Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
915 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Вітаю.
Якщо тцк присилав якісь замовні листи на мою адресу, але я їх не отримував і не розписувався. Це може вважатися законним оповіщенням про розгляд мого адмінправопорушення?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (5)
Адвокат, м. Рівне, 7 років досвіду
Спілкуватися у чатіМожете поновити строки на оскарження, оскільки не отримали листів, якщо бажаєте оскаржувати постанову про адмін правопорушення в судовому порядку. Однак ТЦК свою функцію виконало щодо оповіщення про розгляд протоколу, якщо у них будуть докази повернення цих листів з відміткою наприклад "повернуто за терміном зберігання". Кожен випадок індивідуальний - треба розбиратися.
по факту оповіщення я не отримував, і знати про розгляд не міг. Якщо лист замовний він вручається під підпис, я не підписував нічого.
була повістка, на час прибуття якої у мене була поважна причина не з'явитися(хвороба) копію меддовідки я відправляв в тцк замовним листом з описом вкладеного. В такому випадку вони могли виписати штраф?
Юрист, м. Харків, 16 років досвіду
Спілкуватися у чатіНачальник ТЦК як уповноважений на розгляд адміністративної справи має право винести постанову про притягнення до адміністративної відповідальності. Така постанова одночасно є виконавчим документом, на підставі якого Державна виконавча служба може розпочати примусове стягнення.
Ви маєте право отримати копію постанови та оскаржити її до суду.
Постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржено:
1)постанову адміністративної комісії - у виконавчий комітет відповідної ради або в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд, у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України, з особливостями, встановленими КпАП;
2)рішення виконавчого комітету сільської, селищної, міської ради - у відповідну раду або в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд, у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України, з особливостями, встановленими КпАП;
3)постанову іншого органу (посадової особи) про накладення адміністративного стягнення - у вищестоящий орган (вищестоящій посадовій особі) або в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд, у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України, з особливостями, встановленими КпАП;
Таким чином, постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржено в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд у порядку адміністративного судочинства. Це цілком узгоджується із положеннями ст.17 Кодексу адміністративного судочинства України, яка визначає, що компетенція адміністративних судів поширюється у тому числі на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.
Постанову у справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржено протягом 10 днів. Цей строк починає обчислюватися з моменту винесення постанови. У випадку, якщо встановлений строк був пропущений з поважних причин, його може бути поновлено. До того ж особа, яка має право на оскарження постанови у справі (це - потерпілий, особа, щодо якої її винесено, законний представник цих осіб та захисник, за дорученням і від імені свого підзахисного), надає письмову заяву про поновлення строку. В заяві обов'язково вказується причина, з якої був пропущений строк. Орган (посадова особа), який розглядає заяву, перевіряє обгрунтованість причини, за власним переконанням вирішує, чи є вона поважною. Такою причиною може бути визнана хвороба особи, її від'їзд у службових справах, та інші. Заяву щодо поновлення строку може бути подано до органу, що має право розглядати скаргу, або до суду.
Підставами для скасування постанови є: неповне встановлення необхідних для вирішення справи обставин, недоказаність встановлених обставин, невідповідність висновків обставинам справи, порушення або неправильне застосування норм матеріального або процесуального права. Також постанова скасовується у випадку, коли справа була розглянута неправомочним органом (посадовою особою), справа надсилається за належністю.
Постанова адміністративного органу (посадової особи) у справі про адміністративне правопорушення набирає законної сили після закінчення строку оскарження (опротестування) цієї постанови, за винятком постанов про застосування стягнення, передбаченого статтею 26 цього Кодексу, а також у випадках накладення штрафу, що стягується на місці вчинення адміністративного правопорушення.
Адвокат, м. Чернігів, 7 років досвіду
Спілкуватися у чатіВітаю.
Ні, це не може вважатись законним оповіщенням, якщо Ви не отримували документи під підпис. Якщо мова йде про притягнення Вас до адміністративної відповідальності, штраф потрібно оскаржувати.
Всього доброго. Успіхів! З повагою!
Адвокат, м. Київ, 31 рік досвіду
Здравствуйте!
Нужно видеть Ваши документы.
Всего доброго!