Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
915 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Доброго дня! Купила новий мобільний телефон Самсунг , якій через місяць перестав працювати. В магазині телефон забрали на експертизу, згодом виявилось, що це брак батареї. Запропонували сплатити ремонт, так як гарантія магазина закінчилась, а оф.сервис Самсунг на цей телефон не працює, т.як виявилось що він несертифікований! Висновок письмовий ,з приводу заключення діагностики, магазин надавати не хоче, гроші звісно теж. Що порадити робити в даній ситуації?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (1)
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня!
Чому Ви пишите, що гарантія на телефон вже закінчилась, пройшов же тільки місяць з дня купівлі?!
Не зовсім зрозуміло, що саме сталося.
Для отримання повної консультації натискайте на кнопку звернутись.