Задайте питання юристу

836 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Цивільне право, 24 серпня 2022, питання №71886

Авиакомпания не вернула деньги за билеты в срок

Здравствуйте!
Мне одна из авиакомпаний Украины не вернула деньги за неиспользованные авиабилеты в срок, который они сами и обещали. Я обращалась в государственную авиационную службу Украины, они отправили мне два ответа. Но свои деньги я так и не вернула. Обращалась в авиакомпанию многократно, с самого начала отмены рейсов из-за войны. Подскажите пожалуйста, как я могу вернуть свои деньги? Телефон, который я указываю внизу мой домашний, и по нему вам никто не ответит, так как я нахожусь в другой стране. Адрес указан в Украине, моя регистрация. Мой мобильный номер +9173074748782.
С уважением,
Алена

Відповіді юристів (4)

    Айвазян Юрий Климентьевич
    Айвазян Юрий Климентьевич рік тому

    Адвокат, м. Миколаїв, 32 роки досвіду

    Спілкуватися у чаті

    Доброго дня!

    Існує кілька способів прискорити процес повернення грошей:

    Перше — скарга в авіакомпанію. У ній потрібно посилатися на пункт 2 глави 2 розділу 15 «Правил повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу», затверджених наказом Державіаслужби №1239 від 26.11.2018. У ньому йдеться про те, що в разі відмови в авіаперевезенні, перевізник зобов’язаний запропонувати пасажиру на вибір:

    • відшкодування вартості повітряного перевезення впродовж семи днів, яке має бути виплачене готівкою, електронним банківським переказом, банківськими дорученнями або банківськими чеками чи (за наявності засвідченої у письмовій формі згоди пасажира) у вигляді дорожніх чеків та/або інших послуг, повної вартості квитка за ціною, за якою його придбано, за невикористану частину квитка та за використані частину або частини квитка, якщо рейс більше не задовольняє потреби пасажира, а також забезпечити (за потреби) зворотний рейс до початкового пункту відправлення за першої можливості;
    • зміну маршруту, яка має здійснюватися за відповідних транспортних умов: до кінцевого пункту призначення — за першої можливості чи до кінцевого пункту призначення — у пізніший час за бажанням пасажира та за умови наявності вільних місць.

    Зразок такої скарги англійською мовою можна скачати на сайті Єврокомісії. А саму скаргу також краще відправити рекомендованим листом.

    Другий спосіб прискорення повернення грошей за квиток — скарга в Державіаслужбу. Це допоможе в тому випадку, якщо перевізник протягом тривалого часу залишає вашу заявку без уваги — не повертає кошти та не дає якої-небудь відповіді. За це авіарегулятор може навіть оштрафувати авіакомпанію. При цьому, в документі для нього важливо вказати не лише предмет скарги, а й докладно позначити обсяг майбутньої компенсації й за що конкретно пасажир її вимагає.

    До тих пір, поки в авіакомпанії не вирішать, що заплатити пасажиру належні йому гроші дешевше штрафі

    Якщо очікування затягуються, якщо авіакомпанія не платить штрафів та можливо навіть готується до банкрутства, можна спробувати звернутися до суду. При цьому, визнання порушення Державіаслужбою в суді позивачеві буде тільки на руку. Але перевізник, як правило, погоджується на виплату, ще до суду та його рішень. Якщо ж ні, що дуже малоймовірно, то судове рішення і виконавчий документ є підставами для арешту рахунків перевізника.

    Будуть питання, натискайте кнопку "звернутись" біля мого фото.

    • Алена Клієнт рік тому

      Понимаете, дело в том, что у этой авиакомпании не отвечает имейл. А если позвонить на данные на сайте номера телефонов, там говорят обращайтесь туда, где купили билеты. А мы с мужем покарали билеты в их приложении, где связь с авиакомпанией осуществляется с помощью формы обратной связи. За все время я от них получила только один ответ: мы вернём вам деньги в течении 3 месяцев, начиная с 26.03.2022. Больше ответов на мои обращения через имейл не было. Я обращалась в Государственную авиационную службу Украины, они обещали оштрафовать авиакомпанию МАУ. Но мне не помогло это вернуть мои деньги, в которых я сейчас очень нуждаюсь.

      С уважением,

      Алена

    Алена Клієнт рік тому

    Понимаете, дело в том, что у этой авиакомпании не отвечает имейл. А если позвонить на данные на сайте номера телефонов, там говорят обращайтесь туда, где купили билеты. А мы с мужем покарали билеты в их приложении, где связь с авиакомпанией осуществляется с помощью формы обратной связи. За все время я от них получила только один ответ: мы вернём вам деньги в течении 3 месяцев, начиная с 26.03.2022. Больше ответов на мои обращения через имейл не было. Я обращалась в Государственную авиационную службу Украины, они обещали оштрафовать авиакомпанию МАУ. Но мне не помогло это вернуть мои деньги, в которых я сейчас очень нуждаюсь.

    С уважением,

    Алена

    • Айвазян Юрий Климентьевич
      Айвазян Юрий Климентьевич рік тому

      Адвокат, м. Миколаїв, 32 роки досвіду

      Спілкуватися у чаті

      Алена!

      Вас нет ни в одном приложении. Дайте мне свою е-почту, а я туда скину телефон.


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України