Задайте питання юристу

885 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Адміністративне право, 19 грудня 2020, питання №35138 300₴

Отследить процесс рассмотрения админпротокола

Добрый день
Позавчера я вызвал полицию и написал заявление на соседей, собаки которых выбежали со двора и за время, пока не заметили их отсутствия, загрызли уличную (бездомную) собаку (собаку отвезли у ветеринару - пришлось усыпить). Полиция составила протокол, который соседи тоже подписали (копии у меня нет - я не делал фото) и сотрудник полиции сказал, что данный протокол будет передан в исполком на рассмотрение.

Каким образом я могу отследить рассмотрение протокола?
Какие варианты развития событий могут быть (штраф, отклонение о рассмотрении)?

Собаки у соседей уже не первый раз выбегают, но подобная ситуация впервые. У меня пожилые родители, у других соседей дети часто гуляют на улице. Буду очень признателен за Вам за консультацию!

Відповіді юристів (17)

    Беликов Олег  Александрович
    Беликов Олег Александрович 4 роки тому

    Юрист, м. Харків, 32 роки досвіду

    Доброго дня. Органи, які повноваженні розглядати справи про адмінпорушення -

    Стаття 213. Органи (посадові особи), уповноважені розглядати справи про адміністративні правопорушення

    Справи про адміністративні правопорушення розглядаються:

    1) адміністративними комісіями при виконавчих комітетах сільських, селищних, міських рад;

    2) виконавчими комітетами (а в населених пунктах, де не створено виконавчих комітетів, - виконавчими органами, що виконують їх повноваження) сільських, селищних, міських рад та їх посадовими особами, уповноваженими на те цим Кодексом;

    {Пункт третій статті 213 виключено на підставі Закону № 244/94-ВР від 15.11.94}

    4) районними, районними у місті, міськими чи міськрайонними судами (суддями), а у випадках, передбачених цим Кодексом, місцевими адміністративними та господарськими судами, апеляційними судами, Верховним Судом;

    5) органами Національної поліції, органами державних інспекцій та іншими органами (посадовими особами), уповноваженими на те цим Кодексом.

    По всей вероятности будет админответственность - штраф, так как есть показания свидетелей, было обращение в полицию. Вы можете выяснить, когда в исполкоме будет заседать админкомиссия и узнать ее решение по этому вопросу.

    Кирда Вячеслав Володимирович

    Доброго ранку, Андрію!

    По суті, якого дієвого способу відстеження розгляду справи про адміністративне правопорушення, окрім власних звернень до поліції щодо цього, немає!

    Тобто Ви маєте право або очно, тобто прийти до поліції, або за телефоном уточнити дані щодо розгляду справи про адміністративне правопорушення!

    Окремого якогось реєстру, як наприклад, Єдиний державний реєстр судових рішень, у даному питанні немає!

    Скоріше за все, як справедливо зазначив колега, буде штраф!

    Однак не впевнений, що штраф якимось чином може попередити наступні прояви подібних дії власників собак, тому раджу завжди регулювати на такі дії викликами поліції!

    Всього найкращого!

    Андрей Клієнт 4 роки тому

    Признателен Вам за скорый ответ!Ещё уточнение:1) в случае если комиссия не увидит никакого нарушения - какие последствия для обеих сторон (заявителя и того, на кого заявили)?Спасибо!

    • Беликов Олег  Александрович
      30%
      Беликов Олег Александрович 4 роки тому

      Юрист, м. Харків, 32 роки досвіду

      Статья 288 КУоАП дает возможнгсть обжаловать решение админкомиссии в вышестоящий совет:

      Постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржено:

      1) постанову адміністративної комісії - у виконавчий комітет (а у населених пунктах, де не створено виконавчих комітетів, - виконавчі органи, що виконують їх повноваження) відповідної ради або в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд, у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України, з особливостями, встановленими цим Кодексом;

      2) рішення виконавчого комітету (а у населених пунктах, де не створено виконавчих комітетів, - виконавчих органів, що виконують їх повноваження) сільської, селищної, міської ради - у відповідну раду або в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд, у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України, з особливостями, встановленими цим Кодексом;

      3) постанову іншого органу (посадової особи) про накладення адміністративного стягнення, постанову по справі про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі - у вищестоящий орган (вищестоящій посадовій особі) або в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд, у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України, з особливостями, встановленими цим Кодексом.

      Постанову про одночасне накладення основного і додаткового адміністративних стягнень може бути оскаржено за вибором особи, щодо якої її винесено, чи потерпілого в порядку, встановленому для оскарження основного або додаткового стягнення;

      4) постанову інспектора з паркування про накладення адміністративного стягнення (частини перша і третя статті 122, частини перша і друга статті 152-1 цього Кодексу) - в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України, з урахуванням особливостей, визначених цим Кодексом.

      Скарга подається в орган (посадовій особі), який виніс постанову по справі про адміністративне правопорушення, якщо інше не встановлено законодавством України. Скарга, що надійшла, протягом трьох діб надсилається разом із справою органу (посадовій особі), правомочному відповідно до цієї статті її розглядати.

      Особа, яка оскаржила постанову у справі про адміністративне правопорушення, звільняється від сплати державного мита.

    • Савченко Олександр
      16.7%
      Савченко Олександр 4 роки тому

      Юрист, м. Чернігів, 10 років досвіду

      Доброго дня, Андрію!

      в случае если комиссия не увидит никакого нарушения - какие последствия для обеих сторон (заявителя и того, на кого заявили)? - ніяких.

      У такому випадку буде закрито провадження в справі про адміністративне правопорушення.

      Кодекс України про адміністративні правопорушення (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80732-10#Text):

      Стаття 245. Завдання провадження в справах про адміністративні правопорушення

      Завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об’єктивне з’ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.

      Стаття 247. Обставини, що виключають провадження в справі про адміністративне правопорушення

      Провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за таких обставин:

      1) відсутність події і складу адміністративного правопорушення;

      2) недосягнення особою на момент вчинення адміністративного правопорушення шістнадцятирічного віку;

      3) неосудність особи, яка вчинила протиправну дію чи бездіяльність;

      4) вчинення дії особою в стані крайньої необхідності або необхідної оборони;

      5) видання акта амністії, якщо він усуває застосування адміністративного стягнення;

      6) скасування акта, який встановлює адміністративну відповідальність;

      7) закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу;

      8) наявність по тому самому факту щодо особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, постанови компетентного органу (посадової особи) про накладення адміністративного стягнення, або нескасованої постанови про закриття справи про адміністративне правопорушення, а також повідомлення про підозру особі у кримінальному провадженні по даному факту;

      9) смерть особи, щодо якої було розпочато провадження в справі.

      Стаття 248. Розгляд справи про адміністративне правопорушення на засадах рівності громадян

      Розгляд справи про адміністративне правопорушення здійснюється на засадах рівності перед законом і органом (посадовою особою), який розглядає справу, всіх громадян незалежно від раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мови та інших обставин.

      Стаття 249. Відкритий розгляд справи про адміністративне правопорушення

      Справа про адміністративне правопорушення розглядається відкрито, крім справ про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі, про порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксовані в режимі фотозйомки (відеозапису), та випадків, коли це суперечить інтересам охорони державної таємниці.

      З метою підвищення виховної і запобіжної ролі провадження в справах про адміністративні правопорушення такі справи можуть розглядатися безпосередньо в трудових колективах, за місцем навчання або проживання порушника.

      Стаття 257. Надіслання протоколу

      Протокол надсилається органу (посадовій особі), уповноваженому розглядати справу про адміністративне правопорушення.

      Каким образом я могу отследить рассмотрение протокола? - відповідно до ст. 249 КУпАП справа про адміністративне правопорушення розглядається відкрито, а тому Ви взагалі маєте право бути присутнім при її розгляді. Зверніться до виконавчого комітету міської ради (саме туди поліція надіслала протокол), щоб Вас повідомили про час та місце розгляду справи адміністративною комісією.

      Всього доброго!

    • Адвокат  Євген Олександрович
      6.7%
      Адвокат Євген Олександрович 4 роки тому

      Адвокат, м. Київ, 31 рік досвіду

      Здравствуйте, Андрей!

      Получить информацию о ходе рассмотрения дела, Вы можете только путем подачи официального заявления в исполнительный комитет, согласно Закона Украины "Об обращении граждан", иначе никак, так как Вы в данном административном деле только заявитель, иное дело, если бы Вы были потерпевшим в деле, тогда Вы бы имели право доступа к делу.

      В случае закрытия дела, Вы имеете право подать административный иск в суд, в порядке Кодекса административного судопроизводства Украины:

      Кодекс адміністративного суд... | від 06.07.2005 № 2747-IV (rada.gov.ua)

      Всего доброго!

      Удачи Вам!

    Беликов Олег  Александрович
    Беликов Олег Александрович 4 роки тому

    Юрист, м. Харків, 32 роки досвіду

    1) в случае если комиссия не увидит никакого нарушения - какие последствия для обеих сторон (заявителя и того, на кого заявили)?Спасибо!

    Никаких правовых последствий ни для заявителя, ни для привлекаемого к ответственности, не наступает.

    Андрей Клієнт 4 роки тому

    Уважаемые юристы, благодарю за консультацию!!

    Карпенко Андрій Володимирович
    30%

    Добрый день!

    За нарушение правил содержания собак и кошек предусмотрена административная ответственность по статье 154 Кодекса Украины об административных правонарушениях (далее - КУоАП).

    Частью 1 статьи 154 КУоАП предусмотрено, что содержание, выгул собак и кошек в местах, где это запрещено соответствующими правилами, или выгул собак без поводков и намордников (кроме собак, в регистрационных свидетельствах которых сделана специальная отметка)— влечет предупреждение или наложение штрафа на граждан от одного до трех необлагаемых минимумов доходов граждан и предупреждение или наложение штрафа на служебных лиц - от трех до пяти необлагаемых минимумов доходов граждан.

    Правонарушения по части 1 рассматривают Административные комиссии при исполнительных органах городских советов.

    Частью 2 статьи 154 КУоАП предусмотрено, что те же действия, повлекшие причинение вреда здоровью людей или их имуществу, а также повторное в течение года совершение нарушения из числа предусмотренных частью первой настоящей статьи, — также влекут за собой наложение штрафа с конфискацией животных и на должностных лиц — от четырех до семи необлагаемых минимумов доходов граждан.

    Правонарушения по части 2 рассматривают в судебном порядке.

    1. Вы имеете право обратиться с запросом в полицию о мерах предпринятых по протоколу.

    2. Если Вам из полиции придет ответ, что дело передано на Административную комиссию при исполнительном органе городского совета обращайтесь с запросом в местные органы власти.

    3. Дня Вас обращение в полицию не повлечет никаких последствий.

    Главное для Вас, что если будет повторное нарушение у соседей, то в судебном порядке собак могут конфисковать.

    Ответы Вам должны предоставить согласно Законов Украины "Об информации" и "Об обращении граждан".

    УДАЧИ!

    Савченко Олександр
    Савченко Олександр 4 роки тому

    Юрист, м. Чернігів, 10 років досвіду

    Доброго дня, Андрію!

    Кодекс України про адміністративні правопорушення (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80732-10#Text):

    Стаття 213. Органи (посадові особи), уповноважені розглядати справи про адміністративні правопорушення

    Справи про адміністративні правопорушення розглядаються:

    1) адміністративними комісіями при виконавчих комітетах сільських, селищних, міських рад;

    2) виконавчими комітетами (а в населених пунктах, де не створено виконавчих комітетів, - виконавчими органами, що виконують їх повноваження) сільських, селищних, міських рад та їх посадовими особами, уповноваженими на те цим Кодексом;

    {Пункт третій статті 213 виключено на підставі Закону № 244/94-ВР від 15.11.94}

    4) районними, районними у місті, міськими чи міськрайонними судами (суддями), а у випадках, передбачених цим Кодексом, місцевими адміністративними та господарськими судами, апеляційними судами, Верховним Судом;

    5) органами Національної поліції, органами державних інспекцій та іншими органами (посадовими особами), уповноваженими на те цим Кодексом.

    Стаття 215. Порядок утворення колегіальних органів, уповноважених розглядати справи про адміністративні правопорушення

    Адміністративні комісії утворюються відповідними органами місцевого самоврядування у складі голови, заступника голови, відповідального секретаря, а також членів комісії. В адміністративних комісіях при виконавчих органах міських рад є посада звільненого відповідального секретаря комісії. Порядок діяльності адміністративних комісій встановлюється цим Кодексом та іншими законодавчими актами України.

    Адміністративні комісії при виконавчих комітетах районних у містах рад утворюються у разі надання районній у місті раді та її виконавчому комітету відповідних повноважень міською радою.

    Порядок утворення інших колегіальних органів, уповноважених розглядати справи про адміністративні правопорушення, а також порядок розгляду справ у цих органах визначаються законами України.

    Стаття 216. Правомочність засідань колегіальних органів

    Адміністративні комісії мають право розглядати справи про адміністративні правопорушення при наявності не менш як половини членів їх складу, а виконавчі комітети сільських, селищних, міських рад - при наявності не менш як двох третин від загального складу виконавчого комітету.

    Правомочність засідань інших колегіальних органів, уповноважених розглядати справи про адміністративні правопорушення, встановлюється законодавством України.

    Стаття 217. Повноваження посадових осіб, які розглядають справи про адміністративні правопорушення

    Посадові особи, уповноважені розглядати справи про адміністративні правопорушення, можуть накладати адміністративні стягнення, передбачені цим Кодексом, у межах наданих їм повноважень і лише під час виконання службових обов’язків.

    Перелік посадових осіб, які від імені органів, згаданих у пунктах 2, 5 статті 213 цього Кодексу, розглядають справи про адміністративні правопорушення, встановлюється законами України.

    Стаття 218. Адміністративні комісії

    Адміністративні комісії при виконавчих органах міських рад розглядають справи про адміністративні правопорушення, передбачені статтями 45, 46, 92, 99, 103-1, 103-2, 104, 104-1, статтею 136 (за вчинення порушень на автомобільному транспорті), статтями 138, 141, 142, 149-152, частиною першою статті 154, статтями 155, 155-2, частиною другою статті 156, частинами першою - четвертою статті 156-1, статтями 156-2, 159, частиною першою статті 163-17, статтею 175-1 (за порушення, вчинені у місцях, заборонених рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради), статтею 179, статтею 180 (крім справ щодо батьків неповнолітніх або осіб, які їх замінюють), частиною четвертою статті 181, статтею 181-1, частиною першою статті 182, статтями 183, 185-12, 186, 189, 189-1, 212-1 цього Кодексу.

    Стаття 154. Порушення правил тримання собак і котів

    Тримання собак і котів у місцях, де це заборонено відповідними правилами, чи понад установлену кількість, чи незареєстрованих собак, або приведення в громадські місця, або вигулювання собак без повідків і намордників (крім собак, у реєстраційних свідоцтвах на яких зроблено спеціальну відмітку) чи в невідведених для цього місцях -

    тягне за собою попередження або накладення штрафу на громадян від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і попередження або накладення штрафу на посадових осіб - від трьох до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Всього доброго!

    Гончаренко Константин
    6.7%
    Гончаренко Константин 4 роки тому

    Юрист, м. Суми, 6 років досвіду

    Доброго дня!

    Повідомляю наступне:

    До виключної компетенції адміністративних комісій при виконавчих органах сільських, селищних рад відноситься розгляд справ про адміністративні правопорушення передбачені КУпАП:

    у сфері охорони культурної спадщини (ст. 92);

    у сфері використання паливно-енергетичних ресурсів (ст.ст. 99 (коли правопорушення вчинено громадянином, 103-1, 103-2);

    у сільському господарстві (ст. 104);

    на транспорті, в галузі шляхового господарства і зв’язку (ст.ст. 136 (за вчинення порушень на автомобільному транспорті), 141, 142);

    в галузі житлових прав громадян, житлово-комунального господарства та благоустрою (ст.ст. 150-152, ч. 1,2 ст. 152-1);

    в галузі торгівлі ст.ст. 155, 155-2, ч. 2 ст. 156, ст.ст. 156-1, 156-2, 159);

    що посягають на громадську безпеку (ст. 175-1 (за порушення, вчинені у місцях, заборонених рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради), ст.ст. 179, 180 (крім справ щодо батьків неповнолітніх або осіб, які їх замінюють), ч. 4 ст. 181, ч. 1 ст. 182, ст. 183);

    КУпо посягають на встановлений порядок управління (ст.ст. 186, 186-1, 196, 212-1).

    Правомочність засідань та повноваження посадових осіб, які розглядають справи про адміністративні правопорушення

    Адміністративні комісії мають право розглядати справи про адміністративні правопорушення при наявності не менш як половини членів їх складу.

    По справі про адміністративне правопорушення адміністративна комісія виносить одну з таких постанов:

    про накладення адміністративного стягнення;

    про закриття справи.

    Адміністративні комісії при розгляді справ про адміністративні правопорушення, можуть накладати адміністративні стягнення у вигляді: попередження; штрафу; оплатного вилучення предмета, який став знаряддям вчинення або безпосереднім об'єктом адміністративного правопорушення; конфіскації предмета, який став знаряддям вчинення або безпосереднім об'єктом адміністративного правопорушення. Накладення адміністративного стягнення можливе лише у межах наданих їм повноважень і лише під час виконання службових обов'язків.

    Порядок розгляду справ про адміністративне правопорушення

    Підставою для розгляду справи про адміністративне правопорушення адміністративною комісією є протокол про адміністративне правопорушення, складений у встановленому порядку уповноваженою на те службовою особою або представником громадської організації чи органу громадської самодіяльності. Справа про адміністративні правопорушення має розглядатися адміністративною комісією за місцем проживання порушника та в п'ятнадцятиденний строк з дня одержання протоколу про адміністративне правопорушення та інших матеріалів справи строк. Підготовка до розгляду справи про адміністративне правопорушення При підготовці до розгляду справи відповідальним секретарем адміністративної комісії повинно бути вирішено наступні питання:

    чи належить до компетенції адміністративної комісії розгляд даної справи;

    чи правильно складено протокол та інші матеріали справи. Відповіно до вимог ст. 256 КУпАП протокол повинен містити наступну інформацію: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; наявність матеріальної шкоди; відмітка про роз'яснення прав і обов'язків передбачених ст. 268 КУпАП особі, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, а також свідками і потерпілими та іншими особами при їх наявності. А в разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, робиться запис про це. Окрім цього особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання.

    чи сповіщено осіб, які беруть участь у розгляді справи, про час і місце її розгляду. Вручення повістки особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, а також іншим особам, які беруть участь у провадженні по справі вручається не пізніш як за три доби до дня розгляду справи, в якій зазначаються дата і місце розгляду. Оскільки справа повинна розглядатися в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, розгляд справи без такої особи можливий лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи.

    чи витребувано необхідні додаткові матеріали;

    чи підлягають задоволенню клопотання особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілого, їх законних представників і адвоката.

    Розгляд справ про адміністративне правопорушення

    Розгляд справи про адміністративне правопорушення розпочинається з оголошення головуючим на засіданні адміністративної комісії, яка справа підлягає розгляду, хто притягається до адміністративної відповідальності, роз'яснює особам, які беруть участь у розгляді справи про їх права і обов'язки визначені ст.ст. 268-274 КУпАП, після чого оголошується протокол про адміністративне правопорушення.

    На засіданні заслуховуються особи, які беруть участь у розгляді справи, досліджуються докази і вирішуються клопотання. У разі участі в розгляді справи прокурора заслуховується його висновок.

    Обов’язковою умовою при розгляді кожної справи про адміністративне правопорушення адміністративною комісією є ведення протоколу, в якому повинно бути зазначено: 1) дата і місце засідання; 2) найменування і склад комісії; 3) зміст справи, що розглядається; 4) відомості про явку осіб, які беруть участь у справі; 5) пояснення осіб, які беруть участь у розгляді справи, їх клопотання і результати їх розгляду; 6) документи і речові докази, досліджені при розгляді справи; 7) відомості про оголошення прийнятої постанови і роз'яснення порядку та строків її оскарження.

    Протокол засідання адміністративної комісії підписується головуючим на засіданні і відповідальним секретарем.

    Постанова по справі про адміністративне правопорушення

    Розглянувши справу про адміністративне правопорушення, адміністративна комісія виносить постанову по справі.

    Постанова адміністративної комісії приймається простою більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні.

    Постанова повинна містити наступну інформацію: найменування органу; дату розгляду справи; відомості про особу, стосовно якої розглядається справа (прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), дата народження, місце проживання чи перебування; опис обставин, установлених під час розгляду справи; зазначення нормативного акта, що передбачає відповідальність за таке адміністративне правопорушення; прийняте у справі рішення. Якщо одночасно вирішується питання про відшкодування винним майнової шкоди, то в постанові зазначається розмір шкоди, порядок і строк її відшкодування. В разі вирішення питання про вилучені речі і документи, а також вказівку про порядок і строк її оскарження.

    Постанова підписується головуючим на засіданні і відповідальним секретарем комісії.

    Постанова оголошується негайно після закінчення розгляду справи. Копія постанови протягом трьох днів вручається під розписку або висилається особі, щодо якої її винесено, потерпілому на його прохання, про що робиться відповідна відмітка у справі.

    Порядок оскарження постанови про адміністративне правопорушення

    Постанову адміністративної комісії може бути оскаржена як у виконавчий комітет відповідної ради, так і в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд, у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України, з особливостями, встановленими цим Кодексом.

    Особа, яка оскаржила постанову у справі про адміністративне правопорушення, звільняється від сплати судового збору .

    Велика Палата Верховного Суду у постанові від 18 березня 2020 року № 543/775/17 відступила від попередньої правової позиції визначивши, що за оскарження постанови про адміністративне правопорушення,необхідно платити судовий збір. Розмір судового збору, який підлягає застосуванню у справах щодо накладення адміністративного стягнення та справляння судового збору, він складає за подання позовної заяви 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

    Велика Палата Верховного Суду в контексті фактичних обставин справи та зумовленого ними застосування норм процесуального права зазначає, що у справах щодо оскарження постанов про адміністративне правопорушення у розумінні положень статей 287, 288 КУпАП, як і в інших справах, які розглядаються судом у порядку позовного провадження, слід застосовувати ст. 2-5 Закону України "Про судовий збір", які пільг за подання позовної заяви, відповідних скарг у цих правовідносинах не передбачають.

    Велика Палата Верховного Суду відступила від висновку Верховний Суд України в постанові від 13 грудня 2016 року (провадження № 21-1410а16), вказавши, що чинне законодавство містить ставку судового збору, що підлягає сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги у справі про оскарження постанови про адміністративне правопорушення та подальшому оскарженні позивачем та відповідачем судового рішення.

    Вам повинні були надіслати , поштою протокол комісііі та копію постанови про адмін . правопорушення. Вказану постанову Вам необхідно оскаржити до суду у строк вказаний у постанові ,згідно КУпАП.

    З Повагою,

    Костянтин Гончаренко

    Адвокат  Євген Олександрович
    Адвокат Євген Олександрович 4 роки тому

    Адвокат, м. Київ, 31 рік досвіду

    Здравствуйте, Андрей!

    Получить информацию о ходе рассмотрения дела, Вы можете только путем подачи официального заявления в исполнительный комитет, согласно Закона Украины "Об обращении граждан", иначе никак, так как Вы в данном административном деле только заявитель, иное дело, если бы Вы были потерпевшим в деле, тогда Вы бы имели право доступа к делу.

    В случае закрытия дела, Вы имеете право подать административный иск в суд, в порядке Кодекса административного судопроизводства Украины:

    Кодекс адміністративного суд... | від 06.07.2005 № 2747-IV (rada.gov.ua)

    Всего доброго!

    Удачи Вам!

    Костромина Виктория
    Костромина Виктория 4 роки тому

    Адвокат, м. Київ, 20 років досвіду

    Полиция составила протокол, который соседи тоже подписали (копии у меня нет - я не делал фото) и сотрудник полиции сказал, что данный протокол будет передан в исполком на рассмотрение. Каким образом я могу отследить рассмотрение протокола? Какие варианты развития событий могут быть (штраф, отклонение о рассмотрении)?

    обратитесь в местный совет и узнайте когда будет рассмотрение комиссии - вы как заявитель имеете право присутствовать или подайте письменный запрос

    если будете не согласны с решением комиссии - можете обжаловать

    скорее всего будет штраф

    Мєньков Андрій Васильович
    5%

    Добрый день Андрей!

    В бездеятельности Ваших соседей усматривается состав административного правонарушения, предусмотренного ст. 154 Кодекса об административных правонарушениях. А именно: " Тримання собак і котів у місцях, де це заборонено відповідними правилами, чи понад установлену кількість, чи незареєстрованих собак, або приведення в громадські місця, або вигулювання собак без повідків і намордників (крім собак, у реєстраційних свідоцтвах на яких зроблено спеціальну відмітку) чи в невідведених для цього місцях -

    тягне за собою попередження або накладення штрафу на громадян від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і попередження або накладення штрафу на посадових осіб - від трьох до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян".

    Штраф как, видите незначительный и составляет максимум 51 грн. Админ. дело рассматривает админкомиссия при горисполкоме. О результатах рассмотрения дела Вы можете узнать направив запрос на публичную информацию. Должны ответить в течении 5 роб. дней. Обжаловать решение админкомиссии Вы не сможете, поскольку не являетесь потерпевшим.

    Сергеев Артем
    Сергеев Артем 3 роки тому

    Юрист, м. Харків, 25 років досвіду

    Добрый день.

    Позавчера я вызвал полицию и написал заявление

    - иными словами Вы инициатор обращения. В связи с этим полиция должна Вас уведомить о результатах рассмотрения Вашего обращения.

    Должна предоставить ответ за подписью начальника отдела - "Ваше звернення направлено... для... ".

    "сотрудник полиции сказал, что данный протокол будет передан в исполком на рассмотрение."

    Вас об этом предупредили.

    "Каким образом я могу отследить рассмотрение протокола?"

    На основании ответа с полиции обратиться в исполком с запросом о предоставлении интересующей Вас информации.

    "Какие варианты развития событий могут быть (штраф, отклонение о рассмотрении)?"

    Для этого нужно видеть протокол.

    Если есть вопросы или нужна помощь - обращайтесь.

    Сергеев Артем
    Сергеев Артем 3 роки тому

    Юрист, м. Харків, 25 років досвіду

    Добрый день.

    Позавчера я вызвал полицию и написал заявление

    - иными словами Вы инициатор обращения. В связи с этим полиция должна Вас уведомить о результатах рассмотрения Вашего обращения.

    Должна предоставить ответ за подписью начальника отдела - "Ваше звернення направлено... для... ".

    "сотрудник полиции сказал, что данный протокол будет передан в исполком на рассмотрение."

    Вас об этом предупредили.

    "Каким образом я могу отследить рассмотрение протокола?"

    На основании ответа с полиции обратиться в исполком с запросом о предоставлении интересующей Вас информации.

    "Какие варианты развития событий могут быть (штраф, отклонение о рассмотрении)?"

    Для этого нужно видеть протокол.

    Если есть вопросы или нужна помощь - обращайтесь.

    Дьомін Максим  Вікторович
    5%
    Дьомін Максим Вікторович 3 роки тому

    Адвокат, м. Київ, 13 років досвіду

    Добрый вечер!

    Очень легко Вы можете отследить результат рассмотрения админ комиссией исполкома: на основании ЗУ "О доступе к публичной информации" напишите запрос произвольной формы (на сайте местного совета должна быть возможность заполнить в электронном виде) с просьбой информировать заходил ли к ним материал в отношении Ваших соседей и какой результат его рассмотрения. В течении 5 рабочих дней Вам дадут ответ (укажите свой эл почту, чтобы быстрее).

    Если же протокол не поступал в админ комиссию исполкома, то рекомендую обратиться в полицию как потерпевший с требованием предоставить информацию о причине отсутствия материалов в исполкоме.


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України