Начните консультацию с юристом онлайн
Сколько времени командир может рассматривать рапорт в воинской части по моему увольнению в связи с женой инвалидном 2 группы, для того чтобы отправить документы далее по назначению и не держать их?
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (10)
Юрист, г. Чернигов, 6 лет опыта
Общаться в чатеВітаю Вас!
Сколько времени командир может рассматривать рапорт в воинской части по моему увольнению в связи с женой инвалидном 2 группы, для того чтобы отправить документы далее по назначению и не держать их?
Якщо мова саме про безпосереднього командира, то це має бути зроблено якнайшвидше. Як таких поетапних строків розгляду рапорту не передбачено. Але Вам важливо рапорт зареєструвати, а далі після реєстрації відліковувати умовно кажучи 45 календарних днів.
З повагою!
он был зарегистрирован месяц назад и пока еще специально тянет время, потому и интересна сама последовательность по истечению месяца либо как вы написали 45 дне
Юрист, г. Чернигов, 6 лет опыта
Общаться в чатеПане Олексію!
Я раджу після закінчення строк у 30-45 календарних днів, звернутися до адвоката для направлення на адресу Вашої військової частини адвокатського запиту.
Пунктом 1 частини 1 статті 20 Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» передбачено право адвоката запитувати інформацію або копії документів в органів державної влади, місцевого самоврядування, посадових і службових осіб, громадських об'єднань, юридичних та інших осіб. Так згідно з частиною 2 статті 24 ЗУ «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їх посадові та службові особи, керівники підприємств, установ, організацій, громадських об’єднань, яким направлено адвокатський запит, зобов’язані не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту надати адвокату відповідну інформацію, копії документів, крім інформації з обмеженим доступом і копій документів, в яких міститься інформація з обмеженим доступом.
Відповідно до частини 3 статті 24 ЗУ «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» - відмова в наданні інформації на адвокатський запит, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання інформації, що не відповідає дійсності, тягнуть за собою відповідальність, встановлену законом, крім випадків відмови в наданні інформації з обмеженим доступом.
Після отримання відповіді на адвокатський запит, можна думати про подальший алгоритм дій.
З повагою!
Юрист, г. Днепр, 24 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня.
Чинним законодавством України не передбачений термін розгляду рапорта. При цьому, Дисциплінарний статут Збройних Сил України встановлює: «Вимоги до звернення військовослужбовця, порядок розгляду пропозицій, заяв та скарг, строки розгляду... регулюються законодавством України про звернення громадян, нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України, Міністерством оборони України, інших органів.
Згідно ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їхнього надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Отже, щодо термінів розгляду рапорту слід відштовхуватися від 15-денного або місячного (максимум) строку згідно зазначеного вище закону.
Юрист, г. Киев, 9 лет опыта
Общаться в чатеДоброго дня, подайте рапорт про стан розгляду вашого рапорту з приводу звільнення з військової служби.
Також Рекомендую залишити скаргу на гарячу лінію міністерства оборони України
0-800-500-442
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня, Олексію!
Рапорт потрібно подавати у 2-х примірниках:
- до стройової частини військової частини, (слід зафіксувати вхідний номер документа);
- або до керівництва, яке може його прийняти (на своєму примірнику зафіксувати дату подання, посаду й прізвище особи, яка його прийняла);
- або направляється поштою рекомендованим листом із повідомленням про вручення та описом вкладення на адресу військової частини.
Рапорт подається послідовно по вертикалі керівництва (наприклад, спочатку командиру роти, потім командиру батальйону і так далі).
Якщо ж безпосередній керівник не реагує на рапорт, військовослужбовцю необхідно звернутися до керівництва вищого рівня, з обов’язковим зазначенням того, що він намагається врегулювати це питання.
Можливі строки розгляду рапорту:
- Невідкладно, але не пізніше ніж 15 днів від дня отримання у разі, якщо він не потребує додаткового вивчення.
- Загальний термін — 1 місяць (але може бути продовжений до 45 днів).
Якщо є вмотивовані підстави неможливості довго чекати розгляду рапорту, разом із ним можна подати заяву про прискорення розгляду.
Відповідь на рапорт має бути письмовою. У разі, якщо це відмова, — з посиланням на акти законодавства із зазначенням причин відмови та роз’ясненням порядку оскарження ухваленого рішення.
https://zib.com.ua/ua/155990.html
З повагою, адвокат Айвазян.
Юрист, г. Днепр, 24 года опыта
Общаться в чатеВ доповнення до моєї відповіді.
Якщо ж Ваш безпосередній керівник не реагує на Ваше звернення, необхідно звернутися до керівництва вищого рівня, з обов’язковим зазначенням того, що Ви намагалась врегулювати це питання.
Зверніться зі скаргою (у разі необхідності) до старшого командира, командира військової частини, оперативного командування, ВСП, ДБР та інших державних органів. Усна скарга може бути направлена на гарячі лінії Міністерства оборони України за цими номерами: +38(044) 226-23-60, +38(044) 230-73-64, за коротким номером: 15-12. Але краще – писати офіційне письмове звернення і направляти або на поштову адресу Міністерства оборони України, або на електронну адресу: zvernmou@post.mil.gov.ua, vzg@mil.gov.ua. Контакти військової служби правопорядку в ЗСУ: електронна пошта: och_vsp@mil.gov.ua, тел.: (044) 454-73-08, (044) 454-73-03). Окрім цього, якщо відбулося порушення прав людини, скаргу також можна подати до Уповноваженого з прав людини. Уповноважений Верховної Ради України з прав людини: тел.: 0-800-501-720, електронна пошта: hotline@ombudsman.gov.ua, адреса: 01008, м. Київ, вул. Інститутська, 21/8.
Адвокат, г. Ровно, 6 лет опыта
Общаться в чатеВІтаю,
Рапорт мають розглядати 30-45 днів. Зазвичай так і розглядають. Якщо ви не впевнені в тому, що ваш рапорт взагалі зареєстровано в стройовій частині як прийнятий, то можна направити адвокатський запит із запитанням щодо стану розгляду вашого рапорту.
Юрист, г. Харьков, 16 лет опыта
Общаться в чатеЗДРАВСТВУЙТЕ, АЛЕКСЕЙ! Законами и подзаконными актами не указаны сроки рассмотрения рапортов, заявлений на отсрочку и т.д., потому суды Украины исходят из общих сроков, установленных Законом Украины "Об обращениях граждан" https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/393/96-%D0%B2%...
Обращение, оформленное без соблюдения указанных требований, возвращается заявителю с соответствующими разъяснениями не позднее десяти дней со дня его поступления, кроме случаев, предусмотренных частью первой статьи 7 настоящего Закона (ч. 8 ст. 5 Закона).
Согласно положениям статьи 7 Закона:
Обращения, оформленные должным образом и представленные в установленном порядке, подлежат обязательному принятию и рассмотрению.
Запрещается отказ в принятии и рассмотрении обращения со ссылкой на политические взгляды, партийную принадлежность, пол, возраст, вероисповедание, национальность гражданина, незнание языка обращения.
Если вопросы, затронутые в полученном органом государственной власти, местного самоуправления, предприятиями, учреждениями, организациями независимо от форм собственности, объединениями граждан или должностными лицами обращении, не входят в их полномочия, оно в срок не более пяти дней пересылается ими за принадлежностью соответствующему органу или должностному лицу, о чем сообщается гражданину, подавшему обращение. Если обращение не содержит данных, необходимых для принятия обоснованного решения органом или должностным лицом, оно в тот же срок возвращается гражданину с соответствующими разъяснениями.
Запрещается направлять жалобы граждан на рассмотрение тем органам или должностным лицам, действия или решения которых обжалуются.
Cроки рассмотрения установлены статьей 20 Закона.
Обращения рассматриваются и разрешаются в срок не более одного месяца со дня их поступления, а не требующие дополнительного изучения - безотлагательно, но не позднее пятнадцати дней со дня их получения. Если в месячный срок решить поднятые в обращении вопросы невозможно, руководитель соответствующего органа, предприятия, учреждения, организации или его заместитель устанавливают необходимый срок для его рассмотрения, о чем сообщается лицу, подавшему обращение. При этом общий срок решения вопросов, поднятых в обращении, не может превышать сорока пяти дней.
По обоснованному письменному требованию гражданина срок рассмотрения может быть сокращен от установленного настоящей статьей срока.
Обращения граждан, имеющих установленные законодательством льготы, рассматриваются в первоочередном порядке.
После истечения 30 дней и не получения уведомления о продлении сроков рассмотрения до 45 дней, формально считается, что заявитель имеет право обращаться в суд и обжаловать бездеятельность.
С уважением, юрист Ярослав Турчин
Юрист, г. Полтава, 4 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня!
Максимальний термін розгляду рапорту - 45 днів. Проте, запит, щодо його розгляду можна подавати після 30 днів, як зареєстрували рапорт.
У разі, якщо рапорт прийняли, але ігнорують, затягують процес та не розглядають, зверніться до адвоката, який шляхом направлення адвокатського запиту, вияснить чи розглянутий рапорт чи ні, якщо розглянутий, то які результати його розгляду.
Якщо рапорт не розглянутий, то просити повідомити чому ігнорується передбачене Законом України “Про військовий обов’язок і військову службу” право на звільнення з військової служби та коли буде розглянутий зазначений рапорт і повідомити, коли буде звільнений з військової служби військовослужбовець, в інтересах якого подавався відповідний адвокатський запит.
Паралельно Вам потрібно подати скаргу на дії командування.
Відповідно до ст. 19 ЗУ «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» передбачається право військовослужбовця на оскарження неправомірних рішень та дій (бездіяльністі) органів військового управління та командирів (начальників), які можуть бути оскаржені військовослужбовцями в порядку, передбаченому законами, статутами Збройних Сил України та іншими нормативно-правовими актами.
Скаргу потрібно подавати в письмовому вигляді, щоб завжди було підтвердження Ваших дій.
Відповідними органами для звернення стосовно проблем з розглядом рапортів є:
Загалом, що стосується скарг, направити їх можливо і до військової служби правопорядку та структурних підрозділів Спеціалізованої військової прокуратури. А також, є можливість звернутися до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.
Можна сміливо допустити, що командир навмисно буде затягувати розгляд рапорту на звільнення у зв'язку з законопроєктом №10449.
Кабінет Міністрів України вніс до Верховної Ради новий законопроєкт №10449, що стосується мобілізації, військового обліку та проходження військової служби.
Згідно даного законопроєкту значно скоротилися підстави для звільнення.
Законопроєкт №10449 передбачає, що під час дії воєнного стану військовослужбовці звільняються з військової служби через сімейні обставини або з інших поважних причин на таких підставах:
Згідно нового законопроєкту Ви матимете право на звільнення лише якщо будете здійснювати догляд за дружиною та будуть відсутні інші особи, які здатні здійснювати догляд.
Спочатку потрібно, щоб дружина отримала довідку лікарсько-консультативної комісії про необхідність здійснення постійного стороннього догляду.
Для цього потрібно звернутися до сімейного лікаря та отримати направлення на проходження лікарсько-консультативної комісії Вашою дружиною.
Потребу у постійному сторонньому догляді визначають лікуючі лікарі та лікарсько-консультативні комісії. Їхні рішення повинні бути підтверджені відповідними висновками. Якщо у довідці МСЕК вказано про необхідність стороннього догляду - тоді довідку ЛКК брати не потрібно.
Сторонній догляд призначають у таких випадках:
Так, як ще однією умовою для звільнення саме на цій підставі є відсутність інших осіб, які можуть за дружиною доглядати (батьки, повнолітні діти), то наявність працездатних батьків дружини або повнолітніх дітей може бути перешкодою для Вашого звільнення саме по цій підставі.
Тому, поки законопроєкт не прийняли - спробуйте подати адвокатський запит щодо розгляду Вашого рапорту. При необхідності потрібно оскаржувати бездіяльність командування в судовому порядку.
З повагою, юрист Дерій В.О.!
Бажаю Вам успіхів!