Задайте вопрос юристу

882 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Военное право, 07 января 2024, вопрос №99748 400₴

Розыск в базе "Армор"

Недавно сотрудник патрульной полиции сообщил, что я нахожусь в их базе (я так понимаю, что это "Армор") по обращению моего районного ТЦК. И показал это в его планшете.

Я не получал ничего от моего ТЦК и от какого-либо ТЦК вообще. Никаких доказательств какого-либо правонарушения сотрудник мне не предоставил и меня благополучно отпустили.

1. Нет желания в данный "переходный" период общаться с ТЦК, поэтому интересует, есть ли возможность избавиться от неправомерного нахождения в этой базе?
2. Если такой возможности нет, то существует ли гарантированный алгоритм действий, чтобы патрульная полиция не прибегала к задержанию и доставке в участок?

Ответы юристов (6)

    Айвазян Юрій Климентійович

    Доброго дня!

    Згідно визначенню у Вікіпедії

    «АРМОР» (укр. Автоматизоване Робоче Місце Оперативного Робітника) — інтегрована інформаційно-пошукова система Міністерства внутрішніх справ України (ІІПС «Армор», також ІІПС ОВС), розроблена УМВС в Луганській області під керівництвом Андрєєва Максима Валерійовича, прийнята за базову у всіх обласних МВСУ з 2002 року. Використовується система керування базами даних Oracle. Автоматизовані робочі місця встановлені у міських районних відділах, зв'язок переважно забезпечується за технологією DSL, мобільні робочі місця можуть під'єднуватись до системи віртуальними приватними каналами стільникових операторів зв'язку. Функції системи: пошукові, облікові, довідкові, прогнозуючі".

    В той самий час АРМОР - це не є база даних, яка може тягнути за собою будь які наслідки процесуального чи іншого правового характеру щодо особи, яка в цю базу внесена. Це лише база для внесення в неї оперативної інформації, яка робить більш зручною роботу поліції.

    Отже, можна зробити висновок, що Ваше знаходження у цій базі даних не має для Вас жодного юридичного значення. Тим більше, що внесення військовозобов'язанного в АРМОР, особливо з боку ТЦК, іноді носить настільки агульний та нікчемний з правової точки зору характер, що можна легко зпрогнозувати, що такі дії ТЦК точно не призведуть до жодної відповідальності з Вашого боку. Багато разів спостерігав у власній практиці, що ТЦК задля внесення особи в АРМОР використовували неправдиву інформацію. Тож з таким можна і треба боротись.

    З виведенням Вас з цієї бази даних трохи складніше. За логікою додавання у подібні оперативні джерела, вивести інформацію про Вас з АРМОР може або та особа, яка внесла її до бази, або особи, які уповноважені контролювати ведення такої бази даних.

    Щодо згаданої Вами можливості затримання через внесення Вас у АРМОР, то тут я можу Вам абсолютно твердо заявити, що це не є законним приводом для затримання.

    Затримання може носити адмінистративний чи кримінальний характер:

    Застосування такого заходу як адміністративне затримання, підстави та порядок його застосування, мета, строки затримання та перелік посадових осіб, які уповноважені здійснювати затримання, визначено в Кодексі України про адміністративні правопорушення (далі − КУпАП).

    Адміністративне затримання застосовується з метою:

    • припинення адміністративних правопорушень, усунення його негативних наслідків, в т.ч. попередження вчинення нових правопорушень;
    • коли вичерпано інші заходи впливу;
    • встановлення особи;
    • складення протоколу про адміністративне правопорушення у разі неможливості складення його на місці вчинення правопорушення, якщо складення протоколу є обов’язковим;
    • забезпечення своєчасного і правильного розгляду справ та виконання постанов по справах про адміністративні правопорушення.

    Ст. 262 КУпАП визначено, що адміністративне затримання особи, яка скоїла адміністративне правопорушення, може провадитися лише певними органами або уповноваженими на те посадовими особами.

    Такими органами є:

    • органи внутрішніх справ (Національної поліції) − при вчиненні дрібного хуліганства, вчиненні насильства в сім’ї, вчиненні злісної непокори законному розпорядженню чи вимозі поліцейського, торгівлі з рук у невстановлених місцях, при розпиванні спиртних напоїв у громадських місцях чи появі у громадських місцях у п’яному вигляді, що ображає людську гідність і громадську мораль, при порушенні правил дорожнього руху, правил полювання, рибальства тощо;
    • органи прикордонної служби − у разі незаконного перетинання або спроби незаконного перетинання державного кордону України, порушення порядку в’їзду на тимчасово окуповану територію України та виїзду з неї, порушення прикордонного режиму, режиму в пунктах пропуску через державний кордон України або режимних правил у контрольних пунктах в’їзду - виїзду, вчинення злісної непокори законному розпорядженню або вимозі військовослужбовця чи працівника Державної прикордонної служби України тощо;
    • старші в місці розташування охоронюваного об’єкта посадові особи воєнізованої охорони − при вчиненні правопорушень, зв’язаних з посяганням на охоронювані об’єкти, інше майно;
    • посадові особи Військової служби правопорядку в Збройних Силах України;
    • органи Служби безпеки України; посадові особи органів і установ виконання покарань та слідчих ізоляторів; посадові особи, уповноважені на те центральними органами виконавчої влади, що реалізують державну політику у сферах міграції (імміграції та еміграції), у тому числі протидії нелегальній (незаконній) міграції, громадянства, реєстрації фізичних осіб – щодо проведення адміністративних затримань, на які вони уповноважені законами України.

    Кримінальне затримання без рішення суду може здійснюватися виключно:

    - уповноваженою службовою особою правоохоронного органу лише стосовно особи, яка підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, за яке законом передбачене покарання у вигляді позбавлення волі, і лише за умов, що цю особу застали під час вчинення кримінального правопорушення або замаху на його вчинення або якщо відразу після вчинення кримінального правопорушення очевидець, у тому числі потерпілий, або сукупність очевидних ознак на тілі, одязі чи місці події вказують на те, що саме ця особа щойно вчинила кримінальне правопорушення;

    - уповноваженою службовою особою правоохоронного органу щодо підозрюваного у вчиненні кримінального правопорушення, за яе передбачене основне покарання у виді штрафу у розмірі понад 3000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і лише у разі, якщо він не виконав покладені на нього судом при обранні запобіжного заходу обов'язки або не виконав вимог щодо внесення коштів як застави чи документів на підтвердження цього;

    - будь-якою особою при вчиненні кримінального правопорушення або замаху на його вчинення, або безпосередньо після його вчинення чи під час безперервного переслідування особи, яка підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення. У цьому разі особа, яка здійснила затримання, повинна негайно доставити затриманого до найближчого відділку поліції або повідомити поліцію про затримання і місцезнаходження затриманої особи.

    З повагою, адвокат Айвазян.

    Кирда Вячеслав Володимирович
    100%

    Вітаю Вас!

    1. Нет желания в данный "переходный" период общаться с ТЦК, поэтому интересует, есть ли возможность избавиться от неправомерного нахождения в этой базе?

    По суті, дана база не передбачена актами законодавства та є незаконною. Її використання не врегульовано нормативно-правовими актами та по суті є нелегітимним.

    Але із практики скажу, що повідомлення про конкретну особу із даної системи видаляється за повідомленням начальника ТЦК та СП, який безпосередньо відповідає за Ваше внесення в базу. Тому без ТЦК та СП, на жаль, ніяк.

    2. Если такой возможности нет, то существует ли гарантированный алгоритм действий, чтобы патрульная полиция не прибегала к задержанию и доставке в участок?

    Ви були зупинені на території чи об’єкті із спеціальним режимом чи це була дорога загального користування?

    • Матье Баллов Клиент 10 месяцев назад

      Остановили на обычной дороге.

      Именно за такие обычные остановки и интересно. Как правило, сотрудник в таком случае пытается забрать водительское в свои руки и ты становишься заложником ситуации, выходом из которой предлагается проехать в отделение.

      • Кирда Вячеслав Володимирович

        Шановний Матье!

        У даній ситуації потрібно розуміти, що Нацполіція не має повноважень просто так зупиняти транспортні засоби та вимагати на перевірку документи громадян. Зверніть увагу на нормативно-правові акти нижче.

        ЗАКОН УКРАЇНИ

        Про Національну поліцію

        Стаття 35. Зупинення транспортного засобу

        1. Поліцейський може зупиняти транспортні засоби у разі:

        1) якщо водій порушив Правила дорожнього руху;

        2) якщо є очевидні ознаки, що свідчать про технічну несправність транспортного засобу;

        3) якщо є інформація, що свідчить про причетність водія або пасажирів транспортного засобу до вчинення дорожньо-транспортної пригоди, кримінального чи адміністративного правопорушення, або якщо є інформація, що свідчить про те, що транспортний засіб чи вантаж можуть бути об’єктом чи знаряддям учинення дорожньо-транспортної пригоди, кримінального чи адміністративного правопорушення;

        4) якщо транспортний засіб перебуває в розшуку;

        5) якщо необхідно здійснити опитування водія чи пасажирів про обставини вчинення дорожньо-транспортної пригоди, кримінального чи адміністративного правопорушення, свідками якого вони є або могли бути;

        6) якщо необхідно залучити водія транспортного засобу до надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або поліцейським або як свідка під час оформлення протоколів про адміністративні правопорушення чи матеріалів дорожньо-транспортних пригод;

        7) якщо уповноважений орган державної влади прийняв рішення про обмеження чи заборону руху;

        8) якщо спосіб закріплення вантажу на транспортному засобі створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху;

        9) порушення порядку визначення і використання на транспортному засобі спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв;

        10) якщо зупинка транспортного засобу, який зареєстрований в іншій країні, здійснюється з метою виявлення його передачі у володіння, користування або розпорядження особам, які не ввозили такий транспортний засіб на митну територію України або не поміщували в митний режим транзиту;

        11) якщо є наявна інформація, яка свідчить про те, що водій або пасажир транспортного засобу є особою, яка самовільно залишила місце для утримання військовополонених.

        Стаття 18. Основні обов’язки поліцейського

        1. Поліцейський зобов’язаний:

        1) неухильно дотримуватися положень Конституції України, законів України та інших нормативно-правових актів, що регламентують діяльність поліції, та Присяги поліцейського;

        2) професійно виконувати свої службові обов’язки відповідно до вимог нормативно-правових актів, посадових (функціональних) обов’язків, наказів керівництва;

        3) поважати і не порушувати прав і свобод людини;

        4) надавати невідкладну, зокрема домедичну і медичну, допомогу особам, які постраждали внаслідок правопорушень, нещасних випадків, а також особам, які опинилися в безпорадному стані або стані, небезпечному для їхнього життя чи здоров’я;

        5) зберігати інформацію з обмеженим доступом, яка стала йому відома у зв’язку з виконанням службових обов’язків;

        6) інформувати безпосереднього керівника про обставини, що унеможливлюють його подальшу службу в поліції або перебування на займаній посаді.

        2. Поліцейський на всій території України незалежно від посади, яку він займає, місцезнаходження і часу доби в разі звернення до нього будь-якої особи із заявою чи повідомленням про події, що загрожують особистій чи публічній безпеці, або в разі безпосереднього виявлення таких подій зобов’язаний вжити необхідних заходів з метою рятування людей, надання допомоги особам, які її потребують, і повідомити про це найближчий орган поліції.

        3. Звертаючись до особи, або у разі звернення особи до поліцейського, поліцейський зобов’язаний назвати своє прізвище, посаду, спеціальне звання та пред’явити на її вимогу службове посвідчення, надавши можливість ознайомитися з викладеною в ньому інформацією, не випускаючи його з рук.

        4. Додаткові обов’язки, пов’язані з проходженням поліцейським служби в поліції, можуть бути покладені на нього виключно законом.

        КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА

        від 29 грудня 2021 р. № 1456 Київ

        Про затвердження Порядку перевірки документів в осіб, огляду речей, транспортних засобів, багажу та вантажів, службових приміщень і житла громадян під час забезпечення заходів правового режиму воєнного стану

        7. Уповноважена особа має право вимагати в особи пред’явлення нею документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи, у таких випадках:

        якщо особа має зовнішні ознаки, схожі на ознаки особи, яка перебуває в розшуку, або безвісно зниклої особи;

        якщо існує достатньо підстав вважати, що особа вчинила або має намір вчинити правопорушення;

        якщо особа перебуває на території чи об’єкті із спеціальним режимом;

        якщо в особи є зброя, боєприпаси, наркотичні засоби та інші речі, обіг яких обмежений або заборонений або для зберігання, використання чи перевезення яких потрібен дозвіл, якщо встановити такі права іншим чином не можливо;

        якщо особа перебуває в місці вчинення кримінального, адміністративного правопорушення або дорожньо-транспортної пригоди, іншої надзвичайної події;

        якщо зовнішні ознаки особи чи транспортного засобу або дії особи дають достатні підстави вважати, що особа причетна до вчинення правопорушення, транспортний засіб може бути знаряддям чи об’єктом вчинення правопорушення;

        порушення особою відповідних заборон, введених на території, де запроваджено правовий режим воєнного стану.

        РОЗУМІЮ, ЩО ЗАХИСТ СВОЇХ ПРАВ У НАШ ЧАС - СПРАВА ДОВОЛІ НЕ ПРОСТА, ОДНАК ВИ ПОВИННІ БУТИ ДО ЦЬОГО ГОТОВІ.

        ВИ НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНІ ПЕРЕДАВАТИ В РУКИ ПОСВІДЧЕННЯ ВОДІЯ, ЛИШЕ - ПРЕД'ЯВИТИ У ВИЗНАЧЕНИХ ВИПАДКАХ, ПРИ ДОВЕДЕННІ ПРАЦІВНИКОМ НАЦПОЛІЦІЇ ПІДСТАВИ ДЛЯ ЗУПИНЕННЯ ВАШОГО ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ ТА ПЕРЕВІРКИ ДОКУМЕНТІВ.

        Успіхів. З повагою!

    Корнійчук Євген Іванович

    Доброго дня, Внесення даних призовника про розшук до інформаційно-пошукової системи МВС „Армор“ — не законна. Для цього потрібна постанова слідчого про розшук, ухвалу суду про затримання.

    Внесення до бази лише на підставі звернення ТЦК про доставку не є законною.

    «Не затримання, а саме доставку, що передбачено виключно як добровільність. А поліція ставить помітку як розшук. Тобто чи дійсно вам вручили повістку, чи ні — нікого не хвилює.

    «Розшукувати мають справжніх ухилянтів, які дійсно відмовились від своєї повістки чи просто не з’явилися, а не будь кого, чиє ПІБ впишуть у те звернення про доставку.

    «Та ніхто. Навіть працівники поліції не мають достатніх повноважень вас затримати за статтями 210 чи 210-1 КУпАП. Вказані статті не несуть загрози для оточуючих і не потребують негайного припинення правопорушення шляхом вашого затримання, застосування фізичної сили та доставки до відділку»,

    станом на сьогодні жодних правових підстав для затримання, а особливо для застосування сили та спецзасобів, у структури ТЦК немає, бо її офіційно не уповноважили для таких дій.

    У разі незаконного затримання раджу нічого не підписувати, не давати свої дані, «грати у мовчанку».

    «Одразу після звільнення йти до прокуратури і писати заяву про незаконне затримання і позбавлення волі»,

    Фіксувати дії працівників ТЦК або поліції.

    Також ви маєте право звернутися до поліції зі зверненням про видалення ваших персональних даних з бази.

    Дерій Владислав Олегович

    Доброго дня!

    Інтегрована інформаційно-пошукова система органів внутрішніх справ України ( ІІПС «АРМОР») являє собою сукупність організаційно-розпорядчих заходів, програмно-технічних та інформаційно-телекомунікаційних засобів, що забезпечують формування та ведення довідково-інформаційних, оперативно-розшукових обліків, авторизований доступ до інформаційних ресурсів ІІПС.

    Призначення ІІПС – інформаційно-аналітичне та організаційно-технологічне забезпечення службової діяльності структурнихпідрозділів районних, міських,) головних управлінь,управлінь Національної поліції МВС України в областях та містіКиєві.

    Інтеграція відомостей здійснюється за установчими даними на особу (ПІБ, дата народження, місце народження).

    ІІПС в практичному виді реалізована на програмно-апаратному комплексі «АРМОР». Структурно ІІПС складається із наступних інформаційних підсистем (далі – ІП).

    ІП “Єдиний облік” – обліковує заяви і повідомлення про вчинені кримінальні правопорушення та інші події, які реєструються в журналі єдиного обліку в ОВС.

    ІП “Особа” – особи, які вчинили протиправні діяння та відносно яких в ОВС здійснюється профілактична робота. ІП оптимізовано до 11 категорій обліку, такіяк:

    – підсудний (обвинувачені, які віддані до суду);

    – засуджений БПВ (засуджені за вчинення злочинів, виконання вироку щодо яких не пов’язано з позбавленням волі);

    – раніше судимий;

    – адміністративний нагляд (раніше судимі, яким установлено адміністративний нагляд);

    – формальний нагляд (раніше судимі, засуджені до позбавлення волі за тяжкі, особливо тяжкі злочини або засуджені два і більше разів до позбавлення волі за умисні злочини);

    – психічно хворий (особи, які страждають на тяжкі психічні розлади і перебувають на спеціальному обліку в закладах охорони здоров’я);

    – сімейний насильник (особи, які вчиняють насильство в сім’ї та якимбуло винесено офіційне застереження про неприпустимість вчинення насильства в сім’ї);

    – повія (особи, притягнуті до адміністративної відповідальності за зайняття проституцією);

    – проблемний уболівальник (особи, які вчиняють правопорушення у місцях проведення спортивних заходів або у зв’язку з ними);

    – причетний до НОН (особи, які вчиняють правопорушення, що пов’язані з незаконним обігом наркотичних засобів або психотропних речовин);

    – дитина правопорушник (діти, які перебувають на профілактичному обліку та відносно яких заведено обліково-профілактичні справи).

    ІП “Розшук” – особи, оголошені у державний та міждержавний розшук тавідомості про безвісно зниклих громадян.

    ІП “Пізнання” – відомості щодо невпізнаних трупів.

    ІП “Річ” – номерні речі та цінні папери, мобільні телефони, культурні цінності, викрадені або вилучені у громадян, безгосподарні номерні речі, що знайдені або вилучені із камер схову вокзалів, портів, аеропортів та здані до ОВС.

    ІП “Антикваріат” – відомості щодо викрадених, вилучених культурних цінностей, що належать до об’єктів матеріальної і духовної культури та мають художнє, історичне, етнографічне та наукове значення.

    ІП “Втрачені документи” –відомості щодо викрадених, утрачених документів (бланків документів), паспортних документів померлих громадян України, не зданих до органів ДМС, паспортних документів визнаних недійсними, паспортних документів осіб, які знаходяться в розшуку, та які мають індивідуальні заводські (фабричні) номери.

    ІП “Угон” – відомості щодо:

    – транспортних засобів які розшукуються: а) через незаконне заволодіння з застосуванням насильства або погрозою його застосування, таємне, шляхом шахрайства; б) у зв’язку з безвісним зникненням особи разом з цим транспортним засобом; в) правоохоронними органами Інтерполу;

    – викрадених, утрачених державних номерних знаків транспортних засобів;

    – безгосподарних транспортних засобів.

    ІП “Зареєстрована зброя” – відомості щодо зброї, що має індивідуальні заводські (фабричні) номери, перебуває в користуванні громадян, підприємств, установ, організацій, господарських об’єднань, яким надано, відповідно до законодавства, дозвіл на її придбання, зберігання, носіння, перевезення, та яка обліковується підрозділами дозвільної системи НП;

    ІП “Кримінальна зброя” – зброя втрачена, викрадена, а також вилучена, знайдена та добровільно здана із числа тієї, що незаконно зберігалася;

    ІП “Мігрант” – відомості щодо:

    – іноземців та осіб без громадянства, які порушили встановлені законодавством правила в’їзду, виїзду, перебування в Україні і транзитного проїзду через її територію;

    – громадян України, які порушили встановлені законодавством правила в’їзду іноземців та осіб без громадянства в Україну, їх виїзду з України і транзитного проїзду через її територію.

    ІП "Корупція” – відомості щодо зареєстрованих кримінальних та адміністративних корупційних правопорушень, осіб, які їх учинили, та результати розгляду цих правопорушень у судах.

    ІП „Адміністративне правопорушення” (АПРА) – відомості щодо зареєстрованих адміністративних правопорушень, осіб, які їх учинили, та результати розгляду цих правопорушень.

    ІП „Кримінальна Статистика” – відомостіпро кримінальні правопорушення, осіб, якіїх учинили або підозрюються в їх учиненні, досудове розслідування за якими здійснюється слідчими органів внутрішніх справ.

    ІП „Злочин” – відомості щодо нерозкритих злочинів, учинених на території обслуговування підрозділу НП, у тому числі за матеріалами яких було заведено ОРС категорії „Злочин”, відповідно до вимог діючого законодавства станом до 20.11.2012.

    ІП „Домашній арешт” – відомості стосовноосіб, щодо яких органами внутрішніх справ України здійснюється виконання ухвал слідчого судді, суду про обрання запобіжного заходу у вигляді домашнього арешту та про зміну раніше обраного запобіжного заходу на запобіжний захід у вигляді домашнього арешту та щодо яких працівниками ОВС здійснюється контроль за їх поведінкою.

    ІП “Доставлені до ЧЧ ” – відомості щодо випадків адміністративного затримання осіб працівниками органів внутрішніх справ або затримання згідно з дорученнями правоохоронних органів, або затримання осіб органами досудового розслідування, а також обліковується інформація про надання затриманим особам безоплатної вторинної правової допомоги.

    ІП „ЄДРПОУ” – відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України щодо юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що знаходяться на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що знаходяться за її межами.

    Так як підстав для внесення Вас до бази немає - Ви можете письмово звернутися до Національної поліції з вимогою про вилучення інформації або підключити адвоката.

    В постанові Кабміну №1487 зазначено – що ТЦК має право звернутися до поліції щодо доставки порушника за ст. 210, 210-1 КУпАП у ТЦК та СП для складання протоколу. Важливо: не затримання, а доставлення, бо це принципова різниця.

    Доставлення відбувається добровільно, а затримання внаслідок здійснення адміністративного правопорушення.

    Згідно статті 261 КУпАП

    Про адміністративне затримання складається протокол, в якому зазначаються: дата і місце його складення; посада, прізвище, ім’я та по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу затриманого; час і мотиви затримання. Протокол підписується посадовою особою, яка його склала, і затриманим. У разі відмовлення затриманого від підписання протоколу в ньому робиться запис про це.

    Про місце перебування особи, затриманої за вчинення адміністративного правопорушення, негайно повідомляються її родичі, а на її прохання також власник відповідного підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган.

    Органи (посадові особи), правомочні здійснювати адміністративне затримання, про кожний випадок адміністративного затримання осіб інформують у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги, крім випадків, якщо особа захищає себе особисто чи запросила захисника.

    Інформаційно-аналітична система не може бути підставою для порушення закону чи затримання особи.

    Крім того поліція не має права вносити у свою базу інформацію від ТЦК, тим більше що Ви не притягувались до адміністративної відповідальності за неявку по повістці. Розгляд питань про порушення правил мобілізації покладено виключно на керівників ТЦК, а не на поліцію.

    Згідно статті 235 КУпАП Територіальні центри комплектування та соціальної підтримки розглядають справи про такі адміністративні правопорушення: про порушення призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового обліку, про порушення законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію, про зіпсуття військово-облікових документів чи втрату їх з необережності (статті 210, 210-1, 211 (крім правопорушень, вчинених військовозобов’язаними чи резервістами, які перебувають у запасі Служби безпеки України або Служби зовнішньої розвідки України).

    Тому, затримання Вас працівниками поліції за інформацію з бази АРМОР буде протиправним. Обов'язково фіксуйте на відео спілкування з поліцією, подайте скаргу до ДБР та при необхідності викликайте адвоката.

    З повагою, юрист Дерій В.О.!

    Бажаю успіхів та вдалого дня!


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України

Новое в блогах Юристи.UA

Официальный блог Юристы.UA 19 0 23 нояб. 2024
Официальный блог Юристы.UA 0 0 19 нояб. 2024