Начните консультацию с юристом онлайн
Я дал согласие на то что интернет-магазин вышлет мне пищевую добавку Neocardin. Однако, изучив подробней сайт продавца выяснил, что это рекламная платформа для завлечения покупателей. (https:\\news.24info.online), предлагаемая цена на добавку в разы выше, чем можно найти в интернете. Предоплату я не производил, а когда посылка пришла на Новую почту я лично пришел туда и сделал отказ без осмотра товара. Отказ оформили без вопросов. Однако, получив уведомление об отказе продавец прислал мне письмо с угрозой подать в суд поскольку пищевые добавки возврату не подлежат. Связаться по телефону с продавцом не удается. Как мне по закону решить вопрос об отказе получения и оплаты добавки от этого "продавца"? С уважением Владимир г. Киев.
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (13)
Юрист, г. Чернигов, 6 лет опыта
Общаться в чатеДоброго дня!
Те, що продавець звернеться до суду проти Вас, абсолютно малоймовірно!
Головне, що у вас не було ніяких проблем на пошті, і Ви просто відмовились від товару!
Тому з вашої сторони ніяких порушень немає. Головне будьте спокійними і не ведіться на подібні листи!
Адвокат, г. Днепр
Добрый день, каким образом Вы давали согласие (устно, письменно)? Если Вы не подписывали никаких договоров, заявлений о присоединение к публичным договорам - суда Вам боятся нечего. Если Вы подписывали документ - необходим его текст для анализа.
Адвокат, г. Харьков, 7 лет опыта
Доброго дня! факт відмови від товару є достатньою підставою для розірвання договору купівлі-продажу товару на відстані.
Ви не повертаєте товар, а розриваєте договір.
Стаття 13 ЗУ "Про захист прав споживачів"
4. Споживач має право розірвати укладений на відстані договір шляхом повідомлення продавця (виконавця) про це протягом чотирнадцяти днів з моменту підтвердження інформації або з моменту одержання товару чи першої поставки товару.
Якщо відповідно до абзацу другого частини третьої цієї статті підтвердження інформації не вимагається, споживач може розірвати договір протягом чотирнадцяти днів з моменту його укладення.
Висновок: 1) ви відмовились забирати товар, цього достатньо, щоб розірвати договір;
2) для повних гарантій напишіть їм електронного листа на пошту із заявою про розірвання договору із посиланням на ст. 13 ЗУ "Про захист прав споживачів". Лист підпишіть ЕЦП;
3) вас обманюють і шантажують, сьогодні це розповсюджена схема.
Адвокат, г. Киев, 16 лет опыта
Добрый день, Владимир!
Поскольку посылку вы не получили, отказавшись без осмотра, здесь нет положений о не возврате пищевых добавок.
И текущие письма не что иное, как способ давления на вас и манипуляция.
Поэтому можете быть уверенными, что при описанной механике вы целиком и полностью правы как потребитель.
Если вам станет спокойней, вы можете на письмо такого поставщика/продавца ответить с указанием на нормы и законы ведения торговли и отказа потребителя от товара ДО момента его получения, добавив также то, что выбранные методы давления - противоречат закону, и вы вполне можете направить их письма в соответствующие органы.
Обращайтесь за детальным разъяснением, если остались вопросы и оставляйте на меня лид.
Юрист, г. Чернигов, 10 лет опыта
Добрий день, Володимире!
Відповідно до ЗУ "Про захист прав споживачів" Ви маєте право розірвати договір, укладений за допомогою засобів дистанційного зв'язку, а тому відповідно - не приймати та не оплачувати товар.
Що стосується частини повідомлення магазину, що харчові добавки обміну та поверненню не підлягають, - у вашому випадку це також не має ніякого значення.
Постановою КМУ “Про захист прав споживачів” №172 від 07.12.2005 затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF#...).
Тобто, мається на увазі, що покупець не може повернути або обміняти протягом 14-денного строку товар з цього переліку. Ви ж взагалі відмовилися від товару та не забирали його.
Тому, ніхто не буде звертатися до суду, так як в магазині розуміють, що Ви не порушували законодавства України. Вас просто залякують, щоб Ви перевели їм кошти та забрали їхній товар.
Заблокуйте їхній номер або напишіть їм, що подасте на них скаргу до Департаменту захисту споживачів та заяву до поліції про вчинення злочину за ст. 355 КК України "Примушування до виконання чи невиконання цивільно-правових зобов'язань".
Всього доброго!
Щасти Вам!
Адвокат, г. Киев, 25 лет опыта
Общаться в чатеДобрый день!
1. Никаких последствий для Вас не будет. Максимум могут потребовать в судебном порядке оплатить транспортные расходы, но это малореально.
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про захист прав споживачів
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text
Право на расторжение договора гарантировано Вам ч. 4 ст. 13 Закона № 1023. В ней, в частности, сказано, что договор, заключенный на расстоянии, потребитель вправе расторгнуть путем уведомления об этом продавца в течение четырнадцати дней с момента подтверждения информации или с момента получения товара либо первой поставки товара. Возврат товара также свидетельствует о расторжении договора.
2. Если клиент отказался от товара в отделении "Новой почты", за обратную доставку платит интернет-магазин, а если это возврат – покупатель.
Юрист, г. Сумы, 5 лет опыта
Доброго дня!
Повідомляю наступне:
Стаття 13 ЗУ "Про захист прав споживачів" говорить про наступне:
4. Споживач має право розірвати укладений на відстані договір шляхом повідомлення продавця (виконавця) про це протягом чотирнадцяти днів з моменту підтвердження інформації або з моменту одержання товару чи першої поставки товару.
Якщо відповідно до абзацу другого частини третьої цієї статті підтвердження інформації не вимагається, споживач може розірвати договір протягом чотирнадцяти днів з моменту його укладення.
Висновок: 1) ви відмовились забирати товар, цього достатньо, щоб розірвати договір;
2) для повних гарантій напишіть їм електронного листа на пошту із заявою про розірвання договору із посиланням на ст. 13 ЗУ "Про захист прав споживачів". Лист підпишіть ЕЦП; або направте його рекомендованим листом з врученням та квитанцію залиште у себе.
На пошті складіть акт провідмову та повернення посилки відправнику.
Будуть погрози ,звернення до поліції направте у порядку ст. 214 КПК України.
З повагою,
Костянтин Гончаренко
Юрист, г. Львов, 9 лет опыта
Доброго дня Володимир!
Відповідно до ЗУ "Про захист прав споживачів" Ви маєте право розірвати договір, укладений за допомогою засобів дистанційного зв'язку, а тому відповідно - не приймати та не оплачувати товар.
Що стосується повідомлення магазину, що харчові добавки обміну та поверненню не підлягають, - це також не має ніякого значення.
Вам немає чого хвилюватись, це просто напросто залякування які немають ніякої сили!
Адвокат, г. Ровно
Доброго Дня
Щодо вашого питання - звернення до суду малоймовірне та економічно необґрунтоване, всі дії інтернет магазину спрямовані на психологічний тиск на вас.
Ігноруйте їхні повідомлення і вони самі забудують про вас так як ви їм не будете цікаві - товар вони отримали тому тут претензій до вас бути не може, однак в кажу, що завдаток у вас шансів повернути також немає.
Успіхів
Адвокат, г. Киев, 31 год опыта
Добрий вечір, Volodymyr!
Згідно з частиною 2 статті 17 Закону України «Про захист прав споживачів» продавець зобов’язаний всіляко сприяти споживачеві у вільному виборі продукції та форм її оплати, а також, відповідно до цієї норми, забороняється примушувати споживача купувати продукцію неналежної якості або непотрібного йому асортименту.
Вы маєте право відмовитися від товару, погроза судом, це лише психологічний тиск, навряд чи магазин буде подавати на Вас до суду.
Всього доброго!
Адвокат, г. Киев, 20 лет опыта
Как мне по закону решить вопрос об отказе получения и оплаты добавки от этого "продавца"? С уважением Владимир г. Киев.
я очень сомневаюсь что магазин будет что то делать - это Вас просто пугают - рассчитывая на то что Вы все таки заберете товар
Юрист, г. Днепр, 31 год опыта
Закон Украины "Про захист прав споживачів" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/main/1023-12#Text):
"Стаття 17. Права споживача у сфері торговельного та інших видів обслуговування...
2. Споживач має право на вільний вибір товарів і послуг...
Забороняється примушувати споживача придбавати продукцію неналежної якості або непотрібного йому асортименту,...
Стаття 19. Заборона нечесної підприємницької практики
1. Нечесна підприємницька практика забороняється.
Нечесна підприємницька практика включає:
1) вчинення дій, що кваліфікуються законодавством як прояв недобросовісної конкуренції;
2) будь-яку діяльність (дії або бездіяльність), що вводить споживача в оману або є агресивною.
2. Підприємницька практика вважається такою, що вводить в оману, якщо вона спонукає або може спонукати споживача дати згоду на здійснення правочину, на який в іншому випадку він не погодився б, шляхом надання йому неправдивої чи неповної інформації або ненадання інформації про:
1) основні характеристики продукції, такі як: її наявність, переваги, небезпека, склад, методи використання, метод і дата виготовлення або надання, поставка, кількість, специфікація, географічне або інше походження, очікувані результати споживання чи результати та основні характеристики тестів або перевірок товару;...
4) спосіб продажу, ціну або спосіб розрахунку ціни, наявність знижок або інших цінових переваг;
10) права споживача, у тому числі право відмовитися від продукції (для відповідних видів товарів, робіт і послуг),...
Підприємницька практика є такою, що вводить в оману, якщо під час пропонування продукції споживачу не надається або надається у нечіткий, незрозумілий або двозначний спосіб інформація, необхідна для здійснення свідомого вибору...
4. Агресивною вважається підприємницька практика, яка фактично містить елементи примусу, докучання або неналежного впливу та істотно впливає чи може вплинути на свободу вибору або поведінку споживача стосовно придбання продукції.
При встановленні того, чи містить підприємницька практика елементи примусу, докучання або неналежного впливу, до уваги береться:..
1) час, характер та повторюваність пропозицій щодо придбання продукції;...
5) загроза здійснити незаконні або неправомірні дії...
6. Правочини, здійснені з використанням нечесної підприємницької практики, є недійсними.
Суб'єкти господарювання, їх працівники несуть відповідальність за нечесну підприємницьку практику згідно із законодавством.".
Примените изложенные Положения Закона в отношениях с магазином или в других необходимых обстоятельствах.
Юрист, г. Херсон, 20 лет опыта
Доброго дня! Погрозами звернуися до суду магазин маніпулює та намагається навязати Вам товар сподіваючись що під натиском Ви всетаки його заберете. Щодо повернення харчових добавок хочу сказати, що вказані норми Вас не стосуються оскільки у Вас фактично прийняття товару не відбулося.