Начните консультацию с юристом онлайн
Доброго дня!
Я працюю у Державному Музеї природи Харківського національного університету імені В.Н.Каразіна. За штатним розкладом зараз у музеї є співробітники які працюють на наукових посадах. У структурі музею є 4 наукових відділів. Є завідувачі відділів, молодші наукові, наукові та старші наукові співробітники, заступник директора з наукової роботи. Зараз міністерство освіти намагається прибрати у музеї наукові посади посилаючись на статтю 55. 02.09.2020 до статті було внесено доповнення 849-ix, та додано до списку посад: директора музею та наукового співробітника музею. Причиною за якою вони якби ж то мають на це право у міністерстві називають те, що у назві пункту 1 вказано тільки науково-педагогічний склад, та не вказано науковий та педагогічній, а працівників музею вони такими не вважають. Хоча у назві статті написано "наукових, науково-педагогічних та педагогічних". Крім наукової роботи працівники музею ще і проводять екскурсії для усіх верст населення, а особливо для студентів, школярів, учнів МАН тощо. Тобто роботу можна кваліфікувати як науково-педагогічну, як на наш погляд. Цікаво, що у бібліотеці університету теж така ж структурованість, як і в музеї, але прибирати наукові посади ніхто поки що не збирається.
Питання: Чи вірно ми трактуємо закон, що наукові посади в університетському музеї повинні існувати? та Як можна запобігти цьому проізволові практично?
Заздалегідь дякую,
старший науковий співробітник, кандидат біологічних наук Юлія Гугля
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (2)
Юрист, г. Сумы, 31 год опыта
Вітаю. Ці питання вирішує власник (уповноважений орган управління).
Він може вносити зміни до штатного розкладу або взагалі ліквідувати особу, провести реорганізацію, приєднання тощо.
Юрист, г. Киев, 6 лет опыта
Доброго дня!
Попередньо, слід зазначити, що, зазвичай, роботодавець має право вносити зміни до штату працівників установи і в деяких випадках це може стати підставою для припинення трудових відносин з окремими працівниками. Але це складна процедура, оскільки при скороченні штату (чисельності) працівників мають бути дотримано, щонайменше, наступні умови:
1) роботодавець зобов'язаний перевірити у працівників наявність в кожного з них переважного права залишення на посаді;
2) скорочення штату має відбутися реально, тобто попередній стан організаційної структури установи не може бути аналогічним стану, що настає з дня офіційного скорочення працівників;
3) про майбутнє звільнення мають бути попередні працівники;
4) у разі членства працівників у профспілкових організаціях, на майбутнє їхнє звільнення має бути надано згоду відповідною профспілкою.
Для більш детальної консультації необхідно завантажими повідомлення про майбутню зміну штату (чисельності) працівників, листи Міністерства, що підтверджують зміст вищевикладеного Вами, або будь-які інші відомості, які стали джерелом інформації, на яку Ви посилаєтесь, оскільки задля забезпечення повноти і правильності правової кваліфікації обставин необхідно безпосередньо ознайомитися з документами.