Задайте вопрос юристу

891 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Военное право, 21 января 2025, вопрос №125866 350₴

Бронювання працівника критичної інфраструктури при наявному Ор-1

Вітаю, шановні юристи.
Прошу Вашої допомоги.

Я закінчив строкову службу в 2018 році, маю наступну відмітку на 26 сторінці у військовому квитку: «Зарахований на службу у військовому оперативному резерві 1 черги в/ч **** з **.**.2018р.».
При демобілізації казали, що це на рік і даній відмітці не надавав значення до сьогодні.
Працюю на підприємстві критичної інфраструктури. Після початку повномасштабного вторгнення отримував бронювання двічі.
Пройшов ВЛК та оновив дані, що давало підстави для отримання третього бронювання.
Наразі, для отримання наступного бронювання, виникло питання у керівництва підприємства з приводу наявної відмітки «Оперативного резерву 1 черги», нібито це є підстава для анулювання діючого бронювання та неможливості отримання майбутнього.
Підкажіть, будь ласка, чи дана відмітка від 2018 року дійсно впливає на правомірність отримання офіційної відмови бронювання?
Заздалегідь вдячний.

Ответы юристов (7)

    Карпенко Андрій Володимирович

    Вітаю!

    ВАША СИТУАЦІЯ НЕ МАЄ ОДНОЗНАЧНОЇ ВІДПОВІДІ.

    ДУЖЕ БАГАТО ЗАЛЕЖИТЬ ВІД ВАШОЇ ВОС ТА ВІД МІСЦЯ РОБОТИ, А ТАКОЖ ПІДПИСАЛИ ВИ КОНТРАКТ НА СЛУЖБУ В ВІЙСЬКОВОМУ РЕЗЕРВІ. ЯКЩО Є КОНТРАКТ - ВИ НЕ ЗМОЖЕТЕ БУТИ ЗАБРОНЬОВАНИМ.

    ЯКЩО ВАС ЗАРАХУВАЛИ ДО ОПЕРАТИВНОГО РЕЗЕРВУ В ОБОВ'ЯЗКОВОМУ ПОРЯДКУ, ТО Є ВІРОГІДНІСТЬ БУТИ ЗАБРОНЬОВАНИМ. АЛЕ, СКОРІШЕ ЗА ВСЕ ВАМ НЕ ПОГОДЯТЬ БРОНЮВАННЯ, ТОМУ ВІДСТОЮВАТИ СВОЄ ПРАВО НА БРОНЮВАННЯ ТРЕБА БУДЕ В СУДОВОМУ ПОРЯДКУ.

    ЯКІ АРГУМЕНТИ:

    ПРОХОДЖЕННЯ СЛУЖБИ У ВІЙСЬКОВОМУ РЕЗЕРВІ РЕГЛАМЕНТУЄТЬСЯ

    "Положенням про проходження громадянами України служби у військовому резерві Збройних Сил України"

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/618/2012#top

    107-1. Резервіст, зарахований до військового оперативного резерву, підлягає виключенню з військового оперативного резерву та звільненню зі служби у військовому резерві:

    8) у зв’язку з виникненням обставин, передбачених статтею 23 Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію", внаслідок яких резервіст не підлягає призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період, на підставі рапорту резервіста;

    Особливості проходження служби у військовому резерві під час особливого періоду

    120-1. Під час особливого періоду особи, звільнені з військової служби, які за своїми професійно-психологічними характеристиками і станом здоров’я придатні до служби у військовому резерві та відповідають встановленим вимогам її проходження, в обов’язковому порядку зараховуються до військового оперативного резерву.

    120-2. Призов резервістів, які уклали контракт або зараховані до військового оперативного резерву, на військову службу здійснюється у випадках та порядку, визначених законами України "Про військовий обов’язок і військову службу", "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію".

    ЯК БАЧИМО, ПРИЗОВ РЕЗЕРВІСТІВ РЕГЛАМЕНТУЄТЬСЯ ЗАКОНОМ УКРАЇНИ України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію". ОТЖЕ ВСІ ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ВІЙСЬКОВОЗАБОВЯЗАНИХ ПОШИРЮЮТЬСЯ І НА РЕЗЕРВІСТІВ.

    ТАКОЖ, ДУЖЕ ВЛУЧНА АРГУМЕНТАЦІЯ В ЦЬОМУ РІШЕННІ СУДУ:

    https://opendatabot.ua/court/116111929-ca18209c4bf...

    • Андрій Клиент 13 часов назад

      Добрий вечір, Андрій Володимирович.

      В Резерв+ вказано військозобовʼязаний. ВОС - 100915, Стрілець. Працюю в енергетичний інфраструктурі, комунальне підприємство.Жоден контракт не було підписано з військовою частиною, та ні з ким після.

      Спочатку виникло питання в тому, що на підприємство прийшов запит про ніби відсутність проходження мною ВЛК зі сторони ТЦК, але я його проходив влітку і у військовому квитку стоїть відповідна відмітка - номер в реєстрі Оберіг, яку підприємство планує відправити для підтвердження зворотнього, що я все пройшов. Тоді ж відділ кадрів і помітив цей надпис про «Оперативний резерв 1 черги», оскільки це все на одній сторінці, і впевнені, що раніше все подавали не правомірно, не помітивши даний пункт і що в ТЦК так само не помітили, і в цей раз не пройде бронювання, оскільки офіційно надавши відповідь на запит, вони нададуть скан 26 сторінки квитка, де вказано той код, що підтверджує проходження ВЛК, але де і буде видно дану відмітку, яка говорить про те, що «оперативний резерв» не підлягає бронюванню.

      Враховуючи все вище перераховане, підкажіть, будь ласка, чи є якісь офіційно правові документи на які я можу зіслатися для підтвердження, що я не резервіст і можу бути заброньованим в подальшому?

      Заздалегідь вдячний за відповідь

      • Карпенко Андрій Володимирович

        ВСЕ ЩО Є, Я ВАМ НАВІВ У ВІДПОВІДІ.

        Згідно п.107-1 Вас повинні були виключити з ОР при першому бронюванні.

        Можливо Вам треба буде відстоювати своє право на бронювання в судовому порядку.

        ВАША СИТУАЦІЯ ДІЙСНО НЕОДНОЗНАЧНА.

    Дерій Владислав Олегович

    Доброго дня!

    В Резерв+ висвічується військовозобов'язаний чи резервіст?

    Якщо військовозобов'язаний, то проблем з бронюванням не буде, адже весь процес відбувається автоматично через ДІЮ.

    Проте, якщо Ви є резервістом, то можуть бути певні складнощі , адже згідно Постанови КМУ №76 Бронюванню підлягають лише військовозобов'язані.

    Згідно частини 7 статті 39-1 ЗУ "Про військовий обов'язок і військову службу" призову на військову службу за призовом осіб із числа резервістів в особливий період не підлягають громадяни України, які на момент призову:

    1) визнані за результатами медичного огляду непридатними до військової служби за станом здоров’я;

    2) досягли граничного віку перебування в резерві, або якщо час, що залишився до досягнення такими громадянами граничного віку перебування в резерві, є меншим за строк, на який здійснюється призов;

    3) вислужили встановлені строки військової служби за призовом осіб із числа резервістів в особливий період, і з дня їх звільнення з такої служби пройшло менше одного року;

    4) мають загальний строк військової служби за призовом осіб із числа резервістів в особливий період у календарному обчисленні не менше одного року. Такі особи в зазначений період можуть бути призвані на військову службу за призовом осіб із числа резервістів в особливий період за їхньою згодою.

    8. Призову на військову службу за призовом осіб із числа резервістів в особливий період не підлягають також громадяни України, визначені абзацами четвертим - дванадцятим частини першої та частиною другою статті 23 Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію".

    Проте, вже є рішення суду, де суд став на сторону резервіста і зобов'язав ТЦК оформити відстрочку.

    З 1 грудня 2024 року працівників бронюють виключно через ДІЮ. Сам процес займає до трьох днів.

    Військовозобов’язані підлягають бронюванню незалежно від військового звання, віку та військово-облікової спеціальності.

    Для бронювання підприємство подає через ДІЮ https://diia.gov.ua/services/bronyuvannya-pracivni... список, в якому зазначаються такі відомості щодо військовозобов’язаного:
    • прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності);
    • реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності) та номер паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті громадянина України);
    • строк дії відстрочки;
    • відмітка про виконання вимог, визначених в абзаці третьому пункту 8 цього Порядку.

    ОТЖЕ, якщо по Резерв+ Ви перебуваєте на обліку військовозобов'язаних, то Вас зможуть забронювати і якщо керівництво підприємства не буде ставити Вам палки в колеса, то все буде добре.

    Крім того, надавайте всім роздрукований е-ВОД з Резерв+, адже він має таку ж юридичну силу, як і паперовий.

    З повагою, юрист Дерій В.О.!

    Айвазян Юрій Климентійович

    Доброго дня, Андрію!

    Дивне в Вас підприємство... Два рази подавало на бронь, а зараз зацікавилось питанням зарахування Вас до ОР-1 у 2018 році. Як Вас бронювали минулі рази? За списками до Мінекономіки чи останнього разу вже через Дію? Який статус Ви маєте у реєстрі? Військовозобов'язаний?

    Відповідно до Постанови КМУ №76 "Деякі питання реалізації положень Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію” щодо бронювання військовозобов'язаних на період мобілізації та на воєнний час":

    31. Надана відстрочка підлягає анулюванню в разі:
    • 1) закінчення строку її дії;
    • 2) завершення критично важливим підприємством виробництва товарів, виконання робіт і надання послуг для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань;
    • 3) позбавлення підприємства, установи, організації статусу критично важливого підприємства, критично важливої установи державним органом, який прийняв рішення про визначення їх критично важливою установою;
    • 4) ліквідації органу державної влади, іншого державного органу, органу місцевого самоврядування, критично важливого підприємства, критично важливої установи;
    • 5) звільнення військовозобов’язаного з органу державної влади, іншого державного органу, органу місцевого самоврядування, критично важливого підприємства, критично важливої установи (крім звільнення з посади з подальшим призначенням на іншу посаду в межах одного органу державної влади, іншого державного органу, органу місцевого самоврядування, критично важливого підприємства, критично важливої установи);
    • 6) тимчасового припинення дії трудового договору військовозобов’язаного з критично важливим підприємством, критично важливою установою;
    • 7) обґрунтованого подання керівника органу державної влади, іншого державного органу, органу місцевого самоврядування засобами Порталу Дія;
    • 8) обґрунтованого подання керівника критично важливого підприємства, критично важливої установи, але не частіше ніж один раз на місяць засобами Порталу Дія;
    • 9) надання відстрочки з інших причин, визначених статтею 23 Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”;
    • 10) припинення укладеного договору (контракту) або закінчення строку призначення - для працівників спеціалізованих установ ООН, міжнародних судових органів, міжнародних та неурядових організацій та установ, членом, учасником або спостерігачем у яких є Україна відповідно до укладених міжнародних договорів України;
    • 11) невиконання оператором протимінної діяльності протягом шести місяців робіт з розмінування (гуманітарного розмінування) за сертифікованим процесом (процесами) на основі інформації, поданої Центром протимінної діяльності;
    • 12) невідповідності військовозобов’язаного умовам, зазначеним в абзаці третьому пункту 8 цього Порядку;
    • 13) звільнення з посади священнослужителя (за заявою ДЕСС в електронній формі про анулювання бронювання військовозобов’язаного працівника, що формується на основі інформації, поданої юридичною особою - релігійною організацією).

    Отже, як бачите такої підстави для анулювання бронювання не існує, якщо тільки роботодавець не стане ініціатором останнього, а саме - "обґрунтованого подання керівника критично важливого підприємства, критично важливої установи, але не частіше ніж один раз на місяць засобами Порталу Дія;".

    Станом на зараз бронювання відбувається виключно через Дію шляхом взаємодії із Єдиним державним реєстром.

    Отже, який статус Ви маєте у е-ВОД? Військовозобов'язаний? Якщо так, то в чому саме виникає питання?

    Згідно того ж Порядку:

    27. У списку зазначаються такі відомості щодо:

    2) військовозобов’язаного:

    • прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності);
    • реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності) та номер паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті громадянина України);
    • строк дії відстрочки;
    • відмітка про виконання вимог, визначених в абзаці третьому пункту 8 цього Порядку.

    29. Протягом 72 годин з моменту формування списку засобами Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів переведення військовозобов’язаного на спеціальний військовий облік на строк дії відстрочки здійснюється автоматично у разі, коли військовозобов’язаний:

    • перебуває на військовому обліку;
    • перебуває у трудових відносинах з державним органом, критично важливим підприємством, критично важливою установою;
    • уточнив персональні дані, зазначені у пункті 2 розділу II “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України від 11 квітня 2024 р. № 3633-IX “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань проходження військової служби, мобілізації та військового обліку”;
    • не перебуває у розшуку.

    30. Інформація (відомості, дані) про надання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації (бронювання) відображається у військово-обліковому документі в електронній формі.

    Я розумію, що, скорше за все, мова йде про статтю 39-1 ЗУ "Про військовий обов'язок та військову службу", відповідно до якої не надається бронювання резервістам:

    Стаття 39-1. Призов на військову службу за призовом осіб із числа резервістів в особливий період:

    8. Призову на військову службу за призовом осіб із числа резервістів в особливий період не підлягають також громадяни України, визначені абзацами четвертим - дванадцятим частини першої та частиною другою статті 23 Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію".

    Проте, ще раз наголошую на тому, що, як у військовозобов'язаного, а я думаю, що саме такий запис Ви маєте у реєстрі, в Вас немає жодних проблем із бронюванням, доречи так само,. як і у Вашого роботодавця.

    З повагою, адвокат Айвазян.

    Турчин Ярослав Олексійович

    ДОБРОГО ДНЯ, пане АНДРІЙ! На жаль Вас неможливо забронювати, так само неможливо оформити відстрочку за пунктами ч. 1 ст. 23 Закону про мобілізацію... лише за пунктами ч. 3 ст. 23 цього Закону.

    У мирний та воєнний час бронюють військовозобов"язаних (ст. 24 Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію".

    Військовозобов’язаний і резервіст категорії не рівнозначні. Порівняйте визначення, наведене в Законі України "Про військовий обов"язок і військову службу":

    • військовозобов’язані — особи, які перебувають у запасі для комплектування Збройних Сил України та інших військових формувань на особливий період, а також для виконання робіт із забезпечення оборони держави;;
    • резервісти — особи, які проходять службу у військовому резерві ЗСУ, інших військових формувань і призначені для їх комплектування у мирний час та в особливий період.

    На період мобілізації та на воєнний час резервістів не бронюють, так само заброньованих не приймають на службу у військовому резерві (ч. 2 ст. 25 Закону про мобілізацію).

    Формально Ви навіть не перебуваєте на військовому обліку в ТЦК як військовозобов"язаний, адже є резервістом.

    На жаль людям в оперативному резерві СБУ, СЗР та ГУР пощастило більше, бо їх не тягнуть у штурмовики по лінції ТЦК, так як у них свій військовий облік, відокремлений від ТЦК, ГШ ЗСУ та Міністерства оборони.

    На жаль ніяк. Ви не військовозобов"язаний по закону.

    Навіть у останній Постанові КМУ від 27 січня 2023 р. № 76 (в редакції постанови Кабінету Міністрів Українивід 5 червня 2024 р. № 650) "Порядок бронювання військовозобов’язаних під час воєнного стану" зазначено, що - Цей Порядок визначає механізм бронювання під час воєнного стану військовозобов’язаних, які пропонуються до бронювання на період мобілізації та на воєнний час.

    Відповідно до ч. 5 ст. 22 Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію",

    Призов громадян на військову службу під час мобілізації або залучення їх до виконання обов’язків за посадами, передбаченими штатами воєнного часу, забезпечують місцеві органи виконавчої влади та здійснюють територіальні центри комплектування та соціальної підтримки або командири військових частин (військовозобов’язаних, резервістів Служби безпеки України - Центральне управління або регіональні органи Служби безпеки України, військовозобов’язаних, резервістів розвідувальних органів України - відповідний підрозділ розвідувальних органів України, осіб, які уклали контракти про перебування у резерві служби цивільного захисту, - відповідні органи управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту).

    Порядок проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період визначається Кабінетом Міністрів України.

    В той же час, згідно з пунктами 2 -3 Порядку проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період , затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 16 травня 2024 року № 560 в редакції від 16.01.2025 р.

    На військову службу під час мобілізації, на особливий період призиваються резервісти та військовозобов’язані, які придатні до військової служби за станом здоров’я та не мають права на відстрочку від призову на військову службу під час мобілізації з підстав, визначених статтею 23 Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”, для комплектування (доукомплектування) з’єднань, військових частин, установ, організацій, вищих військових навчальних закладів, військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти, навчальних частин (центрів) (далі - військові частини) Збройних Сил та інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також правоохоронних органів спеціального призначення з правоохоронними функціями (далі - Збройні Сили та інші військові формування).

    Призов резервістів та військовозобов’язаних на військову службу під час мобілізації проводиться в порядку, визначеному Законами України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”, “Про військовий обов’язок і військову службу” та цим Порядком.

    3. Призов резервістів та військовозобов’язаних на військову службу під час мобілізації, на особливий період проводиться незалежно від місця їх перебування на військовому обліку.

    Вибачте, але з цим нічого вдіяти неможливо. Такий закон. Особи, що перебувають в резерві - фактично несуть такий особливий вид військової служби за межами військових частин. Можна привести аналогію - служба у резерві національної гвардії США, яка підпорядковується губернаторам кожного з штатів та одночасно президенту і у разі потреби мобілізується для виконання завдань в умовах надзвичайної ситуації, надзвичайного стану, загрози військового чи антитерористичного характеру.

    З повагою та розумінням, юрист Ярослав Турчин

    Корнійчук Євген Іванович

    Доброго дня, хай підприємство пробує вам забронювати як і раніше, через додаток дія. Ви маєте право на отримання броні.

    Відповідно до ч. 9 ст. 1 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу» від 25.03.1992 року №2232-XII (далі також Закон №2232-XII), щодо військового обов`язку громадяни України поділяються на такі категорії:

    військовозобов`язані - особи, які перебувають у запасі для комплектування Збройних Сил України та інших військових формувань на особливий період, а також для виконання робіт із забезпечення оборони держави;

    резервісти - особи, які проходять службу у військовому резерві Збройних Сил України, інших військових формувань і призначені для їх комплектування у мирний час та в особливий період.

    Особливості ведення військового обліку резервістів в органах військового управління, військових частинах, у відповідних міських (районних) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки встановлюються Генеральним штабом Збройних Сил України. Згідно з ч. 1, 8 ст. 39-1 Закону №2232-ХІІ, для оперативного доукомплектування Збройних Сил України та інших військових формувань в особливий період Верховним Головнокомандувачем Збройних Сил України за поданням Головнокомандувача Збройних Сил України може бути прийнято рішення про призов громадян України, зарахованих до військового оперативного резерву, на військову службу за призовом осіб із числа резервістів в особливий період.

    У рішенні Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 10.09.2024 р. у справі №160/16490/24 розглядалося питання про бронювання працівника, який в статусі резервіста (при звільненні був зарахований до оперативного резерву) був заброньований, що відповідач визначає підставою для незарахування позивача на спеціальний облік.

    Згідно п. 1 наданого відповідачем розпорядження Генерального штабу Збройних Сил України, доведеного листом Генерального штабу Збройних Сил України від 09.04.2024 року №300/1/С/2527/ДСК, визначено порядок поводження центрів комплектування та соціальної підтримки з документами на підтвердження бронювання осіб. В свою чергу за п. 3 цього розпорядження запропоновано не здійснювати зарахування на спеціальний військовий облік військовозобов`язаних після проведення звірення у випадках, якщо громадянин включений до військового оперативного резерву.

    Суд констатує відсутність імперативної заборони для бронювання осіб, які перебувають в оперативному резерві, сам відповідач такого нормативного положення не навів.

    Також суд зазначає, що п. 11 Порядку №76 передбачає імперативний обов`язок відповідача у строк не більше ніж п`ять робочих днів з дня отримання рішення про бронювання військовозобов`язаного зарахувати його на спеціальний військовий облік. В цьому відношенні наявність у позивача статусу резервіста не змінює зміст рішення про бронювання позивача та не впливає на юридичні властивості та правові наслідки такого рішення. Відповідно, єдиним правомірним варіантом поведінки відповідача після отримання відомостей про бронювання позивача, було зарахування позивача на спеціальний облік.

    Суд наголошує, що відповідач як центр комплектування та соціальної підтримки не має повноважень для прийняття рішення про зарахування чи незарахування особи на спеціальний військовий облік. Наявна система правового врегулювання спірних правовідносин передбачає узгодженість факту бронювання з фактом перебування на спеціальному військовому обліку, розвивання та відокремлення цих обставин щодо однієї особи нівелює наявну систему законодавчого врегулювання спірних правовідносин, за якої центри комплектування та соціальної підтримки мають відокремити заброньованих осіб від інших осіб, які перебувають на обліку в такому центрі комплектування, шляхом зарахування заброньованих осіб на спеціальний військовий облік.

    Також суд зазначає, що у відповідача відсутні повноваження щодо визнання рішення Мінекономіки про бронювання особи нікчемним.

    Суд підкреслює, що відповідач не виконує рішення Мінекономіки про бронювання особи. Так, на відміну від відстрочок, які підтверджуються центрами комплектування та соціальної підтримки та щодо яких саме останніми видаються відповідні посвідчення, заброньовані особи мають відстрочку вже в силу факту їх бронювання, центр комплектування та соціальної підтримки лише сприймає цей факт та здійснює облік особи відповідним чином, не приймаючи при цьому жодних рішень щодо права особи на відстрочку. Це очевидно вбачається з положень п. 11 Порядку №76, відповідно до яких факт надання відстрочки (а не право на відстрочку) підтверджується витягом з наказу Мінекономіки.

    Це має значення також в аспекті заявлених позовних вимог, адже позивач фактично оспорював ненадання йому відстрочки, хоча така відстрочка у позивача наявна в силу факту його бронювання, а не надається відповідачем.

    Також суд звертає увагу на те, що позиція позивача в цій справі зводиться до надання переваги листу Генерального штабу Збройних Сил України, яким запропоновано діяти певним чином, над системою правового регулювання, яка визначена законами України та постановами Кабінету Міністрів України, що мають вищу юридичну силу та обов`язковий характер (не пропонують поводитись певним чином, а визначають зміст правила поведінки). Це має значення в т.ч. згідно принципу законності, закріпленого вст. 19 Конституції України.

    Суд звертає увагу, що обставини статусу у позивача резервіста могли б бути предметом звернення відповідача до Мінекономіки для прийняття останнім юридично значущих рішень, однак в будь-якому випадку не є підставою для заперечення відповідного правового статусу позивача, який йому надано Мінекономіки. Такі дії відповідача не мають правових підстав та є необґрунтованими.

    Узагальнюючи вищевказане суд констатує протиправність бездіяльності відповідача щодо незарахування позивача на спеціальний військовий облік.

    Детальніше з текстом рішення можна ознайомитися за покликанням: https://reyestr.court.gov.ua/Review/122033972


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України

Новое в блогах Юристи.UA