Начните консультацию с юристом онлайн
Добрий день!
Мені зараз 36 років. Закінчив магістратуру у 2011 році і цього року планую вступати в аспірантуру. на руках є приписне і вод сформований у резерв+, де відсутні дані у графі ТЦК та СП (немає постанови влк, дати влк, звання і вос). чи є ці два документи достатніми для подачі документів у ВНЗ для вступу на аспірантуру? чи є різниця у роках навчання причиною для відмови у відстрочці по навчанню якщо вступ на аспірантуру буде успішним?
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (1)
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня, Вікторе!
Лист МОН від 12.07.2024 № 112459-24 Про надання рекомендацій щодо вступу:
2. Військово-обліковий документ може оформлятись у паперовій або в електронній формах.
Військово-обліковий документ в електронній формі (у тому числі роздрукований) та військово-обліковий документ у паперовій формі мають однакову юридичну силу.
До приймальної комісії закладу освіти подається один із зазначених військово-облікових документів.
3. Військово-обліковими документами у паперовій формі є:
посвідчення про приписку до призовної дільниці;
посвідчення призовника;
військовий квиток;
тимчасове посвідчення військовозобовʼязаного;
військово-обліковий документ на бланку, форма якого затверджена постановою Кабінету Міністрів від 16 травня 2024 р. Nº 559 «Про затвердження Порядку оформлення (створення) та видачі військово-облікового документа для призовників, військовозобовʼязаних та резервістів і форми такого документа».
Обліково-послужна картка військовослужбовця, як додаток до військового квитка, не є військово-обліковим документом військовозобовʼязаного.
4. Відповідно до Порядку оформлення (створення) та видачі військово-облікового документа для призовників, військовозобовʼязаних та резервістів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 16 травня 2024 р. Nº 559, військово-обліковий документ також оформляється та видається в електронній формі засобами електронного кабінету призовника, військовозобовʼязаного, резервіста та/або Державного веб-порталу електронних публічних послуг у сфері національної безпеки і оборони та/або Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія.
Військово-обліковий документ в електронній формі для перевірки повинен надаватись до приймальної комісії в роздрукованому вигляді.
У разі коли відомості про прізвище, імʼя, по батькові, дату народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків, категорію і вид обліку, відомості про РТЦК, в якому перебуває на обліку, повідомлення про вчинення правопорушення на момент зчитування не відповідають відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобовʼязаних та резервістів, військово-обліковий документ в електронній формі вважається недійсним.
У разі виявлення приймальною комісією суттєвої невідповідності відомостей, зазначених у військово-облікових документах, громадяни повинні звернутись до відповідних РТЦК, де вони перебувають на обліку, для внесення змін або виправлення відомостей.
Строк дії військово-облікового документа в електронній формі становить не більше одного року з дати його формування.
З повагою, адвокат Айвазян.