАНЕ ДІЯННЯ, ВСЕ ТАКИ МАЮ ТАКУ ПЕРЕСТОРОГУ, ЩО ПРОСТО ТАК ЦЕ НЕ ЗАКІНЧИТЬСЯ. ЯКИМ ЧИНОМ ВІДРЕАГУЮТЬ В МКУ, В ДПСУ, КОЛИ ЧОЛОВІК НЕ ПОВЕРНЕТЬСЯ В УКРАЇНУ, СКЛАДНО СКАЗАТИ...

    ...

    АЛЕ КОРИСТУЮЧИСЬ НАГОДОЮ ТА РОЗУМІЮЧИ СВЯТИЙ ОБОВ'ЯЗОК ЮРИСТА, ВСЕ Ж ДАЮ ВАМ ДЕКІЛЬКА ПОРАД, ЯКІ, НА МІЙ СУБ'ЄКТИВНИЙ ПОГЛЯД, ВСЕ Ж ВАРТО ЗДІЙСНИТИ, ЯКЩО ЧОЛОВІК НЕ ЗБИРАЄТЬСЯ ПОВЕРТАТИСЬ.

    1. ПІДГОТОВКА ТА НАПРАВЛЕННЯ ЛИСТОМ ПО ПОШТІ ЗАЯВИ ДО ТЦК та СП ПРО НАДАННЯ ВІДСТРОЧКИ ТА ДОЗВОЛУ НА ВИЇЗД ЗА КОРДОН - ДО МОМЕНТУ ВИЇЗДУ НА КОНЦЕРТ.

    2. НАПРАВЛЕННЯ ДО ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЛИСТА ІЗ ІНФОРМУВАННЯ ПРО ВСТУП ЧОЛОВІКА ДО ЗАКОРДОННОГО ВУЗУ З ДОДАВАННЯМ ВІДПОВІДНИХ ДОКУМЕНТІВ - ПІСЛЯ ВСТУПУ.

    3. ЗАЛИШЕННЯ В УКРАЇНІ ПРО ВСЯК ВИПАДОК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ФАКТ ВСТУПУ ТА НАВЧАННЯ (НОТАРІАЛЬНО ЗАВІРЕНИХ).

    РАДЖУ ВАМ ОПЛАТИТИ ПИТАННЯ НА КОРИСТЬ ЮРИСТА, ВІДПОВІДЬ ЯКОГО ВАМ НАЙБІЛЬШЕ СПОДОБАЛАСЬ, ТА ВИДАЛИТИ ПИТАННЯ.

    Всього доброго! Сподіваюсь, що консультація була корисною.Якщо є додаткові питання або Вам потрібна індивідуальна консультація, натискайте зелену кнопку «Звернутися»!

    Гончаренко Константин
    Гончаренко Константин 2 года назад

    Юрист, г. Сумы, 5 лет опыта

    Доброго дня!

    Відповідно до Указу Президента № 69/2022 призову підлягають: (чоловіки 18-60 років)

    • військовозобов'язані;
    • резервісти;
    • бійці Національної гвардії;
    • працівники Служби безпеки;
    • працівники Державної прикордонної служби;
    • працівники Державної спеціальної служби транспорту;
    • працівники Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації,
    • члени інших військових формувань.

    Щодо черги мобілізації:

    • Перша черга — це оперативний резерв. Йдеться про колишніх військовослужбовців віком до 40 років, які мають бойовий досвід та відслужили в армії. Переважно це ветерани АТО чи бійці ООС.
    • Друга черга — колишні військовослужбовці, які проходили строкову службу до 2014 року або служили за контрактом.
    • 3 черга— мобілізаційний резерв. Сюди відносимо військовозобов’язаних, які закінчили військові кафедри ВНЗ як офіцери запасу та не призивалися під час попередніх мобілізаційних кампаній.
    • 4 черга — громадський резерв. Інші громадяни, які не мають обмежень за віком чи станом здоров’я щодо призову на військову службу та можуть бути залучені для комплектування ЗСУ та інших військових формувань винятково в особливий період.

    Ответственность за неявку ( при врученной и подписанной повестке)

    - УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №69/2022

    Про загальну мобілізацію:

    https://www.president.gov.ua/documents/692022-4141...

    "8. Місцевим органам виконавчої влади у взаємодії з територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки, за участю органів місцевого самоврядування та із залученням підприємств, установ та організацій усіх форм власності, фізичних осіб – підприємців організувати та забезпечити в установленому порядку:

    1) своєчасне оповіщення і прибуття громадян, які призиваються на військову службу, прибуття техніки на збірні пункти та у військові частини;

    2) здійснення призову військовозобов'язаних, резервістів на військову службу, їх доставки до військових частин та установ Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Державної прикордонної служби України, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, інших військових формувань України;...".

    Таким образом, должна быть повестка (сообщение) с уведомлением о прибытии в территориальный центр комплектования и социальной поддержки (военкомат) в связи с моьиомщацмей.

    "2) Если мне вручили повестку и я не являюсь, то что будет"?

    - В таком случае Вас могут привлечь к административной ответственности по статье 210-1 Кодекса Украины об административных правонарушениях в виде штрафа в размере от 3400 грн. до 5100 грн..

    "Стаття 210-1. Порушення законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію

    Порушення законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію -

    тягне за собою накладення штрафу на громадян від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від двохсот до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Повторне протягом року вчинення порушення, передбаченого частиною першою цієї статті, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, а також вчинення такого порушення в особливий період -

    тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від двохсот до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від трьохсот до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Без подписанной повестки с контрольным талоном о вручении в деле ТЦК СП доказать уклонение от мобилизации сложно.

    --- Если повестку не подписали и контрольного талона о вручени у ТЦК СП НЕТ , то доказать уклонение от мобилизации сложно , Новую повестку могут вручить под подпись только на територрии ТЦК СП , и только их работники. Никаких вручений на улицах постах , по телефону , в полициях и других быть не может у них нет полномочий , но есть приказ по вручению повесток. Если повестка не вручена , можно не являтся, протокол без вас не составят , если повестка будет вручена, явитесь пройдете ВЛК и далее решат.Возьмите справку с больницы стационара , что болели и поэтому на учет не стали или не прибыли - это уважительная причина , тогда штрафа за нарушение учета не будет.( ст.210 Купап -510 грн) Явка должна быть в том случае когда повестка вручена работником военкомата тцк сп и подписана вами лично, а талон о вручении лежит в деле , только так , остальное незаконно и требует доказательств. Пока сами не вызовут повесткой вы не обязаны туда прибывать.

    Привідсутності даних про вручення особі повістки, а у разі відмови останнього у її отриманні – про фіксування цієї відмови у передбаченому законом порядку, – відсутні дані про доведеність винуватості особи у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ст. 336 КК.

    Рішення Верховного Суду у справі № 759/5435/16-к від 28 січня 2020 р.

    С уважением, Константин Гончаренко

    Гончаренко Константин
    Гончаренко Константин 2 года назад

    Юрист, г. Сумы, 5 лет опыта

    Доброго дня!

    Щодо Вашої заявки , щодо перетину кордону: Зможете виїхати , але довідку з іноземного ВНЗ , треба перекласти на державну мову у нотаріуса та завірити переклад нотаріально Значення має , якщо ви маєте приписне свідоцтво і вам від 18-27 років тоді ви є призовником і можете отримати довідку з ТЦК СП (Воєнкомат) про відстрочку. за навчанням ( на кордоні треба довідка, або наказ про зарахування з ВНЗ З НОТАРІАЛЬНИМ ПЕРЕКЛАДОМ та довідка про відстрочку з ТЦК СП). ТАКОЖ СТУДЕНТСЬКИЙ квиток ВНЗ Якщо ж ви маєте воєнний білет то ви є військовозобов язаний і відстрочка за навчанням може бути надана згідно ст, 23 ЗУ Про мобілізацію і моб підготовку , відмовити не мають права , але можуть. Мають у довідку дописати: тцк сп не заперечує виїзду закордон ( спеціальний бланк уже видало Міністерство оборони України всім ТЦК СП.)Окремо зазначу, що виключення можуть стосуватися тільки осіб, визначених законодавством. Зокрема тих, які мають: ( Вам необхідно у ТЦК та СП у регіоні перебування отримати одну з таких довідок за підписом начальника) посвідчення про відстрочку від призову та повідомлення про зарахування на спеціальний військовий облік, (заброньований установою , організацією, для суспільно -корисної допомоги) або висновок військово-лікарської комісії про непридатність ( з виключенням з обліку повністю , взагалі) Крім того обмеження не стосуються осіб: на утриманні яких перебувають троє і більше дітей віком до 18 років, або які самостійно виховують дитину (дітей) віком до 18 років, або на утриманні яких є дитина з інвалідністю. А також тих, хто є: усиновителем опікуном, або чиї близькі родичі загинули або зникли безвісти під час проведення антитерористичної операції, та під час дії воєнного стану. • які виїхали до інших держав на постійне місце проживання, що відповідно документально підтверджено.• здобувачі фахової передвищої та вищої освіти, асистенти-стажисти, аспіранти та докторанти, які навчаються за кордоном за денною або дуальною формами здобуття освіти (студенти, слухачі). • водії, які заброньовані для здійснення міжнародних вантажних перевезень, перевезень для потреб Збройних Сил України, медичних вантажів та вантажів гуманітарної допомоги, відповідно до визначеного порядку; • люди з інвалідністю та особи, що їх супроводжують. • Також якщо ви зайняті постійним доглядом за особою поважного віку , яка цього потребує згідно висновку ЛКК будь-якої лікарні. • --- З повагою, Костянтин Гончаренко

    Савченко Олександр
    Савченко Олександр 2 года назад

    Юрист, г. Чернигов, 10 лет опыта

    Доброго дня, Катерино!

    1) Міністерство культури України дали дозвіл на виїзд на концерт музикантові-чоловіку. Які наслідки і відповідальність, якщо він не повертається в призначенний термін?- було б добре побачити цей дозвіл. Нормами чинного законодавства України не передбачено відповідальності за порушення дозволених строків перебування за кордоном. Тому за це чоловікові нічого не загрожує, адже немає правової підстави для притягнення до відповідальності. Наразі передбачена відповідальність за "Незаконне перетинання державного кордону або спроба незаконного перетинання державного кордону України" (стаття 204-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення) та за "Незаконне перетинання державного кордону України" (стаття 332-2 Кримінального кодексу України).

    Максимум, що може загрожувати чоловіку, адміністративна відповідальність за порушення правил військового обліку.

    ПРАВИЛА військового обліку призовників і військовозобов’язаних (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/921-2016-%D0%B...):

    1. Призовники і військовозобов’язані повинні:

    особисто у семиденний строк прибувати до районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки (органів СБУ) з паспортом громадянина України і військово-обліковими документами для зняття з військового обліку в разі вибуття в іншу місцевість до нового місця проживання, у службові відрядження, на навчання, у відпустку чи на лікування (строком понад три місяці за межі України), у разі зміни місця проживання в межах міста з переїздом на територію іншого адміністративного району;

    3. Призовники і військовозобов’язані за порушення встановлених пунктами 1 і 2 цього додатка, а також за порушення законодавства про військовий обов’язок і військову службу, про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію, умисне псування військово-облікових документів чи втрату їх з необережності, неявку за викликом до районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки (органів СБУ) без поважних причин, за несвоєчасне повідомлення обліковому органу, де перебувають на військовому обліку, даних про зміну їх сімейного стану, стану здоров’я (після тривалого лікування хвороби та (або) хвороби, яка спричинила часткову (повну) втрату працездатності), адреси місця проживання (перебування), освіти, місця роботи і посади притягуються до адміністративної відповідальності у порядку, визначеному Кодексом України про адміністративні правопорушення.

    Кодекс України про адміністративні праовопорушення (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10#Text):

    Стаття 210. Порушення призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового обліку

    Порушення призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового обліку -

    тягне за собою накладення штрафу від тридцяти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Повторне протягом року вчинення порушення, передбаченого частиною першою цієї статті, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, а також вчинення такого порушення в особливий період -

    тягнуть за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (850-1700 грн)..

    2) Які наслідки і відповідальність для тих, хто повернувся без нього? - ніяких.

    3) Він також є студентом польського університету і у вересні починається навчання, але у воєнкоматі на цій підставі йому не дають відсрочку, ігноруючи закон.Чи може він виїхати як музикант на концерт, а залишитися на підставі навчання? - так, може. Однак, потрібно мати документи, які надають йому право перебувати в Польщі протягом цього строку на законних підставах. Також раджу направити поштою рекомендованим листом із описом вкладення на ім'я начальника ТЦК та СП (військкомату) письмову заяву про надання йому відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації згідно абзацу другого частини третьої статті 23 Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3543-12#Text):

    "Стаття 23. Відстрочка від призову на військову службу під час мобілізації

    Призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період не підлягають також:

    здобувачі професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти, асистенти-стажисти, аспіранти та докторанти, які навчаються за денною або дуальною формами здобуття освіти;

    {Абзац другий частини статті 23 в редакції Законів № 2745-VIII від 06.06.2019, № 2196-IX від 14.04.2022}".

    МОЖУ СКИНУТИ ВАМ ЗРАЗОК ТАКОЇ ЗАЯВИ.

    Якщо буде потрібна моя допомога, звертайтеся через кнопку "Звернутися".

    При зверненні вказуйте свій e-mail, по якому з Вами можна зв'язатися.

    ВСЬОГО НАЙКРАЩОГО!

    Адвокат  Євген Олександрович
    Адвокат Євген Олександрович 2 года назад

    Адвокат, г. Киев, 31 год опыта

    Добрий день, Катерина!

    ПРИ ТАКИХ УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ, З МЕТОЮ ВРЯТУВАННЯ СВОГО ЖИТТЯ, ЗДОРОВ»Я ТА ЖИТТЯ, ЗДОРОВ»Я СВОЇХ БЛИЗЬКИХ РОДИЧІВ, ВИ ТАК МОЖЕТЕ ВЧИНИТИ І ЗА ЦЕ НЕ БУДЕ КРИМІНАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ.

    КРИМІНАЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ

    (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2001, № 25-26, ст.131):

    Кримінальний кодекс України | від 05.04.2001 № 2341-III (rada.gov.ua)

    "Стаття 39. Крайня необхідність

    1. Не є кримінальним правопорушенням заподіяння шкоди правоохоронюваним інтересам у стані крайньої необхідності, тобто для усунення небезпеки, що безпосередньо загрожує особі чи охоронюваним законом правам цієї людини або інших осіб, а також суспільним інтересам чи інтересам держави, якщо цю небезпеку в даній обстановці не можна було усунути іншими засобами і якщо при цьому не було допущено перевищення меж крайньої необхідності.

    2. Перевищенням меж крайньої необхідності є умисне заподіяння шкоди правоохоронюваним інтересам, якщо така шкода є більш значною, ніж відвернена шкода.

    3. Особа не підлягає кримінальній відповідальності за перевищення меж крайньої необхідності, якщо внаслідок сильного душевного хвилювання, викликаного небезпекою, що загрожувала, вона не могла оцінити відповідність заподіяної шкоди цій небезпеці.

    Стаття 40. Фізичний або психічний примус

    1. Не є кримінальним правопорушенням дія або бездіяльність особи, яка заподіяла шкоду правоохоронюваним інтересам, вчинена під безпосереднім впливом фізичного примусу, внаслідок якого особа не могла керувати своїми вчинками.

    2. Питання про кримінальну відповідальність особи за заподіяння шкоди правоохоронюваним інтересам, якщо ця особа зазнала фізичного примусу, внаслідок якого вона зберігала можливість керувати своїми діями, а також психічного примусу, вирішується відповідно до положень статті 39 цього Кодексу.

    Стаття 42. Діяння, пов'язане з ризиком

    1. Не є кримінальним правопорушенням діяння (дія або бездіяльність), яке заподіяло шкоду правоохоронюваним інтересам, якщо це діяння було вчинене в умовах виправданого ризику для досягнення значної суспільно корисної мети.

    2. Ризик визнається виправданим, якщо мету, що була поставлена, не можна було досягти в даній обстановці дією (бездіяльністю), не поєднаною з ризиком, і особа, яка допустила ризик, обґрунтовано розраховувала, що вжиті нею заходи є достатніми для відвернення шкоди правоохоронюваним інтересам.

    3. Ризик не визнається виправданим, якщо він завідомо створював загрозу для життя інших людей або загрозу екологічної катастрофи чи інших надзвичайних подій".

    Важливою гарантією дотримання прав підозрюваного та обвинуваченого у кримінальному процесі та обов’язковою складовою справедливого судового розгляду є презумпція невинуватості. Особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду; ніхто не зобов’язаний доводити свою невинуватість у вчиненні злочину; обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на припущеннях; усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь (частини перша, друга, третя статті 62 Конституції України). Конституційний Суд України зауважує, що елементом принципу презумпції невинуватості є принцип in dubio pro reo, згідно з яким при оцінюванні доказів усі сумніви щодо вини особи тлумачаться на користь її невинуватості. Презумпція невинуватості особи передбачає, що обов’язок доведення вини особи покладається на державу».

    КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ

    (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1996, № 30, ст. 141):

    Конституція України | від 28.06.1996 № 254к/96-ВР (rada.gov.ua)

    "Стаття 62. Особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду.

    Ніхто не зобов'язаний доводити свою невинуватість у вчиненні злочину.

    Обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на припущеннях. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь".

    КРИМІНАЛЬНИЙ ПРОЦЕСУАЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ

    (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2013, № 9-10, № 11-12, № 13, ст.88):

    Кримінальний процесуальний к... | від 13.04.2012 № 4651-VI (rada.gov.ua)

    "Стаття 17. Презумпція невинуватості та забезпечення доведеності вини

    1. Особа вважається невинуватою у вчиненні кримінального правопорушення і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено у порядку, передбаченому цим Кодексом, і встановлено обвинувальним вироком суду, що набрав законної сили.

    2. Ніхто не зобов’язаний доводити свою невинуватість у вчиненні кримінального правопорушення і має бути виправданим, якщо сторона обвинувачення не доведе винуватість особи поза розумним сумнівом.

    3. Підозра, обвинувачення не можуть ґрунтуватися на доказах, отриманих незаконним шляхом.

    4. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на користь такої особи.

    5. Поводження з особою, вина якої у вчиненні кримінального правопорушення не встановлена обвинувальним вироком суду, що набрав законної сили, має відповідати поводженню з невинуватою особою.

    Стаття 18. Свобода від самовикриття та право не свідчити проти близьких родичів та членів сім’ї

    1. Жодна особа не може бути примушена визнати свою винуватість у вчиненні кримінального правопорушення або примушена давати пояснення, показання, які можуть стати підставою для підозри, обвинувачення у вчиненні нею кримінального правопорушення.

    2. Кожна особа має право не говорити нічого з приводу підозри чи обвинувачення проти неї, у будь-який момент відмовитися відповідати на запитання, а також бути негайно повідомленою про ці права.

    3. Жодна особа не може бути примушена давати пояснення, показання, які можуть стати підставою для підозри, обвинувачення у вчиненні її близькими родичами чи членами її сім’ї кримінального правопорушення".

    ЯВКА ДО ТЦКСП (ВІЙСЬККОМАТУ), Є ОБОВЯЗКОВОЮ ЛИШЕ ПО ВИКЛИКУ ЗА ПОВІСТКОЮ, ЩО Є ОПОВІЩЕННЯМ:

    УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №69/2022

    Про загальну мобілізацію:

    УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №69/2022 — Офіційне інтернет-представництво Президента України (president.gov.ua)

    "У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та з метою забезпечення оборони держави, підтримання бойової і мобілізаційної готовності Збройних Сил України та інших військових формувань, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до частини другої статті 102, пунктів 1, 17, 20 частини першої статті 106 Конституції України постановляю:

    1. Оголосити та провести загальну мобілізацію (далі – мобілізація).

    2. Мобілізацію провести на території Вінницької, Волинської, Дніпропетровської, Донецької, Житомирської, Закарпатської, Запорізької, Івано-Франківської, Київської, Кіровоградської, Луганської, Львівської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Рівненської, Сумської, Тернопільської, Харківської, Херсонської, Хмельницької, Черкаської, Чернівецької, Чернігівської областей, міста Києва.

    3. Мобілізація проводиться протягом 90 діб із дня набрання чинності цим Указом.

    4. Призов військовозобов'язаних, резервістів та залучення транспортних засобів для забезпечення потреб Збройних Сил України, Національної гвардії України. Служби безпеки України, Державної прикордонної служби України, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, інших військових формувань України здійснити в обсягах, визначених згідно з мобілізаційними планами.

    5. Генеральному штабу Збройних Сил України визначити черговість та обсяги призову військовозобов’язаних, резервістів та транспортних засобів національної економіки в межах загального строку мобілізації.

    6. Кабінету Міністрів України забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних з оголошенням та проведенням загальної мобілізації.

    7. Службі безпеки України здійснити заходи контррозвідувального забезпечення під час виконання загальної мобілізації.

    8. Місцевим органам виконавчої влади у взаємодії з територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки, за участю органів місцевого самоврядування та із залученням підприємств, установ та організацій усіх форм власності, фізичних осіб – підприємців організувати та забезпечити в установленому порядку:

    1) своєчасне оповіщення і прибуття громадян, які призиваються на військову службу, прибуття техніки на збірні пункти та у військові частини;

    2) здійснення призову військовозобов'язаних, резервістів на військову службу, їх доставки до військових частин та установ Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Державної прикордонної служби України, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, інших військових формувань України;

    3) виділення тимчасово будівель, споруд, земельних ділянок, транспортних та інших матеріально-технічних засобів, надання послуг Збройним Силам України, Національній гвардії України, Службі безпеки України, Державній прикордонній службі України, Державній спеціальній службі транспорту, Державній службі спеціального зв'язку та захисту інформації України та іншим військовим формуванням України відповідно до мобілізаційних планів.

    9. Головам обласних державних адміністрацій забезпечити створення та роботу обласних, районних та міських медичних комісій.

    Президент України В.ЗЕЛЕНСЬКИЙ

    24 лютого 2022 року".

    ДОЛЖНА БЫТЬ ИМЕННО ПОВЕСТКА:

    ЗАКОН УКРАЇНИ

    Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію

    (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1993, № 44, ст.416):

    Про мобілізаційну підготовк... | від 21.10.1993 № 3543-XII (rada.gov.ua)

    «3. Під час мобілізації громадяни зобов’язані з’явитися до військових частин або на збірні пункти територіального центру комплектування та соціальної підтримки у строки, зазначені в отриманих ними документах (мобілізаційних розпорядженнях, повістках керівників територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки), або у строки, визначені командирами військових частин (військовозобов’язані, резервісти Служби безпеки України - за викликом керівників органів, в яких вони перебувають на військовому обліку, військовозобов’язані, резервісти Служби зовнішньої розвідки України - за викликом керівників відповідних підрозділів Служби зовнішньої розвідки України, військовозобов’язані Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту - за викликом керівників відповідних органів управління центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту)».

    УГОЛОВНАЯ ОТВЕТСТВЕННОСТЬ ЗА ЭТО НЕ ПРЕДУСМОТРЕНА.

    ДО СКЛАДУ КРИМІНАЛЬНОГО ПРАВОПОРУШЕННЯ, ПЕРЕДБАЧЕНОГО СТ.336 КРИМІНАЛЬНОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ (УХИЛЕННЯ ВІД ПРИЗОВУ ПО МОБІЛІЗАЦІЇ), ВХОДЯТЬ ОЗНАКИ СКЛАДУ ЗЛОЧИНУ: ОБ"ЄКТ, ОБ"ЄКТИВНА СТОРОНА, СУБ"ЄКТ ТА СУБ"ЄКТИВНА СТОРОНА.

    ТАК, З ОБ"ЄКТИВНОЇ СТОРОНИ ВИ ФАКТИЧНО НЕ ВЧИНЯЛИ УХИЛЕННЯ ВІД ПРИЗОВУ ПО МОБІЛІЗАЦІЇ, ТАКІ СКЛАДОВІ ВІДСУТНІ.

    ТАКОЖ, НЕ МОЖЛИВО СКАЗАТИ, ЩО ВИ Є СУБ"ЄКТОМ ЦЬОГО ЗЛОЧИНУ, ТАК ЯК ВАМ НЕ ПРОВЕДЕНО ВЛК (МЕДКОМІСІЮ), ТОМУ НЕ МЖЛИВО ВИЗНАЧИТИ, Є ВИ ПРИДАТНИМ, ЧИ НЕПРИДАТНИМ ДО ПРИЗОВУ НА ВІЙСЬКОВУ СЛУЖБУ ПО МОБІЛІЗАЦІЇ, ТАКОЖ, НЕ ВИЧВЕНО ВАС, ЯК ОСОБУ, ЯКА МАЄ ЧИ НЕ МАЄ ПІДСТАВИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ВІДСТРЧОКИ, ЗВІЛЬНЕННЯ ВІД ПРИЗОВУ НА ВІЙСЬКОВУ СЛУЖБУ ПО МОБІЛІЗАЦІЇ.

    КРІМ ТОГО, З СУБ"ЄКТИВНОЇ СТОРОНИ,.НЕ ДОВЕДЕНО НАЯВНІСТЬ У ВАС УМИСЛУ НА СКОЄННЯ УХИЛЕННЯ ВІД ПРИЗОВУ ПО МОБІЛІЗАЦІЇ, НАСЛІДКИ, ПРИЧИННИЙ ЗВ"ЯЗОК МІЖ НИМИ.

    ТАКИМ ЧИНОМ, В ВАШИХ ДІЯХ ВІДСУТНІ ОЗНАКИ КРИМІНАЛЬНОГО ПРАВОПОРУШЕННЯ, У ТОМУ ЧИСЛІ ЗА УХИЛЕННЯ ВІД ПРИЗОВУ ПО МОБІЛІЗАЦІЇ ЗА СТ.336 КРИМІНАЛЬНОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ.

    У разі наявності запитань звертайтеся через кнопку "Звернутися".

    Всього доброго!

    Рибінцев Сергій Сергійович
    Рибінцев Сергій Сергійович 2 года назад

    Адвокат, г. Киев, 16 лет опыта

    Доброго дня, Катерина!

    Нажаль самостійно змінити підставу відстрочки та/або виїзду за кордон не можливо.

    Якщо у вас був дозвіл від Мінкульту, ви маєте відповідне право на виїзд лише в рамках цього дозволу.

    Відповідальність -так. Для групи -передусім репутаційна. Для громадянина - в залежності від сукупності інших фактів та підстав.

    Звертайтесь.


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України