Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
925 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Доброго дня, замовили ми телефон Новою Поштою. Через деякий час прийшов, але трішки дорожчої моделі з заміненим дисплеєм. Нічого не підозрюючи, ми оплатили посилку та забрали телефон. Через два дні надійшов дзвінок щодо цього телефону. Телефонував керівник відділу Нової Пошти та сказав, що переплутали посилки при відправці та попросив повернути телефон їм. Через декілька днів я вислав їм телефон в абсолютно такому ж стані, в якому забрав. В день, коли телефон прибув до відділення, мені подзвонив керівник відділення та сказав, що у телефоні, який вони отримали, замінений корпус та дисплей. Я попросив їх перевірити камери спостереження. Через декілька днів до мене подзвонили з іншого номеру та представились службою безпеки Нової Пошти. Дзвонили з того самого приводу та сказали, що перевіривши камери, вони побачили, що там був оригінальний дисплей та оригінальний корпус. Як мені краще буде вчинити у такому випадку та куди звертатись?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (3)
Юрист, м. Дніпро, 25 років досвіду
Спілкуватися у чатіНечиста історія. Направте офіційний запит до Нової пошти щодо цієї ситуації. Поспілкуйтеся з продавцем телефону. Вони в курсі цієї ситуації?
На гарячій лінії Нової Пошти сказали, що дійсно переплутали посилки у відділенні та що до мене дійсно дзвонив керівник цього відділення. Продавець, у якого я замовляв телефон каже, що він відправляв телефон тієї моделі, яку я замовляв та не в курсі того, шо відбувається.
Юрист, м. Дніпро, 25 років досвіду
Спілкуватися у чаті