Начните консультацию с юристом онлайн
Ситуация такая, у друга иностранца, планирует по браку получить постоянный вид и потом гражданство Украины возник вопрос. Ситуацию в целом: в 2014 году из за того что он просрочил и не продлил временную посвидку, нашел людей, ему обещали поставить якобы настоящие печати о пересечении границы что бы продлить срок пребывания, мол все будет в базе и тд, в итоге 20 летний поверил, поставили штампы, а когда он собирался уезжать на каникулы домой в Киеве его задержали в аэропорту и передали полиции, допрашивали где то 2-3 часа, взяли отпечатки пальцев контакты с телефона и тд, взяли паспорт, и сказали что будет экспертиза потом суд, после чего суд вынесет штраф , заплатишь и полетишь домой, все это будет максимум за месяц. Человек ждал , звонил узнавал у полицейского что там с паспортом, ничего, в итоге "договорились" лично с полицейским сами понимаете каким образом, он вернул паспорт, так же выдал довидку с печатью от полиции для погранцов что бы те пропустили, и сказал сделать себе новый паспорт на родине перед тем как будет лететь в Украину. Человек уже не помнит что было конкретно написано в той довидке, но что то из серии: " не удалось выяснить и разрешаем пограничникам пропустить такого то такого гражданина". На этом все закончилось, улетел человек в свою страну сделал новый загран. После этого с новым паспортом заезжал оформлял временные виды на жительства даже два раза на разных основаниях все законно, так же разрешение на работу и тд все оформлялось. Но сейчас паника у него из-за того что ,будет ли проблемой та история с полицией при выдаче разрешения на иммиграцию, пвнж, или же гражданства, ведь там все очень тщательно проверяют. По факту не было ни суда ни штрафа и получается этот случай даже не посчиталось админ. правонарушением, как я понимаю если договорились. Но все же он был в полиции сняли отпечатки и тд. переживает, вдруг эта история есть в базе полиции или погранслужбы ,так как отказали выезжать с Украины когда то, и это всплывет и ему откажут.
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (29)
Юрист, г. Чернигов, 10 лет опыта
Доброго дня, Антоне!
Закон України "Про громадянство України" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2235-14#Text):
Стаття 9. Прийняття до громадянства України
До громадянства України не приймається особа, яка:
1) вчинила злочин проти людства чи здійснювала геноцид;
2) засуджена в Україні до позбавлення волі за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину (до погашення або зняття судимості) з урахуванням рівня загрози для національної безпеки держави;
3) вчинила на території іншої держави діяння, яке визнано законодавством України тяжким або особливо тяжким злочином.
ПОРЯДОК оформлення, видачі, обміну, скасування, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсною та знищення посвідки на постійне проживання, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 321 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/321-2018-%D0%B...):
62. Територіальний орган/територіальний підрозділ ДМС відмовляє іноземцю або особі без громадянства в оформленні або видачі посвідки, у разі, коли:
1) іноземець або особа без громадянства мають посвідку чи посвідку на тимчасове проживання (крім випадків обміну посвідки або оформлення посвідки іноземцю або особі без громадянства, які тимчасово проживали на території України на підставі посвідки на тимчасове проживання), посвідчення біженця чи посвідчення особи, якій надано додатковий захист, які є дійсними на день звернення;
2) іноземець або особа без громадянства перебувають на території України з порушенням встановленого строку перебування або щодо них діє невиконане рішення уповноваженого державного органу про примусове повернення, примусове видворення або заборону в’їзду;
3) дані, отримані з баз даних Реєстру, картотек, не підтверджують надану іноземцем або особою без громадянства інформацію;
4) встановлено належність особи до громадянства України;
5) за видачею посвідки звернувся законний представник, який не має документально підтверджених повноважень для її отримання;
6) іноземцем або особою без громадянства подано не в повному обсязі або з порушенням строків, визначених пунктами 17-19 цього Порядку, документи та інформацію, необхідні для оформлення і видачі посвідки;
7) отримано від Національної поліції, СБУ, іншого державного органу інформацію про те, що дії іноземця та особи без громадянства загрожують національній безпеці, громадському порядку, здоров’ю, захисту прав і законних інтересів громадян України та інших осіб, що проживають в Україні, чи іноземець або особа без громадянства вчинили злочин проти миру, воєнний злочин або злочин проти людяності, як їх визначено в міжнародному праві, або розшукуються у зв’язку із вчиненням діяння, що відповідно до законів України визнається тяжким злочином;
8) паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства, підроблений, зіпсований або не відповідає встановленому зразку чи належить іншій особі або строк його дії закінчився;
9) встановлено факт подання іноземцем або особою без громадянства завідомо неправдивих відомостей, підроблених документів або встановлено факт скасування наданого їм дозволу на імміграцію;
10) виявлено факти невиконання іноземцем або особою без громадянства рішення суду чи державних органів, уповноважених накладати адміністративні стягнення, або вони мають інші майнові зобов’язання перед державою, фізичними або юридичними особами, включаючи ті, що пов’язані з попереднім видворенням за межі України, у тому числі після закінчення строку заборони подальшого в’їзду в Україну;
11) в інших випадках, передбачених законом.
Отже, законодавстовом встановлений чіткий перелік підстав для відмови у прийнятті до громадянства України та видачі посвідки на постійне проживання. Вчинене вашим знайомим інозецем діяння не входить до зазначеного переліку. Крім того, як Ви і самі зазначили усвоєму питанні, дана справа була врегульована на місці ("домовився особисто з поліцейським"), а тому сумніваюсь, що матеріали по ній взагалі збереглися.
Всього доброго!
Успіхів Вам!
Спасибо за ответ, еще такой вопрос по теме, тот же самый человек с новым паспортом когда прилетел в Украину забыл студенческий, и ему отказали во вьезде и вернули обратно, НО произошло все чуть по другому, по правилам ему должны были поставить штамп в паспорт "отказано во вьезде" отправить домой за счет авиакомпании от куда он родом а паспорт передать уже пограничникам той страны от куда он приехал (все это пограничник расказывал) но пока там разбирались, пограничник в Киеве подошел и предложил сделать так : "отблагодарить" начальника, паспорт даем тебе и никаких штампов не ставим, берещь студенческий и через 10 дней плюс минус прилетаешь и все будет ок, а и еще билет сам покупаешь, в итоге все было сделано именно так, приелетел потом впустили его без проблем, даже студенческий не посмотрели. Но опять паранойя у него, типо а вдруг штамп не поставили а в базе указали этот факт отказа и будет проблема при получении пмж и тд, я говорю что ты ж заехал через 10 дней какие проблемы могут быть, но человек переживает)
Юрист, г. Чернигов, 10 лет опыта
Будь ласка, Антоне!
Все це могло бути лише причиною відмови у в'їзді до України. Однак, і дане питання вдалося "врегулювати на місці", а тому у паспорт не було проставлено відповідний штамп (у базі також не буде інформації про це).
У будь-якому разі, відмова у в'їзді не є підставою для відмови у прийнятті до громадянства України та видачі посвідки на постійне проживання. Тому, вашому знайомому не потрібно хвилюватися.
Всього доброго!
Успіхів Вам!
Адвокат, г. Киев
Условия для получения гражданства Украины
Принятие в гражданство.
задекларировать отсутствие иностранного гражданства; непрерывно проживать на законных основаниях на территории Украина в течение последних 5 лет; получить разрешения на иммиграцию; владеть государственным языком или понимать его в объеме, достаточном для общения.Я так понимаю что вас обманули вы заплатили штраф и все и вас выпустили с страны.На принятие гражданства это никак не подействуетСпасибо за ответ, остался один вопрос, после этого случая через месяц он просто заплатил штраф за просрочку срока (а не за ситуацию с печатями, там с полицейским уже было все решено, и он выдал ему довидку что бы выпустили) и выехал, но был момент факт что человека один раз не выпустили с Украины, и это наверное есть в архивах у пограничников, может ли быть это проблемой, с другой стороны тот же человек пересекал много раз границу после этого, и делал временные внж без проблем. Но все же есть страх того что вдруг что то всплывет, понимаю что это не основание для отказа даже если всплывет но все же.
Адвокат, г. Киев, 25 лет опыта
Общаться в чатеДобрый день!
Получить постоянный вид на жительство в Украине могут такие иностранцы и лица без гражданства: - бывшие украинские граждане, оставшиеся постоянно проживать в Украине после принятия решения о прекращении украинского гражданства. - лица, которые вправе иммигрировать в Украину на постоянное проживание на основании получения Разрешения на иммиграцию;Как видим, предварительным этапом при получении постоянного ВНЖ в Украине является оформление Разрешения на иммиграцию. Однако, для отсутствия недоразумений, сразу укажу, что как оформление разрешения, так и получение удостоверения постоянного вида на жительство – происходят в рамках одного процесса.
Закон «Об иммиграции» от 07.06.2001 устанавливает перечень оснований для отказа в получении разрешения на иммиграцию:
Также Закон «Об иммиграции» установил право отказа и «в других случаях, предусмотренных законами Украины». Такие случаи предусматриваются исключительно законом Украины, а не другими нормативно-правовыми актами: порядками, инструкциями, указами etc.
Во время производства по заявлениям иностранцев, согласно Порядка формирования квоты иммиграции, утвержденного Кабинетом Министров Украины от 26.12.2002, миграционная служба направляет запросы в региональный орган Службы безопасности Украины, Укрбюро Интерпола и Государственную пограничную службу с целью определения лиц, которым разрешение на иммиграцию не предоставляется.
Часто информация указанных органов - единственное основание для отказа в предоставления разрешения на иммиграцию в Украину. Важно отметить, что такая информация имеет исключительно рекомендательный характер и не может быть самостоятельным основанием для отказа иностранцу в иммиграции. Во-первых, потому что перечень таких оснований четко определяет Закон «Об иммиграции», а не какой-либо другой нормативно-правовой акт или государственный орган. Во-вторых, такую позицию занимают и субъекты властных полномочий, которые во время судебных споров ссылаются на необязательный характер предоставленной информации, снимая таким образом с себя ответственность и возлагая её на миграционную службу. Кроме того, рекомендательный характер информации неоднократно подтверждался судебной практикой.
Исходя из собранной информации, орган государственной миграционной службы принимает решение: разрешить либо отказать. Если принято негативное решение, последствия неутешительны. Кроме собственно отказа, иностранец может повторно обратиться с заявлением о предоставлении разрешения на иммиграцию не ранее чем через год с момента принятия такого решения.
Учитывая годичный строк рассмотрения заявления о предоставлении разрешения на иммиграцию, в результате отказа иностранец лишается права на иммиграцию на строк до двух лет. Актуальным способом возобновления права на иммиграцию в Украину и отмены решения об отказе является обжалование решения органа миграционной службы в судебном порядке.
Во время судебных разбирательств миграционная служба предоставляет материалы производства. Необходимо внимательно изучить те документы, которые стали основанием для отказа. Если законные основания отсутствуют, ставится вопрос о признании решения об отказе в предоставлении разрешения на иммиграцию в Украину незаконным, а также обязать повторно рассмотреть заявление истца. Теперь орган миграционной службы будем связан выводами суда и не вправе принять негативное решение по тем же основаниям. Кроме того, повторное рассмотрение заявления обязывает миграционную службу принимать решение немедленно на основании имеющихся материалов.
Вывод:
- основания отказа должны обосновываться законами Украины;
- в случае с Вашим другом таких оснований нет;
- если права Вашего друга будут нарушены, то пусть обращается за их защитой в Суд.
Юрист, г. Сумы, 6 лет опыта
Доброго дня!
Повідомляю наступне:
Іноземці та особи без громадянства в’їжджають в Україну за наявності визначеного законодавством або міжнародним договором України дійсного паспортного документа та візи, якщо інше не передбачено законодавством чи міжнародними договорами України.
Нотаріально засвідчені копії паспортних документів, свідоцтв про народження, віз право на перетинання державного кордону не дають.
ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПЕРЕТИНАННЯ ДЕРЖАВНОГО КОРДОНУ УКРАЇНИ
закордонний паспорт
документ на повернення в державу громадянства або проживання (у разі втрати паспортного документа на території України)
українська віза (для громадян держав з візовим порядком поїздок)
Увага! Ідентифікаційна картка (ID-card), що посвідчує особу іноземного громадянина, не дає права на перетинання державного кордону України. Крім, громадян Туреччини і Грузії (з 01.03.2019), які відповідно до міжнародних угод мають право на в'їзд, виїзд, перебування в межах встановленого законодавством періоду на підставі дійсних паспортних документів у вигляді ID-card.
що з 01.01.2019 набув чинності наказ МЗС України від 06.12. 2018 № 525 «Про затвердження змін до Вимог до оформлення віз в електронному вигляді», яким передбачається:
встановлення нових кодових позначень категорій е-віз;
визначення документів, на підставі яких оформлюються е-візи;
оновлення переліку держав, громадянам яких оформлюється е-віза.
При цьому МЗС України інформує про припинення функціонування консульського сектору МЗС у міжнародному аеропорту «Київ» (Жуляни) ім. Ігоря Сікорського.
Реєстрація в пункті пропуску через державний кордон включає проставлення в паспортному документі та/або імміграційній картці іноземця та особи без громадянства або в інших документах, передбачених законодавством, відмітки “В’їзд”, внесення відомостей про іноземця та особу без громадянства, їх паспортних даних до відповідного реєстру.
РЕЄСТРАЦІЯ В ПУНКТІ ПРОПУСКУ ЧЕРЕЗ ДЕРЖАВНИЙ КОРДОН
Іноземці та особи без громадянства, які прибули в Україну, можуть тимчасово перебувати на її території на підставі реєстрації у пункті пропуску через державний кордон.
Відповідно до частини 2 статті 9 розділу ІІ Закону України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства», пункту 6 статті 19 розділу ІV Закону України «Про Державну прикордонну службу України» та на виконання Указу Президента України від 30 серпня 2017 року № 256 «Про рішення Ради національної безпеки та оборони України від 10 липня 2017 року «Про посилення контролю за в’їздом в Україну, виїздом з України іноземців та осіб без громадянства, додержання ними правил перебування на території України», з 1 січня 2018 року у пунктах пропуску через кордон (пунктах контролю, КПВВ з ТОТ АРК) здійснюється фіксація біометричних даних іноземців та осіб без громадянства під час прикордонного контролю.
Фіксація біометричних даних іноземців під час їхнього першого в’їзду в Україну в аеропортах та автомобільних пунктах пропуску здійснюється шляхом сканування відбитків п’яти пальців правої (лівої) руки.
У разі слідування іноземців поїздом фіксація біометричних даних проводиться безпосередньо у вагонах поїздів шляхом сканування відбитку вказівного пальця правої (лівої) руки.
Подальша ідентифікація іноземців та осіб без громадянства, біометричні данні яких були зафіксовано під час їхнього першого в’їзду в Україну, здійснюється шляхом сканування відбитків від одного до чотирьох пальців правої (лівої) руки.
ПІДТВЕРДЖЕННЯ НАЯВНОСТІ ДОСТАТНЬОГО ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
В’їзд в Україну, перебування на території України та транзитний проїзд через територію України іноземців здійснюється за наявності достатнього фінансового забезпечення або наявності можливості отримати таке забезпечення законним способом на території України.
Перевірка наявності достатнього фінансового забезпечення проводиться уповноваженими службовими особами Держприкордонслужби вибірково, у разі здійснення процедури контролю другої лінії.
Необхідна сума достатніх коштів для проживання (Постанова Кабінету Міністрів України №884 від 4 грудня 2013 року«Про затвердження Порядку підтвердження достатнього фінансового забезпечення іноземців та осіб без громадянства для в’їзду в Україну, перебування на території України, транзитного проїзду через територію України і виїзду за її межі та визначення розміру такого забезпечення»)
Наявність достатнього фінансового забезпечення встановлюється шляхом:
візуального огляду наявності у іноземців та осіб без громадянства коштів в національній валюті України або у конвертованій іноземній валюті за курсом Національного банку на день в’їзду в Україну;
вивчення документа, в якому зазначено суму коштів та на підставі якого можна отримати кошти в банківських установах України;
візуального огляду платіжної картки міжнародних платіжних систем та вивчення виписки з особового банківського рахунка заявника, що підтверджує наявну суму коштів (виписка з банкомата);
вивчення документа, що підтверджує бронювання або оплату житла та харчування в Україні;
вивчення договору на туристичне обслуговування (ваучер);
вивчення гарантійного листа приймаючої сторони, що запросила іноземця або особу без громадянства, про взяття на себе зобов’язань із сплати всіх витрат іноземця або особи без громадянства, пов’язаних з їх перебуванням на території України та виїздом за її межі;
У разі втрати на території України паспортного документу іноземці та особи без громадянства повинні негайно повідомити про це приймаючу сторону та орган внутрішніх справ (Національну Поліцію) для отримання відповідної довідки, яка підтверджує даний факт. При цьому виїзд з території України здійснюється у безвізовому порядку за паспортним документом або свідоцтвом на повернення, яке видається іноземцям дипломатичним представництвом або консульською установою їх держави в Україні. Якщо Ви раніше "домовились" з інспектором без складання протоколу та суду , повістки Ви не отримували то можливо в базі прикордонноіі служби Ви не зазначені ,як порушник. З повагою, Костянтин Гончаренко
Якщо Ви раніше "домовились" з інспектором без складання протоколу та суду , повістки Ви не отримували то можливо в базі прикордонноіі служби Ви не зазначені ,як порушник
Человек после этого много раз пересекал границу туда сюда
Юрист, г. Сумы, 6 лет опыта
Це означає , що у базі прикордонників дані відсутні, а це в свою чергу говорить про те, що дані про адміністративне правопорушення не реєструвались та жодним чином не вносились до реєстрів.
Ви вірно зазначили, якщо людина вільно перетинала кордон -значить вона не є порушником!
З повагою,
Костянтин Гончаренко
Я Вас понял, после этого случая через месяц он просто заплатил штраф за просрочку срока (а не за ситуацию с печатями, там с полицейским уже было все решено, и он выдал ему довидку что бы выпустили) и выехал, думаю все норм.
Адвокат, г. Киев, 31 год опыта
Здравствуйте, Антон!
"Но сейчас паника у него из-за того что ,будет ли проблемой та история с полицией при выдаче разрешения на иммиграцию, пвнж, или же гражданства, ведь там все очень тщательно проверяют. По факту не было ни суда ни штрафа и получается этот случай даже не посчиталось админ. правонарушением, как я понимаю если договорились. Но все же он был в полиции сняли отпечатки и тд. переживает, вдруг эта история есть в базе полиции или погранслужбы ,так как отказали выезжать с Украины когда то, и это всплывет и ему откажут"?
- При таких условиях, скорее всего дело в отношении него закрыто (сами сотрудники полиции перестраховуються и всё прдчистили в документах), поэтому ему ничего не угрожает и проблем возникнуть не должно.
Всего доброго!
Спасибо за ответ, извините за дотошность, есть еще последний вопрос на который получив ответ надеюсь этот человек успокоится. Допустим с полицией все ок, следов нет, но по факту было зафиксировано у погран службы тот факт тогда то что его с Украины не выпустили из за этого, но потом когда с полицией он порешал вопрос, выехал заплатив штраф. Просто при получени пмж или гражданства миграционная делает запрос в погранслужбу тоже, он переживает может быть именно из за того факта что там зафиксировано было тогда что его с Украины не выпустили могут быть вопросы и тд. Но как я понимаю миграционная делает запрос в погранслужбу что бы проверить находится ли человек на момент подачи законно в стране и нет ли каких то запретов и тд, а то что раньше там было как бы не имеет значения.
Адвокат, г. Киев, 31 год опыта
Антон!
Вы сначала указывали, что не было не суда не штрафа, а теперь пишите что был штраф?!
При этом, имеет значение был он привлечён или нет, если да, то за что был привлечён и оплачивал штраф, сколько прошло времени, какая именно информация занесена в базу данных Государственной пограничной службы Украины.
В любом случае если он этого желает, нужно побывать.
Я немного не понятно написал вы не так поняли. Штраф я имел ввиду не из за ситуации с печатями, а штраф за то что просрочил пребывание по факту.
Адвокат, г. Киев, 31 год опыта
Антон!
Он нарушил, заплатил штраы, в административном порядке, через 1 год, он считается таким что вообще не привлекался к административной ответственности, если в этот период не было каких-то административных правонарушений (ст.39 Кодекса Украины об административных правонарушениях).
Кодекс України про адміністративні правопорушення:
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10#Text
"Стаття 39. Строк, після закінчення якого особа вважається такою, що не була піддана адміністративному стягненню
Якщо особа, піддана адміністративному стягненню, протягом року з дня закінчення виконання стягнення не вчинила нового адміністративного правопорушення, то ця особа вважається такою, що не була піддана адміністративному стягненню".
Главное, чтобы у него на данный момент все документы были в порядке, тогда будет все нормально.
Всего доброго!
Спасибо Вам!)
Юрист, г. Киев, 15 лет опыта
Добрый день, поддерживаю своих коллег. У меня в практике люди даже подавались на вид на жительство с паспортами, где была отметка о принудительной депортации. Просто сейчас стоит уделить особое внимание оформлению документов, в частности нотариальному переводу паспорта, также помните, что жена должна прийти на подачу документов вместе с мужем и предьявить свой паспорт гражданина Украины. Удачи Вам в решении вопроса.
Спасибо большое, и последний нюанс, то что у человека была 3 загранпаспорта за последние 10 лет, тоже норм?) один раз поменял из за тех печатей, а второй тупо потерял, 3 ий до сих пор уже лет 5 )))
И еще, ему перевели при заключении брака загранпаспорт сразу с национального языка, и у него в свидетельстве отчество тоже написано, просто в загран паспорте у них дублируется на английский только имя и фамилия а отчество только на национальном. Мы узнавали, надо ли при подаче на вид на жительство переводить так же, но нам сказали что не смотря на то что при заключении брака перевели с отчеством с нац языка, при подаче на внж надо переводить только с английского, т.е имя и фамилия, така как в внж вообще нет графы отчества, это верно я надеюсь нас проинформировали?
Юрист, г. Киев, 15 лет опыта
Понимаете... По опыту клиентов: у вас в паспорте два языка - английский и национальный... Вот с двух иипереводите: с английского и национального. Касательно кол-ва загранпаспортов - тут это вообще не оговаривается. Во первых через опреленное время положено менять + ну могли потерять, могли украсть и т. Д.
Получается если переводить с англ и национального, будет имя фамилия по два раза и один раз отчество?) или просто имя фамилия и отчества по одному разу? просто нам говорили что при подаче на внж достаточно только с английского ( не смотря на то что в свидетельстве отчнство тоже есть) , потому что этошо достточно для посвидки, так как там не предусмотрена графа отчества, та и раньше при подаче на внж ему всегда переводили с англ т.е без отчества и все было норм, правда тогда основание было РНТ, там тоже нет графы отчества#
Юрист, г. Киев, 15 лет опыта
В паспорте два разворота - на англ и на национальном. И в переводе паспорта должны быть эти два разворота. И заверить не просто перевод и ксерокс разворота с именем и фото, а копию+перевод. И отксерить все страницы, чтоб показать Миграционной службе историю пересечения границ
Ну у него вообще то будет продление внж только уже на другом основании, на основании брака, есть на данный момент внж на основании работы, будет проделвать на основании брака, и надо будет перевод, и в фирме где помогали делать внж ему, сказали что и на этот раз надо только с англ только имя и фамилия и типо ок. И там в паспорте и на англ и на национальнм все паписано в одной иранице друг под другом строчки. (кроме отчества, он только на национальном)
Юрист, г. Днепр, 31 год опыта
Уголовный кодекс Украины (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2341-14):
"Стаття 354. Підкуп працівника підприємства, установи чи організації
1. Пропозиція чи обіцянка працівникові підприємства, установи чи організації, який не є службовою особою, або особі, яка працює на користь підприємства, установи чи організації, надати йому (їй) або третій особі неправомірну вигоду, а так само надання такої вигоди за вчинення чи невчинення працівником будь-яких дій з використанням становища, яке він займає, або особою, яка працює на користь підприємства, установи чи організації, в інтересах того, хто пропонує, обіцяє чи надає таку вигоду, або в інтересах третьої особи -
караються штрафом від ста до двохсот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадськими роботами на строк до ста годин, або виправними роботами на строк до одного року, або обмеженням волі на строк до двох років, або позбавленням волі на той самий строк....";
"Стаття 49. Звільнення від кримінальної відповідальності у зв'язку із закінченням строків давності
1. Особа звільняється від кримінальної відповідальності, якщо з дня вчинення нею кримінального правопорушення і до дня набрання вироком законної сили минули такі строки:...
2) три роки - у разі вчинення кримінального проступку, за який передбачено покарання у виді обмеження волі, чи у разі вчинення нетяжкого злочину, за який передбачено покарання у виді позбавлення волі на строк не більше двох років;...".
Другими словами за Ваши действия в 2014 году """договорились" лично с полицейским сами понимаете каким образом," истек срок привлечения к уголовной ответственности и не влекут никаких неблагоприятных последствий.
Адвокат, г. Киев, 25 лет опыта
Общаться в чатеСпасибо за ответ, остался один вопрос, после этого случая через месяц он просто заплатил штраф за просрочку срока (а не за ситуацию с печатями, там с полицейским уже было все решено, и он выдал ему довидку что бы выпустили) и выехал, но был момент факт что человека один раз не выпустили с Украины, и это наверное есть в архивах у пограничников, может ли быть это проблемой, с другой стороны тот же человек пересекал много раз границу после этого, и делал временные внж без проблем. Но все же есть страх того что вдруг что то всплывет, понимаю что это не основание для отказа даже если всплывет но все же.
Добрый вечер!
1. Органы госвласти Украины могут действовать только в рамках определенных законом.
Отказать в предоставлении вида на жительство могут только на основаниях, определенных в Законе Украины «Об иммиграции».
2. Самовольные, противозаконные действия госорганов оспаривайте в судебном порядке.
УДАЧИ!
11) в інших випадках, передбачених законом
Есть еще такой пункт в пересени отказа Остался вопрос только по этому поводу. Спасибо
Адвокат, г. Киев, 25 лет опыта
Общаться в чате11) в інших випадках, передбачених законом
Есть еще такой пункт в пересени отказа Остался вопрос только по этому поводу. Спасибо
Отказ должен быть основан на положениях Закона. В отказе должна быть ссылка на Закон.
Тоесть в двух словах , к примеру, если узнают допустим при запросе на погрансулжбу что такого человека когда то не выпустили с Украины, это самостоятельно не может быть причиной отказа, так как должна быть ссылка на Закон. А в Законе нет такого, думаю правильно понимаю.
Адвокат, г. Киев, 25 лет опыта
Общаться в чатеТоесть в двух словах , к примеру, если узнают допустим при запросе на погрансулжбу что такого человека когда то не выпустили с Украины, это самостоятельно не может быть причиной отказа, так как должна быть ссылка на Закон. А в Законе нет такого, думаю правильно понимаю.
Отказ только со ссылкой не Закон. Порядок оспаривания отказа я описал выше.