Стаття 106. Компенсація пасажирам у разі затримки рейсу
1. Авіаперевізник повинен надати пасажирам сприяння, передбачене пунктами 1 і 4 частини п'ятої статті 105 цього Кодексу, у разі затримки рейсу:
до двох годин - для рейсів дальністю до 1500 кілометрів;
до трьох годин - для рейсів дальністю від 1500 до 3500 кілометрів;
на чотири години і більше від запланованого часу відправлення - для інших рейсів, не зазначених у другому і третьому абзацах цієї частини.
2. Якщо виконання затриманого рейсу відкладається на день, наступний за днем його виконання, передбаченим розкладом і зазначеним у квитку, перевізник повинен надати пасажирам номери у готелі, харчування та забезпечити трансфер за маршрутом аеропорт - готель - аеропорт.
3. Якщо затримка рейсу перевищує п'ять годин, пасажирам має бути запропоновано обслуговування відповідно до частини другої статті 104 цього Кодексу.
Популярные вопросы пользователей
Получите совет юриста за 15 минут!
Есть вопрос к юристу?
Задать вопросДолжен ли бухгалтер по учету заработной платы сравнивать расчеты средней зарплаты по больничным листам и персонификацией предприятия
Вынесли наказание мотивируя тем что не Правильно вывела среднюю заработную плату для расчета листа по нетрудоспособности.А именно не сверила расчет среднего по больничному листу и отчет по персонификации предприятия
Новое в блогах Юристи.UA
Стуктура Повітряний кодекс України