Начните консультацию с юристом онлайн
Нужна Ваша помощь в поиске "подводных камней" или просто не учли важные моменты для своей перестраховки в документе "Гарантийные обязательства" в тематике фильтра для воды, их обслуживание и установка.
Прошу в комментариях написать дельные советы по нашей тематике. Спасибо.
*Файл прикрепил
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (4)
Юрист, г. Сумы, 5 лет опыта
Доброго дня!
По Вашому питанню повідомляю наступне:
За функціональним значенням в діловодстві розрізняють кілька різновидів гарантійних листів.
1. Підтвердження зобов’язань по платежу. Такий лист є фактичним визнанням фінансової заборгованості по оплаті товарів або послуг. У разі виникнення прострочення платежу, керівник компанії направляє кредитору гарантійний лист, що підтверджує розмір грошового боргу і терміни його погашення.
2. Засвідчення намірів орендодавця, який складає орендарю документ з підтвердженням готовності надати йому одиницю нерухомості для використання в комерційних цілях. Цей вид має ряд нюансів:
3. Запевнення одержувача в забезпеченні товаром або виконанні робіт в потрібному обсязі і до зазначеного часу. Особливості даного типу листа:
Текст гарантійного листа може мати довільний стиль написання. Поважаючі свій статус фірми використовують офіційний бланк та схему документа, яка повинна відповідати всім викладеним нижче пунктам.
Для гарантійного листа існують ті ж правила складання, що і для всіх ділових листів. Тому слід їх дотримуватися.
Надійним способом передачі документа буде:
СИЛЬНІ І СЛАБКІ СТОРОНИ ГАРАНТІЙНОЇ ЗГОДИ З ЮРИДИЧНОЇ ТОЧКИ ЗОРУ
Розглядаючи гарантійний лист як додаток до основного договору, можна виділити частину переваг.
Але гарантійний лист не є офіційною угодою, а є лише підтвердженням наміру виконати пункти контракту.
З недоліків можна відзначити:
вважають гарантійний лист несуттєвим, спираючись виключно на договір. Але часто така безпечність призводить до плачевних наслідків.
З повагою,
Костянтин Гончаренко
Юрист, 19 лет опыта
Доброго дня! Пропоную обрати та додати до гарантійних зобов’язань Компанії несправності на які гарантія не поширюється в залежності від специфіки обладнання:
- корпус фільтра з механічними пошкодженнями;
- монтаж і підключення фільтра виконано з порушенням інструкцій викладених у паспорті;
- температура і / або тиск води в магістралі відмінні від паспортних даних фільтра;
- використання фільтра не за призначенням (залізо, над-жорсткість, гаряча вода, кислоти та інші рідини);
- закінчення ресурсу змінних картриджів фільтра;
- природний знос водоочищувача;
- пошкодження через недбале поводження з фільтром.
Адвокат, г. Киев, 31 год опыта
Добрий день, Олег!
Вы можете зазначити:
"Потрібно дотримуватися чотирьох умов:
На жаль, часом ми змушені відмовити в гарантійному обслуговуванні:
Самостійний монтаж системи не дає гарантію на коректність її роботи, тому ми настійно рекомендуємо скористатися професійним монтажем і пуско-налагоджувальними роботами наших майстрів. Складна система вимагає до себе професійного підходу і повинна виконуватися сертифікованими інженерами. У разі виходу з ладу системи з вини монтажу, проведеного не сертифікованою компанією, Гарантія на продукт анулюється".
Всього доброго!
Успіхів Вам!
Юрист, г. Чернигов, 10 лет опыта
Добрий день, Олег!
У даному випадку необхідно враховувати вимоги ЗУ "Про захист прав споживачів" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text).
Пропоную викласти текст гарантйних зобов'язань в наступній редакції:
Компанія/продавець забезпечує належну роботу (експлуатацію) обладнання для питних систем (далі - обладання), в тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного строку, встановленого в гарантійному талоні.
Гарантійний строк обчислюється починаючи від дня передачі обладнання споживачеві, а якщо товар потребує спеціальної установки (підключення) чи складення - від дня їх здійснення.
Гарантійний строк експлуатації обладнання не може перевищувати 60 місяців з дня установки (підключення) обладнання.
Компанія/продавець після перевищення даного строку експлуатації не несе відповідальності за працездатність обладнання. Компанія/продавець рекомендує замінити обладнання після 60 місяців експлуатації.
Протягом дії гарантійного строку компанія/продавець бере на себе зобов'язання по здійсненню безоплатного ремонту обладнання за умови додержання покупцем відповідних умов зберігання та/або експлуатації обладнання, вказаних виробником.
Гарантійні зобов’язання поширюються на:
- корпус фільтру,
- з’єднувальні частини,
- питний кран,
- бак,
- комплект підключення до водопроводу.
Гарантійні зобов’язання не поширюються на:
- змінні фільтруючі модулі*,
- датчики протікання та редуктори,
- електричне обладнання, за умови відсутності в електромережі заземлення і відсутності стабілізатора напруги або ДБЖ,
- фільтруючи загрузки*.
*Ресурс змінних фільтруючих модулей та фільтруючих загрузок вказаний виробником та напряму залежить від якості вхідної води.
Сервісна служба компанії/продавця при установці або обслуговуванні обладнання не несе відповідальності за стан з’єднуючих труб та сантехнічної арматури при їх незадовільному стані. І даний факт може бути основою для відмови в наданні послуг. Гарантія на роботу спеціаліста нашої сервісної служби складає 30 календарних днів з моменту встановлення або обслуговування обладнання.
Матеріальна відповідальність, завдана нашими спеціалістами при монтажі та обслуговуванні даного обладнання, відповідно до даної гарантії не може перевищувати вартості придбаного обладнання і поширюється тільки на усунення ушкоджень та відновлення працездатності самого обладнання.
При недотриманні умов експлуатації або відсутності датчика протікання і редуктора тиску перед обладнанням, компанія/продавець не несе відповідальності за будь-які пошкодження обладнання або будь-яку шкоду, включаючи втрачену вигоду, що виникла випадково або внаслідок експлуатації або неможливості експлуатації даного обладнання.
У зв'язку з частими перепадами тиску та гідроударами в сучасному трубопроводі, компанія/продавець не несе відповідальності перед третіми особами. Відповідно, Ви як власник обладнання, повинні зробити усе необхідне, щоб мінімізувати ризик затоплення і перекривати кран подачі води на фільтр за відсутністю нагляду за ним протягом довгого часу.
Всього доброго!
Успіхів Вам!