Задайте вопрос юристу

833 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Миграционное право, 27 мая 2022, вопрос №65348 250₴

Выезд за границу при исключении с военного учета

В продолжение вопросов Армия и мобилизация вопрос № 60936 + № 64449 + № 65011

Вчера пробовал пересечь границу, интересно было выпустят или нет. Не выпустили - дали письменный ответ, который прикреплен к вопросу. В устном общении сказали, что выпускают только тех, кто исключен из воинского учёта только по решению ВЛК. Я исключен в связи с судимостью по особо тяжким статьям. Говорят строго действуют по закону, и что в законе есть пробел, для тех кто исключен из воинского учёта по другим причинам.

Подельник пересёк границу месяц назад, по таким же статьям судим, такое же Тимчасове посвiдчення.

Вопрос - как пересечь границу, на какие законы опираться? Как обжаловать решении об отказе в пересечении границы?

Ответы юристов (18)

    Промський Євгеній Сергійович

    Добрый день!

    Нужно обжаловать решение об отказе в пересечении границы на имя начальника поста охраны и, если не даст результат, в суд!

    Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про прикордонний контроль» особа, якій відмовлено у перетинанні державного кордону, має право оскаржити відповідне рішення згідно із Законом України "Про звернення громадян" або до суду. Оскарження зазначеного рішення не зупиняє його дії. Оскаржене рішення може бути скасовано чи змінено начальником органу охорони державного кордону або скасовано та визнано нечинним судом.

    Відповідно до ст. 3 Закону України «Про звернення громадян» скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.

    Згідно зі ст. 16 цього ж Закону скарга на дії чи рішення органу державної влади, посадової особи подається у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням - безпосередньо до суду.

    Відповідно до ст. 20 цього ж Закону органи державної їх керівники та інші посадові особи в межах своїх повноважень зобов'язані:

    об'єктивно, всебічно і вчасно перевіряти заяви чи скарги;

    скасовувати або змінювати оскаржувані рішення у випадках, передбачених законодавством України, якщо вони не відповідають закону або іншим нормативним актам, невідкладно вживати заходів до припинення неправомірних дій, виявляти, усувати причини та умови, які сприяли порушенням;

    забезпечувати поновлення порушених прав, реальне виконання прийнятих у зв'язку з заявою чи скаргою рішень;

    письмово повідомляти громадянина про результати перевірки заяви чи скарги і суть прийнятого рішення.

    Жалобу нужно основывать на том, что вы не являетесь военнообязанным лицом, а поэтому ограничения на пересечение границы на вас не распространяются.

    Как только возникнут вопросы - обращайтесь! Буду рад помочь.

    • Виталий Клиент год назад

      Здравствуйте.

      Нужно обжаловать решение об отказе в пересечении границы на имя начальника поста охраны и, если не даст результат, в суд!

      Какие сроки на обжалование?

      Я могу обжаловать в любом суде Украины? или только в районе/области где был пропускной пункт?

      • Кирда Вячеслав Володимирович
        12%

        Закон України "Про прикордонний контроль":

        https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1710-17#Text

        Стаття 14. Порядок відмови у перетинанні державного кордону іноземцям, особам без громадянства та громадянам України

        ...

        3. Особа, якій відмовлено у перетинанні державного кордону, має право оскаржити відповідне рішення згідно із Законом України "Про звернення громадян" або до суду. Оскарження зазначеного рішення не зупиняє його дії. Оскаржене рішення може бути скасовано чи змінено начальником органу охорони державного кордону або скасовано та визнано нечинним судом.

        СТРОК ДЛЯ ОСКАРЖЕННЯ РІШЕННЯ ДО НАЧАЛЬНИКА ПРИКОРДОННОГО ЗАГОНУ ЗАКОНОДАВСТВОМ НЕ ВИЗНАЧЕНО, АЛЕ РАДЖУ ЦЕ ЗРОБИТИ ПРОТЯГОМ 10 ДНІВ З ДНЯ ОТРИМАННЯ РІШЕННЯ ПРО ВІДМОВУ!

        ЩОДО СУДУ:

        КОДЕКС АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДОЧИНСТВА УКРАЇНИ:

        https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2747-15#Text

        Стаття 25. Підсудність справ за вибором позивача

        1. Адміністративні справи з приводу оскарження індивідуальних актів, а також дій чи бездіяльності суб’єктів владних повноважень, які прийняті (вчинені, допущені) стосовно конкретної фізичної чи юридичної особи (їх об’єднань), вирішуються за вибором позивача адміністративним судом за зареєстрованим у встановленому законом порядку місцем проживання (перебування, знаходження) цієї особи-позивача або адміністративним судом за місцезнаходженням відповідача, крім випадків, визначених цим Кодексом.

        Якщо така особа не має місця проживання (перебування) в Україні, тоді справу вирішує адміністративний суд за місцезнаходженням відповідача.

        2. У разі невизначеності цим Кодексом територіальної підсудності адміністративної справи така справа розглядається адміністративним судом за вибором позивача.

        Всього доброго!

      • Адвокат Евгений Александрович

        Виталий!

        СРОК ПОДАЧИ ЖАЛОБЫ - НЕ ПОЗЖЕ ОДНОГО МЕСЯЦА:

        ЗАКОН УКРАЇНИ

        Про звернення громадян

        (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1996, № 47, ст.256):

        Про звернення громадян | від 02.10.1996 № 393/96-ВР (rada.gov.ua)

        "Стаття 17. Термін подання скарги

        Скарга на рішення, що оскаржувалось, може бути подана до органу або посадовій особі вищого рівня протягом одного року з моменту його прийняття, але не пізніше одного місяця з часу ознайомлення громадянина з прийнятим рішенням. Скарги, подані з порушенням зазначеного терміну, не розглядаються.

        Пропущений з поважної причини термін може бути поновлений органом чи посадовою особою, що розглядає скаргу.

        Рішення вищого державного органу, який розглядав скаргу, в разі незгоди з ним громадянина може бути оскаржено до суду в термін, передбачений законодавством України".

        СРОК ПОДАЧИ АДМИНИСТРАТИВНОГО ИСКА - ШЕСТЬ МЕСЯЦЕВ:

        КОДЕКС АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДОЧИНСТВА УКРАЇНИ

        (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2005, № 35-36, № 37, ст.446):

        Кодекс адміністративного суд... | від 06.07.2005 № 2747-IV (rada.gov.ua)

        "Стаття 122. Строк звернення до адміністративного суду

        1. Позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами.

        2. Для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

        Для звернення до адміністративного суду суб’єкта владних повноважень встановлюється тримісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня виникнення підстав, що дають суб’єкту владних повноважень право на пред’явлення визначених законом вимог. Цим Кодексом та іншими законами можуть також встановлюватися інші строки для звернення до адміністративного суду суб’єкта владних повноважень.

        ...

        4. Якщо законом передбачена можливість досудового порядку вирішення спору і позивач скористався цим порядком, або законом визначена обов’язковість досудового порядку вирішення спору, то для звернення до адміністративного суду встановлюється тримісячний строк, який обчислюється з дня вручення позивачу рішення за результатами розгляду його скарги на рішення, дії або бездіяльність суб’єкта владних повноважень.

        Якщо рішення за результатами розгляду скарги позивача на рішення, дії або бездіяльність суб’єкта владних повноважень не було прийнято та (або) вручено суб’єктом владних повноважень позивачу у строки, встановлені законом, то для звернення до адміністративного суду встановлюється шестимісячний строк, який обчислюється з дня звернення позивача до суб’єкта владних повноважень із відповідною скаргою на рішення, дії або бездіяльність суб’єкта владних повноважень. ...".

        ВЫ ИМЕЕТЕ ПРАВО ПОДАТЬ АДМИНИСТРАТИВНЫЙ ИСК В ОКРУЖНОЙ АДМИНИСТРАТИВНЫЙ СУДНА НА СВОЙ ВЫБОР, КАК ПО МЕСТУ ВАШЕЙ РЕГИСТРАЦИИ, РЕГИСТРАЦИИ КАК ВНУТРЕННЕ ПЕРЕМЕЩЕННОГО ЛИЦА, ЛИБО ПО МЕСТУ НАХОЖДЕНИЯ ОТВЕТЧИКА: ВО ЛЬВОВСКИЙ ОКРУЖНОЙ АДМИНИСТРАТИВНЫЙ СУД.

        КОДЕКС АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДОЧИНСТВА УКРАЇНИ

        (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2005, № 35-36, № 37, ст.446):

        Кодекс адміністративного суд... | від 06.07.2005 № 2747-IV (rada.gov.ua)

        "Стаття 25. Підсудність справ за вибором позивача

        1. Адміністративні справи з приводу оскарження індивідуальних актів, а також дій чи бездіяльності суб’єктів владних повноважень, які прийняті (вчинені, допущені) стосовно конкретної фізичної чи юридичної особи (їх об’єднань), вирішуються за вибором позивача адміністративним судом за зареєстрованим у встановленому законом порядку місцем проживання (перебування, знаходження) цієї особи-позивача або адміністративним судом за місцезнаходженням відповідача, крім випадків, визначених цим Кодексом.

        Якщо така особа не має місця проживання (перебування) в Україні, тоді справу вирішує адміністративний суд за місцезнаходженням відповідача.

        2. У разі невизначеності цим Кодексом територіальної підсудності адміністративної справи така справа розглядається адміністративним судом за вибором позивача.

        Стаття 26. Підсудність справ за місцем проживання або місцезнаходженням відповідача

        1. Позови до фізичної особи пред’являються в суд за зареєстрованим у встановленому законом порядку місцем її проживання або перебування, якщо інше не передбачено цим Кодексом.

        2. Позови до юридичних осіб пред’являються в суд за їхнім місцезнаходженням згідно з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, якщо інше не передбачено цим Кодексом".

        Нужна полная консультация алгоритм действий обращайтесь индивидуально через кнопку "Звернутися".

        Всего доброго!

      • Адвокат Евгений Александрович
        20%

        Віталий!

        ВАМ ТРЕБА ОСКАРЖИТИ, ЯК НЕЗАКОННЕ РІШЕННЯ ПРО ВІДМОВУ У ПЕРЕТИНІ КОРДОНУ ЗІ СТОРОНИ ПРАЦІВНИКІВ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ДО НАЧАЛЬНИКА ПУНКТУ ПРОПУСКУ ТА ОДНОЧАСНО ДО ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, А ТАКОЖ ДО ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ ТОЩО.

        ЗРАЗОК СКАРГИ НА РІШЕННЯ ПРО ВІДМОВУ У ПЕРЕТИНІ КОРДОНУ ЗІ СТОРОНИ ПРАЦІВНИКІВ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ДО НАЧАЛЬНИКА ПУНКТУ ПРОПУСКУ ТА ОДНОЧАСНО ДО ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ:

        Начальнику 94 прикордонного загону ___

        П.І.П., дата, місяць. рік мнародження, адреса електронної пошти, номер телефону, поштова адреса для листування___

        С К А Р Г А

        на Рішення про відмову в перетинанні державного кордону України відносно мене щодо скасування цього Рішення, з зобов’язанням надання мені дозволу на перетинання державного кордону на виїзд з України

        Повідомляю, що я є громадянином України, а моя особа встановлена за паспортом громадянина України ___, а копія паспорту громадянина України ___, мною приєднана до даної скарги /Додаток № 1/.

        Так, я маю тимчасове посвідчення ___з відміткою про виключення мене з військового обліку за п.п.6 п.6 ст.37 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», а копія тимчасове посвідчення ___з відміткою про виключення мене з військового обліку за п.п.6 п.6 ст.37 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», мною приєднана до даної /Додаток № 2/.

        При цьому, ___, під час мого перетину державного кордону на виїзд з України, як громадянином України, у пункті пропуску___ відносно мене винесено Рішення про відмову в перетинанні державного кордону України ___, а копія Рішення про відмову в перетинанні державного кордону України ___ відносно мене, мною приєднана до даної скарги /Додаток № 3/.

        Вважаю, що Рішення про відмову в перетинанні державного кордону України ___ відносно мене щодо мого перетинання державного кордону на виїзд з України є безпідставним, незаконним, невмотивованим, необґрунтованим, таким що порушує мої права, свободи і законні інтереси, як людини і громадянина щодо перетину кордону України на виїзд, а тому з метою відновлення моїх прав, свобод і законних інтересів про перетин кордону України на виїзд, підлягає скасуванню, з зобов’язанням надання мені дозволу на перетинання державного кордону на виїзд з України.

        Відповідно до вимог ст.40 Конституції України - «Усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк».

        Згідно до вимог ст.1 Закону України «Про звернення громадян» - «Звернення громадян. Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення. …».

        Відповідно до вимог ст.4 Закону України «Про звернення громадян» - «Рішення, дії (бездіяльність), які можуть бути оскаржені. До рішень, дій (бездіяльності), які можуть бути оскаржені, належать такі у сфері управлінської діяльності, внаслідок яких: порушено права і законні інтереси чи свободи громадянина (групи громадян); створено перешкоди для здійснення громадянином його прав і законних інтересів чи свобод; незаконно покладено на громадянина які-небудь обов'язки або його незаконно притягнуто до відповідальності».

        Згідно до вимог ст.18 Закону України «Про звернення громадян» - «Права громадянина при розгляді заяви чи скарги. Громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, засобів масової інформації, посадових осіб, має право: особисто викласти аргументи особі, що перевіряла заяву чи скаргу, та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви; знайомитися з матеріалами перевірки; подавати додаткові матеріали або наполягати на їх запиті органом, який розглядає заяву чи скаргу; бути присутнім при розгляді заяви чи скарги; користуватися послугами адвоката або представника трудового колективу, організації, яка здійснює правозахисну функцію, оформивши це уповноваження у встановленому законом порядку; одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги; висловлювати усно або письмово вимогу щодо дотримання таємниці розгляду заяви чи скарги; вимагати відшкодування збитків, якщо вони стали результатом порушень встановленого порядку розгляду звернень».

        Відповідно до вимог ст.19 Закону України «Про звернення громадян» - «Обов'язки органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, засобів масової інформації, їх керівників та інших посадових осіб щодо розгляду заяв чи скарг. Органи державної влади і місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об'єднання громадян, засоби масової інформації, їх керівники та інші посадові особи в межах своїх повноважень зобов'язані: об'єктивно, всебічно і вчасно перевіряти заяви чи скарги; у разі прийняття рішення про обмеження доступу громадянина до відповідної інформації при розгляді заяви чи скарги скласти про це мотивовану постанову; на прохання громадянина запрошувати його на засідання відповідного органу, що розглядає його заяву чи скаргу; скасовувати або змінювати оскаржувані рішення у випадках, передбачених законодавством України, якщо вони не відповідають закону або іншим нормативним актам, невідкладно вживати заходів до припинення неправомірних дій, виявляти, усувати причини та умови, які сприяли порушенням; забезпечувати поновлення порушених прав, реальне виконання прийнятих у зв'язку з заявою чи скаргою рішень; письмово повідомляти громадянина про результати перевірки заяви чи скарги і суть прийнятого рішення; вживати заходів щодо відшкодування у встановленому законом порядку матеріальних збитків, якщо їх було завдано громадянину в результаті ущемлення його прав чи законних інтересів, вирішувати питання про відповідальність осіб, з вини яких було допущено порушення, а також на прохання громадянина не пізніш як у місячний термін довести прийняте рішення до відома органу місцевого самоврядування, трудового колективу чи об'єднання громадян за місцем проживання громадянина; у разі визнання заяви чи скарги необгрунтованою роз'яснити порядок оскарження прийнятого за нею рішення; не допускати безпідставної передачі розгляду заяв чи скарг іншим органам; особисто організовувати та перевіряти стан розгляду заяв чи скарг громадян, вживати заходів до усунення причин, що їх породжують, систематично аналізувати та інформувати населення про хід цієї роботи. У разі необхідності та за наявності можливостей розгляд звернень громадян покладається на посадову особу чи підрозділ службового апарату, спеціально уповноважені здійснювати цю роботу, в межах бюджетних асигнувань. Це положення не скасовує вимоги абзацу дев'ятого частини першої цієї статті».

        Так, за вимогами ст.19 Конституції України – «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України».

        Згіднодо вимог ст.21 Конституції України – «Усі люди є вільні і рівні у своїй гідності та правах. Права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними».

        Відповідно до вимогст.22 Конституції України – «Права і свободи людини і громадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними. Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані. При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод».

        Згіднодо вимог ст.33 Конституції України – «Кожному, хто на законних підставах перебуває на території України, гарантується свобода пересування, вільний вибір місця проживання, право вільно залишати територію України, за винятком обмежень, які встановлюються законом. Громадянин України не може бути позбавлений права в будь-який час повернутися в Україну».

        ЗАКОН УКРАЇНИ

        Про військовий обов'язок і військову службу

        (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1992, № 27, ст.385):

        https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2232-12#Text

        "Стаття 37. Взяття на військовий облік, зняття та виключення з нього... 6. Виключенню з військового обліку у відповідних районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки (військовозобов’язаних та резервістів Служби безпеки України - у Центральному управлінні або регіональних органах Служби безпеки України, військовозобов’язаних та резервістів Служби зовнішньої розвідки України - у відповідному підрозділі Служби зовнішньої розвідки України) підлягають громадяни України, які:...6) були раніше засуджені до позбавлення волі за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину;...".

        УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №69/2022

        Про загальну мобілізацію:

        https://www.president.gov.ua/documents/692022-4141...

        "8. Місцевим органам виконавчої влади у взаємодії з територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки, за участю органів місцевого самоврядування та із залученням підприємств, установ та організацій усіх форм власності, фізичних осіб – підприємців організувати та забезпечити в установленому порядку:

        1) своєчасне оповіщення і прибуття громадян, які призиваються на військову службу, прибуття техніки на збірні пункти та у військові частини;

        2) здійснення призову військовозобов'язаних, резервістів на військову службу, їх доставки до військових частин та установ Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Державної прикордонної служби України, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, інших військових формувань України;...".

        ЗАКОН УКРАЇНИ

        Про військовий обов'язок і військову службу

        (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1992, № 27, ст.385):

        Про військовий обов'язок і ... | від 25.03.1992 № 2232-XII (rada.gov.ua)

        "Стаття 1. Військовий обов'язок...9. Щодо військового обов'язку громадяни України поділяються на такі категорії:...військовозобов'язані - особи, які перебувають у запасі для комплектування Збройних Сил України та інших військових формувань на особливий період, а також для виконання робіт із забезпечення оборони держави;...".

        ЗАКОН УКРАЇНИ

        Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію

        (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1993, № 44, ст.416):

        https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3543-12#Text

        "Стаття 23. Відстрочка від призову на військову службу під час мобілізації

        Не підлягають призову на військову службу під час мобілізації військовозобов'язані:...".

        Таким чином, я виключений з військового обліку за п.п.6 п.6 ст.37 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», не підлягаю призову по мобілізації, тому маю право на перетин кордону, а законом не встановлено обмеження у перетині кордону щодо даної категорії осіб, а Рішення про відмову в перетинанні державного кордону України, порушує мої права, свободи і законні інтереси, як людини і громадянина щодо перетину кордону України на виїзд.

        На підставі вищевикладеного, керуючись вимогами Конституції України;Загальної Декларації прав людини; Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод; Міжнародного пакту про громадянські і політичні права; Указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 року «Про введення воєнного стану в Україні»; Указу Президента України № 133/2022 від 14.03.2022 року «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»; Указу Президента України № 259/2022 від 18.04.2022 року «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»; Указу Президента України № 341/2022 від 17.05.2022 року «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»; Указу Президента України № 65/2022 від 24.02.2022 року «Про загальну мобілізацію»; Указу Президента України № 69/2022 від 24.02.2022 року «Про загальну мобілізацію»; Указу Президента України № 342/2022 від 17.05.2022 року «Про продовження строку проведення загальної мобілізації»; Законів України «Про звернення громадян», «Про правовий режим воєнного стану», «Про військовий обов’язок і військову службу», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», «Про Державну прикордонну службу України», «Про прикордонний контроль», «Про порядок виїзду з України і в'їзду в Україну громадян України»; наказу Адміністрації Державної прикордонної служби України за № 967 від 14.12.2010 року «Про затвердження форм рішень про відмову в перетинанні державного кордону України», -

        ПРОШУ :

        1. За даною скаргою Рішення про відмову в перетинанні державного кордону України відносно мене щодо скасування цього Рішення, з зобов’язанням надання мені дозволу на перетинання державного кордону на виїзд з України, провести перевірки, за результатами якої:

        1) Скасувати Рішення про відмову в перетинанні державного кордону України відносно мене щодо мого перетинання державного кордону на виїзд з України.

        2) Зобов’язати начальника ___, як уповноважену службову особу підрозділу охорони державного кордону, надати мені дозвіл на перетинання державного кордону на виїзд з України.

        2. Про результати розгляду даної скарги, прошу Вас, мене повідомити увстановлений законом строк.

        Додаток:

        1) Копія паспорту громадянина України ___на ___аркушах.

        2) Копія тимчасового посвідчення ___з відміткою про виключення мене з військового обліку за п.п.6 п.6 ст.37 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» на ___аркушах.

        3) Рішення про відмову в перетинанні державного кордону України ___ відносно мене на 2-харкушах.

        З повагою

        ___П.І.П.

        "___".05.2022 року.

        При наявності запитань звертайтеся через кнопку "ЗВЕРНУТИСЯ".

        Всього доброго!

      • Промський Євгеній Сергійович
        8%

        Обжалование начальнику поста в течении 30 дней со дня вручения решения об отказе. Как подать такую жалобу: такая жалоба может быть направлена почтой или на электронную почту начальника поста охраны.

        Обжалование через суд - в течении 6 месяцев со дня вручения решения об отказе. Вы имеете право обратиться в административный суд по месту вашей регистрации либо месту нахождения ответчика. Иск может быть подан в суд лично (если суд осуществляет такой прием), отправлен почтой либо через систему "Электронный суд"

    Кирда Вячеслав Володимирович
    20%

    Вітаю!

    ПИТАННЯ У ПЕРЕТИНАННІ КОРДОНУ ОСОБАМИ, ЯКІ ВИКЛЮЧЕНІ З ВІЙСЬКОВОГО ОБЛІКУ НА ПІДСТАВІ ПУНКТУ 6 ЧАСТИНИ 6 СТАТТІ 37 ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ВІЙСЬКОВИЙ ОБОВ'ЯЗОК І ВІЙСЬКОВУ СЛУЖБУ", НАРАЗІ ЗАЛИШАЄТЬСЯ СПІРНИМ І НЕВИРІШЕНИМ.

    ДЕРЖАВНА ПРИКОРДОННА СЛУЖБА НА ПРАКТИЦІ ТАКИХ ОСІБ НЕ ПРОПУСКАЄ.

    З ОДНІЄЇ СТОРОНИ, ВИКЛЮЧЕНА З ВІЙСЬКОВОГО ОБЛІКУ ОСОБА НЕ ПІДЛЯГАЄ МОБІЛІЗАЦІЇ І НА НЕЇ НЕ ПОШИРЮЮТЬСЯ ОБМЕЖЕННЯ ВОЄННОГО СТАНУ.

    ОДНАК З ІНШОГО БОКУ ПРАВИЛА перетинання державного кордону громадянами України, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.1995 № 57

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/57-95-%D0%BF#T...

    НЕ МІСТЯТЬ НОРМИ, ЯКА Б ДОЗВОЛЯЛА ТАКИМ ОСОБАМ ПРАВО НА ВИЇЗД.

    ОСКІЛЬКИ ВИ МАЄТЕ НА РУКАХ ВІДМОВУ, Є ДЕКІЛЬКА ВАРІАНТІВ ДІЙ:

    1. СПРОБУВАТИ ПЕРЕТНУТИ КОРДОН В ІНШОМУ ПУНКТІ ПРОПУСКУ.

    2. ОСКАРЖУВАТИ РІШЕННЯ ПРО ВІДМОВУ ДО СУДУ.

    СУДОВИХ ПРЕЦЕДЕНТІВ З ДАНОГО ПИТАННЯ ЩЕ НЕМАЄ.

    Всього доброго! Сподіваюсь, що консультація була корисною.Якщо є додаткові питання, звертайтесь індивідуально, натиснувши кнопку «Звернутися»!

    Карпенко Андрей Владимирович

    Вітаю!

    У ВАС ДВА ШЛЯХИ:

    1. ОСКАРЖИТИ РІШЕННЯ ІНСПЕКТОРА ДО НАЧАЛЬНИКА 94 ПРИКОРДОННОГО ЗАГОНУ.

    2. ОСКАРЖИТИ РІШЕННЯ ІНСПЕКТОРА В СУДОВОМУ ПОРЯДКУ.

    ЗАКОН УКРАЇНИ

    Про прикордонний контроль

    Стаття 3. Правовi засади здiйснення прикордонного контролю

    1. Пiд час прикордонного контролю посадовi та службовi особи Державної прикордонної служби України здiйснюють свої повноваження в межах, передбачених Конституцiєю України, цим Законом, Законом України "Про Державну прикордонну службу України", iншими актами законодавства України, а також мiжнародними договорами України.

    Якщо мiжнародним договором, згоду на обов'язковiсть якого надано Верховною Радою України, встановлено iншi правила, нiж тi, що встановленi цим Законом, то застосовуються правила мiжнародного договору.

    Стаття 14. Порядок вiдмови у перетинаннi державного кордону iноземцям, особам без громадянства та громадянам України

    1. Iноземцю або особi без громадянства, якi не вiдповiдають однiй чи кiльком умовам перетинання державного кордону на в'їзд в Україну або на виїзд з України, зазначеним у частинах першiй, третiй статтi 8 цього Закону, а також громадянину України, якому вiдмовлено у пропуску через державний кордон при виїздi з України у зв'язку з вiдсутнiстю документiв, необхiдних для в'їзду до держави прямування, транзиту, в передбачених законодавством випадках або у зв'язку з наявнiстю однiєї з пiдстав для тимчасового обмеження його у правi виїзду за кордон, визначених статтею 6 Закону України "Про порядок виїзду з України i в'їзду в Україну громадян України", вiдмовляється у перетинаннi державного кордону лише за обґрунтованим рiшенням уповноваженої службової особи пiдроздiлу охорони державного кордону iз зазначенням причин вiдмови. Уповноважена службова особа пiдроздiлу охорони державного кордону про прийняте рiшення доповiдає начальнику органу охорони державного кордону. Таке рiшення набирає чинностi невiдкладно. Рiшення про вiдмову у перетинаннi державного кордону оформляється у двох примiрниках. Один примiрник рiшення про вiдмову у перетинаннi державного кордону видається особi, яка пiдтверджує своїм пiдписом на кожному примiрнику факт отримання такого рiшення. У разi вiдмови особи пiдписати рiшення про це складається акт.

    2. Форма рiшення про вiдмову у перетинаннi державного кордону встановлюється спецiально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у справах охорони державного кордону.

    3. Особа, якiй вiдмовлено у перетинаннi державного кордону, має право оскаржити вiдповiдне рiшення згiдно iз Законом України "Про звернення громадян" або до суду. Оскарження зазначеного рiшення не зупиняє його дiї. Оскаржене рiшення може бути скасовано чи змiнено начальником органу охорони державного кордону або скасовано та визнано нечинним судом.

    Постійно виникає чимало спірних ситуацій, які потребують уточнень . Для вирішення проблем, які пов’язані з виїздом до країн ЄС або Молдови (необхідні документи, діючі обмеження тощо), українці можуть звернутися за роз'ясненнями в ДПСУ.

    Прикордонники надаватимуть консультації в телефонному режимі:

    • (033) 272 09 20 – Волинський прикордонний загін (кордон з Польщею у межах Волинської області – пункти пропуску Ягодин, Устилуг);
    • (032) 239 01 23 – Львівський прикордонний загін (кордон з Польщею у межах Львівської області – пункти пропуску Угринів, Рава-Руська, Грушів, Краківець, Шегині, Смільниця );
    • (067) 181 42 67 – Чопський прикордонний загін (кордон зі Словаччиною, Угорщиною – пункти пропуску Малий Березний, Ужгород, Малі Селменці, Тиса);
    • (031) 313 82 61 – Мукачівський прикордонний загін (кордон з Угорщиною, Румунією – Лужанка, Вилок, Косино, Дзвінкове, Дякове, Солотвино);
    • (037) 259 19 49 – Чернівецький прикордонний загін (кордон з Румунією, Молдовою у межах Чернівецької області – пункти пропуску Порубне, Мамалига, Росошани, Кельменці, Сокиряни);
    • (043) 376 01 41 – Могилів-Подільський прикордонний загін – (кордон з Молдовою у межах Вінницької області);
    • (032) 275 62 90 – Західне регіональне управління.

    Якщо для перетину кордону обрано якийсь конкретний пункт пропуску, то рекомендуємо зв’язуватись з тим підрозділом, в зоні відповідальності якого він знаходиться.

    Адвокат Евгений Александрович
    20%

    Добрий день, Віталий!

    ВАМ ТРЕБА КЕРУВАТИСЯ:

    ЗАКОН УКРАЇНИ

    Про військовий обов'язок і військову службу

    (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1992, № 27, ст.385):

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2232-12#Text

    "Стаття 37. Взяття на військовий облік, зняття та виключення з нього... 6. Виключенню з військового обліку у відповідних районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки (військовозобов’язаних та резервістів Служби безпеки України - у Центральному управлінні або регіональних органах Служби безпеки України, військовозобов’язаних та резервістів Служби зовнішньої розвідки України - у відповідному підрозділі Служби зовнішньої розвідки України) підлягають громадяни України, які:...6) були раніше засуджені до позбавлення волі за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину;...".

    УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №69/2022

    Про загальну мобілізацію:

    https://www.president.gov.ua/documents/692022-4141...

    "8. Місцевим органам виконавчої влади у взаємодії з територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки, за участю органів місцевого самоврядування та із залученням підприємств, установ та організацій усіх форм власності, фізичних осіб – підприємців організувати та забезпечити в установленому порядку:

    1) своєчасне оповіщення і прибуття громадян, які призиваються на військову службу, прибуття техніки на збірні пункти та у військові частини;

    2) здійснення призову військовозобов'язаних, резервістів на військову службу, їх доставки до військових частин та установ Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Державної прикордонної служби України, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, інших військових формувань України;...".

    ЗАКОН УКРАЇНИ

    Про військовий обов'язок і військову службу

    (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1992, № 27, ст.385):

    Про військовий обов'язок і ... | від 25.03.1992 № 2232-XII (rada.gov.ua)

    "Стаття 1. Військовий обов'язок...9. Щодо військового обов'язку громадяни України поділяються на такі категорії:...військовозобов'язані - особи, які перебувають у запасі для комплектування Збройних Сил України та інших військових формувань на особливий період, а також для виконання робіт із забезпечення оборони держави;...".

    ЗАКОН УКРАЇНИ

    Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію

    (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1993, № 44, ст.416):

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3543-12#Text

    "Стаття 23. Відстрочка від призову на військову службу під час мобілізації

    Не підлягають призову на військову службу під час мобілізації військовозобов'язані:...".

    ПРАЦІВНИКИ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СУДУ УКРАЇНИ, ПОВИННІ КЕРУВАТИСЯ НЕ ЛИШЕ ПРАВИЛАМИ ПЕРЕТИНУ КОРДОНУ, А І ІНШИМИ ДІЮЧИ ЗАКОНАМИ УКРАЇНИ.

    У ВАС НЕ ЛИШЕ ПРАВО НА ПЕРЕТИН, АЛЕ НЕ МАЄ І ЗАБОРОНИ НА ВИЇЗД ЗА МЕЖІ УКРАЇНИ.

    ТАК, ЯКЩО ВИ БУЛИ ЗАСУДЖЕНІ ЗА ТЯЖКИЙ ТА ОСОБЛИВО ТЯЖКИЙ ЗЛОЧИН (СТУПІНЬ ТЯЖКОСТІ ВИЗНАЧАЄТЬСЯ ЗА СТ.12 КК УКРАЇНИ), ТО ВИ ПОВИННІ БУТИ ВИКЛЮЧЕНІ З ВІЙСЬКОВОГО ОБЛІКУ (НЕВІЙСЬКОВОЗОБОВ"ЯЗАНИЙ), ТОМУ ВИ НЕ ПІДЛЯГАЄТЕ ПРИЗОВУ ПО МОБІЛІЗАЦІЇ ТА МАЄТЕ ПРАВО НА ПЕРЕТИН КОРДОНУ (ВИЇЗД ЗА МЕЖІ УКРАЇНИ).

    ДЛЯ ПЕРЕТИНУ КОРДОНУ, ВАМ ТРЕБА:

    1) МАТИ ПАСПОРТ ГР.УКРАЇНИ ДЛЯ ВИЗДУ ЗА КОРДОН;

    2) ЗВЕРНУТИСЯ ДО БУДЬ-ЯКОГО ТЦКСП (ВІЙСЬККОМАТУ), ДЕ НА ПІДСТАВІ КОПІЇ ВИРОКУ, ДОВІДКИ ПРО СУДИМІСТЬ (У РАЗІ НАЯВНОСТІ), ОТРИМАТИ ВІЙСЬКОВИЙ КВТОК (ТИМЧАСОВЕ ПОСВІДЧЕННЯ), З ВІДМІТКОЮ ПРО ВИКЛЮЧЕННЯ З ВІЙСЬКОВОЇ СЛУЖБИ ЗА П.П.6 П.6 СТ.37 ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ВІЙСЬКОВИЙ ОБОВ"ЯЗОК І ВІЙСЬКОВУ СЛУЖБУ";

    3) В ТЦКСП (ВІЙСЬККОМАТІ), ОТРИМАТИ ДОВІДКУ ДЛЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПРО ТЕ, ЩО ВИ НЕ ПІДЛЯГАЄТЕ ПРИЗОВУ ПО МОБІЛІЗАЦІЇ.

    ВРАХОВУЮЧИ, ВОЄННИЙ СТАН, ВИ МАЄТЕ ПРАВО ЗВЕРНУТИСЯ ДО БУДЬ-ЯКОГО ТЦКСП (ВІЙСЬККОМАТУ) ЗА МІСЦЕМ ФАКТИЧНОГО ПРОЖИВАННЯ.

    ПРИ ЦЬОМУ, НЕ МАЄ ЗНАЧЕННЯ ПРИЗНАЧЕНА МІРА ПОКАРАННЯ; Є ВИПРОБУВАЛЬНИЙ ТЕРМІН (УМОВНИЙ СТРОК) ЧИ НІ; ПОГАШЕНА ЧИ ЗНЯТА СУДИМІСТЬ ЧИ НІ.

    ГОЛОВНЕ - ЦЕ ЮРИДИЧНИЙ ФАКТ ЗАСУДЖЕННЯ ЗА ВИРОКОМ ЗА ТЯЖКИЙ ЧИ ОСОБЛИВО ТЯЖКИЙ ЗЛОЧИН.

    У РАЗІ ВІДМОВИ У ПЕРЕТИНІ КОРДОНУ ЗІ СТОРОНИ ПРАЦІВНИКІВ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, ВИ МАЄТЕ ПРАВО ОСКАРЖИТИ, ЯК НЕЗАКОННЕ РІШЕННЯ ДО НАЧАЛЬНИКА ПУНКТУ ПРОПУСКУ ТА ОДНОЧАСНО ДО ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, А ТАКОЖ ДО ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ ТОЩО.

    ПРО ОБОВ»ЯЗОК ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ТУТ:

    ЗАКОН УКРАЇНИ

    Про прикордонний контроль

    (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2010, № 6, ст.46):

    Про прикордонний контроль | від 05.11.2009 № 1710-VI (rada.gov.ua)

    "Стаття 14. Порядок відмови у перетинанні державного кордону іноземцям, особам без громадянства та громадянам України

    1. Іноземцю або особі без громадянства, які не відповідають одній чи кільком умовам перетинання державного кордону на в'їзд в Україну або на виїзд з України, зазначеним у частинах першій, третій статті 8 цього Закону, а також громадянину України, якому відмовлено у пропуску через державний кордон при виїзді з України у зв'язку з відсутністю документів, необхідних для в'їзду до держави прямування, транзиту, в передбачених законодавством випадках або у зв'язку з наявністю однієї з підстав для тимчасового обмеження його у праві виїзду за кордон, визначених статтею 6 Закону України "Про порядок виїзду з України і в'їзду в Україну громадян України", відмовляється у перетинанні державного кордону лише за обґрунтованим рішенням уповноваженої службової особи підрозділу охорони державного кордону із зазначенням причин відмови. Уповноважена службова особа підрозділу охорони державного кордону про прийняте рішення доповідає начальнику органу охорони державного кордону. Таке рішення набирає чинності невідкладно. Рішення про відмову у перетинанні державного кордону оформляється у двох примірниках. Один примірник рішення про відмову у перетинанні державного кордону видається особі, яка підтверджує своїм підписом на кожному примірнику факт отримання такого рішення. У разі відмови особи підписати рішення про це складається акт.

    2. Форма рішення про відмову у перетинанні державного кордону встановлюється спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у справах охорони державного кордону.

    3. Особа, якій відмовлено у перетинанні державного кордону, має право оскаржити відповідне рішення згідно із Законом України "Про звернення громадян" або до суду. Оскарження зазначеного рішення не зупиняє його дії. Оскаржене рішення може бути скасовано чи змінено начальником органу охорони державного кордону або скасовано та визнано нечинним судом.

    4. У разі відмови іноземцю, особі без громадянства у перетинанні державного кордону на в'їзд в Україну візу у його паспортному документі може бути скасовано за наявності однієї з таких підстав:

    1) рішення відповідного державного органу України про заборону в'їзду в Україну;

    2) обґрунтованих підстав вважати візу отриманою у незаконний спосіб. Неподання іноземцем або особою без громадянства під час в'їзду в Україну одного чи кількох підтверджуючих документів щодо мети та умов перебування в Україні не є підставою до скасування візи.

    Скасування візи здійснюється уповноваженою службовою особою підрозділу охорони державного кордону шляхом проставлення на ній відтиску штемпеля, форма якого встановлюється спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у справах охорони державного кордону. Про скасування візи зазначається у рішенні про відмову у перетинанні державного кордону.

    5. У разі якщо іноземці, особи без громадянства, яким відмовлено у перетинанні державного кордону при в'їзді в Україну, були привезені в пункт пропуску через державний кордон перевізником, уповноважена службова особа підрозділу охорони державного кордону:

    1) наказує перевізникові вивезти іноземців, осіб без громадянства в державу, з якої їх було привезено, або в державу, яка видала паспортний документ, або знайти інший спосіб вивезення зазначених осіб за межі території України;

    2) до подальшого вивезення іноземців, осіб без громадянства, яким було відмовлено у перетинанні державного кордону при в'їзді в Україну, вживає належних заходів щодо запобігання їх незаконному перетинанню державного кордону".

    При наявності запитань звертайтеся через кнопку "Звернутися".

    Всього доброго!

    Адвокат Евгений Александрович

    Віталий!

    ВАМ ТРЕБА ОСКАРЖИТИ, ЯК НЕЗАКОННЕ РІШЕННЯ ПРО ВІДМОВУ У ПЕРЕТИНІ КОРДОНУ ЗІ СТОРОНИ ПРАЦІВНИКІВ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ДО НАЧАЛЬНИКА ПУНКТУ ПРОПУСКУ ТА ОДНОЧАСНО ДО ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, А ТАКОЖ ДО ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ ТОЩО.

    ЗРАЗОК СКАРГИ НА РІШЕННЯ ПРО ВІДМОВУ У ПЕРЕТИНІ КОРДОНУ ЗІ СТОРОНИ ПРАЦІВНИКІВ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ДО НАЧАЛЬНИКА ПУНКТУ ПРОПУСКУ ТА ОДНОЧАСНО ДО ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ:

    Начальнику 94 прикордонного загону ___

    П.І.П., дата, місяць. рік мнародження, адреса електронної пошти, номер телефону, поштова адреса для листування___

    С К А Р Г А

    на Рішення про відмову в перетинанні державного кордону України відносно мене щодо скасування цього Рішення, з зобов’язанням надання мені дозволу на перетинання державного кордону на виїзд з України

    Повідомляю, що я є громадянином України, а моя особа встановлена за паспортом громадянина України ___, а копія паспорту громадянина України ___, мною приєднана до даної скарги /Додаток № 1/.

    Так, я маю тимчасове посвідчення ___з відміткою про виключення мене з військового обліку за п.п.6 п.6 ст.37 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», а копія тимчасове посвідчення ___з відміткою про виключення мене з військового обліку за п.п.6 п.6 ст.37 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», мною приєднана до даної /Додаток № 2/.

    При цьому, ___, під час мого перетину державного кордону на виїзд з України, як громадянином України, у пункті пропуску___ відносно мене винесено Рішення про відмову в перетинанні державного кордону України ___, а копія Рішення про відмову в перетинанні державного кордону України ___ відносно мене, мною приєднана до даної скарги /Додаток № 3/.

    Вважаю, що Рішення про відмову в перетинанні державного кордону України ___ відносно мене щодо мого перетинання державного кордону на виїзд з України є безпідставним, незаконним, невмотивованим, необґрунтованим, таким що порушує мої права, свободи і законні інтереси, як людини і громадянина щодо перетину кордону України на виїзд, а тому з метою відновлення моїх прав, свобод і законних інтересів про перетин кордону України на виїзд, підлягає скасуванню, з зобов’язанням надання мені дозволу на перетинання державного кордону на виїзд з України.

    Відповідно до вимог ст.40 Конституції України - «Усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк».

    Згідно до вимог ст.1 Закону України «Про звернення громадян» - «Звернення громадян. Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення. …».

    Відповідно до вимог ст.4 Закону України «Про звернення громадян» - «Рішення, дії (бездіяльність), які можуть бути оскаржені. До рішень, дій (бездіяльності), які можуть бути оскаржені, належать такі у сфері управлінської діяльності, внаслідок яких: порушено права і законні інтереси чи свободи громадянина (групи громадян); створено перешкоди для здійснення громадянином його прав і законних інтересів чи свобод; незаконно покладено на громадянина які-небудь обов'язки або його незаконно притягнуто до відповідальності».

    Згідно до вимог ст.18 Закону України «Про звернення громадян» - «Права громадянина при розгляді заяви чи скарги. Громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, засобів масової інформації, посадових осіб, має право: особисто викласти аргументи особі, що перевіряла заяву чи скаргу, та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви; знайомитися з матеріалами перевірки; подавати додаткові матеріали або наполягати на їх запиті органом, який розглядає заяву чи скаргу; бути присутнім при розгляді заяви чи скарги; користуватися послугами адвоката або представника трудового колективу, організації, яка здійснює правозахисну функцію, оформивши це уповноваження у встановленому законом порядку; одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги; висловлювати усно або письмово вимогу щодо дотримання таємниці розгляду заяви чи скарги; вимагати відшкодування збитків, якщо вони стали результатом порушень встановленого порядку розгляду звернень».

    Відповідно до вимог ст.19 Закону України «Про звернення громадян» - «Обов'язки органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, засобів масової інформації, їх керівників та інших посадових осіб щодо розгляду заяв чи скарг. Органи державної влади і місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об'єднання громадян, засоби масової інформації, їх керівники та інші посадові особи в межах своїх повноважень зобов'язані: об'єктивно, всебічно і вчасно перевіряти заяви чи скарги; у разі прийняття рішення про обмеження доступу громадянина до відповідної інформації при розгляді заяви чи скарги скласти про це мотивовану постанову; на прохання громадянина запрошувати його на засідання відповідного органу, що розглядає його заяву чи скаргу; скасовувати або змінювати оскаржувані рішення у випадках, передбачених законодавством України, якщо вони не відповідають закону або іншим нормативним актам, невідкладно вживати заходів до припинення неправомірних дій, виявляти, усувати причини та умови, які сприяли порушенням; забезпечувати поновлення порушених прав, реальне виконання прийнятих у зв'язку з заявою чи скаргою рішень; письмово повідомляти громадянина про результати перевірки заяви чи скарги і суть прийнятого рішення; вживати заходів щодо відшкодування у встановленому законом порядку матеріальних збитків, якщо їх було завдано громадянину в результаті ущемлення його прав чи законних інтересів, вирішувати питання про відповідальність осіб, з вини яких було допущено порушення, а також на прохання громадянина не пізніш як у місячний термін довести прийняте рішення до відома органу місцевого самоврядування, трудового колективу чи об'єднання громадян за місцем проживання громадянина; у разі визнання заяви чи скарги необгрунтованою роз'яснити порядок оскарження прийнятого за нею рішення; не допускати безпідставної передачі розгляду заяв чи скарг іншим органам; особисто організовувати та перевіряти стан розгляду заяв чи скарг громадян, вживати заходів до усунення причин, що їх породжують, систематично аналізувати та інформувати населення про хід цієї роботи. У разі необхідності та за наявності можливостей розгляд звернень громадян покладається на посадову особу чи підрозділ службового апарату, спеціально уповноважені здійснювати цю роботу, в межах бюджетних асигнувань. Це положення не скасовує вимоги абзацу дев'ятого частини першої цієї статті».

    Так, за вимогами ст.19 Конституції України – «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України».

    Згіднодо вимог ст.21 Конституції України – «Усі люди є вільні і рівні у своїй гідності та правах. Права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними».

    Відповідно до вимогст.22 Конституції України – «Права і свободи людини і громадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними. Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані. При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод».

    Згіднодо вимог ст.33 Конституції України – «Кожному, хто на законних підставах перебуває на території України, гарантується свобода пересування, вільний вибір місця проживання, право вільно залишати територію України, за винятком обмежень, які встановлюються законом. Громадянин України не може бути позбавлений права в будь-який час повернутися в Україну».

    ЗАКОН УКРАЇНИ

    Про військовий обов'язок і військову службу

    (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1992, № 27, ст.385):

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2232-12#Text

    "Стаття 37. Взяття на військовий облік, зняття та виключення з нього... 6. Виключенню з військового обліку у відповідних районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки (військовозобов’язаних та резервістів Служби безпеки України - у Центральному управлінні або регіональних органах Служби безпеки України, військовозобов’язаних та резервістів Служби зовнішньої розвідки України - у відповідному підрозділі Служби зовнішньої розвідки України) підлягають громадяни України, які:...6) були раніше засуджені до позбавлення волі за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину;...".

    УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №69/2022

    Про загальну мобілізацію:

    https://www.president.gov.ua/documents/692022-4141...

    "8. Місцевим органам виконавчої влади у взаємодії з територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки, за участю органів місцевого самоврядування та із залученням підприємств, установ та організацій усіх форм власності, фізичних осіб – підприємців організувати та забезпечити в установленому порядку:

    1) своєчасне оповіщення і прибуття громадян, які призиваються на військову службу, прибуття техніки на збірні пункти та у військові частини;

    2) здійснення призову військовозобов'язаних, резервістів на військову службу, їх доставки до військових частин та установ Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Державної прикордонної служби України, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, інших військових формувань України;...".

    ЗАКОН УКРАЇНИ

    Про військовий обов'язок і військову службу

    (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1992, № 27, ст.385):

    Про військовий обов'язок і ... | від 25.03.1992 № 2232-XII (rada.gov.ua)

    "Стаття 1. Військовий обов'язок...9. Щодо військового обов'язку громадяни України поділяються на такі категорії:...військовозобов'язані - особи, які перебувають у запасі для комплектування Збройних Сил України та інших військових формувань на особливий період, а також для виконання робіт із забезпечення оборони держави;...".

    ЗАКОН УКРАЇНИ

    Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію

    (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1993, № 44, ст.416):

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3543-12#Text

    "Стаття 23. Відстрочка від призову на військову службу під час мобілізації

    Не підлягають призову на військову службу під час мобілізації військовозобов'язані:...".

    Таким чином, я виключений з військового обліку за п.п.6 п.6 ст.37 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», не підлягаю призову по мобілізації, тому маю право на перетин кордону, а законом не встановлено обмеження у перетині кордону щодо даної категорії осіб, а Рішення про відмову в перетинанні державного кордону України, порушує мої права, свободи і законні інтереси, як людини і громадянина щодо перетину кордону України на виїзд.

    На підставі вищевикладеного, керуючись вимогами Конституції України;Загальної Декларації прав людини; Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод; Міжнародного пакту про громадянські і політичні права; Указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 року «Про введення воєнного стану в Україні»; Указу Президента України № 133/2022 від 14.03.2022 року «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»; Указу Президента України № 259/2022 від 18.04.2022 року «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»; Указу Президента України № 341/2022 від 17.05.2022 року «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»; Указу Президента України № 65/2022 від 24.02.2022 року «Про загальну мобілізацію»; Указу Президента України № 69/2022 від 24.02.2022 року «Про загальну мобілізацію»; Указу Президента України № 342/2022 від 17.05.2022 року «Про продовження строку проведення загальної мобілізації»; Законів України «Про звернення громадян», «Про правовий режим воєнного стану», «Про військовий обов’язок і військову службу», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», «Про Державну прикордонну службу України», «Про прикордонний контроль», «Про порядок виїзду з України і в'їзду в Україну громадян України»; наказу Адміністрації Державної прикордонної служби України за № 967 від 14.12.2010 року «Про затвердження форм рішень про відмову в перетинанні державного кордону України», -

    ПРОШУ :

    1. За даною скаргою Рішення про відмову в перетинанні державного кордону України відносно мене щодо скасування цього Рішення, з зобов’язанням надання мені дозволу на перетинання державного кордону на виїзд з України, провести перевірки, за результатами якої:

    1) Скасувати Рішення про відмову в перетинанні державного кордону України відносно мене щодо мого перетинання державного кордону на виїзд з України.

    2) Зобов’язати начальника ___, як уповноважену службову особу підрозділу охорони державного кордону, надати мені дозвіл на перетинання державного кордону на виїзд з України.

    2. Про результати розгляду даної скарги, прошу Вас, мене повідомити увстановлений законом строк.

    Додаток:

    1) Копія паспорту громадянина України ___на ___аркушах.

    2) Копія тимчасового посвідчення ___з відміткою про виключення мене з військового обліку за п.п.6 п.6 ст.37 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» на ___аркушах.

    3) Рішення про відмову в перетинанні державного кордону України ___ відносно мене на 2-харкушах.

    З повагою

    ___П.І.П.

    "___".05.2022 року.

    При наявності запитань звертайтеся через кнопку "ЗВЕРНУТИСЯ".

    Всього доброго!

    Айвазян Юрий Климентьевич
    Айвазян Юрий Климентьевич год назад

    Адвокат, г. Николаев, 32 года опыта

    Общаться в чате

    Доброго дня, Віталій!

    На жаль є така історія на кордоні по відношенню до за суджених по тяжкій чи особливо тяжкій статті. В мене вже був не одни такий клієнт. Все це не мертельно, оскільки вілстрочка у Вас є все одно. Ви, звичайно, можете оскаржити це. Нижче я надам Вам порядок оскарження, але результату точно не буде - знаю по досвіду! Може варто пошукати інші підстави для виїзду. Для того нам з Вами треба поговорити тет-а-тет. Це легко зробити, якщо Ви нитисните кнопку "звернутись". тепер обіцяне оскарження:

    По-перше, на всі відмови Держприкорджон служби треба вимагати пісьмового підтвердження та одразу його оскаржувати. В таких випадках вони будуть відчувати більше відповідальності та діяти не так нахабно.

    По-друге, згідно з роз’ясненнями самої Держприкордонслужби України та відповідно до статті 23 Закону України “Про доступ до публічної інформації” рішення, дії чи бездіяльність органів ДПС можуть бути оскаржені до Голови Державної прикордонної служби України, вищого органу або суду.

    По-третє, згідно ст. 14Закону України Про прикордонний контроль від 05.11.2009 № 1710-VI (rada.gov.ua)

    "Стаття 14. Порядок відмови у перетинанні державного кордону іноземцям, особам без громадянства та громадянам України

    …Особа, якій відмовлено у перетинанні державного кордону, має право оскаржити відповідне рішення згідно із Законом України "Про звернення громадян" або до суду. Оскарження зазначеного рішення не зупиняє його дії. Оскаржене рішення може бути скасовано чи змінено начальником органу охорони державного кордону або скасовано та визнано нечинним судом...".

    Власне, запитувач має право оскаржити:

    відмову в задоволенні запиту на інформацію;

    відстрочку задоволення запиту на інформацію;

    ненадання відповіді на запит на інформацію;

    надання недостовірної або неповної інформації;

    несвоєчасне надання інформації;

    невиконання органами Держприкордонслужби обов'язку оприлюднювати інформацію відповідно до статті 15 Закону України “Про доступ до публічної інформації”;

    інші рішення, дії чи бездіяльність органів Держприкордонслужби, що порушили законні права та інтереси запитувача.

    По-третє, оскарження рішень, дій чи бездіяльності органів Держприкордонслужби до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.

    Відповідно до статті 24 Закону України “Про доступ до публічної інформації” відповідальність за порушення законодавства про доступ до публічної інформації несуть особи, винні у вчиненні таких порушень:

    ненадання відповіді на запит;

    ненадання інформації на запит;

    безпідставна відмова у задоволенні запиту на інформацію;

    неоприлюднення інформації відповідно до статті 15 Закону України “Про доступ до публічної інформації”;

    надання або оприлюднення недостовірної, неточної або неповної інформації;

    несвоєчасне надання інформації;

    необґрунтоване віднесення інформації до інформації з обмеженим доступом;

    нездійснення реєстрації документів;

    навмисне приховування або знищення інформації чи документів.

    Особи, на думку яких їхні права та законні інтереси порушені органами Держприкордонслужби, мають право на відшкодування матеріальної та моральної шкоди в порядку, визначеному законом.

    По-третє, є також телефони Держприкодонслужби, які можуть згодитись в таких випадках!

    1598 (ДЛЯ ДЗВІНКІВ З МОБІЛЬНОГО); +38(044)527-63-63 (ДЛЯ ДЗВІНКІВ ІЗ-ЗА КОРДОНУ)

    - ТЕЛЕФОН ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ (СЛУЖБА «ДОВІРА»)

    (044) 527-64-29; (044) 239-84-80 (ФАКС)

    - ПОДАННЯ ЗАПИТІВ НА ОТРИМАННЯ ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

    (044) 527-64-29; (044) 239-84-80 (ФАКС)

    - ПОДАННЯ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН

    Прикордонники надаватимуть консультації в телефонному режимі:

    (033) 272 09 20 – Волинський прикордонний загін (кордон з Польщею у межах Волинської області – пункти пропуску Ягодин, Устилуг);

    (032) 239 01 23 – Львівський прикордонний загін (кордон з Польщею у межах Львівської області – пункти пропуску Угринів, Рава-Руська, Грушів, Краківець, Шегині, Смільниця );

    (067) 181 42 67 – Чопський прикордонний загін (кордон зі Словаччиною, Угорщиною – пункти пропуску Малий Березний, Ужгород, Малі Селменці, Тиса);

    (031) 313 82 61 – Мукачівський прикордонний загін (кордон з Угорщиною, Румунією – Лужанка, Вилок, Косино, Дзвінкове, Дякове, Солотвино);

    (037) 259 19 49 – Чернівецький прикордонний загін (кордон з Румунією, Молдовою у межах Чернівецької області – пункти пропуску Порубне, Мамалига, Росошани, Кельменці, Сокиряни);

    (043) 376 01 41 – Могилів-Подільський прикордонний загін – (кордон з Молдовою у межах Вінницької області);

    (032) 275 62 90 – Західне регіональне управління.

    Вдачи!

    Мєньков Андрій Васильович
    20%

    Добрый день Виталий.

    Вы сами пишите, что практика применения законодательства Госпогранслужбой по вашему вопросу противоречива, поскольку подельнику удалось выехать.

    В связи с этим попробуйте выехать через другой пункт пропуска либо другим видом транспорта, поскольку перспективы удовлетворения иска к Госпогранслужбе непредсказуемы.

    У Вас в удостоверении есть отметка об исключении с воинского учета, но в то же время есть штамп о снятии с учета. Возможно эти несоответствия также стали причиной в отказе пересечь границу. В письменном отказе указано что погранслужба руководствувалась двумя документами - это пункт 3 Указа Президента Украины о введении военного положения и распоряжение Главы Госпогранслужбы от 17.03.2022 года. Также есть ссылка на статью 8 Закона Украины "О правовом режиме военного положения".

    Хочу обратить внимание, что сам указ Президента https://www.president.gov.ua/documents/642022-4139... не содержит прямого запрета на выезд мужчин в возрасте от 18 до 60 лет за пределы Украины, а отсылает к Конституции Украины и статье 8 Закона Украины "О правовом режиме военного положения". В свою очередь статья 8 Закона https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/389-19#Text также не содержит прямого запрета на выезд за границу. Есть похожее положение, а именно право военного командования вместо с военными администрациями устанавливать в порядке, определенном Кабинетом Министров Украины https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1455-2021-%D0%..., особый режим въезда и выезда, ограничивать свободу передвижения граждан, иностранцев и лиц без гражданства, а также движение транспортных средств. Но ПОРЯДОК установления особого режима въезда и выезда, ограничение свободы передвижения граждан, иностранцев и лиц без гражданства, а также движения транспортных средств в Украине или в отдельных ее местностях, где введено военное положение касается передвижения по Украине, а не за ее пределы.

    Другими словами, отказ Госпогранслужбы в пересечении границы не содержит правового основания его принятия, что может быть основанием для его обжалования в суде, но какое решение примет суд неизвестно.

    Крикун Сергій  Павлович

    "ПОРЯДОК ведення Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0378-22#Text):

    " II. Суб’єкти Реєстру та їх завдання...

    16. Органами ведення Реєстру є ТЦК та СП...

    III. Відомості, що вносяться до Реєстру...

    12. Отримання призовником, військовозобов’язаним та резервістом інформації про своє включення (не включення) до Реєстру та відомості про себе, внесені до Реєстру, здійснюється після особистого звернення та письмового запиту (в якому вказується прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), місце проживання (місце перебування) і реквізити документа, що посвідчує особу, яка подає запит) до органу ведення Реєстру або в електронному вигляді через Єдиний державний веб-портал електронних послуг, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері цифровізації.

    Письмовий запит задовольняється протягом десяти календарних днів з дня його надходження.".

    ---

    Виталий, в результате исключения Вас из воинского учета Мукачевский РТЦК СП должен был исключить Вас из Реестра призывников, военнообязанных и резервистов. Обратитесь в РТЦК и СП о выдаче справки о невключении Вас в Реестр (исключении из Реестра).

    При обжаловании решения об отказе оперируйте, что не включены в Реестр, что в решении не указано основание для включения в базу данных ГПС (решение суда или прокурора), что Указ Президента Украины об общей мобилизации касается военнообязанных и резервистов, каковым Вы не являетесь, что распоряжение Глави ГПС от 17.03.2022г. №23-68 противоречит законодательству, в том числе ст.19 Констиуции Украины ("Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.").

    Гончаренко Константин

    Доброго дня!

    Окремо зазначу, що виключення можуть стосуватися тільки осіб, визначених законодавством.

    Зокрема тих, які мають: ( Вам необхідно у ТЦК та СП у регіоні перебування отримати одну з таких довідок за підписом начальника)

    посвідчення про відстрочку від призову та повідомлення про зарахування на спеціальний військовий облік, (заброньований за погодженням з Мінекономіки, установою , організацією, для суспільно -корисної допомоги) або

    висновок військово-лікарської комісії про непридатність ( з виключенням з обліку повністю , взагалі) - якщо ви дійсно виключені з обліку (невійськовозобов язаний) , мають пропустити.

    Крім того обмеження не стосуються осіб:

    на утриманні яких перебувають троє і більше дітей віком до 18 років, або

    які самостійно виховують дитину (дітей) віком до 18 років, або

    на утриманні яких є дитина з інвалідністю., або особа з інвалідністю до 23 років.

    А також тих, хто є:

    усиновителем

    опікуном, або

    • чиї близькі родичі загинули або зникли безвісти під час проведення антитерористичної операції.
    • здобувачі фахової передвищої та вищої освіти, асистенти-стажисти, аспіранти та докторанти, які навчаються за кордоном за денною або дуальною формами здобуття освіти (студенти, слухачі).
    • водії, які заброньовані для здійснення міжнародних вантажних перевезень, перевезень для потреб Збройних Сил України, медичних вантажів та вантажів гуманітарної допомоги, відповідно до визначеного порядку;
    • люди з інвалідністю та особи, що їх супроводжують.
    • Особи, що зайняті доглядом за особами , що його потребують згідно висновку ЛКК (внаслідок когнітивних порушень здоров я)

    які виїхали до інших держав на постійне місце проживання, що відповідно документально підтверджено.

    Додаткові підстави:

    Згідно з постановою від 20 травня 2022 р. № 615 під час війни можуть виїжджати за кордон водії, залізничники та спортсмени.

    • водіїв, що здійснюють перевезення медичних вантажів, вантажів гуманітарної допомоги автомобільними транспортними засобами для потреб ЗСУ, інших військових формувань, а також населення України.
    • залізничники, які забезпечують функціонування та безперебійну роботу залізниці.
    • спортсменів, які включені до складу національних збірних команд України з олімпійських, неолімпійських видів спорту та видів спорту осіб з інвалідністю;
    • тренерів із складу національних збірних команд, спортивних суддів та інших фахівців, що забезпечують, зокрема, організаційне, науково-методичне, медичне супроводження, антидопінговий контроль тощо підготовки спортсменів, які включені до складу національних збірних команд України за наявності підтвердних документів щодо участі в офіційних міжнародних спортивних змаганнях та навчально-тренувальних зборах, що проводяться за кордоном.

    Нові правила перетину з 03.05.22

    https://dpsu.gov.ua/ua/Peretinannya-derzhavnogo-kordonu-v-umovah-pravovogo-rezhimu-vonnogo-stanu/

    ---

    Вам треба ТЕРМІНОВО звернутись письмово до начальнику пропускного пункту з вимогою раз'яснень з приводу незаконного запиту або ж до гарячої лінії Держприкордонслужби:

    1598 (ДЛЯ ДЗВІНКІВ З МОБІЛЬНОГО); +38(044)527-63-63 (ДЛЯ ДЗВІНКІВ ІЗ-ЗА КОРДОНУ)

    - ТЕЛЕФОН ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ (СЛУЖБА «ДОВІРА»)

    (044) 527-64-29; (044) 239-84-80 (ФАКС)

    - ПОДАННЯ ЗАПИТІВ НА ОТРИМАННЯ ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

    (044) 527-64-29; (044) 239-84-80 (ФАКС)

    - ПОДАННЯ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН

    Також задля вирішення свого питання Ви можете переговорити в телефонному режимі на кожному пропускному пункті через наступні номери:

    (033) 272 09 20 – Волинський прикордонний загін (кордон з Польщею у межах Волинської області – пункти пропуску Ягодин, Устилуг);(032) 239 01 23 – Львівський прикордонний загін (кордон з Польщею у межах Львівської області – пункти пропуску Угринів, Рава-Руська, Грушів, Краківець, Шегині, Смільниця );(067) 181 42 67 – Чопський прикордонний загін (кордон зі Словаччиною, Угорщиною – пункти пропуску Малий Березний, Ужгород, Малі Селменці, Тиса);(031) 313 82 61 – Мукачівський прикордонний загін (кордон з Угорщиною, Румунією – Лужанка, Вилок, Косино, Дзвінкове, Дякове, Солотвино);(037) 259 19 49 – Чернівецький прикордонний загін (кордон з Румунією, Молдовою у межах Чернівецької області – пункти пропуску Порубне, Мамалига, Росошани, Кельменці, Сокиряни);(043) 376 01 41 – Могилів-Подільський прикордонний загін – (кордон з Молдовою у межах Вінницької області);(032) 275 62 90 – Західне регіональне управління.

    З повагою,

    Костянтин Гончаренко

    Гончаренко Константин

    Доброго дня!

    на підставі довідки про судимість, або з рішенням суду, зверніться в ТЦК СП де працює комісія ВЛК , пройдіть її для справи та отримайте військовий білет з виключенням з військового обліку повним.(Невійськовозобов язаний взагалі)

    Якщо ви вчинили кримінальний злочин середньої чи тяжкої форми , Вам неможливо проходити службу в ЗСУ чи ТРО.

    оформлять особову справу білий білет (спец посвідчення) і на кордоні пропустять, на ВЛК Вам мали видати спец посвідчення з ним мають випустити .

    З повагою,

    Костянтин Гончаренко

    Адвокат Евгений Александрович

    Виталий!

    СРОК ПОДАЧИ ЖАЛОБЫ - НЕ ПОЗЖЕ ОДНОГО МЕСЯЦА:

    ЗАКОН УКРАЇНИ

    Про звернення громадян

    (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1996, № 47, ст.256):

    Про звернення громадян | від 02.10.1996 № 393/96-ВР (rada.gov.ua)

    "Стаття 17. Термін подання скарги

    Скарга на рішення, що оскаржувалось, може бути подана до органу або посадовій особі вищого рівня протягом одного року з моменту його прийняття, але не пізніше одного місяця з часу ознайомлення громадянина з прийнятим рішенням. Скарги, подані з порушенням зазначеного терміну, не розглядаються.

    Пропущений з поважної причини термін може бути поновлений органом чи посадовою особою, що розглядає скаргу.

    Рішення вищого державного органу, який розглядав скаргу, в разі незгоди з ним громадянина може бути оскаржено до суду в термін, передбачений законодавством України".

    СРОК ПОДАЧИ АДМИНИСТРАТИВНОГО ИСКА - ШЕСТЬ МЕСЯЦЕВ:

    КОДЕКС АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДОЧИНСТВА УКРАЇНИ

    (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2005, № 35-36, № 37, ст.446):

    Кодекс адміністративного суд... | від 06.07.2005 № 2747-IV (rada.gov.ua)

    "Стаття 122. Строк звернення до адміністративного суду

    1. Позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами.

    2. Для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

    Для звернення до адміністративного суду суб’єкта владних повноважень встановлюється тримісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня виникнення підстав, що дають суб’єкту владних повноважень право на пред’явлення визначених законом вимог. Цим Кодексом та іншими законами можуть також встановлюватися інші строки для звернення до адміністративного суду суб’єкта владних повноважень.

    ...

    4. Якщо законом передбачена можливість досудового порядку вирішення спору і позивач скористався цим порядком, або законом визначена обов’язковість досудового порядку вирішення спору, то для звернення до адміністративного суду встановлюється тримісячний строк, який обчислюється з дня вручення позивачу рішення за результатами розгляду його скарги на рішення, дії або бездіяльність суб’єкта владних повноважень.

    Якщо рішення за результатами розгляду скарги позивача на рішення, дії або бездіяльність суб’єкта владних повноважень не було прийнято та (або) вручено суб’єктом владних повноважень позивачу у строки, встановлені законом, то для звернення до адміністративного суду встановлюється шестимісячний строк, який обчислюється з дня звернення позивача до суб’єкта владних повноважень із відповідною скаргою на рішення, дії або бездіяльність суб’єкта владних повноважень. ...".

    ВЫ ИМЕЕТЕ ПРАВО ПОДАТЬ АДМИНИСТРАТИВНЫЙ ИСК В ОКРУЖНОЙ АДМИНИСТРАТИВНЫЙ СУДНА НА СВОЙ ВЫБОР, КАК ПО МЕСТУ ВАШЕЙ РЕГИСТРАЦИИ, РЕГИСТРАЦИИ КАК ВНУТРЕННЕ ПЕРЕМЕЩЕННОГО ЛИЦА, ЛИБО ПО МЕСТУ НАХОЖДЕНИЯ ОТВЕТЧИКА: ВО ЛЬВОВСКИЙ ОКРУЖНОЙ АДМИНИСТРАТИВНЫЙ СУД.

    КОДЕКС АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДОЧИНСТВА УКРАЇНИ

    (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2005, № 35-36, № 37, ст.446):

    Кодекс адміністративного суд... | від 06.07.2005 № 2747-IV (rada.gov.ua)

    "Стаття 25. Підсудність справ за вибором позивача

    1. Адміністративні справи з приводу оскарження індивідуальних актів, а також дій чи бездіяльності суб’єктів владних повноважень, які прийняті (вчинені, допущені) стосовно конкретної фізичної чи юридичної особи (їх об’єднань), вирішуються за вибором позивача адміністративним судом за зареєстрованим у встановленому законом порядку місцем проживання (перебування, знаходження) цієї особи-позивача або адміністративним судом за місцезнаходженням відповідача, крім випадків, визначених цим Кодексом.

    Якщо така особа не має місця проживання (перебування) в Україні, тоді справу вирішує адміністративний суд за місцезнаходженням відповідача.

    2. У разі невизначеності цим Кодексом територіальної підсудності адміністративної справи така справа розглядається адміністративним судом за вибором позивача.

    Стаття 26. Підсудність справ за місцем проживання або місцезнаходженням відповідача

    1. Позови до фізичної особи пред’являються в суд за зареєстрованим у встановленому законом порядку місцем її проживання або перебування, якщо інше не передбачено цим Кодексом.

    2. Позови до юридичних осіб пред’являються в суд за їхнім місцезнаходженням згідно з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, якщо інше не передбачено цим Кодексом".

    Нужна полная консультация алгоритм действий обращайтесь индивидуально через кнопку "Звернутися".

    Всего доброго!

    Карпенко Андрей Владимирович

    Вимоги до звернень:

    З А К О Н У К Р А Ї Н И

    Про звернення громадян

    від 2 жовтня 1996 року

    (Витяг)

    Стаття 5. Вимоги до звернення

    Звернення адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об'єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

    Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).

    Особливою формою колективного звернення громадян до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, органу місцевого самоврядування є електронна петиція, яка подається та розглядається в порядку, передбаченому статтею 23-1 цього Закону.

    Звернення може бути усним чи письмовим.

    Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв'язку через визначені контактні центри, телефонні "гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою.

    Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв'язку (електронне звернення).

    У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

    Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.

    Звернення про надання безоплатної правової допомоги розглядаються в порядку, встановленому законом, що регулює надання безоплатної правової допомоги.

    ЗРАЗОК ОСКАРЖЕННЯ

    НАЧАЛЬНИКУ 94 ПРИКОРДОННОГО ЗАГОНУ

    Державної прикордонної служби України

    від___

    (П.І.Б., громадянство, дата народження,

    реквізити паспортного документу)

    ___

    ___

    ___

    ___

    ___

    (адреса проживання)

    Заява

    Прошу Вас скасувати рішення від 26.05.2022 року про відмову мені в перетині державного кордону.

    Прошу Вас надати інформацію про можливе існування відносно мене тимчасового обмеження на право виїзду за межі України.

    Додаток на ___ аркушах.

    1. ___

    (ксерокопія документа, який посвідчує особу)

    2.

    ___ ___

    (дата) (підпис)

    Хххх

    Статьей 55 Конституции Украины каждому предоставляется право на обжалование решений, действий либо бездеятельности органов государственной власти. Рассмотрение дел об обжаловании незаконных решений осуществляется по правилам, установленным Кодексом административного судопроизводства Украины (КАСУ).

    При зверненні до адміністративного суду краще скористатися послугами адвоката на місці.

    Відмова в перетині кордону територіально підсудна суду, який знаходиться там, де пункт пропуску.

    Рибінцев Сергій Сергійович

    Добрый день, Виталий!

    Я бы посоветовал Вам попробывать пройти на другом погран.переходе, желательно на том же, что и Ваш знакомый.

    Проходя апеллировать на том, что по тем же основаниям был пропущен Ваш знакомый такого-то числа, даже при отсутствии правовой нормы (если опять про это упомянут).

    И только после приступать к обжалованию.

    Оно занимает время и в случае отказа на административном уровне, суды (тем более административные) в военное время не эффективны будут, в том числе по времени этого обжалования.


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України