Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
915 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Інтернет магазин відмовляється повертати кошти за товар який вони мені не доставили( тільки обмін) бо як вони говорять, товар замовляли індивідуально под клієнта « Повернення коштів можливе лише при замовленні товарів у наявності на складі в Україні, у випадку замовлення товару під замолвення ми, як будь-який інший майданчик не маємо повернення, лише обмін.» . Чи відповідає це дійсності і як я можу повернути свої кошти, бо товар я так в не отримала, і вони хочуть замінити на іншу модель яка мені не підходить
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (2)
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Дар'я!
У даному інтернет-магазині є договір-оферти на сайті? Ви ознайомились з його умовами переж тим, як замовляли товар? Чи прописані відповідні правила щодо "товару на замовлення" та повернення коштів у договорі?
З повагою, адвокат Айвазян.
Адвокат, м. Київ, 16 років досвіду
якщо будь яких договорів - оферти не має ви можите звернутися з заявою до поліції за ст. 190 КК України шахрайство, по передньо повідомити про це інтернет магазин!