Начните консультацию с юристом онлайн
Вітаю, Я ФОП 2 групи відправила передплачений товар клієнту через Нову Пошту. Клієнт не забрав посилку протягом тижня, товар повернувся назад.
Клієнт стверджує, що оскільки вона оплатила товар, то він повинен лежати на пошті скільки завгодно, і продавець не має права його повертати. Вимагає безкоштовну повторну відправку. Клієнтці відправлялись попередження у вайбер + повідомлення від Нової Пошти, каже, що нічого не отримувала.
Питання:
1. Хто повинен нести витрати на доставку при такій ситуаціʼ?
2. Чи має право ФОП утримати вартість доставки та витрати на обробку замовлення з передоплати?
3. Як правильно оформлювати повернення коштів за вирахуванням витрат? Чи обов'язково це має бути зазначено у заяві на повернення від клієнта, чи можна вираховувати витрати навіть якщо це не вказано в заяві?
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (2)
Юрист, г. Полтава, 5 лет опыта
Общаться в чатеДоброго для!
Для таких випадків у ФОП повинен бути розроблений публічний договір (оферта), в якому можна прописати, що в разі повернення відправлення покупець оплачує повторну доставку товару.
З повагою, юрист Дерій В.О.!
Юрист, г. Днепр, 13 лет опыта
Общаться в чатеДобрий день!
Якщо клієнт повністю оплатив товар, то в даній ситуації правий клієнт. Якщо ж він тільки вніс передоплату (зазвичай 100-200 грн, необхідних для покриття витрат продавця на поставку товару), то правий продавець. Однак, все це має бути передбачено умовами купівлі-продажу (зокрема, розміщеними на сайті інтернет-магазину).