Задайте питання юристу

916 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Військове право, 25 квітня 2025, питання №135013 340₴

Официальное трудоустройство с бронью

Добрый день! Сыну 25, хочет устроиться на работу с бронью. Есть электронный ВОД ,но в нем нет статуса ВЛК (прочерк), при оформлении его направляют на влк в тцк ,говорят что со "статусом влк " - ,не могут его оформить и подать на бронь.

Відповіді юристів (4)

    Дерій Владислав Олегович

    Доброго дня, пані Юлія!

    Дивні дії підприємства, адже на даний час дозволяється прийняти на роботу і забронювати військовозобов'язаних на підстваві е-ВОД без ВЛК, звання і спеціальності. Сину краще домовитись, щоб спочатку його забронювали, а потім він пройде ВЛК або знайти інше підприємство.

    Електронного ВОД з Резерв+ або ДІЇ https://diia.gov.ua/services/vijskovo-oblikovij-do... достатньо для працевлаштування, адже згідно пункту 9 Постанови КМУ 559 Військово-обліковий документ в електронній формі (у тому числі роздрукований) та військово-обліковий документ у паперовій формі мають однакову юридичну силу.

    При цьому відсутність ВЛК не робить його недійсним і з таким е-ВОД сина можуть працевлаштувати і забронювати.

    Згідно пункту 34 постанови КМУ 1487 Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів. З метою ведення персонального військового обліку державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації здійснюють перевірку у громадян України під час прийняття на роботу (навчання) наявності військово-облікового документа. Приймання на роботу (навчання), взяття на персональний військовий облік призовників, військовозобов’язаних та резервістів здійснюється тільки після взяття їх на військовий облік у районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, органах СБУ, відповідних підрозділах розвідувальних органів.

    ОТЖЕ, ДЛЯ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ СИНУ ДОСТАТНЬО ПЕРЕБУВАТИ НА ВІЙСЬКОВОМУ ОБЛІКУ ТА НАДАТИ ЕЛЕКТРОННИЙ ВІЙСЬКОВО-ОБЛІКОВИЙ ДОКУМЕНТ З РЕЗЕРВ+.

    Відповідно до п.27 Порядку бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час для бронювання підприємство подає через ДІЮ https://diia.gov.ua/services/bronyuvannya-pracivni... список, в якому зазначаються такі відомості щодо військовозобов’язаного:

    • прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності);
    • реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності) та номер паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті громадянина України);
    • строк дії відстрочки;
    • відмітка про виконання вимог, визначених в абзаці третьому пункту 8 цього Порядку.

    ОТЖЕ, ЯК БАЧИТЕ, ДЛЯ БРОНЮВАННЯ ВЛК ВКАЗУВАТИ НЕ ПОТРІБНО.

    ПРОТЕ, ЯКЩО ХЛОПЕЦЬ ПІДЕ ДО ТЦК БЕЗ ПРАВА НА ВІДСТРОЧКУ (В ТОМУ ЧИСЛІ І БЕЗ ОФОРМЛЕНОГО БРОНЮВАННЯ) - ЙОГО НАПРАВЛЯТЬ НА ВЛК І ПІСЛЯ МЕДИЧНОГО ОГЛЯДУ ВРУЧАТЬ ПОВІСТКУ НА ВІДПРАВКУ. ПРИ ЦЬОМУ ЙОГО, НАВІТЬ, НЕ ВСТИГНУТЬ ЗАБРОНЮВАТИ.

    З повагою, юрист Дерій В.О.!

    Кирда Вячеслав Володимирович

    Вітаю Вас.

    Добрый день! Сыну 25, хочет устроиться на работу с бронью. Есть электронный ВОД ,но в нем нет статуса ВЛК (прочерк), при оформлении его направляют на влк в тцк ,говорят что со "статусом влк " - ,не могут его оформить и подать на бронь.

    На жаль, але за такого сценарію подій Вашого сина мобілізують. Йти до ТЦК без бронювання - означає бути мобілізованим. Роботодавець явно вводить Вас в оману, адже забронювати без ВЛК цілком можливо.

    Для бронювання Ви не повинні мати актуальну ВЛК.

    Достатньо лише згенерувати е-ВОД через Портал Дія або Резерв+. Якщо у Вас буде зазначено статус "військовозобов'язаний", Вас вже можуть бронювати, навіть якщо там не буде ВЛК та інших позицій.

    https://diia.gov.ua/services/vijskovo-oblikovij-do...

    З юридичної точки зору так звані прочерки в позиціях за постановою КМУ щодо бронювання ні на що не впливають.

    КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА

    від 27 січня 2023 р. № 76 Київ

    Деякі питання реалізації положень Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію” щодо бронювання військовозобов'язаних на період мобілізації та на воєнний час

    3. Бронювання військовозобов’язаних, зазначених у пункті 1 цього Порядку, здійснюється за списками військовозобов’язаних, які пропонуються до бронювання на період мобілізації та на воєнний час (далі - список), в електронній формі засобами Порталу Дія.

    Військовозобов’язані, зазначені у пункті 1 цього Порядку, підлягають бронюванню незалежно від військового звання, віку та військово-облікової спеціальності.

    24. Керівник державного органу, критично важливого підприємства, критично важливої установи або уповноважена ним особа може подати заяву в електронній формі засобами Порталу Дія та отримати інформацію про військовозобов’язаних в державному органі, на критично важливому підприємстві, в критично важливій установі, яким надана відстрочка та які переведені на спеціальний військовий облік, що міститься в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів, а саме про:

    прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності);

    реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію (за наявності) та номер паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті громадянина України);

    дату народження;

    ознаку військового обліку за призначенням (загальний або спеціальний);

    дату закінчення строку дії відстрочки та перебування на спеціальному військовому обліку.

    25. Бронювання військовозобов’язаних, зазначених у пункті 1 цього Порядку, здійснюється засобами Порталу Дія за списками, які формуються керівником державного органу, критично важливого підприємства, критично важливої установи або уповноваженою ним особою.

    29. Протягом 72 годин з моменту формування списку засобами Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів переведення військовозобов’язаного на спеціальний військовий облік на строк дії відстрочки здійснюється автоматично у разі, коли військовозобов’язаний:

    перебуває на військовому обліку;

    перебуває у трудових відносинах з державним органом, критично важливим підприємством, критично важливою установою;

    уточнив персональні дані, зазначені у пункті 2 розділу II “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України від 11 квітня 2024 р. № 3633-IX “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань проходження військової служби, мобілізації та військового обліку”;

    не перебуває у розшуку.

    3) Яка буде краща черговість шагів при таких обставинах, щоб перестрахуватись від мобілізації, спробувати так оформись на роботу, взяти від роботодавця лист, що такий «працівник/військовозобов’язаний, пропонується до бронювання на період мобілізації та на воєнний час» та потім з цим листом поїхати в ТЦК чи буде це запобіжником?

    З гарантійними листами також бувають негативні моменти, особисто знаю не про один такий. Радив би взагалі не думати про такий сценарій.

    На мій погляд, почати треба із завантаження електронного військово-облікового документа. Якщо з ним все ок, тоді треба терміново уточнювати дані і подаватися на бронювання. Якщо ні - треба дивитися. Рекомендую рухатися поступово.

    З повагою! Щасти Вам!

    Айвазян Юрій Климентійович

    Доброго дня, Юлія!

    Добрый день! Сыну 25, хочет устроиться на работу с бронью. Есть электронный ВОД ,но в нем нет статуса ВЛК (прочерк), при оформлении его направляют на влк в тцк ,говорят что со "статусом влк " - ,не могут его оформить и подать на бронь.

    Що стосується оформлення, то для працевлаштування достатньо мати військово-обліковий документ. ВЛК необхідно роботодавцю тільки для ведення списку персонального військового обліку військовозобов’язаних на підприємстві.

    Щодо бронювання, то ВЛК не є обов'язковою умовою для останнього.

    Тож, в цілому не бачу проблеми із тим, аби Вашого сина прийняли на роботу з е-ВОД, подали на бронювання, а після того він би вже спокійно пройшов ВЛК, якщо це є обов'язковою умовою роботодавця.

    Проходити ВЛК зараз ризиковано, навіть з урахуванням можливості сформувати направлення на комісію через Резерв+, тобто, не відвідуючи ТЦК. Справа в тім, що на сформоване направлення накладається підпис керівника ТЦК, тож, формуючи відповідне направлення син "засвітиться" і є ризик того, що ТЦК неправомірно подасть його у розшук, що взагалі у подальшому унеможливить бронювання.

    Тож, сину необхідно обговорити дане питання із роботодавцем, оскільки останній й сам повинен розуміти, що проходження ВЛК сином станом на зараз є ризикованим. Я маю сумніви, що підприємство ще не стикалось із мобілізацієй працівників, які пішли до ТЦК без оформленного бронювання.

    Відповідно до Постанови КМУ №559 від 16.05.2024 року «Порядок оформлення (створення) та видачі військово-облікового документа для призовників, військовозобов’язаних та резервістів»:

    "2. Військово-обліковий документ оформляється (створюється) та видається (замінюється):

    в електронній формі — засобами Електронного кабінету призовника, військовозобов’язаного, резервіста, Державного веб-порталу електронних публічних послуг у сфері національної безпеки і оборони та Єдиного державного веб-порталу електронних послуг (далі — Портал Дія), зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія) (у разі технічної реалізації);

    у паперовій формі — на бланку, форма якого затверджується постановою Кабінету Міністрів України від 16 травня 2024 р. № 559. Особа може мати на бланку лише один військово-обліковий документ.

    QR-код військово-облікового документа в електронній формі є формою військово-облікового документа в електронній формі у вигляді двовимірного штрихкоду, що містить відомості про зазначений військовообліковий документ, які за допомогою відповідних технічних засобів можна відтворити у формі, придатній для зчитування, зокрема у візуальній.

    Військово-обліковий документ в електронній формі є дійсним лише за наявності QR-коду та не може використовуватися без нього.

    9. 9. Військово-обліковий документ в електронній формі (у тому числі роздрукований) та військово-обліковий документ у паперовій формі мають однакову юридичну силу.

    10. Відомості про сформований військово-обліковий документ в електронній формі відображаються у Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів".

    Згідно Постанови КМУ №1487 "Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів":

    "34. З метою ведення персонального військового обліку державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації здійснюють:

    • перевірку у громадян України під час прийняття на роботу (навчання) наявності військово-облікового документа. Приймання на роботу (навчання), взяття на персональний військовий облік призовників, військовозобов’язаних та резервістів здійснюється тільки після взяття їх на військовий облік у районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, органах СБУ, відповідних підрозділах розвідувальних органів. В умовах правового режиму воєнного стану зарахування на навчання до закладів освіти громадян, які підлягають військовому обліку та перебувають на тимчасово окупованій території або вибули з тимчасово окупованої території та територій активних бойових дій за кордон, здійснюється з відстроченням взяття їх на військовий облік і оформлення військово-облікових документів у семиденний строк з дати припинення чи скасування правового режиму воєнного стану;
    • доведення до призовників, військовозобов’язаних та резервістів правил військового обліку під особистий підпис під час прийняття на роботу (навчання);
    • надсилання у семиденний строк з дня видання наказу про прийняття на роботу (навчання), звільнення з роботи, завершення навчання (відрахування із закладу освіти) до відповідних районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, відповідних підрозділів розвідувальних органів повідомлень про зміну облікових даних призовників, військовозобов’язаних та резервістів (додаток 4);
    • оповіщення на вимогу районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, відповідних підрозділів розвідувальних органів призовників, військовозобов’язаних та резервістів про їх виклик до відповідних районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, відповідних підрозділів розвідувальних органів і забезпечення їх своєчасного прибуття;
    • подання до відповідних районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, відповідних підрозділів розвідувальних органів на їх вимогу відомостей про призовників, військовозобов’язаних та резервістів, персональний військовий облік яких вони ведуть;
    • проведення відповідної роз’яснювальної роботи серед призовників, військовозобов’язаних та резервістів щодо виконання ними правил військового обліку;
    • забезпечення повноти та достовірності облікових даних, що вносяться до списків персонального військового обліку;
    • взаємодію з відповідними районними (міськими) територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки, органами СБУ, відповідними підрозділами розвідувальних органів щодо строків та способів звіряння даних списків персонального військового обліку, внесення відповідних змін до них, а також щодо оповіщення призовників, військовозобов’язаних та резервістів;
    • періодичне звіряння списків персонального військового обліку із записами у їх військово-облікових документах. Не рідше одного разу на рік проводять звіряння даних списків персонального військового обліку з обліковими документами відповідних районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, відповідних підрозділів розвідувальних органів, в яких вони перебувають на військовому обліку;
    • внесення у п’ятиденний строк з дня подання відповідних документів (або відображення в електронній формі інформації, що міститься у таких документах, які можуть пред’являтися (надаватися) з використанням мобільного додатка Порталу Дія) змін до списків персонального військового обліку щодо прізвища, власного імені та по батькові (за наявності), реквізитів паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон, адреси задекларованого/зареєстрованого місця проживання, адреси місця фактичного проживання, сімейного стану, освіти, місця роботи і посади та надсилання щомісяця до 5 числа до відповідних районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, відповідних підрозділів розвідувальних органів повідомлень про зміну таких облікових даних;
    • складення і подання щороку до 1 грудня до відповідних районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки списків громадян, які підлягають приписці до призовних дільниць (додаток 6);
    • приймання від призовників, військовозобов’язаних та резервістів під розписку у бланках розписок (додаток 7) їх військово-облікових документів для подання таких документів до відповідних районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, відповідних підрозділів розвідувальних органів з метою їх звіряння з обліковими даними, а також оформлення бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час;
    • оформлення документів, необхідних для бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час;
    • постійний контроль за виконанням посадовими особами державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій вимог цього Порядку, а призовниками, військовозобов’язаними та резервістами - правил військового обліку;
    • постійне інформування відповідних районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, відповідних підрозділів розвідувальних органів про посадових осіб державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, які порушують вимоги цього Порядку, а також про призовників, військовозобов’язаних та резервістів, які порушують правила військового обліку, для притягнення їх до відповідальності згідно із законом;
    • ведення та зберігання журналу обліку результатів перевірки".

    ПЕРЕЛІК інформації, яка зазначається в облікових записах списку персонального військового обліку військовозобов’язаних та резервістів рядового, сержантського та старшинського складу

    • Графа 1 - номер облікового запису
    • Графа 2 - військове звання, присвоєне військовозобов’язаному, резервісту під час проходження ним військової служби або перебування в запасі
    • Графа 3 - прізвище, власне ім’я та по батькові (за наявності), зазначені у військово-обліковому документі військовозобов’язаного, резервіста
    • Графа 4 - дата народження військовозобов’язаного, резервіста
    • Графа 5 - реєстраційний номер облікового запису в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів, реєстраційний номер облікової картки платника податків
    • Графа 6 - тризначне кодове (цифрове) позначення військово-облікової спеціальності
    • Графа 7 - належність військовозобов’язаного, резервіста до рядового, сержантського, старшинського складу
    • Графа 8 - категорія запасу військовозобов’язаного з урахуванням досвіду військової служби (перша, друга) згідно із записом у військово-обліковому документі, а також серія та номер військового квитка, тимчасового посвідчення військовозобов’язаного
    • Графа 9 - відомості, зазначені у дипломі, свідоцтві, сертифікаті щодо його серії та номера, отриманої спеціальності, напряму підготовки (зазначається інформація про всі наявні документи)
    • Графа 10 - серія (за наявності) та номер паспорта громадянина України, ким та коли видано та паспорта громадянина України для виїзду за кордон (у разі наявності)
    • Графа 11 - адреса задекларованого (зареєстрованого) місця проживання, зазначеного у відповідному документі військовозобов’язаного, резервіста
    • Графа 12 - адреса місця проживання військовозобов’язаного, резервіста
    • Графа 13 - найменування територіального центру комплектування та соціальної підтримки (органу СБУ, відповідному підрозділу розвідувального органу), в якому військовозобов’язаний, резервіст перебуває на військовому обліку
    • Графа 14 - пункт, розділ та номер переліку, за якими оформлено бронювання військовозобов’язаним, або номер команди, зазначений у мобілізаційному розпорядженні військовозобов’язаного, резервіста. У нижній частині графи зазначається літера “Р”, якщо громадянин проходить службу у військовому оперативному резерві
    • Графа 15 - висновок військово-лікарської комісії, графа та пункт відповідного наказу
    • Графа 16 - сімейний стан (одружений/неодружений), прізвище, власне ім’я та по батькові (за наявності) чоловіка/дружини та дітей, рік їх народження
    • Графа 17 - найменування посади, дата та номер розпорядчого документа про призначення/звільнення на посаду/з посади
    • Графа 18 - дата та номер повідомлення до територіального центру комплектування та соціальної підтримки (органу СБУ, відповідному підрозділу розвідувального органу) про призначення/звільнення на посаду/з посади.
    Відповідно до Постанови КМУ №76 «Деякі питання реалізації положень Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію” щодо бронювання військовозобов'язаних на період мобілізації та на воєнний час»

    27. У списку зазначаються такі відомості щодо:

    1) державного органу, критично важливого підприємства, критично важливої установи:

    • повне найменування юридичної особи або відокремленого структурного підрозділу юридичної особи;
    • код згідно з ЄДРПОУ юридичної особи (у разі наявності) або відокремленого структурного підрозділу юридичної особи (у разі наявності);
    • місцезнаходження юридичної особи або відокремленого підрозділу юридичної особи (крім критично важливих підприємств, а також критично важливих установ, які визначені Мінстратегпромом);
    • прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) керівника юридичної особи або відокремленого структурного підрозділу юридичної особи;

    2) військовозобов’язаного:

    • прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності);
    • реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності) та номер паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті громадянина України);
    • строк дії відстрочки;
    • відмітка про виконання вимог, визначених в абзаці третьому пункту 8 цього Порядку.
    29. Протягом 72 годин з моменту формування списку засобами Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів переведення військовозобов’язаного на спеціальний військовий облік на строк дії відстрочки здійснюється автоматично у разі, коли військовозобов’язаний:
    • перебуває на військовому обліку;
    • перебуває у трудових відносинах з державним органом, критично важливим підприємством, критично важливою установою;
    • уточнив персональні дані, зазначені у пункті 2 розділу II “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України від 11 квітня 2024 р. № 3633-IX “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань проходження військової служби, мобілізації та військового обліку”;
    • не перебуває у розшуку.

    З повагою, адвокат Айвазян.

    Карпенко Андрій Володимирович

    Вітаю!

    Дії ТЦКСП НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ ВИМОГАМ ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ - ВИМОГИ ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ НА РОБОТУ ПРО НАЯВНІСТЬ ВЛК НЕ ІСНУЄ.

    Є ВИМОГА ПРО ДІЮЧИЙ ВОД - ЦЕ МОЖЕ БУТИ ЕЛЕКТРОННИЙ ВОД.

    У разі коли відомості, зазначені у графах 1-5,8, 13 та 14 електронного військово-облікового документа не відповідають відомостям, що містяться у Реєстрі «Оберіг», він вважається недійсним. Про це йдеться у постанові Кабміну від 16 травня №559, яка набула чинності 18 травня, і якою затверджено нову форму ВОД.

    Про які саме відомості, невідповідність яких з Реєстром «Оберіг», буде означати недійсність військового квитка, йде мова?

    Відповідно до додатку до постанови 559, у графі 1 зазначається належність до військового обов’язку (призовник, військовозобов’язаний, резервіст). У разі коли громадянин України виключений з військового обліку, зазначається категорія військового обліку, з якої він був виключений.

    У графі 2 зазначається номер картки платника податків, у разі його відсутності – серія та номер паспорта.

    У графі 3 для військовозобов’язаних та резервістів зазначається склад відповідно до положень статті 5 Закону «Про військовий обов’язок і військову службу» (рядовий, сержантський і старшинський, офіцерський), для призовників – не заповнюється.

    У графі 4 для військовозобов’язаних та резервістів зазначається військове звання (для громадян, виключених з військового обліку, зазначається військове звання на дату виключення з військового обліку), для призовників – не заповнюється.

    У графі 5 цифрами зазначається військово-облікова спеціальність, визначена громадянину відповідно до переліків, які затверджені Міноборони (для військовозобов’язаних та резервістів СБУ зазначається профіль відповідно до переліку, затвердженого СБУ).

    У графі 8 - наявність відстрочки.

    У графі 13 зазначаються дата взяття на військовий облік, найменування районного, міського ТЦК або його відділу (відповідного органу СБУ, розвідувального органу) за місцем перебування на військовому обліку. У разі зняття або виключення громадянина з військового обліку зазначаються дата і причина зняття (виключення) з військового обліку відповідно до положень статті 37 Закону «Про військовий обов’язок і військову службу».

    Графа 14 заповнюється відповідно до положень статті 37 Закону «Про військовий обов’язок і військову службу» у разі: зняття з військового обліку з таких причин, як призов, направлення чи прийняття на військову службу або вступ на навчання у заклади фахової передвищої військової освіти, вищі військові навчальні заклади та військові навчальні підрозділи закладів вищої освіти; направлення на альтернативну (невійськову) службу; направлення для відбування покарання до установ виконання покарань; виключення з військового обліку з таких причин, як визнання непридатним до військової служби або досягнення граничного віку перебування у запасі.

    ---

    КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

    ПОСТАНОВА

    від 16 травня 2024 р. № 559Київ

    "Про затвердження Порядку оформлення (створення) та видачі військово-облікового документа для призовників, військовозобов’язаних та резервістів і форми такого документа"

    ЗАТВЕРДЖЕНО

    постановою Кабінету Міністрів Українивід 16 травня 2024 р. № 559

    "Порядок оформлення (створення) та видачі військово-облікового документа для призовників, військовозобов’язаних та резервістів"

    9. Військово-обліковий документ в електронній формі (у тому числі роздрукований) та військово-обліковий документ у паперовій формі мають однакову юридичну силу.


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України