Начните консультацию с юристом онлайн
Дочке 16 лет, прописана в квартире отца, нужно сделать паспорт, отец отказывается взять справку о составе семьи, что делать? Может ли ребенок её взять? Или дадут ли справку мне как маме, я там не прописана.
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (1)
Юрист, г. Сумы, 6 лет опыта
Доброго дня!
Із набранням чинності Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» та наказу Міністерства внутрішніх справ від 22.11.2012 № 1077 «Про затвердження Порядку реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та зразків необхідних для цього документів» (на даний момент втратив чинність), функції паспортистів, які працювали при житлово-експлуатаційних конторах (ЖЕК) і видавали довідки про склад сім’ї, перейшли до Державної міграційної служби України, але фактично, довідку про склад сім’ї продовжили видавати ЖЕКи.
На сьогодні вони не надають таку довідку. Але при оформленні соціальних виплат, пільг, та при інших окремих питаннях виникає потреба надання довідки (інформаційної картки) про склад сім’ї, або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб. Діюче законодавство переклало видачу даної довідки на рівень місцевих органів.
Хто має право звернутисяФізичні особи, а саме:
За запитами органів державної влади, органів місцевого самоврядування (їх виконавчих органів), осіб, уповноважених на виконання функцій держави/органів місцевого самоврядування, адвокатів, приватних нотаріусів та приватних виконавців
Документи, які потрібні для отриманняДля отримання довідки (інформаційної картки) про склад сім’ї, або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб слід подати такі документи:
Заява про надання довідки про склад сім’ї - https://wiki.legalaid.gov.ua/images/c/c4
Суб'єкти надання адміністративної послугиУправління реєстрації місця проживання Департаменту реєстрації міської ради / Центр із надання адміністративних послуг (ЦНАП)
Порядок отримання довідкиОсобисто, законний або уповноважений представник у разі наявності належним чином оформленої довіреності та документа, що посвідчує особу звертається:
- до центру із надання адміністративних послуг (ЦНАП);
- через Портал електронних сервісів.
За запитами органів державної влади, органів місцевого самоврядування (їх виконавчих органів), осіб, уповноважених на виконання функцій держави/органів місцевого самоврядування, адвокатів, приватних нотаріусів та приватних виконавців -
Сама довідка видається суб'єктами надання адміністративних послуг, а подати заяву можна через даний портал. Для подачі в електронному вигляді потрібно виконати наступні кроки:
- Пройти авторизацію через BankID або ЕЦП та заповнити форму. При заповненні форми Вам буде потрібно:
- вказати Ваші контактні дані (email та телефон);
- вказати адресу, ПІБ осіб які зарєстровані за цією адресою, родинні зв'язки та дату народження;
- додати копії паспортів усіх зареєстрованих осіб, копію правовстановлюючого документу на житло/будинок;
- в деяких населених пунктах обрати зручний для візиту час;
- заповнити інші поля та натиснути "Замовити послугу"
- На основі наданих Вами даних проводиться їх перевірка і первинна обробка за результатами яких Ви отримуєте повідомлення, що: Ваш запит зареєстровано і назначено зустріч для отримання довідки; Вам відмовлено у реєстрації звернення (з поясненням причин).
Вартість отримання довідкиБезоплатно
Строк отримання довідки1 день/не пізніше наступного робочого дня з дати подання заяви.
Підстави для відмови довідки:- письмове звернення подано не за встановленою формою;
- заявник неповний пакет документів або інформації;
- у поданих документах містяться недостовірні відомості або подані документи є недійсними;
- документи подані особою, яка не має відповідних повноважень;
- звернулася особа, яка не досягла 14 років;
- документи подано не в установленому порядку згідно із рішенням органу місцевого самоврядування;
- довідка не передбачена законодавством.
Результат надання адміністративної послуги- Довідка (інформаційна картка) про про склад сім’ї, або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб (приклад довідки (інформаційна картка) про про склад сім’ї, або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб -https://wiki.legalaid.gov.ua/images/1/18/%D0%94%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BA%D0%B0_%D0%BF%D1%80%D0%BE_%D1%81%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4_%D1%81%D1%96%D0%BC%D1%97.pdf).
- Довідка (інформаційна картка для органів влади) про про склад сім’ї, або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб (приклад довідки (інформаційна картка для органів влади) про про склад сім’ї, або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб - https://wiki.legalaid.gov.ua/images/5/56/981682%D0%86%D0%9A_%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BA%D0%B0_%D0%BE%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%B8_%281%29_%281%29.pdf).
- Відмова у наданні довідки про склад сім’ї, або зареєстрованих у житловому приміщенні /будинку осіб.
Повноваження щодо видачі довідки (інформаційної картки) про склад сім’ї, або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб ЖЕКу та ОСББПовноваження ЖЕКів видавати довідку про склад сім’ї, або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинкуПовноваження ЖЕКів видавати довідку про склад сім’ї, або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку встановлено нормативно-правовим актом радянських часів, зокрема пунктом 18 постановою Ради Міністрів Української РСР від 11.12.1984 № 470 "Про затвердження Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР" передбачено, що довідка про склад сім’ї та реєстрацію видається організацією, що здійснює експлуатацію житлового будинку, або громадянином, що має у власності житловий будинок.
Чи має право ОСББ видавати довідки про склад сім’ї, або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку?Повноваження ОСББ можуть надаватися за умови фіксації їх у статуті та наявності даної можливості закріпленої у рішенні органу місцевого самоврядування.
Приклад довідки про про склад сім’ї, або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб яке може видавати ОСББ - Файл:Зразок склад сімї осбб.pdf
Довідка про склад сім’ї не потрібна під час отримання наступних державних послуг:Відповідні зміни було схвалено Урядом 18 листопада 2020 року, що відображено в таких актах законодавства:
Враховуючи сказане довідку про зареєстрованих осіб у помешканні можете взяти ви як законний представник дитини - мати , або дитина самостійно може її замовити у ЦНАП.
Довідка про склад сім'ї скасована згідно з наказом Мінсоцполітики від 17 липня 2019 № 1106.
ТЕПЕР СТАНОМ НА ЗАРАЗ ВИДАЄТЬСЯ ДОВІДКА ПРО КІЛЬКІСТЬ ОСІБ ЗАРЕЄСТРОВАНИХ В ПОМЕШКАННІ.
З повагою,
Костянтин Гончаренко