Задайте вопрос юристу

835 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Армия и мобилизация, 04 февраля 2023, вопрос №80054 400₴

Тимчасова непридатність та повторна ВЛК

Отримав тимчасову непридатність за висновком ВЛК та виїхав на цієї підставі закордон.
Маю на руках тичасове посвідчення та довідку з рішенням ВЛК про тимчасову непридатність, де вказана дата наступної ВЛК.
Повістки на нову ВЛК немає. Ніякої іншої повістки також немає.

Питання:
Яка відповідальність передбачена, якщо я не прибуду на нову ВЛК у зазначену дату?
Чи можлива тільки адміністративна відповідальність, за яких умовах?
Чи можлива кримінальна відповідальність, чи можливо її уникнути? Які для цього необхідно виконати кроки?

Ответы юристов (12)

    Дерій Владислав Олегович
    12.5%

    Доброго дня, Владе

    Відповідно до Правил військового обліку призовників і військовозобов`язаних, затвердженого постановою КМУ від 07.12.2016 №921 призовники і військовозобов`язані повинні, зокрема, прибувати за викликом районних (міських) військових комісаріатів (органів СБУ) на збірні пункти, призовні дільниці у строки, зазначені в отриманих ними документах (мобілізаційних розпорядженнях, повістках або розпорядженнях районних (міських) військових комісаріатів (органів СБУ)), для взяття на військовий облік та визначення призначення на воєнний час, оформлення військово-облікових документів, приписки, проходження медичного огляду, направлення на підготовку з метою здобуття або вдосконалення військово-облікової спеціальності, призову на військову службу або на збори військовозобов`язаних.

    Порушення призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового обліку - тягне за собою накладення штрафу від тридцяти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Отже, Вас може чекати адміністративна відповідальність у вигляді накладення штрафу від 500-850 грн.

    При виникненні додаткових питань натискайте "Звернутися". Всього доброго! Бережіть себе!

    Кирда Вячеслав Володимирович
    15%

    Вітаю, Владе!

    Питання:

    Яка відповідальність передбачена, якщо я не прибуду на нову ВЛК у зазначену дату?

    ПО ВЕЛИКОМУ РАХУНКУ, ЯКЩО НОВОЇ ПОВІСТКИ ПРО ЯВКУ ВАМ НЕ ВИДАЛИ, НІЯКОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ДЛЯ ВАС Я НЕ ВБАЧАЮ.

    ЯК МАКСИМУМ ЗА ТЕ, ЩО ВИ ВЧАСНО НЕ ПРОЙДЕТЕ ЧЕРГОВУ ВЛК, МОЖЛИВА ЛИШЕ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОРУШЕННЯ ПРАВИЛ ВІЙСЬКОВОГО ОБЛІКУ. ШТРАФ 850-1700 ГРН.

    КОДЕКС УКРАЇНИ ПРО АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ:

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10#Text

    Стаття 210. Порушення призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового обліку

    Порушення призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового обліку -

    тягне за собою накладення штрафу від тридцяти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Повторне протягом року вчинення порушення, передбаченого частиною першою цієї статті, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, а також вчинення такого порушення в особливий період -

    тягнуть за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    ...

    Чи можлива тільки адміністративна відповідальність, за яких умовах?

    ВЖЕ ВІДПОВІВ ЧАСТКОВО ВИЩЕ. ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО ОБОРОНУ, МОБІЛІЗАЦІЙНУ ПІДГОТОВКУ ТА МОБІЛІЗАЦІЮ, ЗА ЩО СЛІДУВАВ БИ ШТРАФ 3400-5100 ГРН, У ВАШИХ ДІЯХ ВІДСУТНЄ.

    АЛЕ ЗА ПОРУШЕННЯ ПРАВИЛ ВІЙСЬКОВОГО ОБЛІКУ ЩОДО НЕ ПРОХОДЖЕННЯ ЧЕРГОВОЇ ВЛК, МОЖЛИВА АДМІНІСТРАТИВНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА СТ. 210.

    Чи можлива кримінальна відповідальність, чи можливо її уникнути? Які для цього необхідно виконати кроки?

    У ВАШИХ ДІЯХ СКЛАД ЗЛОЧИНУ ВІДСУТНІЙ.

    ТЕОРЕТИЧНО КРИМІНАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА НЕЯВКУ ПО ПОВІСТЦІ ПЕРЕДБАЧЕНА ТІЛЬКИ СТАТТЕЮ 336 КРИМІНАЛЬНОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ.

    КРИМІНАЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ:

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2341-14

    Стаття 336. Ухилення від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період, на військову службу за призовом осіб із числа резервістів в особливий період

    Ухилення від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період, на військову службу за призовом осіб із числа резервістів в особливий період -

    карається позбавленням волі на строк від трьох до п’яти років.

    АЛЕ!

    КРИМІНАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ МОЖЛИВА ЛИШЕ В ТОМУ ВИПАДКУ, ЯКЩО ОСОБА ВЖЕ ПРОЙШЛА ВІЙСЬКОВО-ЛІКАРСЬКУ КОМІСІЮ, ТА НЕ ЗВ'ЯВИЛАСЯ ДЛЯ ПОДАЛЬШОЇ ВІДПРАВКИ НА СЛУЖБУ. БІЛЬШЕ ТОГО, ОСОБА МАЄ БУТИ ВИЗНАНА ТАКОЮ ВЛК ПРИДАТНОЮ ТА УМИСНО УХИЛИТИСЬ БЕЗ ПОВАЖНИХ НА ТЕ ПРИЧИН ДЛЯ ПОДАЛЬШОЇ ЯВКИ.

    І ДЛЯ ТАКОГО ВИДУ ПОКАРАННЯ У ВАС НА РУКАХ МАЛА Б БУТИ ПОВІСТКА НА ВІДПРАВКУ АБО МОБІЛІЗАЦІЙНЕ РОЗПОРЯДЖЕННЯ.

    ОСЬ, НАПРИКЛАД, СУДОВЕ РІШЕННЯ:

    rada.gif

    Справа № 156/774/22

    Провадження № 1-кп/156/60/22

    ВИРОК

    Іменем України

    13 грудня 2022 року смт Іваничі

    Іваничівський районний суд Волинської області в складі

    головуючого-судді ОСОБА_1

    за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2

    прокурора ОСОБА_3

    обвинуваченого ОСОБА_4

    розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду обвинувальний акт у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань № 1202203052000596 від 15.11. 2022 року відносно

    ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця смт. Іваничі Волинської області, українця, громадянина України, з неповною середньою освітою, не одруженого, непрацюючого, зареєстроване та фактичне місце проживання АДРЕСА_1 , раніше несудимого,

    у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченогост. 336 КК України,

    ВСТАНОВИВ:

    ОСОБА_4 , перебуваючи з 16 листопада 2001 року на військовому обліку у ІНФОРМАЦІЯ_2 (далі ІНФОРМАЦІЯ_3 ) як військовозобов`язаний, будучи визнаним довідкою військово-лікарської комісії № 661/2 від 24 жовтня 2022 року придатним до проходження військової служби, не маючи правових підстав на відстрочку від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період, 24 жовтня 2022 року о 14 год. 00 хв. особисто отримав повістку про необхідність прибуття на 06 год. 00 хв. 03 листопада 2022 року до ІНФОРМАЦІЯ_3 , що за адресою: АДРЕСА_2 , і подальшого призову за мобілізацією в розпорядження командира військової частини в складі команди по мобілізації для проходження військової служби під час мобілізації, оголошеної Указом Президента України № 65/2022 від 24 лютого 2022 року «Про загальну мобілізацію».

    Проте, ОСОБА_4 , всупереч вимогам ст. 65 Конституції України, ст. 22 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», Указу Президента України № 65/2022 від 24 лютого 2022 року «Про загальну мобілізацію», з метою ухилення від призову на військову службу під час мобілізації, усвідомлюючи суспільно небезпечні наслідки і бажаючи їх настання, умисно, будучи належним чином попередженим про необхідність прибуття, придатним за станом здоров`я для проходження військової служби та не маючи правових підстав на відстрочку від призову на військову службу під час мобілізації, ухилився від призову за мобілізацією та не прибув на 06 год. 00 хв. 03 листопада 2022 року до ІНФОРМАЦІЯ_3 , що за адресою: АДРЕСА_2 , для відправлення у команді по мобілізації до військової частини для проходження військової служби під час мобілізації.

    Таким чином, ОСОБА_4 вчинив кримінальне правопорушення, передбачене ст. 336 КК України- ухилення від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період.

    Допитаний в судовому засіданні обвинувачений ОСОБА_4 вину у інкримінованому йому кримінальному правопорушенні визнав повністю та не оспорюючи фактичних обставин, місця та часу його вчинення, про які зазначено в обвинувальному акті, з приводу пред`явленого йому обвинувачення показав, що він був належним чином повідомлений про явку на 3 листопада 2022 року до ІНФОРМАЦІЯ_3 для подальшого проходження військової служби під час мобілізації. Однак, він ухилився від призову за мобілізацією, не прибувши до пункту збору для відправлення у команді до військової частини з метою проходження військової служби за мобілізацією. У вчиненому щиро розкаявся.

    Крім повного визнання своєї вини обвинуваченим ОСОБА_4 його винуватість у вчиненні інкримінованому йому кримінальному правопорушенні підтверджується зібраними на досудовому слідстві доказами, фактичні обставини яких не оспорюються учасниками судового провадження, а тому судом, за погодженням з усіма учасниками, відповідно до ч. 3ст. 349 КПК України, не проводиться їх дослідження.

    Правові наслідки ч. 3ст. 349 КПК Україниучасникам судового провадження судом роз`яснено.

    Відповідно до вимог закону суд обмежився допитом обвинуваченого та дослідженням тих матеріалів кримінального провадження, що характеризують особу обвинуваченого.

    За таких обставин, суд приходить до висновку про винуватість обвинуваченого ОСОБА_4 у вчиненні умисних дій, які виразилися в ухиленні від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період та вчиненні кримінального правопорушення, передбаченогост. 336 КК України.

    Обираючи вид та міру покарання обвинуваченому суд враховує характер та ступінь суспільної небезпеки вчиненого ним кримінального правопорушення, яке відповідно дост. 12 КК Україниє нетяжким злочином, також положенняст. 50 КК України, відповідно до якої покарання має на меті не лише кару, а й виправлення та запобігання вчиненню нових злочинів як засудженим, так і іншими особами.

    Відповідно дост. 65 КК Українита п. 1постанови Пленуму ВСУ №7 «Про практику призначення судами кримінального покарання», під час призначення покарання у кожному конкретному випадку суди мають враховувати ступінь тяжкості вчиненого злочину, дані про особу винуватого та обставини, що пом`якшують і обтяжують покарання. Особі, яка вчинила злочин, має бути призначене покарання, необхідне і достатнє для її виправлення та попередження нових злочинів.

    Обставиною, що пом`якшує покарання обвинуваченому є щире каяття.

    Обставин, що обтяжують покарання обвинуваченому, суд не вбачає.

    Поряд з цим, призначаючи покарання обвинуваченому ОСОБА_4 , суд бере до уваги, що останній вперше притягується до кримінальної відповідальності, щиро розкаявся у скоєному, має постійне місце проживання за яким скарг на його негативну поведінку не надходило, неодружений, проживає із співмешканкою, також враховує інформацію про стан його здоров`я, який не перебуває на обліку у лікарів нарколога і психіатра та за допомогою до них не звертався. З урахуванням наведеного, суд вважає, що виправлення та перевиховання обвинуваченого можливе без ізоляції від суспільства.

    З огляду на вищевикладене, суд вважає за необхідне призначити обвинуваченому ОСОБА_4 покарання в межах санкції інкримінованої йомуст. 336 КК Україниу виді позбавлення волі в мінімальному розмірі із застосуванням правилст. 75 КК Українизвільненням від відбування покарання з випробуванням та встановленням іспитового строку і покладенням на нього обов`язків, передбаченихст. 76 КК України.

    На думку суду, таке покарання буде необхідним та достатнім для виправлення і перевиховання обвинуваченого та попередження вчинення ним нових кримінальних правопорушень, так і іншими особами.

    Долю речових доказів слід вирішити на підставі ст. 100 КПК України.

    Заходи забезпечення кримінального провадження до обвинуваченого не застосовувалися.

    На підставі вищенаведеного, керуючись ст.368,370,381 КПК України, суд,

    УХВАЛИВ:

    ОСОБА_4 визнати винуватим у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченогост. 336 КК Україниі призначити йому покарання у виді позбавлення волі на строк 3 (три) роки.

    На підставі ст.75 КК Українизвільнити ОСОБА_4 від відбування призначеного покарання у виді позбавлення волі з випробуванням, встановивши іспитовий строк тривалістю 1 (один) рік.

    Іспитовий строк ОСОБА_4 обчислювати з моменту проголошення вироку.

    У відповідності до ст.76 КК Українипокласти на ОСОБА_4 наступні обов`язки:

    1) періодично з`являтися для реєстрації до уповноваженого органу з питань пробації;

    2) повідомляти уповноважений орган з питань пробації про зміну місця проживання, роботи.

    Речові докази у провадженні: копії документів щодо військовозобов`язаного ОСОБА_4 залишити при матеріалах кримінального провадження.

    Відповідно до частини 1 статті 394 КПК України вирок суду першої інстанції, ухвалений за результатами спрощеного провадження в порядку, передбаченому статтями 381 та 382 цього Кодексу, не може бути оскаржений в апеляційному порядку з підстав розгляду провадження за відсутності учасників судового провадження, не дослідження доказів у судовому засіданні або з метою оспорити встановлені досудовим розслідуванням обставини.

    Вирок може бути оскаржений до Волинського апеляційного суду через Іваничівський районний суд Волинської області відповідно до положень ч. 3 ст.349КПК України протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

    Вирок набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

    У разі подання апеляційної скарги вирок, якщо його не скасовано, набирає законної сили після ухвалення рішення судом апеляційної інстанції.

    Учасники судового провадження мають право отримати в суді копію вироку.

    Обвинуваченому та прокурору копія вироку вручається негайно після його проголошення. Учаснику судового провадження, який не був присутнім в судовому засіданні, копія судового рішення надсилається не пізніше наступного дня після ухвалення.

    Копію вироку, після його проголошення, негайно вручити обвинуваченому та прокурору.

    Суддя ОСОБА_1

    ...

    ЗА НЕЯВКУ ПО ПОВІСТЦІ ЯКЩО ДО ЦЬОГО ВАС НЕ БУЛО ВИЗНАНО ПРИДАТНИМ, МОЖЛИВА ЛИШЕ АДМІНІСТРАТИВНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ.

    Всього доброго! Якщо Ви хочете поспілкуватись індивідуально і випрацювати алгоритм дій, натискайте зелену кнопку Звернутися/Обратиться нижче фото! Буду радий допомогти.

    Гіммельфарб Станіслав  Олегович
    11.3%

    Доброго дня.

    Якщо в рішенні ВЛК про встановлення тимчасової непридатності вказана конкретна дата, а не загальний строк, то Ви маєте з'явитись для проходження ВЛК без додаткової повістки. Нез'явлення є суто адміністративним правопорушенням, передбаченим ст. 210 КУпАП - Порушення призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового обліку.

    Вказане порушення вчинене в умовах особливого стану тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Тобто максимальна сума штрафу становить 5100 грн.

    Кримінальної відповідальності за вказані дії не передбачено.

    Якщо Ви бажаєте отримання повної консультації та надання алгоритму всіх можливих дій в Вашій ситуації, Ви можете звернутися до мене персонально, натиснувши кнопку "Звернутись" вгорі.

    Айвазян Юрий Климентьевич
    15%
    Айвазян Юрий Климентьевич год назад

    Адвокат, г. Николаев, 32 года опыта

    Общаться в чате

    Знову, доброго дня, Владе!

    Дещо повторюючись, скажу таке: у Вашому випадку чисто теоретично можлива, як адміністративна, так і кримінальна відповідальність:

    За статтею 210 Кодексу України про адміністративні правопорушення, яка розглядає питання порушення призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового обліку

    Порушення призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового обліку -

    тягне за собою накладення штрафу від тридцяти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Повторне протягом року вчинення порушення, передбаченого частиною першою цієї статті, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, а також вчинення такого порушення в особливий період -

    тягнуть за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Детальніше: https://urst.com.ua/kupap/st-210

    або, за певних умов, за статтею 336 Кримінального кодексу України Ухилення від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період, на військову службу за призовом осіб із числа резервістів в особливий період

    Ухилення від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період, на військову службу за призовом осіб із числа резервістів в особливий період -

    карається позбавленням волі на строк від трьох до п’яти років.

    АЛЕ ЦЕ ЛИШЕ В ТЕОРІЇ! ЗУПИНЮСЬ ДЕТАЛЬНІШЕ ВАШИХ НА ПИТАННЯХ:

    Яка відповідальність передбачена, якщо я не прибуду на нову ВЛК у зазначену дату?

    Про відповідальність я Вам вже сказав раніше, а от як цього не допустити не сказав нічого! Проте зробити це доволі просто. Для того достатньо мати поважну причину для неповернення. Це може бута звичайна хвороба, яка підтверджується відповідним документом: висновком місцевого лікаря, наприклад. Якщо підтвердження написано іноземною мовою, його треба перекласти на українську та завірити переклад нотаріально. До ТЦК треба направити лист про неможливість явки через хворобу та підкрипити його згаданим документом. Відправити лист треба кур'єрською поштою.

    Чи можлива тільки адміністративна відповідальність, за яких умовах?

    Чи можлива кримінальна відповідальність, чи можливо її уникнути? Які для цього необхідно виконати кроки?

    Так це може бути, про що я вказав вище. Втім, якщо Ви зробите все правильно, то не буде жодної відповідальності!
    ВИСНОВОК: чесно кажучи, великих причин для хвилування я у Вас не бачу. Тут можна обійтися і без відповідальності. Тим більше, що навіть за умови, що така відповідальність якимось чином все ж стане можливою, абсолютно відсутній механізм повернення таких осіб до України, а на міждержавному рівні ніхто тим обійматися точно не буде!!!

    Знову ж таки, виникнуть додаткові питання, натискайте кнопку "звернутись" біля мого профілю. Охоче Вам допоможу!

    Гончаренко Константин
    11.3%
    Гончаренко Константин год назад

    Юрист, г. Сумы, 5 лет опыта

    Доброго дня!

    По Вашому питанню повідомляю:

    Все,що Вам наразі загрожує -це адміністративна відповідальність у вигляді штрафу від 510 до 810 грн згідно ст. 210 КУпАП Украіни за неявку згідно направлення на проходження медичноіі комісііі(ВЛК) З ФОРМУЛЮВАННЯМ: порушення правил обліку.

    З повагою,

    Костянтин Гончаренко

    Гончаренко Константин
    Гончаренко Константин год назад

    Юрист, г. Сумы, 5 лет опыта

    Доброго дня!

    Відповідно до Указу Президента № 69/2022 призову підлягають: (чоловіки 18-60 років)

    • військовозобов'язані;
    • резервісти;
    • бійці Національної гвардії;
    • працівники Служби безпеки;
    • працівники Державної прикордонної служби;
    • працівники Державної спеціальної служби транспорту;
    • працівники Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації,
    • члени інших військових формувань.

    Щодо черги мобілізації: ( наразі черги скасували , призивають всіх хто наразі необхідний в ЗСУ згідно військово-облікових спеціальностей придатних громадян)

    • Перша черга — це оперативний резерв. Йдеться про колишніх військовослужбовців віком до 40 років, які мають бойовий досвід та відслужили в армії. Переважно це ветерани АТО чи бійці ООС.
    • Друга черга — колишні військовослужбовці, які проходили строкову службу до 2014 року або служили за контрактом.
    • 3 черга— мобілізаційний резерв. Сюди відносимо військовозобов’язаних, які закінчили військові кафедри ВНЗ як офіцери запасу та не призивалися під час попередніх мобілізаційних кампаній.
    • 4 черга — громадський резерв. Інші громадяни, які не мають обмежень за віком чи станом здоров’я щодо призову на військову службу та можуть бути залучені для комплектування ЗСУ та інших військових формувань винятково в особливий період.

    Ответственность за неявку ( при врученной и подписанной повестке)

    - УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №69/2022

    Про загальну мобілізацію:

    https://www.president.gov.ua/documents/692022-4141...

    "8. Місцевим органам виконавчої влади у взаємодії з територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки, за участю органів місцевого самоврядування та із залученням підприємств, установ та організацій усіх форм власності, фізичних осіб – підприємців організувати та забезпечити в установленому порядку:

    1) своєчасне оповіщення і прибуття громадян, які призиваються на військову службу, прибуття техніки на збірні пункти та у військові частини;

    2) здійснення призову військовозобов'язаних, резервістів на військову службу, їх доставки до військових частин та установ Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Державної прикордонної служби України, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, інших військових формувань України;...".

    Таким образом, должна быть повестка (сообщение) с уведомлением о прибытии в территориальный центр комплектования и социальной поддержки (военкомат) в связи с моьиомщацмей.

    "2) Если мне вручили повестку и я не являюсь, то что будет"?

    - В таком случае Вас могут привлечь к административной ответственности по статье 210-1 Кодекса Украины об административных правонарушениях в виде штрафа в размере от 3400 грн. до 5100 грн..

    "Стаття 210-1. Порушення законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію

    Порушення законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію -

    тягне за собою накладення штрафу на громадян від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від двохсот до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Повторне протягом року вчинення порушення, передбаченого частиною першою цієї статті, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, а також вчинення такого порушення в особливий період -

    тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від двохсот до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від трьохсот до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Без подписанной повестки с контрольным талоном о вручении в деле ТЦК СП доказать уклонение от мобилизации сложно.

    --- Если повестку не подписали и контрольного талона о вручени у ТЦК СП НЕТ , то доказать уклонение от мобилизации сложно , Новую повестку могут вручить под подпись только на територрии ТЦК СП , и только их работники. Никаких вручений на улицах постах , по телефону , в полициях и других быть не может у них нет полномочий , но есть приказ по вручению повесток. Если повестка не вручена , можно не являтся, протокол без вас не составят , если повестка будет вручена, явитесь пройдете ВЛК и далее решат.Возьмите справку с больницы стационара , что болели и поэтому на учет не стали или не прибыли - это уважительная причина , тогда штрафа за нарушение учета не будет.( ст.210 Купап -510 грн) Явка должна быть в том случае когда повестка вручена работником военкомата тцк сп и подписана вами лично, а талон о вручении лежит в деле , только так , остальное незаконно и требует доказательств. Пока сами не вызовут повесткой вы не обязаны туда прибывать.

    Привідсутності даних про вручення особі повістки, а у разі відмови останнього у її отриманні – про фіксування цієї відмови у передбаченому законом порядку, – відсутні дані про доведеність винуватості особи у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ст. 336 КК.

    Рішення Верховного Суду у справі № 759/5435/16-к від 28 січня 2020 р.

    С уважением, Константин Гончаренко

    Крикун Сергій  Павлович
    12.5%
    Крикун Сергій Павлович год назад

    Юрист, г. Днепр, 30 лет опыта

    КРИМІНАЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2341-14#Text):

    "Стаття 336. Ухилення від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період, на військову службу за призовом осіб із числа резервістів в особливий період

    Ухилення від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період, на військову службу за призовом осіб із числа резервістів в особливий період -

    карається позбавленням волі на строк від трьох до п’яти років.";

    "Стаття 66. Обставини, які пом'якшують покарання

    1. При призначенні покарання обставинами, які його пом'якшують, визнаються:

    1) з'явлення із зізнанням, щире каяття або активне сприяння розкриттю кримінального правопорушення;...

    5) вчинення кримінального правопорушення внаслідок збігу тяжких особистих, сімейних чи інших обставин;...

    2. При призначенні покарання суд може визнати такими, що його пом'якшують, і інші обставини, не зазначені в частині першій цієї статті...

    Стаття 67. Обставини, які обтяжують покарання

    1. При призначенні покарання обставинами, які його обтяжують, визнаються:...

    11) вчинення злочину з використанням умов воєнного або надзвичайного стану, інших надзвичайних подій;...

    3. При призначенні покарання суд не може визнати такими, що його обтяжують, обставини, не зазначені в частині першій цієї статті...".

    ---

    Доброго дня, Владиславе! Довідкою ВЛК про визнання тимчасово непридатним із зазначенням дати наступної ВЛК до Вашого відома доведено про необхідність прибуття до РТЦК та СП (ВЛК), тому видання та вручення окремої повістки, як я вважаю (щоб не виходити за межі своїх повноважень), непотрібно - довідка є достанім документом про оповіщення явки. Як я вважаю, неприбуття на ВЛК у вказаний час має, може мати склад злочину ст.336 КК. Щодо порад, якщо не важати за пораду виконання довідки, вважаю за доцільне направити до РТЦК та СП повідомлення про неприбуття на ВЛК у встановлений час з поважних причин. Щодо оцінок колег, що підстав для кримінальної відповідальності немає - не вони несуть ризик цієї відповідальності; писати, говорити можна, коли це стосується не тебе, а іншого, подискутувати.

    Корнійчук Євген Іванович
    12.5%

    Доброго дня, Якщо ви не з'явитися на повторне ВЛК, це буде порушення правил військового обліку. За це передбачена відповідальність ст.210 Адміністративного кодексу. Рекомендую для уникнення зайвих питань у день повторного проходження мед комісії звернутися до лікарні. Хвороба це поважна прична не явки. це буде найкращій варіант, щоб уникнути будь якої відповідальності, як кримінальної так і адміністративної!!!

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10#n2428

    Стаття 210. Порушення призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового обліку

    Порушення призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового обліку -

    тягне за собою накладення штрафу від тридцяти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Повторне протягом року вчинення порушення, передбаченого частиною першою цієї статті, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, а також вчинення такого порушення в особливий період -

    тягнуть за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Про Ухилиення від мобілізації на данном етапі не може бути і мови!! Ухилення може бути розцінено тільки після того, як ви не з'явитися на повторну влк, після чого отримаєте декілька повісток під особистий підпис і знову не з'явитися не за одної зних, у такому разі вас можуть оголосити в розшук і почати розслідування с приводу ухилення від мобілізації за ст.336 Кримінального кодексу України.

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2341-14#n2335

    Для детальної консультації натискайте кнопку звернутися.

    Якщо я допоміг вирішити ваше питання ставте ✅ біля фото підтримайте лайком залиште відгук.

    Корнійчук Євген Іванович

    У продовження відповіді хочу зазначити погано, що ви не зазначили причину своєї тимчасової не придатності,

    Якщо ваш стан здоров'я ні як не зміниться за цей період, ще раз наголошую , що у день повторного влк зверніться у лікарню, це буде поважною причининою після чого вам не буде загрожувати будь яка відповідальність!!

    що стосується кримінальна відповідальність, то вона може настити лише після письмового попередження комісара ТЦК.!!!

    Для детальної консультації натискайте кнопку звернутися.

    Якщо я допоміг вирішити ваше питання ставте ✅ біля фото підтримайте лайком залиште відгук.

    Адвокат Евгений Александрович
    Адвокат Евгений Александрович год назад

    Адвокат, г. Киев, 30 лет опыта

    Здравствуйте, Влад!

    Если будет заключение ВВК о том, что Вы признаны временно непригодным к прохождению воинской службы, то будет отсрочка от призыва на воинскую службу по мобилизации и право на выезд за границу.

    ОТСРОЧКА ОТ ПРИЗЫВА ПО МОБИЛИЗАЦИИ, ОБ ЭТОМ ЗДЕСЬ:

    ЗАКОН УКРАЇНИ

    Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію

    (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1993, № 44, ст.416):

    Про мобілізаційну підготовк... | від 21.10.1993 № 3543-XII (rada.gov.ua)

    "Стаття 23. Відстрочка від призову на військову службу під час мобілізації

    Не підлягають призову на військову службу під час мобілізації військовозобов’язані:...

    визнані в установленому порядку особами з інвалідністю або відповідно до висновку військово-лікарської комісії тимчасово непридатними до військової служби за станом здоров’я на термін до шести місяців (з наступним проходженням військово-лікарської комісії);...".

    АЛГОРИТМ ДЕЙСТВИЙ В ТЦКСП (ВОЕНКОМАТЕ):

    ВАМ ТРЕБА ЗВЕРНУТИСЯ ДО ТЦКСП (ВІЙСЬККОМАТУ), РАЗОМ З ТАКИМИ ДОКУМЕНТАМИ:

    1. ПАСПОРТОМ ГР.УКРАЇНИ;

    2. ІДЕНТИФІКАЦІЙНИМ КОДОМ (ОРИГІНАЛИ І КОПІЇ);

    3. ВІЙСЬКОВИМ КВИТКОМ (ТИЧАСОВИМ ПОСВІДЧЕННЯМ) – У РАЗІ ЇХ НАЯВНОСТІ,

    - ДЕ:

    1) СТАТИ НА ВІЙСЬКОВИЙ ОБЛІК;

    2) ПРОЙТИ ВЛК (МЕДКОМІСІЇ);

    3) ОТРИМАТИ ДОВІДКУ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ВЛК (МЕДКОМІСІЇ);

    4) ОТРИМАТИ ВІЙСЬКОВИЙ КВИТОК (ТИЧАСОВЕ ПОСВІДЧЕННЯ), У РАЗІ ЇХ ВІДСУТНОСТІ;

    5) ОТРИМАТИ ВІДСТРОЧКУ ВІД ПРИЗОВУ ПО МОБІЛІЗАЦІЇ, З ПРОСТАВЛЕННЯМ ВІДМІТКИ ПРО ЦЕ У ВІЙСЬКОВОМУ КВИТКУ (ТИЧАСОВОМУ ПОСВІДЧЕННІ).

    ПО ПОВОДУ ПРОХОЖДЕНИЯ ВОЕННО-ВРАЧЕБНОЙ КОМИССИИ ТЦКСП (ВОЕНКОМАТА):

    МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ

    НАКАЗ

    14.08.2008 № 402

    Зареєстровано в Міністерствіюстиції України17 листопада 2008 р.за № 1109/15800

    Про затвердження Положення про військово-лікарську експертизу в Збройних Силах України:

    Про затвердження Положення про в... | від 14.08.2008 № 402 (rada.gov.ua)

    «ДЛЯ ВОЕННООБЯЗАННЫХ МЕДКОМИССИЯ ТЦКСП (ВОЕНКОМАТА) ПРОВОДИТСЯ 1 РАЗ В 5 ЛЕТ:

    МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ

    НАКАЗ

    14.08.2008 № 402

    Зареєстровано в Міністерствіюстиції України17 листопада 2008 р.за № 1109/15800

    Про затвердження Положення про військово-лікарську експертизу в Збройних Силах України:

    Про затвердження Положення про в... | від 14.08.2008 № 402 (rada.gov.ua)

    "3. Медичний огляд військовозобов'язаних у мирний час та під час мобілізації, на особливий період

    3.1. Медичний огляд військовозобов'язаних проводиться за рішенням військового комісара ВЛК військових комісаріатів.

    3.2. Військовозобов'язані, залежно від категорії запасу, військово-облікової спеціальності та призначення, підлягають повторному огляду ВЛК військових комісаріатів. Крім того, офіцери запасу підлягають повторному огляду зазначеними ВЛК під час чергового атестування, а рядовий, сержантський та старшинський склад запасу ВЛК військових комісаріатів - у разі зміни призначення.

    Кожний військовозобов'язаний оглядається хірургом, терапевтом, невропатологом, психіатром, окулістом, оториноларингологом, стоматологом, дерматологом, а за медичними показаннями і лікарями інших спеціальностей.

    Повторний медичний огляд військовозобов’язаних, які перебувають у запасі 1 і 2 розрядів, раніше визнаних придатними до військової служби або непридатними до військової служби в мирний час за станом здоров’я, а також військовозобов’язаних плавскладу ВМС Збройних Сил України проводиться один раз на 5 років ВЛК військових комісаріатів, а льотного складу - ЛЛК військових комісаріатів".

    3.3. Військовозобов’язані, визнані непридатними до військової служби, повторно оглядаються ВЛК військових комісаріатів за місцем проживання після обов’язкового обстеження у спеціалізованих лікувально-профілактичних закладах. Медичний огляд цієї категорії громадян проводиться за графою ІІ Розкладу хвороб, а тих, які мають офіцерське звання, - за графою ІІІ цього Розкладу хвороб.

    3.4. Перед оглядом військовозобов'язаних їм проводиться рентгенологічне (флюорографічне) обстеження органів грудної клітки, загальний аналіз крові, визначаються група крові та резус-належність (особам, у яких немає відповідної відмітки у військовому квитку), ЕКГ, дослідження сечі. Особам, яким більше 40 років, обов'язково проводиться вимір внутрішньоочного тиску, дослідження крові на цукор.

    3.5. До початку огляду військовий комісаріат на всіх військовозобов'язаних отримує дані із психоневрологічних, протитуберкульозних, шкірно-венеричних диспансерів, наркологічних закладів (на тих, що перебувають на обліку у вказаних диспансерах, закладах, - витяг з історії хвороби), на осіб, що визнані інвалідами, - дані з органів соціального забезпечення, також медичну картку амбулаторного хворого (облікова форма МОЗ України № 025) з поліклінік та медико-санітарних частин за місцем проживання, роботи або навчання.

    Зазначені документи з відомостями із вищевказаних диспансерів (закладів), а на офіцерів і прапорщиків (мічманів) запасу також особові справи військовий комісаріат до початку огляду подає для вивчення у ВЛК.

    3.6. Картка обстеження та медичного огляду на солдатів, матросів, сержантів і старшин зберігається у військовому комісаріаті до чергового огляду, а на офіцерів, прапорщиків (мічманів) у їх особових справах - постійно.

    3.7. Якщо офіцери запасу раніше служили у Збройних Силах України або інших військових формуваннях, тоді військовий комісаріат у направленні на огляд вказує, коли і з якої причини вони були звільнені у запас. На звільнених із військової служби за станом здоров'я у ВЛК обов'язково подається Свідоцтво про хворобу (додаток 11) або його копія.

    Постанови ВЛК військових комісаріатів оформлюються довідкою ВЛК (додаток 4 до Положення) у двох примірниках, яка не підлягає затвердженню штатною ВЛК і дійсна протягом шести місяців з дня медичного огляду. Копія довідки видається на руки особі, яка пройшла медичний огляд.

    Після закінчення медичного обстеження під час мобілізації ВЛК виносить щодо військовозобов’язаного одну із таких постанов:

    "Придатний до військової служби";

    "Тимчасово непридатний до військової служби (вказати дату повторного огляду)";

    "Непридатний до військової служби з виключенням з військового обліку".

    3.9. За статтями Розкладу хвороб, що передбачають відпустку за станом здоров'я або необхідність у лікуванні, приймається постанова про надання офіцерам запасу відстрочки від прийняття на військову службу, а щодо тих військовозобов'язаних, яких викликають на збір, - про тимчасову непридатність для проходження збору.

    Щодо військовозобов'язаних, які знаходяться на зборі і потребують відпустки за станом здоров'я, приймається постанова про непридатність для подальшого проходження збору.

    3.10. У воєнний час та під час мобілізації, на особливий період відстрочка від призову за станом здоров'я надається військовозобов'язаному на строк до 2 місяців. За медичними показаннями продовжується на строк до 2 місяців. Втретє продовження надається на такий самий строк. Після закінчення відстрочки військовозобов'язані оглядаються для вирішення питання про придатність до військової служби.

    3.11. У разі коли лікарям ВЛК військового комісаріату важко остаточно визначити стан здоров'я військовозобов'язаного, він направляється на амбулаторне або стаціонарне обстеження у лікувально-профілактичний заклад МОЗ України з подальшим оглядом ВЛК військового комісаріату. Якщо обстеження проводилось у військовому лікувальному закладі, то огляд проводиться госпітальною (гарнізонною) ВЛК.

    3.12. Якщо військовозобов'язаний під час призову на військову службу, збір, а також чергового огляду з метою обліку визнаний таким, що потребує лікування (відстрочки від прийняття на військову службу, збір), то за поданням військового комісаріату місцеві органи охорони здоров'я направляють військовозобов'язаного на лікування до відповідного лікувального закладу. Після закінчення лікування військовозобов'язаний оглядається ВЛК військового комісаріату.

    У спірних та складних випадках право на винесення остаточного рішення залишається за ЦВЛК.

    Військовий комісаріат направляє в регіональну штатну ВЛК, на території якої проживає заявник, його заяву, медичні документи, які є в заявника або одержані військовим комісаріатом із цивільних (військових) лікувальних закладів, військовий квиток.

    На офіцерів запасу та у відставці подається особова справа, а на звільнених з військової служби з психічними розладами - висновок спеціалізованого лікувального закладу про зміну або зняття раніше встановленого діагнозу, на підставі якого вони були ВЛК визнані непридатними (обмежено придатними) до військової служби. Штатна ВЛК за необхідності додатково запитує та спільно з головними (провідними) медичними фахівцями військово-медичних клінічних центрів вивчає всі медичні та інші документи, які характеризують стан здоров'я заявника у період проходження ним військової служби та після звільнення. Якщо при цьому буде встановлено, що є підстави задовольнити прохання заявника, штатна ВЛК через військового комісара направляє його на огляд ВЛК військового комісаріату, гарнізонною або госпітальною ВЛК (за рішенням штатної ВЛК) з метою визначення придатності до військової служби на теперішній час. Результати огляду колишнього військовослужбовця оформляються довідкою ВЛК або свідоцтвом про хворобу. Чотири примірники свідоцтва про хворобу (довідки ВЛК) направляються в штатну ВЛК. Після розгляду всіх документів штатна ВЛК подає у ЦВЛК свідоцтво про хворобу (довідку ВЛК) в трьох примірниках, на офіцерів запасу та у відставці - особову (на пенсіонерів Міністерства оборони України - і пенсійну) справу, історії хвороби за період служби і після звільнення з військової служби, медичну книжку, медичну картку амбулаторного хворого або докладні витяги з них, акти огляду МСЕК та інші необхідні документи з обґрунтуванням думки з цього питання для прийняття остаточної постанови, у тому числі про причинний зв'язок захворювання, травми (поранення, контузії, каліцтва)».

    "20. Постанови ВЛК

    20.1. Постанови ВЛК приймаються колегіально, більшістю голосів. У прийнятті постанови голова та члени ВЛК не залежні і у своїй роботі керуються цим Положенням. У разі незгоди голови або членів комісії з думкою інших членів їх окрема думка заноситься до протоколу засідання ВЛК. Члени ВЛК зобов'язані дотримуватися вимог Положення.

    Голова або члени ВЛК відповідають за прийняте рішення та видачу документів про встановлення причинного зв’язку захворювань, поранень (контузій, травм або каліцтв).

    20.2. Постанови ВЛК згідно з цим Положенням розглядаються, затверджуються, контролюються, а за необхідності переглядаються відповідною штатною ВЛК.

    20.3. При медичному огляді військовослужбовців та інших контингентів ВЛК приймаються постанови такого змісту:...

    ґ) "Тимчасово непридатний":

    до здійснення парашутних стрибків з переоглядом через 3-12 місяців (вказати строк) (для військовослужбовців високомобільних десантних військ);

    до служби у спеціальних спорудах;

    до служби водолазом з переоглядом через 3-12 місяців (вказати строк);

    до підводного водіння танків з переоглядом через 3-12 місяців (вказати строк);

    до роботи з ДІВ, КРП, джерелами ЕМП, ЛВ, мікроорганізмами I-II груп патогенності, особливо небезпечними інфекційними хворобами з переоглядом через 3-12 місяців (вказати строк);

    до служби у плаваючому складі ВМС Збройних Сил України з переоглядом через 6-12 місяців (постанова приймається щодо військовослужбовців ВМС Збройних Сил України);

    до проходження зборів (постанова приймається щодо військовозобов'язаних, резервістів, яких призивають на збори)...

    20.6. За графами ТДВ, які передбачають індивідуальне визначення придатності до служби (роботи) за військовою спеціальністю, ВЛК приймає одну з таких постанов:

    "придатний до служби (роботи)";

    "тимчасово непридатний до служби (роботи)";

    "непридатний до служби (роботи)"".

    ПРАВО НА ПЕРЕСЕЧЕНИЕ ГРАНИЦЫ, ОБ ЭТОМ ЗДЕСЬ:

    КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

    П О С Т А Н О В А від 27 січня 1995 р. N 57 Київ

    Про затвердження Правил перетинання державного кордону громадянами України:

    Про затвердження Правил перетинан... | від 27.01.1995 № 57 (rada.gov.ua)

    ПРАВИЛА перетинання державного кордону громадянами України:

    «1. Ці Правила визначають порядок перетинання громадянами України державного кордону.

    2-6. У разі введення на території України надзвичайного або воєнного стану право на перетин державного кордону, крім осіб, зазначених у пунктах 2-1 та 2-2 цих Правил, також мають інші військовозобов’язані особи, які не підлягають призову на військову службу під час мобілізації. Ця норма не поширюється на осіб, визначених в абзацах другому - восьмому частини третьої статті 23 Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію" ( 3543-12 )».

    ІНФОРМАЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ:

    Перетинання державного кордону під час правового режиму воєнного стану. Питання-відповідь (dpsu.gov.ua)

    Дозволяється виїзд за межі України за умови наявності підтверджуючих документів:

    Згідно абз. 3 ч. 1 ст. 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» не підлягають призову на військову службу під час мобілізації військовозобов’язані, визнані в установленому порядку особами з інвалідністю або відповідно до висновку військово-лікарської комісії тимчасово непридатними до військової служби за станом здоров’я на термін до шести місяців (з наступним проходженням військово-лікарської комісії).

    При наличии вопросов обращайтесь через кнопку "Звернутися".

    Всего доброго!

    Адвокат Евгений Александрович
    Адвокат Евгений Александрович год назад

    Адвокат, г. Киев, 30 лет опыта

    Влад!

    В ВАШИХ ДІЯХ ВІДСУТНЯ АДМІНІСТРАТИВНА ТА КРИМІНАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ.

    ЯВКА ДО ТЦКСП (ВІЙСЬККОМАТУ), Є ОБОВЯЗКОВОЮ ЛИШЕ ПО ВИКЛИКУ ЗА ПОВІСТКОЮ, ВРУЧЕНОЮ ОСОБИСТО В РУКИ ПІД РОЗПИС, ЩО Є ОПОВІЩЕННЯМ:

    УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №69/2022

    Про загальну мобілізацію:

    УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №69/2022 — Офіційне інтернет-представництво Президента України (president.gov.ua)

    "У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та з метою забезпечення оборони держави, підтримання бойової і мобілізаційної готовності Збройних Сил України та інших військових формувань, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до частини другої статті 102, пунктів 1, 17, 20 частини першої статті 106 Конституції України постановляю:

    1. Оголосити та провести загальну мобілізацію (далі – мобілізація).

    2. Мобілізацію провести на території Вінницької, Волинської, Дніпропетровської, Донецької, Житомирської, Закарпатської, Запорізької, Івано-Франківської, Київської, Кіровоградської, Луганської, Львівської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Рівненської, Сумської, Тернопільської, Харківської, Херсонської, Хмельницької, Черкаської, Чернівецької, Чернігівської областей, міста Києва.

    3. Мобілізація проводиться протягом 90 діб із дня набрання чинності цим Указом.

    4. Призов військовозобов'язаних, резервістів та залучення транспортних засобів для забезпечення потреб Збройних Сил України, Національної гвардії України. Служби безпеки України, Державної прикордонної служби України, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, інших військових формувань України здійснити в обсягах, визначених згідно з мобілізаційними планами.

    5. Генеральному штабу Збройних Сил України визначити черговість та обсяги призову військовозобов’язаних, резервістів та транспортних засобів національної економіки в межах загального строку мобілізації.

    6. Кабінету Міністрів України забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних з оголошенням та проведенням загальної мобілізації.

    7. Службі безпеки України здійснити заходи контррозвідувального забезпечення під час виконання загальної мобілізації.

    8. Місцевим органам виконавчої влади у взаємодії з територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки, за участю органів місцевого самоврядування та із залученням підприємств, установ та організацій усіх форм власності, фізичних осіб – підприємців організувати та забезпечити в установленому порядку:

    1) своєчасне оповіщення і прибуття громадян, які призиваються на військову службу, прибуття техніки на збірні пункти та у військові частини;

    2) здійснення призову військовозобов'язаних, резервістів на військову службу, їх доставки до військових частин та установ Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Державної прикордонної служби України, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, інших військових формувань України;

    3) виділення тимчасово будівель, споруд, земельних ділянок, транспортних та інших матеріально-технічних засобів, надання послуг Збройним Силам України, Національній гвардії України, Службі безпеки України, Державній прикордонній службі України, Державній спеціальній службі транспорту, Державній службі спеціального зв'язку та захисту інформації України та іншим військовим формуванням України відповідно до мобілізаційних планів.

    9. Головам обласних державних адміністрацій забезпечити створення та роботу обласних, районних та міських медичних комісій.

    Президент України В.ЗЕЛЕНСЬКИЙ

    24 лютого 2022 року".

    ПОВИННА БУТИ САМЕ ПОВІСТКА:

    ЗАКОН УКРАЇНИ

    Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію

    (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1993, № 44, ст.416):

    Про мобілізаційну підготовк... | від 21.10.1993 № 3543-XII (rada.gov.ua)

    «3. Під час мобілізації громадяни зобов’язані з’явитися до військових частин або на збірні пункти територіального центру комплектування та соціальної підтримки у строки, зазначені в отриманих ними документах (мобілізаційних розпорядженнях, повістках керівників територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки), або у строки, визначені командирами військових частин (військовозобов’язані, резервісти Служби безпеки України - за викликом керівників органів, в яких вони перебувають на військовому обліку, військовозобов’язані, резервісти Служби зовнішньої розвідки України - за викликом керівників відповідних підрозділів Служби зовнішньої розвідки України, військовозобов’язані Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту - за викликом керівників відповідних органів управління центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту)».

    КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ

    (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1996, № 30, ст. 141):

    Конституція України | від 28.06.1996 № 254к/96-ВР (rada.gov.ua)

    "Стаття 62. Особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду.

    Ніхто не зобов'язаний доводити свою невинуватість у вчиненні злочину.

    Обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на припущеннях. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь".

    КРИМІНАЛЬНИЙ ПРОЦЕСУАЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ

    (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2013, № 9-10, № 11-12, № 13, ст.88):

    Кримінальний процесуальний к... | від 13.04.2012 № 4651-VI (rada.gov.ua)

    "Стаття 17. Презумпція невинуватості та забезпечення доведеності вини

    1. Особа вважається невинуватою у вчиненні кримінального правопорушення і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено у порядку, передбаченому цим Кодексом, і встановлено обвинувальним вироком суду, що набрав законної сили.

    2. Ніхто не зобов’язаний доводити свою невинуватість у вчиненні кримінального правопорушення і має бути виправданим, якщо сторона обвинувачення не доведе винуватість особи поза розумним сумнівом.

    3. Підозра, обвинувачення не можуть ґрунтуватися на доказах, отриманих незаконним шляхом.

    4. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на користь такої особи.

    5. Поводження з особою, вина якої у вчиненні кримінального правопорушення не встановлена обвинувальним вироком суду, що набрав законної сили, має відповідати поводженню з невинуватою особою.

    Стаття 18. Свобода від самовикриття та право не свідчити проти близьких родичів та членів сім’ї

    1. Жодна особа не може бути примушена визнати свою винуватість у вчиненні кримінального правопорушення або примушена давати пояснення, показання, які можуть стати підставою для підозри, обвинувачення у вчиненні нею кримінального правопорушення.

    2. Кожна особа має право не говорити нічого з приводу підозри чи обвинувачення проти неї, у будь-який момент відмовитися відповідати на запитання, а також бути негайно повідомленою про ці права.

    3. Жодна особа не може бути примушена давати пояснення, показання, які можуть стати підставою для підозри, обвинувачення у вчиненні її близькими родичами чи членами її сім’ї кримінального правопорушення".

    Кодекс України про адміністративні правопорушення:

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10#Text

    КРИМІНАЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ

    (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2001, № 25-26, ст.131):

    Кримінальний кодекс України | від 05.04.2001 № 2341-III (rada.gov.ua)

    ТАКИМ ЧИНОМ, В ВАШИХ ДІЯХ ВІДСУТНЯ АДМІНІСТРАТИВНА ТА КРИМІНАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ.

    У разі наявності запитань звертайтеся через кнопку "ЗВЕРНУТИСЯ".

    Всього доброго!

    Пуха Наталія ТендерОк
    10%

    Доброго Дня

    Щодо Вашого питанням

    Яка відповідальність передбачена, якщо я не прибуду на нову ВЛК у зазначену дату?

    3.10. У воєнний час та під час мобілізації, на особливий період відстрочка від призову за станом здоров'я надається військовозобов'язаному на строк до 2 місяців. За медичними показаннями продовжується на строк до 2 місяців. Втретє продовження надається на такий самий строк. Після закінчення відстрочки військовозобов'язані оглядаються для вирішення питання про придатність до військової служби., Щодо відповідальності То Стаття 210. Порушення призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового обліку

    Порушення призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового обліку -

    тягне за собою накладення штрафу від тридцяти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Повторне протягом року вчинення порушення, передбаченого частиною першою цієї статті, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, а також вчинення такого порушення в особливий період -

    тягнуть за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    {Стаття 210 із змінами, внесеними згідно з Указом ПВР № 2010-11 від 03.04.86, Законом № 55/97-ВР від 07.02.97; в редакції Закону № 308/97-ВР від 04.06.97; із змінами, внесеними згідно із Законами № 2342-III від 05.04.2001, № 1014-V від 11.05.2007, № 2711-VI від 30.11.2010; в редакції Закону № 1357-IX від 30.03.2021}Чи можлива тільки адміністративна відповідальність, за яких умовах?

    Так можлива, для Вас вона й буде, проте важлтво вами докази, обставин, що підтверджують, що Ви не мали змоги зявитися у встановлений термін до ТЦК та СП.

    Чи можлива кримінальна відповідальність, чи можливо її уникнути? Які для цього необхідно виконати кроки?

    Поки дійсно кримінальна відповідальність із зазаченого Вами не загрожує, а з єфективних заходів- не порушувати законодавчі приписи.

    Успіхів


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України