Задайте вопрос юристу

911 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Административное право, 09 апреля 2025, вопрос №133643

Вручили постановление в ТЦК часть 3 статья 210-1 я инвалид 2 группы и имею отсрочку.

В метро остановил полицейский и попросил предоставить документы,я показал паспорт,2 группу инвалидности и то что у меня в резерв + есть отсрочка,он решил проверить по базе и оказалось что я в розыске как уклонист.Меня доставили в ТЦК и выписали постановление на штраф 17000 тыс,в постановлении написано что мне пришла повестка явиться в ТЦК ,но я её не получал и не мог получить так как в Купянске объявлена принудительная эвакуация и ничего не работает .Я поехал в Купянский ТЦК они сказали что ко мне никаких претензий не имеют, снимут с розыска но постановление отменить не могут.Подскажите пожалуйста как мне отменить постановление или обжаловать его.

Ответы юристов (5)

    Богун Сергій Павлович

    Доброго дня.

    Звертайтесь до суду.

    Айвазян Юрій Климентійович

    Доброго дня, Андрію!

    Дійсно, Вам треба оскаржувати постанову про адмінпорушення в судовому порядку.

    З повагою, адвокат Айвазян.

    Мамай Ірина Євгеніївна

    Доброга дня,

    Потрібно оскаржувати постанову до суду, причому у вас 10 днів для цього з моменту отримання постанови

    Кирда Вячеслав Володимирович

    Вітаю Вас.

    Рекомендую Вам в обов'язковому порядку звертатися до суду із позовною заявою. Спішіть, адже по часу Ви доволі обмежені.

    З повагою!

    Турчин Ярослав Олексійович

    ЗДРАВСТВУЙТЕ, АНДРЕЙ! СОЧУВСТВУЮ, ЧТО ПРИШЛОСЬ СТОЛКНУТЬСЯ С БЕСПРЕДЕЛОМ ТЦК. ПРЕВРАЩАЮТСЯ В ПАТРУЛЬНУЮ ПОЛИЦИЮ, КОТОРАЯ ЗАНЯТА ТОЛЬКО ВЫПОЛНЕНИЕМ ПЛАНОВ ПО ШТРАФАМ и ПРИДУМКОЙ НАРУШЕНИЙ НА РОВНОМ МЕСТЕ.

    До 17.04.2025 г. Вы имеете право обжаловать данное постановление путём подачи иска о признании постановления ТЦК незаконным. Иск подаётся в суд общей юрисдикции как административный, то есть в Киевский районный суд г. Харькова.

    Судебный сбор за подачу иска в суд - 605,60 грн.

    В суд можно обратиться дистанционно через систему "Электронный суд" https://cabinet.court.gov.ua/

    То есть при наличии желания и цифровой подписи можно подать иск не выходя из дому.

    Скорее всего если повестка направлялась давно (как вижу из постановления ТЦК 14.11.2024 г. с явкой до 27.11.2024) и ТЦК внёс нарушение в базу Обериг и АРМОР - дело можно закрыть по срокам, т.к. ТЦК нарушено норму по которой привлечь к ответственности можно не позже 3-х месяцев после выявления правонарушения.

    ТО ЕСТЬ В ВАШЕМ СЛУЧАЕ - ТЦК имел право привлечь Вас к ответственности не позднее 28.02.2025 г.

    Согласно ч. 1, 7 ст. 38 Кодекса Украины об административных правонарушениях:

    Адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як через два місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через два місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначених у частині сьомій цієї статті, та за винятком випадків, коли справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу підвідомчі суду (судді).

    Адміністративне стягнення за вчинення в особливий період правопорушень, передбачених статтями 210, 210 - 1 цього Кодексу, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше одного року з дня його вчинення.

    Згідно п.7 ч.1 ст.247 КУпАП, провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у разі закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу.

    Згідно роз`яснень наданих Верховним судом в постанові від 11.07.2018 року у справі №308/8763/15-а, провадження у справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочате, а розпочате підлягає закриттю у разі закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбаченихстаттею 38 КУпАП.

    При цьому, наведена норма не містить положень про наявність у суду повноважень щодо встановлення обставин вчинення адміністративного правопорушення, наявності вини особи у його вчиненні у разі закриття провадження про адміністративні правопорушення.

    Як зазначив Верховний суд, логічне тлумачення абзацу першогостатті 247 КУпАПдозволяє дійти висновку, що встановлення зазначених у цій статті юридичних фактів є єдиною необхідною підставою для припинення будь-яких дій щодо притягнення особи до адміністративної відповідальності незалежно від встановлених будь-яких інших обставин, що підлягають з`ясуванню при розгляді справи про адміністративне правопорушення, у тому числі й вини особи у його вчиненні.

    Таким чином, Верховний суд прийшов до висновку, що при вирішенні питання про притягнення особи до адміністративної відповідальності, першочерговим є встановлення судом дотримання строку накладення адміністративного стягнення, за умови закінчення якого суд або уповноважений орган взагалі позбавлені можливості досліджувати питання про наявність в діях особи ознак адміністративного проступку.

    То есть дело должно быть закрыто по срокам согласно ч. 7 ст. 38, п. 7 ч. 1 ст. 247 КУоАП.

    Успеха Вам!

    С уважением.


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України