Задайте вопрос юристу

835 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Военное право, 15 апреля 2024, вопрос №105624 240₴

Вимога до фірми від ТЦК та СП

Добрый день! Нужна консультация юриста по поводу вытяга МТЦК та СП к руководителю организации в отношении работников. Код печати принадлежит СУМСЬКИЙ МВК ,Статус юридичної особи
(cтаном на 14.04.2024) Скасовано. Возникают вопросы:
1) Обязателна ли эта бумага к исполнению?
2) Нужно ли нести указанные документы?
3) Насколько эти требования законны, с точки зрения закона о передаче персоналных данных?
4) Стоит ли сделать вытяг по коду в ЦНАПе?

Ответы юристов (9)

    Айвазян Юрий Климентьевич

    Доброго дня, Валерію!

    Добрый день! Нужна консультация юриста по поводу вытяга МТЦК та СП к руководителю организации в отношении работников. Код печати принадлежит СУМСЬКИЙ МВК ,Статус юридичної особи(cтаном на 14.04.2024) Скасовано.

    Перш ніж перейти до відповіді на Ваші питання повинен зазначити, що питання військового обліку на підприємствах загально врегульовано пунктом 34 Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1487 про «Порядок організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів». Згідно нього:

    "З метою ведення персонального військового обліку державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації здійснюють:

    перевірку у громадян України під час прийняття на роботу (навчання) наявності військово-облікового документа, визначеного у пункті 20 цього Порядку, або відображення в електронній формі інформації, що міститься в таких документах, які можуть пред’являтися (надаватися) з використанням мобільного додатка Порталу Дія. Приймання на роботу (навчання), взяття на персональний військовий облік призовників, військовозобов’язаних та резервістів здійснюється тільки після взяття їх на військовий облік у районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, органах СБУ, підрозділах Служби зовнішньої розвідки;

    доведення до призовників, військовозобов’язаних та резервістів правил військового обліку під особистий підпис під час прийняття на роботу (навчання);

    надсилання у семиденний строк з дня видання наказу про прийняття на роботу (навчання), звільнення з роботи, завершення навчання (відрахування із закладу освіти) до відповідних районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки повідомлень про зміну облікових даних призовників, військовозобов’язаних та резервістів (додаток 4);

    оповіщення на вимогу районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки призовників, військовозобов’язаних та резервістів про їх виклик до відповідних районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки і забезпечення їх своєчасного прибуття;

    подання до відповідних районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки на їх вимогу відомостей про призовників, військовозобов’язаних та резервістів, персональний військовий облік яких вони ведуть;

    проведення відповідної роз’яснювальної роботи серед призовників, військовозобов’язаних та резервістів щодо виконання ними правил військового обліку;

    забезпечення повноти та достовірності облікових даних, що вносяться до списків персонального військового обліку;

    взаємодію з відповідними районними (міськими) територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки, органами СБУ, підрозділами Служби зовнішньої розвідки щодо строків та способів звіряння даних списків персонального військового обліку, внесення відповідних змін до них, а також щодо оповіщення призовників, військовозобов’язаних та резервістів;

    періодичне звіряння списків персонального військового обліку із записами у їх військово-облікових документах. Не рідше одного разу на рік проводять звіряння даних списків персонального військового обліку з обліковими документами відповідних районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки, в яких вони перебувають на військовому обліку;

    внесення у п’ятиденний строк з дня подання відповідних документів (або відображення в електронній формі інформації, що міститься у таких документах, які можуть пред’являтися (надаватися) з використанням мобільного додатка Порталу Дія) змін до списків персонального військового обліку щодо прізвища, власного імені та по батькові (за наявності), реквізитів паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон, адреси задекларованого/зареєстрованого місця проживання, адреси місця фактичного проживання, сімейного стану, освіти, місця роботи і посади та надсилання щомісяця до 5 числа до відповідних районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки повідомлень про зміну таких облікових даних;

    складення і подання щороку до 1 грудня до відповідних районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки списків громадян, які підлягають приписці до призовних дільниць (додаток 6);

    приймання від призовників, військовозобов’язаних та резервістів під розписку у бланках розписок (додаток 7) їх військово-облікових документів для подання таких документів до відповідних районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки з метою їх звіряння з обліковими даними, а також оформлення бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час;

    оформлення документів, необхідних для бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час;

    постійний контроль за виконанням посадовими особами державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій вимог цього Порядку, а призовниками, військовозобов’язаними та резервістами — правил військового обліку;

    постійне інформування відповідних районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки про посадових осіб державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, які порушують вимоги цього Порядку, а також про призовників, військовозобов’язаних та резервістів, які порушують правила військового обліку, для притягнення їх до відповідальності згідно із законом;

    ведення та зберігання журналу обліку результатів перевірки.".

    Також хочу звернути Вашу увагу на пункт 79 Постанови, де викладені повноваження ТЦК та СП по організації військового обліку:

    "Районні (міські) територіальні центри комплектування та соціальної підтримки:

    організовують та ведуть військовий облік на території адміністративно-територіальної одиниці;

    здійснюють взяття, зняття або виключення з військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів у випадках, передбачених законодавством;

    виявляють призовників, військовозобов’язаних та резервістів, які проживають на території адміністративно-територіальної одиниці, проте не перебувають на військовому обліку;

    організовують оповіщення призовників, військовозобов’язаних та резервістів про їх виклик до районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки для оформлення військово-облікових документів, проходження медичного огляду, приписки до призовної дільниці, взяття на військовий облік, призначення на особливий період, призову на військову службу або на збори військовозобов’язаних та резервістів і забезпечують здійснення контролю за їх прибуттям;

    організовують взаємодію з державними органами, підприємствами, установами та організаціями щодо строків та способів звіряння даних списків персонального військового обліку та карток первинного обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, а також їх оповіщення;

    організовують та забезпечують зберігання облікової документації призовників, військовозобов’язаних та резервістів, персональних даних, які містяться в них;

    зберігають протягом 10 років списки, які надходять від закладів освіти щодо жінок, які здобувають освіту за медичною або фармацевтичною спеціальністю (додаток 14);

    письмово повідомляють державним органам, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям про осіб, які не виконали наказ (розпорядження) керівника зазначених органів, підприємств, установ та організацій та не прибули за викликом до районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки;

    інформують про стан військового обліку щороку до 5 січня районні, районні у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчі органи міських рад та вносять на їх розгляд пропозиції щодо його покращення;

    здійснюють взяття на військовий облік жінок, які належать до категорій осіб, зазначених у частині одинадцятій статті 1 Закону України “Про військовий обов’язок і військову службу”;

    забезпечують громадян військово-обліковими документами та зберігання зданих або вилучених у призовників, військовозобов’язаних та резервістів військово-облікових документів;

    надсилають запити до органів реєстрації з метою встановлення адреси зареєстрованого (задекларованого) місця проживання призовників, військовозобов’язаних та резервістів (додаток 29);

    розглядають справи про адміністративні правопорушення, пов’язані з порушенням призовниками, військовозобов’язаними та резервістами, посадовими особами державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій правил військового обліку, законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію, а також зіпсуттям або недбалим зберіганням військово-облікових документів, яке спричинило їх втрату (крім правопорушень, вчинених військовозобов’язаними та резервістами, які перебувають у запасі СБУ, Служби зовнішньої розвідки);

    повідомляють органам досудового розслідування про факти, які свідчать про вчинення кримінального правопорушення громадянами, які ухиляються від військового обліку або навчальних та спеціальних зборів, призову на строкову військову службу, військову службу за призовом осіб офіцерського складу, на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, на військову службу за призовом осіб із числа резервістів в особливий період (додаток 19);

    звертаються в установленому законом порядку до органів Національної поліції (у разі неможливості складення протоколу про адміністративне правопорушення на місці його вчинення) для доставлення осіб, які скоїли адміністративні правопорушення, передбачені статтями 210, 210-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, з метою складення протоколів про адміністративні правопорушення, до відповідного районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки, в якому ця особа перебуває (повинна перебувати) на військовому обліку (додаток 20);

    виключають з військового обліку на підставі відповідних підтвердних документів осіб, які за рішенням суду визнані недієздатними, оголошені померлими (такими, що пропали безвісти), засуджені до позбавлення волі або померли;

    проставляють у військово-облікових документах призовників, військовозобов’язаних та резервістів відповідні відмітки про взяття їх на військовий облік, зняття та виключення з нього;

    виконують архівно-довідкову роботу з питань військового обліку;

    виконують функції з ведення Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів;

    проводять щороку відповідно до графіків звіряння, затверджених розпорядженнями голів районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, міських голів, звіряння даних списків персонального військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, які працюють (навчаються) в державних органах, на підприємствах, в установах та організаціях, а також даних карток первинного обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, які перебувають на військовому обліку у виконавчих органах сільських, селищних, міських рад, з обліковими даними документів районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки;

    проводять щороку відповідно до затверджених розпорядженнями голів відповідних районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, міських голів планів перевірки стану організації та ведення військового обліку в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях (крім СБУ та Служби зовнішньої розвідки);

    складають за результатами перевірки акти, які в двадцятиденний строк з дня закінчення перевірки надсилають до державних органів, підприємств, установ та організацій, що перевірялися, а також до обласних, Київського міського територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки для реагування і вжиття заходів згідно із законодавством. Результати перевірок вносяться до журналів обліку результатів перевірок (додаток 9) і журналу обліку перевірок стану військового обліку районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки (додаток 30), який після закінчення зберігається сім років;

    видають щороку до 20 січня накази про стан військового обліку в районному (міському) територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки за минулий рік та завдання на наступний рік на підставі результатів аналізу звітних даних, проведених заходів та перевірок стану військового обліку за минулий рік. Витяги з наказів щороку до 20 січня надсилаються до відповідних обласних, Київського міського територіальних центів комплектування та соціальної підтримки.".

    ТЕПЕР ЩОДО ВІДПОВІДЕЙ НА ВАШІ ПИТАННЯ:

    1) Обязателна ли эта бумага к исполнению? 2) Нужно ли нести указанные документы?

    Не зовсім зрозуміло, що це за документ, й, відповідно, які причини та правові підстави наведені Сумським МТЦК для отримання згаданої в ньому інформації та документів, оскільки, як я зрозумів, більша частина листа з МТЦК не додана до питання.

    Проте можу точно зазначити, що оригінали військово-облікових документів можуть бути вилучені працівниками військомату лише у їх володільців персонально і під розписку. Тому ні в якому разі їх не може передава в ТЦК підприємство!

    Якщо ж підприємство, до якого направлено лист МТЦК вже не існує (якщо я правильно зрозумів цю частину питання чи можливо мова йде про МТЦК? Бо не зовсім ясно), то в цьому випадку його колишній керівник взагалі не має права передавати будь які персональні дані до МТЦК, бо цим буде дійсно порушено цілу низку норм Закону України "Про захист персональних даних".

    3) Насколько эти требования законны, с точки зрения закона о передаче персоналных данных?

    Як я зазначив вище прередавати військо-облікові документи до ТЦК можуть лише їхні володільці і лише під розписку.

    Крім того, у разі скасування юридичної особи (при чому незалежно від того чи буде це підприємство, чи ТЦУК) передання будь яких персональних даних до ТЦК буде грубим порушенням статті 8 Закону України "Про захист персональних даних":

    "1. Особисті немайнові права на персональні дані, які має кожна фізична особа, є невід'ємними і непорушними.

    2. Суб'єкт персональних даних має право:

    1) знати про джерела збирання, місцезнаходження своїх персональних даних, мету їх обробки, місцезнаходження або місце проживання (перебування) володільця чи розпорядника персональних даних або дати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим ним особам, крім випадків, встановлених законом;

    2) отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані;

    3) на доступ до своїх персональних даних;

    4) отримувати не пізніш як за тридцять календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи обробляються його персональні дані, а також отримувати зміст таких персональних даних;

    5) пред’являти вмотивовану вимогу володільцю персональних даних із запереченням проти обробки своїх персональних даних;

    6) пред'являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних будь-яким володільцем та розпорядником персональних даних, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними;

    7) на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв'язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи;

    8) звертатися із скаргами на обробку своїх персональних даних до Уповноваженого або до суду;

    9) застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних;

    10) вносити застереження стосовно обмеження права на обробку своїх персональних даних під час надання згоди;

    11) відкликати згоду на обробку персональних даних;

    12) знати механізм автоматичної обробки персональних даних;

    13) на захист від автоматизованого рішення, яке має для нього правові наслідки.".

    Як також статті 14 Закону, якою врегульовано питання поширення персональних даних:

    "1. Поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб'єкта персональних даних.

    2. Поширення персональних даних без згоди суб’єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту, прав людини та для проведення Всеукраїнського перепису населення.

    3. Виконання вимог встановленого режиму захисту персональних даних забезпечує сторона, що поширює ці дані.

    4. Сторона, якій передаються персональні дані, повинна попередньо вжити заходів щодо забезпечення вимог цього Закону".

    4) Стоит ли сделать вытяг по коду в ЦНАПе?

    В ситуації, яка склалася, категорично ні! Цього робити не можна, бо місце проживання особи також віднесено законодавством до інформації, яка яка захищена ЗУ "Прол захист персональних даних".

    З повагою, адвокат Айвазян.

    Турчин Ярослав Александрович
    50%

    ЗДРАВСТВУЙТЕ, ВАЛЕРИЙ!

    Я как и многие другие юристы, которые считают, что "закон не дышло", так же как и Вы понимаем, что ТЦК и СП в Украине сейчас занимаются фактически подделкой документов, т.к. не имеют права использовать гербовые печати с кодами ЕДРПОУ бывших военкоматов, которые ликвидировали вместо того, чтоб реорганизовать в соответствующие ТЦК и СП городов областного подчинения и районов.

    Но, государство в лице Президента Украины, Верховной Рады Украины, Кабинета Министров Украины, судов вплоть до Верховного Суда (без Украины) считают подобную практику нормальной и адекватной времени, потому признают ТЦК и СП как фактически существующие органы военного управления, потому к сожалению с данной диспозиции Вы конечно можете не ответить, но никто не учтёт Ваши аргументы в ТЦК, а ТЦК как "полубожественная" организация на территории Украины, которой всё можно, банально составит на Вас постановление об административном правонарушении и направит его в Государственную исполнительную службу. Поскольку там работают тоже уклонисты или родители уклонистов, то разумеется исполнительная с легкостью и без лишних вопросов заблокирует Вам счета и будет принудительно взыскивать с Вас штраф, который Вам назначил сам пан начальник ТЦК и СП.

    Увы, но если Вы не хотите иметь лишние проблемы с законом - придется исполнять их предписания, даже учитывая, что это с юридической точки зрения полуфейковая организация, но фактически существующая и осуществляющая власть в том числе силовыми методами и с использованием фактически исполняющих их приказы сотрудников полиции, исполнительной службы, судей и т.д.

    Увы такие случаи не одиноки.

    Даже Верховный Суд страны был в своё время создан незаконно и в нарушение Конституции, как и Офис Генерального прокурора. Так и появились в нашей многострадальной стране - Верховный суд (без Украины) и Генеральный прокурор (без Украины). Ну да зачем прокурорам и судьям помнить, что они как бы подотчётны перед Народом Украины как единым источником власти и носителем суверенитета страны. Вы же знаете, что в основном народ сейчас рассматривается как "человеческий моб. ресурс", а не как источник власти.

    Даже судьи бывшего Верховного Суда Украины мудрёные десятками лет отправления правосудия, увы, не смогли это доказать, ровно как и Глава Конституционного Суда Украины, доктор наук, профессор, известный в европейских кругах учёный и юрист не смог отстоять своё право не быть незаконно уволенным с должности путём отмены Указа о назначении, что вообще позор, попирающие основы правовой науки и государственности. Почему?! - Потому что, как оказалось, кто контролирует силовиков с оружием, тот в стране и главный. А потому сержант Управления Государственной Охраны, выполняющий незаконное распоряжение президента, вполне себе может низложить конституционный строй в стране, не пустив законного главу Конституционного Суда Украины или судью на работу, т.к. пропуск в охраняемые помещения осуществляют именно сотрудники УГО, а судьи в Украине пока еще не готовы брать свои рабочие кабинеты штурмом, как в своё время делал генеральный прокурор Украины Святослав Пискун при помощи министра МВД Цушко и ныне расформированного спец.подразделения милиции "Беркут".

    Такие времена, такие нравы.

    Бизнес и граждане люди маленькие, потому никаких особых прав в стране не имеют и эффективных инструментов юридической защиты от беспредела власти позволить себе тоже не могут.

    Самого всё это бесит, но мой Вам добрый совет - не воюйте с ветреными мельницами. Не докажете Вы им ничего. Эти люди рано или поздно ответят перед Народом Украины за всё. Но перед народом Украины только, а сейчас один Вы никому ничего не докажете.

    С уважением и пониманием, юрист Ярослав Турчин (г. Гамбург, Германия)

    Богун Сергій Павлович

    Доброго дня.

    Такі дії можна кваліфікувати як службове підроблення.

    Службове підроблення – це складання, видача службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, інше підроблення офіційних документів.

    Відповідальність за службове підроблення передбачена статтею 366 Кримінального кодексу України.

    Дерій Владислав Олегович

    Доброго дня!

    Згідно частини 9 ЗУ "Про військовий обов'язок та військову службу" підприємства, установи, організації та заклади освіти незалежно від підпорядкування і форми власності зобов’язані подати до відповідних районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки на їх вимогу відомості про призовників, військовозобов’язаних та резервістів, військовий облік яких вони здійснюють.

    1) Обязателна ли эта бумага к исполнению?

    Якщо вона офіційно оформлена, тоді Ви повинні надати відомості про призовників, військовозобов’язаних та резервістів, які у Вас працюють.

    Територіальні центри комплектування та соціальної підтримки утворюються, ліквідуються, реорганізовуються Міноборони.

    На даний час це напівлегальні формування, проте, якщо Ви будете ігнорувати їх вимоги Вас можуть спробувати притягнути до адміністративної відповідальності у вигляді штрафу, проте його можна буде спробувати оскаржити у судовому порядку.

    2) Нужно ли нести указанные документы?

    1. Оригінали військово-облікових документів підприємство не можете передавати.

    Згідно пункту 13 Положення про військовий квиток осіб рядового, сержантського і старшинського складу лише військовослужбовець (військовозобов'язаний, резервіст) може передавати військовий квиток іншим фізичним чи юридичним особам лише за умови одержання оформленої у встановленому порядку розписки про отримання відповідними фізичними чи юридичними особами такого квитка.

    2. З метою ведення персонального військового обліку державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації здійснюють ведення та зберігання журналу обліку результатів перевірки.

    Персональний військовий облік на підприємствах ведеться за списками персонального військового обліку (додаток 5).

    Інформація про чисельність призовників, військовозобов’язаних та резервістів вноситься до відомості оперативного обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів (додаток 12), яка зберігається разом із списками персонального військового обліку.

    Отже, оригінали військово-облікових документів не можна передавати, а от журнал обліку та відомості оперативного обліку підприємство повинно надати.

    3) Насколько эти требования законны, с точки зрения закона о передаче персоналных данных?

    Про який захист персональних даних може йти мова, якщо був прийнятий законопроект № 10062, який передбачає, що відомості про військовозобов’язаних надходитимуть до Реєстру військовозобов'язаних з різних державних органів: РАЦС, ДМС, ДПС, МОН, МОЗ, Пенсійного фонду, Офісу Генерального прокурора, ДСАУ. При цьому згода на обробку персональних даних для актуалізації Реєстру не запитується.

    Тобто, фактично без згоди особи Міністерство оборони України може отримувати інформацію від інших державних органів «завдяки взаємодії різних інформаційних ресурсів органів влади». Навіть якщо громадянин України раніше надавав дозвіл на обробку, збереження і використання його персональних даних, цей дозвіл був наданий на конкретні цілі і відповідному органу. Але з набуттям чинності новим законом конфіденційна інформація стосовно громадянина без його згоди може бути передана іншому державному органу і оброблена з зовсім іншою метою.

    4) Стоит ли сделать вытяг по коду в ЦНАПе?

    Якщо територіальний центр комплектування та соцпідтримки не зареєстрований в Єдиному державному реєстрі як юридична особа - він не має права використовувати печатку недійсного СУМСЬКОГО МВК.

    З повагою, юрист Дерій В.О.!

    Валерий Клиент 14 дней назад

    Я извиняюсь, почему то не загрузился первый файл. Добавлю для ясности.

    • Айвазян Юрий Климентьевич

      Дякую за надання відсутньої частини листа МТЦК. З огляду на це можу лише додати до своєї відповіді, що вимоги військомату узгоджуються з Постановою КМУ, про яку я Вам писав у своїй першій відповіді, лише в частині пунктів 1, 3 та 4. Свою точку зору на решту Ваших питань щодо цього листа та іншого я виклав вище.

    • Турчин Ярослав Александрович

      К сожалению ситуация ясная. Увы ничего иного кроме сказанного выше добавить не могу.

      В любом случае Вас заставят это сделать. Если Вы не согласны как бизнесмен с "линией партии" в условиях военной диктатуры, то увы единственные варианты: 1) подчиниться праву сильного; 2) переходить на нелегальное положение как более 1 миллиона граждан Украины мужского пола, которых ТЦК и СП всех областей Украины объявили в так называемый "розыск" по линии Нацполиции Украины, включив их в так называемую базу "АРМОР".

      Рассчитывать на то, что о Вас забудут - я бы не стал.

      С 05.01.2023 изменены правила ведения военного учета. В настоящее время требования устанавливает порядок организации и ведения военного учета призывников, военнообязанных и резервистов.

      https://buh.ligazakon.net/news/219055_kogo-shtrafu...

      В соответствии с этим Порядком работодатель должен обеспечить персональный военный учет каждого работника мужского пола (исключение составляют только мужчины, исключенные из военного учета). Военный учет всех призывников, военнообязанных и резервистов ведется по месту их проживания.

      За пренебрежение требованиями к ведению военного учета штраф могут быть наложены на руководителя предприятия. За нарушение порядка ведения военного учета – как на руководителя предприятия, так и на лицо, ответственное за ведение военного учета в соответствии с приказом.

      Дела о нарушении законодательства об обороне, мобилизационной подготовке и мобилизации и, соответственно, дела о нарушении работодателями правил военного учета как составляющей такого нарушения рассматривают ТЦК. От их имени рассматривают дела об административных правонарушениях и налагают административные взыскания руководители ТЦК (статья 235 КоАП).

      Согласно ч. 1 ст. 210-1 КоАП, Нарушение законодательства об обороне, мобилизационной подготовке и мобилизации -

      влечет наложение штрафа на граждан от ста до двухсот не облагаемых налогом минимумов доходов граждан и на должностных лиц - от двухсот до трехсот не облагаемых налогом минимумов доходов граждан.

      То есть штраф для должностного лица, отвечающего за воинский учёт и на руководителя - от 3400 - до 5100 грн.

      С уважением и пониманием, юрист Ярослав Турчин (г. Гамбург, Германия)

    • Дерій Владислав Олегович
      50%

      Ви можете повідомити, що вважаєте даний документ підробкою, адже немає мокрої печатки та в листі використаний код ЄДРПОУ неісуючої юридичної особи.

      Згідно пункту 7 Положення про територіальні центри комплектування та соціальної підтримки Територіальні центри комплектування та соціальної підтримки Автономної Республіки Крим, областей, мм. Києва та Севастополя є юридичними особами публічного права, мають самостійний баланс, реєстраційні рахунки в органах Казначейства.

      Районні територіальні центри комплектування та соціальної підтримки є відокремленими підрозділами відповідних територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки Автономної Республіки Крим, областей, мм. Києва та Севастополя.

      Територіальний центр комплектування та соціальної підтримки має печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.

      Проте, не виключено, що Вашу фірму будуть намагатися притягнути до адміністративної відповідальності за порушення законодавства про мобілізацію, адже, на найвищому рівні відбілюють роботу даних формувань

    Кирда Вячеслав Володимирович

    Загалом, я про це писав у своїй відповіді (на жаль, відповідь випадково видалив), Ви отримали запит щодо перевірки ведення військового обліку на підприємстві. Не бачу сенсу якимось чином це оскаржувати, оскільки потім можливі ще більш негативні наслідки ніж те, як ситуація виглядає станом на зараз.

    Право перевірки ведення військового обліку передбачено в Положенні про ТЦК.

    КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА

    від 23 лютого 2022 р. № 154 Київ

    Про затвердження Положення про територіальні центри комплектування та соціальної підтримки

    9. Територіальні центри комплектування та соціальної підтримки відповідно до покладених на них завдань:

    беруть участь разом з відповідними органами управління у сфері освіти у повсякденному керівництві допризовною підготовкою;

    за сприяння місцевих держадміністрацій, виконавчих органів міських рад виконують рішення призовних комісій про призов громадян на строкову військову службу;

    взаємодіють з місцевими держадміністраціями з питань залучення громадян на військову службу та проходження громадянами альтернативної (невійськової) служби;

    ведуть військовий облік призовників, військовозобов’язаних та резервістів, а також облік громадян України, які уклали контракт добровольця територіальної оборони, ветеранів війни та військової служби, та інших осіб, які мають право на пенсійне забезпечення відповідно до Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”;

    оформлюють та видають військово-облікові документи призовникам, військовозобов’язаним та резервістам;

    забезпечують захист цілісності бази Реєстру, його апаратного та програмного забезпечення, достовірності даних Реєстру, захист від несанкціонованого доступу, незаконного використання, копіювання, спотворення, знищення даних Реєстру, безпеку персональних даних відповідно до Законів України “Про Єдиний державний реєстр призовників, військовозобов’язаних та резервістів”, “Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах”, “Про захист персональних даних” та міжнародних договорів у сфері захисту інформації, згоду на обов’язковість яких надано Верховною Радою України;

    взаємодіють з місцевими держадміністраціями, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування з питань військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час;

    проводять серед населення рекламно-агітаційну роботу із залучення на військову службу за контрактом, службу у військовому резерві, вступу до вищих військових навчальних закладів або військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти;

    проводять агітацію, відбір, вивчення, оформлення документів кандидатів на військову службу за контрактом, у тому числі осіб офіцерського складу, та їх направлення до військових частин, навчальних військових частин (центрів);

    здійснюють заходи оповіщення та призову громадян (крім військовозобов’язаних та резервістів СБУ та Служби зовнішньої розвідки): на військову службу за призовом осіб офіцерського складу; на військову службу за призовом осіб із числа резервістів в особливий період (зарахованих до військового оперативного резерву); на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період (незалежно від місця їх перебування на військовому обліку);

    {Абзац одинадцятий пункту 9 в редакції Постанови КМ № 318 від 07.04.2023}

    здійснюють заходи щодо виявлення та попереднього відбору кандидатів для направлення до вступу на навчання у вищих військових навчальних закладах або військових навчальних підрозділах закладів вищої освіти;

    надають командирам військових частин інформацію про військовозобов’язаних, які перебувають на військовому обліку, з метою добору громадян для проходження служби у військовому резерві та військової служби за контрактом;

    розробляють плани проведення мобілізації людських і транспортних ресурсів, удосконалення системи оповіщення, збору та поставки зазначених мобілізаційних ресурсів на відповідній території;

    ведуть на відповідній території облік підприємств, які залучаються до виконання мобілізаційних завдань, а також облік людських і транспортних ресурсів, призначених для задоволення потреб оборони держави;

    здійснюють контроль за проведенням на підприємствах, у закладах освіти роботи з ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час.

    З повагою!


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України