Начните консультацию с юристом онлайн
Можно ли подать встречное заявлении на сотрудников полиции если меня лешают прав за вождение в наркотичесом опьянени в следствии полученых результатов в лаборатории(Сдавал мочу и нашли разложения канабинола, тоесть есть уже результат из лаборатории) но при этом я не курил и не употреблял алкогольные напитки. Возвращался домой в 11 часов, в городе хорошее остветление, так что ехал на габаритах и забыл в_ключить фары. Отсановила милиция, я вышел мне написали штраф за выключенные фары, а потмо попросили проехать в больницу потому как посветили фонариком в глаз и якобы зрачек не отреагировал на свет. После сдачи анализов на следующий день нашли разложение канабинола в моче. Теперь дело направлено в суд. Грозит 17000 штрафа и лешение прав. Буду рад если дадите совет или поможете в решении дела. Это все было почти 3 недели назад, они скзаали что может курил раньше и канабинол содержиться в крови на протяжении 2 недель, поэтому повторно сдать анализ сейчас уже не иммет смысла.
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (11)
Юрист, г. Чернигов, 6 лет опыта
Общаться в чатеДобрий вечір, Андрію!
Чи підписували Ви протокол, чи зазначали в протоколі свою незгоду із результатами аналізів? Коли складався протокол?
Загалом складно сказати наперед, який буде результат, але факт у тому, що Вам потрібно йти на суд, заручившись допомогою адвоката.
Адвокату потрібно буде детально вивчити Акт медичного огляду з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, Висновок щодо результатів медичного огляду з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції.
Потрібно детальне вивчення документів, і потрібно визначати стратегію Вашого захисту.
Тільки тоді можливо це дасть результат!
Адвокат, г. Киев, 31 год опыта
Здравствуйте, Андрей!
Вы подписывали протокол о совершении административного правонарушения по ст.130 КУоАП, Вам вручили его копию?
Они обязаны были составить протокол, ознакомить Вас с его содержанием и вручить копию:
Кодекс України про адміністративні правопорушення:
Кодекс України про адміністра... | від 07.12.1984 № 8073-X (rada.gov.ua)
"Стаття 254. Складення протоколу про адміністративне правопорушення
Про вчинення адміністративного правопорушення складається протокол уповноваженими на те посадовою особою або представником громадської організації чи органу громадської самодіяльності.
Протокол про адміністративне правопорушення, у разі його оформлення, складається не пізніше двадцяти чотирьох годин з моменту виявлення особи, яка вчинила правопорушення, у двох примірниках, один із яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності. ...".
"Стаття 256. Зміст протоколу про адміністративне правопорушення
У протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, прізвище викривача (за його письмовою згодою), якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.
Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами.
У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання.
При складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз’яснюються його права і обов’язки, передбачені статтею 268 цього Кодексу, про що робиться відмітка у протоколі".
"Стаття 266. Відсторонення осіб від керування транспортними засобами, річковими, морськими і маломірними суднами та огляд на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції
Особи, які керують транспортними засобами, річковими, морськими або маломірними суднами і щодо яких є підстави вважати, що вони перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, підлягають відстороненню від керування цими транспортними засобами, річковими, морськими або маломірними суднами та оглядові на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції.
Огляд водія (судноводія) на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, проводиться поліцейським з використанням спеціальних технічних засобів. Під час проведення огляду осіб поліцейський застосовує технічні засоби відеозапису, а в разі неможливості застосування таких засобів огляд проводиться у присутності двох свідків. Матеріали відеозапису обов’язково долучаються до протоколу про адміністративне правопорушення.
У разі незгоди водія (судноводія) на проведення огляду на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують його увагу та швидкість реакції, поліцейським з використанням спеціальних технічних засобів або в разі незгоди з його результатами огляд проводиться в закладах охорони здоров’я. Перелік закладів охорони здоров’я, яким надається право проведення огляду особи на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують її увагу та швидкість реакції, затверджується управліннями охорони здоров’я місцевих державних адміністрацій. Проведення огляду осіб на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, в інших закладах забороняється.
Огляд осіб на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, здійснюється в закладах охорони здоров’я не пізніше двох годин з моменту встановлення підстав для його здійснення. Огляд у закладі охорони здоров’я та складення висновку за результатами огляду проводиться в присутності поліцейського. Кожний випадок огляду осіб на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, у закладі охорони здоров’я реєструється в порядку, визначеному спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі охорони здоров’я.
Огляд особи на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують її увагу та швидкість реакції, проведений з порушенням вимог цієї статті, вважається недійсним.
Направлення особи для огляду на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують її увагу та швидкість реакції, і проведення такого огляду здійснюються в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
У разі відсторонення особи від керування транспортним засобом, річковим або маломірним судном можливість керування цим транспортним засобом, річковим або маломірним судном надається уповноваженій нею особі, яка має посвідчення водія (судноводія) відповідної категорії та може бути допущена до керування транспортним засобом, річковим або маломірним судном".
Чтобы в полной мере Вам помочь необходимо ознакомиться с протоколом о совершении административного правонарушения и материалами проверки к нему.
Действительно за управление транспортным средством в состоянии наркотического опьянения, что подтверждено результатами медицинского освидетельствования (результаты лаборатории больницы), предусмотрена административная ответственность по ст.130 КУоАП в виде штрафа в сумме 17000 грн. и лишение права управления транспортным средством на 1 год, что видно из норм КУоАП:
Кодекс України про адміністративні правопорушення:
Кодекс України про адміністра... | від 07.12.1984 № 8073-X (rada.gov.ua)
"Стаття 130. Керування транспортними засобами або суднами особами, які перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції
Керування транспортними засобами особами в стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, а також передача керування транспортним засобом особі, яка перебуває в стані такого сп’яніння чи під впливом таких лікарських препаратів, а так само відмова особи, яка керує транспортним засобом, від проходження відповідно до встановленого порядку огляду на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо вживання лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, -
тягнуть за собою накладення штрафу на водіїв у розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з позбавленням права керування транспортними засобами на строк один рік і на інших осіб - накладення штрафу в розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. ...".
Вам необходимо готовиться к суду, выстроить линию защиты на основании обстоятельств дела и нарушений со стороны сотрудников полиции, если таковые имели место, в том числе не вручения Вам протокола, нарушение процедуры сдачи анализов и лучше подать письменное объяснение в суде, при необходимости ряд ходатайств о вызове свидетелей, если они были и в Вашу пользу и об истребовании медицинских документов с больницы, с анализами.
Это Ваши права, в тому числе и право на оказание правой помощи, в виде представления Вас в суде защитником (адвокатом):
Кодекс України про адміністративні правопорушення:
Кодекс України про адміністра... | від 07.12.1984 № 8073-X (rada.gov.ua)
Стаття 268. Права особи, яка притягається до адміністративної відповідальності
Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право: знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження; оскаржити постанову по справі. Справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Під час відсутності цієї особи справу може бути розглянуто лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи. Особливості розгляду справ про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі, та про порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксовані в режимі фотозйомки (відеозапису), встановлюються статтями 279-1-279-4 цього Кодексу.
При розгляді справ про адміністративні правопорушення, передбачені частиною першою статті 44, статтями 51, 146, 160, 172-4 - 172-9, 173, частиною третьою статті 178, статтями 185, 185-1, статтями 185-7, 187 цього Кодексу, присутність особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, є обов’язковою. У разі ухилення від явки на виклик органу внутрішніх справ або судді районного, районного у місті, міського чи міськрайонного суду цю особу може бути органом внутрішніх справ (Національною поліцією) піддано приводу.
Законами України може бути передбачено й інші випадки, коли явка особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, в орган (до посадової особи), який вирішує справу, є обов’язковою".
Во всяком случае, исходя из того что Вы указали рекомендую сначала подать заявление в суд о том, что просите суд рассматривать дело именно с Вашим участием, а не без Вас и потом затянуть рассмотрение дела на 3 месяца - считая от даты события, путем подачи в суд ходатайств о переносе рассмотрения дела в связи с болезнью, с приложением справки с больницы, за несколько дней до суда, либо поездки в командироваку по работе, если у Вас есть такая возможность:
Кодекс України про адміністративні правопорушення:
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10#Text
"Стаття 38. Строки накладення адміністративного стягнення
... Якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення,...".
"Стаття 247. Обставини, що виключають провадження в справі про адміністративне правопорушення
Провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за таких обставин:..7) закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу;... ".
Если имела место подделка протокола, тогда Вам необходимо срочно подавать в Государственное бюро расследований заявление о внесении в Единый реестр досудебных расследований и об открытии уголовного дела в отношении сотрудников полиции по ст.366 УК Украины - "Служебный подлог" о чем Вам должны выдать извлечение из ЕРДР.
КРИМІНАЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ
(Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2001, № 25-26, ст.131):
Кримінальний кодекс України | від 05.04.2001 № 2341-III (rada.gov.ua)
"Стаття 366. Службове підроблення
1. Складання, видача службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, інше підроблення офіційних документів -
караються штрафом від двох тисяч до чотирьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до трьох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.
2. Ті самі діяння, якщо вони спричинили тяжкі наслідки, -
караються позбавленням волі на строк від двох до п'яти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, зі штрафом від двохсот п’ятдесяти до семисот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян".
КРИМІНАЛЬНИЙ ПРОЦЕСУАЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ
(Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2013, № 9-10, № 11-12, № 13, ст.88):
Кримінальний процесуальний к... | від 13.04.2012 № 4651-VI (rada.gov.ua)
"Стаття 214. Початок досудового розслідування
1. Слідчий, дізнавач, прокурор невідкладно, але не пізніше 24 годин після подання заяви, повідомлення про вчинене кримінальне правопорушення або після самостійного виявлення ним з будь-якого джерела обставин, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення, зобов’язаний внести відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань, розпочати розслідування та через 24 години з моменту внесення таких відомостей надати заявнику витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань. Слідчий, який здійснюватиме досудове розслідування, визначається керівником органу досудового розслідування, а дізнавач - керівником органу дізнання, а в разі відсутності підрозділу дізнання - керівником органу досудового розслідування.
2. Досудове розслідування розпочинається з моменту внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань. Положення про Єдиний реєстр досудових розслідувань, порядок його формування та ведення затверджуються Офісом Генерального прокурора за погодженням з Міністерством внутрішніх справ України, Службою безпеки України, Національним антикорупційним бюро України, Державним бюро розслідувань, органом, що здійснює контроль за додержанням податкового законодавства. ...".
Нужна помощь, обращайтесь.
Всего доброго, удачи Вам!
Адвокат, г. Киев, 25 лет опыта
Общаться в чатеДобрый вечер!
Что называют наркотическим опьянением:
Состояние опьянения подразумевает пребывание нервной системы человека в особенном, изменённом виде, нарушающем привычное мышление и поведение. Это может быть результатом употребления спиртосодержащих напитков, а также применения сильнодействующих психотропных веществ: токсических и наркотических.
Касательно признаков наркотического опьянения, здесь ситуация сложнее. Признаками наркотического опьянения являются:
Наркотические средства в крови человека сохраняются до 40 дней. Этим и пользуются сотрудники полиции, если у них возникает хоть малейшее подозрение, что водитель иногда употребляет наркотики, его сразу же везут на освидетельствование, поскольку даже если он непосредственно перед поездкой ничего не употреблял, то по любому он мог употребить наркоту пару дней или даже неделю назад. И даже, если водитель неделю назад курил «план», то экспертиза это покажет, и он будет признан таким, что управлял транспортным средством в состоянии наркотического опьянения. Это конечно несправедливо по отношению к водителям, которые периодически не часто балуются наркотой, но для сотрудников полиции это не аргумент, у них только одна задача, выполнить план по 130 статье.
13 ноября 2015 года вступила в силу Инструкция Министерства внутренних дел о порядке выявления у водителей транспортных средств признаков алкогольного, наркотического или другого опьянения или пребывания под воздействием лекарственных препаратов, снижающих внимание и скорость реакции.
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1413-15#Text
В случае с опьянением, прохождение освидетельствования на месте никто не предлагает, водителя сразу везут на экспертизу для определения наличия в его организме наркотических веществ.
Если опьянение выявлено с незначительным превышением нормы, необходимо требовать повторного осмотра, который может показать другой результат. Если водитель употреблял какой-либо продукт содержащий этанол или наркосодержащее лекарство, обязательно необходимо указать это в протоколе. В последствии необходимо вызвать в суд специалиста (врача), который сможет ответить на вопросы касательно возникшей ситуации.
Смягчение наказания по этой статье в теории возможно, но на практике, крайне редко судьи идут на такой шаг. Избежать наказания за езду в нетрезвом виде получается нечасто.
Статья 266 КУоАП устанавливает, что водители, в отношении которых есть основания полагать, что они находятся в состоянии алкогольного, наркотического или другого опьянения либо под воздействием лекарственных препаратов, снижающих их внимание и скорость реакции, подлежат отстранению от управления транспортными средствами и осмотру на соответствующее состояние.
Прохождение освидетельствования в медучрежденияхОсмотр проводится врачом (в сельской местности при отсутствии врача - фельдшером фельдшерско-акушерского пункта), который прошел тематическое усовершенствование по соответствующей программе в соответствии с действующим законодательством.
Врач или фельдшер должен ознакомиться с документами лица, которое осматривает (паспорт, личное удостоверение, удостоверение водителя и т.п.). Однако отсутствие документов не может быть причиной для отказа в проведении освидетельствования на состояние опьянения. В этом случае в акте медицинского освидетельствования данные о внешнем виде водителя, а также то, что данные об этом лице записаны с его слов.
Перечень учреждений здравоохранения, которым предоставляется право проведения осмотра на состояние опьянения, утверждается управлениями здравоохранения местных государственных администраций. Проведение осмотра лиц на состояние опьянения в других заведениях запрещается.
Учитывайте также следующие требования:
При нарушении каких-либо вышеуказанных требований, осмотр будет считаться недействительным.
В медицинском учреждении осмотр проводится врачом, имеющим соответствующую квалификацию, по методике, утвержденной Минздравом. Используемые при этом приборы и оборудование для лабораторных исследований также должны иметь свидетельство о поверке.
Осмотр в учреждении здравоохранения проводится врачом с проведением лабораторных исследований измерительной техникой, имеет сертификат соответствия и свидетельство о поверке.
Использование в учреждениях здравоохранения для проведения лабораторных исследований измерительной техники и оборудования, разрешенных МОЗ, подтверждается сертификатом соответствия и свидетельством о поверке рабочего средства измерительной техники.
Образцы биологической среды для лабораторного исследования отбираются в две емкости. Содержание одной емкости используется для первичного исследования, содержимое второй емкости сохраняется в течение 90 дней.
По результатам освидетельствования на состояние опьянения и лабораторных исследований устанавливается диагноз, который вносится в акт медицинского освидетельствования.
На основании акта медицинского освидетельствования выдается заключение.
Содержание заключения о результатах медицинского освидетельствования лица на состояние опьянения сообщается освидетельствованному лицу в присутствии полицейского, который его доставил, о чем делается запись в вышеупомянутом заключении.
Все записи в акте медицинского освидетельствования и заключения о результатах медицинского освидетельствования лица на состояние опьянения должны быть разборчивыми, не допускается формулировка «Норма».
Акт медицинского освидетельствования лица составляется в одном экземпляре, который остается в учреждении здравоохранения.
Каждый случай освидетельствования регистрируется в журнале регистрации медицинских осмотров лиц с целью выявления состояния алкогольного, наркотического или другого опьянения или пребывания под воздействием лекарственных препаратов, снижающих внимание и скорость реакции.
Выводы по результатам медицинского осмотра лиц на состояние опьянения, составленные с нарушением требований настоящей Инструкции, считаются недействительными.
Следует запомнить, что предметом исследования в медицинском учреждении могут быть только слюна, моча и смывы с поверхности губ, кожного покрова лица и рук. Если невозможно взять указанные образцы биологической среды, то может использоваться кровь.
По результатам составляется акт медицинского осмотра, на основании которого составляется заключение о результатах медицинского осмотра. Содержание заключения сообщается освидетельствованному лицу в присутствии полицейского.
Акт медицинского освидетельствования составляется в одном экземпляре, который остается в учреждении здравоохранения.
Вывод по результатам медицинского осмотра составляется в трех экземплярах: первый экземпляр выдается полицейскому, второй – водителю, а третий остается в медицинском учреждении.
Каждый случай освидетельствования на состояние опьянения в учреждении здравоохранения регистрируется в соответствующем журнале.
В каждом случае водителям следует требовать от полицейского или врача медицинского учреждения выполнения каждого этапа процедуры проведения осмотра.
Выводы по результатам освидетельствования на состояние опьянения, составлены с нарушением указанных выше требований, считаются недействительными.
Если дело дошло до суда, водитель должен аргументированно изложить свою позицию защиты с учетом всех описанных выше процедур. Основное внимание нужно сосредоточить на несоблюдение работниками полиции процедуры проведения осмотра.
При любом исходе обязательно получите на руки свой экземпляр вывода о результатах осмотра с подписью врача и печатью. Даже результаты осмотра в медучреждении впоследствии могут быть вами обжалованы.
Осмотр на состояние опьянения, проведенный с нарушением требований нормативных документов, считается недействительным.
Рекомендация:
- обратитесь за юридической помощью к адвокату, специализирующемуся на транспортном праве.
Последний должен проанализировать весь процесс Вашего освидетельствования, найти нарушения и на этом основании освободить Вас от ответственности.
Юрист, г. Харьков, 33 года опыта
К сожалению для вас 99% таких дел заканчивается признанием виновным водителя и штрафом с лишением. Ваша надежда, это если адвокат сможет найти ошибки при составлении сотрудниками полиции протокола. Тогда суд может установить отсутствие состава административного правонарушения. К сожалению оспорить выводы медицинского заключения уже невозможно. Это нужно было делать на следующий день после составления акта, если вы конечно были уверены, что ничего не употребляли.
Адвокат, г. Киев, 16 лет опыта
Добрый день, Андрей!
Подавать встречный никакого тактического смысла нет.
Здесь важно работать с материалом, который находится в суд. Проанализировать заключение лаборатории, искать варианты "Спростування" этого доказательства. Готовиться к заседанию и направлять силы и ресурсы на закрытие админ.дела.
Набирайте!
Адвокат, г. Запорожье, 20 лет опыта
ешение прав и штраф 17000 грн за вождение в наркотичесокм опьянении.
Можно ли подать встречное заявлении на сотрудников полиции если меня лешают прав за вождение в наркотичесом опьянени в следствии полученых результатов в лаборатории(Сдавал мочу и нашли разложения канабинола, тоесть есть уже результат из лаборатории) но при этом я не курил и не употреблял алкогольные напитки. Возвращался домой в 11 часов, в городе хорошее остветление, так что ехал на габаритах и забыл в_ключить фары. Отсановила милиция, я вышел мне написали штраф за выключенные фары, а потмо попросили проехать в больницу потому как посветили фонариком в глаз и якобы зрачек не отреагировал на свет. После сдачи анализов на следующий день нашли разложение канабинола в моче. Теперь дело направлено в суд. Грозит 17000 штрафа и лешение прав. Буду рад если дадите совет или поможете в решении дела. Это все было почти 3 недели назад, они скзаали что может курил раньше и канабинол содержиться в крови на протяжении 2 недель, поэтому повторно сдать анализ сейчас уже не иммет смысл
Подать то можно и советы вам дают правильные. Но! тут у вам прийдется оспаривать результаты экспертизы (анализов). на сколько они правильно сделаны и взяты.И в случае несоответствия с нормами - предьявлять ущерб
Юрист, г. Торецкое, 18 лет опыта
У відповідності до п. 10 розділу III Інструкції зразки біологічного середовища для лабораторного дослідження відбираються у дві ємності, вміст однієї ємності використовується для первинного дослідження, вміст другої ємності зберігається протягом 90 днів.
В судовому засіданні Вам потрібно:
Проведення експертизи просити доручити експертам Вашого обласного бюро судово - медичної експертизи, та зобов'язати уповноважену службову особу де проводилась експертиза, після отримання ухвали суду надіслати на адресу Вашого обласного бюро судово - медичної експертизи для проведення експертизи ємність зі зразком біологічного середовища (сечі), які були відібрані ___ року під час Вашого медичного огляду.
Відповідно до статті 268 КУпАП, особа, яка притягується до адміністративної відповідальності, має право заявляти клопотання, які стосуються предмету судового розслідування, внаслідок чого, клопотання є законним і обґрунтованим.
Згідно з п. 24 Постанови Пленуму Верховного Суду України «Про практику застосування судами України законодавства у справах про деякі злочини проти безпеки дорожнього руху та експлуатації транспорту, а також про адміністративні правопорушення на транспорті» від 23.12.2005 року N 14 звертається увага судів на неприпустимість спрощеного підходу до судового розгляду справ про адміністративні правопорушення на транспорті та ігнорування прав осіб, яких притягають до відповідальності, потерпілих, їх законних представників і захисників. При розгляді справ зазначеної категорії необхідно з'ясовувати всі обставини, перелічені у статтях 247 і 280 КУпАП, у тому числі шляхом допиту свідків та призначення експертиз. Суд звертає увагу на те, що одним із доказів в справі про адміністративне правопорушення є висновок експерта (ст. 251 КУпАП).
Юрист, г. Сумы, 6 лет опыта
Доброго дня!
Вам необхідно звернутися до суду з заявою про ознайомлення з матеріалами справи Відповідно до вимог статті 294 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Після отримання виклику до суду шляхом поштового вручення повідомлення. До канцеляріі суду.
В подальшому у разі незгоди з рішенням суду, скласти та подати апеляційну скаргу обгрунтувавши обставини та додавши необхідні докази.
У Вас є 30 -ть днів на оскарження рішення суду.
та 10 -ть днів з моменту відкриття провадження на написання відзиву на позовну заяву.
Суд буде повідомляти Вас поштою та надішле документи по справі.
слідкувати за стадіями процесу можна на сайті Судової влади України https://court.gov.ua/fair/
У Вашому випадку згідно Кодексу адміністративного судочинства є підстави для скасування рішення суду вони такі:
Підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є:...
неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права...
Порушення норм процесуального права є обов’язковою підставою для скасування судового рішення та ухвалення нового рішення .
Враховуючи сказане перспективи позитивного оскарження для вас є.(треба працювати з результатами експертизи, їх висновок викликає сумніви.)
Вам необхідно звернутися з письмовою заявою на ім я начальника УПП, в якій зазначити, що Інспектором поліції було порушено процедуру оформлення адмін. матеріалів, щодо Вас та просити надати матеріали справи для ознайомлення , якщо копію постанови та матеріали були надіслані Вам поштою, вкажіть у заяві , що Ви не згодні з постановою та будете оскаржувати її до суду, адже вона не є вмотивованою.
Зазвичай такі заяви керівництво поліції розглядає формально тому , аналогічну заяві з Вашими аргументами та матеріалами направте до місцевої прокуратури , але спочатку треба витребувати адмін. матеріали по справі та виконавчий лист отримати, далі подаєте позовну заяву до суду " про скасування адмін стягнення у вигляді штрафу. Відповідачем, по справі повинен виступати поліцейський УПП , який виписав Вам постанову , його дані зазначені у постанові, поряд з цим подаєте суду на канцелярію , окрему заяву про скасування судового наказу та закриття виконавчого провадження у зв язку з необгрунтованістю.
До позовної заяви додаєте:
1.Оригінал постанови на 1 арк;
2.Копія паспорту громадянина України на 3 арк.
3.Копія полісу на 1 арк.;
4.Копія адміністративного позову з додатками на 3 арк.
5.Квитанція про сплату судового збору 1 арк
З повагою,
Костянтин Гончаренко
Юрист, г. Чернигов, 10 лет опыта
Добрый день, Андрей!
С 16 февраля 2021 года Верховная рада приняла Закон (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1231-20#Text), позволяющий профилактические остановки водителей с целью выявления алкогольного или наркотического опьянения. Патрульные могут остановить автомобиль и предложить водителю пройти освидетельствование, при этом они должны указать, на основании каких признаков его считают пьяным.
Согласно п. 4 Инструкции о порядке выявлении у водителей транспортных средств признаков алкогольного, наркотического или другого опьянения или пребывания под воздействием лекарственных препаратов, снижающих внимание и скорость реакции, (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1413-15#Text) признаками наркотического или другого опьянения или пребывания под воздействием лекарственных препаратов, снижающих внимание и скорость реакции, являются:
Если описанных признаков у водителя нет, то проверять его патрульные права не имеют, теоретически. Однако на практике отказ от прохождения освидетельствования на алкогольное или другое опьянение является отдельным правонарушением.
При совершении водителем административного правонарушения, предусмотренного ст. 130 КУоАП «Управление транспортными средствами или судами лицами, находящимися в состоянии алкогольного, наркотического или другого опьянения или под воздействием лекарственных препаратов, снижающих их внимание и скорость реакции», патрульные составляют протокол об административном правонарушении, изымают у водителя водительское удостоверение, взамен выдают ему временное разрешение на право управления транспортными средствами.
Согласно ст 254, 256 КУоАП протокол об административном правонарушении является основным процессуальным документом, которым фиксируется факт административного правонарушения, и который является основанием для дальнейшего производства по делу.
Так, ст.256 КУоАП установлено, что в протоколе об административном правонарушении указываются:
- дата и место его составления, должность, фамилия, имя, отчество лица, составившего протокол;
- сведения о лице, которое привлекается к административной ответственности (в случае ее обнаружения);
- место, время совершения и существо административного правонарушения;
- нормативный акт, предусматривающий ответственность за данное правонарушение; фамилии, адреса свидетелей и потерпевших, если они имеются;
- объяснения лица, привлекаемого к административной ответственности;
- другие сведения, необходимые для разрешения дела.
После составления админматериалов о привлечении водителя к ответственности правоохранители передают их в суд или по месту совершения правонарушения, или по месту регистрации водителя.
Суд в течение 3 месяцев со дня совершения правонарушения рассматривает дело об административных правонарушениях, за которое предусмотрено лишение водительских прав. Решение суда может быть обжаловано в течение 10 дней в апелляционный суд. И уже решение апелляционного суда в таких делах является окончательным и обжалованию не подлежит
Лицу, привлекаемому к административной ответственности, не позднее чем за трое суток до дня рассмотрения дела в суде, вручается повестка в которой указываются дата и место рассмотрения дела (статья 277-2 КУоАП). Рассмотрение дела начинается с объявления состава суда. Судья объявляет, какое дело подлежит рассмотрению, кто привлекается к административной ответственности, разъясняет лицам, участвующим в рассмотрении дела, их права и обязанности. После этого оглашается протокол об административном правонарушении. На заседании заслушиваются лица, участвующие в рассмотрении дела, исследуются доказательства и разрешаются ходатайства. Статьей 280 КоАП определено определенный перечень обстоятельств, подлежащих судом выяснению при рассмотрении дела об административном правонарушении.
Так суд при рассмотрении дела об административном правонарушении обязан выяснить:
- было совершено административное правонарушение,
- виновно ли данное лицо в его совершении,
- подлежит ли оно административной ответственности,
- есть обстоятельства, смягчающие и отягчающие ответственность,
- причинен имущественный вред,
- есть основания для передачи материалов об административном правонарушении на рассмотрение общественной организации, трудового коллектива, а также выяснить другие обстоятельства, имеющие значение для правильного разрешения дела.
Лицо считается невиновным в совершении административного правонарушения, если полицейские нарушили процедуру освидетельствования на состояние опьянения или неправильно составили протокол. То есть, несоблюдение работником полиции порядка проведения освидетельствования на состояние опьянения и неполное оформление документов по делу об административном правонарушении является основанием для суда в дальнейшем для прекращения производства по делу в связи с отсутствием в Ваших действиях состава административного правонарушения.
Всего доброго!
Удачи Вам!
Адвокат, г. Ровно
Доброго Дня
Щодо вашого питання додам
Поліцейський зобов'язаний був проінформувати Вас про причини зупинки з детальним описом підстави зупинки.
Згідно зі статтею 40 ЗУ "Про Національну поліцію", передбачено право поліцейських на використання засобів фото- і відеофіксації як встановлених в патрульному автомобілі, так і закріплених на форменому одязі на видному місці. Поліцейські також можуть використовувати дані з відеореєстраторів інших учасників дорожнього руху - фактично ця норма встановлює право водія використовувати відеореєстратор для захисту своїх прав і гарантії власної безпеки.
Щодо вашої ситуації з викладеного вбачається що шанси довести, що Ви не вживали наркотики, досить малі, оскільки наявна експертиза, яка підтвердила це.
В залежності від обставин справи, Ви будете відповідати в суді за однією з частин статті 130 КУпАП, в суді Ви маєте право подавати докази, які можуть спростувати чи підтвердити ті чи інші доводи поліції. Проте оскільки експертиза підтвердила наявність у Вас в крові наркотиків, для суду це буде вагомим доказом.
Вам рекомендується найняти адвоката, що допоможе Вам пом’якшити санкції та найбільш якісно захистити Ваші права та інтереси в суді. Також Ви можете провести незалежну експертизу, яка може підтвердити чи спростувати результати попередньої експертизи.
Ознаками наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, є:
наявність однієї чи декількох ознак стану алкогольного сп’яніння (крім запаху алкоголю з порожнини рота);
звужені чи дуже розширені зіниці, які не реагують на світло;
сповільненість або навпаки підвищена жвавість чи рухливість ходи, мови;
почервоніння обличчя або неприродна блідість.
канабiноїди, або препарати коноплі (марихуана, гашиш, анаша) – єдина група препаратів, які не викликають фізичної залежності, лише психологічну. Утримуються в організмі протягом місяця.
Різні наркотики мають різні прояви, але є ознаки, спільні для всіх речовин. Під час щозмінних перед- та післярейсових оглядів медичному працівнику варто реагувати не лише на зміну зіниць та неприродну поведінку людини, як це зазвичай прийнято. Також мають насторожити:
різка зміна поведінки;
часті різкі зміни настрою: від дратівливості та похмурості до ентузіазму або щастя;
сонливість, або навпаки, підвищена активність;
червоні і/або подразнені очі;
наявність слідів від ін’єкцій у будь-яких частинах тіла, особливо на передпліччі;
тахікардія, порушення ритму роботи серця, особливо якщо раніше не спостерігалися проблеми із серцем;
нежить, закладення носа.
віддаленість від колективу та членів родини;
байдужість до свого зовнішнього вигляду;
втрата інтересу до роботи.
Діагностичними ознаками залежності від вживання алкоголю, наркотиків, лікарських та інших психоактивних речовин, відповідно до Міжнародної класифікації хвороб десятого перегляду (МКФ-10), є:
нестримна потреба або необхідність вживати речовину;
порушення контролю вживання речовини;
синдром «відміни»– вживання тієї ж або схожої речовини для полегшення стану;
підвищення толерантності до речовини – збільшення дози для досягнення того ефекту, який раніше досягався меншими дозами;
прогресуюча втрата альтернативних життєвих інтересів, окрім вживання речовини;
продовження вживання речовини, незважаючи на очевидні шкідливі наслідки для здоров’я.
Порядок направлення водія транспортного засобу на медичний огляд
з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння
Також Ви можете провести незалежну, більш детальну експертизу щодо наявності у Вашому організмі слідів наркотичних засобів, не рідко висновки експертів є хибними, тому Ви можете провести власну експертизу, висновок якої можна наводити в суді як доказ Вашої невинуватості, так як відповідно до статті 130 КУпАП управління автомобілем в стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння, як і відмова від проходження наркологічної експертизи згідно зі встановленим порядком, тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 600 нмдг з позбавленням права управління автомобілем строком на один рік.
Крім того, зверніть увагу, що вживання водієм автомобіля після ДТП за його участю алкоголю, наркотиків, а також лікарських препаратів, виготовлених на їх основі, або після того, як автомобіль був зупинений на вимогу поліцейського, до проведення медичного огляду з метою встановлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння, тягне накладення штрафу у розмірі 1200 нмдг або адмінарешт на строк 15 діб, з позбавленням права на управління автомобілем на строк 3 (три) роки.
Згідно ч. 1 ст. 266 КУпАП особи, які керують транспортними засобами, і щодо яких є підстави вважати, що вони перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого спяніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, підлягають відстороненню від керування цими транспортними засобами, річковими або маломірними суднами та оглядові на стан алкогольного, наркотичного чи іншого спяніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції
З викладеного слідує, що інспектор поліції повинен запропонувати водієві пройти огляд на стан спяніння із застосуванням спеціального технічного засобу за місцем зупинки транспортного засобу в разі наявності у нього ознак такого спяніння, і лише в разі відмови від такого огляду або незгоди з його результатами повинен запропонувати пройти такий огляд в медичній установі.
Відповідно до ч.5 та 6 ст.266 КУпАП, огляд особи на стан алкогольного, наркотичного чи іншого спяніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують її увагу та швидкість реакції, проведений з порушенням вимог цієї статті, вважається недійсним.
Направлення особи для огляду на стан алкогольного, наркотичного чи іншого спяніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують її увагу та швидкість реакції, і проведення такого огляду здійснюються в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Згідно до п. п. 8, 12 Інструкції про порядок виявлення у водіїв транспортних засобів ознак алкогольного, наркотичного чи іншого спяніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, передбачених Наказами Міністерства внутрішніх справ України та Міністерства охорони здоровя України №1452/735 від 09.11.2015 року, у разі наявності підстав вважати, що водій транспортного засобу перебуває у стані наркотичного чи іншого сп'яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, згідно з ознаками, визначеними в пункті 4 розділу I цієї Інструкції, поліцейський направляє цю особу до найближчого закладу охорони здоров'я. Форма направлення на огляд водія транспортного засобу з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, наведена в додатку 1 до цієї Інструкції.
При розгляді справ зазначеної категорії Окремої оцінки потребує також причина зупинки інспектором поліції водія.
Свобода пересування є конституційним правом кожної людини, котра законно перебуває на території України (ст. 33 Конституції України), тому зупинка автомобіля повинна відбуватись на підставах та в порядку, передбачених Законом України «Про національну поліцію» та ПДР.
Вичерпний перелік підстав зупинення транспортного засобу вказаний в ч. 1 ст. 35 Закону України «Про національну поліцію»:
1) в разі порушення водієм Правил дорожнього руху;
2) в разі очевидних ознак технічної несправності транспортного засобу (відсутність бокових дзеркал, бампера, бите лицеве скло тощо);
3) наявність інформації про причетність водія або пасажирів автомобіля до вчинення ДТП, злочину чи адмінправопорушення, або якщо транспортний засіб пребуває у розшуку;
4) необхідність опитування водія чи пасажирів про обставини вчинення ДТП, злочину, адмінправопорушення, свідками якого вони є або могли бути;
5) залучення водія транспортного засобу до надання допомоги іншим учасникам ДТП або поліцейським, або як свідка під час оформлення протоколів про адміністративні правопорушення чи матеріалів ДТП;
6) якщо уповноважений орган державної влади прийняв рішення про обмеження чи заборону руху;
7) якщо спосіб закріплення вантажу на транспортному засобі створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху;
8) порушення порядку визначення і використання на транспортному засобі спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв (автомобільна сирена тощо).
Наведений вище перелік підстав зупинки транспортного засобу є вичерпним. Інші підстави є незаконними.
Тобто, під час зупинки транспортного засобу поліцейський зобовязаний поінформувати водія про конкретну причину зупинення ним транспортного засобу з детальним описом підстави зупинки (ч. 2 ст. 35 Закону України «Про національну поліцію»). Безпідставна зупинка автомобіля є незаконною.
Відповідно до п.7,8,15 інструкції (№ 1452/735 від 09.11.2015 р.) проведення лабораторних досліджень на визначення наркотичного засобу або психотропної речовини обовязкове. Метою лабораторного дослідження є виявлення або уточнення наявних речовин , що здатні спричинювати стан спяніння. За результатами огляду на стан спяніння та лабораторними дослідженнями встановлюється діагноз ,який вноситься до акту медичного огляду.
Не зазначення Кількісного визначення наркотичного засобу та якого з наркотичного засобу з канабіноїдів марихуани, гашиша та т.д., у акті є недопустимим, крім того в хіміко-токсилогічних лабораторіях аналіз сечі на дослідження канабіноїдів є якісним, не кількісним.
У медичній літературі визначено, що канабіноїди група терпенфенольних сполук, похідних 2-заміщеного 5-амілрезорцина. У природі зустрічаються в рослинах родини конопляних (Cannabaceae), є діючими речовинами гашишу й марихуани. Рослинні канабіноїди є С-21 сполуками, що мають споріднену структуру. Відповідальним за психотропний ефект марихуани є дельта-9-тетрагідроканабінол, здатний селективно зв'язуватися в певних структурах головного мозку з канабіноїдними рецепторами. Рослинні канабіноїди також називають фітоканабіноїдами.
Канабіноїдами прийнято називати й синтетичні речовини, що мають споріднену з рослинними канабіноїдами структуру й аналогічні фармакологічні ефекти такі речовини називають класичними канабіноїдами. Крім того, до канабіноїдів зараховують синтетичні речовини, які мають відмінну від фітоканабіноїдів структуру (аміноалкіліндоли, ейкозаноїди, 1,5-діарілпіразоли, хіноліни, арілсульфонаміди та ін.), але мають аналогічні фармакологічні властивості такі речовини називають некласичними канабіноїдами. Існують також речовини, що виробляються в організмі людини та є лігандами канабіноїдних рецепторів, до них відносять анандамід і споріднені йому сполуки, які є похідними поліненасичених жирних кислот. Ці сполуки необхідні для нормального функціонування головного мозку й відповідають за низку життєво важливих функцій. У зв'язку з тим, що ці сполуки мають ендогенне походження, їх назвали ендогенними канабіноїдами, або ендоканабіноїдами.
Враховуючи , що згідно медичної літератури наркотичний засіб можна виявити через кілька місяців після вживання , так й протягом період до 1 року, то визначення кількісного визначення вмісту наркотичного засобу, його перевищення від порогового рівня (50 нг/мл по тесту) та виду наркотичного засобу, має суттєве значення для встановлення стану наркотичного спяніння у саме в день керування транспортним засобом.
Визначення кількісного вмісту наркотичного засобу відповідає також вимогам вищезазначених загальних критеріїв гострої інтоксикації канабіноїдами , а саме, що є точні відомості недавнього вживання психоактивної речовини (канабіноїдів) саме в дозі, що є досить високою для того, щоб могла бути пояснена інтоксикація чи розпад.
Тобто варто спробувати наполягати на відсутності доказів перебування у станні наркотичного спяніння наявна позитивна практика https://reyestr.court.gov.ua/Review/81345751
Успіхів
Адвокат, г. Киев, 31 год опыта
Андрей!
Сотрудники полиции обязаны были составить протокол, ознакомить Вас с его содержанием и вручить копию:
Кодекс України про адміністративні правопорушення:
Кодекс України про адміністра... | від 07.12.1984 № 8073-X (rada.gov.ua)
"Стаття 254. Складення протоколу про адміністративне правопорушення
Про вчинення адміністративного правопорушення складається протокол уповноваженими на те посадовою особою або представником громадської організації чи органу громадської самодіяльності.
Протокол про адміністративне правопорушення, у разі його оформлення, складається не пізніше двадцяти чотирьох годин з моменту виявлення особи, яка вчинила правопорушення, у двох примірниках, один із яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності. ...".
"Стаття 256. Зміст протоколу про адміністративне правопорушення
У протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, прізвище викривача (за його письмовою згодою), якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.
Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами.
У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання.
При складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз’яснюються його права і обов’язки, передбачені статтею 268 цього Кодексу, про що робиться відмітка у протоколі".
"Стаття 266. Відсторонення осіб від керування транспортними засобами, річковими, морськими і маломірними суднами та огляд на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції
Особи, які керують транспортними засобами, річковими, морськими або маломірними суднами і щодо яких є підстави вважати, що вони перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, підлягають відстороненню від керування цими транспортними засобами, річковими, морськими або маломірними суднами та оглядові на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції.
Огляд водія (судноводія) на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, проводиться поліцейським з використанням спеціальних технічних засобів. Під час проведення огляду осіб поліцейський застосовує технічні засоби відеозапису, а в разі неможливості застосування таких засобів огляд проводиться у присутності двох свідків. Матеріали відеозапису обов’язково долучаються до протоколу про адміністративне правопорушення.
У разі незгоди водія (судноводія) на проведення огляду на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують його увагу та швидкість реакції, поліцейським з використанням спеціальних технічних засобів або в разі незгоди з його результатами огляд проводиться в закладах охорони здоров’я. Перелік закладів охорони здоров’я, яким надається право проведення огляду особи на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують її увагу та швидкість реакції, затверджується управліннями охорони здоров’я місцевих державних адміністрацій. Проведення огляду осіб на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, в інших закладах забороняється.
Огляд осіб на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, здійснюється в закладах охорони здоров’я не пізніше двох годин з моменту встановлення підстав для його здійснення. Огляд у закладі охорони здоров’я та складення висновку за результатами огляду проводиться в присутності поліцейського. Кожний випадок огляду осіб на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, у закладі охорони здоров’я реєструється в порядку, визначеному спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі охорони здоров’я.
Огляд особи на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують її увагу та швидкість реакції, проведений з порушенням вимог цієї статті, вважається недійсним.
Направлення особи для огляду на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують її увагу та швидкість реакції, і проведення такого огляду здійснюються в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
У разі відсторонення особи від керування транспортним засобом, річковим або маломірним судном можливість керування цим транспортним засобом, річковим або маломірним судном надається уповноваженій нею особі, яка має посвідчення водія (судноводія) відповідної категорії та може бути допущена до керування транспортним засобом, річковим або маломірним судном".
Чтобы в полной мере Вам помочь необходимо ознакомиться с протоколом о совершении административного правонарушения и материалами проверки к нему.
Действительно за управление транспортным средством в состоянии наркотического опьянения, что подтверждено результатами медицинского освидетельствования (результаты лаборатории больницы), предусмотрена административная ответственность по ст.130 КУоАП в виде штрафа в сумме 17000 грн. и лишение права управления транспортным средством на 1 год, что видно из норм КУоАП:
Кодекс України про адміністративні правопорушення:
Кодекс України про адміністра... | від 07.12.1984 № 8073-X (rada.gov.ua)
"Стаття 130. Керування транспортними засобами або суднами особами, які перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції
Керування транспортними засобами особами в стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, а також передача керування транспортним засобом особі, яка перебуває в стані такого сп’яніння чи під впливом таких лікарських препаратів, а так само відмова особи, яка керує транспортним засобом, від проходження відповідно до встановленого порядку огляду на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо вживання лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, -
тягнуть за собою накладення штрафу на водіїв у розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з позбавленням права керування транспортними засобами на строк один рік і на інших осіб - накладення штрафу в розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. ...".
Вам необходимо готовиться к суду, выстроить линию защиты на основании обстоятельств дела и нарушений со стороны сотрудников полиции, если таковые имели место, в том числе не вручения Вам протокола, нарушение процедуры сдачи анализов и лучше подать письменное объяснение в суде, при необходимости ряд ходатайств о вызове свидетелей, если они были и в Вашу пользу и об истребовании медицинских документов с больницы, с анализами.
Это Ваши права, в тому числе и право на оказание правой помощи, в виде представления Вас в суде защитником (адвокатом):
Кодекс України про адміністративні правопорушення:
Кодекс України про адміністра... | від 07.12.1984 № 8073-X (rada.gov.ua)
Стаття 268. Права особи, яка притягається до адміністративної відповідальності
Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право: знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження; оскаржити постанову по справі. Справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Під час відсутності цієї особи справу може бути розглянуто лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи. Особливості розгляду справ про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі, та про порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксовані в режимі фотозйомки (відеозапису), встановлюються статтями 279-1-279-4 цього Кодексу.
При розгляді справ про адміністративні правопорушення, передбачені частиною першою статті 44, статтями 51, 146, 160, 172-4 - 172-9, 173, частиною третьою статті 178, статтями 185, 185-1, статтями 185-7, 187 цього Кодексу, присутність особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, є обов’язковою. У разі ухилення від явки на виклик органу внутрішніх справ або судді районного, районного у місті, міського чи міськрайонного суду цю особу може бути органом внутрішніх справ (Національною поліцією) піддано приводу.
Законами України може бути передбачено й інші випадки, коли явка особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, в орган (до посадової особи), який вирішує справу, є обов’язковою".
Во всяком случае, исходя из того что Вы указали рекомендую сначала подать заявление в суд о том, что просите суд рассматривать дело именно с Вашим участием, а не без Вас и потом затянуть рассмотрение дела на 3 месяца - считая от даты события, путем подачи в суд ходатайств о переносе рассмотрения дела в связи с болезнью, с приложением справки с больницы, за несколько дней до суда, либо поездки в командироваку по работе, если у Вас есть такая возможность:
Кодекс України про адміністративні правопорушення:
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10#Text
"Стаття 38. Строки накладення адміністративного стягнення
... Якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення,...".
"Стаття 247. Обставини, що виключають провадження в справі про адміністративне правопорушення
Провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за таких обставин:..7) закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу;... ".
Если имела место подделка протокола, тогда Вам необходимо срочно подавать в Государственное бюро расследований заявление о внесении в Единый реестр досудебных расследований и об открытии уголовного дела в отношении сотрудников полиции по ст.366 УК Украины - "Служебный подлог" о чем Вам должны выдать извлечение из ЕРДР.
КРИМІНАЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ
(Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2001, № 25-26, ст.131):
Кримінальний кодекс України | від 05.04.2001 № 2341-III (rada.gov.ua)
"Стаття 366. Службове підроблення
1. Складання, видача службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, інше підроблення офіційних документів -
караються штрафом від двох тисяч до чотирьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до трьох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.
2. Ті самі діяння, якщо вони спричинили тяжкі наслідки, -
караються позбавленням волі на строк від двох до п'яти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, зі штрафом від двохсот п’ятдесяти до семисот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян".
КРИМІНАЛЬНИЙ ПРОЦЕСУАЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ
(Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2013, № 9-10, № 11-12, № 13, ст.88):
Кримінальний процесуальний к... | від 13.04.2012 № 4651-VI (rada.gov.ua)
"Стаття 214. Початок досудового розслідування
1. Слідчий, дізнавач, прокурор невідкладно, але не пізніше 24 годин після подання заяви, повідомлення про вчинене кримінальне правопорушення або після самостійного виявлення ним з будь-якого джерела обставин, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення, зобов’язаний внести відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань, розпочати розслідування та через 24 години з моменту внесення таких відомостей надати заявнику витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань. Слідчий, який здійснюватиме досудове розслідування, визначається керівником органу досудового розслідування, а дізнавач - керівником органу дізнання, а в разі відсутності підрозділу дізнання - керівником органу досудового розслідування.
2. Досудове розслідування розпочинається з моменту внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань. Положення про Єдиний реєстр досудових розслідувань, порядок його формування та ведення затверджуються Офісом Генерального прокурора за погодженням з Міністерством внутрішніх справ України, Службою безпеки України, Національним антикорупційним бюро України, Державним бюро розслідувань, органом, що здійснює контроль за додержанням податкового законодавства. ...".
Нужна помощь, обращайтесь.Всего доброго, удачи Вам!