Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
916 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Доброго дня,
Зробила замовлення онлайн на квіти крокуси і безсмертники у квітні. Прийшли цибулини, висадила. Виросли зовсім не ті квіти, які я замовляла. Я зв‘язалася з онлайн магазином, щодо відшкодування коштів і повернення цих квітів. Магазин відмовляється повертати кошти, мотивуючи, що квіти виросли. Але ж це повністю не те що я замовляла? Чи можна у цій ситуації виманювати від магазину повне повернення коштів?
Дякую
Олена
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (2)
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Олена!
Тут є один шлях: писати претензію, а потім звертатись до суду. Але довести, що Вам надали не ті квіти буде складно.
Натискайте кнопку "звернутись" біля мого фото. Постараюсь Вам допомогти!
Адвокат, м. Чернігів, 7 років досвіду
Спілкуватися у чатіВітаю.
Спробуйте звернутись з претензією про повернення коштів, а потім треба буде звертатись до суду.
Успіхів.