Начните консультацию с юристом онлайн
Скажите пожалуйста какие именно необходимы документы для оформления социальной пенсии по второй группе инвалидности? Нужны ли документы о браке? И какое отношение вобше имеет брак к оформлению социальной пенсии???
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (2)
Адвокат, г. Запорожье, 15 лет опыта
Документом, який підтверджує встановлення інвалідності, є акт огляду медико-соціальної експертної комісії (МСЕК) про визнання особи інвалідом.
До заяви про призначення пенсії надається пакет документів, перелік яких визначено Порядком подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 № 22-1, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 27 грудня 2005 р. за № 1566/11846 :
1) документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або свідоцтво про загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
2) за періоди до 01.01.2004 – документи про стаж, якщо такий стаж є.
За період роботи, починаючи з 01.01.2004 року, використовується інформація, наявна в структурному підрозділі Пенсійного фонду, який відповідальний за ведення персоніфікованого обліку .
3) для підтвердження заробітної плати відділом персоніфікованого обліку надаються індивідуальні відомості про застраховану особу за період з 01.07.2000 року - тільки про заробітну плату до 01.07.2000.
4) документи про місце проживання (реєстрації) особи.
Орган, що призначає пенсію, додає до заяви одержану ним від МСЕК виписку з акта огляду МСЕК. Цю виписку пенсійний фонд самостійно запитує
Адвокат, г. Запорожье, 15 лет опыта
Про шлюб, у вашому випадку документи не потрібні.