Задайте вопрос юристу

880 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Военное право, 26 августа 2024, вопрос №118327 550₴

Повістка при діючій броні

Добрий день.

Стою на обліку у вінницькій області. 10.08.2024 перебуваючи у Києві отримав повістку на влк від оболонського тцк.

В момент отримання повістки, у мене була діюча бронь до 27.09.2024. У повісті мені зазначено дату явки в тцк — 28.09.2024.

Зараз моя бронь продовжена до кінця грудня 2024.
Дані оновлено в резерв: 07.2024, остання влк: 10.2021.

Бажання їхати у Київ по повістці не маю.
Яким чином маю скласти листа щодо законного пояснення неявки по отриманій повістці?

Ответы юристов (10)

    Богун Сергій Павлович

    Доброго дня.

    Якщо в момент явки за повісткою у Вас була діюча бронь (продовжена) - подаєте заяву а довільній формі до якої долучаєте документи щодо бронювання.

    Якщо в момент явки за повісткою у Вас не було бронювання (оформлене пізніше 28.09.) будьте готові до адміністративної відповідальності.

    Карпенко Андрій Володимирович

    Вітаю!

    ІГНОРУВАТИ ПОВІСТКУ НЕ МОЖНА - ЗА ЦЕ АДМІНІСТРАТИВНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ.

    Вручення повістки особі, яка має бронювання від мобілізації, не порушує закону - громадянин зобов'язаний прибути в ТЦК.

    Отже, якщо громадянина зупинили (але документів при собі немає) і йому видали повістку, але він має "бронь", то потрібно з’явитися у військкомат, взявши з собою витяг із Наказу Міністерства економіки України про бронювання, для уточнення даних. Мобілізувати заброньованого працівника не можуть.

    Дерій Владислав Олегович

    Вітаю Вас!

    Якщо Вам вручили повістку під особистий підпис, то явка обов'язкова, адже згідно Правил військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів військовозобов'язані повинні прибувати за викликом районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, відповідних підрозділів розвідувальних органів на збірні пункти, призовні дільниці, до територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, відповідних підрозділів розвідувальних органів у строки, зазначені в отриманих ними документах (мобілізаційних розпорядженнях, повістках, розпорядженнях) районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, відповідних підрозділів розвідувальних органів для взяття на військовий облік та визначення призначення на особливий період, оформлення військово-облікових документів, проходження медичного огляду, направлення на підготовку з метою здобуття або вдосконалення військово-облікової спеціальності, призову на військову службу або на навчальні (перевірочні) та спеціальні збори військовозобов’язаних та резервістів;

    Відповідно до частини 3 статті 22 ЗУ "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію"

    Поважними причинами неприбуття громадянина у строк, визначений у повістці, які підтверджені документами відповідних уповноважених державних органів, установ та організацій (державної та комунальної форм власності), визнаються:

    • перешкода стихійного характеру, хвороба громадянина, воєнні дії на відповідній території та їх наслідки або інші обставини, які позбавили його можливості особисто прибути у визначені пункт і строк;
    • смерть його близького родича (батьків, дружини (чоловіка), дитини, рідних брата, сестри, діда, баби) або близького родича його дружини (чоловіка).

    У разі неприбуття громадянин зобов’язаний у найкоротший строк, але не пізніше трьох діб від визначених у повістці дати і часу прибуття до територіального центру комплектування та соціальної підтримки, повідомити про причини неявки шляхом безпосереднього звернення до зазначеного у повістці територіального центру комплектування та соціальної підтримки АБО В БУДЬ-ЯКИЙ ІНШИЙ СПОСІБ з подальшим його прибуттям у строк, що не перевищує сім календарних днів.

    За неявку до ТЦК по повістці без поважної причини - передбачена адміністративна відповідальність за статтею 210-1 КУпАП (штраф від 17 тис. грн.)

    Проте, згідно пункту 63 Постанови КМУ 560 Військовозобов’язані, у яких строк дії відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період не завершився, на медичний огляд не направляються, крім випадків, коли військовозобов’язані приймаються на військову службу за контрактом.

    Отже, постановою КМУ №560 передбачено, що Вас не можуть направити на ВЛК під час дії відстрочки на підставі бронювання.

    Спробуйте анулювати повістку звернувшись до ТЦК Києва та надайте відомості про те, що у Вас є бронювання. А при відмові анулювати повістку та при направленні на ВЛК - зверніться до поліції та ДБР із заявою про перевищення керівником ТЦК службовних повноважень.

    З повагою, юрист Дерій В.О.!

    Айвазян Юрій Климентійович
    25.1%

    Доброго дня, Сергію!

    З якої дати в Вас продовжене бронювання?

    Ви можете написати заяву до ТЦК, у якій зазначити, що Ви маєте відстрочку від мобілізації, а саме є заброньованим, а отже, відповідно до чинного законодавства не можете бути направлені на проходження ВЛК.

    Згідно статті 23 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію»

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3543-12#Text

    "1. Не підлягають призову на військову службу під час мобілізації військовозобов’язані:

    1) заброньовані на період мобілізації та на воєнний час за органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, а також за підприємствами, установами і організаціями в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, і перебувають на спеціальному військовому обліку".

    Відповідно до Постанови КМУ №76 "Деякі питання реалізації положень Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію” щодо бронювання військовозобов'язаних на період мобілізації та на воєнний час":

    "12. З метою оформлення військовозобов’язаним відстрочки Мінекономіки надсилає рішення про бронювання військовозобов’язаних органам державної влади, іншим державним органам, якими подано списки, а також Міноборони (СБУ, Службі зовнішньої розвідки, розвідувальному органу Міноборони).

    Міноборони (СБУ, Служба зовнішньої розвідки, розвідувальний орган Міноборони) у триденний строк доводить зазначене рішення до відома відповідних територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки (відповідного підрозділу Центрального управління та/або регіональних органів СБУ, відповідного підрозділу Служби зовнішньої розвідки, відповідного підрозділу розвідувального органу Міноборони).

    Орган державної влади, інший державний орган, орган місцевого самоврядування, підприємство, установа та організація видають військовозобов’язаному витяг із зазначеного рішення за формою згідно з додатком 3.

    Витяг, засвідчений підписом керівника та скріплений печаткою (у разі її наявності) відповідного органу державної влади, іншого державного органу, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи чи організації, є документом, що підтверджує надання військовозобов’язаному відстрочки.

    Витяг видається військовозобов’язаному під розпис у відомості видачі бланків спеціального військового обліку, складеній за формою згідно з додатком 4.

    У Постанові КМУ від 16.05.2024 року №560 «Порядок проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період» зазначено наступне:

    "Військовозобов’язані, у яких строк дії відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період не завершився, на медичний огляд не направляються, крім випадків, коли військовозобов’язані приймаються на військову службу за контрактом".

    Процедура надання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації у зв’язку з бронюванням та відстрочки, передбаченої підпунктами 16-23 пункту 1 додатка 5, не передбачає направлення на військово-лікарську комісію для проходження медичного огляду".

    Проте, у контексті законодавства це не є поважною причиною щодо неявки за повісткою, отриманною під особистий підпис.

    Відповідно до Постанови КМУ №560 від 16.05.2024 року «Порядок проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період»:

    "23. Поважними причинами неприбуття громадянина у строк, визначений у повістці, які підтверджені документами відповідних уповноважених державних органів, установ та організацій (державної та комунальної форми власності), визнаються:

    перешкода стихійного характеру, хвороба громадянина, воєнні дії на відповідній території та їх наслідки або інші обставини, які позбавили його можливості особисто прибути у визначені пункт і строк;

    смерть його близького родича (батьків, дружини (чоловіка), дитини, рідних брата, сестри, діда, баби) або близького родича його дружини (чоловіка).

    24. У разі неприбуття у строк, визначений у повістці, громадянин зобов’язаний у найкоротший строк, але не пізніше ніж протягом трьох днів від визначених у повістці дати і часу прибуття до територіального центру комплектування та соціальної підтримки (відповідного підрозділу розвідувальних органів, Центрального управління або регіональних органів СБУ), повідомити про причини неявки шляхом безпосереднього звернення до зазначеного у повістці територіального центру комплектування та соціальної підтримки (відповідного підрозділу розвідувальних органів, Центрального управління або регіональних органів СБУ) або в будь-який інший спосіб з подальшим його прибуттям у строк, що не перевищує сім календарних днів".

    Як, варіант, Ви можете звернутись до ТЦК за місцем реєстрації та спробувати вирішити це питання у останньому, аби, все ж таки не мати ризику бути притягнутим до адмінистративної відповідальності. У іншому ж випадку такий ризик є, навіть з урахуванням того, що Ви надішлете заяву до Оболонського ТЦК та того, що Вас не мають права направити на ВЛК під час оформленої відстрочки.

    З повагою, адвокат Айвазян.

    Турчин Ярослав Олександрович

    ВІТАЮ ВАС, пане СЕРГІЙ!

    На жаль ця ганьба має місце зараз. Людей ледь не викрадають в інших регіонах, щоб виконати власний план по мобілізації.

    Саме через це Постановою № 560 від 16.05.2024 р. встановлено форму посвідчення, яке дає право на видачу повісток на конкретній території. Це не розповідають, але до цього були масові факти заїзду ТЦК на територію інших районів / областей і відлову там громадян для фусифікації. Коли ж правоохоронці починали розслідування, виявлялося, що це не місцеві, а сторонні ТЦК.

    Звісно така повістка незаконна, хто б там що не розповідав. Відповідні органи категорично не можуть працювати за екстериторіальним принципом, тобто без прив"язки до території на яку такий орган розповсюджує свій адміністративно-розпорядчий вплив.

    Це рівносильно, що правоохоронці з Харкова поїхали б замість власних справ - ловити злочинців на Волині чи у Львові, без узгодження з відповідними органами на території Львова чи Волині.

    Але якщо проігнорувати даний факт беззаконня, захищатися може вже доведеться шляхом оскарження незаконного штрафу від ТЦК Оболонського району м. Києва, про який Вас скоріш за все не повідомлять, аж до передачі на виконавчу.

    Зважаючи на наведене, рекомендую взяти в Резерв+ електронний військово-обліковий документ в якому зазначено бронь і надіслати його як додаток до листа в якому повідомити, що у зв"язку з наявністю відстрочки за бронюванням (п. 1 ч. 1 ст. 23 Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію") Ви не підлягаєте призову на військову службу за мобілізацією, а також у зв"язку з необхідністю ПРАЦЮВАТИ на обороноздатність України на відповідному підприємстві, Ви немаєте змоги прибувати за повістками в інші регіони України без дозволу ТЦК та СП на якому перебуваєте на обліку.

    В той же час, якщо порядок видачі повістки було грубо порушено (вручено на блокпості невідомо ким) і ТЦК це усвідомлює, то можна і ігнорувати. Ніхто Вас шукати не буде і не має на те повноважень, адже Ви не перебуваєте на обліку в тому ТЦК та СП і поставити Вас на облік без Вашої заяви не могли.

    Загалом же - незаконна повістка - це взагалі ніщо, оскільки повістка - це не документ, що має юридичне значення.

    До такого висновку прийшов Верховний Суд України у своєму рішенні, що має обов"язкову силу для органів державної влади у аналогічним правовідносинах.

    Повістка не може бути оскаржена в будь-якому суді, тому що цей документ є лише засобом оповіщення особи про необхідність виконати військовий обов’язок відповідно до закону.

    Постанова Верховного Суду від 8 вересня 2022 року у справі № 300/1263/22 (провадження № К/990/15867/22) – https://reyestr.court.gov.ua/Review/106141195.

    ОТЖЕ, якщо обов"язку не було, то і повістка - абсолютно нікчемна і не підлягає виконанню.

    Можна привести аналогію з патрульною поліцією. Якщо зупинка поліцією водія була безпідставна та незаконна (без підстав, визначених в ст. 35 Закону України "Про національну поліцію України"), то будь-які подальші дії та документи - незаконні і нікчемні.

    Так і тут.

    Хай щастить!

    З повагою та розумінням, юрист Ярослав Турчин (м. Гамбург, Німеччина)

    Кирда Вячеслав Володимирович
    25.1%

    Вітаю Вас, Сергію!

    Стою на обліку у вінницькій області. 10.08.2024 перебуваючи у Києві отримав повістку на влк від оболонського тцк.В момент отримання повістки, у мене була діюча бронь до 27.09.2024. У повісті мені зазначено дату явки в тцк — 28.09.2024.Зараз моя бронь продовжена до кінця грудня 2024.Дані оновлено в резерв: 07.2024, остання влк: 10.2021.Бажання їхати у Київ по повістці не маю.Яким чином маю скласти листа щодо законного пояснення неявки по отриманій повістці?

    Ви отримали повітску, відповідно у даній ситуації має обов'язок з'явитися. Те, що повістка отримана під підпис, це вже факт, і яким чином вона була вручена - це вже трошки інша історія.

    Повістка може містии неправильні формулювання і сама по собі некоректна, однак з'явитись по такій повістці особа повинна. Якщо чоловік не з'явиться за даною повісткою, може настати адміністративна або навіть кримінальна відповідальність.

    Зараз в Україні діє правило, згідно із яким вручати повістки мають право будь-які ТЦК, незалежно від місця перебування особи на військовому обліку.

    КОДЕКС УКРАЇНИ ПРО АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ:

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10#Text

    Стаття 210-1. Порушення законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію

    Порушення законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію -

    тягне за собою накладення штрафу на громадян від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від двохсот до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Повторне протягом року вчинення порушення, передбаченого частиною першою цієї статті, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, а також вчинення такого порушення в особливий період -

    тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від двохсот до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від трьохсот до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    2. Маю тимчасове посвідчення військовозабов'язаного. В ньому вказано Придатність до проходження військової служби за станом здовров'я: непридатний Призовною комісією зарахований у запас. Підлягає повторному медичному пересвідченню xx.10.2023

    Чи є обов'язковим самостійне прибуття у цю дату до військкомату?

    Так, є. Втім, враховуючи активну мобілізацію, тільки особа приймає рішення щодо цього. Одразу скажу, що за неявку теоретично можлива відповідальність за статтею 210 КУпАп.

    Стаття 210. Порушення призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового обліку

    Порушення призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового обліку -

    тягне за собою накладення штрафу від тридцяти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Повторне протягом року вчинення порушення, передбаченого частиною першою цієї статті, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, а також вчинення такого порушення в особливий період -

    тягнуть за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян

    При цьому, у даній ситуації можлива навіть кримінальна відповідальність.

    Загалом кримінальна відповідальність за ухилення можлива за двома основними статтями:

    1. Стаття 336 Кримінального кодексу України.

    Стаття 336. Ухилення від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період, на військову службу за призовом осіб із числа резервістів в особливий період

    Ухилення від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період, на військову службу за призовом осіб із числа резервістів в особливий період -

    карається позбавленням волі на строк від трьох до п’яти років.

    Дана стаття юридично може бути застосована лише у випадку неявки по "бойовій" повістці, тобто вже після проходження ВЛК.

    Єдиний державний реєстр судових рішень

    Справа № 344/7666/22

    Провадження № 1-кп/344/995/23

    ВИРОК

    ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

    13 грудня 2023 року м. Івано-Франківськ

    Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області

    "...У зв`язку із веденням активних бойових дій на території Донецької області ОСОБА_6 30 травня 2022 року приїхав до м. Івано-Франківськ, де того ж дня був взятий на облік як внутрішньо переміщена особа, що тимчасово проживає на території м. Івано-Франківськ, а також взятий на військовий облік військовозобов`язаних в ІНФОРМАЦІЯ_2 .

    Згідно з довідкою військово-лікарської комісії ІНФОРМАЦІЯ_3 від 30 травня 2022 року № 77/22/4568 військовозобов`язаного ОСОБА_6 визнано придатним до військової служби за віком і станом здоров`я. Військовозобов`язаному ОСОБА_6 у встановленому законом порядку 01 червня 2022 року вручено повістку про обов`язок з`явитися на 10год. 00хв. 02 червня 2022 року на призовну дільницю ІНФОРМАЦІЯ_4 , що по АДРЕСА_2 , з метою його призову по мобілізації до Збройних Сил України і попереджено про притягнення до відповідальності за неявку у вказаний строк.

    02 червня 2022 року ОСОБА_6 , прибувши в ІНФОРМАЦІЯ_5 , убувати до військової частини відмовився, заявивши, що відмовляється проходити військову службу у зв`язку із релігійними переконаннями. Того ж дня військовозобов`язаному ОСОБА_6 було роз`яснено положення Закону України «Про альтернативну (невійськову) службу» та вручено другу повістку про обов`язок з`явитися на призовну дільницю ІНФОРМАЦІЯ_4 , що по АДРЕСА_2 , 06 червня 2022 року на 09год. 00хв. з метою його призову по мобілізації до Збройних Сил України.

    Незважаючи на це ОСОБА_6 , будучи військовозобов`язаним, а також придатним до військової служби і не маючи відповідно до ст. 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» права на відстрочку від призову на військову службу за мобілізацією, а також відповідно до ст. 2 Закону України «Про альтернативну (невійськову) службу» - права на альтернативну службу, та будучи належним чином повідомленим у встановленому законом порядку про необхідність прибуття у ІНФОРМАЦІЯ_5 для подальшого відправлення у команді № НОМЕР_2 для проходження військової служби у зв`язку з оголошенням мобілізації та призовом на військову службу у Збройні Сили України по мобілізації, без надання підтверджуючих документів, з метою ухилення від призову, убувати за мобілізацією в Збройні Сили України категорично відмовився, чим порушив порядок комплектування Збройних Сил України та ст. 65 Конституції України, Закон України «Про затвердження Указу Президента України «Про повну мобілізацію» та Закон України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», ухилившись в такий спосіб від призову за мобілізацією..."

    2. Стаття 337 Кримінального кодексу України.

    1. Ухилення призовника, військовозобов’язаного, резервіста від військового обліку після попередження, зробленого відповідним керівником територіального центру комплектування та соціальної підтримки, керівниками відповідних органів Служби безпеки України, відповідних підрозділів Служби зовнішньої розвідки України, -

    карається штрафом від трьохсот до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до одного року.

    2. Ухилення військовозобов’язаного, резервіста від навчальних (спеціальних) зборів -

    карається штрафом від п’ятисот до семисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років...".

    Розберемо зокрема рішення Березнівського районного суду від 28.02.2024 (справа № 555/442/24).

    Короткий виклад обставин справи:

    Особа, являючись військовозобов'язаною відповідно до ст. 37 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу» та зобов'язаною стати на військовий облік, 15.02.2024 отримала під особистий підпис попередження від начальника ТЦК та СП про необхідність прибуття о 09.00 год. 16.02.2024 для уточнення військово-облікових даних. Особа, будучи попереджена про кримінальну відповідальність, передбачену частиною 1 статті 337 Кримінального кодексу України, всупереч вимогам Закону України «Про військовий обов`язок та військову службу», умисно, усвідомлюючи протиправний характер своїх дій, з метою ухилення від постановки на військовий облік, не маючи поважних причин для неявки, 16.02.2024 для постановки на військовий облік не з'явилася, чим ухилилася від військового обліку.

    За таких умов суд вважає, що обвинуваченому слід призначити покарання у виді штрафу в розмірі трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян , що становить 5100 (п`ять тисяч сто) гривень, що буде необхідним і достатнім для його виправлення та попередження вчинення ним нових правопорушень.

    Ось так, доволі цікава практика, яка набуває все більшою популярності, особливо у Рівненській області. Переконаний, що далі ми побачимо схожі рішення практично у всіх областях України.

    При цьому зазначу, що обов'язковим елементом для початку кримінального провадження по даній статті є письмове попередження, зроблене відповідним керівником територіального центру комплектування та соціальної підтримки.

    На мою точку зору, Вам можливо розглянути варіант із неявкою по поважній причині, що передбачено чинним законодавством.

    ЗАКОН УКРАЇНИ

    Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію

    Стаття 22. Обов’язки громадян щодо мобілізаційної підготовки та мобілізації

    Поважними причинами неприбуття громадянина у строк, визначений у повістці, які підтверджені документами відповідних уповноважених державних органів, установ та організацій (державної та комунальної форм власності), визнаються:

    перешкода стихійного характеру, хвороба громадянина, воєнні дії на відповідній території та їх наслідки або інші обставини, які позбавили його можливості особисто прибути у визначені пункт і строк;

    смерть його близького родича (батьків, дружини (чоловіка), дитини, рідних брата, сестри, діда, баби) або близького родича його дружини (чоловіка).

    У разі неприбуття громадянин зобов’язаний у найкоротший строк, але не пізніше трьох діб від визначених у повістці дати і часу прибуття до територіального центру комплектування та соціальної підтримки, повідомити про причини неявки шляхом безпосереднього звернення до зазначеного у повістці територіального центру комплектування та соціальної підтримки або в будь-який інший спосіб з подальшим його прибуттям у строк, що не перевищує сім календарних днів.

    Водночас і даний варіант передбачає подальше прибуття особи у строк, що не перевищує сім календарних днів. Тому за потреби його можна використати, але і він теоретично може призвести до відповідальності в майбутньому.

    Ваші дії у даній ситуації фактично зводяться до наступного:

    1. Явка до ТЦК та СП, але попередньо радив би направити листа з повідомленням про відстрочку.

    2. Неявка до ТЦК по поважній причині.

    3. Неявка до ТЦК без поважної причини.

    До якого варіанту схиляєтеся ВИ?

    З повагою!

    • Сергій Клиент 2 месяца назад

      а що має бути результатом моєї явки до тцк?

      - влк проходити потреби не маю,

      -дані у мене оновлені.

      Щоб потім не виявилось, що я ніби не приходив..

      • Кирда Вячеслав Володимирович

        Пане Сергію!

        Як правило, під час відвідування ТЦК за повісткою за наявності права на відстрочку остання може не вилучатися. В процесі перевірки інформації про наявність у Вас бронювання у Вас можуть бути талони на відвідування певних кабінетів, що і буде доказом. І контрольно-пропускна система в ТЦК також буде доказом відвідування останнього. В кінці кінців, можливо попросити проставлення відмітки на тій же повістці. З цим точно проблем не буде, не хвилюйтеся.

        З повагою!

    Середницький Євгеній Вікторович
    49.8%

    Доброго дня! Ваш випадок потребує чіткого і виваженого підходу, оскільки йдеться про взаємодію з Територіальним центром комплектування та соціальної підтримки (ТЦК) щодо повістки.

    Алгоритм дій:
    1. Підготуйте пояснювальний лист:
      • Заголовок: Вкажіть повну назву органу, до якого ви звертаєтеся (Оболонський ТЦК м. Києва).
      • Дата і місце: Вкажіть місце і дату написання листа.
      • Вступна частина: Почніть з того, що ви вже отримали повістку на ВЛК в Оболонському ТЦК, вказавши дату та місце вручення.
      • Основний текст:
        • Поясніть, що на момент отримання повістки ви вже мали діючу броню, яка була продовжена до кінця грудня 2024 року.
        • Вкажіть, що ви стоїте на обліку в іншій області (Вінницька обл.), що має юрисдикцію над вами, і що всі необхідні дані були своєчасно оновлені в системі "Резерв+".
        • Поясніть, що у зв’язку з діючою бронею, а також тим фактом, що ви не стоїте на обліку в Києві, ваша явка до Оболонського ТЦК є необов’язковою.
      • Просьба: Попросіть ТЦК скасувати виклик на ВЛК або передати справу до ТЦК за місцем вашого постійного обліку у Вінницькій області, якщо це необхідно.
      • Заключна частина: Вкажіть свою готовність надати додаткову інформацію або документи, якщо це буде потрібно.
    2. Додайте копії документів:
      • Копія броні: Додайте копію вашої броні, яка діє до кінця грудня 2024 року.
      • Копія повістки: Додайте копію отриманої повістки.
      • Інші документи: Ви можете додати копію свідоцтва про постановку на військовий облік у Вінницькій області та інші документи, які підтверджують вашу інформацію.
    3. Відправка листа:
      • Особисто або рекомендованим листом: Відправте листа рекомендованою поштою з повідомленням про вручення або подайте його особисто до Оболонського ТЦК. Обов’язково збережіть підтвердження відправлення або отримання листа.
    4. Очікування відповіді:
      • Перевірте отримання та відповідь: Очікуйте на відповідь від Оболонського ТЦК. Якщо відповідь не буде надана в розумний термін, можливо, вам доведеться звернутися до ТЦК у Вінницькій області для додаткової консультації.
      • Приклад листа:
        Оболонський ТЦК та СП м. Києва[Адреса ТЦК][Дата]Я, [ПІБ],що стою на військовому обліку у Вінницькій області, отримав повістку від Оболонського ТЦК на проходження військово-лікарської комісії, вказану на 28.09.2024.На момент отримання повістки, я мав діючу броню до 27.09.2024, яка згодом була продовжена до кінця грудня 2024 року. Всі дані своєчасно оновлено у системі «Резерв+» станом на липень 2024 року.З огляду на те, що моя броня продовжена, а також на те, що я перебуваю на військовому обліку у Вінницькій області, прошу розглянути можливість скасування виклику на ВЛК в Оболонському ТЦК або передати мою справу до ТЦК за місцем мого обліку.Готовий надати додаткові документи за необхідності.З повагою,[Ваше ПІБ, контактні дані]
    • Сергій Клиент 2 месяца назад

      1. Щодо запропонованого Вами блоку 4. Очікування — з огляду на ту обставину, що зараз тцк завалені листами і довго їх розглядають,

      чи не було б доречним у моєму випадку не запитувати відповіді від тцк, а просто повідомити їх, що моє прибуття неможливе, тому що працюю наприклад. 2. Чи є дійсно є таке поняття як ʼскасування повісткиʼ?Дяку


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України