Задайте питання юристу

835 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Нерухомість, 28 вересня 2021, питання №49604 150₴

Коммунальные услуги(свет, вода) от поселкового совета.

Добрый день.

Поселковый совет выдавал ордера на квартиры в новом ЖК.
Застройщик самоустранился не выполнив тех условия по получению света и воды.
На данный момент ЖК получает услуги от соседнего Кооператива.
В связи с тем, что поселковый совет выдавал ордера у него есть ответсвенность по устранению недочетов застройщика который не выполнил тех условия по свету и воде, чтобы получать от Инфокса и Детека?
Жители не верят уже кооперативам и хотят получать услуги от ЖЕКа поселкового совета.
Как мы можем настаивать на получение света и воды от ЖЕКа поселкового совет?

Відповіді юристів (23)

    Гончаренко Константин
    Гончаренко Константин 2 роки тому

    Юрист, м. Суми, 5 років досвіду

    Доброго дня!

    По Вашому питанню повідомляю наступне:

    Вам доцільно створити ОСББ на Ваш будинок , або на групу будинків і вільно вирішувати питання як та у кого отримувати комунальні послуги, Згідно ЗУ Про ЖКП"

    Після створення та реєстрації об єднання -голова ОСББ звертається до сільської ради та ЖЕКу і укладає з ним колективний договір на послуги, або кожен власник квартири укладає індивідуальний договір з ЖЕКом та сплачує згідно квитанцій.

    Спочатку доцільно розглянути перелік законів та положень, які регулюють діяльність ОСББ. Відтак, це:

    Закон України "Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку";

    Закон України "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку";

    Закон України "Про житлово-комунальні послуги";

    Закон України "Про приватизацію державного житлового фонду";

    Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України "Про затвердження Типового статуту об'єднання співвласників багатоквартирного будинку та Типового договору відносин..." від 27.08.03 р. № 141;

    Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України "Про внесення змін до Типового статуту об'єднання співвласників багатоквартирного будинку" від 23.09.2015 № 238;

    Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України "Про затвердження Положення про порядок передачі квартир (будинків), жилих приміщень у гуртожитках" від 16.12.2009 № 396.

    «Створення об`єднання співвласників багатоквартирного будинку - ОСББ. Створення юридичної особи (неприбуткової організації, що діє за статутом), яка буде повністю займатися Вашим будинком. Ця компанія може бути створена ВИКЛЮЧНО співвласниками будинку і належить їм. ОСББ буде наймати обслуговуючі компанії, збирати кошти, формувати тарифи і т.д. Здійснювати контроль над будинком і його прибудинковою територією.Всі поточні рішення щодо діяльності та контроль здійснюється правлінням, головою правління та ревізійною комісією ОСББ. Голова правління обирається членами правління, на основі СТАТУТУ ОСББ, діє без доручення від імені об’єднання, укладає в межах своєї компетенції договори і вчиняє інші правочини відповідно до рішень правління; розпоряджається коштами об’єднання; забезпечує виконання рішень загальних зборів і правління; відкриває і закриває рахунки об’єднання в банківських установах і в інших фінустановах, підписує банківські та фінансові документи тощо.Правління обирається на загальних зборах співвласників. В подальшому саме правління контролює обслуговуючі компанії, наймає їх, або розриває с зними договір. В даному випадку співвласник може тільки пропонувати Правлінню розглянути якесь питання, рішення приймається більшістю голосів членів правління.Ревізійна група обирається на загальних зборах співвласників. Задача такої групи контролювати виконання обов’язків обслуговуючої компанії. Для створення ОСББ потрібні всі документи на будинок! В іншому випадку жодна обслуговуюча компанія не буде надавати свої послуги. Це може бути водопостачання, теплопостачання і т.п.». Дані твердження цілком можна вважати такими, що відповідають чинному законодавству України.Так, при написанні цього пункту звернення співвласники керувались Законом України "Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку" та Типовим статутом об'єднання співвласників багатоквартирного будинку, затвердженому Наказом Державного комітетуУкраїни з питаньжитлово-комунальногогосподарства27.08.2003 № 141(у редакції наказу Міністерстварегіонального розвитку,будівництвата житлово-комунальногогосподарства України23.09.2015 № 238).

    Письмове повідомлення про установчі збори надсилається рекомендованим листом з врученням , кожному власнику квартири - це обов язково , навіть забудовнику у якого права на квартири.

    аби потім не було ситуації , що не повідомлені люди оскаржать результати.

    На зборах має бути присутніми більше 75% власників , або їх представників за довіреностями - ПІБ І РЕКВІЗИТИ яких вносяться до протоколу зборів.

    1 людина не може проголосувати за 25-ть квартир - це незаконно, кожен власник має - 1 голос.

    Якщо це представник забудовника то в нього має бути генеральна довіреність на вчинення дій від імені забудовника( з точним переліком майна заяке він може голосувати, з зазначенням посади в компанії - дані теж вносяться до протоколу зборів.

    покрокова інструкція доступна тут і бланки документів:

    https://dzki.kyivcity.gov.ua/content/pokrokova-instrukciya.html

    З повагою,

    Костянтин Гончаренко

    Юрий Мамулат Клієнт 2 роки тому

    какая связь между подписанными ордерами и ответственностью поселкового совета по предоставлению услуг ? Ордер обязывает поселковый совет к чему-то? на основании чего поселковый смог выдать ордер?

    • Гончаренко Константин
      Гончаренко Константин 2 роки тому

      Юрист, м. Суми, 5 років досвіду

      Ордер дає підстави особі якій його видано проживати і користуватися майном на яке цей ордер був виданий , всі особи вписані в ордер мають право проживати з відповідальним квартиронаймачем і користуватися майном, в подальшому Вам необхідно оформити квартиру у приватну власність та отримати правовстановлюючий документ замість ордера, або пройти приватизацію , якщо це майно ще досі є комунальною власністю.

      Наявність ордеру не впливає на те хто буде надавачем послуг будинку, обирають люди які проживають у квартирах згідно ордеру.

      Право на приватизацію квартир (будинків, кімнат) державного житлового фонду з використанням житлових чеків (житлові чеки - це приватизаційні папери, які засвідчують право власника на безоплатне одержання в процесі приватизації частки державного житлового фонду) одержують громадяни України, які постійно проживають в цих квартирах (будинках, кімнатах) або перебували на обліку потребуючих поліпшення житлових умов. Право на приватизацію житлових приміщень у гуртожитку з використанням житлових чеків одержують громадяни України, які на законних підставах проживають у них.

      Кожний громадянин України має право приватизувати займане ним житло безоплатно в межах номінальної вартості житлового чеку або з частковою доплатою один раз.

      З повагою,

      Костянтин Гончаренко

    Юрий Мамулат Клієнт 2 роки тому

    на основании чего поселковый дает ордер? Если дает ордер, значит имеет все доки на этот ЖК, значит несет ответственность за техническим состоянием и наличие коммуникаций(тех условий) ??

    • Гончаренко Константин
      Гончаренко Константин 2 роки тому

      Юрист, м. Суми, 5 років досвіду

      Згідно Житлового Кодексу УРСР (він ще дійсний)

      Стаття 58. Ордер на жиле приміщенняНа підставі рішення про надання жилого приміщення в будинку державного або громадського житлового фонду виконавчий комітет районної, міської, районної в місті, селищної, сільської Ради народних депутатів видає громадянинові ордер, який є єдиною підставою для вселення в надане жиле приміщення.

      Ордер може бути видано лише на вільне жиле приміщення

      .Форма ордера встановлювалася Радою Міністрів Української РСР.Видача ордерів на жилі приміщення у військових містечках проводилася в порядку, передбаченому законодавством Союзу СРСР.

      Всі документи та відповідальність за технічний стан будинку має нести забудовник , який його побудував , далі з цими документами забудовник звертається до державних органів для введення будинку в експлуатацію , далі передає всю технічну документацію і паспорт будинку до відділу ЖКГ сільської ради, чи до ЖЕКу , або передає правлінню ОСББ.

      Комунікації мав провести забудовник і погодити їх розміщення та експлуатацію.

      Наразі треба дізнатися у кого на балансі зараз перебуває Ваш будинок та звернутися до балансоутримувача для знаходження якогось прийнятного рішення.

      Сільська рада має контрольні функції, Вам необхідно звернутися до забудовника , аби той передав документи до коммунальних організацій на підключення світла , газу, води іт.д.

      Але якщо забудовник вже встиг передати будинок на баланс територіальної громади і є відповідне рішення сільської ради, то це питання необхідно письмово вирішувати у сільській раді.

      Можна спробувати взяти будинок на баланс новоствореного ОСББ і від імені ОСББ вирішувати питання підключення комунікацій, але це надзвичайно довго

      З повагою,

      Костянтин Гончаренко

    Карпенко Андрей Владимирович
    Карпенко Андрей Владимирович 2 роки тому

    Адвокат, м. Київ, 25 років досвіду

    Добрый день!

    ЖЭК поселкового совета не имеет права и возможности поставлять электроэнергию и воду.

    Выбирая квартиру в новостройке, мало кто обращает внимание на наличие у застройщика технических условий на подключение к инженерным сетям и их соответствие проекту.

    Технические условия – один из основных документов, на основании которого происходит проектирование будущего дома.

    Заказчик должен получить ТУ у всех соответствующих компаний, услугами которых предполагается обеспечить объект – это и электроснабжение, и газоснабжение, а также водоснабжение и канализация.

    Пройдя все этапы проектирования и строительства начинается процесс ввода в эксплуатацию, где также может быть скрыто немало проблем. Компания-поставщик электроэнергии должна принять все сети и проверить их на соответствие утвержденному проекту. При обнаружении дефектов и нарушений процесс подключения к инженерным сетям откладывается до исправления.

    К сожалению, в Украине квартиры в новостройках могут продавать даже тогда, когда технические условия на подачу воды, отвод канализации, электроэнергию застройщик еще не получил (а, возможно, никогда и не получит). И если, к примеру, документы на землю можно проверить в открытых источниках, то проблема с получением информации по ТУ в том, что предприятия не горят желанием показывать людям стадию получения-выполнения технических условий. ТУ являются частью договора между застройщиком и предприятием и считаются коммерческой тайной.

    Поэтому инвесторам необходимо запрашивать информацию о технических условиях и их выполнении непосредственно у застройщика.

    На сегодняшний день принятие в эксплуатацию жилого комплекса подтверждают получением сертификата о готовности. При этом случается, что Госархстройинспекция закрывает глаза на невыполнение ТУ.

    Ранее на актах государственной комиссии о принятии в эксплуатацию была печать и подпись организации-поставщика электроэнергии, тепла, воды, газа услуг канализации. Однако сейчас это взаимоотношения только между строительной компанией и поставщиком. Поэтому передача на баланс ОСМД либо эксплуатационной организации подключенного к инженерным сетям дома и оформление индивидуальных договоров на поставку электроэнергии между собственниками квартир и поставляющей компанией происходит не всегда.

    Нерадивые подрядчики иногда оставляют подключения дома по так называемой "временной схеме" и не выполнив техусловия сдают его в эксплуатацию, перекладывая проблемы взаимоотношений с компаниями-поставщиками услуг на плечи жильцов.

    Если обнаружится, что технические условия на нагрузки по воде, отоплению, электроэнергии не согласованы, впоследствии может выясниться, что точек подключения рядом с домом просто нет. В то же время, само по себе наличие ТУ у застройщика не гарантирует "благополучного исхода" для инвестора. Потому что техусловия могут быть выданы, например, на малоэтажное сооружение, но застройщик построит несколько многоэтажных домов. В таком случае нагрузки, очевидно, будут разные.

    Стоит отметить, что бывают и ситуации, когда технические условия выданы верно, но они не выполняются. Такое часто случается, когда застройщик разбивает свое строительство на очереди, а система отопления у него одна на весь комплекс.

    От выполнения техусловий зависит, будет ли ваша квартира в достаточной мере обеспечена водой, светом, газом или придется страдать от периодического внепланового отключения этих услуг. Подобные неудобства особенно остро ощутимы в зимний период, когда нагрузки на сети очень возрастают.

    Существует целая процедура, предшествующая торжественному перерезанию ленточки в новостройке и ее заселению. Она состоит из нескольких этапов:

    • принятие дома в эксплуатацию;
    • присвоение новостройке адреса;
    • подключение дома к коммуникациям;
    • передача инвесторам прав собственности и ключей от квартир.

    Конечно, в наших реалиях некоторые этапы могут быть изменены местами, а то и вовсе пропущены — многие инвесторы сталкивались с ситуацией, когда застройщик передаем им ключи от квартир и позволяет приступить к ремонтам, но вот право собственности на квартиры передавать не спешит. А то и вовсе не торопится вводить дом в эксплуатацию.

    Принятие дома в эксплуатацию — это, по сути, завершающий этап его строительства, который подтверждает, что здание отвечает всем строительным нормам, соответствует строительным стандартам и готово к заселению. При этом до тех пор, пока дом не будет введен, он считается стройплощадкой. Даже, если эта стройплощадка имеет облик заселенного дома.

    В зависимости от класса ответственности, введение объекта в эксплуатацию подтверждается либо Декларацией готовности (класс СС1), либо Сертификатом соответствия (классы СС2 и СС3). В случае многоквартирных домов, речь, как правило, идет о получении Сертификата соответствия. Пока еще его выдает ДАБИ, но скоро эта функция перейдет к Государственной сервисной службе градостроительства Украины (Держсервісбуд).

    Чтобы получить Сертификат, застройщику необходимо подать целый пакет документов, главные из которых — Акт готовности объекта к эксплуатации и Заявление. В этих документах должны содержаться все данные о вводимом в эксплуатацию объекте — начиная с данных разрешительной и проектной документации, и заканчивая информацией об основных участниках строительства, использованных материалах и итоговыми показателями объекта. К слову, последний пункт добавляет в перечень процедур техническую инвентаризацию новостройки, проще говоря — обмеры БТИ.

    Если все документы оформлены корректно, то в течение 10 дней с момента подачи ДАБИ обязан выдать заказчику строительства заветный Сертификат. Но если документы будут заполнены неполно или некорректно, будут содержать недостоверную информацию, орган может принять решение об отказе в выдаче Сертификата. К слову, такое решение может быть принято и на основании несоответствия объекта государственным нормам или стандартам, из-за несоответствия готового объекта проектной документации. Также отказ можно получить из-за того, что застройщик не выполнил требования Закона Украины «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» и не оснастил здание узлами учета коммунальных услуг (вода, электричество, газ, тепло). Решение об отказе в выдаче Сертификата необходимо принять тоже за 10 дней. После этого заказчик должен устранить все «претензии» и подать документы на введение дома в эксплуатацию заново.

    После того, как дом успешно прошел все процедуры ввода в эксплуатацию, заказчик строительства уведомляет исполнительные органы местного самоуправления (в случае Киева — это районные госадминистрации или местная госадминистрация) о получении Сертификата готовности. После чего в течение 5 дней новому дому в автоматическом режиме присваивается почтовый адрес, соответствующий адресу строительному.

    Как только дому присвоен адрес, информацию о нем можно вносить в единый государственный реестр недвижимого имущества — и начинать процедуру передачи квартир частным инвесторам.

    После того, как дом введен в эксплуатацию, застройщику необходимо и подключить дом к инженерным сетям: водоснабжению, канализации, газоснабжению (при необходимости), электричеству и отоплению (при отсутствии собственной котельной, конечно).

    Как это происходит я описал выше.

    Согласно Закону Украины «Про регулювання містобудівної діяльності», подключение принятого в эксплуатацию здания к инженерным сетям должно произойти в течение 10 дней после соответствующего обращения застройщика к «владельцам» сетей. Правда, на практике тут возможны нюансы. Если при строительстве дома застройщик не получал или не выполнил технические условия (ТУ), если не окончены проектные и/или строительно-монтажные работы (а они, согласно правилам, могут длиться в некоторых случаях до года), если застройщик не оплатил присоединение — ему могут отказать. И заложниками данной ситуации, как правило, становятся инвесторы, которые принимают квартиры в доме без включенного отопления, с подключением электричества по «временной схеме» и т.д.

    Некоторые застройщики передают инвесторам ключи от квартир в невведенном в эксплуатацию доме. Но в этом случае люди заселяются в квартиры на свой страх и риск. А рисков, к слову, много. Начиная от самого факта обустройства в жилье, которое тебе не принадлежит, и из которого при неблагоприятном раскладе могут «попросить на выход». И заканчивая рисками испорченного ремонта — если дом не будет подготовлен к отопительному сезону.

    Крикун Сергій  Павлович
    Крикун Сергій Павлович 2 роки тому

    Юрист, м. Дніпро, 30 років досвіду

    Закон Украины "Про регулювання містобудівної діяльності" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3038-17#Text):

    "Стаття 4. Об’єкти та суб’єкти містобудування...

    1...Об’єктами будівництва є будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури...

    2. Суб’єктами містобудування є органи виконавчої влади, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи...

    Стаття 32. Класи наслідків (відповідальності) будівель і споруд..

    5. Усі об’єкти поділяються за такими класами наслідків (відповідальності):

    незначні наслідки - СС1;

    середні наслідки - СС2;

    значні наслідки - СС3.

    До незначних наслідків (СС1) не можуть бути віднесені об’єкти:...

    рівень можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які постійно перебуватимуть на об’єкті, - 50 осіб;..

    житлові будинки понад чотири поверхи;..

    До значних наслідків (СС3) відносяться такі об’єкти:...

    житлові, громадські або багатофункціональні будівлі заввишки понад 100 метрів та/або з рівнем можливої небезпеки для здоров’я і життя людей понад 400 осіб, які постійно перебувають на об’єкті...

    6. Віднесення об’єкта до певного класу наслідків (відповідальності) здійснюється проектною організацією за погодженням із замовником будівництва...

    Стаття 39. Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів...

    2. Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, здійснюється на підставі акта готовності об’єкта до експлуатації шляхом видачі органами державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України...

    Стаття 41. Державний архітектурно-будівельний контроль

    1. Державний архітектурно-будівельний контроль - це сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт.

    Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю відповідно до Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності"...

    Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється на об’єктах будівництва у порядку проведення планових та позапланових перевірок за територіальним принципом...

    Позаплановою перевіркою вважається перевірка, що не передбачена планом роботи органу державного архітектурно-будівельного контролю.

    Підставами для проведення позапланової перевірки є:...

    6) звернення фізичних чи юридичних осіб про порушення суб’єктом містобудування вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності;...

    2. Орган державного архітектурно-будівельного контролю розглядає відповідно до закону справи про адміністративні правопорушення та справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності...

    3. Посадові особи органів державного архітектурно-будівельного контролю під час перевірки мають право:

    1) безперешкодного доступу до місць будівництва об’єктів та до об’єктів, що підлягають обов’язковому обстеженню;

    2) складати протоколи про вчинення правопорушень, акти перевірок та накладати штрафи відповідно до закону;

    3) у разі виявлення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм і правил, містобудівних умов та обмежень, затвердженого проекту або будівельного паспорта забудови земельної ділянки видавати обов’язкові для виконання приписи щодо:

    а) усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм і правил;...

    4) проводити перевірку відповідності виконання підготовчих та будівельних робіт вимогам будівельних норм і правил...

    Стаття 41-1. Державний архітектурно-будівельний нагляд...

    3. З метою здійснення державного архітектурно-будівельного нагляду головні інспектори будівельного нагляду:..

    1) перевіряють законність рішень у сфері містобудівної діяльності, прийнятих об’єктами нагляду;

    2) витребовують від органів державної влади, фізичних та юридичних осіб документи і матеріали щодо предмета нагляду,...

    4) вимагають від органів державного архітектурно-будівельного контролю проведення перевірок у разі наявності ознак порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм і правил;...

    4. У разі виявлення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, вчинених об’єктами нагляду, головні інспектори будівельного нагляду мають право:

    1) видавати обов’язкові до виконання об’єктами нагляду приписи про усунення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності;

    2) притягати посадових осіб об’єктів нагляду до відповідальності за вчинені правопорушення відповідно до закону;..".

    Считаю надлежащим и необходимым обратиться Вам коллективным заявлением (под регистрацию его вручения на Вашем экземпляре) в местный по нахождению дома ГАСК (контроля) о нарушениях и недостатках при введении дома в эксплуатацию и их устранении; в случае бездеятельности ГАСК - заявление в райисполком (управление в сфере контроля строительной деятельности).

    Адвокат Евгений Александрович
    Адвокат Евгений Александрович 2 роки тому

    Адвокат, м. Київ, 30 років досвіду

    Добрий вечір, Юрій!

    Відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 15 Житлового кодексу Української РСР, до компетенції виконавчих комітетів районних, міських, районних у містах рад народних депутатів належить видача ордерів на жилі приміщення.

    Відповідно до ст. 58 ЖК УРСР ордер є єдиною підставою для вселення в надане жиле приміщення.

    Згідно з пунктами 69, 72 правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затверджених постановою Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради від 11.12.84 р. N 470, на підставі рішення про надання жилого приміщення в будинку державного або громадського житлового фонду виконавчий комітет районної, міської, районної в місті, селищної, сільської ради народних депутатів видає громадянинові ордер, який є єдиною підставою для вселення в надане жиле приміщення. Ордер може бути видано лише на вільне жиле приміщення. Ордер дійсний протягом 30 днів.

    Ордер на житло є лише єдиною підставою для вселення в надане жиле приміщення, інше питання це отримання технічних умов у вигляді належного підключення водо-, газопостачання, електроенергію.

    Коли будинок здається в експлуатацію, у ньому ще не підключено належно водо-, газопостачання, електроенергію.

    Це пов’язано з тим, що на етапі будівництва забудовник повинен отримати технічні умови на їх підключення, але робочий проект на таке підключення виконується лише після здачі будинку.

    Відповіді на Вашв питання залежать від умов договору між Вами, сільською радою, забудовником, можливості ЖЕКу надавати такі послуги взагалі, наявності/відсутності договору з кооперативом, умови тощо.

    Всього доброго!

    Юрий Мамулат Клієнт 2 роки тому

    На данный момент у поселкового совета нет технических условий предоставлять такие услуги. Мы можем требовать от поселкового совета реализовать технические условия, чтобы предоставлять нам такие услуги ? Поселковый совет имеет право вкладываться в реализацию технический условий от ДЕТЕК о от ИНФОКС водоканала ?

    Карпенко Андрей Владимирович
    Карпенко Андрей Владимирович 2 роки тому

    Адвокат, м. Київ, 25 років досвіду

    На данный момент у поселкового совета нет технических условий предоставлять такие услуги. Мы можем требовать от поселкового совета реализовать технические условия, чтобы предоставлять нам такие услуги ? Поселковый совет имеет право вкладываться в реализацию технический условий от ДЕТЕК о от ИНФОКС водоканала ?

    Ххххххххххх

    1. Техусловия должны были быть у застройщика.

    2, Поссовет не обязан получать ТУ.

    3. Вопрос выделения средств правомочна решать только сессия местного совета.

    Адвокат Евгений Александрович
    Адвокат Евгений Александрович 2 роки тому

    Адвокат, м. Київ, 30 років досвіду

    Здравствуйте, Юрий!

    "На данный момент у поселкового совета нет технических условий предоставлять такие услуги. Мы можем требовать от поселкового совета реализовать технические условия, чтобы предоставлять нам такие услуги"?

    - Если на данный момент у поселкового совета нет технических условий предоставлять такие услуги, то он их не предоставит.

    Но Вы имеете право обратиться в поселковый совет с коллективным обращением по этому вопросу.

    "Поселковый совет имеет право вкладываться в реализацию технический условий от ДЕТЕК о от ИНФОКС водоканала"?

    - Это зависит от того, имели ли место договорные отношения между поселковым советом и застройщиком, но такое решение принимает сесия поселкового совета.

    При подаче коллективных обращений в поселковый совет, рекомендую ссылаться на следующие нормативно-правовые акты:

    КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ

    (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1996, № 30, ст. 141):

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%...

    "Стаття 40. Усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк".

    ЗАКОН УКРАЇНИ

    Про звернення громадян

    від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР

    (Витяг)

    Стаття 1. Звернення громадян. Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

    Стаття 4.Рішення, дії (бездіяльність), які можуть бути оскаржені

    До рішень, дій (бездіяльності), які можуть бути оскаржені, належать такі у сфері управлінської діяльності, внаслідок яких:

    – порушено права і законні інтереси чи свободи громадянина (групи громадян);

    – створено перешкоди для здійснення громадянином його прав і законних інтересів чи свобод;

    – незаконно покладено на громадянина які-небудь обов’язки або його незаконно притягнуто до відповідальності.

    Стаття 5.Вимоги до звернення

    Звернення адресуються органам державної влади до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

    Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне). Звернення може бути усним чи письмовим.

    Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні “гарячі лінії” та записується (реєструється) посадовою особою.

    Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства.

    Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

    У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання. Письмове звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь.

    Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.

    Стаття 8. Звернення, які не підлягають розгляду та вирішенню

    Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

    Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також ті звернення, терміни розгляду яких передбачено статтею 17 цього Закону, та звернення осіб, визнаних судом недієздатними.

    Рішення про припинення розгляду такого звернення приймає керівник органу, про що повідомляється особі, яка подала звернення.

    Стаття 20. Термін розгляду звернень громадян

    Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.

    Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.

    Стаття 18. Права громадянина при розгляді заяви чи скарги

    Громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об’єднань громадян, засобів масової інформації, посадових осіб, має право:

    • особисто викласти аргументи особі, що перевіряла заяву чи скаргу, та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви;
    • знайомитися з матеріалами перевірки;
    • подавати додаткові матеріали або наполягати на їх запиті органом, який розглядає заяву чи скаргу;
    • бути присутнім при розгляді заяви чи скарги;
    • користуватися послугами адвоката або представника трудового колективу, організації, яка здійснює правозахисну функцію, оформивши це уповноваження у встановленому законом порядку;
    • одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги.

    Стаття 19. Обов’язки органів державної влади, їх керівників та інших посадових осіб щодо розгляду заяв чи скарг

    Органи державної влади їх керівники та інші посадові особи в межах своїх повноважень зобов’язані:

    • об’єктивно, всебічно і вчасно перевіряти заяви чи скарги;
    • на прохання громадянина запрошувати його на засідання відповідного органу, що розглядає його заяву чи скаргу;
    • забезпечувати поновлення порушених прав, реальне виконання прийнятих у зв’язку з заявою чи скаргою рішень;
    • письмово повідомляти громадянина про результати перевірки заяви чи скарги і суть прийнятого рішення;
    • вирішувати питання про відповідальність осіб, з вини яких було допущено порушення, а також на прохання громадянина не пізніш як у місячний термін довести прийняте рішення до відома органу місцевого самоврядування, трудового колективу чи об’єднання громадян за місцем проживання громадянина;
    • у разі визнання заяви чи скарги необгрунтованою роз’яснити порядок оскарження прийнятого за нею рішення;
    • не допускати безпідставної передачі розгляду заяв чи скарг іншим органам;
    • особисто організовувати та перевіряти стан розгляду заяв чи скарг громадян, вживати заходів до усунення причин, що їх породжують, систематично аналізувати та інформувати населення про хід цієї роботи.

    Всего доброго, удачи Вам!

    Юрий Мамулат Клієнт 2 роки тому

    - Это зависит от того, имели ли место договорные отношения между поселковым советом и застройщиком, но такое решение принимает сесия поселкового совета.

    Это устные договоренности или документальные ?

    Есть решение поселкового совета о принятии дома на баланс и обеспечит светом и водой. Сегодня это решение называют популистическим под выборы. Есть рычаги давления на выполнение этого решения? Может поселковый совет этого созыва отменить решение предыдущего созыва ?

    • Адвокат Евгений Александрович
      Адвокат Евгений Александрович 2 роки тому

      Адвокат, м. Київ, 30 років досвіду

      Юрий!

      "Это устные договоренности или документальные"?

      - Такие договора должны быть письменные.

      Были ли заключены письменные договора с застройщиком, Вы можете узнать, обратившись с коллективным обращением в поселковый совет.

      "Есть решение поселкового совета о принятии дома на баланс и обеспечит светом и водой. Сегодня это решение называют популистическим под выборы. Есть рычаги давления на выполнение этого решения? Может поселковый совет этого созыва отменить решение предыдущего созыва"?

      - Решение сессии поселкового совета, должно выполняться. Громада имеет право требовать его выполнения. Вы имеете право подать коллективное заявление, в котором потребовать выполнение решения сессии поселкового совета.

      В соответствии с Решением N 7-рп/2009 Конституционный Суд Украины постановил:

      «В аспекте конституционного представления положения части второй статьи 19, статьи 144 Конституции Украины, статьи 25, частей первой, десятой статей 59 Закона Украины «О местном самоуправлении в Украине» от 21 мая 1997 года N 280/97-ВР (с последующими изменениями) относительно права органа местного самоуправления отменять свои ранее принятые решения и вносить в них изменения необходимо понимать так, что орган местного самоуправления имеет право принимать решения, вносить в них изменения и/или отменять их на основании, в пределах полномочий и способом, который предусмотрен Конституцией и законами Украины».

      Часто данное решение понимается буквально, как безоговорочное право органа местного самоуправления отменять свои ранее принятые решения.

      Однако это не вполне верно, т. к. в п. 5 мотивировочной части данного Решения Конституционного Суда значится уточнение, суть которого в следующем: орган местного самоуправления не имеет права отменять свои ранее принятые решения, вносить в них изменения, если в соответствии с этими решениями возникли правоотношения, связанные с реализацией прав и законных интересов и главное - субъекты этих правоотношений возражают против их изменения или прекращения.

      Это положение могло бы остаться без должного внимания, однако Верховный Суд Украины специально отметил его в Постановлении N 2, которым были внесены изменения и дополнения в Постановление N 7, указав:

      «При решении в судебном порядке вопроса о недействительности документов, выданных на основании пересмотренного решения органа исполнительной власти или местного самоуправления об отмене своего решения, по которому земельный участок был неправомерно получен в собственность или пользование, следует учитывать Решение Конституционного Суда Украины от 16 апреля 2009 г. N 7-рп/2009 (дело об отмене, актов органов местного самоуправления) согласно пункту 5 мотивировочной части которого органы местного самоуправления не могут отменять свои предыдущие решения, вносить в них изменения, если согласно предписанию этих решений возникли правоотношения, связанные с реализацией определенных субъективных прав и охраняемых законом интересов, и субъекты, этих правоотношений возражают против их изменения или дополнения».

      Таким образом, решение сессии поселкового совета, вследствии котрого возникли правоотношения, связанные с реализацией определенных субъективных прав и охраняемых законом интересов, и Вы как субъекты, этих правоотношений возражаете против их изменения или дополнения, поэтому не может быть отменено решением сессии нового созыва.

      Если отменят, то это будет незаконно и нужно будет данное решение оспаривать в судебном порядке.

      Всего доброго, удачи Вам!

      • Юрий Мамулат Клієнт 2 роки тому

        Если мы будем настаивать и заставим поселковый выполнить решение, то потом получим и соответсвующий тариф. Ведь рада руководствуется экономической целесообразностью. Если исполнят нам технические условия , то лично для нас выведут и спец тариф ?! Для всего ОТГ один тариф, а только для нас другой повышенный ?!

        если отменят, то судится в хозяйственном суде, а то годы?!

        • Адвокат Евгений Александрович
          Адвокат Евгений Александрович 2 роки тому

          Адвокат, м. Київ, 30 років досвіду

          Юрий!

          По поводу тарифов должно быть решение сессии, котрое распространяется на всех без ограничения, без какой-то дискриминации.

          Если отменят, то нужно будет подавать иск в суд, только не в хозяйствовенный, а административный, так как ответчик будет поселковый совет, как субъект властных полномочий, в порядке Кодекса административного судопроизводства Украины:

          КОДЕКС АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДОЧИНСТВА УКРАЇНИ

          (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2005, № 35-36, № 37, ст.446)

          https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2747-15#Text

          • Юрий Мамулат Клієнт 2 роки тому

            Долго длятся административные суды?

            Если мы пойдем по такому пути у нас не будет поддержки поселкового и мы можем остаться без света и воды, так как на посредника сейчас влияет только поселковый совет.

            Посредник дом на обслуживание не принимал. Договоров с ним никаких нет. Посредник предоставлял свет и воду застройщику. застройщик самоустранился, но не юридически.

            • Адвокат Евгений Александрович
              100%
              Адвокат Евгений Александрович 2 роки тому

              Адвокат, м. Київ, 30 років досвіду

              Юрий!

              На практике долго.

              Статья 193 Кодекса административного судопроизводства Украины. Сроки рассмотрения административного дела

              1. Суд должен начать рассмотрение дела по существу не позднее чем через шестьдесят дней со дня открытия производства по делу, а в случае продления срока предварительного производства - не позднее следующего дня со дня окончания такого срока.

              2. Суд рассматривает дело по существу в течение тридцати дней со дня начала рассмотрения дела по существу.

              3. Производство по делу на стадии ее рассмотрения по существу останавливается только по основаниям, установленным пунктами 1-6 части первой и пунктами 1-3 части второй статьи 236 настоящего Кодекса.

              "Если мы пойдем по такому пути у нас не будет поддержки поселкового и мы можем остаться без света и воды, так как на посредника сейчас влияет только поселковый совет"

              - Да, это возможно.

              К застройщику обращались по данному вопросу?

          • Юрий Мамулат Клієнт 2 роки тому

            Нам нужно создавать ОСМД чтобы начать двигаться с претензиями к застройщику и требованием поселкового совета выполнять решение принятое предыдущим созывом?

            • Адвокат Евгений Александрович
              Адвокат Евгений Александрович 2 роки тому

              Адвокат, м. Київ, 30 років досвіду

              Юрій!

              Можете створити при наявності певних умов.

              Згідно норм Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», ОСББ є однією із форм управління багатоквартирним будинком. Створення та діяльність ОСББ регулюються нормами Закону України «Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку».

              ОСББ створюється на основі права сумісної власності і представляє лише співвласників нерухомості, щоб самостійно вирішувати — хто обслуговуватиме будинок, які будуть внески на його утримання (квартплата), кому здавати в оренду нежитлові приміщення тощо, куди витрачати гроші. Ефективне використання коштів і контроль приводять до якіснішого та раціональнішого утримання будинку.

              ОСББ несе лише управлінські повноваження і не стає власником будинку в цілому — співвласниками будинку залишаються власники квартир та нежитлових приміщень.

              ОСББ, як юридичній особі, не належать допоміжні приміщення та земельна ділянка (якщо вона була приватизована). Все це майно належить співвласникам будинку.

              Доцільність створення ОСББ залежить від тих завдань, які мешканці поставлять перед собою, одним з яких може бути контроль за послугами ЖЕКу. ОСББ може щомісячно підписувати із ЖЕКом акти про виконання робіт з утримання будинку, на підставі яких визначається факт виконання та обсяги конкретних робіт і відповідно проводяться нарахування (перерахунок) мешканцям.ОСББ має право мати розрахункові рахунки, розміщувати депозити в банках, купувати/продавати майно.

              ОСББ є одним із ефективних інструментів для залучення співвласниками коштів на проведення енергоефективних заходів та заходів з модернізації будинку. Запровадження таких заходів у багатоквартирних будинках дозволить суттєво зменшити рівень споживання співвласниками енергоресурсів та досягнути економії. На сьогодні відбувається створення ефективної нормативно-правової бази, яка дозволить співвласникам більш ефективно залучати кошти на енергозбереження та модернізацію будинків і здійснювати ефективний облік спожитих ресурсів. Зокрема, вже є прийнятими Закон України «Про Фонд енергоефективності», «Про енергетичну ефективність будівель», «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» тощо.

              ОСББ може бути створено лише власниками квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку (багатоквартирних будинках). Для створення об'єднання скликаються установчі збори. Рішення установчих зборів оформлюється протоколом. В одному багатоквартирному будинку може бути створено тільки одне об'єднання. Власники квартир та нежитлових приміщень у двох і більше багатоквартирних будинках, об'єднаних спільною прибудинковою територією, елементами благоустрою, обладнанням, інженерною інфраструктурою, можуть створити одне об'єднання. Установчі збори об'єднання у новозбудованих багатоквартирних будинках можуть бути проведені після державної реєстрації права власності на більше половини квартир та нежитлових приміщень у такому будинку.

              Рішення про створення ОСББ, вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більше половини загальної кількості усіх співвласників будинку. Належним чином прийняте і оформлене рішення загальних зборів про створення об'єднання, поширюється на всіх без винятку співвласників будинку.

              Статут об'єднання — одночасно документ яким підтверджується факт створення і діяльності ОСББ, а також збірник правил, прав і обов'язків співвласників. Підготовка Статуту об'єднання — надзвичайно важливий етап його створення. Статутом повинні бути передбачені наступні питання:

              • порядок скликання та проведення загальних зборів;
              • права і обов'язки ОСББ;
              • повноваження, права та обов'язки Правління (виконавчого органу) та Ревізійної комісії (контрольного органу) Об'єднання;
              • права, обов'язки та відповідальність співвласників ОСББ;
              • порядок використання вільних коштів і майна об'єднання;
              • підстави та порядок стягнення заборгованості по співвласників.

              Після державної реєстрації ОСББ протягом 3-х місяців (на підставі частини 18 статті 6 Закону України «Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку») попередній балансоутримувач зобов'язаний передати об'єднанню на обслуговування сам багатоквартирний будинок, а також наступну документацію:

              • план земельної ділянки;
              • бухгалтерську і статистичну документацію;
              • один екземпляр технічної документації на будинок, до якої включаються: технічний паспорт на квартирний (багатоповерховий) житловий будинок, проектно-кошторисну документацію по схемам пристрої внутрішньобудинкових мереж водопостачання, каналізації, центрального опалення, тепло-, газо-, електропостачання тощо, акти державної комісії приймання житлового будинку в експлуатацію, паспорти котельного господарства, котлів книги (при наявності вбудованих і прибудованих котельних) паспорта ліфтового господарства, акти прийому — передачі житлового будинку в разі зміни його власника або балансоутримувача, кошторису, опису робіт на поточний і капітальний ремонт, акти технічних оглядів, журнали заявок жителів, протоколи вимірювань опору електромереж (за наявності), протоколи вимірювань вентиляції;
              • інформації з обліку жителів об'єкта, а також власників, співвласників окремих приміщень об'єкта, які в ньому не живуть, правовідносин попереднього балансоутримувача чи особи, здійснювала управління будинком, з юридичними або фізичними особами у сфері надання та оплати житлово-комунальних послуг, найму, оренди та користування приміщеннями об'єкта, планових заходів за попередні і поточний роки, необхідних для утримання об'єкта відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил та для збереження належного технічного стану будівельних елементів, конструкцій і мереж об'єкта.

              У разі відсутності документації на багатоквартирний будинок колишній балансоутримувач багатоквартирного будинку або особа, яка здійснювала управління багатоквартирним будинком до створення об'єднання, протягом півроку з дня державної реєстрації об'єднання відновлює її за свій рахунок.

              Договори на електро- тепло- газо- та ін, укладені попереднім балансоутримувачем, підлягають розірванню.

              У разі, якщо колишній балансоутримувач ухиляється від здійснення своїх обов'язків і відмовляється виконати дії спрямовані на передачу будинку і документації, Об'єднання звертається до Господарського суду з вимогою здійснити необхідні дії.

              ОСББ має самостійно укласти договори на електропостачання (необхідне для діяльності Об'єднання і для освітлення приміщень загального користування, прибудинкової території, під'їздів та ін.), вивезення сміття, прибирання приміщень загального користування, прибудинкової території під'їздів та ін.

              Основним фінансовим документом в ОСББ є кошторис, який складається на рік і приймається на щорічних загальних зборах більшістю членів ОСББ. Так як ОСББ є неприбутковою організацією, прибуткова і видаткова частини в кошторисі повинні збігатися.

    • Гончаренко Константин
      Гончаренко Константин 2 роки тому

      Юрист, м. Суми, 5 років досвіду

      Если на баланс приняли, можно начинать процесс по организации подключения коммуникаций.

      Нужно направить обращения к главе местной громады с требованием начать процедуры организации света и воды , прочего. на письменные обращения должен быть письменный ответ.

      Бездіяльність органів місцевого самоврядування можно обжаловать в суде собрав все письма и документы , что подтверждают факт таких бездействий.

      С уважением,

      Константин Гончаренко

    Карпенко Андрей Владимирович
    Карпенко Андрей Владимирович 2 роки тому

    Адвокат, м. Київ, 25 років досвіду

    1. Местные власти не устанавливают тарифы на электроэнергию и воду.

    2. Тарифы устанавливают компании, которые поставляют услуги. Пока они не примут на баланс сети, Вам тариф не поменяют.

    3. Выполнить ТУ должен был застройщик. Местная власть не обязана разрабатывать ТУ и оплачивать подключение. Решение о выделении денег на решение вашего вопроса может принять только сессия местного совета.

    • Юрий Мамулат Клієнт 2 роки тому

      Есть решение сессии о принятии на баланс и предоставление услуг по свету и воде

    Карпенко Андрей Владимирович
    Карпенко Андрей Владимирович 2 роки тому

    Адвокат, м. Київ, 25 років досвіду

    Есть решение сессии о принятии на баланс и предоставление услуг по свету и воде

    Ххххххххххххххх

    1.Свет и вода Вам предоставляются по временной схеме.

    2. Прямые договора с поставщиками света и воды возможны после выполнения ТУ и принятия сетей на баланс поставщиков коммунальных услуг - другого пути нет.


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України