Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
928 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
я був замовив посилку і не забрав її вже пройшло 5 місяців як посилку не забрав
якщо в мене був договір про те що я мав забрати посилку чи може відправник посилки подати до суду і вимагати від мене гроші?
Але я просто був замовив посилку а інтернет магазині і все ніякі договори не підписував
Чи договорів складаєся тоді як я замовляю посилку????
Буду вдячний за відповідь вам юристи
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (2)
Адвокат, м. Миколаїв, 34 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Андрію!
Відправник не буде подавати на Вас до суду та не має права вимагати з Вас гроші.
З повагою, адвокат Айвазян.
Юрист, м. Київ, 3 роки досвіду
Доброго дня, Андрію!
Порядок оформлення та скасування замовлень визначається публічним договором, який оприлюднено на сайті магазину у формі публічної оферти, яка містить умови продажу товарів або послуг.
Оформлюючи замовлення Ви вже надати акцепт, тобто погодились з умовами продажу та фактично є стороною публічного договору. Повернення придбаних товарів визначається Законом України "Про захист прав споживачів".
Якщо товар не оглянуто в відділенні ТОВ "Нова пошта", то фактично ми не можемо говорити про повернення товару. Інтернет-магазин вправі вимагати відшкодування витрат на пересилання придбаного Вами товару на умовах післяплати якщо це передбачено умовами оферти.
З повагою, Віра Братченко.