Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
954 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Добрый день, недавно узнал что нахожусь на учёте в ТЦК ну и естественно в розыске, поставили еще в Июне этого года на учёт автоматически, проживаю в городе Одесса, в Киевском районе а поставили в Приморский ТЦК. К слову ранее я на военном учете не стоял, но имею права на отсрочку, и из-за беспредела что твориться ТЦК, не рисковал оформляться там.
Отсрочку к слову могу получить по пунктам 9 и 13, (Получаю компенсация по догляду за отцом инвалидом)
Есть несколько вопросов:
1. Нужно ли самостоятельно устанавливать резерв что бы обновить и подтянуть имеющиеся данные, или делать это с адвокатской помощью?
2. По новым правилам оформления отсрочки с ноября месяца, через резерв можно будет получить отсрочку по догляду за отцом, стоит ли делать это через резерв+ или нести документы в ЦНАП?
3. Не направят ли меня перед этим всем проходить ВЛК в ТЦК?
4. Будет ли штаф за необновление данных, хоть прошло уже более 3-х месяцев
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (4)
Адвокат, м. Миколаїв, 34 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Юрію!
Для встановлення Резерв+ Вам не потрібен адвокат. Оновлення даних в цьому випадку - це Ваш номер телефону, адреса реєстрації (проживання) та адреса електронної пошти.
Резерв+ Вам знадобиться, якщо з'явиться можливість оформити відстрочку через останній саме на вашій підставі.
Поки що незрозуміло який саме вид відстрочки бкде доступний для оформлення через Резерв+, оскільки формулювання МОУ є неоднозначним:
9 типів відстрочок вже можна оформити онлайн у застосунку Резерв+. Послуга доступна для таких категорій:
Перелік буде розширюватись. Ще два типи відстрочок з’являться в застосунку найближчим часом. Отримати їх зможуть:
На проходження ВЛК направляє ТЦК, відстрочку ж Ви оформлюєте або через Резерв+, або через ЦНАП.
Не буде, бо пройшло вже більше року.
З повагою, адвокат Айвазян.
Могу ли я вообще получить отсрочку без прохождения ВЛК ? Не будет ли такого что скажут сначала пройти ВЛК
Адвокат, м. Миколаїв, 34 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДе саме Вам повинні сказати, що необхідно пройти ВЛК? У ЦНАП? ЦНАП приймає в Вас заяву на відстрочку та підтверджуючи документи й потім відправляє заяву на розгляд комісії до ТЦК.
1. Цей Порядок визначає механізм надання громадянам України електронної публічної послуги щодо отримання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період (далі — послуга) шляхом подання заяв в електронній формі через центри надання адміністративних послуг (далі — центри) із використанням засобів Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (далі — Портал Дія) та отримання результатів розгляду таких заяв в установленому законодавством порядку.
2. У цьому Порядку терміни вживаються у значенні, наведеному в Законах України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”, “Про військовий обов’язок і військову службу”, “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, “Про Єдиний державний реєстр призовників, військовозобов’язаних та резервістів”, “Про адміністративні послуги”, “Про особливості надання публічних (електронних публічних) послуг”, “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”, “Про електронні документи та електронний документообіг”, “Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах”, “Про захист персональних даних”, Положенні про Єдиний державний вебпортал електронних послуг, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1137 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 3, ст. 136; 2022 р., № 69, ст. 4171), Положенні про Державний вебпортал електронних публічних послуг у сфері національної безпеки і оборони, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 30 липня 2024 р. № 879 (Офіційний вісник України, 2024 р., № 73, ст. 4351; 2025 р., № 74, ст. 5096), Положенні про систему електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів “Трембіта”, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 2016 р. № 606 (Офіційний вісник України, 2016 р.
3. Послуга є безоплатною.
4. Послуга надається відповідно до статті 23 Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”, пунктів 56—67 Порядку проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 травня 2024 р. № 560 (Офіційний вісник України, 2024 р., № 49, ст. 2979) (далі — Порядок призову), та Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 588 (Офіційний вісник України, 2013 р., № 66, ст. 2396), з урахуванням положень цього Порядку. Обробка персональних даних на всіх етапах надання послуги здійснюється з дотриманням вимог законодавства про захист персональних даних.
5. Для отримання послуги суб’єкт звернення подає через адміністратора центру заяву в електронній формі (у разі технічної реалізації такої можливості засобами Порталу Дія) на ім’я голови комісії районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки або його відділу за місцем перебування суб’єкта звернення на військовому обліку (далі — суб’єкт надання послуги), у якій зазначаються відомості, передбачені Порядком призову.
До заяви додаються електронні копії паперових документів (скановані копії), що підтверджують право на відстрочку, зазначені у переліку згідно з додатком 5 до Порядку призову.
6. Заява подається суб’єктом звернення через центр особисто. Подання заяви представником суб’єкта звернення не допускається.
7. Заява може бути подана через адміністратора центру після проходження ним електронної ідентифікації та автентифікації на Порталі Дія з використанням інтегрованої системи електронної ідентифікації, електронного підпису або інших засобів електронної ідентифікації, які дають змогу однозначно встановити його особу, а також після здійснення ідентифікації суб’єкта звернення на підставі документа, що посвідчує його особу, та документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків (картки платника податків) (крім випадків, коли особа через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомила про це відповідному контролюючому органу і має відмітку або інформацію в паспорті громадянина України).
8. Подальше формування заяви припиняється після ідентифікації суб’єкта звернення, якщо засобами Порталу Дія автоматично отримано відомості про те, що суб’єкт звернення уже має подану засобами Порталу Дія заяву про отримання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період, щодо якої не прийняте остаточне рішення в порядку, передбаченому Порядком призову.
У випадку, передбаченому цим пунктом, засобами Порталу Дія формується інформаційне повідомлення у форматі, придатному для його завантаження та друку, із зазначенням підстав для припинення подальшого формування заяви та рекомендаціями щодо подальших дій суб’єкта звернення. Таке інформаційне повідомлення відображається в особистому кабінеті адміністратора центру на Порталі Дія, роздруковується ним без використання спеціальних бланків та/або додаткового засвідчення підписом чи скріплення гербовою печаткою та видається суб’єкту звернення (на вимогу).
9. За відсутності підстави для припинення подальшого формування заяви, передбаченої пунктом 8 цього Порядку, заява в електронній формі формується адміністратором центру на підставі відомостей та документів, наданих суб’єктом звернення, засобами Порталу Дія автоматично у формі, придатній для сприйняття її змісту, роздруковується та надається суб’єкту звернення для перевірки та підписання, після чого на неї накладається кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, адміністратора центру.
Сформована та підписана адміністратором центру заява блокується для редагування з накладенням на неї кваліфікованої електронної печатки технічного адміністратора Порталу Дія. Відповідальність за достовірність відомостей, що містяться в заяві та доданих до неї документах, несуть суб’єкти звернень.
10. Формування заяви в електронній формі засобами Порталу Дія припиняється у разі, коли зазначені в заяві відомості надані не в повному обсязі та/або не пройшли арифметичний та/або формато-логічний контроль.
11. Відомості про суб’єкта звернення (прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності) та номер паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті громадянина України), що містяться в заяві, невідкладно надсилаються засобами Порталу Дія з використанням системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів “Трембіта” до Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів (далі — Реєстр) для отримання/підтвердження відомостей, передбачених абзацом другим цього пункту.
У порядку електронної інформаційної взаємодії з Реєстром автоматично отримуються/підтверджуються відомості про факт перебування/неперебування суб’єкта звернення на військовому обліку громадян України (внесення/невнесення відомостей про нього до Реєстру).
12. Подальший рух заяви припиняється, якщо у порядку електронної інформаційної взаємодії, передбаченої пунктом 11 цього Порядку, отримано/підтверджено відомості про те, що суб’єкт звернення не перебуває на військовому обліку громадян України (відомості про нього не внесено до Реєстру). У випадку, передбаченому цим пунктом, засобами Порталу Дія формується інформаційне повідомлення у форматі, придатному для його завантаження та друку, із зазначенням підстав для припинення подальшого руху заяви та рекомендаціями щодо подальших дій суб’єкта звернення. Таке інформаційне повідомлення відображається в особистому кабінеті адміністратора центру на Порталі Дія, роздруковується ним без використання спеціальних бланків та/або додаткового засвідчення підписом чи скріплення гербовою печаткою та видається суб’єкту звернення (на вимогу).
13. За відсутності підстави для припинення подальшого руху заяви, передбаченої пунктом 12 цього Порядку, заява та додані до неї документи автоматично засобами Порталу Дія з використанням системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів “Трембіта” надсилаються до захищеної системи електронного документообігу Міноборони для наступної передачі суб’єкту надання послуги.
У випадку, передбаченому цим пунктом, засобами Порталу Дія формується інформаційне повідомлення про успішне надсилання заяви суб’єкту надання послуги. Таке інформаційне повідомлення відображається в особистому кабінеті адміністратора центру, використовується для інформування суб’єкта звернення та не підлягає завантаженню, друку та/або видачі.
При цьому адміністратором центру надається суб’єкту звернення опис вхідного пакета документів.
14. Суб’єкт надання послуги опрацьовує заяву, після чого надсилає засобами Реєстру в порядку електронної інформаційної взаємодії до центру, через який була подана заява, повідомлення про результат такого опрацювання (позитивне рішення про надання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період або рішення про відмову у її наданні). Інформування суб’єкта звернення здійснюється у порядку та строки, передбачені пунктом 60 Порядку призову.
У разі позитивного рішення: (оновлений) військово-обліковий документ автоматично формується відповідно до Порядку оформлення (створення) та видачі військовооблікового документа для призовників, військовозобов’язаних та резервістів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 травня 2024 р. № 559 (Офіційний вісник України, 2024 р., № 49, ст. 2978), та надсилається до особистого кабінету адміністратора центру на Порталі Дія у порядку електронної інформаційної взаємодії між Реєстром та Порталом Дія;
адміністратор центру не пізніше ніж протягом наступного робочого дня з дня надходження повідомлення про позитивний результат надання послуги та (оновленого) військово-облікового документа повідомляє про це суб’єкту звернення, роздруковує такий документ без використання спеціальних бланків та/або додаткового засвідчення підписом чи скріплення гербовою печаткою та видає його суб’єкту звернення.
У разі прийняття рішення про відмову у наданні відстрочки адміністратор центру роздруковує відповідне повідомлення про відмову у наданні відстрочки без використання спеціальних бланків та/або додаткового засвідчення підписом чи скріплення гербовою печаткою та видає його суб’єкту звернення (на вимогу).
Повідомлення про відмову за формою згідно з додатком 7 до Порядку призову з накладеною кваліфікованою електронною печаткою суб’єкта надання послуги також окремо підлягає надсиланню суб’єктом надання послуги технічним засобом електронної комунікації (електронною поштою) безпосередньо на адресу електронної пошти суб’єкта звернення, зазначену в заяві.
Юрист, м. Полтава, 5 років досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня!
1. Для встановлення Резерв+ допомога адвоката не потрібна.
2. Якщо даний вид відстрочки буде технічно реалізований в Резерв+, то краще оформити відстрочку через застосунок Резерв+.
3. Для оформлення відстрчоки ВЛК не потрібно проходити.
4. Якщо в розшуку більше трьох місяців, то справу повинні закрити через сплин строків давності.
З повагою, юрист Дерій В.О.!