Задайте вопрос юристу

711 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Недвижимость, 23 ноября 2022, вопрос №76173 150 грн.

Віддалене оформлення квартири

Доброго дня!
Ситуація така: у 2020 році придбала квартиру в новобудові у однієї київської будівельної компанії. Оплачено 100%. Був складений попередній договір з ними на цю квартиру, але його дія вже давно закінчилася і є документи від ЖЕК на моє ім`я. Нарешті зі мною зв`язалися, що мої документи готові і запрошують мене на підписання всих документів. Але я знаходжуся закордоном і не маю змоги повертатися в Україну найближчі декілька років. Що порадите в такій ситуації? Чи можна якось віддалено оформити ці документи? І як правильно вести перемовини з будівельною компанією?
Дякую заздалегідь!!

Ответы юристов (9)

    Карпенко Андрей Владимирович
    Карпенко Андрей Владимирович 13 дней назад

    Адвокат, г. Киев, 23 года опыта

    Обратиться Бесплатная оценка вашей ситуации

    Вітаю!

    За три долара найміть адвоката та НАДАЙТЕ ЙОМУ ДОРУЧЕННЯ.

    0 / 0
    Гіммельфарб Станіслав  Олегович
    Гіммельфарб Станіслав Олегович 13 дней назад

    Адвокат, 22 года опыта

    Обратиться Бесплатная оценка вашей ситуации

    Доброго дня.

    Ви можете уповноважити будь-яку особу представляти Ваші інтереси при укладанні договору купівлі-продажу. Ви можете оформити довіреність або в українському консульстві в країні перебування або звернувшись до місцевого нотаріуса. Якщо Ви звереснитеся до місцевого нотаріуса, то Вам необхідно буде робити переклад на українську мову. та, в залежності від країни, апостиль документа. Переклад необхідно буде зробити в Україні та нотаріально посвідчити.

    Якщо Ви бажаєте отримання повної консультації та надання алгоритму всіх можливих дій в Вашій ситуації, Ви можете звернутися до мене персонально, натиснувши кнопку "Звернутись" вгорі.

    0 / 0
    Адвокат Евгений Александрович
    Адвокат Евгений Александрович 13 дней назад

    Адвокат, г. Киев, 29 лет опыта

    Обратиться Бесплатная оценка вашей ситуации

    Доброго вечора, Юлія!

    Вам треба звернутися у Консульський відділ Посольства України в країни вашого перебування, де оформити довіреність на уповноажену особу.

    Довіреність – універсальний юридичний інструмент, який дає можливість одній особі, представнику, вчиняти юридично значимі дії від імені та в інтересах іншої особи – довірителя, для:

    • укладення правочинів щодо нерухомості, транспортних засобів, корпоративних прав;
    • представництво інтересів довірителя в банківських, фінансових установах, страхових компаніях, державних органах (наприклад, в судах України);
    • участь та голосування на загальних зборах учасників юридичної особи та інші.

    Винятки: представник не може вчиняти дії, тісно пов'язані із особою довірителя та мають нею бути вчинені особисто.

    Уповноваженою особою може бути:

    - Фізична (громадянин України, іноземний громадянин, або особа без громадянства) чи юридична особа (зареєстрована як на території України, так і за її межами), а також фізична-особа підприємець.

    – Повнолітні дієздатні фізичні особи. В одній Довіреності можуть бути вказані один або декілька представників на розсуд Довірителя.

    Чинне законодавство України не встановлює обмежень щодо максимального строку дії Довіреності. Довіреність може бути видана як з визначеним строком дії, так і без встановлення такого строку (безстрокова довіреність зберігає чинність до її припинення).

    Форма довіреності повинна відповідати формі, в якій відповідно до закону має вчинятися правочин. Довіреність, що видається у порядку передоручення, підлягає нотаріальному посвідченню.

    У тексті довіреності мають зазначаються місце і дата її складання (підписання), прізвища, імена, по батькові (повне найменування для юридичної особи), місце проживання (місцезнаходження - для юридичної особи) представника і особи, яку представляють, а в необхідних випадках і посади, які вони займають, юридичні дії, які необхідно вчинити та строк її дії.

    • У довіреностях, що видаються на вчинення правочинів щодо розпорядження майном, також зазначається реєстраційний номер облікової картки платника податків довірителя (податковий номер).
    • У довіреностях, виданих на ім'я адвокатів, можуть зазначатися їх статус та членство в адвокатському об'єднанні (якщо адвокат є членом адвокатського об'єднання).
    • У довіреності на укладання договору дарування обов'язково зазначаються прізвище, ім'я, по батькові або повне найменування обдаровуваного. У разі невиконання такої умови довіреність є нікчемною.

    Особа, яка видала довіреність, за винятком безвідкличної довіреності, може в будь-який час її скасувати. Для цього необхідно подати нотаріусу заяву відповідного змісту.

    Особа, яка видала довіреність і згодом скасувала її, повинна негайно повідомити про це представника, а також відомих їй третіх осіб, для представництва перед якими була видана довіреність.

    * Безвідклична довіреність – це довіреність, яка протягом певного часу не може бути скасована («відкликана») довірителем. В Україні така довіреність може бути видана лише у випадках передбачених законодавством. І одним з таких випадків є виконання або забезпечення виконання зобов’язань учасників як сторін корпоративного договору.

    Відповідно до вимог Положення про Єдиний реєстр довіреностей, затвердженого Наказом Міністерства юстиції України 28.12.2006 № 111/5, довіреності, посвідчені в нотаріальному порядку, підлягають обов'язковій реєстрації у Єдиному реєстрі довіреностей (це електронна база даних, що містить інформацію про довіреності, їх дублікати, термін дії, припинення дії).

    Реєстрація довіреностей, посвідчених консульськими установами України, відповідно до зазначеного у статтях 37-38 Закону України "Про нотаріат", здійснюється в Єдиному реєстрі за заявою довірителя про реєстрацію таких довіреностей, підпис довірителя на такій заяві повинен бути засвідчений підписом та печаткою особи, яка посвідчила довіреність в консульській установі.

    Реєстратор Єдиного реєстру – це державні нотаріальні контори, державні нотаріальні архіви, приватні нотаріуси, що мають доступ до Єдиного реєстру через інформаційну мережу Міністерства юстиції України.

    У разі наявності запитань звертайтеся через кнопку "Звернутися".

    Всього доброго!

    +1 / 0
    Десятник  Володимир  Олексійович
    Десятник Володимир Олексійович 13 дней назад

    Адвокат, г. Киев, 49 лет опыта

    Обратиться Бесплатная оценка вашей ситуации

    Спочатку, вимагайте надіслання Вам для ознайомлення документів, лише потім, видавайте довіреність представнику з чіткими повноваженями, попередньо уклавши із ним договір доручення з його обовязками, зокрема, передати Вам документи.

    0 / 0
    Айвазян Юрий Климентьевич
    Айвазян Юрий Климентьевич 13 дней назад

    Адвокат, г. Николаев, 31 год опыта

    Обратиться Бесплатная оценка вашей ситуации

    Доброго дня!

    Ви можете для того оформити довіренність або в українському кносульстві країни перебування, або у місцевого нораріуса. В останньому випадку прийдеться довіренність перекласти українскьою мовою, а переклад завірити в українського нотаріуса.

    Далі довірена особа за Вашим доручення, а також попереднім вивченням договору поставить на ньому свої підписи замість Вас.

    Виникнуть додаткові питання, тисніть кнопку "звернутись" біля мого фото. Готовий на них відповісти.

    0 / 0
    Антоненко Вячеслав Володимирович
    Антоненко Вячеслав Володимирович 13 дней назад

    Юрист, г. Чернигов, 4 года опыта

    Обратиться Бесплатная оценка вашей ситуации

    Вітаю, Юлія.

    Я раджу Вам спочатку попросити їх направити документи на Вашу електронну адресу і після ознайомлення з ними вже вирішувати питання із довіреністю.

    Якщо документи на оформлення права власності в порядку, Ви маєте право зробити таким чином:

    1. Укласти договір про надання правничої допомоги з адвокатом, який на підставі ордеру та інших документів може спробувати отримати Ваші документи.

    2. Оформити довіреність на отримання документів про право власності на квартиру на іншу третю особу. Таку довіреність можливо оформити або в консульстві України в країні Вашого перебування або через місцевого нотаріуса.

    Обидва варіанти мають як свої плюси, так і мінуси. Наприклад, мінуси оформлення довіреності через консульство полягають в тому, що там черги на місяці вперед, натомість довіреність від місцевого адвоката потрібно буде перекладати в Україні.

    Всього доброго! Якщо Ви хочете поспілкуватись індивідуально і випрацювати алгоритм дій, натискайте зелену кнопку Звернутися/Обратиться нижче фото! Буду радий допомогти.

    +1 / 0
    Гончаренко Константин
    Гончаренко Константин 12 дней назад

    Юрист, г. Сумы, 3 года опыта

    Обратиться Бесплатная оценка вашей ситуации

    Доброго дня!

    По Вашому питанню повідомляю наступне:

    Вам необхідно укласти довіреність на ім я довіреної особи у консульстві чи нотаріуса з дорученням на придбання квартири на Ваше ім я.

    Далі уповноважена особа купуєте для вас квартиру , проходить нотаріальні процедури і передає вам готові документи на право власності на майно.

    Якщо Ви перебуваєте у зареєстрованому шлюбі то необхідно отримати письмову згоду вашої дружини на придбання майна

    Також зазначте вимогу , щоб вам надали для вивчення документи , по угоді, а потім довіреність виписуйте.

    З повагою,

    Костянтин Гончаренко

    +1 / 0
    Корнійчук Євген Іванович
    Корнійчук Євген Іванович 11 дней назад

    Юрист, г. Днепр, 7 лет опыта

    Обратиться Бесплатная оценка вашей ситуации

    Доброго дня!! Вам треба підписати договір з адвокатом, або оформити довіреність у нотаріуса або у консульстві України на особу яка має можливість це зробити та якій ви довіряєте.

    Якщо є питання, задавайте!

    Якщо я допоміг вирішити ваше питання, ставте галочку біля мого фото. підтримайте лайком, залишайте відгук.

    Для детальної консультації натискайте кнопку звернутися!

    0 / 0
    Крикун Сергій  Павлович
    Крикун Сергій Павлович 10 дней назад

    Юрист, г. Днепр, 29 лет опыта

    Обратиться Бесплатная оценка вашей ситуации

    Закон України " Про електронні документи та електронний документообіг" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/851-15#Text):

    "Стаття 5. Електронний документ

    Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа.

    Склад та порядок розміщення обов’язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством.

    Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму.

    Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною.

    Стаття 6. Електронний підпис

    Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис.

    Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.

    Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України "Про електронні довірчі послуги"...

    Стаття 8. Правовий статус електронного документа та його копії

    Юридична сила електронного документа не може бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму.

    Допустимість електронного документа як доказу не може заперечуватися виключно на підставі того, що він має електронну форму.

    Електронний документ не може бути застосовано як оригінал:

    1) свідоцтва про право на спадщину;

    2) документа, який відповідно до законодавства може бути створений лише в одному оригінальному примірнику, крім випадків існування централізованого сховища оригіналів електронних документів;

    3) в інших випадках, передбачених законом.

    Нотаріальне посвідчення цивільно-правової угоди, укладеної шляхом створення електронного документа (електронних документів), здійснюється у порядку, встановленому законом...

    Стаття 10. Відправлення та передавання електронних документів

    Відправлення та передавання електронних документів здійснюються автором або посередником в електронній формі за допомогою засобів інформаційних, електронних комунікаційних, інформаційно-комунікаційних систем або шляхом відправлення електронних носіїв, на яких записано цей документ.

    Якщо автор і адресат у письмовій формі попередньо не домовилися про інше, датою і часом відправлення електронного документа вважаються дата і час, коли відправлення електронного документа не може бути скасовано особою, яка його відправила. У разі відправлення електронного документа шляхом пересилання його на електронному носії, на якому записано цей документ, датою і часом відправлення вважаються дата і час здавання його для пересилання.

    Вимоги підтвердження факту одержання документа, встановлені законодавством у випадках відправлення документів рекомендованим листом або передавання їх під розписку, не поширюються на електронні документи. У таких випадках підтвердження факту одержання електронних документів здійснюється згідно з вимогами цього Закону.

    Стаття 11. Одержання електронних документів

    Електронний документ вважається одержаним адресатом з часу надходження авторові повідомлення в електронній формі від адресата про одержання цього електронного документа автора, якщо інше не передбачено законодавством або попередньою домовленістю між суб’єктами електронного документообігу.

    Якщо попередньою домовленістю між суб’єктами електронного документообігу не визначено порядок підтвердження факту одержання електронного документа, таке підтвердження може бути здійснено в будь-якому порядку автоматизованим чи іншим способом в електронній формі або у формі документа на папері. Зазначене підтвердження повинно містити дані про факт і час одержання електронного документа та про відправника цього підтвердження.

    У разі ненадходження до автора підтвердження про факт одержання цього електронного документа вважається, що електронний документ не одержано адресатом.

    Якщо автор і адресат у письмовій формі попередньо не домовилися про інше, електронний документ вважається відправленим автором та одержаним адресатом за їх місцезнаходженням (для фізичних осіб - місцем проживання), у тому числі якщо інформаційна, електронна комунікаційна, інформаційно-комунікаційна система, за допомогою якої одержано документ, знаходиться в іншому місці. Місцезнаходження (місце проживання) сторін визначається відповідно до законодавства.".

    Закон України " Про електронні довірчі послуги" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2155-19#Text):

    "Стаття 1. Визначення термінів

    1. У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:...

    22) кваліфікована електронна печатка - удосконалена електронна печатка, яка створюється з використанням засобу кваліфікованої електронної печатки і базується на кваліфікованому сертифікаті електронної печатки;

    23) кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа;

    24) кваліфікований надавач електронних довірчих послуг - юридична особа незалежно від організаційно-правової форми та форми власності, фізична особа - підприємець, яка надає одну або більше електронних довірчих послуг, діяльність якої відповідає вимогам цього Закону та відомості про яку внесені до Довірчого списку;...

    27) користувачі електронних довірчих послуг - підписувачі, створювачі електронних печаток, відправники та отримувачі електронних даних, інші фізичні та юридичні особи, які отримують електронні довірчі послуги у надавачів таких послуг відповідно до вимог цього Закону;...

    Стаття 2. Сфера дії Закону

    1. Цей Закон регулює відносини, що виникають між юридичними, фізичними особами, суб’єктами владних повноважень у процесі надання, отримання електронних довірчих послуг, процедури надання цих послуг, нагляду (контролю) за дотриманням вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг, а також основні організаційно-правові засади електронної ідентифікації...

    Стаття 17. Використання електронних довірчих послуг...

    2. Електронна взаємодія фізичних та юридичних осіб, яка потребує відправлення, отримання, використання та постійного зберігання за участю третіх осіб електронних даних, аналоги яких на паперових носіях повинні містити власноручний підпис відповідно до законодавства, а також автентифікація в складових частинах інформаційних систем, в яких здійснюється обробка таких електронних даних та володільцями інформації в яких є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, повинні здійснюватися з використанням кваліфікованих електронних довірчих послуг...

    4. Нотаріальні дії з використанням кваліфікованого електронного підпису чи печатки або інших засобів електронної ідентифікації вчиняються в порядку, визначеному головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері нотаріату...

    6. Використання електронних довірчих послуг не змінює порядку вчинення правочинів, встановленого законом.

    Правочини, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, встановлених законом, вчиняються в електронній формі виключно із застосуванням кваліфікованих електронних довірчих послуг та у встановленому порядку...

    Стаття 18. Кваліфікована електронна довірча послуга створення, перевірки та підтвердження кваліфікованого електронного підпису чи печатки

    1. Кваліфікована електронна довірча послуга створення, перевірки та підтвердження кваліфікованого електронного підпису чи печатки надається кваліфікованим постачальником електронних довірчих послуг та включає:

    надання користувачам електронних довірчих послуг засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки для генерації пар ключів та/або створення кваліфікованих електронних підписів чи печаток, та/або перевірки кваліфікованих електронних підписів чи печаток, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису чи печатки;

    технічну підтримку та обслуговування наданих засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки...

    4. Кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.

    5. Кваліфікована електронна печатка має презумпцію цілісності електронних даних і достовірності походження електронних даних, з якими вона пов’язана...".

    ---

    Доброї ночі, Юліє! Вважаю за можливе, правомірне та доцільне створення Вами кваліфікованогоо електронного підпису (та печатки) з наступним зверненням до будівельної компанії про згоди обміну та оформлення документів в електронній формі, направлення Вам відповідних угод для підпису.

    0 / 0

Похожие вопросы