Задайте питання юристу

894 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Військове право, 05 лютого 2025, питання №126776 400₴

Резерв, повістка, влк.

Доброго дня!

З осені 2022 року перебуваю в Польщі.
Резерв не встановлював, дані не оновлював. Зареєстрований у Білій Церкві. В ТЦК за місцем реєстрації з обліку знятий.
У вересні 2022 року був поставлений на облік у Святошинському ТЦК.
Отримав відстрочку (тимчасово непридатний на 2 місяці), що дозволило виїхати. Також було призначено ВЛК через 2 місяці, на яке я не з’явився.

Після запровадження програми Резерв дані не оновлював і жодних дій не вчиняв.
У січні 2025 року надійшла повістка через «Укрпошту». Її ніхто не забрав, оскільки отримання потребує особистої присутності.

Питання: як краще вчинити в цій ситуації, щоб дізнатися актуальну інформацію щодо себе (штрафи, можливі наслідки тощо)?
Чи потрібно вживати якісь дії, і якщо так, то які?

Відповіді юристів (4)

    Карпенко Андрій Володимирович

    Вітаю!

    ТІЛЬКИ "РЕЗЕРВ +" НАДАСТЬ ВАМ МОЖЛИВІСТЬ ЗРОЗУМІТИ ВАШУ СИТУАЦІЮ.

    ІГНОРУВАННЯ ПОВІСТКИ МОЖЕ ПРИЗВЕСТИ ДО ОГОЛОШЕННЯ ВАС У РОЗШУК ТА ДО АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ.

    Змінами до правил поштового зв’язку Кабмін визначив, що на те, щоб забрати повістку з пошти буде надано 3 дні (якщо вона не вручена особисто). Після повернення повістки неврученою і проставлення відповідної відмітки поштою ТЦК зможе почати процедуру накладення штрафу. Таким чином, ці штрафи будуть, по суті, «заочними». При цьому постанова ТЦК є виконавчим документом. Тобто, у разі, якщо добровільно штраф, який складає від 17 тисяч грн до 25,5 тисяч грн, сплачений не буде, на ухилянтів можуть відкрити виконавчі провадження та почати стягнення з рахунків.

    Відповідно до статті 308 Кодексу про адміністративні правопорушення у разі несплати правопорушником штрафу у строк, установлений ч. 1 статті 307 цього Кодексу, постанова про накладення штрафу надсилається для примусового виконання до органу державної виконавчої служби (ДВС) за місцем проживання порушника, роботи або за місцезнаходженням його майна в порядку, встановленому законом.

    Відповідно до КУпАП штраф має бути сплачено не пізніш як через 15 днів з дня вручення постанови про накладення штрафу, а в разі оскарження такої постанови – не пізніш як через 15 днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення.

    Виконання постанов ТЦК про накладення адміністративних стягнень, зокрема за порушення призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового обліку, про порушення законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію, здійснюється у порядку, визначеному Законом «Про виконавче провадження».

    Але спочатку треба розібратись зі шляхом, який проходить штраф від ТЦК - від "виписування" до примусового стягнення. І його я умовно поділяю на 2 етапи.

    1️. ТЦК та СП виносить постанову про притягнення до адміністративної відповідальності і дає строк на сплату штрафу (15 днів).

    2️. Якщо за 15 днів штраф не сплачений, ТЦК та СП передає постанову до органів Державної виконавчої служби, де штраф подвоюється, відкривається виконавче провадження, накладаються арешти на майно та банківські рахунки.

    І тепер "сюрприз": на першому етапі не існує реєстру, з якого ви могли б дізнатись про цей штраф - ані платного, ані безоплатного!

    Тому на цьому етапі про штраф можна дізнатись лише з листа, направленого Укрпоштою (за умови, що ТЦК та СП такий лист направить, а ви його отримаєте).

    А от вже на другому етапі такий реєстр є - і інформацію з нього можна отримати безкоштовно!

    Достатньо ввести свої дані в полі "Дані боржника" та натиснути пошук:

    https://asvpweb.minjust.gov.ua/#/search-debtors

    Скажу ще раз іншими словами: якщо ви вже побачили інформацію про себе в цьому реєстрі, це означає, що справа вже перебуває у виконавчій службі, а штраф вже подвоївся.

    НИЖЧЕ ПОСИЛАННЯ НА ІНФОРМАЦІЮ, ЯКА ДОПОМОЖЕ ВАМ ВИРІШИТИ ОСКАРЖУВАТИ ШТРАФ ЧИ НІ:

    https://protocol.ua/ua/idti_v_sud_po_delu_s_ttsk/?...

    ххх

    ВАС СКОРІШЕ ЗА ВСЕ ПОДАДУТЬ У РОЗШУК, ЯК ТІЛЬКИ ТЦКСП ОТРИМАЄ ВІД УКРПОШТИ ПОВІДОМЛЕННЯ, ЩО ВАС НЕМАЄ ЗА АДРЕСОЮ, АБО ВИ НЕ З'ЯВИТИСЯ ЗА ПОВІСТКОЮ.

    Відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», громадяни України під час мобілізації зобов’язані з’являтися за викликом до ТЦК та СП для уточнення їх облікових даних та визначення їх призначення на особливий період. Тож повістку може отримати будь-який чоловік віком від 18 до 60 років.

    Згідно зі ст. 210 Кодексу про адміністративні правопорушення України, за нез’явлення за викликом до ТЦК для визначення призначення у воєнний час встановлена адміністративна відповідальність у вигляді штрафу від 17000 грн до 25500 грн.

    Перелік повноважень ТЦК та СП було затверджено постановою Кабінету міністрів №154 від 23 лютого 2022 року "Про затвердження Положення про територіальні центри комплектування та соціальної підтримки".

    Деякі повноваження передбачені також:

    Адміністративні заходи ТЦКПС. Йдеться, зокрема, про звернення ТЦК до органів поліції для:

    Важливо, що адміністративне затримання таких осіб здійснюється незалежно від їхнього місця перебування на військовому обліку (в такому разі особа доставляється до найближчого ТЦК та СП).

    Крім того, ТЦК можуть (за необхідності) виписувати постанову про притягнення військовозобов'язаного до адміністративної відповідальності без складання протоколу про адміністративне правопорушення:

    • за статтею 210 КУпАП - "Порушення призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового обліку"
    • за статтею 210-1 КУпАП - "Порушення законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію"
    • за статтею 211 КУпАП - "Зіпсуття військово-облікових документів чи втрата їх з необережності"

    У разі порушення вимог щодо військового обліку, ТЦК мають право ініціювати адміністративну відповідальність. За певні порушення військового законодавства, такі як уникнення від мобілізації, військовозобов'язані можуть притягуватися до адміністративної відповідальності без складання протоколу.

    ТЦК дійсно може просити поліцію затримати особу, яка не зʼявилася за повісткою. Це передбачає п. 56 Порядку організації та ведення військового обліку, затвердженого постановою Кабміну №1487.

    ПІСЛЯ ЗВЕРНЕННЯ ТЦКСП ДО ПОЛІЦІЇ, ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВАС ВНОСЯТЬ ДО БАЗА "АРМОР ".

    Поліція за зверненням ТЦК здійснює адміністративне затримання та доставлення осіб, які вчинили адміністративні правопорушення, передбачені статтями 210, 210-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

    В Україні створені і працюють бази МВС АРМОР, "Оберіг" і "Гарпун", де зібрані певні дані про українців.

    АРМОР – розшифровується, як Автоматизоване Робоче Місце Оперативного Робітника. Це інтегрована інформаційно-пошукова система Міністерства внутрішніх справ України, прийнята за базову у всіх обласних МВСУ з 2002 року. Автоматизовані робочі місця встановлені у міських районних відділах, Функції системи: пошукові, облікові, довідкові, прогнозуючі.

    Це внутрішня база поліції,в якій містяться дані про людей які в них адміністративні відповідальності або кримінальні. І, в принципі, вони бачать по людині, по її документах, до чого вона притягувалася, різні адміністративні правопорушення, кримінальні, а також розшук. Плюс зараз в базі АРМОР є відміточка, що людина ухилянт. Тобто, з приводу ТЦК. Але, по суті, це і є так звана база ухилянтів, в яку ТЦК подають в поліцію про розшук.

    В базу АРМОР може потрапити кожна людина, якщо вона спричинить якесь адміністративне порушення, або це буде постанови поліцейських патрульних, або це буде рішення через суд. Звичайні люди зайти і перевірити себе в базі АРМОР не можуть. Тому що це поліцейська база. Якщо у вас є адміністративні правопорушення, треба перевіряти судовий реєстр, або робити запит в поліцію, наприклад. Можна це зробити за допомогою адвоката. Робиться АДВОКАТСЬКИЙ ЗАПИТ.

    Якщо від поліції надходить відповідь, що вони не можуть цього зробити, тоді громадянину мають надіслати ще один документ — "вимогу". Це вже не рекомендація, а зобов'язання прибути до ТЦК.

    Якщо ж протягом 10 днів вимога не буде виконана, то представники ТЦК вимушені звернутися до суду з приводу тимчасового обмеження такого громадянина у праві керування транспортним засобом під час мобілізації.

    ххх

    Незалежно від кількості відмов від повісток, за неоновлення військово-облікових даних не може бути кримінальної відповідальності, а лише адміністративна. А от в разі відмови від проходження ВЛК або ж за відмову від мобілізаційного розпорядження (бойової повістки), тоді настає кримінальна відповідальність.

    У випадку неявки військовозобов'язаного громадянина на військово-лікарську комісію після отримання відповідної повістки — його можуть притягнути до адміністративної відповідальності. А після ігнорування трьох чи більше повісток може настати навіть кримінальна відповідальність.

    ---

    ЯКЩО У ВАС В УКРАЇНІ НЕМАЄ МАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ, ТО ЩОСЬ ЗРОБИТИ ВИ ВЖЕ НЕ МАЄТЕ МОЖЛИВОСТЕЙ.

    Дерій Владислав Олегович

    Вітаю Вас, Володимире!

    Вся актуальна інформація зазначена в Резерв+ або в елекронному військовому документі, який можна сформувати в ДІЇ https://diia.gov.ua/services/vijskovo-oblikovij-do...

    Загалом ніхто не застрахований від неправомірних дій ТЦК, які можуть спробувати будь-кого притягнути до адміністративної відповідальності за неявку по повістці, проте даний штраф можна оскаржити.

    Згідно пункту 34 постанови КМУ 560

    Повістка про виклик резервіста або військовозобов’язаного до районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки або його відділу чи відповідного підрозділу розвідувальних органів, Центрального управління або регіональних органів СБУ може бути надіслана зазначеними органами військового управління (органами) засобами поштового зв’язку рекомендованим поштовим відправленням з описом вкладення та повідомленням про вручення з повідомленням про вручення на адресу його місця проживання після завершення 60 днів, відведених законодавством на уточнення своїх облікових даних, у тому числі адреси місця проживання.

    Згідно пункту 41 постанови КМУ 560

    Належним підтвердженням оповіщення резервіста або військовозобов’язаного про виклик до районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки або його відділу чи відповідного підрозділу розвідувальних органів, Центрального управління або регіональних органів СБУ є:

    1) у разі вручення повістки - особистий підпис про отримання повістки, відеозапис вручення повістки або ознайомлення з її змістом, у тому числі відеозапис доведення акта відмови від отримання повістки (додаток 2), а також відеозапис відмови резервіста або військовозобов’язаного у спілкуванні з особою, уповноваженою вручати повістки;

    2) у разі надсилання повістки засобами поштового зв’язку:

    • день отримання такого поштового відправлення особою, що підтверджується інформацією та/або документами від поштового оператора;
    • день проставлення у поштовому повідомленні відмітки про відмову отримати поштове відправлення чи день проставлення відмітки про відсутність особи за адресою місця проживання особи, повідомленою цією особою територіальному центру комплектування та соціальної підтримки під час уточнення своїх облікових даних;
    • день проставлення у поштовому повідомленні відмітки про відмову отримати поштове відправлення чи день проставлення відмітки про відсутність особи за адресою задекларованого/зареєстрованого місця проживання в установленому законом порядку, якщо ця особа не повідомила територіальному центру комплектування та соціальної підтримки іншої адреси місця проживання.
    Згідно частини 3 статті 22 ЗУ "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію"

    Поважними причинами неприбуття громадянина у строк, визначений у повістці, які підтверджені документами відповідних уповноважених державних органів, установ та організацій (державної та комунальної форм власності), визнаються:

    • перешкода стихійного характеру, хвороба громадянина, воєнні дії на відповідній території та їх наслідки або інші обставини, які позбавили його можливості особисто прибути у визначені пункт і строк;
    • смерть його близького родича (батьків, дружини (чоловіка), дитини, рідних брата, сестри, діда, баби) або близького родича його дружини (чоловіка).

    У разі неприбуття громадянин зобов’язаний у найкоротший строк, але не пізніше трьох діб від визначених у повістці дати і часу прибуття до територіального центру комплектування та соціальної підтримки, повідомити про причини неявки шляхом безпосереднього звернення до зазначеного у повістці територіального центру комплектування та соціальної підтримки АБО В БУДЬ-ЯКИЙ ІНШИЙ СПОСІБ з подальшим його прибуттям у строк, що не перевищує сім календарних днів.

    ОТЖЕ, ВИ МОЖЕТЕ ПОВІДОМИТИ ТЦК ПРО ТЕ, ЩО ПЕРЕБУВАЄТЕ ЗА КОРДОНОМ І НЕ МАЄТЕ МОЖЛИВОСТІ ПРИБУТИ ДО ТЦК ПО НАДІСЛАНІЙ ПОВІСТЦІ. Для цього Вам потрібно надіслати лист до ТЦК із копією закордонного паспорту або іншого документу, який підтверджує Ваше перебування за кордоном. Крім того, дана інформація є в Реєстрах, тому ТЦК і так повинна про це дізнатися.

    Якщо Вас спробують притягнути до адміністративної відповідальності, то Ви повинні знати, що без виненесення ПОСТАНОВИ керівником ТЦК про притягнення до відповідальності - штраф сплачувати не потрібно. А притягнути Вас до адміністративної відповідальності у відповідності до законодавства буде досить складно, адже Ви знаходитесь за кордоном.

    Сам процес накладення штрафу виглядає так:

    1. Спочатку ТЦК повинен належним чином повідомити військовозобов'язаного про місце та час розгляду справи.

    2. Потім проходить сам розгляд справи за присутності військовзобов’язаного. Відповідно до ст. 268 КУпАП, особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право: знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи; виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження; оскаржити постанову по справі. Справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Під час відсутності цієї особи справу може бути розглянуто лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи.

    3. Після розгляду справи, керівник ТЦК виносить постанову, яка повинна містити:

    • найменування органу (прізвище, ім’я та по батькові, посада посадової особи), який виніс постанову;
    • дату розгляду справи;
    • відомості про особу, стосовно якої розглядається справа (прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), дата народження, місце проживання чи перебування;
    • опис обставин, установлених під час розгляду справи;
    • зазначення нормативного акта, що передбачає відповідальність за таке адміністративне правопорушення;
    • прийняте у справі рішення.

    ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності.

    Для інформування особи про час та місце розгляду справи можуть використовуватися різні способи: рекомендований лист, особисте вручення повідомлення. При цьому, надсилання повідомлення (без доказів його отримання) не свідчить про її поінформованість. У разі неналежного поінформування особи, яка притягується до відповідальності, уповноважена особа не може розпочинати розгляд справи.

    ОТЖЕ, якщо Вас не повідомлять про час та місце розгляд справи та винесуть постанову про накладення штрафу - ТЦК порушить Ваші права як особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Таке рішення ТЦК може бути оскаржене у судовому порядку.

    Якщо Вас неправомірно притягнуть до адміністративної відповідальності у вигляді штрафу, Ви цей штраф не сплатите, то ТЦК може звернутись до виконавчої служби щоб арештували Ваші рахунки чи майно. Проте, якщо штраф виписали з порушенням процедури, то Ви його можете оскаржити в судовому порядку онлайн через систему Електронний суд або уклавши угоду з адвокатом.

    На жаль, за неявку по повістці ТЦК може внести відомості про порушення правил військового обліку до Реєстру Оберіг, що буде підставою для відмови у наданні Вам консульських послуг за кордоном.

    З повагою, юрист Дерій В.О.!

    Корнійчук Євген Іванович

    Доброго дня, відстежити накладання штрафу можна у додатку дія, розділ штрафи або в виконавчі провадження.

    У разі накладення штрафу і не сплати буде відкрито виконавче провадження,для примусового стягнення штрафу. У виконавчому провадженні може бути накладено арешт на банківські рахунки, або на рухоме не рухоме майно, якщо ви є власником.

    Штрафи краще не сплачувати а спробувати оскаржувати, так як накладання штрафу два-три рази може потягнути за собою притягнення до кримінальної відповідальності за ухилення від мобілізації.

    Враховуючи, що ви за кордоном, вам в принципі нічого не загрожує. Якщо є майно краще подаруйте його батькам, а вони в свою чергу одразу складуть на вас заповіт.

    Айвазян Юрій Климентійович

    Доброго дня, Володимире!

    У січні 2025 року надійшла повістка через «Укрпошту». Її ніхто не забрав, оскільки отримання потребує особистої присутності.

    Незважаючи на те, що повістка не отримана, Ви вважатиметесь таким, що належним чином повідомлений, а отже за неявку без поважної причини можете бути притягнуті до адміністративної відповідальності та подані у розшук ТЦК.

    Відповідно до Постанови КМУ №560 від 16.05.2024 року «Порядок проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період»:

    "41. Належним підтвердженням оповіщення резервіста або військовозобов’язаного про виклик до районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки або його відділу чи відповідного підрозділу розвідувальних органів, Центрального управління або регіональних органів СБУ є:

    1) у разі вручення повістки — особистий підпис про отримання повістки, відеозапис вручення повістки або ознайомлення з її змістом, у тому числі відеозапис доведення акта відмови від отримання повістки (додаток 2), а також відеозапис відмови резервіста або військовозобов’язаного у спілкуванні з особою, уповноваженою вручати повістки;

    2) у разі надсилання повістки засобами поштового зв’язку: день отримання такого поштового відправлення особою, що підтверджується інформацією та/або документами від поштового оператора;

    день проставлення у поштовому повідомленні відмітки про відмову отримати поштове відправлення чи день проставлення відмітки про відсутність особи за адресою місця проживання особи, повідомленою цією особою територіальному центру комплектування та соціальної підтримки під час уточнення своїх облікових даних;

    день проставлення у поштовому повідомленні відмітки про відмову отримати поштове відправлення чи день проставлення відмітки про відсутність особи за адресою задекларованого/зареєстрованого місця проживання в установленому законом порядку, якщо ця особа не повідомила територіальному центру комплектування та соціальної підтримки іншої адреси місця проживання".

    Питання: як краще вчинити в цій ситуації, щоб дізнатися актуальну інформацію щодо себе (штрафи, можливі наслідки тощо)?

    Зазвичай процесс накладання на Вас штрафу за неявку по повістці починаеться із складання протоколу та подальшої винесення постанови керівником ТЦК про притягнення Вас до адміністративної відповідальності.

    Після винесення постанови Ви повинні або оскаржити таку постанову упродовж 10 днів до районного суду або ж упродовж 15 днів сплатити штраф. У разі несплати Вами штрафу в зазначений термін постанова передається у виконавчу службу. Після того відкривається виконавче провадження про примусове стягнення з Вас суми штрафу. При тому сума штрафу подвоюється й до останнього додається 10% виногороди виконавця. Тобто, по суті, це вже буде не мінімальний штраф на 17К, а стягнення майже на 40К.

    Першочергово виконавець накладає арешт на Ваші банківські рахунки та, якщо на останніх є кошти, стягує їх. Крім того, у разі недостатної кількості коштів, арешт накладається н а рухоме майно.

    Щодо нерухомого майна, то є умова: у разі якщо сума, що підлягає стягненню за виконавчим провадженням, не перевищує 20 розмірів мінімальної заробітної плати (з 01 квітня 2024 року - 160 000 грн.), звернення стягнення на єдине житло боржника та земельну ділянку, на якій розташоване таке житло, не здійснюється. У такому разі виконавець зобов’язаний вжити заходів для виконання рішення за рахунок іншого майна боржника.

    Проте, сам порядок винесення постанови про притягнення до адміністративної відповідальності передбачає Вашу особисту присутність. Єдине виключення - належне повідомлення Вас про розгляд справи.

    Стаття 268 КУпАП. Права особи, яка притягається до адміністративної відповідальності:

    Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право: знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження; оскаржити постанову по справі. Справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Під час відсутності цієї особи справу може бути розглянуто лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи. Особливості розгляду справ про адміністративні правопорушення у сферах забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі, безпеки на автомобільному транспорті та про порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксовані в режимі фотозйомки (відеозапису), встановлюються статтями 279 - 1-279 - 8 цього Кодексу.

    30 січня 2020 року Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в рамках справи № 482/9/17, адміністративне провадження №К/9901/38702/18 (ЄДРСРУ № 87268086) та справі №308/12552/16-а, адміністративне провадження №К/9901/32526/18 (ЄДРСРУ № 87268082) досліджував принцип належного повідомлення особи про розгляд справи про притягнення до адміністративної відповідальності.

    Верховний суд вказує, що особі до якої застосовується адміністративна санкція, повинно бути забезпечено право завчасно знати про час та місце розгляду справи. Це право є гарантією реалізації інших прав - на участь в розгляді справи про адміністративне правопорушення, висловлення заперечень, надання доказів, захист тощо.

    Законодавство покладає обов`язок щодо своєчасного повідомлення особи про час та місце розгляду справи на уповноважену посадову особу. Зміст цього обов`язку не вичерпується надсиланням тексту відповідного повідомлення, оскільки саме лише надсилання, без отримання, не свідчить про поінформованість особи про час та місце розгляду справи, а отже робить це право недієвим.

    Щодо перевірки відкритого виконавчого провадження.

    Інструкція як перевірити виконавче провадження в Дії:

    • 1. Авторизуйтесь у Єдиному порталі державних послуг "Дія".
    • 2. Перейдіть до розділу “Сервіси”.
    • 3. Оберіть “Виконавчі провадження”.
    • 4. У разі наявності боргу чи штрафу, в цьому розділі буде відображена вся інформація про ваше провадження.

    В Дії можна отримати детальну інформацію про штрафи та борги за виконавчими провадженнями, а також:

    • - номер виконавчого провадження;
    • - ідентифікатор доступу до справи для перегляду повної інформації;
    • - дані стягувача та постанови, винесені в межах провадження;
    • - суми боргу й виконавчого збору;
    • - контактні дані виконавця та органу державної виконавчої служби.

    Також, інформацію щодо наявності виконавчого провадження можливо перевірити за допомогою:

    -єдиного реєстру боржників (https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors);

    -автоматизованої системи виконавчих проваджень (https://asvpweb.minjust.gov.ua/#/search-debtors);

    -он-лайн будинку юстиції (https://online.minjust.gov.ua/).

    Чи потрібно вживати якісь дії, і якщо так, то які?

    Залежить від багатьох факторів. Чи збираєтесь Ви повертатись в Україну? Чи маєте банківськи рахунки? Рухоме чи нерухоме майно у власності? Чи потрібно буде Вам у найближчий час отримувати консульські послуги, наприклад, оформлювати закордоний паспорт?

    Зазвичай у таких випадках направляють заяву до ТЦК, у якій вказують, що не можуть прибути за повісткою, оскільки знаходяться за кордоном. Деякі мої клієнти отримують у відповідь повідомлення від ТЦК, у яких останній обіцяє врахувати поважну неявку по повістці при можливому розгляді постанови про притягнення до адміністративної відповідальності. В принципі, направлення такої заяви також може зіграти на Вашу користь, якщо вирішите оскаржувати постанову у судовому порядку.

    З повагою, адвокат Айвазян.


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України