Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
921 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Доброго дня. Підкажіть чи маю я реальне право на відстрочку по пункту 9 ст.23 . Маю батька 86 років в якого є висновок ЛКК форми 080-2/о , подавав я на компенсацію по догляду в прошлому році і отримав відмову,тепер хочу спробувати отримати відстрочку через догляд без оплати. які поступові дії? На обліку у ТЦК стою в іншій області, у батька по адресі планую зареєструватись як ВПО( маю на це право) Акт догляду без компенсації також можу взяти у місцевій громаді. Як бути, брати ці всі документи включаючи заяви на відстрочку і йти в ТЦК по місту вже нової реестрації,? но я ж не знятий з обліку в попередньому ТЦК , візьмуть мене на облік і не заставлять мене впройти ВЛК ? А потім тільки заява на відсрочку ? Подавати акт про догляд вже при цьому( першому) зверненні до ТЦК?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (5)
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Олександре!
Який акт Ви маєте на увазі? Акт встановлення факту здійснення догляду відповідно до Додатку 8 Постанови КМУ №560?
Вам потрібно стати на облік в новому ТЦК, а потім знятись з обліку в ТЦК за місцем реєстрації. При постановці на облік в ТЦК Ви повинні будете пройти ВЛК. Це обов'язкова процедура. Допоки Ви не стоятимете на обліку у Вас не приймуть заяву на відстрочку.
Можете спробувати подати заяву однодачно з постановкою на облік, якщо приймуть.
Ви знаєте про порядок отримання Акту? Все починається з подання заяви до ТЦК.
Оформлення акту встановлення факту здійснення догляду:
Військовозобов’язані, які здійснюють догляд (постійний догляд) за особами, зазначеними у пунктах 9, 13, 14 частини першої статті 23 Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”, та які не мають права на призначення компенсації (допомоги, надбавки) на догляд за ними, для розгляду питання надання їм відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації звертаються до районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки або його відділу за місцем свого перебування на військовому обліку із заявою у паперовій або електронній формі, зокрема, у разі технічної реалізації засобами електронного кабінету призовника, військовозобов’язаного, резервіста, до якої додається письмова заява особи, яка потребує догляду чи постійного догляду, довільної форми із зазначенням реєстраційного номера облікової картки платника податків, про підтвердження відсутності інших осіб, які не є військовозобов’язаними та відповідно до закону зобов’язані її утримувати (чоловік/дружина, працездатні діти), чи інших працездатних членів сім’ї, які зобов’язані та можуть здійснювати постійний догляд.
Районний (міський) територіальний центр комплектування та соціальної підтримки або його відокремлений відділ перевіряє перебування такого військовозобов’язаного на військовому обліку, родинні зв’язки військовозобов’язаної особи та особи, яка потребує догляду (постійного догляду), наявність інших зареєстрованих/задекларованих осіб за адресою місця проживання або адресою задекларованого/зареєстрованого місця проживання особи, яка потребує догляду, з використанням відомостей Державного електронного реєстру військовозобов’язаних України, Державного реєстру актів цивільного стану громадян та Єдиного державного демографічного реєстру, інших інформаційних систем, реєстрів та баз даних, у тому числі шляхом інформаційного обміну. Матеріали за результатами перевірки надсилаються керівнику виконавчого органу місцевого самоврядування за адресою місця проживання або адресою задекларованого/зареєстрованого місця проживання військовозобов’язаного, який здійснює догляд.
У разі виявлення невідповідності наведених у заяві військовозобов’язаного даних або непідтвердження факту встановлення здійснення ним догляду (постійного догляду) комісією заява не розглядається.
Для встановлення факту здійснення догляду (постійного догляду) військовозобов’язаний, який здійснює догляд (постійний догляд), звертається із заявою на ім’я керівника виконавчого органу сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад за адресою місця проживання або адресою задекларованого/зареєстрованого місця проживання.
Розгляд заяви здійснює комісія із встановлення факту здійснення особою догляду (постійного догляду), рішення про утворення якої приймається керівником виконавчого органу сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад за адресою місця проживання або адресою задекларованого/зареєстрованого місця проживання військовозобов’язаного, який звернувся із відповідною заявою.
До складу комісії із встановлення факту здійснення особою догляду (постійного догляду) можуть входити депутати місцевої ради, представники виконавчих органів місцевого самоврядування, громадських організацій загальною чисельністю не менше п’яти осіб.
За результатами роботи комісія із встановлення факту здійснення особою догляду (постійного догляду) з урахуванням наданих районним (міським) територіальним центром комплектування та соціальної підтримки або його відділом матеріалів складає акт про встановлення факту здійснення особою догляду (постійного догляду) (додаток 8). Зазначений акт є одним із документів, які надаються військовозобов’язаним до районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки або його відділу для отримання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період.
З повагою, адвокат Айвазян.
так я маю на увазі Акт встановлення факту здійснення догляду відповідно до Додатку 8 Постанови КМУ №560
А якщо виконавчий орган місцевого самоврядування видасть такий акт. заздалегідь? чи він буде незаконний і його не приймуть
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіНе можу Вам того сказати, оскільки Постанова №560 передбачає певний порядок дій щодо видічі акту. Одним з них є: "за результатами роботи комісія із встановлення факту здійснення особою догляду (постійного догляду) з урахуванням наданих районним (міським) територіальним центром комплектування та соціальної підтримки".
Тобто, матеріали ТЦК повинен надіслати комісії після того, як перевірить всі документи, які Ви подасте. Тому я не впевнений, що Вам видадуть такий акт без порпереднього відвідування ТЦК.
дякую, буду пробувати,
скажіть після того як я зарееструю нове місце перебування то в які строки я повинен стати на облік у ТЦК ? Чи є причиною лікарняний щоб відкласти відвідування ТЦК
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіУпродовж 7 днів Ви повинні стати на облік.
Постанова Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1487 про «Порядок організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів»
Призовники, військовозобов’язані та резервісти, які не актуалізували інформацію про себе в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів, особисто у семиденний строк з дня внесення змін до персональних даних прибувають із паспортом громадянина України та військово-обліковими документами до відповідного районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки, органу СБУ, підрозділу Служби зовнішньої розвідки, який організовує та веде військовий облік на території адміністративно-територіальної одиниці, для взяття їх на військовий облік, зняття з військового обліку або внесення змін до їх облікових даних.На законодавчому рівні визначені поважні причини щодо неявки за посвісткою.
23. Поважними причинами неприбуття громадянина у строк, визначений у повістці, які підтверджені документами відповідних уповноважених державних органів, установ та організацій (державної та комунальної форми власності), визнаються:
перешкода стихійного характеру, хвороба громадянина, воєнні дії на відповідній території та їх наслідки або інші обставини, які позбавили його можливості особисто прибути у визначені пункт і строк;
смерть його близького родича (батьків, дружини (чоловіка), дитини, рідних брата, сестри, діда, баби) або близького родича його дружини (чоловіка).
24. У разі неприбуття у строк, визначений у повістці, громадянин зобов’язаний у найкоротший строк, але не пізніше ніж протягом трьох днів від визначених у повістці дати і часу прибуття до територіального центру комплектування та соціальної підтримки (відповідного підрозділу розвідувальних органів, Центрального управління або регіональних органів СБУ), повідомити про причини неявки шляхом безпосереднього звернення до зазначеного у повістці територіального центру комплектування та соціальної підтримки (відповідного підрозділу розвідувальних органів, Центрального управління або регіональних органів СБУ) або в будь-який інший спосіб з подальшим його прибуттям у строк, що не перевищує сім календарних днів.