Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
916 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Доброго дня.
Хочемо анулювати тур в Египет, який був перенесений турагентством (ТА) в зв‘язку з закриттям авіасполучення. Договір в електронному варіанті, без підписів та печатки. Оплачена сума вказана в договорі, окремої квитанції немає.
Виплата коштів ТА буде здійснюватись після відкриття авіасполучення (умови вказана на сайті, в договорі не прописані).
ТА вже вдруге виставляє умови для перенесення туру на ін. дати з доплатою. Вперше - ми перенесли з доплатою. Через 3 тижні - знову та ж ситуація.
Хочемо анулювати.
Чи є шанс на повернення коштів з урахуванням штрафу (до вильоту 4 міс, за умовами договору мінімальний штраф 10%), враховуючи велику кількість ануляцій від інших туристів та стан договору? Чи є сенс подавати в суд?
Чи знову іти на умови перенесення з доплатою?
Дякую.
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (1)
Адвокат, м. Київ, 26 років досвіду
Торговедбно-промислова палата України визнала карантин форс-мажором. В цьому випадку туроператори звільняються від повного виконання своїх зобов'язань. Це непередбачена ситуація, яка вдарила по обох сторонах.
Крім того, у турагентств просто немає грошей для того, щоб повернути 100% вартості туру. "Це форс-мажор, і як би не розвивалася ситуація, необхідно зрозуміти і прийняти факт, що збитків зазнають всі: і туристи, і турагенти і туроператори. Найважче саме туроператорам, адже їм необхідно в умовах відсутності планових надходжень (продажі зупинилися) організувати екстрене вивезення туристів, виконавши при цьому всі рекомендації, правила та обмеження регуляторів як України, так і інших країн", – пояснюють в Асоціації туроператорів.
Як пояснили в Торгово-промисловій палаті, всі тури з датами, які збігаються з періодом карантину, потрапили під дію форс-мажору. Гроші можна не компенсувати. Але ось перенести тур цілком можливо.