Задайте питання юристу

910 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Адміністративне право, 09 червня 2022, питання №66396 500₴

Назначен суд по протоколу 164.1 КУпАП

Был выписан протокол на стажера в баре, стажер не оформлен, лицензии на продажу спиртного впорядке, свидетелей и понятых в протоколе нет. продажа была осуществлена в запрещенное время. Есть материал конфискации продукции.

Вопросы:
1. Возможно ли выиграть дело?
2. За какое нарушение выписан протокол, за продажу во время запрета или за не оформленого стажера?
3. Нужен ли адвокат? Мне предложили адвоката за 500уе, который не дает гарантий.

Как правильней поступить в данном случаи. Суд назначен на середину июня.

ОБНОВЛЕНИЕ:
Бар продает вино.
Добавил протокол.

Відповіді юристів (26)

    Иваненко Мария Владимировна
    Иваненко Мария Владимировна 2 роки тому

    Адвокат, м. Київ, 28 років досвіду

    У Вас фоп? Дата составления протокола? Какой суд? 500 у. е. за это дело многовато конечно, если ли перспектива выигрыша можно понимать только после ознакомления с материалами дела. Нужна помощь в сопровождении, обращайтесь :)

    • Денис Клієнт 2 роки тому

      Да ФОП. Добавил протокол.

      • Адвокат  Євген Олександрович
        Адвокат Євген Олександрович 2 роки тому

        Адвокат, м. Київ, 31 рік досвіду

        Денис!

        Подтверждаю то, о чем указал ниже.

        Та указан алгоритм Ваших действий.

        У разі наявності запитань звертайтеся через кнопку зеленого кольору "Звернутися".

        Всього доброго!

      • Адвокат  Євген Олександрович
        16%
        Адвокат Євген Олександрович 2 роки тому

        Адвокат, м. Київ, 31 рік досвіду

        Денис!

        НО ЕСЛИ ЗАТЯНУТЬ РАССМОТРЕНИЕ ДЕЛА НА ТРИ МЕСЯЦА, ТО ОНО ДОЛЖНО БЫТЬ ГАРАНТИРОВАНО ЗАКРЫТО В СВЯЗИ С ОКОНЧАНИЕМ СРОКА ПРИВЛЕЧЕНИЕ К АДМИНИСТРАТИВНОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТИ В ВИДЕ НАЛОЖЕНИЯ АДМИНИСТРАТВИНОГО ВЗЫСКАНИЯ ПО СТ.38, П.7 Ч.1 СТ.247 КОДЕКСА УКРАИНЫ ОБ АДМИНИСТРАТИВНЫХ ПРАВОНАРУШЕНИЯХ (ТРИ МЕСЯЦА С МОМЕНА СОВЕРШЕНИЯ - ДАТЫ СОСТАВЛЕЯНИ ПРОТОКОЛА О СОВЕРШЕНИИ АДМИНИСТРАТИВНОГО ПРАВОНАРУШЕНИЯ).

        ЭТО МОЖНО ДЕЛАТЬ ПУТЕМ ОБРАЩЕНИЯ В БОЛЬНИЦУ И ПОЛАЧИ ЗАЯВЛЕНИВ СУД, С ПРИЛОЖЕНИЕМ СПРАВКИ С БОЛЬНИЦЫ, ЧТО ВЫ ПРОСИТЕ РАССМАТРИВАТЬ ДЕЛО С ВАШИМ УЧАСТИЕМ, НО В ВИДУ ТОГО. ЧТО ЗАБОЛЕЛИ, ПРОСИТЕ СУД ЕГО ПЕРЕНЕСТИ И ТАК ПОКА НЕ ПРОЙДЕТ СРОК В ВИДЕ ТРИ МЕСЯЦА С МОМЕНА СОВЕРШЕНИЯ - ДАТЫ СОСТАВЛЕЯНИ ПРОТОКОЛА О СОВЕРШЕНИИ АДМИНИСТРАТИВНОГО ПРАВОНАРУШЕНИЯ).

        ТОГДА СУД БУДЕТ ОБЯЗАН ЗАКРЫТЬ ДЕЛО В СВЯЗИ С ОКОНЧАНИЕМ СРОКА ПРИВЛЕЧЕНИЕ К АДМИНИСТРАТИВНОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТИ В ВИДЕ НАЛОЖЕНИЯ АДМИНИСТРАТВИНОГО ВЗЫСКАНИЯ ПО СТ.38, П.7 Ч.1 СТ.247 КОДЕКСА УКРАИНЫ ОБ АДМИНИСТРАТИВНЫХ ПРАВОНАРУШЕНИЯХ.

        Кодекс України про адміністративні правопорушення:

        Кодекс України про адміністра... | від 07.12.1984 № 8073-X (rada.gov.ua)

        "Стаття 164. Порушення порядку провадження господарської діяльності

        Провадження господарської діяльності без державної реєстрації як суб'єкта господарювання або без подання повідомлення про початок здійснення господарської діяльності, якщо обов’язковість подання такого повідомлення передбачена законом, або без отримання ліцензії на провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню відповідно до закону, або у період зупинення дії ліцензії, у разі якщо законодавством не передбачені умови провадження ліцензійної діяльності у період зупинення дії ліцензії, або без одержання документа дозвільного характеру, якщо його одержання передбачене законом (крім випадків застосування принципу мовчазної згоди), -

        тягне за собою накладення штрафу від однієї тисячі до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини і грошей, одержаних внаслідок вчинення цього адміністративного правопорушення, чи без такої".

        "Стаття 38. Строки накладення адміністративного стягнення...

        Якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через три місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначені у частинах третій - шостій цієї статті...".

        "Стаття 247. Обставини, що виключають провадження в справі про адміністративне правопорушення

        Провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за таких обставин:

        1) відсутність події і складу адміністративного правопорушення;

        2) недосягнення особою на момент вчинення адміністративного правопорушення шістнадцятирічного віку;

        3) неосудність особи, яка вчинила протиправну дію чи бездіяльність;

        4) вчинення дії особою в стані крайньої необхідності або необхідної оборони;

        5) видання акта амністії, якщо він усуває застосування адміністративного стягнення;

        6) скасування акта, який встановлює адміністративну відповідальність;

        7) закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу;

        8) наявність по тому самому факту щодо особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, постанови компетентного органу (посадової особи) про накладення адміністративного стягнення, або нескасованої постанови про закриття справи про адміністративне правопорушення, а також повідомлення про підозру особі у кримінальному провадженні по даному факту;

        9) смерть особи, щодо якої було розпочато провадження в справі".

        А ПОСЛЕ ЭТОГО, КОГДА СРОКИ НАЛОЖЕНИЯ АДМИНИСТРАТИВНОГО ВЗЫСКАЯ ПРОЙДУТ, СТАВИТЬ ВОПРОС О ЗАКРЫТИИ АДМИНИСТРАТИВНОГО ДЕЛА ЗА ОТСУТСТВИЕМ СОБЫТИЯ И СОСТАВА АДМИНИСТРАТВИНОГО ПРАВОНАРУШЕНИЯ, ТАК КАК В Ч.1 СТ.164 КУОАП, НЕТ ТАКОГО НАРУШЕНИЯ, КАК: "за продажу во время запрета", А ЕСТЬ: "Провадження господарської діяльності без державної реєстрації як суб'єкта господарювання або без подання повідомлення про початок здійснення господарської діяльності, якщо обов’язковість подання такого повідомлення передбачена законом, або без отримання ліцензії на провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню відповідно до закону, або у період зупинення дії ліцензії, у разі якщо законодавством не передбачені умови провадження ліцензійної діяльності у період зупинення дії ліцензії, або без одержання документа дозвільного характеру, якщо його одержання передбачене законом (крім випадків застосування принципу мовчазної згоди)".

        Кодекс України про адміністративні правопорушення:

        Кодекс України про адміністра... | від 07.12.1984 № 8073-X (rada.gov.ua)

        "Стаття 247. Обставини, що виключають провадження в справі про адміністративне правопорушення

        Провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за таких обставин:

        1) відсутність події і складу адміністративного правопорушення;

        2) недосягнення особою на момент вчинення адміністративного правопорушення шістнадцятирічного віку;

        3) неосудність особи, яка вчинила протиправну дію чи бездіяльність;

        4 ) вчинення дії особою в стані крайньої необхідності або необхідної оборони;

        5) видання акта амністії, якщо він усуває застосування адміністративного стягнення;

        6) скасування акта, який встановлює адміністративну відповідальність;

        7) закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу;

        8) наявність по тому самому факту щодо особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, постанови компетентного органу (посадової особи) про накладення адміністративного стягнення, або нескасованої постанови про закриття справи про адміністративне правопорушення, а також повідомлення про підозру особі у кримінальному провадженні по даному факту;

        9) смерть особи, щодо якої було розпочато провадження в справі".

        "2. За какое нарушение выписан протокол, за продажу во время запрета или за не оформленого стажера"?

        ПО СУТИ СТ.164 КУОАП, ТО ЗА: "за продажу во время запрета", за не оформленого стажера, ЭТО СТ.41 КУОАП, КОТОРОЕ ОФОРМЛЯЕТСЯ СОТРУДНИКАМИ ГОСУДАРСТВЕННОЙ ИНСПЕКЦИИ Труда.

        - ЕСЛИ ЕСТЬ ВОЗМОЖНОСТЬ, ВЫ ИМЕЕТЕ ПРАВО ВОСПОЛЬЗОВАТЬСЯ УСЛУГАМИ АДВОКАТА (ЗАЩИТНИКА).

        С НИМ БУДЕТ ЛЕГЧЕ, ОТСТОЯТЬ СВОИ ПРАВА.

        С ПОМОЩЬЮ АДВОКАТА (ЗАЩИТНИКА), БУДЕТ ЛЕГЧЕ ЗАТЯНУТЬ РАССМОТРЕНИЕ ДЕЛА, СНАЧАЛА БОЛЕТЬ, ПОТОМ ПРИЙТИ И ПОДАТЬ ХОДАТАЙСТВО, ЧТЧО ВАМ НУЖЕН СРОК ДЛЯ ЗАКЛЮЧЕНИЯ ДОГОВОРА С АДВОКАТОМ И Т.К. И Т.П..

        При наличии вопросов обращайтесь индивидуально через кнопку зеленого цвета "ЗВЕРНУТИСЯ".

      • Иваненко Мария Владимировна
        Иваненко Мария Владимировна 2 роки тому

        Адвокат, м. Київ, 28 років досвіду

        Можно затянуть, 2 месяца надо протянуть. В принципе если кроме протокола никаких доказательств больше нет, перспектива развалить неплохая

      • Савченко Олександр
        16%
        Савченко Олександр 2 роки тому

        Юрист, м. Чернігів, 10 років досвіду

        Денис!

        У протоколі зазначено, що Вами здійснювалася реалізація спиртних напоїв, а саме вина, в заборонений час після 15:00 всупереч наказу Штабу оперативного командування "Південь" від 30.03.2022 № 1 та п. 13 ЗУ "Про правовий режим воєнного стану", чим вчинили правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 164 КупАП. Однак, зазначене не містить складу даного правопорушення, тому суд закриє провадження по вашій справі у відповідності до положень п.1 ч.1 ст.247 КУпАП.

        Згідно положень частин 1 та 2 ст.7 КУпАП ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв'язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом.

        Стаття 280 КУпАП зобов'язує орган (посадову особу) при розгляді справи про адміністративне правопорушення з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

        Орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю (ст.252 КУпАП).

        Згідно статті 62 Конституції України обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на припущеннях. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.

        Якщо буде потрібна моя допомога, звертайтеся через кнопку зеленого кольору "Звернутися".

        При зверненні вказуйте свою е-пошту, по якій з Вами можна зв'язатися.

        ВСЬОГО НАЙКРАЩОГО!

    Айвазян Юрій Климентійович
    16%

    Добрий день, Денисе!

    Мені треба бачити матеріали адмінсправи, бо інакже відповідь може бути некорректною.

    Відповідно до частини третьої ст. 156 Кодексу про адміністративні правопорушення порушення працівником підприємства (організації) торгівлі або громадського харчування правил торгівлі пивом (крім безалкогольного), алкогольними, слабоалкогольними напоями, тютюновими виробами, електронними сигаретами та рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, пристроями для споживання тютюнових виробів без їх згоряння, зокрема, торгівля алкогольними, слабоалкогольними напоями, винами столовими у заборонений рішенням відповідного органу місцевого самоврядування час доби тягне за собою накладення штрафу від 400 до 800 нмдг (6800-13600 грн) .

    Дії, передбачені частиною першою чи третьою ст. 156 КУпАП, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, тягнуть за собою накладення штрафу від 800 до 1400 нмдг (13600-23800 грн) з конфіскацією предметів торгівлі та виручки, одержаної від продажу предметів торгівлі.

    Отже, до суб'єктів господарювання (у тому числі іноземних суб'єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) (крім закладів ресторанного господарства) за продаж алкогольних напоїв у заборонений рішенням відповідного органу місцевого самоврядування час доби застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у розмірі 6800 гривень.

    Крім того, відповідно до частини третьої ст. 156 КУпАП порушення працівником підприємства (організації) торгівлі або громадського харчування правил торгівлі пивом (крім безалкогольного), алкогольними, слабоалкогольними напоями і тютюновими виробами, зокрема, торгівля пивом (крім безалкогольного), алкогольними, слабоалкогольними напоями, винами столовими у заборонений рішенням відповідного органу місцевого самоврядування час доби, тягне за собою накладення адміністративного штрафу на посадову особу суб'єкта господарювання.

    Відповіді на питання:

    1. Возможно ли выиграть дело?

    Так подібні справи можна виграти, але для того, щоби дати точну відповідь на це питання, треба бачити матерілаи справи.

    2. За какое нарушение выписан протокол, за продажу во время запрета или за не оформленого стажера?3. Нужен ли адвокат? Мне предложили адвоката за 500уе, который не дает гарантий.

    Відповідь на це я Вам дав у загальній відповіді на питання

    Как правильней поступить в данном случаи. Суд назначен на середину июня.

    Самим правильним кроком буде терміново найняти адвокати, щоби він мав достатньо часу ознайомитись зі справою.

    Юудуть питання, зверніться персонально, натиснувши кнопку "звернутись".

    • Денис Клієнт 2 роки тому

      Добавил протокол в вопрос.

      • Айвазян Юрій Климентійович

        Денис!

        Так, тут має місце порушення порядку провадження господарської діяльності, покарання за яке передбачене ч. 1 ст. 164 КУпАП

        В разі доведення вини за вчинення даного правопорушення суди, як правило, призначають штраф у розмірі від 17 000 грн. з конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини і грошей, одержаних внаслідок вчинення цього адміністративного правопорушення, чи без такої.

        Складовою адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 164 КУпАП, є не тільки факт надання послуг за винагороду, а систематичний характер таких дій, їх самостійний та ініціативний характер, що і становить суть господарської діяльності.

        Найважливішим джерелом доказів у справах про адміністративні правопорушення є протокол про скоєння адміністративного правопорушення.

        Однак, у таких справах часто протоколи про адміністративне правопорушення містять не в повній мірі дані про час, місце вчинення і суть адміністративного правопорушення, або взагалі неможливо прочитати ким складено протокол, суть правопорушення, найбільш поширені наступні недоліки :

        • не зазначаються точні обставини вчинення адміністративного правопорушення;
        • не викладаються дані, яким чином здійснено господарську діяльність;
        • не долучаються докази на підтвердження відсутності дозвільних документів на здійснення господарської діяльності (довідка з ДПІ про відсутність державної реєстрації господарської діяльності);
        • не долучаються докази того, що особа не має статусу фізичної особи-підприємця;
        • не надаються докази систематичності дій особи, у відношенні якої складено протокол та наявність мети – отримання прибутку;
        • до протоколу не додаються пояснень осіб які були свідками, які б підтверджували отримання грошових доходів саме за здійснення конкретної діяльності, не встановлено їх особи та не допитано щодо обставин правопорушення;
        • у протоколі відсутнє посилання на відповідний нормативний акт, із зазначенням конкретної статті, яка вважається порушеною.

        У Вашому випадку спиртне продавала людина, яка не формлена на роботу, в протоколі не заповнені всі необхідние графи, тобто "погратися" є з чим. Тому при наявності нормального адвоката таку справу можна і виграти, або суттєво зменшити розмір штрафу. Нормального, але не за 500 доларів! Бо може вийти так, що адвокат обійдеться дорожче, ніж саме стягнення.

    Кирда Вячеслав Володимирович
    6%

    Вітаю!

    По-перше, потрібно ознайомитись із протоколом!

    По-друге, часу обмаль, тому швиденько займайтесь питанням пошуку адвоката (500 у.е. - серйозна сума за таку справу)!

    ШАНС ЩОДО ВИГРАШУ СПРАВИ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД АНАЛІЗУ ПРОТОКОЛУ ТА ДОСЛІДЖЕННЯ ЙОГО НА ПРЕДМЕТ ПРАВИЛЬНОСТІ ОФОРМЛЕННЯ!

    Для більш детальної консультації звертайтесь індивідуально, натиснувши кнопку «Звернутися»!

    Крикун Сергій  Павлович
    Крикун Сергій Павлович 2 роки тому

    Юрист, м. Дніпро, 31 рік досвіду

    КУпАП (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10#Text):

    "Стаття 164-1. Порушення порядку подання декларації про доходи та ведення обліку доходів і витрат

    Неподання або несвоєчасне подання громадянами декларацій про доходи чи включення до декларацій перекручених даних, неведення обліку або неналежне ведення обліку доходів і витрат, для яких законами України встановлено обов'язкову форму обліку, -

    тягне за собою попередження або накладення штрафу у розмірі від трьох до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян...".

    КУпАП (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80732-10#n368):

    "Розділ III. ОРГАНИ, УПОВНОВАЖЕНІ РОЗГЛЯДАТИ СПРАВИ ПРО АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ...

    Глава 17 ПІДВІДОМЧІСТЬ СПРАВ ПРО АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ...

    Стаття 234-2. Податкові органи

    Податкові органи розглядають справи про адміністративні правопорушення, пов’язані з порушенням порядку приймання готівки для подальшого її переказу (стаття 163-13), порушенням порядку проведення готівкових розрахунків та розрахунків з використанням електронних платіжних засобів за товари (послуги) (стаття 163-15), ухиленням від подання декларації про доходи (стаття 164-1),...

    ---

    Денисе, Ви впевнені про складання протоколу за ст.164-1 КУпАП (?) - протокол за цією статтею належить до розгляду не судом, податковим органом (ПДІ).

    • Денис Клієнт 2 роки тому

      Добавил протокол в вопрос. да, 164. К чему она тут я не понимаю.

    Адвокат  Євген Олександрович
    Адвокат Євген Олександрович 2 роки тому

    Адвокат, м. Київ, 31 рік досвіду

    Здравствуйте, Денис!

    "Вопросы:1. Возможно ли выиграть дело"?

    - НУЖНО ВИДЕТЬ МАТЕРИАЛЫ ДЕЛА, ГАРАНТИИ НИКТО НЕ ДАСТ.

    НО ЕСЛИ ЗАТЯНУТЬ РАССМОТРЕНИЕ ДЕЛА НА ТРИ МЕСЯЦА, ТО ОНО ДОЛЖНО БЫТЬ ГАРАНТИРОВАНО ЗАКРЫТО В СВЯЗИ С ОКОНЧАНИЕМ СРОКА ПРИВЛЕЧЕНИЕ К АДМИНИСТРАТИВНОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТИ В ВИДЕ НАЛОЖЕНИЯ АДМИНИСТРАТВИНОГО ВЗЫСКАНИЯ ПО СТ.38, П.7 Ч.1 СТ.247 КОДЕКСА УКРАИНЫ ОБ АДМИНИСТРАТИВНЫХ ПРАВОНАРУШЕНИЯХ (ТРИ МЕСЯЦА С МОМЕНА СОВЕРШЕНИЯ - ДАТЫ СОСТАВЛЕЯНИ ПРОТОКОЛА О СОВЕРШЕНИИ АДМИНИСТРАТИВНОГО ПРАВОНАРУШЕНИЯ).

    ЭТО МОЖНО ДЕЛАТЬ ПУТЕМ ОБРАЩЕНИЯ В БОЛЬНИЦУ И ПОЛАЧИ ЗАЯВЛЕНИВ СУД, С ПРИЛОЖЕНИЕМ СПРАВКИ С БОЛЬНИЦЫ, ЧТО ВЫ ПРОСИТЕ РАССМАТРИВАТЬ ДЕЛО С ВАШИМ УЧАСТИЕМ, НО В ВИДУ ТОГО. ЧТО ЗАБОЛЕЛИ, ПРОСИТЕ СУД ЕГО ПЕРЕНЕСТИ И ТАК ПОКА НЕ ПРОЙДЕТ СРОК В ВИДЕ ТРИ МЕСЯЦА С МОМЕНА СОВЕРШЕНИЯ - ДАТЫ СОСТАВЛЕЯНИ ПРОТОКОЛА О СОВЕРШЕНИИ АДМИНИСТРАТИВНОГО ПРАВОНАРУШЕНИЯ).

    ТОГДА СУД БУДЕТ ОБЯЗАН ЗАКРЫТЬ ДЕЛО В СВЯЗИ С ОКОНЧАНИЕМ СРОКА ПРИВЛЕЧЕНИЕ К АДМИНИСТРАТИВНОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТИ В ВИДЕ НАЛОЖЕНИЯ АДМИНИСТРАТВИНОГО ВЗЫСКАНИЯ ПО СТ.38, П.7 Ч.1 СТ.247 КОДЕКСА УКРАИНЫ ОБ АДМИНИСТРАТИВНЫХ ПРАВОНАРУШЕНИЯХ.

    Кодекс України про адміністративні правопорушення:

    Кодекс України про адміністра... | від 07.12.1984 № 8073-X (rada.gov.ua)

    "Стаття 164. Порушення порядку провадження господарської діяльності

    Провадження господарської діяльності без державної реєстрації як суб'єкта господарювання або без подання повідомлення про початок здійснення господарської діяльності, якщо обов’язковість подання такого повідомлення передбачена законом, або без отримання ліцензії на провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню відповідно до закону, або у період зупинення дії ліцензії, у разі якщо законодавством не передбачені умови провадження ліцензійної діяльності у період зупинення дії ліцензії, або без одержання документа дозвільного характеру, якщо його одержання передбачене законом (крім випадків застосування принципу мовчазної згоди), -

    тягне за собою накладення штрафу від однієї тисячі до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини і грошей, одержаних внаслідок вчинення цього адміністративного правопорушення, чи без такої".

    "Стаття 38. Строки накладення адміністративного стягнення...

    Якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через три місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначені у частинах третій - шостій цієї статті...".

    "Стаття 247. Обставини, що виключають провадження в справі про адміністративне правопорушення

    Провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за таких обставин:

    1) відсутність події і складу адміністративного правопорушення;

    2) недосягнення особою на момент вчинення адміністративного правопорушення шістнадцятирічного віку;

    3) неосудність особи, яка вчинила протиправну дію чи бездіяльність;

    4) вчинення дії особою в стані крайньої необхідності або необхідної оборони;

    5) видання акта амністії, якщо він усуває застосування адміністративного стягнення;

    6) скасування акта, який встановлює адміністративну відповідальність;

    7) закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу;

    8) наявність по тому самому факту щодо особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, постанови компетентного органу (посадової особи) про накладення адміністративного стягнення, або нескасованої постанови про закриття справи про адміністративне правопорушення, а також повідомлення про підозру особі у кримінальному провадженні по даному факту;

    9) смерть особи, щодо якої було розпочато провадження в справі".

    А ПОСЛЕ ЭТОГО, КОГДА СРОКИ НАЛОЖЕНИЯ АДМИНИСТРАТИВНОГО ВЗЫСКАЯ ПРОЙДУТ, СТАВИТЬ ВОПРОС О ЗАКРЫТИИ АДМИНИСТРАТИВНОГО ДЕЛА ЗА ОТСУТСТВИЕМ СОБЫТИЯ И СОСТАВА АДМИНИСТРАТВИНОГО ПРАВОНАРУШЕНИЯ, ТАК КАК В Ч.1 СТ.164 КУОАП, НЕТ ТАКОГО НАРУШЕНИЯ, КАК: "за продажу во время запрета", А ЕСТЬ: "Провадження господарської діяльності без державної реєстрації як суб'єкта господарювання або без подання повідомлення про початок здійснення господарської діяльності, якщо обов’язковість подання такого повідомлення передбачена законом, або без отримання ліцензії на провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню відповідно до закону, або у період зупинення дії ліцензії, у разі якщо законодавством не передбачені умови провадження ліцензійної діяльності у період зупинення дії ліцензії, або без одержання документа дозвільного характеру, якщо його одержання передбачене законом (крім випадків застосування принципу мовчазної згоди)".

    Кодекс України про адміністративні правопорушення:

    Кодекс України про адміністра... | від 07.12.1984 № 8073-X (rada.gov.ua)

    "Стаття 247. Обставини, що виключають провадження в справі про адміністративне правопорушення

    Провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за таких обставин:

    1) відсутність події і складу адміністративного правопорушення;

    2) недосягнення особою на момент вчинення адміністративного правопорушення шістнадцятирічного віку;

    3) неосудність особи, яка вчинила протиправну дію чи бездіяльність;

    4) вчинення дії особою в стані крайньої необхідності або необхідної оборони;

    5) видання акта амністії, якщо він усуває застосування адміністративного стягнення;

    6) скасування акта, який встановлює адміністративну відповідальність;

    7) закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу;

    8) наявність по тому самому факту щодо особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, постанови компетентного органу (посадової особи) про накладення адміністративного стягнення, або нескасованої постанови про закриття справи про адміністративне правопорушення, а також повідомлення про підозру особі у кримінальному провадженні по даному факту;

    9) смерть особи, щодо якої було розпочато провадження в справі".

    "2. За какое нарушение выписан протокол, за продажу во время запрета или за не оформленого стажера"?

    - НУЖНО ВИДЕТЬ ПРОТОКОЛ, НО ЕСЛИ ПО СУТИ СТ.164 КУОАП, ТО ЗА: "за продажу во время запрета", за не оформленого стажера, ЭТО СТ.41 КУОАП, КОТОРОЕ ОФОРМЛЯЕТСЯ СОТРУДНИКАМИ ГОСУДАРСТВЕННОЙ ИНСПЕКЦИИ ТРУДА.

    "3. Нужен ли адвокат? Мне предложили адвоката за 500уе, который не дает гарантий".

    - ЕСЛИ ЕСТЬ ВОЗМОЖНОСТЬ, ВЫ ИМЕЕТЕ ПРАВО ВОСПОЛЬЗОВАТЬСЯ УСЛУГАМИ АДВОКАТА (ЗАЩИТНИКА).

    ЭТО ВАШЕ ПРАВО, А НЕ ОБЯЗАННОСТЬ:

    Кодекс України про адміністративні правопорушення:

    Кодекс України про адміністра... | від 07.12.1984 № 8073-X (rada.gov.ua)

    "Стаття 268. Права особи, яка притягається до адміністративної відповідальності

    Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право: знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження; оскаржити постанову по справі. Справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Під час відсутності цієї особи справу може бути розглянуто лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи. Особливості розгляду справ про адміністративні правопорушення у сферах забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі, безпеки на автомобільному транспорті та про порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксовані в режимі фотозйомки (відеозапису), встановлюються статтями 279-1-279-8 цього Кодексу.

    При розгляді справ про адміністративні правопорушення, передбачені частиною першою статті 44, статтями 51, 146, 160, 172-4 - 172-9, 173, частиною третьою статті 178, статтями 185, 185-1, статтями 185-7, 187 цього Кодексу, присутність особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, є обов’язковою. У разі ухилення від явки на виклик органу внутрішніх справ або судді районного, районного у місті, міського чи міськрайонного суду цю особу може бути органом внутрішніх справ (Національною поліцією) піддано приводу.

    Законами України може бути передбачено й інші випадки, коли явка особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, в орган (до посадової особи), який вирішує справу, є обов’язковою".

    СТОИМОСТЬ УСЛУГ У КАЖДОГО СВОЯ.

    С НИМ БУДЕТ ЛЕГЧЕ, ОТСТОЯТЬ СВОИ ПРАВА.

    С ПОМОЩЬЮ АДВОКАТА (ЗАЩИТНИКА), БУДЕТ ЛЕГЧЕ ЗАТЯНУТЬ РАССМОТРЕНИЕ ДЕЛА, СНАЧАЛА БОЛЕТЬ, ПОТОМ ПРИЙТИ И ПОДАТЬ ХОДАТАЙСТВО, ЧТЧО ВАМ НУЖЕН СРОК ДЛЯ ЗАКЛЮЧЕНИЯ ДОГОВОРА С АДВОКАТОМ И Т.К. И Т.П..

    При наличии вопросов обращайтесь индивидуально через кнопку зеленого цвета "ЗВЕРНУТИСЯ".

    Всего доброго, удачи Вам!

    Гуща Юрій Миколайович
    10%
    Гуща Юрій Миколайович 2 роки тому

    Юрист, м. Чернігів, 11 років досвіду

    Зверніть увагу!

    Адміністративні комісії при виконавчих органах міських рад розглядають справи про адміністративні правопорушення, передбачені статтями 45, 46, 92, 99, 103-1, 103-2, 104, 104-1, статтею 136 (за вчинення порушень на автомобільному транспорті), статтями 138, 141, 142, 149-152, частиною першою статті 154, статтями 155, 155-2, частиною другою статті 156..., Ви вказуєте в питанні, що "протокол складено за порушення часу продажу", тобто це ч. 2 ст. 156 і відповідно не суд розглядає адмінсправу, або складено за порушення ч.3 ст. 156, тоді це не порушення часу реалізації, а місця.

    Потрібно знати матеріали даної справи, хоча б протокол.

    • Денис Клієнт 2 роки тому

      Добавил протокол в вопрос.

    Николай
    Николай 2 роки тому

    Адвокат, м. Київ, 17 років досвіду

    там точно только статья 164.1 КУпАП?

    • Денис Клієнт 2 роки тому

      да, добавил протокол в вопрос

    Карпенко Андрій Володимирович

    Вітаю!

    1. Необходимо видеть материалы. Но судя по тому что Вы написали (164-1) и фабулой дела (стажер+торговля не в отведенное время) непонятно, что суд будет рассматривать.

    2. Протокол выписан по статье - не ведение учета.

    3. Возможно и нужен, чтобы указать суду на все нестыковки. Но санкция по статье : максимально 136 грн.

    У каждого адвоката своя сумма гонорара за один судодень.

    Тяжело что-либо рекомендовать, когда не видишь материалов дела, а то, что Вы написали, не сопрягается между собой (статья, по которой составлен протокол и суть происшедшего).

    КУпАП

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10#Text

    Стаття 164-1. Порушення порядку подання декларації про доходи та ведення обліку доходів і витрат

    Неподання або несвоєчасне подання громадянами декларацій про доходи чи включення до декларацій перекручених даних, неведення обліку або неналежне ведення обліку доходів і витрат, для яких законами України встановлено обов'язкову форму обліку, -

    тягне за собою попередження або накладення штрафу у розмірі від трьох до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за те ж порушення, -

    тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі від п'яти до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    !!!НеоподатковуваниЙ мінімум доходів громадян - 17 ГРН.

    а) Оpгaн, щo ckлaдaє aдмінпpoтokoл:

    Упoвнoвaжeні нa тe ocoби opгaнів внyтpішніx cпpaв (Нaціoнaльнoї пoліції), фінaнcoвиx opгaнів.

    б) Оpгaн, щo poзглядaє cпpaвy пpo aдмінпpaвoпopyшeння і пpиймaє pішeння:

    - Суд:

    - Оpгaни дoxoдів і збopів (yxилeння від пoдaння дekлapaції пpo дoxoди).

    • Денис Клієнт 2 роки тому

      добавил протокол в вопрос

    Крикун Сергій  Павлович
    12%
    Крикун Сергій Павлович 2 роки тому

    Юрист, м. Дніпро, 31 рік досвіду

    КУпАП:

    "Стаття 164. Порушення порядку провадження господарської діяльності

    Провадження господарської діяльності без державної реєстрації як суб'єкта господарювання або без подання повідомлення про початок здійснення господарської діяльності, якщо обов’язковість подання такого повідомлення передбачена законом, або без отримання ліцензії на провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню відповідно до закону, або у період зупинення дії ліцензії, у разі якщо законодавством не передбачені умови провадження ліцензійної діяльності у період зупинення дії ліцензії, або без одержання документа дозвільного характеру, якщо його одержання передбачене законом (крім випадків застосування принципу мовчазної згоди), -

    тягне за собою накладення штрафу від однієї тисячі до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини і грошей, одержаних внаслідок вчинення цього адміністративного правопорушення, чи без такої..."

    "Стаття 221. Районні, районні у місті, міські чи міськрайонні суди (судді)

    Судді районних, районних у місті, міських чи міськрайонних судів розглядають справи про адміністративні правопорушення, передбачені...статтями 164,...

    Стаття 284. Види постанов по справі про адміністративне правопорушення

    По справі про адміністративне правопорушення, орган (посадова особа) виносить одну з таких постанов:

    1) про накладення адміністративного стягнення;

    2) про застосування заходів впливу, передбачених статтею 24-1 цього Кодексу;

    3) про закриття справи.

    Постанова про закриття справи виноситься при оголошенні усного зауваження, передачі матеріалів на розгляд громадської організації чи трудового колективу або передачі їх прокурору, органу досудового розслідування, а також при наявності обставин, передбачених статтею 247 цього Кодексу.;

    "Стаття 247. Обставини, що виключають провадження в справі про адміністративне правопорушення

    Провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за таких обставин:

    1) відсутність події і складу адміністративного правопорушення;...".

    ---

    Враховуючи, що ліцензія, як зазначено у питанні, "в порядку", то подія та склад правопорушення за ст.164 КУпАП відсутні. Суд має винести постанову про визнання протоколу незаконним, про скасування протоколу та закриття справи.

    Гончаренко Константин
    14%
    Гончаренко Константин 2 роки тому

    Юрист, м. Суми, 6 років досвіду

    Доброго дня!

    те , що ви зазначили це порушення правил обліку доходів і витрат, можливо це у Вас порушення порядку проведення господарської діяльності , або з ліцензійними документами все ж виникли питання.

    Після отримання виклику до суду шляхом поштового вручення повідомлення. (через 10-ть днів) у разі не сплати. Необхідно прибути на засідання разом з письмовими поясненнями подій та доказами письмовими від свідків , відео -фіксацію подій з вашого боку на флешці подати суду всі факти , що доводять ваші слова. Вам необхідно звернутися до суду з заявою про ознайомлення з матеріалами справи Відповідно до вимог статті 294 Кодексу України про адміністративні правопорушення. До канцеляріі суду. В подальшому у разі незгоди з рішенням суду, скласти та подати апеляційну скаргу обгрунтувавши обставини та додавши необхідні докази. У Вас є 30 -ть днів на оскарження рішення суду. та 10 -ть днів з моменту відкриття провадження на написання відзиву на позовну заяву. Суд буде повідомляти Вас поштою та надішле документи по справі. слідкувати за стадіями процесу можна на сайті Судової влади України https://court.gov.ua/fair/ вказавши номер справи У Вашому випадку згідно Кодексу адміністративного судочинства є підстави для скасування рішення суду вони такі: Підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є:... неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права... Порушення норм процесуального права є обов’язковою підставою для скасування судового рішення та ухвалення нового рішення . Враховуючи сказане перспективи позитивного оскарження для вас є. --- Рекомендую звернутися за допомогою до регіонального адвоката системи надання безоплатної вторинної правової допомоги для оперативного напрацювання правової позиції по кримінальній справі та здійснення представництва неповнолітньої особи( дитини) Це такі види правових послуг :0 800 213 103 • 1) особи, які перебувають під юрисдикцією України, якщо їхній середньомісячний дохід не перевищує двох розмірів прожиткового мінімуму, розрахованого та затвердженого відповідно до закону для осіб, які належать до основних соціальних і демографічних груп населення, а також особи з інвалідністю, які отримують пенсію або допомогу, що призначається замість пенсії, у розмірі, що не перевищує двох прожиткових мінімумів для непрацездатних осіб – на всі види правових послуг, передбачених частиною другою статті 13 цього Закону;захист; • здійснення представництва інтересів осіб у судах, інших державних органах, органах місцевого самоврядування, перед іншими особами; • складення документів процесуального характеру. Право на безоплатну вторинну правову допомогу мають категорії осіб, які визначені Законом України «Про безоплатну правову допомогу» та іншими законами України. Право на безоплатну вторинну правову допомогу згідно з цим Законом та іншими законами України мають такі категорії осіб: 2) діти, у тому числі діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, діти, які перебувають у складних життєвих обставинах, діти, які постраждали внаслідок воєнних дій чи збройного конфлікту; 2-1) внутрішньо переміщені особи; 2-2) громадяни України, які звернулися із заявою про взяття їх на облік як внутрішньо переміщених осіб; 3) особи, до яких застосовано адміністративне затримання; 4) особи, до яких застосовано адміністративний арешт; 5) особи, які відповідно до положень кримінального процесуального законодавства вважаються затриманими; 6) особи, стосовно яких обрано запобіжний захід у вигляді тримання під вартою; 7) особи, у кримінальних провадженнях стосовно яких відповідно до положень Кримінального процесуального кодексу України захисник залучається слідчим, прокурором, слідчим суддею чи судом для здійснення захисту за призначенням або проведення окремої процесуальної дії, а також особи, засуджені до покарання у вигляді позбавлення волі, тримання в дисциплінарному батальйоні військовослужбовців або обмеження волі; 8) особи, на яких поширюється дія Закону України “Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту”; 9) ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, особи, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, особи, які належать до числа жертв нацистських переслідувань; 9-1) особи, які перебувають під юрисдикцією України і звернулися для отримання статусу особи, на яку поширюється дія Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”; 10) особи, щодо яких суд розглядає справу про обмеження цивільної дієздатності фізичної особи, визнання фізичної особи недієздатною та поновлення цивільної дієздатності фізичної особи; 11) особи, щодо яких суд розглядає справу про надання психіатричної допомоги в примусовому порядку; 12) особи, реабілітовані відповідно до законодавства України; 13) особи, які постраждали від домашнього насильства або насильства за ознакою статі; 2. Право на безоплатну вторинну правову допомогу мають громадяни держав, з якими Україна уклала відповідні міжнародні договори про правову допомогу, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, а також іноземці та особи без громадянства відповідно до міжнародних договорів, учасником яких є Україна, якщо такі договори зобов’язують держав-учасниць надавати певним категоріям осіб безоплатну правову допомогу. 3. Суб’єкти права на безоплатну вторинну правову допомогу, визначені пунктами 1, 2-1, 2-2, 8, 9, 12, 13 частини першої цієї статті, мають право на отримання такої допомоги не більше шести разів протягом бюджетного року та не більше ніж за шістьома дорученнями/наказами про надання безоплатної вторинної правової допомоги, виданими центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги, одночасно. Належність до однієї із перелічених категорій осіб слід підтвердити відповідними документами. Безкоштовно адвокат має прибути у термін 3 -х годин з моменту затримання та повідомлення на гарячу лінію Я описав всі можливі розвитки подій - ви можете , або самостійно звернутися до суду з відповідями поліції та іншими доказами , або дочекатися поки матеріали передадуть до суду та викличуть вас повісткою, за цей час ви підготуєте докази для суду .

    Взагалі вам треба законно затягнути судовий процес так , щоб справу закрили за строками притягнення , розпочати з перенесення справи по хворобі за довідкою, потім клопотання про залучення адвоката та ознайомлення зі справою, потім клопотання про залучення свідків по справі з вашої сторони, потім необхідність призначити експертизу відео -доказів інспектора, потім графологічна експертиза справжності почерку на пртоколі- головне протриматися 90 днів і справу закриють , хворіти можна довше , тоді меньше клопотань треба буде до суду подавати особисто, або поштою рекомендованим врученням листом - це іще витрати , адвокат може бути дешевшим , або державним. З повагою, Костянтин Гончаренко

    Крикун Сергій  Павлович
    Крикун Сергій Павлович 2 роки тому

    Юрист, м. Дніпро, 31 рік досвіду

    КУпАП:

    "Стаття 210-1. Порушення законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію

    Порушення законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію -

    тягне за собою накладення штрафу на громадян від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від двохсот до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян..."

    ---

    Якщо й були підстави для складання адмінпротоколу за обставини, наведені у протоколі, то за порушення ст.210-1, а не ст.164. У будь-якому випадку протокол є неналежним, незаконним і підлягає до скасування. Суд не має права перекваліфіковувати порушення.

    Карпенко Андрій Володимирович

    ПРОТОКОЛ ЗА ТОРГІВЛЮ В ЗАБОРОНЕНИЙ ЧАС.

    Ч.1 ст.164:

    Провадження господарської діяльності без державної реєстрації як суб'єкта господарювання або без подання повідомлення про початок здійснення господарської діяльності, якщо обов’язковість подання такого повідомлення передбачена законом, або без отримання ліцензії на провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню відповідно до закону, або у період зупинення дії ліцензії, у разі якщо законодавством не передбачені умови провадження ліцензійної діяльності у період зупинення дії ліцензії, або без одержання документа дозвільного характеру, якщо його одержання передбачене законом (крім випадків застосування принципу мовчазної згоди), -

    тягне за собою накладення штрафу від однієї тисячі до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини і грошей, одержаних внаслідок вчинення цього адміністративного правопорушення, чи без такої.

    Адміністративна відповідальність за ст.164 КУпАП наступає за:

    • провадження господарської діяльності без державної реєстрації як суб’єкта господарювання
    • або без одержання ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню відповідно до закону,
    • чи здійснення таких видів господарської діяльності з порушенням умов ліцензування,
    • а так само без одержання дозволу, іншого документа дозвільного характеру, якщо його одержання передбачене законом (крім випадків застосування принципу мовчазної згоди).

    В разі доведення вини за вчинення даного правопорушення суди, як правило, призначають штраф у розмірі від 17 000 грн. з конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини і грошей, одержаних внаслідок вчинення цього адміністративного правопорушення, чи без такої.

    Найважливішим джерелом доказів у справах про адміністративні правопорушення є протокол про скоєння адміністративного правопорушення.

    Однак, у таких справах часто протоколи про адміністративне правопорушення містять не в повній мірі дані про час, місце вчинення і суть адміністративного правопорушення, або взагалі неможливо прочитати ким складено протокол, суть правопорушення, найбільш поширені наступні недоліки :

    • не зазначаються точні обставини вчинення адміністративного правопорушення;
    • не викладаються дані, яким чином здійснено господарську діяльність;
    • не долучаються докази на підтвердження відсутності дозвільних документів на здійснення господарської діяльності (довідка з ДПІ про відсутність державної реєстрації господарської діяльності);
    • не долучаються докази того, що особа не має статусу фізичної особи-підприємця;
    • не надаються докази систематичності дій особи, у відношенні якої складено протокол та наявність мети – отримання прибутку;
    • до протоколу не додаються пояснень осіб які були свідками, які б підтверджували отримання грошових доходів саме за здійснення конкретної діяльності, не встановлено їх особи та не допитано щодо обставин правопорушення;
    • у протоколі відсутнє посилання на відповідний нормативний акт, із зазначенням конкретної статті, яка вважається порушеною.

    Якщо є таки недоліки справи закривають за відсутністю складу адміністративного правопорушення.

    До протоколу не додаються пояснень осіб які були свідками, які б підтверджували отримання грошових доходів саме за здійснення конкретної діяльності, не встановлено їх особи та не допитано щодо обставин правопорушення (Ваше пояснення - продажу не було, товар стояв на вітрині; працівник-стажист розгубився, а штатний бармен вийшов по термінових справах).

    ЩЕ ОДНЕ: ДО ВАС ОФІЦІЙНО ДОВОДИЛИ (ТВ, ЛИСТИ), ЩО НЕ МОЖНА РЕАЛІЗОВУВАТИ СПИРТНІ НАПОЇ.

    Адвокат  Євген Олександрович
    Адвокат Євген Олександрович 2 роки тому

    Адвокат, м. Київ, 31 рік досвіду

    "ОБНОВЛЕНИЕ:

    Бар продает вино. Добавил протокол".

    Здравствуйте, Денис!

    КАК И РАНЕЕ РЕКОМЕНДУЮ ВАМ:

    1) СНАЧАЛА НУЖНО ЗАТЯНУТЬ РАССМОТРЕНИЕ ДЕЛА НА ТРИ МЕСЯЦА, ТО ОНО ДОЛЖНО БЫТЬ ГАРАНТИРОВАНО ЗАКРЫТО В СВЯЗИ С ОКОНЧАНИЕМ СРОКА ПРИВЛЕЧЕНИЕ К АДМИНИСТРАТИВНОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТИ В ВИДЕ НАЛОЖЕНИЯ АДМИНИСТРАТВИНОГО ВЗЫСКАНИЯ ПО СТ.38, П.7 Ч.1 СТ.247 КОДЕКСА УКРАИНЫ ОБ АДМИНИСТРАТИВНЫХ ПРАВОНАРУШЕНИЯХ (ТРИ МЕСЯЦА С МОМЕНА СОВЕРШЕНИЯ - ДАТЫ СОСТАВЛЕЯНИ ПРОТОКОЛА О СОВЕРШЕНИИ АДМИНИСТРАТИВНОГО ПРАВОНАРУШЕНИЯ).

    ЭТО МОЖНО ДЕЛАТЬ ПУТЕМ ОБРАЩЕНИЯ В БОЛЬНИЦУ И ПОЛАЧИ ЗАЯВЛЕНИВ СУД, С ПРИЛОЖЕНИЕМ СПРАВКИ С БОЛЬНИЦЫ, ЧТО ВЫ ПРОСИТЕ РАССМАТРИВАТЬ ДЕЛО С ВАШИМ УЧАСТИЕМ, НО В ВИДУ ТОГО. ЧТО ЗАБОЛЕЛИ, ПРОСИТЕ СУД ЕГО ПЕРЕНЕСТИ И ТАК ПОКА НЕ ПРОЙДЕТ СРОК В ВИДЕ ТРИ МЕСЯЦА С МОМЕНА СОВЕРШЕНИЯ - ДАТЫ СОСТАВЛЕЯНИ ПРОТОКОЛА О СОВЕРШЕНИИ АДМИНИСТРАТИВНОГО ПРАВОНАРУШЕНИЯ).

    ТОГДА СУД БУДЕТ ОБЯЗАН ЗАКРЫТЬ ДЕЛО В СВЯЗИ С ОКОНЧАНИЕМ СРОКА ПРИВЛЕЧЕНИЕ К АДМИНИСТРАТИВНОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТИ В ВИДЕ НАЛОЖЕНИЯ АДМИНИСТРАТВИНОГО ВЗЫСКАНИЯ ПО СТ.38, П.7 Ч.1 СТ.247 КОДЕКСА УКРАИНЫ ОБ АДМИНИСТРАТИВНЫХ ПРАВОНАРУШЕНИЯХ.

    Кодекс України про адміністративні правопорушення:

    Кодекс України про адміністра... | від 07.12.1984 № 8073-X (rada.gov.ua)

    "Стаття 164. Порушення порядку провадження господарської діяльності

    Провадження господарської діяльності без державної реєстрації як суб'єкта господарювання або без подання повідомлення про початок здійснення господарської діяльності, якщо обов’язковість подання такого повідомлення передбачена законом, або без отримання ліцензії на провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню відповідно до закону, або у період зупинення дії ліцензії, у разі якщо законодавством не передбачені умови провадження ліцензійної діяльності у період зупинення дії ліцензії, або без одержання документа дозвільного характеру, якщо його одержання передбачене законом (крім випадків застосування принципу мовчазної згоди), -

    тягне за собою накладення штрафу від однієї тисячі до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини і грошей, одержаних внаслідок вчинення цього адміністративного правопорушення, чи без такої".

    "Стаття 38. Строки накладення адміністративного стягнення...

    Якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через три місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначені у частинах третій - шостій цієї статті...".

    "Стаття 247. Обставини, що виключають провадження в справі про адміністративне правопорушення

    Провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за таких обставин:...

    7) закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу;...".

    2) А ПОСЛЕ ЭТОГО, КОГДА СРОКИ НАЛОЖЕНИЯ АДМИНИСТРАТИВНОГО ВЗЫСКАЯ ПРОЙДУТ, СТАВИТЬ ВОПРОС О ЗАКРЫТИИ АДМИНИСТРАТИВНОГО ДЕЛА ЗА ОТСУТСТВИЕМ СОБЫТИЯ И СОСТАВА АДМИНИСТРАТВИНОГО ПРАВОНАРУШЕНИЯ, ТАК КАК В Ч.1 СТ.164 КУОАП, НЕТ ТАКОГО НАРУШЕНИЯ,

    КАК: "за продажу во время запрета",

    А ЕСТЬ:

    - "Провадження господарської діяльності без державної реєстрації як суб'єкта господарювання або без подання повідомлення про початок здійснення господарської діяльності, якщо обов’язковість подання такого повідомлення передбачена законом, або без отримання ліцензії на провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню відповідно до закону, або у період зупинення дії ліцензії, у разі якщо законодавством не передбачені умови провадження ліцензійної діяльності у період зупинення дії ліцензії, або без одержання документа дозвільного характеру, якщо його одержання передбачене законом (крім випадків застосування принципу мовчазної згоди)".

    Кодекс України про адміністративні правопорушення:

    Кодекс України про адміністра... | від 07.12.1984 № 8073-X (rada.gov.ua)

    "Стаття 247. Обставини, що виключають провадження в справі про адміністративне правопорушення

    Провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за таких обставин:

    1) відсутність події і складу адміністративного правопорушення;...".

    ПО СУТИ СТ.164 КУОАП, ТО ЗА: "за продажу во время запрета", за не оформленого стажера, ЭТО СТ.41 КУОАП, КОТОРОЕ ОФОРМЛЯЕТСЯ СОТРУДНИКАМИ ГОСУДАРСТВЕННОЙ ИНСПЕКЦИИ Труда.

    - ЕСЛИ ЕСТЬ ВОЗМОЖНОСТЬ, ВЫ ИМЕЕТЕ ПРАВО ВОСПОЛЬЗОВАТЬСЯ УСЛУГАМИ АДВОКАТА (ЗАЩИТНИКА).

    С ПОМОЩЬЮ АДВОКАТА (ЗАЩИТНИКА), БУДЕТ ЛЕГЧЕ ЗАТЯНУТЬ РАССМОТРЕНИЕ ДЕЛА, СНАЧАЛА БОЛЕТЬ, ПОТОМ ПРИЙТИ И ПОДАТЬ ХОДАТАЙСТВО, ЧТЧО ВАМ НУЖЕН СРОК ДЛЯ ЗАКЛЮЧЕНИЯ ДОГОВОРА С АДВОКАТОМ И Т.К. И Т.П..

    При наличии вопросов обращайтесь индивидуально через кнопку зеленого цвета "ЗВЕРНУТИСЯ" (С ПРАВОЙ СТОРОНЫ ОТ ФОТО).

    Удачи Вам!

    Рибінцев Сергій Сергійович
    Рибінцев Сергій Сергійович 2 роки тому

    Адвокат, м. Київ, 16 років досвіду

    Добрый день, Денис!

    Я ознакомился с Вашим протоколом. Хотел бы отметить, что согласно Адвокатской Этике, ни один адвокат не имеет права предоставлять гарантии.

    Судебный спор - это позиция сторон, которые передаются Судье первой и апелляционной инстанции на рассмотрения.

    Есть понятие судебная практика.

    Есть понятие линия защиты.. Также доказательство и "спростування" доказательств.

    Работа адвоката оказание Вам правовой помощи, показать и рассказать все варианты и пути достижения цели.

    Набирайте.

    Савченко Олександр
    10%
    Савченко Олександр 2 роки тому

    Юрист, м. Чернігів, 10 років досвіду

    Добрый день!

    1) Возможно ли выиграть дело? - да, поскольку отсутствует состав административного правонарушения по ч. 1 ст. 164 КУпАП, в совершении которого Вас обвиняют. Состав правонарушения, указанный в протоколе, а именно реализация вина в комендантское время, относиться к ст. 210-1 КУпАП. Потому суд будет обязан закрыть административное производство по вашему делу.

    Кодекс України про адміністративні правопорушення (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80732-10#Text):

    Стаття 247. Обставини, що виключають провадження в справі про адміністративне правопорушення

    Провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за таких обставин:

    1) відсутність події і складу адміністративного правопорушення;

    ХХХ

    2) За какое нарушение выписан протокол, за продажу во время запрета или за не оформленого стажера? - у протоколі зазначено, що Вами здійснювалася реалізація спиртних напоїв, а саме вина, в заборонений час після 15:00 всупереч наказу Штабу оперативного командування "Південь" від 30.03.2022 № 1 та п. 13 ЗУ "Про правовий режим воєнного стану", чим вчинили правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 164 КупАП.

    Однак, зазначене не містить складу даного правопорушення, тому суд закриє провадження по вашій справі у відповідності до положень п.1 ч.1 ст.247 КУпАП.

    Кодекс України про адміністративні правопорушення (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10#Text):

    Стаття 164. Порушення порядку провадження господарської діяльності

    Провадження господарської діяльності без державної реєстрації як суб'єкта господарювання або без подання повідомлення про початок здійснення господарської діяльності, якщо обов’язковість подання такого повідомлення передбачена законом, або без отримання ліцензії на провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню відповідно до закону, або у період зупинення дії ліцензії, у разі якщо законодавством не передбачені умови провадження ліцензійної діяльності у період зупинення дії ліцензії, або без одержання документа дозвільного характеру, якщо його одержання передбачене законом (крім випадків застосування принципу мовчазної згоди), -

    тягне за собою накладення штрафу від однієї тисячі до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини і грошей, одержаних внаслідок вчинення цього адміністративного правопорушення, чи без такої.

    ХХХ

    3) Нужен ли адвокат? Мне предложили адвоката за 500уе, который не дает гарантий. - звичайно, що ні. Таке враження, що на Вас хочуть нажитися.

    Якщо буде потрібна моя допомога, звертайтеся через кнопку зеленого кольору "Звернутися".

    При зверненні вказуйте свою е-пошту, по якій з Вами можна зв'язатися.

    ВСЬОГО НАЙКРАЩОГО!


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України