Начните консультацию с юристом онлайн
Чи можна вирішити це питання? Є можливість броні він Нової пошти, або відстрочка по навчанню. Півмісяця назад виконалося 25 років.
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (3)
Адвокат, г. Николаев, 34 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня, Денисе!
Щодо ВНЗ, то станом на зараз є стала практика у закладах освіти, яка полягає у відмові в зарахуванні на навчання, якщо військовозобов'язаний знаходиться у розшуку ТЦК.
Хоча Правилами військового обліку визначено тільки те, що заклад освіти повинен перевірити в Вас наявність військово-обліковий документу та факт Вашого перебування на обліку в ТЦК. По-суті, відповідні вимоги від ВНЗ позбавляють Вас права на здобуття освіти. Нічого не заважає закладу освіти зарахувати Вас на навчання, оскільки порушення Вами правил ВО (мобілізаційного законодавства) не робить Ваш ВОД нечинним.
Відповідно до Постанови КМУ №1487 "Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів":
34. З метою ведення персонального військового обліку державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації здійснюють:
"перевірку у громадян України під час прийняття на роботу (навчання) наявності військово-облікового документа. Приймання на роботу (навчання), взяття на персональний військовий облік призовників, військовозобов’язаних та резервістів здійснюється тільки після взяття їх на військовий облік у районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, органах СБУ, відповідних підрозділах розвідувальних органів. В умовах правового режиму воєнного стану зарахування на навчання до закладів освіти громадян, які підлягають військовому обліку та перебувають на тимчасово окупованій території або вибули з тимчасово окупованої території та територій активних бойових дій за кордон, здійснюється з відстроченням взяття їх на військовий облік і оформлення військово-облікових документів у семиденний строк з дати припинення чи скасування правового режиму воєнного стану".
З приводу бронювання, то навіть за умови подання Вас у списках, роботодавцю 100% прийде відмова, у зв'язку із перебуванням Вас у розшуку. Тож, допоки є останній можна навіть не думати про подання на бронь.
Відповідно до Постанови КМУ №76 «Деякі питання реалізації положень Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію” щодо бронювання військовозобов'язаних на період мобілізації та на воєнний час»
29. Протягом 72 годин з моменту формування списку засобами Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів переведення військовозобов’язаного на спеціальний військовий облік на строк дії відстрочки здійснюється автоматично у разі, коли військовозобов’язаний:
Щодо порушення, яке зараз наявне у Резерв+, а саме "не стали на облік військовозобов'язаних у 25 років", то даний запис є направомірним хоча б з причини того, що Ви маєте обов'язок явки до ТЦК тільки за повісткою. Правила ВО не містять норми щодо Вашої самостійної явки до ТЦК.
Згідно із Постановою КМУ №1487 "Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів":
ПРАВИЛА військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів.
"1. Призовники, військовозобов’язані та резервісти повинні:
2) прибувати за викликом районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, відповідних підрозділів розвідувальних органів на збірні пункти, призовні дільниці, до територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, відповідних підрозділів розвідувальних органів у строки, зазначені в отриманих ними документах (мобілізаційних розпорядженнях, повістках, розпорядженнях) районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, відповідних підрозділів розвідувальних органів для взяття на військовий облік та визначення призначення на особливий період, оформлення військово-облікових документів, проходження медичного огляду, направлення на підготовку з метою здобуття або вдосконалення військово-облікової спеціальності, призову на військову службу або на навчальні (перевірочні) та спеціальні збори військовозобов’язаних та резервістів".
Статтею 22 Закону України "Про мобіліаційну підготовку та мобілізацію" визначено наступне:
1. Громадяни зобов’язані:
"з’являтися за викликом до територіального центру комплектування та соціальної підтримки у строк та місце, зазначені в повістці (військовозобов’язані, резервісти Служби безпеки України - за викликом Центрального управління або регіонального органу Служби безпеки України, військовозобов’язані, резервісти розвідувальних органів України - за викликом відповідного підрозділу розвідувальних органів України), для взяття на військовий облік військовозобов’язаних чи резервістів, визначення їх призначення на особливий період, направлення для проходження медичного огляду".
Варіант перший визнати правопорушення та сплатити штраф у сумі 8,5 К. Проте, по-перше, не раджу цього робити, оскільки це не гарантує зняття з розшуку, а, по-друге, Ви не зможете сплатити даний штраф через Резерв+ і це потрібно буде робити або особисто в ТЦК (не варіант для Вас) або надсиланням заяви поштою (дана процедура також має багато нюансів).
Стаття 279-9 КУпАП. Розгляд справ про адміністративні правопорушення, пов’язані з порушенням призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового обліку та порушенням законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію, у випадках, якщо особа не оспорює допущене порушення, згодна на притягнення її до адміністративної відповідальності за її відсутності та подала про це відповідну заяву:
"У разі вчинення в особливий період адміністративних правопорушень, передбачених статтями 210 і 210-1 цього Кодексу, але не пізніше дня розгляду справи про таке адміністративне правопорушення, особа може звернутися до територіального центру комплектування та соціальної підтримки, Центрального управління або регіонального органу Служби безпеки України, уповноваженого Головою Служби зовнішньої розвідки України підрозділу Служби зовнішньої розвідки України, в якому вона перебуває на обліку, із заявою, в якій особа зазначає, що не оспорює допущене порушення та згодна на притягнення її до адміністративної відповідальності за її відсутності. Зазначена заява подається особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, особисто в письмовій формі або через електронний кабінет призовника, військовозобов’язаного, резервіста.
Керівник територіального центру комплектування та соціальної підтримки, начальник Служби мобілізації та територіальної оборони, регіонального органу Служби безпеки України, посадова особа уповноваженого Головою Служби зовнішньої розвідки України підрозділу Служби зовнішньої розвідки України протягом трьох днів після отримання такої заяви зобов’язані перевірити викладені у ній фактичні дані про визнання особою правопорушення та надання нею згоди на притягнення її до адміністративної відповідальності за її відсутності і з дотриманням вимог статей 247, 280, 283 цього Кодексу винести постанову по справі, у тому числі без участі особи, яка притягається до адміністративної відповідальності.
У постанові про накладення адміністративного стягнення керівник територіального центру комплектування та соціальної підтримки, начальник Служби мобілізації та територіальної оборони, регіонального органу Служби безпеки України, посадова особа уповноваженого Головою Служби зовнішньої розвідки України підрозділу Служби зовнішньої розвідки України визначають розмір штрафу на рівні мінімального розміру штрафу, передбаченого санкцією статті (частиною статті) цього Кодексу за вчинення такого правопорушення.
У разі якщо особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, подала зазначену у цій статті заяву через електронний кабінет призовника, військовозобов’язаного, резервіста, копія постанови по справі може бути направлена їй засобами електронного зв’язку на адресу електронної пошти, зазначену в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів, або в її електронний кабінет призовника, військовозобов’язаного, резервіста".
Варіант другий не передбачає сплату штрафу. Очевидно, що посадовими особами РТЦК та СП не складались ані протокол, ані постанова про адміністративне правопорушення на підставі яких передбачено внесення відомостей про притягнення до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого статтями 210, 210-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення до Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів (пункт 20-1 статті 7 Закону України «Про Єдиний державний реєстр призовників, військовозобов’язаних та резервістів»).
Як також, як я і зазначив вище, для того, аби мати обов'язок явки до ТЦК Ви повинні були отримати повістку.
Отже, можна звернутись до суду та оскаржити дії ТЦК. Щодо строків розгляду справи у суді, то це мінімум два-три місяці у суді першої інстанції, це без урахування апеляційної скарги з Вашого боку (якщо рішення не на Вашу користь) або ж боку ТЦК (якщо рішення на Вашу користь). У разі подання апеляційної скарги додавайте ще два місяці.
Варант третій - це подання заяви до ТЦК із проханням видалити дані із Єдиного державного реєстру щодо порушення Вами правил ВО, на підставі того, що такі дані не можуть бути внесені до Єдиного державного реєстру без наявності протоколу або ж постанови та на підставі того, що Ви не мали обов'язку явки до ТЦК без повістки. Тобто, по суті, інкремінуєме Вам правопорушення не існує.
Якщо ТЦК виконає Ваше прохання, то питань немає, якщо ж ні, - подати скаргу до обласного ТЦК. В деяких випадках такий алгоритм дій працює, як і судовий. З приводу строків: 30 днів на розгляд заяви в ТЦК та 30 днів на розгляд скарги в ОТЦК.
Варіант четвертий, який стосується виключно закладу освіти, домовлятися з останнім про зарахування із відповідними даними у Резер+ та подальшим вирішенням питання щодо розшуку в ТЦК вже після того, як Ви матимете оформлену відстрочку.
З повагою, адвокат Айвазян
Адвокат, г. Киев, 26 лет опыта
Общаться в чатеВітаю!
1. ЯКЩО ВИ ПЕРЕБУВАЄТЕ В РОЗШУКУ, ТО ВАС РОБОТОДАВЕЦЬ НЕ ЗМОЖЕ ЗАБРОНЮВАТИ, ЗГІДНО П.29 ПОСТАНОВИ КМУ 76:
https://ips.ligazakon.net/document/KP230076?an=965
Законопроєкт, який передбачає можливість бронювання осіб, які перебувають у розшуку, наразі розглядається. Проте, навіть у разі його ухвалення, бронювання буде можливим лише на обмежений період (наприклад, 45 днів) та тільки для критично важливих підприємств.
2. ВИ МАЄТЕ ПРАВО НА ВІДСТРОЧКУ ВІД МОБІЛІЗАЦІЇ ПО НАВЧАННЮ, НАВІТЬ ЯКЩО ВИ ЗНАХОДИТЕСЯ У РОЗШУКУ (ЯКЩО ВИ ВЖЕ НАВЧАЄТЕСЯ).
ПОКИ ВАС НЕ ЗАРАХУЮТЬ ДО НАВЧАЛЬНО6О ЗАКЛАДУ ВИ НЕ БУДЕТЕ МАТИ ПРАВО НА ВІДСТРОЧКУ ВІД МОБІЛІЗАЦІЇ.
Юридичною підставою для звернення до поліції для розшуку порушника є вчинення військовозобовʼязаним правопорушення, яке передбачено ст.210 або 210-1 КУпАП, тобто порушення призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового обліку або законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію.
Правила військового обліку затвердженні постановою КМУ №1487, за порушення будь-якого з цих правил ТЦК та СП має право на звернення до поліції з метою розшуку порушника.
Найпоширенішими причинами розшуку є:
ТЦКПС скеровує лист в поліцію про те, що особа не з’явилася по повістці в ТЦК. На підставі цього поліція вносить в базу даних АРМОР інформацію, що така особа перебуває в розшуку.
Дійсно, ТЦК може просити поліцію затримати особу, яка не зʼявилася за повісткою. Це передбачає п. 56 Порядку організації та ведення військового обліку, затвердженого постановою Кабміну №1487.
В ньому вказано, що національна поліція за зверненням ТЦК здійснює адміністративне затримання та доставлення осіб, які вчинили адміністративні правопорушення, передбачені статтями 210, 210-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Стаття 210-1 КУпАП передбачає відповідальність за порушення законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію. Одним з таких порушень є неявка за повісткою в ТЦК під час мобілізації.
Поліція своєю чергою не зобовʼязана перевіряти, чи дійсно людина отримала повістку. Вони просто вносять дані такої людини в базу АРМОР.
АРМОР – розшифровується, як Автоматизоване Робоче Місце Оперативного Робітника. Це інтегрована інформаційно-пошукова система Міністерства внутрішніх справ України, прийнята за базову у всіх обласних МВСУ з 2002 року. Автоматизовані робочі місця встановлені у міських районних відділах, Функції системи: пошукові, облікові, довідкові, прогнозуючі.
Це внутрішня база поліції,в якій містяться дані про людей які в них адміністративні відповідальності або кримінальні. І, в принципі, вони бачать по людині, по її документах, до чого вона притягувалася, різні адміністративні правопорушення, кримінальні, а також розшук. Плюс зараз в базі АРМОР є відміточка, що людина ухилянт.
Необхідно щоб оператор в ТЦКСП вніс інформацію в базу "Оберіг", це в автоматичному режимі передається в АРМОР і у людини має зникнути статус "У розшуку".
---
Зняття з розшуку відбувається після призначення штрафу за порушення правил військового обліку, тобто після винесення постанови про притягнення до адміністративної відповідальності. Винесення такої постанови відбувається за особистої присутності та участі у справі військовозобовʼязаного. Дистанційно зняти розшук без адміністративної відповідальності не можливо.
Особи, які оголошені у розшук, але стосовно яких немає постанов про їх притягнення за статтями 210 чи 210-1 КУпАП можуть оскаржити розшук у суді.
РОЗШУК НЕ ДАСТЬ МОЖЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДУ ВАС ЗАРАХУВАТИ. ТАКОЖ ВИ ПОВИННІ МАТИ ДІЮЧИЙ ВОД.
ЕЛЕКТРОННИЙ ВІЙСЬКОВО-ОБЛІКОВИЙ ДОКУМЕНТ(ВОД) МАЄ ТАКУ САМУ ЮРИДИЧНУ СИЛУ ЯК І ПАПЕРОВИЙ ВОД.
САМЕ ГОЛОВНЕ, ЩОБ ЕЛЕКТРОННИЙ ВОД БУВ ДІЙСНИЙ - ПЕРЕВІРТЕ ЦЕ.
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів Українивід 16 травня 2024 р. N 559
ПОРЯДОК
оформлення (створення) та видачі військово-облікового документа для призовників, військовозобов'язаних та резервістів
https://ips.ligazakon.net/document/view/KP240559?a...
7. Військово-обліковий документ в електронній формі формується на безоплатній основі за бажанням особи після проходження нею електронної ідентифікації та автентифікації.
Формування та відображення військово-облікового документа в електронній формі здійснюється автоматично за умови підключення електронного пристрою до Інтернету та наявності у Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов'язаних та резервістів відомостей, визначених у пункті 8 цього Порядку.
У військово-обліковому документі в електронній формі відображається унікальний електронний ідентифікатор у вигляді двовимірного штрихкоду (далі - QR-код військово-облікового документа).
Строк дії військово-облікового документа в електронній формі становить не більше одного року з дати його формування та не може перевищувати строк дії відстрочки від направлення для проходження базової військової служби для призовників або відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації на особливий період (бронювання) для військовозобов'язаних та резервістів.
У разі коли відомості, зазначені у підпунктах 1 - 5, 8, 11 - 13 пункту 8 цього Порядку, на момент зчитування не відповідають відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов'язаних та резервістів, військово-обліковий документ в електронній формі вважається недійсним.
8. Військово-обліковий документ в електронній формі містить такі відомості з Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов'язаних та резервістів (за наявності):
1) прізвище;
2) власне ім'я (усі власні імена);
3) по батькові (за наявності);
4) дата народження;
5) реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);
6) окремий номер запису в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов'язаних та резервістів;
7) відомості про результати медичних оглядів, що проводилися з метою визначення придатності до виконання військового обов'язку;
7-1) відомості про встановлення, зміну групи інвалідності (зокрема групу інвалідності, причину та строк, на який встановлено інвалідність);
8) відомості про наявність відстрочки від направлення для проходження базової військової служби для призовників або відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації на особливий період (бронювання) для військовозобов'язаних та резервістів;
9) військове звання (для військовозобов'язаних та резервістів);
10) військово-облікова спеціальність для військовозобов'язаних та резервістів;
11) відомості про виконання військового обов'язку (категорія обліку);
12) відомості про перебування на військовому обліку (найменування територіального центру комплектування та соціальної підтримки, у якому громадянин перебуває або знятий (виключений) з військового обліку, та підстава зняття (виключення) з військового обліку);
13) відомості щодо звернення або надсилання до Національної поліції повідомлення про вчинення адміністративного або кримінального правопорушення;
14) адреса місця проживання;
15) номери засобів зв'язку;
16) адреси електронної пошти (за наявності);
17) дата і час оновлення облікових даних призовником, військовозобов'язаним та резервістом;
18) дата і час формування військово-облікового документа в електронній формі.
9. Військово-обліковий документ в електронній формі (у тому числі роздрукований) та військово-обліковий документ у паперовій формі мають однакову юридичну силу.
Юрист, г. Полтава, 5 лет опыта
Общаться в чатеВітаю Вас, Денисе!
Порушення правил військового обліку є підставою для притягнення Вас до адміністративної відповідальності, але це ніяким чином не впливає на Ваше право щодо вступу на навчання до закладу освіти. До того ж, якщо Ви не отримули повісток, то розшук БЕЗПІДСТАВНИЙ.
Якщо питання стосується вступу до ВНЗ, то це можливо навіть, коли в Резерв+ є розшук, проте все в першу чергу залежить від керівництва закладу. Тому, потрібно шукати ВНЗ, який піде Вам на зустріч, а не буде говорити, що спочатку потрібно зняти розшук, а вже потім вони зарахують на навчання.
Оформити ж бронювання на НП Ви зможете виключно після зняття розшуку.
ВНЗ повинні здійснювати перевірку у громадян України під час прийняття на роботу (навчання) наявності військово-облікового документа. Приймання на роботу (навчання), взяття на персональний військовий облік призовників, військовозобов’язаних та резервістів здійснюється тільки після взяття їх на військовий облік у районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, органах СБУ, відповідних підрозділах розвідувальних органів.
1. Вступники, яким надійшло повідомлення в особистому електронному кабінеті вступника про отримання рекомендації до зарахування за заявою з пріоритетністю (які отримали інформацію з офіційного вебсайту закладу вищої освіти), у строк, визначений для виконання вимог до зарахування за заявою з пріоритетністю в розділі V цього Порядку, мають підтвердити вибір місця навчання в електронному кабінеті з накладанням кваліфікованого електронного підпису або особисто в закладі освіти.
Виконання вимог до зарахування передбачає подання вступником військово-облікового документа в паперовій або в електронній (у тому числі роздрукований) формах, або військово-обліковий документ, що визначає належність його власника до військового обов’язку, виданий до набрання чинності Законом України від 11 квітня 2024 року № 3633-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань проходження військової служби, мобілізації та військового обліку» (у військовозобов’язаних та резервістів - військовий квиток або тимчасове посвідчення військовозобов’язаного, у призовників - посвідчення про приписку до призовної дільниці), крім випадків, передбачених законодавством.
Якщо в е-ВОД вказано, що ТЦК звернулись до поліції - то це НЕ ОЗНАЧАЄ, ЩО ВАШ Е-ВОД Є НЕДІЙСНИМ!!!
ТОМУ ВСТУП МОЖЛИВИЙ, НАВІТЬ, У ТОМУ ВИПАДКУ КОЛИ В Е-ВОД Є РОЗШУК. ВОДНОЧАС НЕ ВСІ ВНЗ ЙДУТЬ НА ЗУСТРІЧ СВОЇМ АБІТУРІЄНТАМ ТОМУ У ВАС Є ДВА ВАРІАНТИ ДІЙ:
1. ЗНАЙТИ ВНЗ, ЯКИЙ ПРИЙМЕ ВАШ Е-ВОД З ПОРУШЕННЯМИ
2. ЗНІМАТИ РОЗШУК В ТЦК, АЛЕ ЦЕ ДОСИТЬ РИЗИКОВАНО. АДЖЕ ВАС МОЖУТЬ НАПРАВИТИ НА ВЛК ТА МОБІЛІЗУВАТИ.
Для оформлення бронювання головне, щоб у Вас були уточнені дані (незалежно від дати), в Резерв+ не було статусу про порушення правил військового та оголошення в розшук, адже згідно пункту 29 Порядку бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час
Протягом 72 годин з моменту формування списку засобами Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів переведення військовозобов’язаного на спеціальний військовий облік на строк дії відстрочки здійснюється автоматично у разі, коли військовозобов’язаний:
ЯКЩО ХОЧЕТЕ СПРОБУВАТИ ЗНЯТИ РОЗШУК ДИСТАНЦІЙНО , то відправте на адресу ТЦК, де перебуваєте на військовому обліку, рекомендований лист із проханням повідомити на якій підставі вони звернулися до поліції та в залежності від їх відповіді розробити алгоритм дій.
На жаль, в реаліях сьогодення зняти розшук в дистанційному режимі досить проблематично, адже Ви можете отримати відмову у знятті з розшуку або Вам у відповідь пришлють нову повістку, тощо. Тому цей процес може затянугтися на тривалий час.
Якщо персональні запити не дадуть результату (наприклад, отримаєте відмову у виправленні статусу або Вам/ взагалі не дадуть відповідь), то зняття розшуку та статусу про порушення є можливим в таких випадках:
1. Після закриття справи про адміністративне правопорушення через сплин строків притягнення до адмінвідповідальності (якщо в розшуку більше 3 місяців) або за відсутністю складу правопорушення (якщо Ви не були належним чином оповіщений про надходження повістки)
2. Сплати грошового штрафу за порушення правил військового обліку (можна зі знижкою 50%). Для цього Вам потрібно подати Заяву про визнання правопорушення ДО моменту розгляду адміністративної справи. Після отримання заяви, начальник районного ТЦК та СП протягом 3 днів виносить постанову про накладення грошового штрафу без Вашої присутності. Постанова про накладення грошового штрафу може надійти на поштову адресу, мобільний застосунок Резерв+ або електронну пошту. У разі сплати штрафу протягом наступних 10 днів надається знижка у розмірі 50% (8500 грн). Після сплати грошового штрафу, квитанцію про оплату необхідно надати до районного ТЦК та СП. Сплата штрафу є підставою для зняття розшуку, а відповідно відмітки в Резерв+ про порушення правил військового обліку.
3. Внаслідок оскарження дій ТЦК у судовому порядку. Пістав може бути достатньо, зокрема:
На даний час, якщо Ви натрапите на ТЦК та при перевірці військово-облікових документів виявиться, що Ви порушуєте правила військового обліку та перебуваєте у розшуку - працівники поліції, які входять в групу оповіщення можуть Вас затримати та доставити до наближчого ТЦК.
Це буде тривати поки ТЦК не знімуть статус про порушення в Резерв+ та не повідомлять Національну поліцію про відсутність підстав для Вашого адміністративного затримання.
З повагою, юрист Дерій В.О.!