Начните консультацию с юристом онлайн
Доброго дня.
ФОП 3 група, купила маркетплейс Пром - магазин дитячих товарів та товарів для вагітних - хочу зрозіміти як працювати в "білу".
Виробники, вони ж постачальники продукції - ті хто зі свого складу відправляють, дають документ(накладну) в пакунок і тп. (матрас візьмемо) чомусь відмовляються заключати договори- типу ми вам накладну пришлемо , рахунок виставимо. АЛЕ, я маю зі свого рахунку ФОП оплатити їм ,наприклад, матрац за 2 т грн, наперед. а покупець якому вони відправлять товар- чи забере його чи ні на пошті по післяплати- (мені ж не відомо, як потім робити повернення?), та, якщо забере , то кошти прийдуть мені на рахунок ФОП, я , по лозіці , маю відправити всю суму постачальнику на рахунок ФОПа, вказати "за товар" і очікувати свою комісію. То тут питання- мені ж на рахунок прийде вся сума ,а не комісійні чи агенстькі (який договір тоді правильно заключити) і виходить якась "дічЬ"!
Ні, може то все траба прописати в договорі, та в річному доході ФОПа враховують всі суми що зайшли на карту!
Да і взагалі, виходить що Пром просто рекламує товари виробників по суті- я не є продавцем, я не відгружаю товар, не маю складу і тп. , я посередник між покупцем і виробником - як це закріпити документально ( якщо договір не потрібен то яким чином щоб для податкової я була корректним платником податків)!??
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (2)
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня, Світлана!
В таких випадках краще за все працювати за схемою комісійної торгівлі, де Ви виступаєте у ролі посередника та отримуєте лише свою комісію. Така схема значно мінімізує Ваші податки й спрощує роботу з клієнтами, так як не треба з кожним укладати договір. Цьому сприяє наявність у Вас договору комісії у формі оферти.
Що стосується повернення клієнтом товару, то тут все просто: відповідальність за це лежить на постачальнику. Якщо, звичайно, це не повна передоплата.
Для більш детальної косультації, треба знати подробиці Вашої комерційної діяльності.
З повагою, адвокат Айвазян.
Юрист, г. Сумы, 31 год опыта
Вітаю! Немає різниці чи є договір чи немає. Ви можете обумовити усі суттєві умови господарської операції між Вами і контрагентом, до прикладу, у листах. Я не скажу, що з точки зору логістики це краща форма підприємництва, але як корить, то чому б ні ?
Що стосується оподаткування доходів, то з точки зору їх оптимізації, краще у своїх домовленностях залишати собі на рахунок тільки винагороду, з якої будете сплачувати податок на 3 групі. При цьому, не забувайте про ризики несплати, строки поставок відповідальність за несплату та поставку тощо. Ось у цій частині і доцільно укладати саме договір, в якому буде усе розписано.
А взагалі перед початком підприємницької діяльності доцільно розробити не тільки бізнес план, але і проекти відповівдних угод тощо.
Довіряйте професіоналам, економте час і нерви 0503028645