Начните консультацию с юристом онлайн
Здравствуйте.
При попытке оформления субсидиии в УТСЗН требуют справку с места жительства, т.к. дом - ОСМД, Председатель (узурпатор, занимающий данную должность незаконно - судебные тяжбы тому подтверждение) справку не даёт, пока я не погашу задолженность по содержанию дома.
Вопрос: имеет ли он на это право не давать мне соответствующую справку ? Если нет - какие мои действия и куда обращаться дальше ?
Спасибо за ответ.
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (4)
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня, Олександре!
У 2012 році у зв’язку з набранням чинності Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» та наказу Міністерства внутрішніх справ від 22.11.2012 № 1077 «Про затвердження Порядку реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та зразків необхідних для цього документів», функції паспортистів, які працювали при ЖЕКах і видавали довідки про склад сім’ї, перейшли до Державної міграційної служби. Однак по факту, реалії не співпадали з вимогою Закону — і довідку про склад сім’ї продовжили видавати паспортисти при ЖЕКах.
На даний час реєстрацію місяця проживання громадян, згідно положень постанови КМУ № 207 від 02.03.2016 року, (ПРАВИЛА реєстрації місця проживання), мають здійснювати ВИКЛЮЧНО органи місцевого самоуправління. Але станом на поточний час вони не надають таку довідку, що звісно ж ускладнює оформлення соціальних виплат і пільг, та інших процедурних питань у організаціях де такі довідки вимагають.
Відповідно до п. 3 Прикінцевих та перехідних положень (розділ ІІ) Закону України від 10.12.2015 № 888-VIII “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг” житлово-експлуатаційні організації, передають картотеку з питань реєстрації фізичних осіб (на підставі якої й видається довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб), відповідним виконавчим органам місцевого самоврядування. Передача такої картотеки ОСББ є прямим порушенням вимог норм чинного законодавства.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, резюмую: видача довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб є наданням адміністративної послуги, а Голова правління ОСББ не є суб’єктом надання адміністративних послуг, відповідно видача такої довідки є прямим порушенням норм Закону, а вимога соціальних служб є неправомірною.
Будуть питання, натискайте кнопку "звернутись" біля мого фото!
На підставі того, що "Голова правління ОСББ не є суб’єктом надання адміністративних послуг, відповідно видача такої довідки є прямим порушенням норм Закону, а вимога соціальних служб є неправомірною.", представни(к/ця) УТСЗН, під час подачі документів на оформлення субсидії, не має права вимагати у мене справку з ОСББ, що є протизаконою дією з боку державного органу. То що я повинен їй(йому) відповісти або куди звернутися вище в данній ситуації ?
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеЯкого роду довідку від Вас вимагають? Якщо у Вас є прописка, то візміть довідку в міграційні службі.
Адвокат, 24 года опыта
Доброго дня.
Ви можете оформити субсидію через кабінет громадянина на diia.gov.ua без походів по кабінетам та надання купи довідок.
При зверненні до відділу соцзахисту, відповідно до Постанови КМУ Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, громадянин надає:
- заяву про призначення та надання житлової субсидії;
- декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.За потреби можуть бути також додані:
- договір найму (оренди) житла (за наявності);
- довідки про доходи (у разі зазначення у декларації доходів, інформація про які відсутня в ДФС, ПФУ;
- інші документи, які необхідні для розгляду питання по суті (у разі потреби), наприклад, документами, що підтверджують непроживання особи за місцем реєстрації.
Такими документами можуть бути:
- довідки, що підтверджують місце перебування особи на території іншої адміністративно-територіальної одиниці у зв’язку з роботою, лікуванням, навчанням, довготривалим відрядженням, відбуванням покарання, у тому числі легалізовані в Україні документи про набуття страхового стажу в іншій країні;
- довідки про оплату житлово-комунальних послуг в іншому житловому приміщенні;
- акти обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства селищної, сільської або міської ради;
- договори оренди житла в іншому місці тощо.
Таким чином, довідка з місця Вашого проживання не входить в перелік необхідних документів а тому вимоги працівників є неправомірними.
Якщо Ви бажаєте отримання повної консультації та надання алгоритму всіх можливих дій в Вашій ситуації, Ви можете звернутися до мене персонально, натиснувши кнопку "Звернутись" вгорі.